Şimdi Ara

VTEC NEDİR NASIL ÇALISIR (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
69
Cevap
9
Favori
144.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre1270393

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caniggia

    VTEC artık bir hikayedir. 2004 yılının teknolojisi.

    6000 devirde gelen performansın kimseye faydası yok, çünkü 6000 devirdeki bir motor 30 litre yakıt tüketir. Önemli olan 2000-3000 devirde performans almak. Onun için de TSI ya da dizel lazım. İnsanlar artık torkun önemini anladı. 125 beygir diye dinamometreyi kandırabilirsin, otomobilden anlamayan tipleri de kandırabilirsin, o kadar. Ondan sonra da arabaya 3-4 yetişkin kişi koyup bagaja da bir iki bavul koyunca, ya bu araba niye gitmiyor diye sorarlar.

    2004 model Honda Civic zamanının tartışılmaz en iyi arabasıydı. O zamanlar bütün markaların benzinli motorları birbirlerinin aynıydı, Honda VTEC'le gerçekten fark yaratıyordu. Mesela, Vosvos 102 ve 115(FSI)'lik gibi angut motorlarla Honda'ya karşı rekabet etmeye çalışıyordu. Dizel motorlar yeni çıkmıştı, 30-40 bin km sonra patlıyordu. Honda motoru bu dönemde haklı olarak büyük ün kazandı.

    Ama o günden bu yana köprülerin altından çok sular aktı. Millet aldı yürüdü. Piyasada Honda'dan daha iyi bir sürü motor var. Ford grubunun 109'luk dizeli, ya da Renault'un 105'lik dizeli Honda'nın yarısı kadar tüketip 2 katı kadar tork veriyor. Biraz subjektif olacak ama, 2000 devirde turbonun devreye girdiğinde aldığım keyfin yanında VTEC'in verdiği keyif hikaye kalıyor. Ayrıca yakıt tüketimi farkı çok büyük. Mesela bu arabalar yakıt maliyetinde Honda Civic'e her 100.000 km'de yaklaşık 15 milyar fark atıyor. Yani artık Honda'nın dayanıklılığının da anlamı kalmadı. Ford Focus al, 200.000 km kullan, çöpe at, tekrar altına 0 Ford çek, aynı hesaba geliyor. Benzinli tarafında da Vosvos'un TSI'si işi bitirdi, burada tekrar anlatmama gerek yok herhalde. Opel yeni Astra'da da 140 BG'lik benzer bir motor kullanmaya başlıyor. Eskiden Honda'cılar Opel'le Almanya'nın Tofaş'ı diye alay ederdi. Şimdi artık Almanya'nın Tofaş'ı diye aşağılanan ve batmak üzere olduğu söylenen Opel bile, Japonya'nın Mercedes'i Honda'dan daha iyi arabalar üretiyor. Japon otomotiv endüstrisi için vahim bir durum bu.

    Rakipleri bunları yaparken Honda hala aynı yerde, hatta geriledi. Allahaşkına 2004 model Civicle 2010 Honda Civic arasında teknik olarak fark var mı? Tam tersine eski Civic daha iyi hızlanıyordu.

    2010 yılındayız. Şehir içinde 10-11 litre yakıt tüketip karşılığında ancak 152 Nm tork veren bir motor yok artık.

    Honda düşmanı değilim, maksadım provokasyon da değil. Ama Hondacıların artık anlamı kalmayan bir teknolojiyi bu kadar hevesle anlatmaları garibime gittiği için böyle bir yazı yazma gereği duydum, kusura bakmayın.

    6000 devir mi? 4300dd açılıyor 2001 2006 arası civicler.

    2001-2006 arası 3500 de açılır ve i-vtec'dir yumurta kasa dediklerimiz doch-vtec dir mukemmel ya artık üretilmiyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: potur

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre1270393

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caniggia

    VTEC artık bir hikayedir. 2004 yılının teknolojisi.

    6000 devirde gelen performansın kimseye faydası yok, çünkü 6000 devirdeki bir motor 30 litre yakıt tüketir. Önemli olan 2000-3000 devirde performans almak. Onun için de TSI ya da dizel lazım. İnsanlar artık torkun önemini anladı. 125 beygir diye dinamometreyi kandırabilirsin, otomobilden anlamayan tipleri de kandırabilirsin, o kadar. Ondan sonra da arabaya 3-4 yetişkin kişi koyup bagaja da bir iki bavul koyunca, ya bu araba niye gitmiyor diye sorarlar.

