Şimdi Ara

VW niye boyle ya ??? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
196
Cevap
1
Favori
4.774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    Bu arada, direkt enjeksiyon sistemleri modern anlamda WV'den önce Mitsubishi tarafından 1996 yılında GDI adıyla uygulandı diye biliyorum ama bu bilgiyi nerede okudum hatırlamıyorum. Sağlamasını yapmakta fayda var.

    Verdiğim linkte tüm direkt enjeksiyonlu motorların yıllara bölünmüş seceresi var Onur, buradan bilgi sahibi olabilirsin.



    http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Arkadaş hala anlamıyor.birde şüpheye düşüyor.Biz ne yapalım senin aklınla ilgili azizim

    Audi nin diye birşey yoktur.Şuanda üretilen her fsi vw tarafından vw fabrikalarında vw mühendisleriyle üretiliyor.Bunu anlamayacak ne var bir türlü anlamıyorum.



    Süpheye falan düştüğüm yok vw beni zerre kadarda ilgilendirmiyor. Sadece öle bi savunuyorsunuz ki sanki babanızın malı. Benim aklımla ilgili bi sorun yok çok şükür. VW mühendisleri madem çok biliyordu kendilerini geliştirselerdi. O markayı öbür markayı toplamayla oluyorsa bu işler evet bu teknolojiyi audi bulmuş gördüğüm kadarıyla okuduklarım kadarıyla. Vw de istediği gibi kullanır sıkıntı yok bunda.

    Hocam şüpheye düşüyor dediğim sen değilsin divizyon.

    Hocam kimsenin babasının malı gibi savunduğu yok.

    Vw atmosferikte çöp tür demek mi daha fanatikliktir?

    Vw atmosferikte en iyilerden değildir fakat çöpte değildir demek mi?

    Kim fanatik şimdi anıl kardeşim.Algıları değiştirmelisin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon

    Atmosferik motorun hakkını veren tek marka Honda'dır.



    Durumu sadeleştireyim;
    1.6 motorlu Civic'le 210+ hızlara çıkabiliyor
    Videodaki 3.6 motorla zar zor 240'a çıkıyor.

    Aradaki farkı buradan rahatlıkla anlayabiliyoruz.


    koskoca mühendis olacaksın ama kadran yanılması diye birşeyden haberin yok sanırım

    bir hesap yap bakalım o cıvıc kaç saatte çıkıyor 210'a bu kaç sn'de çıkıyor 240'a

    azıcık mantık bak bu 1.8 olanı kaç saatte çıkmış



    http://www.youtube.com/watch?v=iZe53Vi66-E&feature=related

    öyle rasgele bi video koymakla olmaz o is ;) 1.6 125 hp civic 239 ;)


    bayır aşağı doblo da yapar 210

    mesele o değil düzlükte ne yapabildiği

    fabrika verisini koyanlar aptal mı neden düşük göstersin

    onu da geçtim sen cıvıkda 240 ile giderken kadranı düzgün gösteren herhangi bir araç sana 200-210 ile el sallar emin ol





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Arkadaş hala anlamıyor.birde şüpheye düşüyor.Biz ne yapalım senin aklınla ilgili azizim

    Audi nin diye birşey yoktur.Şuanda üretilen her fsi vw tarafından vw fabrikalarında vw mühendisleriyle üretiliyor.Bunu anlamayacak ne var bir türlü anlamıyorum.



    Süpheye falan düştüğüm yok vw beni zerre kadarda ilgilendirmiyor. Sadece öle bi savunuyorsunuz ki sanki babanızın malı. Benim aklımla ilgili bi sorun yok çok şükür. VW mühendisleri madem çok biliyordu kendilerini geliştirselerdi. O markayı öbür markayı toplamayla oluyorsa bu işler evet bu teknolojiyi audi bulmuş gördüğüm kadarıyla okuduklarım kadarıyla. Vw de istediği gibi kullanır sıkıntı yok bunda.

    Hocam şüpheye düşüyor dediğim sen değilsin divizyon.

