Şimdi Ara

VW niye boyle ya ??? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
196
Cevap
1
Favori
4.774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Atmosferik motor Vw'nin işi değil.

    Kesinlikle.

    Atmosferikte 2 marka konuşur, BMW-HONDA.


    Gerisi teferruat, sal gitsin...

    6.0 FSİ V12 540hp
    4.2 FSİ V8 450hp
    5.2 FSİ 560hp

    Hatta Aventador da kullanılan 6.5 V12 700 hp motoru da sayabiliriz.

    Alayı çöp benim nazarımda.



    Haksızlık ediyosun.
    Turbo, atmosferik, dizel. Vw den başka hangi marka bu kadar çeşitli motor yapabiliyor. 1lt den 6,5 lt ye kadar motorlar var. Ayrıca çoğu da verimli.
    Tamam markayı beğenmeyebilirsiniz ama "çöp" yada "Vw nin işi değil" gibi sözler çok komik oluyor. Lakin herşey ortada.

    Ne vw si arkadasim, o yukarda saydigin motorların alayı AUDI'ye ait.

    Volkswagen ile uzaktan yakından alakası yok.

    Vw grubundaki markalarin kendine ait motorlarini bir çuvalda toplayıp, bunların alayı VW nin motorudur demek keza gülünç oluyor.

    İyi ya sen bilmek istediğin gibi bil, düşün. Bunları Vw yapmasa ne diye gidip birleşsinler Vw ile.

    Mantığa gel

    Allahtan gidip Murcielago'nun üzerindeki motoru sahiplenmedin.

    Sonuçta senin mantığına göre Lamborghini'de teknoloji için vw ile birleşti ya, o bakımdan.


    VW hitler motorla piyasada sürünürken, adamlar diablolarina V12 döşüyorlardı.




  • Vay anasını Alaman yapmış..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Atmosferik motor Vw'nin işi değil.

    Kesinlikle.

    Atmosferikte 2 marka konuşur, BMW-HONDA.


    Gerisi teferruat, sal gitsin...

    6.0 FSİ V12 540hp
    4.2 FSİ V8 450hp
    5.2 FSİ 560hp

    Hatta Aventador da kullanılan 6.5 V12 700 hp motoru da sayabiliriz.

    Alayı çöp benim nazarımda.



    Haksızlık ediyosun.
    Turbo, atmosferik, dizel. Vw den başka hangi marka bu kadar çeşitli motor yapabiliyor. 1lt den 6,5 lt ye kadar motorlar var. Ayrıca çoğu da verimli.
    Tamam markayı beğenmeyebilirsiniz ama "çöp" yada "Vw nin işi değil" gibi sözler çok komik oluyor. Lakin herşey ortada.

    1 lt den 8.0 lt ye kadar olacaktı.malum veyronun motoru var.

     VW niye boyle ya ???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Atmosferik motor Vw'nin işi değil.

    Kesinlikle.

    Atmosferikte 2 marka konuşur, BMW-HONDA.


    Gerisi teferruat, sal gitsin...

    6.0 FSİ V12 540hp
    4.2 FSİ V8 450hp
    5.2 FSİ 560hp

    Hatta Aventador da kullanılan 6.5 V12 700 hp motoru da sayabiliriz.

    Alayı çöp benim nazarımda.



    Haksızlık ediyosun.
    Turbo, atmosferik, dizel. Vw den başka hangi marka bu kadar çeşitli motor yapabiliyor. 1lt den 6,5 lt ye kadar motorlar var. Ayrıca çoğu da verimli.
    Tamam markayı beğenmeyebilirsiniz ama "çöp" yada "Vw nin işi değil" gibi sözler çok komik oluyor. Lakin herşey ortada.

    Toyota armut mu topluyor?

    tabiki hayır,modifiyeli supra var




  • O veyron motoruda mühendislik harikası zaten. O kadar ince düşünülmüş trickler var ki... Çok özel bi motor. Saygılı olun ona göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Atmosferik motor Vw'nin işi değil.

    Kesinlikle.

    Atmosferikte 2 marka konuşur, BMW-HONDA.


    Gerisi teferruat, sal gitsin...

    6.0 FSİ V12 540hp
    4.2 FSİ V8 450hp
    5.2 FSİ 560hp

    Hatta Aventador da kullanılan 6.5 V12 700 hp motoru da sayabiliriz.

