Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2204. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
53.709
Cevap
458
Favori
3.637.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 22022203220422052206
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vw canlı destekten istediğiniz donanımları sorgulatın , elinde olan bayiler konusunda destek oluyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wolfen1976

    Yeni Civic satislari beklenin üstünde şuanda iyi gidiyormus yani.

    Fiat Egea da iyi satmaya başladi. Rekabet başarıyı getirir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    60bin bakımını 2600lira mı sanıyoruz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TiFoSi_BJK kullanıcısına yanıt
    Agır bakım paketi içinde standart bakım triger seti ve aksesuar seti mevcuttur servis bunları degiştirir... istenilmediği sürece sadece triger degiştirirsin 700-800 lira ücret isterler..

    15-30-45 standart bakımdır 60 bin agır bakım+lastik+akü 75-90-105 standarttır 120 bin agır bakımdır +lastik+ akü Öyle öyle gider
    Fren ve debriyaj kullanıma baglıdır erkende bitebilir gecde.

    Agır bakım 2000 lira akü+lastik en ucuz lastik 1000 lira akü 120 dir.
    Debriyaj 1500. Eeee ortalama 4000 lira masraf
    59 binliralık araba 63 e geldi...

    İnsanlar araba alırken gözü arabadan başka birsey götmez detaylı düşünemez.
    59 bin uygun sayılır der gecerim fakat bu benim vicdanımı rahatsız eder..

    Sene büyük masraf onu bekliyor... bilerek alsın görerek alsın.

    Zaten satan kişi bilerek satıyor seneye cepten masraf cıkcagını zikke gibi biliyor. 40-45 bin km tehlikelidir masraflıdır.

    2006 golf ararsın abi araba temiz bakımlıyda agır bakımı görmezden gel al derim çünkü 10 yasında temiz araba bulmak zordur..

    60 bini verdikten ssonra 15 bin kmli arabalar var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DJ ICEMAN

    baktım şimdi yok hakkaten ellerinde bu var duz istemiyorum dsg highline dak yok tu bursada
    aslında 2 paket ekli comfort bile daha iyi gibi sanki


    opsiyon olarak alınabiliyodur muhtemelen ama oda siparişe girer fiyat bi nebze artar.ambiyanstan vazgeçmeniz lazım . allstar inceledim burdayım diyo araç.
  • ARKADAŞLAR,

    aracımdan ses geliyordu gıyk gıyk video da atmıştım, bugün serviste hallettik şükür, triger kayışı ve gergi seti değişti ses gitti araç da bende rahatladık, garantinin gözünü seveyim
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Broadway mi bu 60binde triger değişecek?
    Sektördeyim diyip bu kadar dışında ezbere konuşmanız şaşırtıcı. Corsa mı 6 yıl 105k km kullandım ne triger ne akü değişti lastiği dr 60bin kullanmam zaten son günlerini yaşıyo baharda kışlıkları söker yeni yazlık alırımama km kişiden kişiye değişir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TiFoSi_BJK kullanıcısına yanıt
    Üretici firmanın koymuş oldugu sınırdır. Yaniz servise gitseniz yaşından veya kmsinden dolayı agır bakım yapılması gerekiyor diye belirtir siz kabul ediyorsanız edersiniz etmezseniz standart bakım yapılır.. servis size belirttiği için her hangibir durumda sorumluluk almaz.

    Servis standart bakım yaparken 15.000 km götürecek şekilde inceler... hani derler aracı bakıma götürdüm orası degişecek burası degişek dedi şukadar masraf cıkardı kimse servisi sevmez.. servis 15.000 km götürecek şekilde kontrol eder bakımı yapar..
    Atıyorum fren balatasına bakıldı tahminen 5000 km götürür gözüyle bakıldı size belirtirler 5000 km civarı ömrü kalmış degiştirelim mi diye sorar.
    Belirttikten sonra iş servisten çıkar.


