Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2546. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53.710
Cevap
459
Favori
3.637.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 25442545254625472548
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Aracı 2015 son zamlarında aldıysanız ortalama %40 koyun

    1.2 motor comf, ısık konfor paket max 2013 yılında 62 binlira buda 87 bine gelir

    Yasına göre km fazla 2 yas max 30 bin olması gerekir

    Km farkını 3 bin desek 84 bin gibi fiyat ortaya cıkıyor.



    Piyasaya göre belki fazla belki düşük , piyasaya göre hareket edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    Aracı 2015 son zamlarında aldıysanız ortalama %40 koyun

    1.2 motor comf, ısık konfor paket max 2013 yılında 62 binlira buda 87 bine gelir

    Yasına göre km fazla 2 yas max 30 bin olması gerekir

    Km farkını 3 bin desek 84 bin gibi fiyat ortaya cıkıyor.



    Piyasaya göre belki fazla belki düşük , piyasaya göre hareket edin
    2015 aralıkta aldım, 64bine. yalnız benimki 1.2 değil, 1.4 ve çıplak. park sensörünü bile ben taktırdım. aslında 2 yaş sayılmaz yakşalık 2,5 yaş ve senelik 14-15bin kmye geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asklepioss

    91000 km 2013 vw golf tdi highline deneyimimi yazmak isterim. Geçtiğimiz günlerde golf ünü sattım çünkü her ay 1000 tl gibi masraf çıkarmaya başlamıştı. Bu süreçteki sorunlarım 50000 km gibi başladı. Önce klima tahliye borusu tıkandı aracın içini bayağı su oldu garanti den ahtapotla kurutarak halledildi hatta servis bana bu süreçte araba sağladı. Ardında 55000 de kavrama 72000 de mekatronik değişti. Bu arada aracı sattığımda henüz ön fren balatamın değişmediğini benzer şekilde daha önce kullandığım yarışmada 80000 binde sattığımda ön fren balatasının değişmediğini belirtmek isterim ki golf istanbul da kullanıldı ağırlıklı olarak. Ardından sorunlar devam etti. Ekranda ölü pikseller oldu garanti den değişti.

    Bu arada araç hep yetkili servis bakımlı.

    Sonrasında garanti uzatma da bitince önce fan motoru arızası geldi 85bin civarı ardından önce şol xenon sonra sağ xenon ampül bitti ve tanesi 800 tl. Bu süreçte sol hoparlörde sorun oldu bir de onu ödedim. Arka stop ve geri vites lambası değişimlerini arızadan saymıyorum. Açıkçası 5.5 yıl 91bin kilometredeki bir araç için fazla geldi. Sonuçta konforu yol tutuşu ve gücü yola aktarmadaki başarısına karşın garantinin bitmesi kavramada hissettiğim problemler nedeniyle aracımı satıp tekrar japon otomobillerine döndüm. Araba ve elektronik işi şanstır biraz bunu biliyorum ancak gene de bir önceki otomobilim ailemin sahip olduğu otomobilleri düşününce ve karşılaştırınca sorun miktarı sanki daha fazla geldi. Bu arada burdaki sorunların sadece benim aracımda olduğunu düşünmüyorum. Autobild i bilen bilir vw genelde onlar için önceliklidir ve onların golf 7 ye karşı mercedes a180 cdi karşılaştırmasında benim başıma gelen sorunlar benzer kilometrede o golf te de oldu ve çevremde de sorun yaşayan arkadaşlarım mevcut.Aslında bu kadar ariza çıkmasa son derece konforlu ve tatminkar bir araç ama sonrasında neyle karşılaşacağımı kestiremediğimden aracıma veda etmek zorunda kaldım
    yani benim stilo'da bile bu kadar sorun çıkımıştı.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    1.4 se 4000 bin fark koyun 88 bin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asklepioss

    91000 km 2013 vw golf tdi highline deneyimimi yazmak isterim. Geçtiğimiz günlerde golf ünü sattım çünkü her ay 1000 tl gibi masraf çıkarmaya başlamıştı. Bu süreçteki sorunlarım 50000 km gibi başladı. Önce klima tahliye borusu tıkandı aracın içini bayağı su oldu garanti den ahtapotla kurutarak halledildi hatta servis bana bu süreçte araba sağladı. Ardında 55000 de kavrama 72000 de mekatronik değişti. Bu arada aracı sattığımda henüz ön fren balatamın değişmediğini benzer şekilde daha önce kullandığım yarışmada 80000 binde sattığımda ön fren balatasının değişmediğini belirtmek isterim ki golf istanbul da kullanıldı ağırlıklı olarak. Ardından sorunlar devam etti. Ekranda ölü pikseller oldu garanti den değişti.

