Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir Kullanıcı, 5 Masaüstü Kullanıcı
52.994
Cevap
509
Favori
3.446.700
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    12699 Mesaj

    Allah versin de ülkenin büyük bir kısmı Volkswagen'e ucuz araç diyebilecek kadar çok kazanmıyor. Özel sektör deli gibi borca batık. Halka açık şirket bilançolarına bir göz atın ; borçlanmalarin döviz cinsinden oldugunu göreceksiniz. Önümüzdeki 1 - 2 senede ciddi bir reaksiyon gösterilmezse ve aksiyon alınmazsa bu özel sektörün döviz borçları sıkıntı yaratacak. İşte o zaman biraz üstte hocamızın belirttiği etkiyi daha çok hissedeceğiz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    beyinsis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    A4 TFSi SPORT
  • Yarbay
    2484 Mesaj

    Hükümetin ek vergiler koymasının sebebini bu kadar iyi niyetle karşılamanız çok hoş. Konuşmak için paramızın illa %50 ve yukarı mı değer kaybetmesi gerekiyor. İmkanı olan alsın tabiki,alabiliyorsa neden dahada yüksek bi vergi vermesin?!. Bu saatten sonra elimdeki arabayı satıpta alacağım hersey cebimi delmektir. İlk yorumum mübalağ ile gerçeğe yakın bi cümleydi durumu örneklemek adına. Vede türkiye toplumunun büyük bi kesiminede uyuyordu. Sizin tepkiniz garipti.



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    beyinsis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    12699 Mesaj

    Hocam ; şöyle soralım , mevcut kurdan shortlar mısınız? Kurun düşeceğine inanan varsa döviz yatırımını TL ye döner veya tam tersine daha da yükseleceğine inanıyorsa ve bir ithal araç alacaksa daha da şişmesin diye alır bekletmeden değil mi ? Konu başlığıyla uyumlu olması açısından; önümüzde Doğuş Grubu örneği var işte. Doğuş Otomotiv halka açık şirketi ve temiz gidiyor ama holdinge bakınca döviz borçlanması sıkıntı yaratıyor. Bunu yapan sadece Doğuş muydu? Ülkeyle ilgili kesinlikle karamsar tablo çizmek adına konuşmuyorum. Ekonomist de değilim, iyi şeyler de oluyordur mutlaka ama bu ve benzeri örnekler bizlerin alim gücünü kısıyor. Şu anda yaklaşık 200binTL lik GOLF konuşabiliyor olmamız da bunun örneklerindendir. Bu rakamlara alım gücümüze bakınca kolay alınabiliyor demek biraz komik oluyor. Eskiden Volkswagen satmıyor olmasının nedeninde yetersiz servis ağı , bankaların bireysel kredilerden kazanmak yerine mevduata odaklı calismaları, gümrük birliği uygulaması olmamasi nedeniyle daha kapalı pazar politikaları vb. etkenler vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 14 Nisan 2018; 18:18:31 >
    |
    |
    matador_mirkhan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    A4 TFSi SPORT




  • Yarbay
    11202 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Allah versin de ülkenin büyük bir kısmı Volkswagen'e ucuz araç diyebilecek kadar çok kazanmıyor. Özel sektör deli gibi borca batık. Halka açık şirket bilançolarına bir göz atın ; borçlanmalarin döviz cinsinden oldugunu göreceksiniz. Önümüzdeki 1 - 2 senede ciddi bir reaksiyon gösterilmezse ve aksiyon alınmazsa bu özel sektörün döviz borçları sıkıntı yaratacak. İşte o zaman biraz üstte hocamızın belirttiği etkiyi daha çok hissedeceğiz.

