Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2647. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
53.709
Cevap
458
Favori
3.637.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 26452646264726482649
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, 2015 1.2 tsi araç satın aldım. Araçtan gayet memnunum. Ancak merak ettiğim bir husus var motor soğukken(dış sıcaklık 0 derece) çok az ama farkedilir şekilde (0,5-1 sn arası) geç marş basıyor. Isınınca hemen marş basıyor. Akü ilk akla gelen şey ama aküsü de yeni, garantisi devam ediyor. start stop da düzgün çalışıyor. İlk defa kullandığım için bu şekilde çalışması normal mi bilemedim. Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: truva1975

    Herkese selam, garip bir sorum olacak.

    Golf 7.5 larda ya da önceki modellerde ya da başka araçlarda, kışın kaloriferi ayak bölümüne üfle şeklinde ayarladığımız da, yerdeki paspaslarda bulunan tozu toprağı havalandırıp arabaya yayması mümkün mü? Bu tozun toprağın neticede ciğerlerimize kadar gitmesi de mümkün.

    Paspasları sıksık temizlerim ama her günde temizleyecek halimiz yok neticede. Ne dersiniz, bu ayak tarafından gelen üfleme bize toz yutturur mu? Yoksa oradan üflenen havanın bir mühendislik çalışması mı var?
    Tozun toprağın ciğerlerinize gitmesine kadar hassas düşünüyorsanız; öncelikle klimanızın polen filtresini vakti geldiğinde senede bir değiştirmelisiniz veya tozun toprağın eksil olmadığı bir bölgede yaşıyorsanız veya sanayi bölgesindeyseniz 1 seneyi beklemeden “daha sık” değiştirmelisiniz.,

    Siz paspas tozundan çok daha fazla aracın içinde seyehat ederken dışardan aracın içine dakikada yüzlerce litre temiz veya kirli hava girişi olur.!! Bu kadar hassas düşünüyorsanız öncelikle bunun önlemini almalısınız., sizi dışardaki egzoz dumanından., tozlardan, kirlerden vs. tek koruyan şey polen filtrenizdir..,

    Ayrıca 1 milyon liralık lüks bir araba da alsanız o paspasları temizlemedikçe klima havalandırması konumu ayaklara vermeseniz bilee inip-binerken tozlar havaya kalkacaktır., tek çözüm aracın içini temiz tutmaktan geçiyor., Diğer alternatifiniz şayet araçta halı paspas kullanıyorsanız., bunun yerine kauçuk paspas kullanırsanız tozutma bir miktar azalır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar. 1.5 tsi 150hp motor ile sehir ici ve disi ne kadar yakiyorsunuz. Kullananlar bilgi verebilir mi. Bayilerde sadece 150hp lik model kalmis. Yeni golf 8 i beklemeye deger mi 1.0 tsi motor icin. Yakit tuketimi uzer mi cok 150hp 1.5 motor la.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maverick666 -- 19 Ocak 2020; 21:57:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick666

    Arkadaslar. 1.5 tsi 150hp motor ile sehir ici ve disi ne kadar yakiyorsunuz. Kullananlar bilgi verebilir mi. Bayilerde sadece 150hp lik model kalmis. Yeni golf 8 i beklemeye deger mi 1.0 tsi motor icin. Yakit tuketimi uzer mi cok 150hp 1.5 motor la.
    Sakin kullanımda şehir içi “yoğun trafikte” 7-7,5 litre civari yakacaktır., Golf 8 gelene kadar fiyatlar fazladan 30-40 bin daha fiyatlar yükselecektir.,

    1.5 TSI motor 120km hızı geçmeyen sakin sürüşlerde 4 silindirin 2’sine giden yakıtı keserek tasarruf sağlıyor., veya daha da ileriye giderek motoru tamamen kapatarak daha fazla yakıt tasarrufu sağlayabiliyor., bu esnada araç fren-direksiyon-far aydınlatması gibi ihtiyaçları aküden besleniyor., Bu özelliğe ACT Evo deniliyor.,

    1.5 TSI ACT Evo diye geçen bu motoru diğer 1.0/1.2/1.4 TSI motorlar gibi düşünmeyin çok daha gelişmiş bir motordur..

    Yeni gelecek Mk8 Golf ‘te malesef kalite anlamında düşüşler mevcut.. Digital oyuncaklar artırılırken gözün gördüğü pek çok malzemede kalitesi ciddi anlamda düşmüş..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • akilfikir A kullanıcısına yanıt
    Soğuk havada daha zor çalışması normal bence. tek marşta alıyorsa sıkıntı olduğunu sanmıyorum.

    stop start olan aracın halen orjinal aküsü ise ömrü azalmış olabilir stop start her binişte düğmeden iptal edilmeden kullanıldıysa. Tereddüt ediyorsanız akü testi yaptırailirsiniz ama akü tipleri çoğaldığı için özel test cihazı kullanmak ve akü tipini cihazda doğru seçmek gerekebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isok

    2013 1.4 TSİ aynı sorun olmuştu 2016 yılında, servis aküyü ücretsiz değişim yapmıştı. Malesef uyarı vs çıkmıyor. 2019 sonlarına doğru ilk çalışmalarda kadran ve gösterge ışıkları zayıflayınca hemen varta marka aküyle değiştirdim.. yolda kalmaktan ve servise yolunmaktan iyidir deyip.