    Bu arada araç hep yetkili servis bakımlı.

    Sonrasında garanti uzatma da bitince önce fan motoru arızası geldi 85bin civarı ardından önce şol xenon sonra sağ xenon ampül bitti ve tanesi 800 tl. Bu süreçte sol hoparlörde sorun oldu bir de onu ödedim. Arka stop ve geri vites lambası değişimlerini arızadan saymıyorum. Açıkçası 5.5 yıl 91bin kilometredeki bir araç için fazla geldi. Sonuçta konforu yol tutuşu ve gücü yola aktarmadaki başarısına karşın garantinin bitmesi kavramada hissettiğim problemler nedeniyle aracımı satıp tekrar japon otomobillerine döndüm. Araba ve elektronik işi şanstır biraz bunu biliyorum ancak gene de bir önceki otomobilim ailemin sahip olduğu otomobilleri düşününce ve karşılaştırınca sorun miktarı sanki daha fazla geldi. Bu arada burdaki sorunların sadece benim aracımda olduğunu düşünmüyorum. Autobild i bilen bilir vw genelde onlar için önceliklidir ve onların golf 7 ye karşı mercedes a180 cdi karşılaştırmasında benim başıma gelen sorunlar benzer kilometrede o golf te de oldu ve çevremde de sorun yaşayan arkadaşlarım mevcut.Aslında bu kadar ariza çıkmasa son derece konforlu ve tatminkar bir araç ama sonrasında neyle karşılaşacağımı kestiremediğimden aracıma veda etmek zorunda kaldım
    bi-xenon 'ların ömrü bitti diye nasıl arızadan sayabilirsiniz..? Her ampülün bir ömrü vardır ve sonunda biter., Xenon ampülleri hangi markaya giderseniz gidin teknolojileri ve yapıları gereği pahalı ampüllerdir., Siz tanesine 800 'lira vermeniz ise malesef sizin hatanız olmuş bu tür ampül gibi şeyleri serviste değiştirdiğinizde 2-3 kat fazla ödemek kaçınılmaz olur., Dışarda aynı ampülü tanesi 250-280 lira arası osram veya philips olarak bulabilirdiniz.,

    Arka stop ve geri vites lambasını bunlar ne demek tabii ki arızadan saymıyacaksınız

    Tahliye kanallarının tıkanması araç ağaç altında bırakıldığında biriken yapraklar zamanla tahliye kanallarını çürüyerek tıkar., belirli aralıklarla temizlenmez ise tıkanan kanallar sonucu iç kabin su alır., Kısacası böyle şeyler aracın olumsuz yönleri veya kronik problemleri olarak söylemeniz çok doğru olmayacaktır.,

    DSG kavrama ve mekatronik arızası ve fan motoru için haklı olabilirisiniz., Aradan geçen 5-6 senede DSG kendini daha yeni yeni toparlıyor