    2004 model Honda Civic zamanının tartışılmaz en iyi arabasıydı. O zamanlar bütün markaların benzinli motorları birbirlerinin aynıydı, Honda VTEC'le gerçekten fark yaratıyordu. Mesela, Vosvos 102 ve 115(FSI)'lik gibi angut motorlarla Honda'ya karşı rekabet etmeye çalışıyordu. Dizel motorlar yeni çıkmıştı, 30-40 bin km sonra patlıyordu. Honda motoru bu dönemde haklı olarak büyük ün kazandı.

    Ama o günden bu yana köprülerin altından çok sular aktı. Millet aldı yürüdü. Piyasada Honda'dan daha iyi bir sürü motor var. Ford grubunun 109'luk dizeli, ya da Renault'un 105'lik dizeli Honda'nın yarısı kadar tüketip 2 katı kadar tork veriyor. Biraz subjektif olacak ama, 2000 devirde turbonun devreye girdiğinde aldığım keyfin yanında VTEC'in verdiği keyif hikaye kalıyor. Ayrıca yakıt tüketimi farkı çok büyük. Mesela bu arabalar yakıt maliyetinde Honda Civic'e her 100.000 km'de yaklaşık 15 milyar fark atıyor. Yani artık Honda'nın dayanıklılığının da anlamı kalmadı. Ford Focus al, 200.000 km kullan, çöpe at, tekrar altına 0 Ford çek, aynı hesaba geliyor. Benzinli tarafında da Vosvos'un TSI'si işi bitirdi, burada tekrar anlatmama gerek yok herhalde. Opel yeni Astra'da da 140 BG'lik benzer bir motor kullanmaya başlıyor. Eskiden Honda'cılar Opel'le Almanya'nın Tofaş'ı diye alay ederdi. Şimdi artık Almanya'nın Tofaş'ı diye aşağılanan ve batmak üzere olduğu söylenen Opel bile, Japonya'nın Mercedes'i Honda'dan daha iyi arabalar üretiyor. Japon otomotiv endüstrisi için vahim bir durum bu.

    Rakipleri bunları yaparken Honda hala aynı yerde, hatta geriledi. Allahaşkına 2004 model Civicle 2010 Honda Civic arasında teknik olarak fark var mı? Tam tersine eski Civic daha iyi hızlanıyordu.

    2010 yılındayız. Şehir içinde 10-11 litre yakıt tüketip karşılığında ancak 152 Nm tork veren bir motor yok artık.

    Honda düşmanı değilim, maksadım provokasyon da değil. Ama Hondacıların artık anlamı kalmayan bir teknolojiyi bu kadar hevesle anlatmaları garibime gittiği için böyle bir yazı yazma gereği duydum, kusura bakmayın.

    6000 devir mi? 4300dd açılıyor 2001 2006 arası civicler.

    2001-2006 arası 3500 de açılır ve i-vtec'dir yumurta kasa dediklerimiz doch-vtec dir mukemmel ya artık üretilmiyo

    i-vtec mi i vtec 2006 sonrası için lütfen yanlış bilgilendirmeler yapmayın aynı araba sahibi olmadan.4300dd açılıyor ve sesi iyiden iyiye değişiyor ayrıca ivmelenme artıyor.Ayrıca 2001 öncesi doch vtec 2001-2006 yani 7.nesil civic sohc vtec 2006 ve sonrası i vtec dir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre1270393

    quote:

    Orijinalden alıntı: potur

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre1270393

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caniggia

    VTEC artık bir hikayedir. 2004 yılının teknolojisi.

    6000 devirde gelen performansın kimseye faydası yok, çünkü 6000 devirdeki bir motor 30 litre yakıt tüketir. Önemli olan 2000-3000 devirde performans almak. Onun için de TSI ya da dizel lazım. İnsanlar artık torkun önemini anladı. 125 beygir diye dinamometreyi kandırabilirsin, otomobilden anlamayan tipleri de kandırabilirsin, o kadar. Ondan sonra da arabaya 3-4 yetişkin kişi koyup bagaja da bir iki bavul koyunca, ya bu araba niye gitmiyor diye sorarlar.