    Alıntıları Göster
    Vw ucuz demedim. Kalitesine göre uygun fiyatı. Ben de maaşla çalışan biriyim. Kurlar bütün şirketleri zorluyor. Bizim türkiye olarak sorunumuz katma değerli üretim yapmamak.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    11202 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_mirkhan

    Hükümetin ek vergiler koymasının sebebini bu kadar iyi niyetle karşılamanız çok hoş. Konuşmak için paramızın illa %50 ve yukarı mı değer kaybetmesi gerekiyor. İmkanı olan alsın tabiki,alabiliyorsa neden dahada yüksek bi vergi vermesin?!. Bu saatten sonra elimdeki arabayı satıpta alacağım hersey cebimi delmektir. İlk yorumum mübalağ ile gerçeğe yakın bi cümleydi durumu örneklemek adına. Vede türkiye toplumunun büyük bi kesiminede uyuyordu. Sizin tepkiniz garipti.
    İyi niyetle karşılamıyorum. Durum tesbiti yapıyorum sadece. Dış ticaret açığı kapanmıyor. Çare olarak ithal ağırlıklı mallara ek vergi koyuyorlar. Ancak insanlar hala araba, telefon almaya devam ediyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    11202 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Hocam ; şöyle soralım , mevcut kurdan shortlar mısınız? Kurun düşeceğine inanan varsa döviz yatırımını TL ye döner veya tam tersine daha da yükseleceğine inanıyorsa ve bir ithal araç alacaksa daha da şişmesin diye alır bekletmeden değil mi ? Konu başlığıyla uyumlu olması açısından; önümüzde Doğuş Grubu örneği var işte. Doğuş Otomotiv halka açık şirketi ve temiz gidiyor ama holdinge bakınca döviz borçlanması sıkıntı yaratıyor. Bunu yapan sadece Doğuş muydu? Ülkeyle ilgili kesinlikle karamsar tablo çizmek adına konuşmuyorum. Ekonomist de değilim, iyi şeyler de oluyordur mutlaka ama bu ve benzeri örnekler bizlerin alim gücünü kısıyor. Şu anda yaklaşık 200binTL lik GOLF konuşabiliyor olmamız da bunun örneklerindendir. Bu rakamlara alım gücümüze bakınca kolay alınabiliyor demek biraz komik oluyor. Eskiden Volkswagen satmıyor olmasının nedeninde yetersiz servis ağı , bankaların bireysel kredilerden kazanmak yerine mevduata odaklı calismaları, gümrük birliği uygulaması olmamasi nedeniyle daha kapalı pazar politikaları vb. etkenler vardı.

    Alıntıları Göster
    Tl halen alım gücünü dikkate almakzısın %25, alım gücüne göre %15 oranında düşük değerli.





    Vw eskiden satmıyordu, hem alım gücü çok düşüktü hem de rakiplerine göre çok pahalıydı. Jant Kapaklı, 2 hoparlörlü 8 sübaplı goften ucuza ful sunrooflu 307 almıştık.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    9579 Mesaj
    bu vergi artışı tamamen acık kapatma ile ilgili.





    Her konuda açık olabilir, suriye mülteci açığı, hazine açıgı ve en önemlisi savunma sanayi açıgı(savaş , terörle mücadele)











    Birde bunun payı olabilecek ileriye dönük yatırım. Biliyorsunuz yerli üretim için 4,5 ortaklı çalışma mevcut, ne zaman uygulamaya üretime geçilir tartışılır fakat yerli otomobilden %20-30 vergilendirme yapılırsa











    Bukez yerli otomobilin önü açılmış olup rağbet görcek.





    Sistem bu şekilde önümüze gelcek.











    Diger söylediklerime gelince devletimizin tek kazancı sayılabilecek trafik kuralları ve otomobil vergilendirme durumudur.





    Artık dış ülkeler mülteci yardımı yapmıyorda, mültecilere kapılarını acmıyor hal böyle olunca bir sekilde devletin cebinden cıkan bakım, bizim cebimizden bi şekilde bakım ücreti almak zorunda.











    Öteyandan terörle mücadele ediyoruz silahlar bomlar gelişi güzel patlamıyor, buda devletimizin cebinden çıkıyor, açık fazla olunca otomatikmen bizlerden alınıyor bi şekilde.











    Diger acıklıkları hiç söylemiyor, köprülerdeki geçiş durumu, hazine acıklıgı, kiralar vs











    Bunları göz önünde bulundurunca vergilerin yükselmesi gayet normal.





    Bakın gecen yıl türkiye krizi sıyırır gibi oldu, şuan kriz içindeyiz görüyorsunuz veya görmüyorsunuz.











