Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2494. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
53.709
Cevap
458
Favori
3.637.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 24922493249424952496
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonart16

    Golf 1.6TDi düz vites 45bin bakımı zamanı geldi.
    Resmi sitede doğuş 805TL yazmış, bosch car servise gittim 400TL'ye bıraktılar.
    Garantisi geçen ay bitmişti arabanın.
    Eğer aralarında 2 kat değil de %30-40 falan olsa giderim yetkiliye ama şimdi bu cazip geldi, bakalım yarın gidip yaptırcam, inş memnun kalırım.
    Yetkili servis pazarlıkla biraz daha indirim yapabilir belki.

    Dışarda yaptirirsaniz kullandıkları yağa dikkat edin, hatta isterseniz yağı kendiniz alıp götürün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonart16

    Golf 1.6TDi düz vites 45bin bakımı zamanı geldi.
    Resmi sitede doğuş 805TL yazmış, bosch car servise gittim 400TL'ye bıraktılar.
    Garantisi geçen ay bitmişti arabanın.
    Eğer aralarında 2 kat değil de %30-40 falan olsa giderim yetkiliye ama şimdi bu cazip geldi, bakalım yarın gidip yaptırcam, inş memnun kalırım.
    Bosch car servisin kullandığı yağ ve polen filtrelerin kalitesi düşüktür aklınızda bulunsun., Bosch servisin tahtığı polen filtresi karbonlu değildir basit kağıttan ibarettir., Eğer bakımı bosch serviste yaptırmayı düşünüyorsanız filtreleri sanayinden alın yağ filtresi Mann, Hengst veya Mahle., Polen filtresini Mann (karbonlu) alın., Yağıda hangi yağı istiyorsanız kendiniz bizzat alın sadece işçiliği bosch servis yapsın derim., Haa birde eski yağı değiştirirken vakumlu pompa ile çektirmeyin halaa pek çok özel servis zamandan kazanmak için yağı makine ile çekiyor., Eski yağı motorun altındaki karter tapasını açarak boşalttırın en sağlıklı ve doğru yöntem budur., diğer türlü eski yağ kalıntıları vs. karterde kalıyor., Ayrıca 30bin bakımda dizel de mazot filtresi de değişir bosch car servise sorun bakalım 400 lira dediği rakama mazot filtresi dahil mi..?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matador_mirkhan

    Sanırım Alıp alabileceğimiz son arabalar ellerimizdekiler artık🤬😡
    paranın değerinin bir günde yarı yarıya düştüğünü gördüm. hem de 3 defa. yine de bu kadar karamsar olmadım. abartmaya gerek yok.
  • ysuleymany kullanıcısına yanıt
    2017 makyajlı kasa comfort donanım bir araçta bu özellikler yok muydu hocam? Çok ilginç ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2016 Aralık ayında sıfır aldığım Leon fr aracımı süspansiyon sertliği ve konfor sıkıntısı yüzünden satıp daha hesaplı 2014-2015 model comfortline golf almak var kafamda? Nasıl olur sizce biraz yorum yapabilir misiniz... Tşkler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okan10tr O kullanıcısına yanıt
    Lüzumsuz olur. FR'ın keyfini sürün kazasız belasız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Sizin imkanınız varsa alın hocam. Abartılan bişey yok.Yakıtından vergisinden aracın kendi fiyatına kadar dünya kadar zam gelirken karamsarlaşmak gayet normal.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, aracın sertliği beni rahatsız ediyor gerçekten... Ama risk tabi böyle bişey yapmak orası öyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okan10tr O kullanıcısına yanıt
    Görüntü gidecektir ama daha küçük ebatlı jant lastik kombinasyonu sorunu çözebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matador_mirkhan