    Hocam kimsenin babasının malı gibi savunduğu yok.

    Vw atmosferikte çöp tür demek mi daha fanatikliktir?

    Vw atmosferikte en iyilerden değildir fakat çöpte değildir demek mi?

    Kim fanatik şimdi anıl kardeşim.Algıları değiştirmelisin.

    Ben vw nin atmosferigine laf solemedim zaten. Sadece atmosferik soz konusu olunca daha iyilir var dedim. Yani vw ne cop veya teneke lafi kullanmadim.




  • Bu başlık ne olmuş ya..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Arkadaş hala anlamıyor.birde şüpheye düşüyor.Biz ne yapalım senin aklınla ilgili azizim

    Audi nin diye birşey yoktur.Şuanda üretilen her fsi vw tarafından vw fabrikalarında vw mühendisleriyle üretiliyor.Bunu anlamayacak ne var bir türlü anlamıyorum.



    Süpheye falan düştüğüm yok vw beni zerre kadarda ilgilendirmiyor. Sadece öle bi savunuyorsunuz ki sanki babanızın malı. Benim aklımla ilgili bi sorun yok çok şükür. VW mühendisleri madem çok biliyordu kendilerini geliştirselerdi. O markayı öbür markayı toplamayla oluyorsa bu işler evet bu teknolojiyi audi bulmuş gördüğüm kadarıyla okuduklarım kadarıyla. Vw de istediği gibi kullanır sıkıntı yok bunda.

    Hocam şüpheye düşüyor dediğim sen değilsin divizyon.

    Hocam kimsenin babasının malı gibi savunduğu yok.

    Vw atmosferikte çöp tür demek mi daha fanatikliktir?

    Vw atmosferikte en iyilerden değildir fakat çöpte değildir demek mi?

    Kim fanatik şimdi anıl kardeşim.Algıları değiştirmelisin.

    Yav arkadaşım sen hala çayda çırada çöpte ottasın.

    Daha savundugun markanın teknoloji geçmişi hakkında zerre bilgin yok gelmiş burada avukatlık yapıyorsun.

    Neyse, FSI teknolojisi hakkında gerçekleri dökümanlarıyla yazdık çizdik.

    Dahada yorum yapılmaz üzerine umarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon

    Atmosferik motorun hakkını veren tek marka Honda'dır.



    Durumu sadeleştireyim;
    1.6 motorlu Civic'le 210+ hızlara çıkabiliyor
    Videodaki 3.6 motorla zar zor 240'a çıkıyor.

    Aradaki farkı buradan rahatlıkla anlayabiliyoruz.


    koskoca mühendis olacaksın ama kadran yanılması diye birşeyden haberin yok sanırım

    bir hesap yap bakalım o cıvıc kaç saatte çıkıyor 210'a bu kaç sn'de çıkıyor 240'a

    azıcık mantık bak bu 1.8 olanı kaç saatte çıkmış



    http://www.youtube.com/watch?v=iZe53Vi66-E&feature=related

    öyle rasgele bi video koymakla olmaz o is ;) 1.6 125 hp civic 239 ;)


    bayır aşağı doblo da yapar 210

    mesele o değil düzlükte ne yapabildiği

    fabrika verisini koyanlar aptal mı neden düşük göstersin

    onu da geçtim sen cıvıkda 240 ile giderken kadranı düzgün gösteren herhangi bir araç sana 200-210 ile el sallar emin ol



    sen bu söylediklerine inanıyormusun civic le ben bile 220 yi geçtim gel gelelim, 316 i nin son hızı 206 gösteriyor civic ise 197 gösteriyor cıksınlar yola göreyim ,316i diz çöker tövbe diler civickarısında fabrika verileri girdigi teste göre değişir zatn şu dönemde en büyük sorun bu ya a firması ile b firmasının test şartları aynı değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Arkadaş hala anlamıyor.birde şüpheye düşüyor.Biz ne yapalım senin aklınla ilgili azizim

    Audi nin diye birşey yoktur.Şuanda üretilen her fsi vw tarafından vw fabrikalarında vw mühendisleriyle üretiliyor.Bunu anlamayacak ne var bir türlü anlamıyorum.