    Alayı çöp benim nazarımda.



    Haksızlık ediyosun.
    Turbo, atmosferik, dizel. Vw den başka hangi marka bu kadar çeşitli motor yapabiliyor. 1lt den 6,5 lt ye kadar motorlar var. Ayrıca çoğu da verimli.
    Tamam markayı beğenmeyebilirsiniz ama "çöp" yada "Vw nin işi değil" gibi sözler çok komik oluyor. Lakin herşey ortada.

    Ne vw si arkadasim, o yukarda saydigin motorların alayı AUDI'ye ait.

    Volkswagen ile uzaktan yakından alakası yok.

    Vw grubundaki markalarin kendine ait motorlarini bir çuvalda toplayıp, bunların alayı VW nin motorudur demek keza gülünç oluyor.

    İyi ya sen bilmek istediğin gibi bil, düşün. Bunları Vw yapmasa ne diye gidip birleşsinler Vw ile.

    Mantığa gel

    Allahtan gidip Murcielago'nun üzerindeki motoru sahiplenmedin.

    Sonuçta senin mantığına göre Lamborghini'de teknoloji için vw ile birleşti ya, o bakımdan.


    VW hitler motorla piyasada sürünürken, adamlar diablolarina V12 döşüyorlardı.

    Senin mantığına göre vw, 1001 hp motor yapabiliyor ama bir v12 yi yapamıyor.
    Aferin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon

    Atmosferik motorun hakkını veren tek marka Honda'dır.



    Durumu sadeleştireyim;
    1.6 motorlu Civic'le 210+ hızlara çıkabiliyor
    Videodaki 3.6 motorla zar zor 240'a çıkıyor.

    Aradaki farkı buradan rahatlıkla anlayabiliyoruz.


    koskoca mühendis olacaksın ama kadran yanılması diye birşeyden haberin yok sanırım

    bir hesap yap bakalım o cıvıc kaç saatte çıkıyor 210'a bu kaç sn'de çıkıyor 240'a

    azıcık mantık bak bu 1.8 olanı kaç saatte çıkmış



    http://www.youtube.com/watch?v=iZe53Vi66-E&feature=related

    öyle rasgele bi video koymakla olmaz o is ;) 1.6 125 hp civic 239 ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Atmosferik motor Vw'nin işi değil.

    Kesinlikle.

    Atmosferikte 2 marka konuşur, BMW-HONDA.


    Gerisi teferruat, sal gitsin...

    6.0 FSİ V12 540hp
    4.2 FSİ V8 450hp
    5.2 FSİ 560hp

    Hatta Aventador da kullanılan 6.5 V12 700 hp motoru da sayabiliriz.

    Alayı çöp benim nazarımda.



    Haksızlık ediyosun.
    Turbo, atmosferik, dizel. Vw den başka hangi marka bu kadar çeşitli motor yapabiliyor. 1lt den 6,5 lt ye kadar motorlar var. Ayrıca çoğu da verimli.
    Tamam markayı beğenmeyebilirsiniz ama "çöp" yada "Vw nin işi değil" gibi sözler çok komik oluyor. Lakin herşey ortada.

    Ne vw si arkadasim, o yukarda saydigin motorların alayı AUDI'ye ait.

    Volkswagen ile uzaktan yakından alakası yok.

    Vw grubundaki markalarin kendine ait motorlarini bir çuvalda toplayıp, bunların alayı VW nin motorudur demek keza gülünç oluyor.

    yok deve.audi motorları demek

    Ağzını topla.


    5.2 V10 40v FSI 320-331kW (C6 S6/D3 S8)

    A first in Audi's history, this new generation high performance V10 engine is based on Audi's V8 FSI engines, and retains the same fundamental design principals of the V8 FSI, including the crankcase, cylinder heads, valvetrain, fuel system and intake manifold. However, an all new crankshaft, balance shaft, double-chambered intake manifold with dual throttle valves, exhaust manifold, and ECU - are all unique to the V10. As part of the new V10 engine development, specific emphasis was placed on 'refinement', 'comfort' and 'sportiness' - as required for installation in Audi high performance luxury cars. As well as gaining two additional cylinders compared to the V8, it has been bored by an extra two millimetres, and also shares the 90 degree (°) cylinder bank angle of the recent Audi V engines. Audi continue to use the Fuel Stratified Injection (FSI) technology, originally developed in the Audi R8 LMP endurance race cars.