    Devletimizin şuan için yapacak birseyi kalmadı. Şeker fabrikası özelleştirme vs vs bunları özellestirince durum düZelcek mi hayır ki zaten hersey özelleştrildi ne geçti elimize hiç birsey.





    Başkaları ülkeler zengin olurken türkiye fakirleşiyor diye Biliriz





    Artık başımızda kim gelirse gelsin şuanki halimizi düzeltemez.





    Düzeltmesi içinde yine 20 yıl gecmesi gerekiyor.











    Şurda en gencimiz 30 yasında 20 yıl sonra,50 yasında onun hayatında ne degişcek. Yasayacagı zaten 20 yıl(70)











    Bizler gelecek nesle vatan millet bırakcagız ona göre tercihlerimizi belirlemeliyiz. Ben bunu tutuyorum devamlı o olsun demek yanlış. Kim güzel hiZmet veriyorsa vatanına devletine lehine çalışıyorsa o gelmeli. Fanatikle anca kendimize zarar acarız.





    .........


    2013 yılında ev aldım ,notlarının arasında euronun 2.7 oldugunu yazmışım. 1.4 higline manuel yalın fiyatı 60 binliraydı. Şimdiki euro ile hesaplandıgında 111. Binlira olması gerekiyor.





    Şuanda bakıyorum 129 binlira fiyatı var bu aracın.


    Aradaki 18 binlira markaların kendi kendine oluşturdugu zamlama farkıdır...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    13962 Mesaj

    Aradaki fark artan ötv ve ithalat vergileri. Ben arabayı aldığımda 26 bin euro idi bugün aynı donanım 40bin euro. Yerli oto cari açığı azaltmaz. Yerli imalat zaten var. Tofaşın ürettiği arabalar da yerli oto çoğu parçası hatta tasarımları bile yerli. Bu arabaları daha çok ihraç etmeliyiz. Yerli otoyu iç pazarda satsanız bile müşterisi belli bmw alan yine alacak gidip 2yıllık marka ile kıyaslanmaz. Hedef yanlış avrupaya araba ihraç edemeyiz. Bizim doğuya araba satmamız lazım o pazarlara uygun araba üretilmesi gerekli. Hedeflenen yerli arabanın avrupada pazarı olabileceğini düşünmüyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    leon_312 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    • 2013 VW Golf 1.4 TSI ACT DSG Highline BEYAZ Sunroof, U Led, Led Stoplar, 18" Durban, Adaptif Şasi, ErgoAktive Koltuk, Elektrikli Katlanır Yan Aynalar, Geri Görüş Kamerası, Discover Media, Renkli Yol Bilgisayarı.
    • Yazlık 225/40/18 Potenza S001 Kışlık 205/55/16 WinterContact TS850


    • Iphone 8 plus
  • Yüzbaşı
    349 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    bu vergi artışı tamamen acık kapatma ile ilgili.





    Her konuda açık olabilir, suriye mülteci açığı, hazine açıgı ve en önemlisi savunma sanayi açıgı(savaş , terörle mücadele)











    Birde bunun payı olabilecek ileriye dönük yatırım. Biliyorsunuz yerli üretim için 4,5 ortaklı çalışma mevcut, ne zaman uygulamaya üretime geçilir tartışılır fakat yerli otomobilden %20-30 vergilendirme yapılırsa











    Bukez yerli otomobilin önü açılmış olup rağbet görcek.





    Sistem bu şekilde önümüze gelcek.











    Diger söylediklerime gelince devletimizin tek kazancı sayılabilecek trafik kuralları ve otomobil vergilendirme durumudur.





    Artık dış ülkeler mülteci yardımı yapmıyorda, mültecilere kapılarını acmıyor hal böyle olunca bir sekilde devletin cebinden cıkan bakım, bizim cebimizden bi şekilde bakım ücreti almak zorunda.











    Öteyandan terörle mücadele ediyoruz silahlar bomlar gelişi güzel patlamıyor, buda devletimizin cebinden çıkıyor, açık fazla olunca otomatikmen bizlerden alınıyor bi şekilde.











    Diger acıklıkları hiç söylemiyor, köprülerdeki geçiş durumu, hazine acıklıgı, kiralar vs











    Bunları göz önünde bulundurunca vergilerin yükselmesi gayet normal.