  • Xenon u arızadan saymama anlaşılır ancak halojen farlara göre 3 kat ömrü olan farın bu kadar erken bitmesini nasıl açıklarsınız. Sattığım araçta ön farlar değişmedi 80binde bmw de 150binden sonra hala halojen farlar sapasağlam yanıyorsa bunu da açıklar mısınız. Benim sorguladığım şey ömrün bitmesi değil, nasıl bu kadar çabuk bitmesi ki bunu vurguladığımı düşünüyorum. Zaten makyajla led farlar geldi highline donanıma. Bu arada araba ağaç altına konmadi tam tersine kapalı garajda kaldı. Xenon farla ilgili sorun auto bild deki uzun dönem testinde de oldu ve ciddî eleştiri aldılar ki orda 72binde değişim yapmışlardı. Bu arada uzun dönem testindeki tek eleştiri bu değildi. 120bin testini okuduğumda başıma gelen çoğu şey o golfte de olmuştu maalesef. Mercedeste ek servise gitme olayı neredeyse yoktu diye hatırlıyorum. Tabi o araç manuel bir a 180 cdi idi.Bunun haricinde 22000 de audi a3 kavrama değişimi 42binde benzinli 3 yıllık araçla yolda kalmalarda var. Yağ yakmadan dolayı yağ bitmiş ve bu da servis bakımlı 1.2 tsi leondu bu araç. Açıkçası bahsettiğim km için bu kadar arıza bana pek normal gelmedi. Dediğim gibi araba ve elektronik şans işi olmakla beraber çevremdeki deneyimler bunun şanstan daha öte birşey olduğuna işaret ediyor. Ölü pixel olayı ayrı sorun o da var. Dikkat ederseniz garanti içinde sorun yaşamadığını ama garanti bitmesiyle insanı sıkıntıya sokacak bir durum olduğunu belirttim. İnsanlara benim başıma gelen süreci yazdım. Farı serviste değiştirmeye gelince titiz bir insanım o yüzden servisi tercih ettim. Konforu bmw yi aratmayan bir araç ama sürecin kendisi sıkıntılı bunu paylaştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asklepioss -- 19 Eylül 2018; 19:42:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • asdfg112 kullanıcısına yanıt
    Üzerindeki lastikler 205x55x16h Conti 5 idi. Aynısından almayı düşünüyordum. Biraz daha araştırıp aynısından alırım gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac2x

    Üzerindeki lastikler 205x55x16h Conti 5 idi. Aynısından almayı düşünüyordum. Biraz daha araştırıp aynısından alırım gibi duruyor.
    Evet fiyatlar bayağı artmış :) Continental 1600 lira civarı, eğer daha uygun bir şey arıyorsanız falkene de bakabilirsiniz. 1200 liraya geliyor takımı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac2x

    Yakın zamanda lastik alan var mı? Haziran ayında internette 300 tl civarı olan Continental lastikler 450 tl ye çıkmış. Alınacak gibi değil. Veya farklı markaya yöneleceğiz.
    Dövizin yükselmesiyle fiyatlat ciddi şekilde arttı., düşecek gibi de durmuyor.,

    Continental Premium Contact 5 https://kolayoto.com/continental-conti-premium-contact-5-205-55r16-91v-15325.html?gclid=CjwKCAjw54fdBRBbEiwAW28S9oDSzXPbyWrGgLWlSrlPg5Ld1OSrSKQrXinS49mrRaxeV0-woN6SeRoC7pQQAvD_BwE

    Nokian Line 2017 üretimhttps://urun.n11.com/oto-lastik/nokian-20555-r16-91v-line-yaz-lastigi-2017-P245008449

    Nokian Line 2018 üretimhttps://urun.n11.com/oto-lastik/nokian-20555-r16-91v-line-yaz-lastigi-2018-P13133404



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forzaGilles -- 19 Eylül 2018; 21:26:4 >




