Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2547. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
53.709
Cevap
458
Favori
3.637.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 25452546254725482549
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thelordof

    Tsi motor için yağ değişim km si 10bin km mi 15 bin km mi arkadaşlar, 1yıldan önce km dolarsa?
    Türkiye şartlarında 15bin km hocam. Ama yurtdışında 20-30bin km civarında servise cagirdiklari da oluyor bazı özel durumlarda. 15bini geçmesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    İlk iki videoyu telefondan izledim, 3. Ye bakma fırsatı yerine cevap hakkımı kullanayım, bana ikisi de aynı yağ değişimi gibi geliyor. Google da bulduğum görsellerde de mekatronik ünitesi şanzımana direk bağlı. 2014 yılımda yayınlanan bültende şanzıman yağının değişmesi gerektiği eski yağın buharlaşma sonucu mekatronike zarar verdiği bilgisi vardı. Orada mekatronik yağı ile ilgili bir şey yoktu.

    Edit: mekatronik ünitesi içinde yağdan değil hidrolik sıvısından bahsediliyor. Yanında ibare olarak “no change necessary” yazıyor. Mekatronik tarafında hidrolik sıvısının eksilmesi durumunda çöp olduğu çünkü seviye belirlemenin mümkün olmadığı yazılmış
    Hayır ikisi de tamamen farklı yağdır., evet mekatronik ünitesi şanzımana direk bağlı ancak ikisinin de tahliye ve doldurma tapaları farklı yerlerdedir., benim mekatronik yağı dediğime bakmayın evet mekatronik ünitesindeki sıvı aslında bildiğimiz hidrolik sıvısıdır., şanzıman yağı ise tamamen farklı bir yağdır (aşşağıdaki paylaştığım 3 farklı görseli inceleyiniz).,

    Serviste aracın her sıvının ne kadar kapasitesi olduğu sistemde mevcuttur bakıp ona göre doldurulur., bu sebebten doldurma esnasında ne kadar doldurulması gerektiği ile ilgili bir sıkıntı yaşanmaz., Zaten sizin dediğiniz şekilde seviyesinin belirlenmesi mümkün olmasaydı olası mekatronik arızasında sistemin içini açıp mekatronik değiştirildiğinde tekrardan sıvının doldurulması esnasında sıkıntı yaşanması gerekirdi ki böyle bişey mümkün değil çünkü mekatronik değişirken eski yağ (hidrolik sıvısı) çöp oluyor yani akar gider.,

    Evet bir ara eski araçlarda şanzıman yağında güncellemeye gittiler ve yeni geliştiren bir şanzıman yağı kullanılmaya başlandı ancak burda ki husus yeni yağa geçildi herşey çözüldü anlamı çıkarmayın çünkü araçlar halaa kavrama ve mekatronik arızası veriyor., Resimlere dikkat ederseniz yağların üzerinde mekatronik yağı dahil üzerinde son kullanım tarihi olduğunu göreceksiniz., Sıfır kapalı kutu yağın bir ömrünün olduğu ortamda sürekli yüksek sıcaklıkta çalışan dişlileri yağlayan içinde zamanla aşınmanın getirdiği metal artıklarının biriktiği bir yağın değimemesi veya ömürlük olması gibi bir durum mümkün değildir.!

    Şanzıman yağı;

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


    Mekatronik yağı; (mekatronik hidrolik sıvısı)

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan


     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan




  • TiFoSi_BJK kullanıcısına yanıt
    Ustaya sordum, mekatronik içerisinde yağ vardır dedi tuz da vardır kesin😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senyaylar