    6.2/6.5 V12 48v 430-471kW (Lamborghini)

    This is a legacy engine, an original 3.5 litre version was developed before the takeover of Automobili Lamborghini S.p.A. by the German Volkswagen Group subsidiary AUDI AG. The current 6.2 and 6.5 litre versions, which can trace their lineage back to the original, now used in the Murciélago during the current VW Group ownership, were developed with the help from Audi.





    4.2 V8 32v FSI 257-309kW

    The 4.2 FSI V8 as installed in the Audi R8 Fundamentally based on the existing Audi 40 valve V8 engine, this new engine is heavily revised over its predecessor, with all-new components including: crankshaft, connecting rods and pistons, cylinder heads and valvetrain, oil supply and cooling system, intake path and exhaust system, and engine management system. It is available in two versions; a basic or 'comfort' version, first used in the Audi Q7; and a sports-focussed high-revving version, with features which hail from motorsport, for the B7 RS4 quattro and the Audi R8. This is the first eight cylinder road car engine to use Fuel Stratified Injection (FSI), which was successfully developed by Audi in their LeMans winning R8 racing car. The 5.2 V10 FSI will be developed directly from this V8 engine.




    vs vs...


    Bu motorların volkswagen ile uzaktan yakın alakası yok, kendinize pay çıkaramazsınız bunlardan. Başka kapıya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Atmosferik motor Vw'nin işi değil.

    Kesinlikle.

    Atmosferikte 2 marka konuşur, BMW-HONDA.


    Gerisi teferruat, sal gitsin...

    6.0 FSİ V12 540hp
    4.2 FSİ V8 450hp
    5.2 FSİ 560hp

    Hatta Aventador da kullanılan 6.5 V12 700 hp motoru da sayabiliriz.

    Alayı çöp benim nazarımda.



    Haksızlık ediyosun.
    Turbo, atmosferik, dizel. Vw den başka hangi marka bu kadar çeşitli motor yapabiliyor. 1lt den 6,5 lt ye kadar motorlar var. Ayrıca çoğu da verimli.
    Tamam markayı beğenmeyebilirsiniz ama "çöp" yada "Vw nin işi değil" gibi sözler çok komik oluyor. Lakin herşey ortada.

    Ne vw si arkadasim, o yukarda saydigin motorların alayı AUDI'ye ait.

    Volkswagen ile uzaktan yakından alakası yok.

    Vw grubundaki markalarin kendine ait motorlarini bir çuvalda toplayıp, bunların alayı VW nin motorudur demek keza gülünç oluyor.

    İyi ya sen bilmek istediğin gibi bil, düşün. Bunları Vw yapmasa ne diye gidip birleşsinler Vw ile.

    Mantığa gel

    Allahtan gidip Murcielago'nun üzerindeki motoru sahiplenmedin.

    Sonuçta senin mantığına göre Lamborghini'de teknoloji için vw ile birleşti ya, o bakımdan.


    VW hitler motorla piyasada sürünürken, adamlar diablolarina V12 döşüyorlardı.

    2003 yılında phaeton çıktı.motor seçeneklerini yazıyım

    2.8 FSI V6 215 HP
    3.6 FSI V6 300 HP
    4.3 FSI V8 380 HP
    6.0 FSI W12 540 HP
    3.0 TDI V6 313 HP
    4.0 TDI 350 HP
    5.0 TDI V10 TDI 400 HP

    vw atmosferikten anlıyormuş demek.

    bu arada diablo 2001 yılına kadar üretilmiştir.vw süperspor üreten bir firma olmadığı için V12 motor kullanmıyordu.2003 te phaeton u çıkarınca F segmenti aracına V12 koydu doğal olarak.




  • Hala alakası yok diyo.Audide çalışan mühendisler vw e bağlı mühendisler.O motorların hepsi Vw motorlarıdır.Vw in kendi mühendislerine kendi fabrikalarında ürettirdiği motorlardır.

    Audi Vw indir.Audinin ürettiği diye birşey yok.Hepsi Vw in sahip olduğu ürünlerdir.

    Yani audi vw den izinsiz bu motorları gidip başkasına satamaz.Ok?
  • O değilde ne civicmiş yav.
    Typer versiyonu 235 km son hıza sahip görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Atmosferik motor Vw'nin işi değil.