  • forzaGilles kullanıcısına yanıt
    Şu ana kadar ailemize 1 adet vw polo 1.2 tsi dsg comfortline,1 adet vw golf 1.6 tdi dsg highline ve 2 adet seat leon 1.2 tsi dsg ve 1.6 tdi dsg alındı. 3ü satıldı biri de an bekliyor. Bunlar bizim ilk araçlarımız değildi ve işin ilginç yanı bu araçları kullanan şahıslar ciddi anlamda araçlarıyla ilgilenen, bakımlarını bir gün aksatmayan, rutin kontrollerini yapan insanlar, belki en başlarında da kendimi sayabilirim ama ne menemdir ki hiçbirimiz bir daha vw grubu araçlara bulaşmak istemiyoruz buna Premium bir marka olan Audi de dahil. 1.2 tsi ile araç henüz 25-30 bin bandındayken çok ciddi yağ eksiltme ikazı ile yolun kenarında bulmam ve servisi aradığımda olabilir bi miktar 5/30 yağ ekleyin şeklinde bir cevap almam ve ne zaman uzun yola çıksam bagaja ne olur ne olmaz diye yağ bidonu koymam... Bunlar 2015 ve henüz bu kmlerde servis bakımlı ve titizlikle kullanılan vw teknolojisine yakışıyor mu?? Dsg konusunu hiç açmayayım uzmanıyım artık diyebilirim, kalkışlarda manuel ya da sport mod, dik yokuşlarda kalkmama, stop halinde yükü şanzımana vermeme, yine dik iniş ve çıkışlarda dsgnin uygun oranı bulamaması durumunda manuel vites değiştirme... Ne gerekiyorsa yaptık ama dsg bize ne verdi? ya kavrama ya mekatronik arızası. Garantisi olan değiştirdi ve bu servis kayıtlarına işlendi garantisi olmayan bastı parayı. Her şeyi öğrendik bu serüvende iyi niyet garantisi, yağ markaları, doğuş oto geyikleri. Bi Nissan kullanıcısını hiç distribütöre lanet okurken gören var mı kim olduğunu bilmez insan ithalatçının ama biz ezbere aldık. Aracını servis dışında bakıma ya da sanayi ustalarına teslim etmeyen adama git 250 kağıda osram ampul al ifadesi bana çok cazip gellmedi bir ikincisi bir Micrada bir Yaristeki halojen ve ömrü zenonlara göre hayli düşük olan ampuller en az 100.000 ve üzeri kmlerde bir kesme yapmazken highline Golfte zenon ampulü değiştirmek zorunda kalabiliyoruz henüz bu kmlere ve yıl olarak çok yeniyken. Kendi araçlarımı eşiminkilerde dahil kendim temizlerim ama ne çatlatma ne bir yere dokundurma olmayan sol arka stop lambamın içinin su dolmasına ne demeli bilemedim. Trim sesi konusuna girmiyorum bile o konu zaten içler acısı. Şimdiden trim sesi olmayan araba mı var kardeşim diyenleri duyar gibiyim ama var kardeşlerim, abilerim. Çok yakın bir meslektaşımın Volvo V40ında trim sesinin t'si yok. Bu arabalar aşağı yukarı aynı ücret bandında. Velhasıl ne zaman bir şanzıman ya da motor ya da herhangi bir sıkıntı kapımı çalar endişesinden ben de bıktığım ve uzun vadedeki masraf sirküsünden korktuğum için ben de aracımı bir vw severe sattım. Hiçbir zaman marka bağımlısı olma ya da körü körüne savunma ya da kötüleme işlerine hayatımda girmedim. Bu yazdıklarım tamamen uzun dönem kullanıcı tecrübeleridir bunları kimi yaşar kimi yaşamaz lakin bir marka ya da ona ait bir teknolojiyle ilgili bitmek bilmeyen yorum video ve uyarıcılar varsa bir kere daha durup düşünmek gerekir diye düşünüyorum. Hayırlı sürüşler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asklepioss

    Xenon u arızadan saymama anlaşılır ancak halojen farlara göre 3 kat ömrü olan farın bu kadar erken bitmesini nasıl açıklarsınız. Sattığım araçta ön farlar değişmedi 80binde bmw de 150binden sonra hala halojen farlar sapasağlam yanıyorsa bunu da açıklar mısınız. Benim sorguladığım şey ömrün bitmesi değil, nasıl bu kadar çabuk bitmesi ki bunu vurguladığımı düşünüyorum. Zaten makyajla led farlar geldi highline donanıma. Bu arada araba ağaç altına konmadi tam tersine kapalı garajda kaldı. Xenon farla ilgili sorun auto bild deki uzun dönem testinde de oldu ve ciddî eleştiri aldılar ki orda 72binde değişim yapmışlardı. Bu arada uzun dönem testindeki tek eleştiri bu değildi. 120bin testini okuduğumda başıma gelen çoğu şey o golfte de olmuştu maalesef. Mercedeste ek servise gitme olayı neredeyse yoktu diye hatırlıyorum. Tabi o araç manuel bir a 180 cdi idi.Bunun haricinde 22000 de audi a3 kavrama değişimi 42binde benzinli 3 yıllık araçla yolda kalmalarda var. Yağ yakmadan dolayı yağ bitmiş ve bu da servis bakımlı 1.2 tsi leondu bu araç. Açıkçası bahsettiğim km için bu kadar arıza bana pek normal gelmedi. Dediğim gibi araba ve elektronik şans işi olmakla beraber çevremdeki deneyimler bunun şanstan daha öte birşey olduğuna işaret ediyor. Ölü pixel olayı ayrı sorun o da var. Dikkat ederseniz garanti içinde sorun yaşamadığını ama garanti bitmesiyle insanı sıkıntıya sokacak bir durum olduğunu belirttim. İnsanlara benim başıma gelen süreci yazdım. Farı serviste değiştirmeye gelince titiz bir insanım o yüzden servisi tercih ettim. Konforu bmw yi aratmayan bir araç ama sürecin kendisi sıkıntılı bunu paylaştım.
    Tabii açıklarım;
    Xenon ampüllerin en çok ömründen çalan şeylerin başında ilk çalışma anında ki ışıma anında gerçekleşir siz farı sürekli AUTO konumda tutarsanız araç 10sn'lik kısa-tünel geçişlerinde bile farı açar ve daha ampüller ısınamadan kapanır., bu da ampülün ciddi şekilde ömründen çalar.,