    Bakın gecen yıl türkiye krizi sıyırır gibi oldu, şuan kriz içindeyiz görüyorsunuz veya görmüyorsunuz.











    Devletimizin şuan için yapacak birseyi kalmadı. Şeker fabrikası özelleştirme vs vs bunları özellestirince durum düZelcek mi hayır ki zaten hersey özelleştrildi ne geçti elimize hiç birsey.





    Başkaları ülkeler zengin olurken türkiye fakirleşiyor diye Biliriz





    Artık başımızda kim gelirse gelsin şuanki halimizi düzeltemez.





    Düzeltmesi içinde yine 20 yıl gecmesi gerekiyor.











    Şurda en gencimiz 30 yasında 20 yıl sonra,50 yasında onun hayatında ne degişcek. Yasayacagı zaten 20 yıl(70)











    Bizler gelecek nesle vatan millet bırakcagız ona göre tercihlerimizi belirlemeliyiz. Ben bunu tutuyorum devamlı o olsun demek yanlış. Kim güzel hiZmet veriyorsa vatanına devletine lehine çalışıyorsa o gelmeli. Fanatikle anca kendimize zarar acarız.





    .........


    2013 yılında ev aldım ,notlarının arasında euronun 2.7 oldugunu yazmışım. 1.4 higline manuel yalın fiyatı 60 binliraydı. Şimdiki euro ile hesaplandıgında 111. Binlira olması gerekiyor.





    Şuanda bakıyorum 129 binlira fiyatı var bu aracın.


    Aradaki 18 binlira markaların kendi kendine oluşturdugu zamlama farkıdır...
    euro 2,7 iken maaşınız kaç lira idi?

    kaç maaşa o golf alına biliyordu ?

    aynı soruları günümüze çevirince maaşın enflasyon karşısında kuş olduğunu anlarız...

    ülke battı batacak .... ama ekonomi 7,4 ile G20 içinde en iyimiş... tabi ki yersen
    |
    |
    _____________________________
    Vw Golf 7 1.4 TSI DSG Comfortline-reflex gümüş




  • Yarbay
    12699 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    Aradaki fark artan ötv ve ithalat vergileri. Ben arabayı aldığımda 26 bin euro idi bugün aynı donanım 40bin euro. Yerli oto cari açığı azaltmaz. Yerli imalat zaten var. Tofaşın ürettiği arabalar da yerli oto çoğu parçası hatta tasarımları bile yerli. Bu arabaları daha çok ihraç etmeliyiz. Yerli otoyu iç pazarda satsanız bile müşterisi belli bmw alan yine alacak gidip 2yıllık marka ile kıyaslanmaz. Hedef yanlış avrupaya araba ihraç edemeyiz. Bizim doğuya araba satmamız lazım o pazarlara uygun araba üretilmesi gerekli. Hedeflenen yerli arabanın avrupada pazarı olabileceğini düşünmüyorum

    Alıntıları Göster
    Savunma Sanayisi'nin hedeflediği pazar ile otomobil pazarı örtüşmeli. Biz gidip de ABD , Rusya veya Fransa vb. ülkelere silah satamayız. Nasıl Senegal , Somali gibi ülkelerin jandarma ve kara kuvvetlerine zırhlı satıyorsak aracı da oraya satabiliriz. Benim hedefim Audi , Bmw , Mercedes almaksa gidip markası ne olursa olsun başkalarına bakmam bile. Filo satışları veya evlerin ikinci araçları ile az gelişmiş ülkeler pazarlarını hedefleyebilirim. Kesinlikle tespitlerine katılıyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    A4 TFSi SPORT




  • Yüzbaşı
    992 Mesaj
    Tek hobimiz aracimiz bari en azindan burada siyaset duymayalim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    455 Mesaj





    siz şu grafiği büyütüp evinize asın bence.
    |
    |
    beyinsis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    11202 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: suwar





    siz şu grafiği büyütüp evinize asın bence.