    2004 model Honda Civic zamanının tartışılmaz en iyi arabasıydı. O zamanlar bütün markaların benzinli motorları birbirlerinin aynıydı, Honda VTEC'le gerçekten fark yaratıyordu. Mesela, Vosvos 102 ve 115(FSI)'lik gibi angut motorlarla Honda'ya karşı rekabet etmeye çalışıyordu. Dizel motorlar yeni çıkmıştı, 30-40 bin km sonra patlıyordu. Honda motoru bu dönemde haklı olarak büyük ün kazandı.

    Ama o günden bu yana köprülerin altından çok sular aktı. Millet aldı yürüdü. Piyasada Honda'dan daha iyi bir sürü motor var. Ford grubunun 109'luk dizeli, ya da Renault'un 105'lik dizeli Honda'nın yarısı kadar tüketip 2 katı kadar tork veriyor. Biraz subjektif olacak ama, 2000 devirde turbonun devreye girdiğinde aldığım keyfin yanında VTEC'in verdiği keyif hikaye kalıyor. Ayrıca yakıt tüketimi farkı çok büyük. Mesela bu arabalar yakıt maliyetinde Honda Civic'e her 100.000 km'de yaklaşık 15 milyar fark atıyor. Yani artık Honda'nın dayanıklılığının da anlamı kalmadı. Ford Focus al, 200.000 km kullan, çöpe at, tekrar altına 0 Ford çek, aynı hesaba geliyor. Benzinli tarafında da Vosvos'un TSI'si işi bitirdi, burada tekrar anlatmama gerek yok herhalde. Opel yeni Astra'da da 140 BG'lik benzer bir motor kullanmaya başlıyor. Eskiden Honda'cılar Opel'le Almanya'nın Tofaş'ı diye alay ederdi. Şimdi artık Almanya'nın Tofaş'ı diye aşağılanan ve batmak üzere olduğu söylenen Opel bile, Japonya'nın Mercedes'i Honda'dan daha iyi arabalar üretiyor. Japon otomotiv endüstrisi için vahim bir durum bu.

    Rakipleri bunları yaparken Honda hala aynı yerde, hatta geriledi. Allahaşkına 2004 model Civicle 2010 Honda Civic arasında teknik olarak fark var mı? Tam tersine eski Civic daha iyi hızlanıyordu.

    2010 yılındayız. Şehir içinde 10-11 litre yakıt tüketip karşılığında ancak 152 Nm tork veren bir motor yok artık.

    Honda düşmanı değilim, maksadım provokasyon da değil. Ama Hondacıların artık anlamı kalmayan bir teknolojiyi bu kadar hevesle anlatmaları garibime gittiği için böyle bir yazı yazma gereği duydum, kusura bakmayın.

    6000 devir mi? 4300dd açılıyor 2001 2006 arası civicler.

    2001-2006 arası 3500 de açılır ve i-vtec'dir yumurta kasa dediklerimiz doch-vtec dir mukemmel ya artık üretilmiyo

    i-vtec mi i vtec 2006 sonrası için lütfen yanlış bilgilendirmeler yapmayın aynı araba sahibi olmadan.4300dd açılıyor ve sesi iyiden iyiye değişiyor ayrıca ivmelenme artıyor.Ayrıca 2001 öncesi doch vtec 2001-2006 yani 7.nesil civic sohc vtec 2006 ve sonrası i vtec dir

    eminmisin 2001 de i-vtec yaptılar bende 2002 civic var kaputun altında kocaman i-vtec yazıyo sana mı inancan onamı ayrıca 2002-2011 hep i-vtec kallandı adamlar tr'de




  • vay be i vtec miş meğer ss çekte görelim hayır çekemessen söyle ben çekiyim
  • Merhaba.Yeni üyeyim.Modifiye Honda lar hakkında konu bulamadım. Bir yerden başlamalı.

    Honda Civic 2006 Vtec LS ile aranızdayım.

    Satılık ; 5 cm spor helezon yay ve SM Audıo Kabinli Bass var elimde.