    Süpheye falan düştüğüm yok vw beni zerre kadarda ilgilendirmiyor. Sadece öle bi savunuyorsunuz ki sanki babanızın malı. Benim aklımla ilgili bi sorun yok çok şükür. VW mühendisleri madem çok biliyordu kendilerini geliştirselerdi. O markayı öbür markayı toplamayla oluyorsa bu işler evet bu teknolojiyi audi bulmuş gördüğüm kadarıyla okuduklarım kadarıyla. Vw de istediği gibi kullanır sıkıntı yok bunda.

    Hocam şüpheye düşüyor dediğim sen değilsin divizyon.

    Hocam kimsenin babasının malı gibi savunduğu yok.

    Vw atmosferikte çöp tür demek mi daha fanatikliktir?

    Vw atmosferikte en iyilerden değildir fakat çöpte değildir demek mi?

    Kim fanatik şimdi anıl kardeşim.Algıları değiştirmelisin.

    Ben vw nin atmosferigine laf solemedim zaten. Sadece atmosferik soz konusu olunca daha iyilir var dedim. Yani vw ne cop veya teneke lafi kullanmadim.

    Hocam işte onu arkadaş söylüyor sen değil.bizde çöp değil diyoruz sadece.Bizde biliyoruz atmosferikte vw in iddialı olmadığını.Söylüyoruzda...

    Sen herşeyi kedi üstüne alınıyorsun ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Arkadaş hala anlamıyor.birde şüpheye düşüyor.Biz ne yapalım senin aklınla ilgili azizim

    Audi nin diye birşey yoktur.Şuanda üretilen her fsi vw tarafından vw fabrikalarında vw mühendisleriyle üretiliyor.Bunu anlamayacak ne var bir türlü anlamıyorum.



    Süpheye falan düştüğüm yok vw beni zerre kadarda ilgilendirmiyor. Sadece öle bi savunuyorsunuz ki sanki babanızın malı. Benim aklımla ilgili bi sorun yok çok şükür. VW mühendisleri madem çok biliyordu kendilerini geliştirselerdi. O markayı öbür markayı toplamayla oluyorsa bu işler evet bu teknolojiyi audi bulmuş gördüğüm kadarıyla okuduklarım kadarıyla. Vw de istediği gibi kullanır sıkıntı yok bunda.

    Hocam şüpheye düşüyor dediğim sen değilsin divizyon.

    Hocam kimsenin babasının malı gibi savunduğu yok.

    Vw atmosferikte çöp tür demek mi daha fanatikliktir?

    Vw atmosferikte en iyilerden değildir fakat çöpte değildir demek mi?

    Kim fanatik şimdi anıl kardeşim.Algıları değiştirmelisin.

    Yav arkadaşım sen hala çayda çırada çöpte ottasın.

    Daha savundugun markanın teknoloji geçmişi hakkında zerre bilgin yok gelmiş burada avukatlık yapıyorsun.

    Neyse, FSI teknolojisi hakkında gerçekleri dökümanlarıyla yazdık çizdik.

    Dahada yorum yapılmaz üzerine umarım.

    Hocam sana tek bir soru soruyorum.Şuandaki 5.2 fsi motoru kim nerede üretiyor?

    Neyi anlamadığını bir anlayabilsem.

    Ayrıca Audi Vw e 1965 te katılmıştır.O r8 te Vw in dir.Vw in maaşını verdiği mühendislerin ürünüdür.Bir insan bukadar birşeyden haberi olmayıp bu kadar pişkin olamaz heralde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 19 Kasım 2011; 1:53:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon

    Atmosferik motorun hakkını veren tek marka Honda'dır.



    Durumu sadeleştireyim;
    1.6 motorlu Civic'le 210+ hızlara çıkabiliyor
    Videodaki 3.6 motorla zar zor 240'a çıkıyor.