    Kişisel görüşe gelince
    60 bin agır bakım üreticinin belirtmiş oldugu süre.
    Bir kac kez triger degiştirdim kmsinden ve yaşından dolayı.
    Kayışı tamamen ikiye büktüğünüzde çatlaklıklar ortaya çıkar veya cıkmaz.
    4 yaş veya 60 bin km bu süre zarfında trigerde yeni yeni çatlaklıklar meydana gelmiş durumdaydı yani temiz 80 bin km götürür tam degişim zamanıda 95 bin olurdu bu tamamen kişisel görüşüm..

    Aynı şekilde lastik
    Kullan kullanma 60 bin km ömrü var. Lastik 10 bin km fakat tarihine baktıgım zaman 4 senelik lastik...
    Bunu herkes gözlemleyebilir yanaklarca kücük küçük catlamalar meydana gelir. 80 km götürürmü götürür yolda olumsuz durumla karşılastınız cukura girdiniz veya hızınız 180-200 lerde lastik yanaklardan kendini atar veya genleşme yapar çatlaklıklar yarık olur.. lastik 100 binde götürür riski alırsan..

    Kış ayrı ,yaz ayrı olursa lastiğin saklama koşullarına uygun saklanmalı. Saklanırsa ömründen yemezsiniz.

    Güneşte paket lastiği oldugu yerde dursun çürüme yapar.
    Kayışda lastikde oldugu yerde çürür.

    Herşey ortada üreticinin vermiş oldugu süreyle ya degiştirirsiniz yada riski alıp yollarda gezersiniz..

    Teknik konuları kişisellestirip yazmam triger 80 bin götürür bırak agır bakım yaptırma demem. Kendi bunları bildiğim halde 80 bin km zikke gibi götürceni biliyorum ama riski almıyorum.

    Kalmış başkasının canını malını riske atmam.

    Otomotiv sektöründeyim istediğin parcanın veya görülmeyen parcaların inciğine kadar fotograflayabilirim.
    En jektörmü dedin yığınla gösteririm , turbomu dediğin yıgınla gösteririm. Silindir kafa yağlama pimi mi dediğin kilo ile gösteririm. Krank mı dedin, avare kasnagımı, iticimi , filitremi
    Devir daim mi , pistonmu ne istersen motor test videosu mu
    Denge balansmı ne istersen. Fotograflamam yasak normalde senin için yaparım..

    motorun inciğine kadar parcanın adını söylemen yeterli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Devir daim değilmiş ama Korkulan olmuş yapılan işçilik ve degişen parca aynı triger. İşçiliği size yıkarlar diye tahmin ediyordum..

    Gergi seti, devir daim degişirken triger engeldir ve çıkartırken triger zarar görür buda sizi yolda yarı yolda hemen bırakmak ve motoru elinize almak demek.

    Biraz önce anlatmak istediğim buydu. Sizde buna güzel öernek oldunuz...

    İyi servise düşmüşsünüz.
    Güle güle kullanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakım ile ilgili olarak Volkswagen şu şekilde bir açıklama yapmış sitesinde. İsteyen inceleyebilir;

    https://binekarac.vw.com.tr/pdf/bakim_araliklari.pdf

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Negatiwe kullanıcısına yanıt
    Fiat Agean Behzat Ç ninde dediği gibi ezber bozan sedan.

    https://www.youtube.com/watch?v=VDmGIiphf1A&index=59&list=LLqIk5z0AWGcQzZ-D3FV1yRQ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    Üretici firmanın koymuş oldugu sınırdır. Yaniz servise gitseniz yaşından veya kmsinden dolayı agır bakım yapılması gerekiyor diye belirtir siz kabul ediyorsanız edersiniz etmezseniz standart bakım yapılır.. servis size belirttiği için her hangibir durumda sorumluluk almaz.

