Şimdi Ara

VOLVO XC90 Kullanan Dostlar yardım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
3
Favori
43.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SilverBlue

    Yabanci Volvo forumlarina bakin derim, vergi ve alanlarin forumlara girme orani nedeniyle TUrkiye sartlarinda aradiginiz her turlu bilgiyi cabucak bulamayabilirsiniz.
    Google'da VOLVO + FORUM diye aratirsaniz pek cok site gelir.

    Teşekkür ederim inceleyeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2004 MODEL XC 90 KULLANDIM SATTIM LOKMA DAĞITTIM. SAKIN AMA SAKIN DERİM KARDEŞİM ALLAH DÜŞMANIMIN BAŞINA VERMESİN 1 SENE BEN ONUN SIRTINDA DEĞİL O BENİM SIRTIMDA GEZDİ YOK ŞANZUMANDI YOK TURBOYDU YOK BİLMEM NEYDİ DERKEN 20 BİN LİRA KAÇIRDIM GENEDE BANAMISIN DEMEDİ
    SAKIN AMA SAKIN DERİM UZAK DURUN.
  • kurtford arkadaşın başına talihsizlikler gelmiş üzüldüm,
    anacak t6 kullanıcısı olarak çok memnun olduğumu belirteyim.
    inşallah böyle devam eder
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurtford

    2004 MODEL XC 90 KULLANDIM SATTIM LOKMA DAĞITTIM. SAKIN AMA SAKIN DERİM KARDEŞİM ALLAH DÜŞMANIMIN BAŞINA VERMESİN 1 SENE BEN ONUN SIRTINDA DEĞİL O BENİM SIRTIMDA GEZDİ YOK ŞANZUMANDI YOK TURBOYDU YOK BİLMEM NEYDİ DERKEN 20 BİN LİRA KAÇIRDIM GENEDE BANAMISIN DEMEDİ
    SAKIN AMA SAKIN DERİM UZAK DURUN.


    Araca bir senede 20,000 TL'lik ne masraflar yaptırdınız merak ettim. Sakıncası yoksa paylaşabilir misiniz?
  • ağır bakımı ocağına sürekli incir reçeli kaynamasına sebeb olur, bakım ve parçaları çok pahalı bir araç

    çürürsün...ve artık çok eskidi 99'dan bu yana aynı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan.d

    quote:

    Orijinalden alıntı: kurtford

    2004 MODEL XC 90 KULLANDIM SATTIM LOKMA DAĞITTIM. SAKIN AMA SAKIN DERİM KARDEŞİM ALLAH DÜŞMANIMIN BAŞINA VERMESİN 1 SENE BEN ONUN SIRTINDA DEĞİL O BENİM SIRTIMDA GEZDİ YOK ŞANZUMANDI YOK TURBOYDU YOK BİLMEM NEYDİ DERKEN 20 BİN LİRA KAÇIRDIM GENEDE BANAMISIN DEMEDİ
    SAKIN AMA SAKIN DERİM UZAK DURUN.


    Araca bir senede 20,000 TL'lik ne masraflar yaptırdınız merak ettim. Sakıncası yoksa paylaşabilir misiniz?

    aracı boyasız aldım tek noktasında hatası yok.ama sanki pertmiş gibi görünmeye başladı.. 200 bin km de idi. evvela turbolara 2500tl kaçtı.3 adet amatisör 2 ön biri arka 3000tl sonra şanzumana indik orada bi 6500 tl sıkışmış...radyatör triger KAYIŞIDIR DAVİRDAİMDIR YOK bilmem ne sensörüdür yok o sensör abs beyni beyin fırtınasına dönüştü ortalık anlayacağınız... şu bu derken artık benim ömrümü yedi kanser olmuştu ötenazi istiyordu resmenn..bir daha volvo mu tövbe diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı:

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkan.d

    quote:

    Orijinalden alıntı: kurtford

    2004 MODEL XC 90 KULLANDIM SATTIM LOKMA DAĞITTIM. SAKIN AMA SAKIN DERİM KARDEŞİM ALLAH DÜŞMANIMIN BAŞINA VERMESİN 1 SENE BEN ONUN SIRTINDA DEĞİL O BENİM SIRTIMDA GEZDİ YOK ŞANZUMANDI YOK TURBOYDU YOK BİLMEM NEYDİ DERKEN 20 BİN LİRA KAÇIRDIM GENEDE BANAMISIN DEMEDİ
    SAKIN AMA SAKIN DERİM UZAK DURUN.