    Şu ana kadar ailemize 1 adet vw polo 1.2 tsi dsg comfortline,1 adet vw golf 1.6 tdi dsg highline ve 2 adet seat leon 1.2 tsi dsg ve 1.6 tdi dsg alındı. 3ü satıldı biri de an bekliyor. Bunlar bizim ilk araçlarımız değildi ve işin ilginç yanı bu araçları kullanan şahıslar ciddi anlamda araçlarıyla ilgilenen, bakımlarını bir gün aksatmayan, rutin kontrollerini yapan insanlar, belki en başlarında da kendimi sayabilirim ama ne menemdir ki hiçbirimiz bir daha vw grubu araçlara bulaşmak istemiyoruz buna Premium bir marka olan Audi de dahil. 1.2 tsi ile araç henüz 25-30 bin bandındayken çok ciddi yağ eksiltme ikazı ile yolun kenarında bulmam ve servisi aradığımda olabilir bi miktar 5/30 yağ ekleyin şeklinde bir cevap almam ve ne zaman uzun yola çıksam bagaja ne olur ne olmaz diye yağ bidonu koymam... Bunlar 2015 ve henüz bu kmlerde servis bakımlı ve titizlikle kullanılan vw teknolojisine yakışıyor mu?? Dsg konusunu hiç açmayayım uzmanıyım artık diyebilirim, kalkışlarda manuel ya da sport mod, dik yokuşlarda kalkmama, stop halinde yükü şanzımana vermeme, yine dik iniş ve çıkışlarda dsgnin uygun oranı bulamaması durumunda manuel vites değiştirme... Ne gerekiyorsa yaptık ama dsg bize ne verdi? ya kavrama ya mekatronik arızası. Garantisi olan değiştirdi ve bu servis kayıtlarına işlendi garantisi olmayan bastı parayı. Her şeyi öğrendik bu serüvende iyi niyet garantisi, yağ markaları, doğuş oto geyikleri. Bi Nissan kullanıcısını hiç distribütöre lanet okurken gören var mı kim olduğunu bilmez insan ithalatçının ama biz ezbere aldık. Aracını servis dışında bakıma ya da sanayi ustalarına teslim etmeyen adama git 250 kağıda osram ampul al ifadesi bana çok cazip gellmedi bir ikincisi bir Micrada bir Yaristeki halojen ve ömrü zenonlara göre hayli düşük olan ampuller en az 100.000 ve üzeri kmlerde bir kesme yapmazken highline Golfte zenon ampulü değiştirmek zorunda kalabiliyoruz henüz bu kmlere ve yıl olarak çok yeniyken. Kendi araçlarımı eşiminkilerde dahil kendim temizlerim ama ne çatlatma ne bir yere dokundurma olmayan sol arka stop lambamın içinin su dolmasına ne demeli bilemedim. Trim sesi konusuna girmiyorum bile o konu zaten içler acısı. Şimdiden trim sesi olmayan araba mı var kardeşim diyenleri duyar gibiyim ama var kardeşlerim, abilerim. Çok yakın bir meslektaşımın Volvo V40ında trim sesinin t'si yok. Bu arabalar aşağı yukarı aynı ücret bandında. Velhasıl ne zaman bir şanzıman ya da motor ya da herhangi bir sıkıntı kapımı çalar endişesinden ben de bıktığım ve uzun vadedeki masraf sirküsünden korktuğum için ben de aracımı bir vw severe sattım. Hiçbir zaman marka bağımlısı olma ya da körü körüne savunma ya da kötüleme işlerine hayatımda girmedim. Bu yazdıklarım tamamen uzun dönem kullanıcı tecrübeleridir bunları kimi yaşar kimi yaşamaz lakin bir marka ya da ona ait bir teknolojiyle ilgili bitmek bilmeyen yorum video ve uyarıcılar varsa bir kere daha durup düşünmek gerekir diye düşünüyorum. Hayırlı sürüşler..
    Her marka ve model aracın eksi ve artı yönleri bulunmaktadır önemli olan bunları kümülatif toplamda değerlendirmek ve buna göre karar almaktır..alman otomobilleri daha kaliteli daha konforlu daha sessiz ve motor çeşitliliği daha fazladır,buna karşın hiç beklenmedik zamanlarda beklenmedik arızalar çıkartabilir ayrıca servis maliyetleri yüksektir....japon otomobilleri motor ve şanzıman çeşitliliği daha azdır, yol gürültüsünü içeri daha çok alır ve içi daha kalitesizdır, ama buna karşın daha az sorun çıkartır ve parçaları daha uzun Ömürlüdür, Ayrıca servis maliyeti daha düşüktür...Bu durumu değerlendirerek seçimimizi ona göre yapmamız lazım..kullandığımız güzergah , trafiğin olup olmaması, yolların düzgün veya çukurlu olması..bunları da değerlendirmek lazım marka seçiminde..Genel olarak toparlarsak Türkiye yollarına japon otomobilleri daha uygun gibi geliyor bana..Ama çoğu japon otomobilinde Türk halkının tercihi olan dizel otomatik kombinasyonu bulunamıyor..bu yüzden çoğu insan alman otomobillerine yöneliyor Ama bu seferde türkiye’nin kendine has iklim yapısı ve yol koşulları ve trafik durumu yüzünden alman otomobilleri japon otomobillerinden daha çabuk yıpranıyor ve sürpriz masraflar çıkartıyor..bu duruma dsg’de dahildir..dsg aslında sorunlu bir şanzıman değildir ama Türkiye yollarında sorun çıkarma kapasitesi yükseliyor anlattığım sebeplerden dolayı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg112

