Şimdi Ara

VW Caravelle'deki DSG şanzıman sorunsuzmuş neden diğerlerine konmuyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
6.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vw grubu daha 10 yıl ağlar

    Bomb has been planted

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hem yağlı,hemde yüksek torka dayanıklı 7 ileri varda ondan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda Motor Corporation M kullanıcısına yanıt
    Vag grubu bünyesinde 3 adet DSG şanzımana sahip;

    -7 ileri kuru kavrama, ilk geldiği dönem kronik mekatronik problemi olan ve düşük tork dayanımı ile kavrama değişimi gereken bir şanzıman. Maliyeti en düşük olan bu. Sadece Küçük hacimli motorlarda kullanılıyor. (1.0, 1.2 ve 1.4 tsi ve 1.6 tdi)

    -7 ileri yağlı kavrama, en yeni şanzıman bu. Sorunsuz ve 600 nm tork dayanımı ile çift kavramalı araçlar içinde en iyisi. Caravelle'de bu şanzıman kullanılıyor. Ayrıca 2.0 TDI tiguanda da var. Bu şanzıman VW'nin geleceği. ilerleyen yıllarda yeni 1.5 tsi ve tdı motorlarda kullanılması planlanıyor.

    -6 ileri yağlı kavrama, ilk versiyon. 450 nm tork dayanımı var. Oldukça sağlam bir şanzıman. Yıllardır kullanılıyor ve güncel olarak yeni tiguan 1.4 tsi motor ile satılıyor. Maliyeti en yüksek versiyon.
  • Zf kullanılıyor olabilir yada dsgnin 600 nm tork dayanımlı olan modeli var o şanzımanda kullanılıyor olb

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Elinde olmasa tamam ama elinde sorunsuz şanzımanda var gidip sorunlu şanzımanı koyuyor modellerine, caravelledeki şanzıman transporterda yok herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda Motor Corporation M kullanıcısına yanıt
    öncelikle transporter ve caravelle aynı şanzımanı yani 7 ileri yağlı kavramayı kullanıyor. Yani her iki model de sorunsuz şanzımana sahip.

    diğer sorunuza gelirsek Güncel 7 ileri kuru kavrama sorunlu olarak nitelendirilen şanzımanda 2014 yılı itibari ile mekatronik problemi kalmadı. Sadece ilerleyen km ve kullanıma bağlı olarak kavrama değişimi gerekiyor. forumda otomobil hakkında bilgi sahibi olduğunu zannedenler kavrama değişimini problem görüyor ancak çift kavramalı şanzımanlar otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlardır.

    Renault 3. bakım veya 80 bin km de mecburi olarak değiştiriyor kavramayı para karşılığı. Sorsan edc sorunsuz derler. Ayrıca düşük maliyet var ve kapıdan giren bir kuruş ödemeden kavraması değişiyor vag grubu servislerinde. Ödeyen varsa faturasını koysun tartışalım.
  • Mekatronik problemi kalmadigina dair resmi bir belgeniz mevcut mudur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    hangi markada çözülen bir kronik problem sonrası resmi bir belge gördünüz ?
  • Mesela toyota.mmt problemini cozdugune dair belge yayinladi.
    Mesela mercedes.geyik testinde takla atab ml ye esp sistemi ekledi,sorunu çözdüğünü basinla paylasti
    Ve vw.iletişim direktoru sanzimanin sorunlu olduğunu itiraf etti.suanda daha ust bir mevkide hatta.heinz peter thul.
    Ama nedense siz iletisim direktorunu yalanliyorsunuz burda.buyrun servis kaynakli firma kaynakli bir aciklama gosterin bizlere.madem sorunu çözmüşler,bizde herkese dsg tavsiye edelim
    Ha buarada bir süre oncede 2013ten sonra dsg arizasi kalmadi diyenler turemisti forumda.iki fatura attilar kayboldular ortadan.
    siz 1yil eklemişsiniz.
    Haftaya da 2016da bitti demeyin sonra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 16 Eylül 2016; 10:27:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    2014 yılında dsg şanzımanın mekatroniği değişti. Bu sebeple sorun yok 👍🏻 2011-2014 arası değişim yapmadılar şanzımanda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    2014 yılında dsg şanzımanın mekatroniği değişti. Bu sebeple sorun yok 👍🏻 2011-2014 arası değişim yapmadılar şanzımanda