    Servis standart bakım yaparken 15.000 km götürecek şekilde inceler... hani derler aracı bakıma götürdüm orası degişecek burası degişek dedi şukadar masraf cıkardı kimse servisi sevmez.. servis 15.000 km götürecek şekilde kontrol eder bakımı yapar..
    Atıyorum fren balatasına bakıldı tahminen 5000 km götürür gözüyle bakıldı size belirtirler 5000 km civarı ömrü kalmış degiştirelim mi diye sorar.
    Belirttikten sonra iş servisten çıkar.


    Kişisel görüşe gelince
    60 bin agır bakım üreticinin belirtmiş oldugu süre.
    Bir kac kez triger degiştirdim kmsinden ve yaşından dolayı.
    Kayışı tamamen ikiye büktüğünüzde çatlaklıklar ortaya çıkar veya cıkmaz.
    4 yaş veya 60 bin km bu süre zarfında trigerde yeni yeni çatlaklıklar meydana gelmiş durumdaydı yani temiz 80 bin km götürür tam degişim zamanıda 95 bin olurdu bu tamamen kişisel görüşüm..

    Aynı şekilde lastik
    Kullan kullanma 60 bin km ömrü var. Lastik 10 bin km fakat tarihine baktıgım zaman 4 senelik lastik...
    Bunu herkes gözlemleyebilir yanaklarca kücük küçük catlamalar meydana gelir. 80 km götürürmü götürür yolda olumsuz durumla karşılastınız cukura girdiniz veya hızınız 180-200 lerde lastik yanaklardan kendini atar veya genleşme yapar çatlaklıklar yarık olur.. lastik 100 binde götürür riski alırsan..

    Kış ayrı ,yaz ayrı olursa lastiğin saklama koşullarına uygun saklanmalı. Saklanırsa ömründen yemezsiniz.

    Güneşte paket lastiği oldugu yerde dursun çürüme yapar.
    Kayışda lastikde oldugu yerde çürür.

    Herşey ortada üreticinin vermiş oldugu süreyle ya degiştirirsiniz yada riski alıp yollarda gezersiniz..

    Teknik konuları kişisellestirip yazmam triger 80 bin götürür bırak agır bakım yaptırma demem. Kendi bunları bildiğim halde 80 bin km zikke gibi götürceni biliyorum ama riski almıyorum.

    Kalmış başkasının canını malını riske atmam.

    Otomotiv sektöründeyim istediğin parcanın veya görülmeyen parcaların inciğine kadar fotograflayabilirim.
    En jektörmü dedin yığınla gösteririm , turbomu dediğin yıgınla gösteririm. Silindir kafa yağlama pimi mi dediğin kilo ile gösteririm. Krank mı dedin, avare kasnagımı, iticimi , filitremi
    Devir daim mi , pistonmu ne istersen motor test videosu mu
    Denge balansmı ne istersen. Fotograflamam yasak normalde senin için yaparım..

    motorun inciğine kadar parcanın adını söylemen yeterli.

    trigerin ömrü markaya göre değişir. eski aracım stilo'da triger değişim periyodu 120bin'di yanlış hatırlamıyorsam. 60bin çok düşük. o kadar olduğunu sanmam. 60binde lastik biter lafına gelince de. ben de buna hikaye diyorum. lastik şöyle yarılır, böyle çatlar falan hikaye. 22-23 senedir araç kullanıyorum. bu sürede hep aracım oldu, yani sadece ehliyet sahibi değilim. 80binden önce lastik sorun çıkarmaz düzgün kullanırsan. ben genelde 90-100binden önce değiştirmem lastikleri. otomobil sektöründe olman-olmaman benim için hiçbirşeyi değiştirmez. ben kendi bildiğime bakarım. senin görevin nedir açıkça yazmamışsın. görevin de önemli fikir verme açısından. ayrıca nice ustalar gördüm saçma sapan şeyler söyleyen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    Broadway mi bu 60binde triger değişecek?
    Sektördeyim diyip bu kadar dışında ezbere konuşmanız şaşırtıcı. Corsa mı 6 yıl 105k km kullandım ne triger ne akü değişti lastiği dr 60bin kullanmam zaten son günlerini yaşıyo baharda kışlıkları söker yeni yazlık alırımama km kişiden kişiye değişir