    İlgilenenlere duyurulur :)


     VTEC NEDİR NASIL ÇALISIR
  • HERKESE SELAMLAR....bende 2000 model 2.0 sochvtec accord var. bu ayrıcalıklı bir amerikan versiyon accord dur.bilenler anlar. konya ereğliden otobana girdim ve ibre 190 ın altına inmedi 190-220 arası adana merkezden çıktım.sadece rampalarda ve otobanın keskin virajlarında birkaç kez 140 a indim.emin değilim ama 1.5 saat 190-220 arası bir süratle gittim.arabam 12 yaşında ve 223000 km de.daha motora anahtar değmedi.hayatta satmam.bir kere kıçının kaydığını hissetmedim.hiçbir modifiyesi hiçbir katkısı yok.tam orjinal.ve manuel vites.eskiden mercedeslere bmw lere bakardım hep.şimdi bakamıyorum çünkü birçoğu dikiz aynamda kayboluyor.müthiş keyifli bir araba.gerisi hikaye.bu arada vtec teknolojisini korumak gibi bir niyetim yok ama..... fena kaçıyor inkara gerek yok... 5000 RPM DE HAYAT BİTER VTEC BAŞLAR....
  • AYRICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    www.hondapartsnow.com
    tüm hondacılar bu adrese bakmalı...
    AMERİKAN yan sanayi honda yedek parçaları....
    bence servistekinden daha sağlam.....
    tüm honda modellerinin parçaları katalog halinde parça numarası ile müthiş fiyatlar....
    yurt dışından kargo bedeli en az 60 tl ve 200 dolara kadar tek parçalarda gümrük yok diye bilsem de siz araştırın.
    ya da tanıdığınız varsa gidip gelen bavul hakkına dahil ettirin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre1270393

    vay be i vtec miş meğer ss çekte görelim hayır çekemessen söyle ben çekiyim

    Burdan konusma gıt arastır sagdan soldan uydurma aksam sana foto cekerım koyarım buraya i vtec ıse kendını banlıcanmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: potur


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre1270393

    vay be i vtec miş meğer ss çekte görelim hayır çekemessen söyle ben çekiyim

    Burdan konusma gıt arastır sagdan soldan uydurma aksam sana foto cekerım koyarım buraya i vtec ıse kendını banlıcanmı

    Sen çek ben video çekip koyucam
  • sa 2001 vitek es aracım 4 bin devri geçmiyor aynı zamanda motor ışıgı yanmaktadır bazen motor ışıgı yandıgında 4 bin devri geçiyor bazende geçmiyor.bazende durduk yere motor ışıgı yanmıyor 4 bin devri geçiyor.ama genelde 4 bin devri geçmiyor.sorununu bilen var mı?ne yapmalıyım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_tuncay81

    sa 2001 vitek es aracım 4 bin devri geçmiyor aynı zamanda motor ışıgı yanmaktadır bazen motor ışıgı yandıgında 4 bin devri geçiyor bazende geçmiyor.bazende durduk yere motor ışıgı yanmıyor 4 bin devri geçiyor.ama genelde 4 bin devri geçmiyor.sorununu bilen var mı?ne yapmalıyım.

    Benzin pompasından, ECU'ya kadar bir çok şey olabilir. Servise ya da ustaya baktırmak lazım.. En azından bilgisayara bağlayıp arıza kodunu öğrenmek lazım.
    Kolay gelsin..
  • Vtec candır, 5500 den sonra hayat durur vtec başlar
  • herkes bi telden çalmış hangisi doğru hangisi yanlış bi türlü anlamadım :(

    bi soruda ben sorayım

    2000 model üstü ful bir civic almak istiyorum anladığım kadarıyla 120hp versiyonuda var daha düşük olanıda

    bana en performanslısı lazım doh-c vtec mi soh-c vitec mi i-vitec mi vti mi bana bi fikir verin ama lütfen doğru olsun ve kavga çıkmasın :)

    hangi motor daha performasnlı ve uzun ömürlüdür.

    ve en önemlisi HANGİ MOTOR DAHA ERKEN VTEC AÇAR performansı hangisinde daha erken alırım acaba

    3500d/d tutunda 5500d/d ya kadar vtec açıldığı söyleniyo kesin bir bilgi verirseniz çok memnun olurum

    herkese kola gelsin iyi forumlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    herkes bi telden çalmış hangisi doğru hangisi yanlış bi türlü anlamadım :(

    bi soruda ben sorayım

    2000 model üstü ful bir civic almak istiyorum anladığım kadarıyla 120hp versiyonuda var daha düşük olanıda

    bana en performanslısı lazım doh-c vtec mi soh-c vitec mi i-vitec mi vti mi bana bi fikir verin ama lütfen doğru olsun ve kavga çıkmasın :)

    hangi motor daha performasnlı ve uzun ömürlüdür.

    ve en önemlisi HANGİ MOTOR DAHA ERKEN VTEC AÇAR performansı hangisinde daha erken alırım acaba

    3500d/d tutunda 5500d/d ya kadar vtec açıldığı söyleniyo kesin bir bilgi verirseniz çok memnun olurum

    herkese kola gelsin iyi forumlar...