    Xenon 'un diğer ömrünü etkiliyen; Coming home/Leaving home özelliğinin sürekli aktif konumda tutulmasıdır., Aracın yanına gelirsiniz kapıları açmak için kumandaya bastığınız her seferde sensör karanlığı algıladığı anda araç farları yakar.,

    3. etken bazı insanlar gündüz vakti bile kısa farları açıyor buna gerek yoktur, çünkü aracın gündüz kullanımı için gündüz sürüş farları vardır

    Kısacası Xenon yapısı gereği kısa süreli açıp-kapamaları sevmez

    Yağ yakmadan yağı biten bir araçtan bahsedeceksek öncelikle aracın markası ne olursa olsun o aracın sahibinin belli aralıklar ile yağ seviyesini kontrol etmesi gerek yok ben etmeye mecbur muyum diyen bir kullanıcı olmamalı/olamazda sürücünün belli bir sorumlulukları vardır bunların başında da belli aralıklar ile motor yağ seviyesini kontrol etmek gelir.,

    Mercedes ile kıyaslıyacaksanız Mercedesin (A ve B bakımı) olmak üzere senede 2 kez bakımı vardır., Senede 2 kez Euro cinsinden hesaplanıp TL.ye çevrilen yüksek maliyetli bakım ücretlerini kimse hesaba katmıyor., Mercedes sınıf olarak farklı bir araçtır

    Elbette size katılıyorum araba/elektronik işi biraz şans işidir., size talihsizlikler bazı şeylerde gelmiş.,

    Bir araç üretimi yeni girdiği vakit alınmaması taraftarıyım çünkü ilk 1-2 yıl içinde üretilen araçlardaki kronik problemler ve montaj hataları sonraki 1-2 yıl geçtikten sonra düzeltilebiliyor., Markası ne olursa olsun örneğin bir araç 2012 yılında üretime girdiyse biraz bekleyip 2014-2015 gibi aracın sorunsuz hale gelmesinde yarar var.,

    Geçmiş olsun umarım daha sorunsuz ve daha iyi araçlara binmek nasip olmasını dilerim..

    Saygılar




  • Çok teşekkür ederim. Umarım vw de bu sıkıntıları hızlıca giderir çünkü gerçekten ucuz araçlar değil hele ki son kur hareketinden sonra daha da sıkıntı ve nerdeyse insanlar tonla para verip alıyor ki bir de bu sorunlar olunca insanın canı sıkılıyor açıkçası. Ben aracımı ucuza alacaklarını bildiğim halde takasa verdim en azından bayi bir elden geçirip halleder dedim ki aracımı kendi tavan fiyatlarından aldılar. İyi kullanılmış olduğunu söyleyerek. Bir konuda çekincem devam ediyor sizin yazdıklarınızla ilgili. Dsg nın toparlandığını yazmışsınız son durumu bilmiyorum o yüzden soruyorum ve vw olunca bende sürekli bir soru işareti var. Ben aracı alırken takip etmiştim ve 2012 modellerde mekatronik sorunu ve kavrama epeyce halloldu denmişti. Hatta mekatronik olarak ısıya daha dayanıklı bir sisteme geçildi denmişti. Tabii başıma gelenleri yazınca vw e karşı bir güven problemi oldu. Son gelişme nedir acaba. Mesela makyajlı golf r da 7 ıleri dsg ye geçildi makyaj öncesi 6 ileriydi galiba. Bu arada makyaj öncesi golf r a bindim aklımı başımdan aldı nasıl bir güç ve yol tutmuştur anlatamam. Islak zeminde sahilde araba rayda gidiyor gibiydi resmen ve hızlanırken midenize hafif yumruklar yiyor gibi hissediyordusunuz. Müthiş bir deneyimdi benim için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asklepioss -- 19 Eylül 2018; 23:5:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Golf7 kronik arızaları; Klima gideri hortumu yada borusu,benzin depo kapağı,kavrama,mekatronik,devirdaim pompası,boğaz kelebeği,akü (2 yıl ömrü var) zırt diye biter,süspansiyon sisteminin gıcırdaması,direksiyon kutusu,aks başı arızası,rot başı arızası,sürekli motor yağı eksiltmesi bakımdan bakıma 0,5 lt makul sayılır lakin 1,5lt bu bir sorun,ani frenlemelerde aracın kızaklaması,eps ışığı zırt pırt yanması ve bazı uyarı lambalarının sorun olmadan yanması, vs vs kavrama 43 binden değişti,119 bin km’de su an sarsıntılar başladı,bence çok iyi gitti. Opel’e kırmızı kalem çekmiştim vw’a da aynı🏌🏽‍♀️ X