    Sizin imkanınız varsa alın hocam. Abartılan bişey yok.Yakıtından vergisinden aracın kendi fiyatına kadar dünya kadar zam gelirken karamsarlaşmak gayet normal.
    iki günde tl'nin %70 değer kaybettiğini gördü bu gözler. toplamda o birkaç ay içinde %100'ün üzerinde değer kaybetti tl. bir sene sonra bir ufak devalüasyon daha yaşadık. 2001'de bir daha. şu anki durumun onunla alakası yok. 3 banka battı. millet resmen diz üstü çöktü. arkadaşım sattığı çürük tosbağanın kenara attığı $ parasıyla serçe aldı. 95'teki ikinci şoku beklese şahin alırdı. şu an da sıkıntılar var ancak oraya çok uzağız. araç satışları gırla gidiyor. zaten bu yüzden de hükümet ek vergilerle araç satışlarını kısmaya çalışıyor ancak başaramıyor. ben de alacağım evet, bu yaz aksilik olmazsa golf'ü satıp tiguan, passat, superb birşeyler alıcam. daha karar veremedim henüz. sıkıntılar var ama 90'lı yıllar gibi değil. o yıllarda sokakta 1-2 araba olurdu. park sorunu diye birşey yoktu. lüks araba dediğimiz opel vectra'ydı. şimdi kimse opel'i beğenmiyor. vw çok pahalı kalıyordu ve satmıyordu. şimdi çok uygun fiyatı.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Allah versin de ülkenin büyük bir kısmı Volkswagen'e ucuz araç diyebilecek kadar çok kazanmıyor. Özel sektör deli gibi borca batık. Halka açık şirket bilançolarına bir göz atın ; borçlanmalarin döviz cinsinden oldugunu göreceksiniz. Önümüzdeki 1 - 2 senede ciddi bir reaksiyon gösterilmezse ve aksiyon alınmazsa bu özel sektörün döviz borçları sıkıntı yaratacak. İşte o zaman biraz üstte hocamızın belirttiği etkiyi daha çok hissedeceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Hükümetin ek vergiler koymasının sebebini bu kadar iyi niyetle karşılamanız çok hoş. Konuşmak için paramızın illa %50 ve yukarı mı değer kaybetmesi gerekiyor. İmkanı olan alsın tabiki,alabiliyorsa neden dahada yüksek bi vergi vermesin?!. Bu saatten sonra elimdeki arabayı satıpta alacağım hersey cebimi delmektir. İlk yorumum mübalağ ile gerçeğe yakın bi cümleydi durumu örneklemek adına. Vede türkiye toplumunun büyük bi kesiminede uyuyordu. Sizin tepkiniz garipti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • matador_mirkhan M kullanıcısına yanıt
    Hocam ; şöyle soralım , mevcut kurdan shortlar mısınız? Kurun düşeceğine inanan varsa döviz yatırımını TL ye döner veya tam tersine daha da yükseleceğine inanıyorsa ve bir ithal araç alacaksa daha da şişmesin diye alır bekletmeden değil mi ? Konu başlığıyla uyumlu olması açısından; önümüzde Doğuş Grubu örneği var işte. Doğuş Otomotiv halka açık şirketi ve temiz gidiyor ama holdinge bakınca döviz borçlanması sıkıntı yaratıyor. Bunu yapan sadece Doğuş muydu? Ülkeyle ilgili kesinlikle karamsar tablo çizmek adına konuşmuyorum. Ekonomist de değilim, iyi şeyler de oluyordur mutlaka ama bu ve benzeri örnekler bizlerin alim gücünü kısıyor. Şu anda yaklaşık 200binTL lik GOLF konuşabiliyor olmamız da bunun örneklerindendir. Bu rakamlara alım gücümüze bakınca kolay alınabiliyor demek biraz komik oluyor. Eskiden Volkswagen satmıyor olmasının nedeninde yetersiz servis ağı , bankaların bireysel kredilerden kazanmak yerine mevduata odaklı calismaları, gümrük birliği uygulaması olmamasi nedeniyle daha kapalı pazar politikaları vb. etkenler vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 14 Nisan 2018; 18:18:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Allah versin de ülkenin büyük bir kısmı Volkswagen'e ucuz araç diyebilecek kadar çok kazanmıyor. Özel sektör deli gibi borca batık. Halka açık şirket bilançolarına bir göz atın ; borçlanmalarin döviz cinsinden oldugunu göreceksiniz. Önümüzdeki 1 - 2 senede ciddi bir reaksiyon gösterilmezse ve aksiyon alınmazsa bu özel sektörün döviz borçları sıkıntı yaratacak. İşte o zaman biraz üstte hocamızın belirttiği etkiyi daha çok hissedeceğiz.
    Vw ucuz demedim. Kalitesine göre uygun fiyatı. Ben de maaşla çalışan biriyim. Kurlar bütün şirketleri zorluyor. Bizim türkiye olarak sorunumuz katma değerli üretim yapmamak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matador_mirkhan