    Aradaki farkı buradan rahatlıkla anlayabiliyoruz.


    koskoca mühendis olacaksın ama kadran yanılması diye birşeyden haberin yok sanırım

    bir hesap yap bakalım o cıvıc kaç saatte çıkıyor 210'a bu kaç sn'de çıkıyor 240'a

    azıcık mantık bak bu 1.8 olanı kaç saatte çıkmış



    http://www.youtube.com/watch?v=iZe53Vi66-E&feature=related

    öyle rasgele bi video koymakla olmaz o is ;) 1.6 125 hp civic 239 ;)


    bayır aşağı doblo da yapar 210

    mesele o değil düzlükte ne yapabildiği

    fabrika verisini koyanlar aptal mı neden düşük göstersin

    onu da geçtim sen cıvıkda 240 ile giderken kadranı düzgün gösteren herhangi bir araç sana 200-210 ile el sallar emin ol



    Honda civicin kadrani en az sapmaya sahip kadran. Videolariyla ispati var bizzat kendi cektigim pm ile ulasabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Arkadaş hala anlamıyor.birde şüpheye düşüyor.Biz ne yapalım senin aklınla ilgili azizim

    Audi nin diye birşey yoktur.Şuanda üretilen her fsi vw tarafından vw fabrikalarında vw mühendisleriyle üretiliyor.Bunu anlamayacak ne var bir türlü anlamıyorum.



    Süpheye falan düştüğüm yok vw beni zerre kadarda ilgilendirmiyor. Sadece öle bi savunuyorsunuz ki sanki babanızın malı. Benim aklımla ilgili bi sorun yok çok şükür. VW mühendisleri madem çok biliyordu kendilerini geliştirselerdi. O markayı öbür markayı toplamayla oluyorsa bu işler evet bu teknolojiyi audi bulmuş gördüğüm kadarıyla okuduklarım kadarıyla. Vw de istediği gibi kullanır sıkıntı yok bunda.

    Hocam şüpheye düşüyor dediğim sen değilsin divizyon.

    Hocam kimsenin babasının malı gibi savunduğu yok.

    Vw atmosferikte çöp tür demek mi daha fanatikliktir?

    Vw atmosferikte en iyilerden değildir fakat çöpte değildir demek mi?

    Kim fanatik şimdi anıl kardeşim.Algıları değiştirmelisin.

    Yav arkadaşım sen hala çayda çırada çöpte ottasın.

    Daha savundugun markanın teknoloji geçmişi hakkında zerre bilgin yok gelmiş burada avukatlık yapıyorsun.

    Neyse, FSI teknolojisi hakkında gerçekleri dökümanlarıyla yazdık çizdik.

    Dahada yorum yapılmaz üzerine umarım.

    Hocam sana tek bir soru soruyorum.Şuandaki 5.2 fsi motoru kim nerede üretiyor?

    Neyi anlamadığını bir anlayabilsem.

    Ya birader, bir sorunu hallediyoruz çözüyoruz bu sefer farklı bir argümanla karşıma dikiliyosun.

    tüm FSI teknolojili üniteler VW nin tesislerinde üretilse ne yazar üretilmese ne yazar?

    Teknoloji ve know-how olmadan neyi üreteceksin?

    Ve bu teknoloji AUDI nin, bitti.


    Veriyim ben sana tesis o zaman, git üret bakalim kendince bişeyler...


    Bırakın bu işleri.




  • HOcam audi 1965 te Vw e katılmıştır.Bitti.

    Yani o fsi teknolojisini bulan audi vw in sahip olduğu audi.Yani vw in seçtiği maaş verdiği mühendisler.Anlamamak istememen normal.Demogoji yapmaya çalışıp üste çıkmaya çalışmanda normal.Fakat yetmiyor

    Ayrıca olayları saptırmaya çalışan sensin.Biz burada Vw atmosferik motor üretip üretemediğini tartışmıyor muyduk?Evet onu tartışıyorduk.