    Araca bir senede 20,000 TL'lik ne masraflar yaptırdınız merak ettim. Sakıncası yoksa paylaşabilir misiniz?

    aracı boyasız aldım tek noktasında hatası yok.ama sanki pertmiş gibi görünmeye başladı.. 200 bin km de idi. evvela turbolara 2500tl kaçtı.3 adet amatisör 2 ön biri arka 3000tl sonra şanzumana indik orada bi 6500 tl sıkışmış...radyatör triger KAYIŞIDIR DAVİRDAİMDIR YOK bilmem ne sensörüdür yok o sensör abs beyni beyin fırtınasına dönüştü ortalık anlayacağınız... şu bu derken artık benim ömrümü yedi kanser olmuştu ötenazi istiyordu resmenn..bir daha volvo mu tövbe diyorum.

    @kurtford,

    Geçmiş olsun o zaman.
    Sanıyorum markadan çok biraz da şans işi; ben 6 yıldır toplam 4 Volvo aldım, 3'ü şu anda hala bende. İnanın 4'üne toplamda (normal bakım masrafları hariç) o masrafı yapmadım.

    Umarım yeni araçlarınız gönlünüze göre olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan.d -- 18 Mart 2013; 15:02:00 >




  • xc90 2,5 t5 kullanan var mı...kronik bir problemi var mı aracın
  • Arkadaşlar Merhaba,
    ben xc90 t6 kullanıcısıyım aracım 93000 kmde , 78000 km de benimde başıma şansıman problemi geldi, çok araştırdım volvo servisininde şanzımanlarını yolladığı bir usta buldum... adam bu şanzıman arızasını yapacağını fakat yukardaki arkadaşın da dediği gibi beyinin değişmesi gerektiğini söyledi... yurtdışında xc90 lar geri çağrılarak beyin değiştirilmiş zamanında ama ülkemizdekilere böyle bir uygulama yapılmadığından kronik problem can yakıyor... ben beyin için 1250 tl olmak üzare toplamda 4000 tl ödeyerek şanzımanı canavar gibi yaptırdım... maşallahı var araç canavar .... benzin parası can yakmaya başlıyınca araca doya doya kafa selameti ile binmek için 89000 km de prins marka lpg taktırdım.... inanın bir çok arabaya bindim bu araba 273 hp gücü ile bir canavar güvenlik genişlil bence çok tatminkar...
    volvo alacak herkese bu aracı tavsiye ederim...sadece başa gelmesi muhtemel şanzıman arızası için doğru bilgili ustayı bulmak ve 4000 tl gibi bir rakamı gözden çıkarmak lazım....
    ben bu konuya katalitik konvektörüm tıkanmaya başladı , iptal edebiliyormuyum diye araştırma yaparken dahil oldum...bu konuda bilgisi olanda beni aydınlatır sa sevinirim