    Mazda,subaru,toyota,honda,mercedes,bmw👍 Vw 👎🏻

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asklepioss

    Çok teşekkür ederim. Umarım vw de bu sıkıntıları hızlıca giderir çünkü gerçekten ucuz araçlar değil hele ki son kur hareketinden sonra daha da sıkıntı ve nerdeyse insanlar tonla para verip alıyor ki bir de bu sorunlar olunca insanın canı sıkılıyor açıkçası. Ben aracımı ucuza alacaklarını bildiğim halde takasa verdim en azından bayi bir elden geçirip halleder dedim ki aracımı kendi tavan fiyatlarından aldılar. İyi kullanılmış olduğunu söyleyerek. Bir konuda çekincem devam ediyor sizin yazdıklarınızla ilgili. Dsg nın toparlandığını yazmışsınız son durumu bilmiyorum o yüzden soruyorum ve vw olunca bende sürekli bir soru işareti var. Ben aracı alırken takip etmiştim ve 2012 modellerde mekatronik sorunu ve kavrama epeyce halloldu denmişti. Hatta mekatronik olarak ısıya daha dayanıklı bir sisteme geçildi denmişti. Tabii başıma gelenleri yazınca vw e karşı bir güven problemi oldu. Son gelişme nedir acaba. Mesela makyajlı golf r da 7 ıleri dsg ye geçildi makyaj öncesi 6 ileriydi galiba. Bu arada makyaj öncesi golf r a bindim aklımı başımdan aldı nasıl bir güç ve yol tutmuştur anlatamam. Islak zeminde sahilde araba rayda gidiyor gibiydi resmen ve hızlanırken midenize hafif yumruklar yiyor gibi hissediyordusunuz. Müthiş bir deneyimdi benim için
    Toparlanmadı yavaş yavaş toparlanıyor.! 2015 sonrasında biraz daha az sorunlu., bazı iyileştirmeler yapıldı, yeni modellerde yeni nesil bir yağa geçildi ama kanaatimce tam toparlanması için daha 3-4 yıla ihtiyaç var., Mk8 'de çok daha iyi olacaktır., 1 ay sonrası önümüzdeki ay sonu gibi 1.5 TSI motorlara geçilecek (yurt dışında geçen sene geçilmişti bize yeni gelicek) 1.4 TSI yavaş yavaş bırakılıyor.,

    DSG 'nin sağlığı için her 2 bakımda bir veya 30bin km'de bir (önce hangisi dolar ise) şanzıman yağı, şanzıman yağ filtresi ve mekatronik yağı değişimi sağlığı açısından çok önemli ve çok olumlu katkıları var.,