    Her arabada değişiyor benim Polo da 60-70.000'de değişmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Triger konusunda servisler yanılmıyorsam 6 yıl / 90binKM rutinini uyguluyordu. Hangisi önce dolarsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wolfen1976

    Fiat Agean Behzat Ç ninde dediği gibi ezber bozan sedan.

    https://www.youtube.com/watch?v=VDmGIiphf1A&index=59&list=LLqIk5z0AWGcQzZ-D3FV1yRQ

    A-E-G-E-A gibi zor bir ad yerine C-elysee(Şanzelize demek) gibi daha kolay ve şekil bir ad olabilirdi.


    Bu arada Golf mk vi quick tour yazınca yakışıklı bir abimiz Golf 6 tanıtıyor bi göz at derim.

    Banada Türkçe çevirisini yapabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkcald

    vw makyaj yok diyor ipal mi edildi ?

    Yaklaşık 10 gün önce araç aldım.Özellikle sipariş işleri bitip vedalaşırken bu makyaj olayı nedir diye sorduğumda MT önümüzdeki yıl ortasına doğru gelir demişti..

    İlk izlenimleriniz nasıldı hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90


    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkcald

    vw makyaj yok diyor ipal mi edildi ?

    Yaklaşık 10 gün önce araç aldım.Özellikle sipariş işleri bitip vedalaşırken bu makyaj olayı nedir diye sorduğumda MT önümüzdeki yıl ortasına doğru gelir demişti..

    İlk izlenimleriniz nasıldı hocam ?

    İlk izlenimlerim olumlu. Diğer kullandığım araçlara kıyasla 16 jant ile araç pamuk gibi. 1.2 motorun yeterli çekişi var.Beklentimi karşıladı.Keşke 150'lik olanın da manueli olsaydı da onu alsaydık.
    Sadece garibie giden fren pedalı gaz pedalına oranla oldukça yüksekte konumlandırılmış.Diğer manuel kullanan arkadaşlarda da bu şekilde mi merak ettim. Muhtemelern gaz-fren aynı anda basılmasın iye düşünülmüş bir olay , diğer kullandığım araçlarda bukadar kot farkı olmadığı için garibime gitti.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım lastik yanagında gözle görüle bilen catlaklık ortaya cıkıyor diyorum sen kalkmış bana ne söylüyorsun. İstersen lastik kabaklaşana kadar kullan bu lastik ömrünü kmsini degiştirmez.
    Normal kullanımlarda lastiğin kmsi 60 -70 bin km
    Lastik oldugu yerde güneşin alnındada dursa ömrü biter

    Ben sıfır lastik alana bile tarihine dikkat et yeni tarihli olsun derim diyorum. Eski tarihli neden ucuz hiç düşündün mü..
    Araba bilgisi araba kullanmaya ehliyet sahibi olmaya gelmiyor..

    Sen kişisel görüşünü paylaştın.
    Bende kişisel görüşümü paylaştım. Bu dogru veya yanlış dmek degildir.
    Altını ciziyorum üretici firmanın belirtmiş oldugu durumu belirtiyorum..

    15 bin bakımı neden yaptırıyorsun. Avrupada 40 bin km .
    Demek ki sende üreticinin belirttiğine uyabiliyorsun
    .
    50 bin kmde yapar 80 bin kmde ne olur motor fazla yakar tortu oluşturarak performans düşüklüğü yasatır

    Motoru arıza sokmaz
    Erken bakım neden yapılıyor hiç düşündün mü.

    Üretim takım lideriyim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler araç çok rahatladı ve 1 tl ödemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel bir Cuma gününe uyandık Selami, Almanya ile ipler kopma noktasina geldi catti acikca teröristlere destek veriyorlar Alman araçlarına kısıtlama türü birşeyler gündeme gelebilir. Allah tamamına erdirsin.
  • 
Sayfa: önceki 22022203220422052206
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.