  • xc90 veya başka model volvo alacaklara bir kaç TAVSİYE
    * ASLA ASLA volvonuzu VOLVO servisine vermeyin onun yerine parçalarını alıp sıradan bir servise gidin
    *TR'de 600 TL olan VOLVO parçasını çinden sipariş ettim KARGO dahil 15USD alüminyum radyatör özel bir parça değil özel yapım bile yapıyor çinliler yeterki pazarlıgı iyi yapın
    *VOLVO nuza ASLA ASLA 0w30 veya 0w40 mobil1 Den başka YAĞ koydurmayın Koyulursa TURBOYU elinze alır 2500TL ödersiniz..bu arada TURBO yu da BANGKOK tan sipariş edebilirsiniz 700TL ye geliyor..özel yapım
    *ASLA ASLA motora 0w30 yağın özelliğini bozdugu için BOR katkıları koymayın 3000-4000TL masraf açar..
    *XC90 alacaksanız T6 olanlara girmeyin.2.5T5 ler daha yeni sistem elektronik oldugu için daha stabil ve yedek parçaları daha ÇOK.
    *VOLVo yu ALIRKEN kazanmanız lazım çünkü ÜLKEMİZde volvonun ne kadar HASSAS bir araç oldugunu bilmeyenler arabanın içine et**kleri için ALIRKEN mutlaka galerici fiyatının biraz üzerinden almanız gerekli..VOLVO larda galerici payı çoktur çünkü aracı öldürüp alırlar.
    *XC90 = sorun arabası bunu unutmayın.JAPON malı otomatik şanzımanın zaten ömrü üretici şirket verilerine göre 90000km fazlasını gider mi gider ancak sizde patlamasın!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    xc90 veya başka model volvo alacaklara bir kaç TAVSİYE
    * ASLA ASLA volvonuzu VOLVO servisine vermeyin onun yerine parçalarını alıp sıradan bir servise gidin
    *TR'de 600 TL olan VOLVO parçasını çinden sipariş ettim KARGO dahil 15USD alüminyum radyatör özel bir parça değil özel yapım bile yapıyor çinliler yeterki pazarlıgı iyi yapın
    *VOLVO nuza ASLA ASLA 0w30 veya 0w40 mobil1 Den başka YAĞ koydurmayın Koyulursa TURBOYU elinze alır 2500TL ödersiniz..bu arada TURBO yu da BANGKOK tan sipariş edebilirsiniz 700TL ye geliyor..özel yapım
    *ASLA ASLA motora 0w30 yağın özelliğini bozdugu için BOR katkıları koymayın 3000-4000TL masraf açar..
    *XC90 alacaksanız T6 olanlara girmeyin.2.5T5 ler daha yeni sistem elektronik oldugu için daha stabil ve yedek parçaları daha ÇOK.
    *VOLVo yu ALIRKEN kazanmanız lazım çünkü ÜLKEMİZde volvonun ne kadar HASSAS bir araç oldugunu bilmeyenler arabanın içine et**kleri için ALIRKEN mutlaka galerici fiyatının biraz üzerinden almanız gerekli..VOLVO larda galerici payı çoktur çünkü aracı öldürüp alırlar.
    *XC90 = sorun arabası bunu unutmayın.JAPON malı otomatik şanzımanın zaten ömrü üretici şirket verilerine göre 90000km fazlasını gider mi gider ancak sizde patlamasın!

    kusura bakmayın ama kimse o zaman Vag sorun yumağı filan diye ortalara dökülmesin.
    bu nedir böyle resmen araba sahibinin sırtında geziyor, ben napıyım böyle tankı?
    Volvo kullanan arkadaşlar zaten kusura bakmasın, servisleri kullanıcıyı sapına kadar soymak üzere kurulmuş düzenbaz ve sahtekar tüccarlar.
    aynı filtreyi kamyon ve tırlarına x liraya takarken otomobillere X x 10 liraya takıyorlar, servisler tam bir soyguncu.
    Onun için Volvo Türkiye şartlarında alınacak son araba, öyle tank filan da değil, otomatik şanzımancıların elindeki işlerin yarısı volvo,
    sadece Volvoya özel şanzımancılar var sanayii de biliyorlar çünkü ekmeğin nerden geleceğini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    xc90 veya başka model volvo alacaklara bir kaç TAVSİYE
    * ASLA ASLA volvonuzu VOLVO servisine vermeyin onun yerine parçalarını alıp sıradan bir servise gidin
    *TR'de 600 TL olan VOLVO parçasını çinden sipariş ettim KARGO dahil 15USD alüminyum radyatör özel bir parça değil özel yapım bile yapıyor çinliler yeterki pazarlıgı iyi yapın
    *VOLVO nuza ASLA ASLA 0w30 veya 0w40 mobil1 Den başka YAĞ koydurmayın Koyulursa TURBOYU elinze alır 2500TL ödersiniz..bu arada TURBO yu da BANGKOK tan sipariş edebilirsiniz 700TL ye geliyor..özel yapım
    *ASLA ASLA motora 0w30 yağın özelliğini bozdugu için BOR katkıları koymayın 3000-4000TL masraf açar..
    *XC90 alacaksanız T6 olanlara girmeyin.2.5T5 ler daha yeni sistem elektronik oldugu için daha stabil ve yedek parçaları daha ÇOK.
    *VOLVo yu ALIRKEN kazanmanız lazım çünkü ÜLKEMİZde volvonun ne kadar HASSAS bir araç oldugunu bilmeyenler arabanın içine et**kleri için ALIRKEN mutlaka galerici fiyatının biraz üzerinden almanız gerekli..VOLVO larda galerici payı çoktur çünkü aracı öldürüp alırlar.
    *XC90 = sorun arabası bunu unutmayın.JAPON malı otomatik şanzımanın zaten ömrü üretici şirket verilerine göre 90000km fazlasını gider mi gider ancak sizde patlamasın!