    Üretiyor işte hemde çatır çatır üretiyor.Kendi fabrikalarında üretiyor hemde.

    Buda senin her zamanki gibi hüsran olmanla sonuçlanmıştır.Sen öyle bilmişlik taslayıp insanlarla dalga geçmeye çalışırken biri çıkar karşına dalga konusu yapar seni böyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 19 Kasım 2011; 1:59:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profurio

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    3.6 V6'nın performansa bak.

    motor atmosferik ve 260 hp.0-100 hızlanması bu motor ve 1800 kg lık bir araç için gayet normal.40 saniyede 240 km hıza çıkıyor daha ne olsun.buyrun bu da 325 hp lik insignia nın hızlanması



    doğrusu bu videoda hızlanmadan daha fazla dikkatimi çeken adamın kimseye selektör çekmemesi, efendi gibi yavaşlayıp önündeki araçları sollamasını bitirmesini beklemesi oldu. eğer bu kişi gavursa bizim otobanlardakiler ne oluyor?

    Adamın selektör yapmasına gerek yok çünkü önündeki sürücüler arkasında gelen aracı görünce sinyalini verip sağ şeride geçmesini biliyor ama bunu Türkiye de görmek çok zor sollamak isteyene yol vermeme sollanmama kompleksi var çoğu insanda...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    HOcam audi 1965 te Vw e katılmıştır.Bitti.

    Yani o fsi teknolojisini bulan audi vw in sahip olduğu audi.Yani vw in seçtiği maaş verdiği mühendisler.Anlamamak istememen normal.Demogoji yapmaya çalışıp üste çıkmaya çalışmanda normal.Fakat yetmiyor

    Ayrıca olayları saptırmaya çalışan sensin.Biz burada Vw atmosferik motor üretip üretemediğini tartışmıyor muyduk?Evet onu tartışıyorduk.

    Üretiyor işte hemde çatır çatır üretiyor.Kendi fabrikalarında üretiyor hemde.

    Buda senin her zamanki gibi hüsran olmanla sonuçlanmıştır.Sen öyle bilmişlik taslayıp insanlarla dalga geçmeye çalışırken biri çıkar karşına dalga konusu yapar seni böyle

    Allah akıl fikir versin, ne diyeyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    HOcam audi 1965 te Vw e katılmıştır.Bitti.

    Yani o fsi teknolojisini bulan audi vw in sahip olduğu audi.Yani vw in seçtiği maaş verdiği mühendisler.Anlamamak istememen normal.Demogoji yapmaya çalışıp üste çıkmaya çalışmanda normal.Fakat yetmiyor

    Ayrıca olayları saptırmaya çalışan sensin.Biz burada Vw atmosferik motor üretip üretemediğini tartışmıyor muyduk?Evet onu tartışıyorduk.

    Üretiyor işte hemde çatır çatır üretiyor.Kendi fabrikalarında üretiyor hemde.

    Buda senin her zamanki gibi hüsran olmanla sonuçlanmıştır.Sen öyle bilmişlik taslayıp insanlarla dalga geçmeye çalışırken biri çıkar karşına dalga konusu yapar seni böyle

    Allah akıl fikir versin, ne diyeyim.



    Hocam buda güzel kaçış cümlesi oldu sende hakikatten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon

    Atmosferik motorun hakkını veren tek marka Honda'dır.



    Durumu sadeleştireyim;
    1.6 motorlu Civic'le 210+ hızlara çıkabiliyor
    Videodaki 3.6 motorla zar zor 240'a çıkıyor.

