Şimdi Ara

VW Passat 2.0 TDI 240HP 4MOTION R-LINE (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
65
Cevap
1
Favori
10.185
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 257 bin buna verene kadar, Golf R veya Leon Cupra alırım daha iyi.
  • Jeopol kullanıcısına yanıt
    Ses var
  • oguzcaa O kullanıcısına yanıt
    evet simdi var. ama o mesaji attigim zaman hem telefonda hem bilgisayarda sessizdi
  • Fiyatı dışından güzelmiş de abartılacak neyi var anlamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    2017 model Navara 2.3 190 ps 450 nm torka sahip, yeni hilux 2.8 177 ps 450 nm torka sahip, bunları kamyonetten saymıyorsun herhalde bu ikiside şu an piyasadaki en güçlü kamyonetler,i şkşside 3 tonun üstünde çekme, bir buçuk tonun üstünde taşıma kapasştesine sahip. de kiside passatan düşük tork değerleine sahip

    Bahsettiğin araçlar pickup ..

    Kamyonet değil yarım kasa sayılır.



    O araçların low range şanzimanlari olup tork 2.5 kat artıyor. Yani ihtiyaç halinde 1200nm tork alabiliyorsun.



    Ayrıca aşırı aşırı beslemeli motor ömür olarak kimse tarafindan kullanılmıyor. Madem çok iyi bi motor neden sadece bassatta var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 257 bin fiyat var.
    audi varken buna para vermek
  • falken34 kullanıcısına yanıt
    BMW 525d ve daha üzerindeki motor olan 3 lt motorda 4 turboya kadar geliştirmeler yaptı, aynı şekilde ford ecoboost teknolojisi de malum 2.3 lt aşırı besleme motorla muscle car yapmaya bile çalıştılar. Mercedes'in 43 serisi. Kısacası aşırı besleme bir tek vw işi değil, aşırı besleme otomobil piyasasının geleceği ve bugünü.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    BMW 525d ve daha üzerindeki motor olan 3 lt motorda 4 turboya kadar geliştirmeler yaptı, aynı şekilde ford ecoboost teknolojisi de malum 2.3 lt aşırı besleme motorla muscle car yapmaya bile çalıştılar. Mercedes'in 43 serisi. Kısacası aşırı besleme bir tek vw işi değil, aşırı besleme otomobil piyasasının geleceği ve bugünü.

    Aşırı beslemeli motor sorun yumagidir. Yapıp deneyip piyasaya sürülen motorlar nadir çıkar.bunun en basit örnekleri tsi motorlar.bu motorlar 1.4 180hp ile çıktı. Sorunlarla baş edemedikce beugirleri düşürdüler. Kaldı ki sorunların birçoğu da çözülmedi. Tsi konusunda Sürekli sorun yaşayan arkadaşlarım var.

    Ecoboost ve a45 mercedes vs. Bunlar daha yeni motorlar. Hele bi 200-300k yol yapsınlar sora oturup tekrar konuşalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • falken34 kullanıcısına yanıt
    525'in 200-300 k yol yapmadığından bahsetmeyin lütfen sayısız örneği var açın sitelere bakın. Aşırı beslemenin de bir sınırı var bu sınıra riayet edilirse fazlasıyla verimli ve uzun ömürlü oluyorlar. Kaldı ki dizeller de turbo ile yürüyor, milyon km yapmış 98 model 3 serisi gibi örnekler de vardı(o araç kazada pert oldu). Çağ dışı atmosferik motorlarla can çelişmek yerine ideal aşırı beslemelerle hem yakıt, hem güç hem de emisyon anlamından iyi değerler alınıyor.
    Bu arada küçük de bir öneri her markadan milyon km motor beklemeyin. Atmosferik motoruyla meşhur Japon'lar bile 70.000 km'yi geçmiş bir araca artık kullanılmaz diyor. İyi kullanılmış bir turbo motor sadece 350-400.000'de turbo revizyonu ile uzun yıllar kullanılır. Kaldı ki aynı hacimde sınırlar zorlanmadan güç alınmış bir turbo motor aradaki tüketim farkıyla çok çok rahat 3-4 turbo revizyonunu amorti edecektir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    525'in 200-300 k yol yapmadığından bahsetmeyin lütfen sayısız örneği var açın sitelere bakın. Aşırı beslemenin de bir sınırı var bu sınıra riayet edilirse fazlasıyla verimli ve uzun ömürlü oluyorlar. Kaldı ki dizeller de turbo ile yürüyor, milyon km yapmış 98 model 3 serisi gibi örnekler de vardı(o araç kazada pert oldu). Çağ dışı atmosferik motorlarla can çelişmek yerine ideal aşırı beslemelerle hem yakıt, hem güç hem de emisyon anlamından iyi değerler alınıyor.
    Bu arada küçük de bir öneri her markadan milyon km motor beklemeyin. Atmosferik motoruyla meşhur Japon'lar bile 70.000 km'yi geçmiş bir araca artık kullanılmaz diyor. İyi kullanılmış bir turbo motor sadece 350-400.000'de turbo revizyonu ile uzun yıllar kullanılır. Kaldı ki aynı hacimde sınırlar zorlanmadan güç alınmış bir turbo motor aradaki tüketim farkıyla çok çok rahat 3-4 turbo revizyonunu amorti edecektir.