    Alıntıları Göster
    Sayın arkadaşım ben bir gecede doların iki katına fırladığını gördüm. Bu altı senelik bir grafik.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2182 Mesaj
    Kötüden örnek olmaz arkadaşlar işte zaten bugün de hep böyle daha kötüleri millete gösterip bugün hiç sorun yokmuş gibi dikte ediyorlar... Kötü kötüdür bunları yarıştırmaya gerek yok böyle yaparak gerçekleri göremeyiz sadece başka da faydası olmaz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3733 Mesaj
    100 bin km de manuel araçta şanzıman yağı değişiyor muydu? Yoksa ömürlük mü oluyor bilginiz var mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    225 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı:

    Bosch car servisin kullandığı yağ ve polen filtrelerin kalitesi düşüktür aklınızda bulunsun., Bosch servisin tahtığı polen filtresi karbonlu değildir basit kağıttan ibarettir., Eğer bakımı bosch serviste yaptırmayı düşünüyorsanız filtreleri sanayinden alın yağ filtresi Mann, Hengst veya Mahle., Polen filtresini Mann (karbonlu) alın., Yağıda hangi yağı istiyorsanız kendiniz bizzat alın sadece işçiliği bosch servis yapsın derim., Haa birde eski yağı değiştirirken vakumlu pompa ile çektirmeyin halaa pek çok özel servis zamandan kazanmak için yağı makine ile çekiyor., Eski yağı motorun altındaki karter tapasını açarak boşalttırın en sağlıklı ve doğru yöntem budur., diğer türlü eski yağ kalıntıları vs. karterde kalıyor., Ayrıca 30bin bakımda dizel de mazot filtresi de değişir bosch car servise sorun bakalım 400 lira dediği rakama mazot filtresi dahil mi..?

    Alıntıları Göster
    Yazdıklarınızı yeni gördüm ve 2 gün önce yaptırdım bakımı, yaşadıklarımı yazayım da insanlara örnek olsun.



    Bosch car servistir dedik gittik, 400e anlaştık, randevu falan hak getire, sözleştiğimiz saatte gittim 1 saati aşkın bekletmeden sonra suriyeli bi usta çekti arabayı. Çat-pat Türkçe ile zor anlaştık. Polen filtresi zaten dediğiniz gibi çıkan ile taktıkları arasında alaka yok, karbonlu falan değil yani kağıt gibi bişey, bi de ellerindeki filtre ile benimkinin ölçüleri tutmadı, 3 parmak büyüktü, kestiler fazlalığını öyle taktılar! Yağı boşaltırken usta tapayı hızlıca açınca bütün heryer yağ oldu, bugün gördüm ki arabanın ön tamponu bile simsiyah yağ içinde.. Mesela şunu söyleyim, arabanın ekranında hala "Yağ bakım zamanı, hemen servise gidin" diye uyarı var. E değiştirdik işte neden o uyarı yanıyor? dediğimde, bilgisayarımız bozuk siz 1 hafta sonra falan tekrar uğrayın bakalım dediler.. Daha niceleri de var da düşündükçe kızıyorum.



    Bi daha mı bosch car servis, aman aman uzak dursun bana.



    Bursa'da bildiğiniz, işini güzel yapan bir vw servisi bilen varsa çok makbule geçecek.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    522 Mesaj

    özelden yazdım hocam.
    |
    |
    leonart16 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    2017 - Golf - Highline - 1.4 TSI 125 BG
  • Yüzbaşı
    300 Mesaj

    400 tl fazla ucuz değil mi? Kullandıkları yağın markası nedir? Ben en son 4 yıl önce garantisi biten 1.2 opel corsa aracımı temiz çalışan özel bir sevise götürmüştüm 300 tl ye yakın bir rakam tutmuştu. Yağ olarak mobil koydurtmuştum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    leonart16 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1815 Mesaj

    Kötü bir deneyim olmuş sizin için. Ben olsam verdiğim parayı geri almaya çalışırdım, sonra bakımı daha yetkin bir yerde veya yetkili serviste yaptırırdım.





    Bosch ile iletişime geçin. Yasadiklarinizi sakin bir şekilde anlatın, guveninizin boşa çıkarılmasının elbette bir bedeli olmalı. Eğer hala eskisi gibi ise Bosch bütün magduriyetinizi kısa zamanda giderecektir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    leonart16 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    225 Mesaj

    Shell marka yağ koydular hocam.
    |
    |
    ac2x kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Bey Azura
haberler
üniversite
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.