    kusura bakmayın ama kimse o zaman Vag sorun yumağı filan diye ortalara dökülmesin.
    bu nedir böyle resmen araba sahibinin sırtında geziyor, ben napıyım böyle tankı?
    Volvo kullanan arkadaşlar zaten kusura bakmasın, servisleri kullanıcıyı sapına kadar soymak üzere kurulmuş düzenbaz ve sahtekar tüccarlar.
    aynı filtreyi kamyon ve tırlarına x liraya takarken otomobillere X x 10 liraya takıyorlar, servisler tam bir soyguncu.
    Onun için Volvo Türkiye şartlarında alınacak son araba, öyle tank filan da değil, otomatik şanzımancıların elindeki işlerin yarısı volvo,
    sadece Volvoya özel şanzımancılar var sanayii de biliyorlar çünkü ekmeğin nerden geleceğini.


    VOLVO yu VOLVO cu ya Gö türmeyin diye yazdım zaten..VOLVOcu çakıyor FİYATI YÜKSEKTEN!!!
    Bilmiyorum volvonuz var mı? ANCAK VOLVO servislerine SAKIN aracınızı bırakmayın yoksa bir FİLTREYİ piyasada 35TL olan size 150TL ye geçirir...hatta 35TL olan o filitre yurtdışı OTO parçası satan yerlerde 15TL..
    VOLVO evet şanzımandan sorunlu o yüzden bendekiler HEP Düz vites..

    BAŞIMA gelen olay: ( o zamanlar bilmezdim bu kadar detaylı işi mühendis olsamda)
    VOLVO servisine GELDİM EVO nun arkalarında biryer EVO dan ucuz diye..ÖZEL servis ama EVO gibi değil..
    Sene 2009 parasıyla Basit bir işleme şuan bile Sanayii de 80TL ye yaptırabileceğiniz bir klima Kafa problemi o zamanın parası 300TL istedi..Adam kendiside yapmıyor sanayiide birine yaptırıyor neyse adama ne verdi bilmiyorum ancak 300TL nin büyük kısmı ona kaldı..HELAL etmiyorum tabii..
    direksiyon kaplamasına 500Tl istemişti.. şuan bile direksiyonu deri kaplatsanız taş çatlasın 100TL ve el işçiliği..

    XC90 düz vites bulursanız M56 kodlu TR'de kaçırmayın..

    Gerçi BMW ile kıyaslıyorum ben bir çok masrafını ve Problemini X5 ile..emin olun X5 e binmem.
    çünkü VOLVO nuz düz vites ise masrafsız 8-9 yıl bile binersinz (Yağ su vs. hariç)

    Örneğin s70 in bile V kayışını BMW 5 serisi ile yan yana koyup kıyaslayın farkı anlarsınız.. : aynı yıllardaki kasa ile tabii...Volvo nun V kayışı BMW nin 3 katı kalınlıgında..
    birde motorda ki hortumları silikon ile değiştirirseniz eskiyince TAM bir CEP dostu araç oluyor..
    Adamın V70 i var 2.0T motor kaç sene oldu ağır bakıma bile sokmadı..
    VOLVO kitapçığı der ki 20000km de bir Yağ filtresi ve yağ değiştir Bizim ülkemizde ki volvocular 10000de bir der..
    Benzin filtesi 50000km der mesela..

    mesela adam ın BMW 320d si var 2014 kullanmayı bilmeyince Geri-ileri otopark manevrasında DİŞLİ kutusundan GARÇÇ diye SES çıkartırsa BMW nin de otomatik vitesi sorunlu olur birazda kullanma ile alakalı..