    Şimdi 2.0 240hp bi araç mi daha uzun ömürlü olacaktır yoksa 2.0 180hp araç mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • falken34 kullanıcısına yanıt
    İyi bir mühendislik ile 240 hp olanı daha uzun ömürlü kılabilirsiniz. Vw mesela piston başlarında sürtünme direnci daha düşük malzeme kullanıyor artık, forumda tok kapı sesi denilip geçilse de AR-GE bütçeleri çok yüksek bir firmaydı önceden şimdi de epey iyidir. Saffet üçüncü'nün golf r testine bakarsanız Türkiye operasyon müdürünün telaffuz ettiği bir rakam vardı şu anda net hatırlamıyorum. Dediğim teknolojinin de Türkçesini 1.4 act testlerinde bulabilirsiniz. Neticede bir motoru bitiren şey sürtünme ile olan kayıplardır, bunu minimuma indirirseniz ömür uzar, iyi malzeme ve iyi mühendislik de indirir, 1.4 act motorun bu konuda uzun uzun anlatıldığı Videolar da var internette. Besleme varsa kötüdür diye yahut besleme varsa ömür yok diye bir şey denilemez, kaliteli bir geometri, kaliteli materyal, sınırında bir besleme ile uzun ömür elde edilir.



    Hepsinden öte sorduğunuz soruya 180 olan uzun ömür desem de bir şey değişmeyecek o açıdan bakın 180 olan da beslemeyle uzun ömürlü olabiliyor demek ki.



    Sizin karşılaştırmanız 1.4 tsi, 2.0 hitler ya da Honda 1.5 turbo, 2.0 atmosferik gibi olmalı.



    Bir odaya havayı yakıtı koyup yanmasını beklemektense hava yakıt karışımının yanmasının maksimum yanma kalitesini sağlayacak oranda ve basınçta gerçekleşmesinin farkından ibaret bahsettiğimiz olay. Sadece uzun vadedeki fark turbo revizyonu oluyor. İnanın atmosferik motorun salınımından, tüketiminden, yüksek devir çevirmek yüzünden ürettiği sesi ve titreşiminden sonra çok makul kalıyor. Sizin bakış açınız uzun ömürlülük, bu uzun ömürlülüğü kaliteli bir üretim çok rahat sağlayacaktır, hakiki Mercedes üretimi Mercedes turbo dizeller anahtar değmeden ne km'ler yapıyor. Kaldı ki tekrarlamakta beis görmüyorum bu arabaları üreten hiçbir millet de arabanın ömrünü uzun görmüyor. Almanlar adına 200.000'ler Japonlar adına 70-80.000'ler ömrünü tamamlamış aracı anlatır. Salt besleme varsa sorun var yaklaşımı kabul edilmez, üretim standartları esaslı bakılmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar passsatimi tinerciler ciizk atmış napmam gerek xd

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    İyi bir mühendislik ile 240 hp olanı daha uzun ömürlü kılabilirsiniz. Vw mesela piston başlarında sürtünme direnci daha düşük malzeme kullanıyor artık, forumda tok kapı sesi denilip geçilse de AR-GE bütçeleri çok yüksek bir firmaydı önceden şimdi de epey iyidir. Saffet üçüncü'nün golf r testine bakarsanız Türkiye operasyon müdürünün telaffuz ettiği bir rakam vardı şu anda net hatırlamıyorum. Dediğim teknolojinin de Türkçesini 1.4 act testlerinde bulabilirsiniz. Neticede bir motoru bitiren şey sürtünme ile olan kayıplardır, bunu minimuma indirirseniz ömür uzar, iyi malzeme ve iyi mühendislik de indirir, 1.4 act motorun bu konuda uzun uzun anlatıldığı Videolar da var internette. Besleme varsa kötüdür diye yahut besleme varsa ömür yok diye bir şey denilemez, kaliteli bir geometri, kaliteli materyal, sınırında bir besleme ile uzun ömür elde edilir.



    Hepsinden öte sorduğunuz soruya 180 olan uzun ömür desem de bir şey değişmeyecek o açıdan bakın 180 olan da beslemeyle uzun ömürlü olabiliyor demek ki.



    Sizin karşılaştırmanız 1.4 tsi, 2.0 hitler ya da Honda 1.5 turbo, 2.0 atmosferik gibi olmalı.