    Hükümetin ek vergiler koymasının sebebini bu kadar iyi niyetle karşılamanız çok hoş. Konuşmak için paramızın illa %50 ve yukarı mı değer kaybetmesi gerekiyor. İmkanı olan alsın tabiki,alabiliyorsa neden dahada yüksek bi vergi vermesin?!. Bu saatten sonra elimdeki arabayı satıpta alacağım hersey cebimi delmektir. İlk yorumum mübalağ ile gerçeğe yakın bi cümleydi durumu örneklemek adına. Vede türkiye toplumunun büyük bi kesiminede uyuyordu. Sizin tepkiniz garipti.
    İyi niyetle karşılamıyorum. Durum tesbiti yapıyorum sadece. Dış ticaret açığı kapanmıyor. Çare olarak ithal ağırlıklı mallara ek vergi koyuyorlar. Ancak insanlar hala araba, telefon almaya devam ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Hocam ; şöyle soralım , mevcut kurdan shortlar mısınız? Kurun düşeceğine inanan varsa döviz yatırımını TL ye döner veya tam tersine daha da yükseleceğine inanıyorsa ve bir ithal araç alacaksa daha da şişmesin diye alır bekletmeden değil mi ? Konu başlığıyla uyumlu olması açısından; önümüzde Doğuş Grubu örneği var işte. Doğuş Otomotiv halka açık şirketi ve temiz gidiyor ama holdinge bakınca döviz borçlanması sıkıntı yaratıyor. Bunu yapan sadece Doğuş muydu? Ülkeyle ilgili kesinlikle karamsar tablo çizmek adına konuşmuyorum. Ekonomist de değilim, iyi şeyler de oluyordur mutlaka ama bu ve benzeri örnekler bizlerin alim gücünü kısıyor. Şu anda yaklaşık 200binTL lik GOLF konuşabiliyor olmamız da bunun örneklerindendir. Bu rakamlara alım gücümüze bakınca kolay alınabiliyor demek biraz komik oluyor. Eskiden Volkswagen satmıyor olmasının nedeninde yetersiz servis ağı , bankaların bireysel kredilerden kazanmak yerine mevduata odaklı calismaları, gümrük birliği uygulaması olmamasi nedeniyle daha kapalı pazar politikaları vb. etkenler vardı.
    Tl halen alım gücünü dikkate almakzısın %25, alım gücüne göre %15 oranında düşük değerli.



    Vw eskiden satmıyordu, hem alım gücü çok düşüktü hem de rakiplerine göre çok pahalıydı. Jant Kapaklı, 2 hoparlörlü 8 sübaplı goften ucuza ful sunrooflu 307 almıştık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu vergi artışı tamamen acık kapatma ile ilgili.



    Her konuda açık olabilir, suriye mülteci açığı, hazine açıgı ve en önemlisi savunma sanayi açıgı(savaş , terörle mücadele)







    Birde bunun payı olabilecek ileriye dönük yatırım. Biliyorsunuz yerli üretim için 4,5 ortaklı çalışma mevcut, ne zaman uygulamaya üretime geçilir tartışılır fakat yerli otomobilden %20-30 vergilendirme yapılırsa







    Bukez yerli otomobilin önü açılmış olup rağbet görcek.



    Sistem bu şekilde önümüze gelcek.







    Diger söylediklerime gelince devletimizin tek kazancı sayılabilecek trafik kuralları ve otomobil vergilendirme durumudur.