    Kesinlikle.

    Atmosferikte 2 marka konuşur, BMW-HONDA.


    Gerisi teferruat, sal gitsin...

    6.0 FSİ V12 540hp
    4.2 FSİ V8 450hp
    5.2 FSİ 560hp

    Hatta Aventador da kullanılan 6.5 V12 700 hp motoru da sayabiliriz.

    Alayı çöp benim nazarımda.



    Haksızlık ediyosun.
    Turbo, atmosferik, dizel. Vw den başka hangi marka bu kadar çeşitli motor yapabiliyor. 1lt den 6,5 lt ye kadar motorlar var. Ayrıca çoğu da verimli.
    Tamam markayı beğenmeyebilirsiniz ama "çöp" yada "Vw nin işi değil" gibi sözler çok komik oluyor. Lakin herşey ortada.

    Ne vw si arkadasim, o yukarda saydigin motorların alayı AUDI'ye ait.

    Volkswagen ile uzaktan yakından alakası yok.

    Vw grubundaki markalarin kendine ait motorlarini bir çuvalda toplayıp, bunların alayı VW nin motorudur demek keza gülünç oluyor.

    İyi ya sen bilmek istediğin gibi bil, düşün. Bunları Vw yapmasa ne diye gidip birleşsinler Vw ile.

    Mantığa gel

    Allahtan gidip Murcielago'nun üzerindeki motoru sahiplenmedin.

    Sonuçta senin mantığına göre Lamborghini'de teknoloji için vw ile birleşti ya, o bakımdan.


    VW hitler motorla piyasada sürünürken, adamlar diablolarina V12 döşüyorlardı.

    2003 yılında phaeton çıktı.motor seçeneklerini yazıyım

    2.8 FSI V6 215 HP
    3.6 FSI V6 300 HP
    4.3 FSI V8 380 HP
    6.0 FSI W12 540 HP
    3.0 TDI V6 313 HP
    4.0 TDI 350 HP
    5.0 TDI V10 TDI 400 HP

    vw atmosferikten anlıyormuş demek.

    bu arada diablo 2001 yılına kadar üretilmiştir.vw süperspor üreten bir firma olmadığı için V12 motor kullanmıyordu.2003 te phaeton u çıkarınca F segmenti aracına V12 koydu doğal olarak.


    istese de üretemezdi zaten merak etme.

    Diablonun çıktığı yıllarda kendisi şahin-doğandan hallice jetta ve golf3 lerle piyasada kendine yer aramaktaydı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Atmosferik motor Vw'nin işi değil.

    Kesinlikle.

    Atmosferikte 2 marka konuşur, BMW-HONDA.


    Gerisi teferruat, sal gitsin...

    6.0 FSİ V12 540hp
    4.2 FSİ V8 450hp
    5.2 FSİ 560hp

    Hatta Aventador da kullanılan 6.5 V12 700 hp motoru da sayabiliriz.

    Alayı çöp benim nazarımda.



    Haksızlık ediyosun.
    Turbo, atmosferik, dizel. Vw den başka hangi marka bu kadar çeşitli motor yapabiliyor. 1lt den 6,5 lt ye kadar motorlar var. Ayrıca çoğu da verimli.
    Tamam markayı beğenmeyebilirsiniz ama "çöp" yada "Vw nin işi değil" gibi sözler çok komik oluyor. Lakin herşey ortada.

    Ne vw si arkadasim, o yukarda saydigin motorların alayı AUDI'ye ait.

    Volkswagen ile uzaktan yakından alakası yok.

    Vw grubundaki markalarin kendine ait motorlarini bir çuvalda toplayıp, bunların alayı VW nin motorudur demek keza gülünç oluyor.

    yok deve.audi motorları demek

    Ağzını topla.


    5.2 V10 40v FSI 320-331kW (C6 S6/D3 S8)

    A first in Audi's history, this new generation high performance V10 engine is based on Audi's V8 FSI engines, and retains the same fundamental design principals of the V8 FSI, including the crankcase, cylinder heads, valvetrain, fuel system and intake manifold. However, an all new crankshaft, balance shaft, double-chambered intake manifold with dual throttle valves, exhaust manifold, and ECU - are all unique to the V10. As part of the new V10 engine development, specific emphasis was placed on 'refinement', 'comfort' and 'sportiness' - as required for installation in Audi high performance luxury cars. As well as gaining two additional cylinders compared to the V8, it has been bored by an extra two millimetres, and also shares the 90 degree (°) cylinder bank angle of the recent Audi V engines. Audi continue to use the Fuel Stratified Injection (FSI) technology, originally developed in the Audi R8 LMP endurance race cars.