    Alıntıları Göster
    aküde üretim hatası olduğu için uyarı çıkmıyor olabilir. normalde akü voltajı düşükse stop start devreye girmemesi lazım. voltaj düşük değilken birden elektrik kesildiyse akü içindeki aksam hasar almışa benziyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng.

    aküde üretim hatası olduğu için uyarı çıkmıyor olabilir. normalde akü voltajı düşükse stop start devreye girmemesi lazım. voltaj düşük değilken birden elektrik kesildiyse akü içindeki aksam hasar almışa benziyor.

    Alıntıları Göster
    Geçtiğimiz ay eşimin aracı akü zayıf uyarısı verdi, serviste ücretsiz değiştirdiler. Ben de şaşırmıştım açıkçası akü bunca zaman sonra garantiye girmemeliydi, muhtemelen hatalı aküler için bir servis bülteni vardı ondan değiştirdiler.

    Araç 20 Ekim 2015 üretimi, Aralık başı trafiğe çıkışlıydı.




  • akilfikir A kullanıcısına yanıt
    merhaba, 2015 golf 1.2 ilk sahibiyim. en son bir kaç hafta önce bakıma girdi ama akü hiç değişmedi. sizin sorun yazılımsal olabilir, serviste yazılım güncellemesi yaptırın bence, sorun düzelmez ise daha detaylı araştırmak gerekebilir.
  • maverick666 M kullanıcısına yanıt
    Aracı 27 aralıkta bayiden çıkardım ve araç 750 kmde şu an yakıt tüketimi 7.8 litre gösteriyor karma tüketimde. Bunun 250 km sini uzun yolda yaptım. Hız sabitleyiciye alınca baya düşüyor tüketim kısa mesafede biraz denedim. Rodajda olduğu için çok fazla zorlamadım ve hep sabit devirde kullanmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akü değiştiğinizde kodlama yaptırmayı unutmayın serviste kodlarlar ancak dışarıda alacagınız örneğin varta akü için vartayı arayıp bem kodunu isteyiniz sonra serviste kodlamanız gerekiyor ..elektriksel farklılıkların araça tanıtılması akünün daha verimli kullanılmasını saglıyor..bilen biliyor ama kısaca vw grubu 3 çeşit akü kullanıyor benzinlilerde efb dizellerde efb+ ve agm ...agm leri maliyet yüzünden efb+ çevirdiler (Vw kararı) piyasada efb+ bulamazsınız Agm taktırmak zorundasınız servislerde bile efb+ olmayabiliyor..ayrıca servislerde iki tip akü olabilir biri ekonomi biri normal..ekonomi parçaları kodları farklı ve üzerinde ekonomy diye yazıyor servisler zaten size öneriyor hangisini istersin diye aynı ekonomi ürünleri fren balatası vs içinde geçerli orjinal vw ama kalitesi düşük oluyor bu malzemelerin..ekonomy akülerinin çok uzun süre dayanmadığı söyleniyor..agm ve efb üretiliş biçimleri farklı agm daha uzun süre dayanıyor..özelikle soğuk çalıştırma değerleri ebf ye göre daha yüksek..yani dizele düz efb takmak start stop sorunu oluşturabilir..
    edit: düzeltme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reko -- 23 Ocak 2020; 13:35:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2015 model aracımda fren hidroliği değişimi yapıldı. %25 indirimle beraber 90 tl fiyat çıktı. Yağın litre fiyatı 38 tl, 1 litre kullanılmış sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ac2x -- 23 Ocak 2020; 17:24:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba
    2019 Golf 1.0 TSİ DSG sahibiyim
    Bagaj havuzu tavsiye edebilir misiniz
    Kendi bagaj havuzunu mu almalıyım yoksa
    Kokusuz sorunsuz varsa bildiğiniz, mesela siz ne kullanıyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xzaq X kullanıcısına yanıt
    Bagaj havuzu ilk çıktıgında piyasada belli başlı marka ve kalite vardı, para kazanma amaçlı farklı farklı markalar türedi ve kalite düştü.
    Benim tavsiye edebilecegim yps plast.
    Piyasadaki kaliteyle(kalitesizlerle) aynı olabilir.
    Zamanında çok kaliteli ürün yapardı.