    Artık dış ülkeler mülteci yardımı yapmıyorda, mültecilere kapılarını acmıyor hal böyle olunca bir sekilde devletin cebinden cıkan bakım, bizim cebimizden bi şekilde bakım ücreti almak zorunda.







    Öteyandan terörle mücadele ediyoruz silahlar bomlar gelişi güzel patlamıyor, buda devletimizin cebinden çıkıyor, açık fazla olunca otomatikmen bizlerden alınıyor bi şekilde.







    Diger acıklıkları hiç söylemiyor, köprülerdeki geçiş durumu, hazine acıklıgı, kiralar vs







    Bunları göz önünde bulundurunca vergilerin yükselmesi gayet normal.



    Bakın gecen yıl türkiye krizi sıyırır gibi oldu, şuan kriz içindeyiz görüyorsunuz veya görmüyorsunuz.







    Devletimizin şuan için yapacak birseyi kalmadı. Şeker fabrikası özelleştirme vs vs bunları özellestirince durum düZelcek mi hayır ki zaten hersey özelleştrildi ne geçti elimize hiç birsey.



    Başkaları ülkeler zengin olurken türkiye fakirleşiyor diye Biliriz



    Artık başımızda kim gelirse gelsin şuanki halimizi düzeltemez.



    Düzeltmesi içinde yine 20 yıl gecmesi gerekiyor.







    Şurda en gencimiz 30 yasında 20 yıl sonra,50 yasında onun hayatında ne degişcek. Yasayacagı zaten 20 yıl(70)







    Bizler gelecek nesle vatan millet bırakcagız ona göre tercihlerimizi belirlemeliyiz. Ben bunu tutuyorum devamlı o olsun demek yanlış. Kim güzel hiZmet veriyorsa vatanına devletine lehine çalışıyorsa o gelmeli. Fanatikle anca kendimize zarar acarız.



    .........

    2013 yılında ev aldım ,notlarının arasında euronun 2.7 oldugunu yazmışım. 1.4 higline manuel yalın fiyatı 60 binliraydı. Şimdiki euro ile hesaplandıgında 111. Binlira olması gerekiyor.



    Şuanda bakıyorum 129 binlira fiyatı var bu aracın.

    Aradaki 18 binlira markaların kendi kendine oluşturdugu zamlama farkıdır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Aradaki fark artan ötv ve ithalat vergileri. Ben arabayı aldığımda 26 bin euro idi bugün aynı donanım 40bin euro. Yerli oto cari açığı azaltmaz. Yerli imalat zaten var. Tofaşın ürettiği arabalar da yerli oto çoğu parçası hatta tasarımları bile yerli. Bu arabaları daha çok ihraç etmeliyiz. Yerli otoyu iç pazarda satsanız bile müşterisi belli bmw alan yine alacak gidip 2yıllık marka ile kıyaslanmaz. Hedef yanlış avrupaya araba ihraç edemeyiz. Bizim doğuya araba satmamız lazım o pazarlara uygun araba üretilmesi gerekli. Hedeflenen yerli arabanın avrupada pazarı olabileceğini düşünmüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    bu vergi artışı tamamen acık kapatma ile ilgili.



    Her konuda açık olabilir, suriye mülteci açığı, hazine açıgı ve en önemlisi savunma sanayi açıgı(savaş , terörle mücadele)







    Birde bunun payı olabilecek ileriye dönük yatırım. Biliyorsunuz yerli üretim için 4,5 ortaklı çalışma mevcut, ne zaman uygulamaya üretime geçilir tartışılır fakat yerli otomobilden %20-30 vergilendirme yapılırsa







    Bukez yerli otomobilin önü açılmış olup rağbet görcek.



    Sistem bu şekilde önümüze gelcek.







    Diger söylediklerime gelince devletimizin tek kazancı sayılabilecek trafik kuralları ve otomobil vergilendirme durumudur.