    6.2/6.5 V12 48v 430-471kW (Lamborghini)

    This is a legacy engine, an original 3.5 litre version was developed before the takeover of Automobili Lamborghini S.p.A. by the German Volkswagen Group subsidiary AUDI AG. The current 6.2 and 6.5 litre versions, which can trace their lineage back to the original, now used in the Murciélago during the current VW Group ownership, were developed with the help from Audi.





    4.2 V8 32v FSI 257-309kW

    The 4.2 FSI V8 as installed in the Audi R8 Fundamentally based on the existing Audi 40 valve V8 engine, this new engine is heavily revised over its predecessor, with all-new components including: crankshaft, connecting rods and pistons, cylinder heads and valvetrain, oil supply and cooling system, intake path and exhaust system, and engine management system. It is available in two versions; a basic or 'comfort' version, first used in the Audi Q7; and a sports-focussed high-revving version, with features which hail from motorsport, for the B7 RS4 quattro and the Audi R8. This is the first eight cylinder road car engine to use Fuel Stratified Injection (FSI), which was successfully developed by Audi in their LeMans winning R8 racing car. The 5.2 V10 FSI will be developed directly from this V8 engine.




    vs vs...


    Bu motorların volkswagen ile uzaktan yakın alakası yok, kendinize pay çıkaramazsınız bunlardan. Başka kapıya

    FSI teknolojisi kimin?bunu bilsen bu kadar saçmalamazdın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Atmosferik motor Vw'nin işi değil.

    Kesinlikle.

    Atmosferikte 2 marka konuşur, BMW-HONDA.


    Gerisi teferruat, sal gitsin...

    6.0 FSİ V12 540hp
    4.2 FSİ V8 450hp
    5.2 FSİ 560hp

    Hatta Aventador da kullanılan 6.5 V12 700 hp motoru da sayabiliriz.

    Alayı çöp benim nazarımda.



    Haksızlık ediyosun.
    Turbo, atmosferik, dizel. Vw den başka hangi marka bu kadar çeşitli motor yapabiliyor. 1lt den 6,5 lt ye kadar motorlar var. Ayrıca çoğu da verimli.
    Tamam markayı beğenmeyebilirsiniz ama "çöp" yada "Vw nin işi değil" gibi sözler çok komik oluyor. Lakin herşey ortada.

    Ne vw si arkadasim, o yukarda saydigin motorların alayı AUDI'ye ait.

    Volkswagen ile uzaktan yakından alakası yok.

    Vw grubundaki markalarin kendine ait motorlarini bir çuvalda toplayıp, bunların alayı VW nin motorudur demek keza gülünç oluyor.

    İyi ya sen bilmek istediğin gibi bil, düşün. Bunları Vw yapmasa ne diye gidip birleşsinler Vw ile.

    Mantığa gel

    Allahtan gidip Murcielago'nun üzerindeki motoru sahiplenmedin.

    Sonuçta senin mantığına göre Lamborghini'de teknoloji için vw ile birleşti ya, o bakımdan.


    VW hitler motorla piyasada sürünürken, adamlar diablolarina V12 döşüyorlardı.

    2003 yılında phaeton çıktı.motor seçeneklerini yazıyım

    2.8 FSI V6 215 HP
    3.6 FSI V6 300 HP
    4.3 FSI V8 380 HP
    6.0 FSI W12 540 HP
    3.0 TDI V6 313 HP
    4.0 TDI 350 HP
    5.0 TDI V10 TDI 400 HP

    vw atmosferikten anlıyormuş demek.

    bu arada diablo 2001 yılına kadar üretilmiştir.vw süperspor üreten bir firma olmadığı için V12 motor kullanmıyordu.2003 te phaeton u çıkarınca F segmenti aracına V12 koydu doğal olarak.


    istese de üretemezdi zaten merak etme.

    Diablonun çıktığı yıllarda kendisi şahin-doğandan hallice jetta ve golf3 lerle piyasada kendine yer aramaktaydı.