    Hocam vtec 5500 de açılır, fabri çıkış 160 HP dir. Motoruna gelince Dohc Vtec tir. Sadece 1996 ve 1999 yılları arası üretilmiştir. Honda civic 1.6 Vti modelinden bahsediyorum, Typer da aynı teknolojiye sahip ama onu karıştırmıyorum daha pahalı ve performanslı bir modelidir. Ha paraya kıyıcam dersen Typerlar 2001 sonrası üretimdir, 2000 motor 200 HP dir, fiyatları min. 35 bin TL civarı başlar.

    Şu linkten bak seç beğen al ama temizini bulmak zordur bu araçların :

    http://www.sahibinden.com/search.php?a=8&&b[search]=honda&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=23516&c=23516&sKlasik=1&b[page]=1&c=5422&c2=5422

    Model adı 1.6 Vti dır, motoru dohc vtec tir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ManJaQ_Blade

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    herkes bi telden çalmış hangisi doğru hangisi yanlış bi türlü anlamadım :(

    bi soruda ben sorayım

    2000 model üstü ful bir civic almak istiyorum anladığım kadarıyla 120hp versiyonuda var daha düşük olanıda

    bana en performanslısı lazım doh-c vtec mi soh-c vitec mi i-vitec mi vti mi bana bi fikir verin ama lütfen doğru olsun ve kavga çıkmasın :)

    hangi motor daha performasnlı ve uzun ömürlüdür.

    ve en önemlisi HANGİ MOTOR DAHA ERKEN VTEC AÇAR performansı hangisinde daha erken alırım acaba

    3500d/d tutunda 5500d/d ya kadar vtec açıldığı söyleniyo kesin bir bilgi verirseniz çok memnun olurum

    herkese kola gelsin iyi forumlar...

    Hocam vtec 5500 de açılır, fabri çıkış 160 HP dir. Motoruna gelince Dohc Vtec tir. Sadece 1996 ve 1999 yılları arası üretilmiştir. Honda civic 1.6 Vti modelinden bahsediyorum, Typer da aynı teknolojiye sahip ama onu karıştırmıyorum daha pahalı ve performanslı bir modelidir. Ha paraya kıyıcam dersen Typerlar 2001 sonrası üretimdir, 2000 motor 200 HP dir, fiyatları min. 35 bin TL civarı başlar.

    Şu linkten bak seç beğen al ama temizini bulmak zordur bu araçların :

    http://www.sahibinden.com/search.php?a=8&&b[search]=honda&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=23516&c=23516&sKlasik=1&b[page]=1&c=5422&c2=5422

    Model adı 1.6 Vti dır, motoru dohc vtec tir.

    HOCAM SİZ VTI DEN Mİ BAHSETTİNİZ DOHC VİTEKTEN Mİ BAHSETTİNİZ BEN PEK ANLAMADIM

    BİLGİLERİ BİRAZ DAHA NET VERMENİZ MÜMKÜN MÜ ACABA..




  • VTI daki zaten Doch Vtec motordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ManJaQ_Blade

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    herkes bi telden çalmış hangisi doğru hangisi yanlış bi türlü anlamadım :(

    bi soruda ben sorayım

    2000 model üstü ful bir civic almak istiyorum anladığım kadarıyla 120hp versiyonuda var daha düşük olanıda

    bana en performanslısı lazım doh-c vtec mi soh-c vitec mi i-vitec mi vti mi bana bi fikir verin ama lütfen doğru olsun ve kavga çıkmasın :)

    hangi motor daha performasnlı ve uzun ömürlüdür.

    ve en önemlisi HANGİ MOTOR DAHA ERKEN VTEC AÇAR performansı hangisinde daha erken alırım acaba

    3500d/d tutunda 5500d/d ya kadar vtec açıldığı söyleniyo kesin bir bilgi verirseniz çok memnun olurum

    herkese kola gelsin iyi forumlar...

    Hocam vtec 5500 de açılır, fabri çıkış 160 HP dir. Motoruna gelince Dohc Vtec tir. Sadece 1996 ve 1999 yılları arası üretilmiştir. Honda civic 1.6 Vti modelinden bahsediyorum, Typer da aynı teknolojiye sahip ama onu karıştırmıyorum daha pahalı ve performanslı bir modelidir. Ha paraya kıyıcam dersen Typerlar 2001 sonrası üretimdir, 2000 motor 200 HP dir, fiyatları min. 35 bin TL civarı başlar.