    Türkiye şartlarında 15bin km hocam. Ama yurtdışında 20-30bin km civarında servise cagirdiklari da oluyor bazı özel durumlarda. 15bini geçmesin

    Alıntıları Göster
    Tamam hocam tşk ederim. Nisanda özel serviste yağ değişimi,filtre vs yapmıştık. Bakım kartına 10 bin km sonra bakım yazmışta. Şu an 9 bin km yaptık nisandan bu zamana. O nedenle sordum. Tşk ler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Ticari amaç güdülüyor. Erken bakım iyidir ama artık 15 bin standartlaştı.

    30 bin bakıma iki sefer gidersin

    Digerinde üç sefer ugrarsın cebinden 1 bakım fazla ücret çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    Ticari amaç güdülüyor. Erken bakım iyidir ama artık 15 bin standartlaştı.

    30 bin bakıma iki sefer gidersin

    Digerinde üç sefer ugrarsın cebinden 1 bakım fazla ücret çıkar.
    Çook teşekkürler hocam. Dediğiniz gibi sağlık açısından iyi ama 14 bin veya 15 bin de gitmekde kötü sayılmaz dediğiniz gibi :)

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun baya uğraştırmış eski araç sizi peki yeni aracınız nedir memnun musunuz yeni aracimizdan.
  • Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Yeni araç olarak honda civic hatchback sport plus aldım. Genel olarak memnunum ama şu anda 3500 km de birşey söylemek için erken biraz. Çünkü golf te 40000 civarına kadar arka cam su fıskiyesi akıtması hariç sorunsuzdu ve çok memnunum. Ancak sonrasında sorunlar başladı ve 80binden sonra canıma tak ettirdi.

    Honda için golf e göre daha gürültülü, iç mekan malzemesi ve işçiliği daha zayıf. Bundan önce yarış dizel kullanmıştım ve ek masrafı 80binde sattığımda sadece arka sağ stop değişimi olmuştu. Ancak toyota almamanın nedeni motorları şu anda beni cezbetmiyor ve sürüş perfomansı ve yol tutuşu sıkıntılı geliyor hele ki golften sonra bana zor gelirdi. Civic ise gerek yol tutuş gerek sürüş performansı olarak iyi. Cvt şanzıman dsg sonrası biraz değişik gelse ve performansı törpülese de genel anlamda araç bana yetiyor şu anlamda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni Civiclerde göçük var diyorlar sizin araçta durum nedir sensing nasil işe yariyor mu gerçekten ?
  • Hatchback te belirgin birşey yok bildiğim kadarıyla. Şu anda bende gözle görünür bir göçük olmadı. Sensing sport plusta türkiye de yok. Kör nokta ve çapraz trafik uyarısı var ve kör nokta beni bir kez ciddî bir kazadan kurtardı işe yarıyor bence. Hatchbackler tüm dünyaya ingiltere den gidiyor ve göçükle ilgili ciddî bir sıkıntıya rastlamadim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asklepioss -- 22 Eylül 2018; 13:29:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günlerde kullanın. Hatchback'te yok hocam , Sedan'da oluyor. Bir arkadaşıma Corolla veya Civic alacağız. Gönül istiyor Civic alalım ama 140k verip de bununla uğraşmak istemiyorum diye düşünerek cesaret edemiyoruz. Tercih Corolla olacak gibi. Onda da sunroof bile yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yol tutuşu iyi demişsiniz peki araci virajlarda limitlerinde zorladınız mı ne kadar iyi sizce ?
  • Araç yüksek hızda oldukça stabil ve kararlı. Muhtemelen 182 beygirle biraz hızlı girdiğim virajda ağırlık nedeniyle öne yatmaya meyilli ancak toparlıyor. Direksiyon tepkileri golf yakın ama bu elektronik diferansiyelle golf sanki biraz daha iyi viraj alıyor gibi hoş belki de Ben golften daha hızlı viraja giriyorum galiba. Sorun orda olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf ile daha hızlı viraj alıyordunuz doğru mu anladım ? Peki yakıt olarak golf daha iyidir di mi.
  • Golf dizel olduğu için tartışılmaz bir üstünlüğü var yakıt konusunda. Ben istanbul içinde 6-6.3 civarı yakıyordum. Şehirlerarası ise 4.8 yakıyordu ortalama öyle sakin kullanmasamda. Benzinli civic ile 9.5 civarı şehir içi şehir dışı 6 civarı oluyor. Civic çabuk hızlandığından viraja daha süratli girme ihtimalim yüksek ancak virajda sanki golf daha güvenli gibi ama dediğim gibi civicle daha hızlı girme ihtimali var. Bir de istersen hocam özelden yazışalım golf forumu gitti civic forumu oldu diye yüklenilmesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asklepioss -- 22 Eylül 2018; 14:11:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar ...benim mevzu çok önemli şöyleki :