    çırpın anam çırpın.sen bu gazla taş devrine kadar gidersin




  • elektrostatic hocam boşver.Adamın hiçbirşeyden anlamadığı zaten 1233 kez kanıtlanmış forumda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Atmosferik motor Vw'nin işi değil.

    Kesinlikle.

    Atmosferikte 2 marka konuşur, BMW-HONDA.


    Gerisi teferruat, sal gitsin...

    6.0 FSİ V12 540hp
    4.2 FSİ V8 450hp
    5.2 FSİ 560hp

    Hatta Aventador da kullanılan 6.5 V12 700 hp motoru da sayabiliriz.

    Alayı çöp benim nazarımda.



    Haksızlık ediyosun.
    Turbo, atmosferik, dizel. Vw den başka hangi marka bu kadar çeşitli motor yapabiliyor. 1lt den 6,5 lt ye kadar motorlar var. Ayrıca çoğu da verimli.
    Tamam markayı beğenmeyebilirsiniz ama "çöp" yada "Vw nin işi değil" gibi sözler çok komik oluyor. Lakin herşey ortada.

    Ne vw si arkadasim, o yukarda saydigin motorların alayı AUDI'ye ait.

    Volkswagen ile uzaktan yakından alakası yok.

    Vw grubundaki markalarin kendine ait motorlarini bir çuvalda toplayıp, bunların alayı VW nin motorudur demek keza gülünç oluyor.

    yok deve.audi motorları demek

    Ağzını topla.


    5.2 V10 40v FSI 320-331kW (C6 S6/D3 S8)

    A first in Audi's history, this new generation high performance V10 engine is based on Audi's V8 FSI engines, and retains the same fundamental design principals of the V8 FSI, including the crankcase, cylinder heads, valvetrain, fuel system and intake manifold. However, an all new crankshaft, balance shaft, double-chambered intake manifold with dual throttle valves, exhaust manifold, and ECU - are all unique to the V10. As part of the new V10 engine development, specific emphasis was placed on 'refinement', 'comfort' and 'sportiness' - as required for installation in Audi high performance luxury cars. As well as gaining two additional cylinders compared to the V8, it has been bored by an extra two millimetres, and also shares the 90 degree (°) cylinder bank angle of the recent Audi V engines. Audi continue to use the Fuel Stratified Injection (FSI) technology, originally developed in the Audi R8 LMP endurance race cars.




    6.2/6.5 V12 48v 430-471kW (Lamborghini)

    This is a legacy engine, an original 3.5 litre version was developed before the takeover of Automobili Lamborghini S.p.A. by the German Volkswagen Group subsidiary AUDI AG. The current 6.2 and 6.5 litre versions, which can trace their lineage back to the original, now used in the Murciélago during the current VW Group ownership, were developed with the help from Audi.





    4.2 V8 32v FSI 257-309kW

    The 4.2 FSI V8 as installed in the Audi R8 Fundamentally based on the existing Audi 40 valve V8 engine, this new engine is heavily revised over its predecessor, with all-new components including: crankshaft, connecting rods and pistons, cylinder heads and valvetrain, oil supply and cooling system, intake path and exhaust system, and engine management system. It is available in two versions; a basic or 'comfort' version, first used in the Audi Q7; and a sports-focussed high-revving version, with features which hail from motorsport, for the B7 RS4 quattro and the Audi R8. This is the first eight cylinder road car engine to use Fuel Stratified Injection (FSI), which was successfully developed by Audi in their LeMans winning R8 racing car. The 5.2 V10 FSI will be developed directly from this V8 engine.




    vs vs...


    Bu motorların volkswagen ile uzaktan yakın alakası yok, kendinize pay çıkaramazsınız bunlardan. Başka kapıya

    FSI teknolojisi kimin?bunu bilsen bu kadar saçmalamazdın.

    A U D I nin guzel kardeşim.


    FSI teknolojisinin uzaktan yakından alakası yok VW ile.



    http://www.audiworld.com/news/01/iaa/fsi/content.shtml


    Tarihe dikkat et.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Hala alakası yok diyo.Audide çalışan mühendisler vw e bağlı mühendisler.O motorların hepsi Vw motorlarıdır.Vw in kendi mühendislerine kendi fabrikalarında ürettirdiği motorlardır.