    Şu linkten bak seç beğen al ama temizini bulmak zordur bu araçların :

    http://www.sahibinden.com/search.php?a=8&&b[search]=honda&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=23516&c=23516&sKlasik=1&b[page]=1&c=5422&c2=5422

    Model adı 1.6 Vti dır, motoru dohc vtec tir.

    HOCAM SİZ VTI DEN Mİ BAHSETTİNİZ DOHC VİTEKTEN Mİ BAHSETTİNİZ BEN PEK ANLAMADIM

    BİLGİLERİ BİRAZ DAHA NET VERMENİZ MÜMKÜN MÜ ACABA..

    Hocam onu anlatmaya çalıştım bende size dohc vtec dediğimiz aracın içindeki motorudur, aracın modeli vti olarak geçer. Dohc vtec diye bi model yok.


    quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    VTI daki zaten Doch Vtec motordur.


    Aynen arkadaşın dediği gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ManJaQ_Blade

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ManJaQ_Blade

    quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    herkes bi telden çalmış hangisi doğru hangisi yanlış bi türlü anlamadım :(

    bi soruda ben sorayım

    2000 model üstü ful bir civic almak istiyorum anladığım kadarıyla 120hp versiyonuda var daha düşük olanıda

    bana en performanslısı lazım doh-c vtec mi soh-c vitec mi i-vitec mi vti mi bana bi fikir verin ama lütfen doğru olsun ve kavga çıkmasın :)

    hangi motor daha performasnlı ve uzun ömürlüdür.

    ve en önemlisi HANGİ MOTOR DAHA ERKEN VTEC AÇAR performansı hangisinde daha erken alırım acaba

    3500d/d tutunda 5500d/d ya kadar vtec açıldığı söyleniyo kesin bir bilgi verirseniz çok memnun olurum

    herkese kola gelsin iyi forumlar...

    Hocam vtec 5500 de açılır, fabri çıkış 160 HP dir. Motoruna gelince Dohc Vtec tir. Sadece 1996 ve 1999 yılları arası üretilmiştir. Honda civic 1.6 Vti modelinden bahsediyorum, Typer da aynı teknolojiye sahip ama onu karıştırmıyorum daha pahalı ve performanslı bir modelidir. Ha paraya kıyıcam dersen Typerlar 2001 sonrası üretimdir, 2000 motor 200 HP dir, fiyatları min. 35 bin TL civarı başlar.

    Şu linkten bak seç beğen al ama temizini bulmak zordur bu araçların :

    http://www.sahibinden.com/search.php?a=8&&b[search]=honda&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=23516&c=23516&sKlasik=1&b[page]=1&c=5422&c2=5422

    Model adı 1.6 Vti dır, motoru dohc vtec tir.

    HOCAM SİZ VTI DEN Mİ BAHSETTİNİZ DOHC VİTEKTEN Mİ BAHSETTİNİZ BEN PEK ANLAMADIM

    BİLGİLERİ BİRAZ DAHA NET VERMENİZ MÜMKÜN MÜ ACABA..

    Hocam onu anlatmaya çalıştım bende size dohc vtec dediğimiz aracın içindeki motorudur, aracın modeli vti olarak geçer. Dohc vtec diye bi model yok.


    quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    VTI daki zaten Doch Vtec motordur.


    Aynen arkadaşın dediği gibi.

    yani ozaman 2000 üstü bir civic değil 1996-1999 model arası bir vtec honda civic almam lazım en performanslısı o değilmii

    umarım yanlış anlamamışımdır :)




  • O modellerde de oynanmamış, sağı solu kurcalanmamış, kazasız, temiz, bakımlı araç bulmak neredeyse imkansız gibi.. Böyle araçlara da ciddi paralar istiyorlar..
    Sizin bütçeniz ne kadar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    O modellerde de oynanmamış, sağı solu kurcalanmamış, kazasız, temiz, bakımlı araç bulmak neredeyse imkansız gibi.. Böyle araçlara da ciddi paralar istiyorlar..
    Sizin bütçeniz ne kadar?

    24000tl ye kadar çıkabilirm :)

    eğer araç temiz olursa ama araç konusunda hemfikir olduk değilmi yanii 1996-1999 arası 1,6 160hp dohc vtec moturlu civiclerden bahsediyoruz ...


    benim anladığım bu :)
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.