    Bir odaya havayı yakıtı koyup yanmasını beklemektense hava yakıt karışımının yanmasının maksimum yanma kalitesini sağlayacak oranda ve basınçta gerçekleşmesinin farkından ibaret bahsettiğimiz olay. Sadece uzun vadedeki fark turbo revizyonu oluyor. İnanın atmosferik motorun salınımından, tüketiminden, yüksek devir çevirmek yüzünden ürettiği sesi ve titreşiminden sonra çok makul kalıyor. Sizin bakış açınız uzun ömürlülük, bu uzun ömürlülüğü kaliteli bir üretim çok rahat sağlayacaktır, hakiki Mercedes üretimi Mercedes turbo dizeller anahtar değmeden ne km'ler yapıyor. Kaldı ki tekrarlamakta beis görmüyorum bu arabaları üreten hiçbir millet de arabanın ömrünü uzun görmüyor. Almanlar adına 200.000'ler Japonlar adına 70-80.000'ler ömrünü tamamlamış aracı anlatır. Salt besleme varsa sorun var yaklaşımı kabul edilmez, üretim standartları esaslı bakılmalı.

    Aşırı sıkıştırma ile çalışan sistemler daha çabuk yıpranır hocam. Tabiki iyi muhendisligin kattığı değer yadirganamaz ama herşey mühendislikte bitmiyor.

    Saffet üçüncü felan izlemem.sponsoru doğuş otomotiv.tarafsız bi inceleme yapan varsa atın izleyelim.



    İyi mühendislik ürünü ne demektir.bu tartışılır.bence anahtar değmeden yıllarca hizmet eden bir araba iyi mühendislik ürünüdür. Bunun motor hacmi donanım seviyesi veya yüksek güçle alakası yoktur..



    İyi mühendislik demişken bence vw iyi mühendislik yapan firma değildir. Eğer iyi olsaydı dsg ye çoktan çözüm bulmuştu.

    Emisyona hile karistirmayip alinin akıyla rekabet yapmıştı. TurBo arızaları kullanici hatası deyip örtbas etmezdi.sunroof vs sorunları temelli çözer kullanıcı odaklı çalışırdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • metesserdar kullanıcısına yanıt
    Aynen bizde de 480 bg v8 tır var Scania işte Torku 200 falan kamyonumuz da 100 torka sahip Passat motoru takmayı düşünmedik hiç ama sizin gibi parlak zekalar sayesinde artık bunu düşünebiliriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Traktör şaha kalkmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    525'in 200-300 k yol yapmadığından bahsetmeyin lütfen sayısız örneği var açın sitelere bakın. Aşırı beslemenin de bir sınırı var bu sınıra riayet edilirse fazlasıyla verimli ve uzun ömürlü oluyorlar. Kaldı ki dizeller de turbo ile yürüyor, milyon km yapmış 98 model 3 serisi gibi örnekler de vardı(o araç kazada pert oldu). Çağ dışı atmosferik motorlarla can çelişmek yerine ideal aşırı beslemelerle hem yakıt, hem güç hem de emisyon anlamından iyi değerler alınıyor.
    Bu arada küçük de bir öneri her markadan milyon km motor beklemeyin. Atmosferik motoruyla meşhur Japon'lar bile 70.000 km'yi geçmiş bir araca artık kullanılmaz diyor. İyi kullanılmış bir turbo motor sadece 350-400.000'de turbo revizyonu ile uzun yıllar kullanılır. Kaldı ki aynı hacimde sınırlar zorlanmadan güç alınmış bir turbo motor aradaki tüketim farkıyla çok çok rahat 3-4 turbo revizyonunu amorti edecektir.

    Şimdi 2.0 240hp bi araç mi daha uzun ömürlü olacaktır yoksa 2.0 180hp araç mi

    Mazda dünyanın en sorunsuz motorlarını üretiyor peki neden?
    2.0 120ps 2.5 192ps
    Az güç az tork
    Daha uzun ömürlü motor




  • falken34 kullanıcısına yanıt
    Benzer motor Amarok'ta da var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzcaa

    Benzer motor Amarok'ta da var.

    Amarokrtaki 180 hp

    O bile sorunsuz değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazaryazarokur kullanıcısına yanıt
    Bence sen o parlak (?) zekanı burada gereksiz cevaplar yazmaya harcayacağına git 100 bg lik kamyonunu sür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Bu motor Passat haricinde herhangi bir VAG aracında kullanılıyor mu? Kullanılmıyorsa neden?

    240 lık model sadece passatta var şuan.Ona en yakın Amarok ve Transporter-Caravelle-Multivan modellerinde olan 2.0 BiTDI 204 PS motor.Sonrasında Crafterlarda bulunan 2.0 BiTDI 163 PS lik motor geliyor.Amaç ağır şartlar altından kalkmak ve dayanıklılık olunca haliyle kısabildiğine kısıyorlar.Yani passattaki 240 lık motor sırf performans için var,204 lük transporterda uzun ömürlülük ve tatminkar performans için var,163 lük crafterda uzun ömürlülük ve o gövdeye göre yakıt ekonomisinin artması için var.Yani gövdeye göre işler değişiyor,240 lığı craftera da koyabilirlerdi ama söz konusu yakıt ve dayanıklılık olunca 163 hp de kaldılar.Kısaca 2.0 BiTDI olanlar aynı motor ama beygir ve torka göre yazılımsal,turbosal,enjektörsel ve yakıt pompası olarak geliştirmeler var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.