    Aracım yolda giderken özellikle düşük viteste iken şöyle bir uyarı alıyorum...P hata aracınızı servise çekin ( şanzımanla alakalı) ...servise geçen Haziran da söyledim gelin yapalım vites mekanizması değişecek dediler...bakımda gelsem olur mu acil mi dedim yok aciliyeti yok sıkıntı çıkarmaz dediler ..

    Sonra Ağustos’ta gittim dedim düzeltin arada bi hata kodu alıyorum dedim ...Bakırköy tamaş bu seferde bana arabaya yazılım güncellemesi geleceğini söylediler ...beklemeniz lazım dediler ...

    Sorum şu ben ne yapayım ...bu adamlara hiç güvenmiyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamaş la ilgili benim olumlu bir anım var. Benim mekatronik arızası çıktığında aldığım yeri aradım şanzıman arızası yazısı çıktı ne yapayım yolda kalır miyim dediğimde sağolsunlar 1 hafta sonraya randevu verdiler. Sonra Tamaşı aradığımda hemen getirin bakalım dediler götürdüm mekatronik arızası dendi ve ertesi gün aracımı teslim aldım. Güvenmemekte haklisiniz belki bir başka servisle konuşmak uygun olur bazen yoğunluktan vs den baştan savabiliyorlar ama Tamaş o süreçte çok yardımcı olmuştu. İşlerini düzgün yaptıklarını düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asklepioss -- 22 Eylül 2018; 15:13:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • my1863 M kullanıcısına yanıt
    Tamaş sadece otomotiv üzerinden ticaret yapan bir firmadır. Patronu inşaat sektöründe yoktur örneğin. Sahibini de bizzat tanıyorum. Bilinçli olarak sizin mağduriyetinize yol açacak ve bunun üzerinden gelir sağlamayı hedefleyecek bir anlayışları yoktur. Ancak usta bilgi yetersizliği , hatalı yorumlama vb. gibi durumlar olabilir. Bu da münferit mağduriyetler yaşanmasına neden olabilir. İsterseniz farklı bir servise de danışın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Civic sedan grubu bu durumu ele alıp sosyal medya youtub kanallarıyla eleştiri yagmuruna tutuldu. Araba tanıtım ve yorumcusu bu duruma el attı grubu toplayıp kendiside sunup yaptı ve honda türkiye bu kişiye ulaşıp bu kişide grub lideriyle irtibata geçip honda türkiye durumu ele alıp, göçük oluşan aracları incelemeye almışlar...



    İnceleme ve durum bildirme sonucunda göçük oluşumuna neden olan birşey bulunmamış ve çözüm olarak göçüğün oluşturdugu yere köpük yardımıyla göçüğün önüne geçilmiş...



    Yani göçük durumu devam etmekte fakat avrupa genelimi yoksa türkiye geneline hasmı bilmiyorum köpük ile iyileştirme söz konusu...



    Herkesin zevki düşüncesi farklı ama ne corolla nede civic alırdım, piyasada dogru düzgün araba yok tasarımsal olarak.

    Suv segmenti arabalara daha yakınım bunlarında eli ayagı daha düzgün daha gösterişli daha popüler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 25452546254725482549
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.