    Audi Vw indir.Audinin ürettiği diye birşey yok.Hepsi Vw in sahip olduğu ürünlerdir.

    Yani audi vw den izinsiz bu motorları gidip başkasına satamaz.Ok?


    anlamıyor abisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Atmosferik motor Vw'nin işi değil.

    Kesinlikle.

    Atmosferikte 2 marka konuşur, BMW-HONDA.


    Gerisi teferruat, sal gitsin...

    6.0 FSİ V12 540hp
    4.2 FSİ V8 450hp
    5.2 FSİ 560hp

    Hatta Aventador da kullanılan 6.5 V12 700 hp motoru da sayabiliriz.

    Alayı çöp benim nazarımda.



    Haksızlık ediyosun.
    Turbo, atmosferik, dizel. Vw den başka hangi marka bu kadar çeşitli motor yapabiliyor. 1lt den 6,5 lt ye kadar motorlar var. Ayrıca çoğu da verimli.
    Tamam markayı beğenmeyebilirsiniz ama "çöp" yada "Vw nin işi değil" gibi sözler çok komik oluyor. Lakin herşey ortada.

    Ne vw si arkadasim, o yukarda saydigin motorların alayı AUDI'ye ait.

    Volkswagen ile uzaktan yakından alakası yok.

    Vw grubundaki markalarin kendine ait motorlarini bir çuvalda toplayıp, bunların alayı VW nin motorudur demek keza gülünç oluyor.

    yok deve.audi motorları demek

    Ağzını topla.


    5.2 V10 40v FSI 320-331kW (C6 S6/D3 S8)

    A first in Audi's history, this new generation high performance V10 engine is based on Audi's V8 FSI engines, and retains the same fundamental design principals of the V8 FSI, including the crankcase, cylinder heads, valvetrain, fuel system and intake manifold. However, an all new crankshaft, balance shaft, double-chambered intake manifold with dual throttle valves, exhaust manifold, and ECU - are all unique to the V10. As part of the new V10 engine development, specific emphasis was placed on 'refinement', 'comfort' and 'sportiness' - as required for installation in Audi high performance luxury cars. As well as gaining two additional cylinders compared to the V8, it has been bored by an extra two millimetres, and also shares the 90 degree (°) cylinder bank angle of the recent Audi V engines. Audi continue to use the Fuel Stratified Injection (FSI) technology, originally developed in the Audi R8 LMP endurance race cars.




    6.2/6.5 V12 48v 430-471kW (Lamborghini)

    This is a legacy engine, an original 3.5 litre version was developed before the takeover of Automobili Lamborghini S.p.A. by the German Volkswagen Group subsidiary AUDI AG. The current 6.2 and 6.5 litre versions, which can trace their lineage back to the original, now used in the Murciélago during the current VW Group ownership, were developed with the help from Audi.





    4.2 V8 32v FSI 257-309kW

    The 4.2 FSI V8 as installed in the Audi R8 Fundamentally based on the existing Audi 40 valve V8 engine, this new engine is heavily revised over its predecessor, with all-new components including: crankshaft, connecting rods and pistons, cylinder heads and valvetrain, oil supply and cooling system, intake path and exhaust system, and engine management system. It is available in two versions; a basic or 'comfort' version, first used in the Audi Q7; and a sports-focussed high-revving version, with features which hail from motorsport, for the B7 RS4 quattro and the Audi R8. This is the first eight cylinder road car engine to use Fuel Stratified Injection (FSI), which was successfully developed by Audi in their LeMans winning R8 racing car. The 5.2 V10 FSI will be developed directly from this V8 engine.




    vs vs...


    Bu motorların volkswagen ile uzaktan yakın alakası yok, kendinize pay çıkaramazsınız bunlardan. Başka kapıya

    FSI teknolojisi kimin?bunu bilsen bu kadar saçmalamazdın.

    A U D I nin guzel kardeşim.


    FSI teknolojisinin uzaktan yakından alakası yok VW ile.



    http://www.audiworld.com/news/01/iaa/fsi/content.shtml


    Tarihe dikkat et.




    yok daha bir şey söylemiyorum.ellerimi yorduğuma acıdım bu hareketinden sonra.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Hala alakası yok diyo.Audide çalışan mühendisler vw e bağlı mühendisler.O motorların hepsi Vw motorlarıdır.Vw in kendi mühendislerine kendi fabrikalarında ürettirdiği motorlardır.