    Resmi aciklama yine yok,hayaller var
    Buyrun bir konu acin artik sorun yok diye kaynak gosterin burda masal anlatmakla olmuyor malumunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Gereği Yok. 2014 model sonrası istisnalar hariç problem Yok. Kullananlar ortada. Bir şikayet Yok. Bence bu dsg konusunda benim mesajlarımı alıntılamayın. Ben yazayım siz de bildiklerinizi yazın alan kişi karar verir hocam 👍🏻

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    2014 yılında dsg şanzımanın mekatroniği değişti. Bu sebeple sorun yok 👍🏻 2011-2014 arası değişim yapmadılar şanzımanda

    Resmi aciklama yine yok,hayaller var
    Buyrun bir konu acin artik sorun yok diye kaynak gosterin burda masal anlatmakla olmuyor malumunuz.

    Üstad otomobil foruma girince yazıların varsa okuyorum
    Araba almak isteyenler için manuel ve dsg vw için fikirlerimiz aynı
    Keza uzun süre Corolla kullanmış da biriyim
    Forumda sanırım 2015 transporter yada carevelle Alıp 15-20 bin de dsg Yüzünden satan birisinin konusu vardı bulamadım
    Sen geçmişi irdelemekde daha iyisin
    Konuyu bulursan paylaşırsan iyi olur

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=88154445&p=1&anchorToGo=88154445#88154445
    Ben şu konuyu az önce okuyordum paylaşayım dedim
    Şu konu hala ekşi de konuşuluyor
    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Neden alintilamayalim dostum?iddianin sahibi sensin.yarin elinde patlar birinin bu sanziman dogrudan,sana muracaat ederiz.malum 30binde ele alinan bir sanziman icin once 2013,sonra 2014ten itibaren sorun yok diye aciklama yapanlar var.ben 2013culeri davet etmistim bir konuya arkalarina bakmadan uzadılar.2014cu de sizsiniz.
    Bakin burda ne var mesela;
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=105431774&p=1&anchorToGo=105431774#105431774
    Gozunuzden kacmis galiba
    İnsanlar binlerce lira parayi masaldan garantiye degil resmi yazili garantiye vermelidir.
    Burda sorun yok 7yil garanti 150tl deyip sonra 2+2si bitince cigeri sokulen musteriye arabanin garantisi bitmis napak yani
    Ceken bir anlayisi takdir edersiniz ki kabul edilemez buluyorum.
    Eski vw calisaniyim demistiniz daha once zannederim,calistiginiz firma da ciddi bir isletme diye biliyorum.
    Ciddi isletmeler la fontenden masallarla degil yaziyla konuşurlar @vetenes



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 16 Eylül 2016; 11:33:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Sıktınız artık ya.

    Vag mühendisleri bile bu kadar düşünmüyolardır şu şanzımanı,işiniz gücünüz yok mu ya?

    Bak ne güzel güneşli hava,tam eylül havası.Çık dışarı da az oksijen al.

    Vag mühendisleri bu kadar düşünmediği için tüketici düşünmek zorunda kalıyor zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba


    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Sıktınız artık ya.

    Vag mühendisleri bile bu kadar düşünmüyolardır şu şanzımanı,işiniz gücünüz yok mu ya?

    Bak ne güzel güneşli hava,tam eylül havası.Çık dışarı da az oksijen al.

    Vag mühendisleri bu kadar düşünmediği için tüketici düşünmek zorunda kalıyor zaten

    Tüketicinin işi düşünmek değil,parasını verip keyfini sürmektir.