    Ben VW bünyesinde dsg kullanan araçlarda halaa Manuel şanzıman tercil edilmesinden yanayım (şahsi görüşümdür..) Diğer türlü otomatik severler için her 2 bakımda bir şanzıman yağı, şanzıman yağ filtresi ve mekatronik yağı değiştirmek sorunları oldukça azaltıyor (şanzıman yağı, soğutma suyu antifirizi gibi sıvılar için ömürlüktür değişmez diyenlere servis çalışanı, şef veya usta kim olursa olsun itibar etmeyiniz., aracın her sıvısı ömürlüktür zamanı dolunca değişmesi gerekir., Servisten sıfır kapalı kutu bir şanzıman yağı veya antifiriz aldığınızda bile kutunun üzerinde son kullanım tarihinin yazdığını görürsünüz..) Sürekli ısınan, yüksek sıcaklık altınca çalışmaya maruz kalan ve soğuyan bir şanzıman yağının veya soğutma suyu antifirizinin veya fren hidrolik sıvısının ömürlük olması düşünülemez/mümkünatı yoktur.. Bunu servis müdürü veya servis baş ustası bile söylese oradan arkanıza bile bakmadan uzaklaşmanızı öneririm...,

    Golf R 'da ıslak kavrama kullanılıyordu ancak makyajlı kasa R 'da halaa ıslak kavrama mı kullanılıyor net bilmiyorum., Yurt dışında Golf R, GTI gibi modeller manuel alınabiliyor ama Doğuş nedense Türkiye'ye getirmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forzaGilles -- 20 Eylül 2018; 0:17:55 >




  • Bilgi için teşekkür ederim.

    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forzaGilles

    Toparlanmadı yavaş yavaş toparlanıyor.! 2015 sonrasında biraz daha az sorunlu., bazı iyileştirmeler yapıldı, yeni modellerde yeni nesil bir yağa geçildi ama kanaatimce tam toparlanması için daha 3-4 yıla ihtiyaç var., Mk8 'de çok daha iyi olacaktır., 1 ay sonrası önümüzdeki ay sonu gibi 1.5 TSI motorlara geçilecek (yurt dışında geçen sene geçilmişti bize yeni gelicek) 1.4 TSI yavaş yavaş bırakılıyor.,

    DSG 'nin sağlığı için her 2 bakımda bir veya 30bin km'de bir (önce hangisi dolar ise) şanzıman yağı, şanzıman yağ filtresi ve mekatronik yağı değişimi sağlığı açısından çok önemli ve çok olumlu katkıları var.,

    Ben VW bünyesinde dsg kullanan araçlarda halaa Manuel şanzıman tercil edilmesinden yanayım (şahsi görüşümdür..) Diğer türlü otomatik severler için her 2 bakımda bir şanzıman yağı, şanzıman yağ filtresi ve mekatronik yağı değiştirmek sorunları oldukça azaltıyor (şanzıman yağı, soğutma suyu antifirizi gibi sıvılar için ömürlüktür değişmez diyenlere servis çalışanı, şef veya usta kim olursa olsun itibar etmeyiniz., aracın her sıvısı ömürlüktür zamanı dolunca değişmesi gerekir., Servisten sıfır kapalı kutu bir şanzıman yağı veya antifiriz aldığınızda bile kutunun üzerinde son kullanım tarihinin yazdığını görürsünüz..) Sürekli ısınan, yüksek sıcaklık altınca çalışmaya maruz kalan ve soğuyan bir şanzıman yağının veya soğutma suyu antifirizinin veya fren hidrolik sıvısının ömürlük olması düşünülemez/mümkünatı yoktur.. Bunu servis müdürü veya servis baş ustası bile söylese oradan arkanıza bile bakmadan uzaklaşmanızı öneririm...,

    Golf R 'da ıslak kavrama kullanılıyordu ancak makyajlı kasa R 'da halaa ıslak kavrama mı kullanılıyor net bilmiyorum., Yurt dışında Golf R, GTI gibi modeller manuel alınabiliyor ama Doğuş nedense Türkiye'ye getirmiyor

    Alıntıları Göster
    Yazınızı okudum epey bilgili gözüküyorsunuz, şanzıman yağı ve mekatronik yağının değişmesi gerektiğini söylemişsiniz. Mekatronik yapı nerede ayıptır sorması değiştirelim bari servise girmişken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asklepioss

    91000 km 2013 vw golf tdi highline deneyimimi yazmak isterim. Geçtiğimiz günlerde golf ünü sattım çünkü her ay 1000 tl gibi masraf çıkarmaya başlamıştı. Bu süreçteki sorunlarım 50000 km gibi başladı. Önce klima tahliye borusu tıkandı aracın içini bayağı su oldu garanti den ahtapotla kurutarak halledildi hatta servis bana bu süreçte araba sağladı. Ardında 55000 de kavrama 72000 de mekatronik değişti. Bu arada aracı sattığımda henüz ön fren balatamın değişmediğini benzer şekilde daha önce kullandığım yarışmada 80000 binde sattığımda ön fren balatasının değişmediğini belirtmek isterim ki golf istanbul da kullanıldı ağırlıklı olarak. Ardından sorunlar devam etti. Ekranda ölü pikseller oldu garanti den değişti.