    Audi Vw indir.Audinin ürettiği diye birşey yok.Hepsi Vw in sahip olduğu ürünlerdir.

    Yani audi vw den izinsiz bu motorları gidip başkasına satamaz.Ok?


    Allah akıl fikir versin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Atmosferik motor Vw'nin işi değil.

    Kesinlikle.

    Atmosferikte 2 marka konuşur, BMW-HONDA.


    Gerisi teferruat, sal gitsin...

    6.0 FSİ V12 540hp
    4.2 FSİ V8 450hp
    5.2 FSİ 560hp

    Hatta Aventador da kullanılan 6.5 V12 700 hp motoru da sayabiliriz.

    Alayı çöp benim nazarımda.



    Haksızlık ediyosun.
    Turbo, atmosferik, dizel. Vw den başka hangi marka bu kadar çeşitli motor yapabiliyor. 1lt den 6,5 lt ye kadar motorlar var. Ayrıca çoğu da verimli.
    Tamam markayı beğenmeyebilirsiniz ama "çöp" yada "Vw nin işi değil" gibi sözler çok komik oluyor. Lakin herşey ortada.

    Ne vw si arkadasim, o yukarda saydigin motorların alayı AUDI'ye ait.

    Volkswagen ile uzaktan yakından alakası yok.

    Vw grubundaki markalarin kendine ait motorlarini bir çuvalda toplayıp, bunların alayı VW nin motorudur demek keza gülünç oluyor.

    yok deve.audi motorları demek

    Ağzını topla.


    5.2 V10 40v FSI 320-331kW (C6 S6/D3 S8)

    A first in Audi's history, this new generation high performance V10 engine is based on Audi's V8 FSI engines, and retains the same fundamental design principals of the V8 FSI, including the crankcase, cylinder heads, valvetrain, fuel system and intake manifold. However, an all new crankshaft, balance shaft, double-chambered intake manifold with dual throttle valves, exhaust manifold, and ECU - are all unique to the V10. As part of the new V10 engine development, specific emphasis was placed on 'refinement', 'comfort' and 'sportiness' - as required for installation in Audi high performance luxury cars. As well as gaining two additional cylinders compared to the V8, it has been bored by an extra two millimetres, and also shares the 90 degree (°) cylinder bank angle of the recent Audi V engines. Audi continue to use the Fuel Stratified Injection (FSI) technology, originally developed in the Audi R8 LMP endurance race cars.




    6.2/6.5 V12 48v 430-471kW (Lamborghini)

    This is a legacy engine, an original 3.5 litre version was developed before the takeover of Automobili Lamborghini S.p.A. by the German Volkswagen Group subsidiary AUDI AG. The current 6.2 and 6.5 litre versions, which can trace their lineage back to the original, now used in the Murciélago during the current VW Group ownership, were developed with the help from Audi.





    4.2 V8 32v FSI 257-309kW

    The 4.2 FSI V8 as installed in the Audi R8 Fundamentally based on the existing Audi 40 valve V8 engine, this new engine is heavily revised over its predecessor, with all-new components including: crankshaft, connecting rods and pistons, cylinder heads and valvetrain, oil supply and cooling system, intake path and exhaust system, and engine management system. It is available in two versions; a basic or 'comfort' version, first used in the Audi Q7; and a sports-focussed high-revving version, with features which hail from motorsport, for the B7 RS4 quattro and the Audi R8. This is the first eight cylinder road car engine to use Fuel Stratified Injection (FSI), which was successfully developed by Audi in their LeMans winning R8 racing car. The 5.2 V10 FSI will be developed directly from this V8 engine.




    vs vs...


    Bu motorların volkswagen ile uzaktan yakın alakası yok, kendinize pay çıkaramazsınız bunlardan. Başka kapıya

    FSI teknolojisi kimin?bunu bilsen bu kadar saçmalamazdın.

    A U D I nin guzel kardeşim.


    FSI teknolojisinin uzaktan yakından alakası yok VW ile.



    http://www.audiworld.com/news/01/iaa/fsi/content.shtml


    Tarihe dikkat et.




    yok daha bir şey söylemiyorum.ellerimi yorduğuma acıdım bu hareketinden sonra.

    Çamura yatma oğlum cevap yaz cevap.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.