    Piyasa DSG kaynıyor,azıcıkta olsa araştıran birisi DSG şanzımanlı araç almamalıdır bana göre.

    Bmw'de ZF,Mercedes'te 7G-Tronic ve DCT,Hyundai'de DCT,Ford ve Volvo'da Powershift,Renault'da EDC,PSA'da EAT6 varken DSG'li araca binmek cesaret ister bana göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus


    quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba


    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Sıktınız artık ya.

    Vag mühendisleri bile bu kadar düşünmüyolardır şu şanzımanı,işiniz gücünüz yok mu ya?

    Bak ne güzel güneşli hava,tam eylül havası.Çık dışarı da az oksijen al.

    Vag mühendisleri bu kadar düşünmediği için tüketici düşünmek zorunda kalıyor zaten

    Tüketicinin işi düşünmek değil,parasını verip keyfini sürmektir.

    Piyasa DSG kaynıyor,azıcıkta olsa araştıran birisi DSG şanzımanlı araç almamalıdır bana göre.

    Bmw'de ZF,Mercedes'te 7G-Tronic ve DCT,Hyundai'de DCT,Ford ve Volvo'da Powershift,Renault'da EDC,PSA'da EAT6 varken DSG'li araca binmek cesaret ister bana göre.

    volvo nun yeni modellerinde aisin den alınma tam otomatik şanzıman var

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580


    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus


    quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba


    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Sıktınız artık ya.

    Vag mühendisleri bile bu kadar düşünmüyolardır şu şanzımanı,işiniz gücünüz yok mu ya?

    Bak ne güzel güneşli hava,tam eylül havası.Çık dışarı da az oksijen al.

    Vag mühendisleri bu kadar düşünmediği için tüketici düşünmek zorunda kalıyor zaten

    Tüketicinin işi düşünmek değil,parasını verip keyfini sürmektir.

    Piyasa DSG kaynıyor,azıcıkta olsa araştıran birisi DSG şanzımanlı araç almamalıdır bana göre.

    Bmw'de ZF,Mercedes'te 7G-Tronic ve DCT,Hyundai'de DCT,Ford ve Volvo'da Powershift,Renault'da EDC,PSA'da EAT6 varken DSG'li araca binmek cesaret ister bana göre.

    volvo nun yeni modellerinde aisin den alınma tam otomatik şanzıman var

    Evet Geartronic.Ben zaten D2 motorlarda kullanılan Powershiftten bahsettim,Geartronic yeni yeni piyasa da daha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus


    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580


    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus


    quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba


    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Sıktınız artık ya.

    Vag mühendisleri bile bu kadar düşünmüyolardır şu şanzımanı,işiniz gücünüz yok mu ya?

    Bak ne güzel güneşli hava,tam eylül havası.Çık dışarı da az oksijen al.

    Vag mühendisleri bu kadar düşünmediği için tüketici düşünmek zorunda kalıyor zaten

    Tüketicinin işi düşünmek değil,parasını verip keyfini sürmektir.

    Piyasa DSG kaynıyor,azıcıkta olsa araştıran birisi DSG şanzımanlı araç almamalıdır bana göre.

    Bmw'de ZF,Mercedes'te 7G-Tronic ve DCT,Hyundai'de DCT,Ford ve Volvo'da Powershift,Renault'da EDC,PSA'da EAT6 varken DSG'li araca binmek cesaret ister bana göre.

    volvo nun yeni modellerinde aisin den alınma tam otomatik şanzıman var

    Evet Geartronic.Ben zaten D2 motorlarda kullanılan Powershiftten bahsettim,Geartronic yeni yeni piyasa da daha.

    doğru bence doğru karar tam otomatik kullanması çift kavramalar spor araçlar dışında kullanılmamalı hepsi sorunlu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • E hocam 2014ten sonra sorunsuzdu,düzelmişti napıcaz şimdi
    Neyzenim sende adam gibi kullan su dsg yi yaa,bak adamlar sorun cozmus sen sorun yaratiyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.