    Aradaki farkı buradan rahatlıkla anlayabiliyoruz.


    koskoca mühendis olacaksın ama kadran yanılması diye birşeyden haberin yok sanırım

    bir hesap yap bakalım o cıvıc kaç saatte çıkıyor 210'a bu kaç sn'de çıkıyor 240'a

    azıcık mantık bak bu 1.8 olanı kaç saatte çıkmış



    http://www.youtube.com/watch?v=iZe53Vi66-E&feature=related

    öyle rasgele bi video koymakla olmaz o is ;) 1.6 125 hp civic 239 ;)


    bayır aşağı doblo da yapar 210

    mesele o değil düzlükte ne yapabildiği

    fabrika verisini koyanlar aptal mı neden düşük göstersin

    onu da geçtim sen cıvıkda 240 ile giderken kadranı düzgün gösteren herhangi bir araç sana 200-210 ile el sallar emin ol



    sen bu söylediklerine inanıyormusun civic le ben bile 220 yi geçtim gel gelelim, 316 i nin son hızı 206 gösteriyor civic ise 197 gösteriyor cıksınlar yola göreyim ,316i diz çöker tövbe diler civickarısında fabrika verileri girdigi teste göre değişir zatn şu dönemde en büyük sorun bu ya a firması ile b firmasının test şartları aynı değil.


    yahu bana ne zerre enterese etmeyen cıvıkla bilmem kaç saatte ulaştığı son hızdan konuyla ne alakası var

    yazdıklarımı iyice oku önce de sonra yorum yap

    yukarıda bilgisayar mühendisi arkadaş demişki 210+ hıza ulaşıyor cıvıc ne gerek var 3 litre ile 240'a zorlanarak çıkan superb'e ..... bende ona istinaden yazdım

    3 litre 250 beygir bmw de benzer 200-240 km/s aralığına sahip neticede bunlar hacimli de olsa atmosferikler 3 litre turbo benzinli veya 5 litre atmosferik gibi değerlendirmemek lazım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi over and under -- 19 Kasım 2011; 2:03:42 >




  • Fsı ilk Lupo da kullanıldı atmosferik anlamında

    Audi R8'de kullanılan ünite turbo beslemeli 3600 cc V8


    2000 Audi R8 Specifications
    Designer: Aerodynamics: Michael Pfadenhauer
    Chassis: Wolfgang Appel
    Engine: Ulrich Baretzky
    Layout: Mid-engine, rear-wheel drive
    Monocoque: Carbon fiber and aluminum honeycomb monocoque
    Engine: 3600 cc V8, turbo-charged, 90 degree cylinder angle, 4 valves per cylinder, 2 Garrett turbo-chargers; to comply with the rules 2 x 32.4 mm air restrictors, and boost pressure restriction to 1.67 bars (absolute)
    Engine management: Bosch MS 2.8
    Horsepower: 610 hp
    Torque: 516 lb-ft.
    Gearbox: Sequential 6-speed sports gearbox built by Ricardo
    Clutch: CFC clutch
    Differential: Multiple-disc limited slip differential
    Driveshafts: Constant-velocity plunging tripod joint
    Steering: Power-assisted rack-and-pinion steering
    Suspension: Independent suspension at front and rear. Double-wishbone suspension. Pushrod system with horizontal spring/damper unit, adjustable gas-filled shock absorbers
    Brakes: Hydraulic dual-circuit brake system, monobloc light-alloy brake calipers, ventilated carbon fiber brake discs at front and rear, brake force distribution, driver adjustable
    Wheels: O.Z. forged magnesium rims
    Front: 13.5 x 18 inches
    Rear: 14.5 x 18 inches
    Tires: Michelin Radial
    Front: 33/65-18
    Rear: 36/71-18
    Length: 4650 mm
    Width: 1980 mm
    Height: 1080 mm
    Wheelbase: 2730 mm
    Front Overhang: 900 mm
    Rear Overhang: 1020 mm
    Weight: 906 kgs (2000 Le Mans average)
    Tank capacity: 90 liters




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Accord v6 otomatik. 0-100 verileri aynı. Vw tsi da başarılıda v6 lara falan pek bulaşmasın



    Durum sandığınız gibi değil, 0-100 eşit ama 100 km.den sonra işler değişiyor

    VW Passat R36 - Honda Accord Coupe V6


    http://www.fastestlaps.com/comparisons/vw_passat_r36-vs-honda_accord_coupe_v6_2008.html