    Bende rizline var, focus araca hediye verdiler her yerini kaplamıyor, düz dikdörtgen
    İşimi fazlasıyla görüyor, kalitesine gelince kalite yok, yps ile kıyasladıgımda . Kalitesi memnun etmesede koku yok.

    Sdizayndan 4d paspas aldım kavucuk piyasadakilerine göre kalite var ama memnun degilim tam oturmuyor, kücük bana göre.

    Araç yıkarken denk geliyorum
    Adam paspasları yıkıyor. 3d olmasına ragmen resmen kaliteli duruyor nerden aldın n11 den markası ne bilmiyorum.

    Birisinde 3008 var bayiden almış orjinal olmamasına ragmen kaliteli duruyor.

    Yani para vermeyle mal alınmıyor.

    Bana hediye verilmeseydi yps alırdım.

    2. Bir paspas alırsam omsan line dan alırım

    Yinede arastır
    Omsan
    Yps
    Sdizayn
    Rizline
    Sahler
    L.locker cakmaları çok dikkat et elif tuning orjinal distribütör

    Yada rast gele n11 e girip yorumlara dayalı alcaksın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 24 Ocak 2020; 21:0:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Halı bagaj havuzu diye birşey yazmışlar önceki mesajlarda
    Baktım baya hoşuma gitti
    Galiba onu Alicam
    Neden mi
    İlk arabam da hiç kullanmadım ki 0 almıştım
    Yani aslında pek alışkın değilim
    Görüntü bakımından halı olan mantıklı geldi hem koku konusunda da bir problem yaşayacağımı düşünmüyorum
    2. Tercih olarak yazdiklariniza baktım ve onlar da güzel aslında
    Gerçekten iyi birşey alayım diyince de orjinalini VW den almak da mantıklı geliyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Orjinal bagaj havuzunu kullandım. Sert parlak plastik malzeme. Bagaj içindeki eşyalar araç seyir halinde sağa sola hareket ediyor,savruluyor. Yanı tavsiye etmem. Parasının hakkını vermiyor. Onun yerine kauçuk bagaj havuzu aldım. Daha iyi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler
    Orijinalden vazgeciyorum o zaman

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • xzaq X kullanıcısına yanıt
    Halı bagaj avuzuna karşıyım, evet görsellik olarak iyi ama kullanışlı degil.
    Süt, balık suyu vs döküldü o bagaj halısı kesinlikle yıkancak
    Yıkamdıktan sonra saatlerce, günlerce kuruması beklencek.

    Kurudu diyelim
    Halı tiftik tiftik olcak ve orjinal görüntüden eser kalmayacak
    Ya öyle kullanırsın, yada kaldırıp atar yenisini veya kavucuk olanını alırsın.

    Kısaca halı havuz kullanışlı degil.

    Gecen gün başıma market alışverisi yaptım
    Sıvı cift akmış , 3 yemek kaşıgı sıvı dökülmüş
    Önemsemedim havuz var diye.
    Havuzun içinde kuruyup beyaza bürünmüş
    Hadi sileyim dedim sildikce köpürüyor köpükten arındı temiz oldu derken havuzun ince damarlarında halen beyazlık yapışmış temiz sulu bezle çıkardım

    Yaptıgım işlem orjinal halı veya halı havuz oldaydı
    Tiftik tiftik olcaktı belkide iyi arındıramayıp iz kalcaktı.

    Bana göre plastik, kavucuk tarzında alın görünümden çok kullanışlılık önemli.
    Zaten kavucukta gayet güzel duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • emre.koc kullanıcısına yanıt
    İki golf7 aracı olan arkadaş var onların da bagajları su dolmuş,sanayiye ustaya göstermiş arka sağ stop lambasının altındaki hava tahliye kapağı varnış tıkanmış oradan su bagaja doluyormuş,ben daha önce baktırmıştım bulamamıştı usta,şimdi arkadaşın dediği ustaya gideceğim hallederse eder. Kronik bir sorun bu golf7 lerde, 7 senedir golf kullanıyorum servis henüz bir geri çağırma için beni aramış değil. Yinede golf 8’i bekliyorum:) corolla hb de gelecek,onu da göreceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • truva1975 T kullanıcısına yanıt
    Halıdaki tozu kaldırmıyor ön taraflardaki ayak üflemesi arka tarafları gözlemlemedim. Cam ya da cam tavan açınca tozlanma oluyor araç içinde sadece dikkat ettiğim kadarıyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracımı bir ay önce sıfır aldım ve km şu an 1000 e geldi ilk bakımı mutlaka ilk 1.000 ve 5.000 ve 10.000 de yaptırın diyen bir kesim var ve gerek yok servisin dediğini yap ilk 10.000 kmde rutin bakımı gelince yaptır diyenler var hangisi doğru sizce aramızda ilk 1.000 de bakım yaptırıp çıkan yağı gözlemleyen oldu mu? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 26452646264726482649
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.