    Artık dış ülkeler mülteci yardımı yapmıyorda, mültecilere kapılarını acmıyor hal böyle olunca bir sekilde devletin cebinden cıkan bakım, bizim cebimizden bi şekilde bakım ücreti almak zorunda.







    Öteyandan terörle mücadele ediyoruz silahlar bomlar gelişi güzel patlamıyor, buda devletimizin cebinden çıkıyor, açık fazla olunca otomatikmen bizlerden alınıyor bi şekilde.







    Diger acıklıkları hiç söylemiyor, köprülerdeki geçiş durumu, hazine acıklıgı, kiralar vs







    Bunları göz önünde bulundurunca vergilerin yükselmesi gayet normal.



    Bakın gecen yıl türkiye krizi sıyırır gibi oldu, şuan kriz içindeyiz görüyorsunuz veya görmüyorsunuz.







    Devletimizin şuan için yapacak birseyi kalmadı. Şeker fabrikası özelleştirme vs vs bunları özellestirince durum düZelcek mi hayır ki zaten hersey özelleştrildi ne geçti elimize hiç birsey.



    Başkaları ülkeler zengin olurken türkiye fakirleşiyor diye Biliriz



    Artık başımızda kim gelirse gelsin şuanki halimizi düzeltemez.



    Düzeltmesi içinde yine 20 yıl gecmesi gerekiyor.







    Şurda en gencimiz 30 yasında 20 yıl sonra,50 yasında onun hayatında ne degişcek. Yasayacagı zaten 20 yıl(70)







    Bizler gelecek nesle vatan millet bırakcagız ona göre tercihlerimizi belirlemeliyiz. Ben bunu tutuyorum devamlı o olsun demek yanlış. Kim güzel hiZmet veriyorsa vatanına devletine lehine çalışıyorsa o gelmeli. Fanatikle anca kendimize zarar acarız.



    .........

    2013 yılında ev aldım ,notlarının arasında euronun 2.7 oldugunu yazmışım. 1.4 higline manuel yalın fiyatı 60 binliraydı. Şimdiki euro ile hesaplandıgında 111. Binlira olması gerekiyor.



    Şuanda bakıyorum 129 binlira fiyatı var bu aracın.

    Aradaki 18 binlira markaların kendi kendine oluşturdugu zamlama farkıdır...
    euro 2,7 iken maaşınız kaç lira idi?
    kaç maaşa o golf alına biliyordu ?
    aynı soruları günümüze çevirince maaşın enflasyon karşısında kuş olduğunu anlarız...
    ülke battı batacak .... ama ekonomi 7,4 ile G20 içinde en iyimiş... tabi ki yersen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    Aradaki fark artan ötv ve ithalat vergileri. Ben arabayı aldığımda 26 bin euro idi bugün aynı donanım 40bin euro. Yerli oto cari açığı azaltmaz. Yerli imalat zaten var. Tofaşın ürettiği arabalar da yerli oto çoğu parçası hatta tasarımları bile yerli. Bu arabaları daha çok ihraç etmeliyiz. Yerli otoyu iç pazarda satsanız bile müşterisi belli bmw alan yine alacak gidip 2yıllık marka ile kıyaslanmaz. Hedef yanlış avrupaya araba ihraç edemeyiz. Bizim doğuya araba satmamız lazım o pazarlara uygun araba üretilmesi gerekli. Hedeflenen yerli arabanın avrupada pazarı olabileceğini düşünmüyorum
    Savunma Sanayisi'nin hedeflediği pazar ile otomobil pazarı örtüşmeli. Biz gidip de ABD , Rusya veya Fransa vb. ülkelere silah satamayız. Nasıl Senegal , Somali gibi ülkelerin jandarma ve kara kuvvetlerine zırhlı satıyorsak aracı da oraya satabiliriz. Benim hedefim Audi , Bmw , Mercedes almaksa gidip markası ne olursa olsun başkalarına bakmam bile. Filo satışları veya evlerin ikinci araçları ile az gelişmiş ülkeler pazarlarını hedefleyebilirim. Kesinlikle tespitlerine katılıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 24922493249424952496
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.