    VW Passat R36 2008
    Max speed 250 kph
    0 - 100 kph 5.6 s
    0 - 100 mph 14.0 s
    0 - 200 kph 23.9 s
    1/4 mile 13.7 s @ 100 mph
    1/8 mile (est) 9.1 s @ 81 mph
    1000 m (est) 25.7 s @ 207 kph
    1/2 mile (est) 22.2 s @ 120 mph
    Power/weight ratio 173 bhp/tonne


    Honda Accord Coupe V6 2008
    Max speed 250 kph
    0 - 100 kph 5.6 s
    0 - 100 mph 14.1 s
    0 - 200 kph 25.9 s
    1/4 mile 14.1 s @ 101 mph
    1/8 mile (est) 9.4 s @ 84 mph
    1000 m (est) 6.1 s @ 201 kph
    1/2 mile (est) 22.5 s @ 118 mph
    Power/weight ratio 160 bhp/tonne




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon

    Atmosferik motorun hakkını veren tek marka Honda'dır.



    Durumu sadeleştireyim;
    1.6 motorlu Civic'le 210+ hızlara çıkabiliyor
    Videodaki 3.6 motorla zar zor 240'a çıkıyor.

    Aradaki farkı buradan rahatlıkla anlayabiliyoruz.


    koskoca mühendis olacaksın ama kadran yanılması diye birşeyden haberin yok sanırım

    bir hesap yap bakalım o cıvıc kaç saatte çıkıyor 210'a bu kaç sn'de çıkıyor 240'a

    azıcık mantık bak bu 1.8 olanı kaç saatte çıkmış



    http://www.youtube.com/watch?v=iZe53Vi66-E&feature=related

    öyle rasgele bi video koymakla olmaz o is ;) 1.6 125 hp civic 239 ;)


    bayır aşağı doblo da yapar 210

    mesele o değil düzlükte ne yapabildiği

    fabrika verisini koyanlar aptal mı neden düşük göstersin

    onu da geçtim sen cıvıkda 240 ile giderken kadranı düzgün gösteren herhangi bir araç sana 200-210 ile el sallar emin ol



    sen bu söylediklerine inanıyormusun civic le ben bile 220 yi geçtim gel gelelim, 316 i nin son hızı 206 gösteriyor civic ise 197 gösteriyor cıksınlar yola göreyim ,316i diz çöker tövbe diler civickarısında fabrika verileri girdigi teste göre değişir zatn şu dönemde en büyük sorun bu ya a firması ile b firmasının test şartları aynı değil.


    yahu bana ne zerre enterese etmeyen cıvıkla bilmem kaç saatte ulaştığı son hızdan konuyla ne alakası var

    yazdıklarımı iyice oku önce de sonra yorum yap

    yukarıda bilgisayar mühendisi arkadaş demişki 210+ hıza ulaşıyor cıvıc ne gerek var 3 litre ile 240'a zorlanarak çıkan superb'e ..... bende ona istinaden yazdım

    3 litre 250 beygir bmw de benzer 200-240 km/s aralığına sahip neticede bunlar hacimli de olsa atmosferikler 3 litre turbo benzinli veya 5 litre atmosferik gibi değerlendirmemek lazım



    Haklısın. Ben hızlanma süresi değilde, maksimum hızından bahsediyorum. Tabi ki hıza ulaşması süresi önemli ama 1.6 ile 3.6 arasındaki 2.000 cc'lik farkı için 30-40 km/h değer mi? Sanırım bahsi geçen arabada limitor var. Birçok amerikan arabaların özelliklerinde Maksimum Hız kısmının yanında limited yada limiter yazar ya aşağidaki örnekte olduğu gibi.

    Örneğin;
    "Top speed: 250 km/h (155 mph) with electronic speed limiter"

    Bu arada aa bilgisayar muhendisi bile bilmiyor diyip laf geçmeyelim.Henüz 1.sınıftayım, öğreneceğimiz çok şeyler var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnergyBlue -- 19 Kasım 2011; 7:50:31 >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.