    Bu arada araç hep yetkili servis bakımlı.

    Sonrasında garanti uzatma da bitince önce fan motoru arızası geldi 85bin civarı ardından önce şol xenon sonra sağ xenon ampül bitti ve tanesi 800 tl. Bu süreçte sol hoparlörde sorun oldu bir de onu ödedim. Arka stop ve geri vites lambası değişimlerini arızadan saymıyorum. Açıkçası 5.5 yıl 91bin kilometredeki bir araç için fazla geldi. Sonuçta konforu yol tutuşu ve gücü yola aktarmadaki başarısına karşın garantinin bitmesi kavramada hissettiğim problemler nedeniyle aracımı satıp tekrar japon otomobillerine döndüm. Araba ve elektronik işi şanstır biraz bunu biliyorum ancak gene de bir önceki otomobilim ailemin sahip olduğu otomobilleri düşününce ve karşılaştırınca sorun miktarı sanki daha fazla geldi. Bu arada burdaki sorunların sadece benim aracımda olduğunu düşünmüyorum. Autobild i bilen bilir vw genelde onlar için önceliklidir ve onların golf 7 ye karşı mercedes a180 cdi karşılaştırmasında benim başıma gelen sorunlar benzer kilometrede o golf te de oldu ve çevremde de sorun yaşayan arkadaşlarım mevcut.Aslında bu kadar ariza çıkmasa son derece konforlu ve tatminkar bir araç ama sonrasında neyle karşılaşacağımı kestiremediğimden aracıma veda etmek zorunda kaldım
    Geçmiş olsun..sizin araçta biraz fazla arıza çıkmış..belalar geldi mi zaten üstüste gelir..satıp kurtulmakla iyi yapmışsınız..benim araçta da 65000 km de su pompası değişti..normalde ömrü 120000 dedi sorduğum usta..biraz kısmet işi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    Yazınızı okudum epey bilgili gözüküyorsunuz, şanzıman yağı ve mekatronik yağının değişmesi gerektiğini söylemişsiniz. Mekatronik yapı nerede ayıptır sorması değiştirelim bari servise girmişken

    Alıntıları Göster
    Şu 3 video fikir verecektir., ilk video mekatronic yağı ile ilgili., diğerleri şanzıman yağı değişimi ile ilgili., Şanzıman yağ filtresi akünün tam altında..,

    Mekatronik yağı parça kodu: G 004 000 M2

    https://www.youtube.com/watch?v=lzPjXzWx5rI
    https://www.youtube.com/watch?v=_GncqCbO25U
    https://www.youtube.com/watch?v=Ink6ZpYqPQk&t=19s








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forzaGilles -- 21 Eylül 2018; 11:37:19 >




  • forzaGilles kullanıcısına yanıt
    İlk iki videoyu telefondan izledim, 3. Ye bakma fırsatı yerine cevap hakkımı kullanayım, bana ikisi de aynı yağ değişimi gibi geliyor. Google da bulduğum görsellerde de mekatronik ünitesi şanzımana direk bağlı. 2014 yılımda yayınlanan bültende şanzıman yağının değişmesi gerektiği eski yağın buharlaşma sonucu mekatronike zarar verdiği bilgisi vardı. Orada mekatronik yağı ile ilgili bir şey yoktu.

    Edit: mekatronik ünitesi içinde yağdan değil hidrolik sıvısından bahsediliyor. Yanında ibare olarak “no change necessary” yazıyor. Mekatronik tarafında hidrolik sıvısının eksilmesi durumunda çöp olduğu çünkü seviye belirlemenin mümkün olmadığı yazılmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiFoSi_BJK -- 21 Eylül 2018; 16:3:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tsi motor için yağ değişim km si 10bin km mi 15 bin km mi arkadaşlar, 1yıldan önce km dolarsa?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 25442545254625472548
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.