    şuan ve sonrasında alırken kazanacağım bir volvo düşürsem Yine Kaçırmam ancak OTOmatik vitesine Ne olursa olsun bende bulaşmam..çünkü MODİFİYE işine bile giremezsiniz OTOmatik vitesin kaldırabildiği bir TORK gücü mevcut üstünde DAĞILIYOr..




  • Merhaba,

    Konu açmak yerine konuyu horlatıyorum. Volvo XC90 D5 2004-2007 arası bakıyorum. Kilometresi düşük hiç yok. Yüksek kilometreli araçların çıkaracağı sorunlaar nelerdir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • erkekzeyna E kullanıcısına yanıt
    Volvo servisinin gönderdiği ustanın adını unvanını alabilir miyiz?

    Henüz yeni 2004 XC90 kullanıcısıyım, şanzımanda sorun hissettim de..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • buzutku B kullanıcısına yanıt
    15 küsur yıldan bu yana Volvo V40 1.8 ve S70 T5 kullandım. Her araçta olduğu gibi Volvo'da da km fazlalığı başa bela sorunlar açar. Genellikle 250 bin km'den sonra şanzuman "ben buradayım" der. Motoru temiz bile olsa en azından şanzımanla yada turbo ile uğraşırsınız..

    XC90 alırken sorduğumda, dizel alma dediler, olası bir motor tamiri pahalıya çıkar deyip beni benzinli-lpg'li 2.5T'ye yönelttiler. Kozmetigi düzgün, eski sahiplerince zorlanmamış, deneme-yanılmacı ustaların elinde haşat olmamış temiz ne bulursanız alın derim.

    Eğer tanıdık tamirciniz varsa sorun yok; aksi halde mesela sadece bir buji değişim işçiliğine 150 TL isteyen ustacıklar var, ilişkiyi bozmamak için vermek zorunda kalıyorsunuz! Tork konvertörü tamiri ile (ort.500 TL)halledilebilecek şanzuman arızalarında, yarım saat teste çıkıp bir de b.sayara bağlayıp şekil yapan "abi bırakırsın arabayı, 3000 TL ile 5000 TL arası masraf çıkar" diyen yeni dükkan açmış şanz.cı dükkanı sahiplerine düşmemek lazım; 5000'i verip randıman alamamak da var.

    Parça sıkıntısı pek yok, yan sanayi veya nordic ürünlerle iş yürüyor, sonuçta Şahin grubu haricinde bütün araçların parçaları pahalı..

    Hülasa: km.si az araba fiyatlı oluyor, çok olanin da fiyatı az olup derdi çok çıkabiliyor.

    Uzattım fakat durum bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar, Bu konuya cevap vermek için üye oldum. 25 yıldır volvo kullanıcısıyım bir çok yoruma baktım gerçekleri yansıtmıyor. Volvo alacak arkadaşlar için bilgilendirme.

    * 2.4 motor veya 2.0 volvo kullanıp sonrasında ise (1.6 dizel S60 tercih ederseniz performansından memnun kalmazsınız. Focus ile aynı (kullandım 1 yıl sonra sattım)
    * 2.0 Benzinli S60 kullandım (2 tane pert ettim) hiç tüp taktırmadım araba ok gibi üzerine tanımam.
    * 2.4 S60 veya S80 Dizel motor performansı on numara araç hiç tereddüt etmeyin.

    günümüzde 40 yıllık araçlar trafikte volvonun motoruna veya şanzumanına laf edecek kişi volvoyu bilmiyordur. Araç temiz ise bakımları düzgün yapılmış ise (parçaları sağdan soldan sökme veya yan sanayi değil ise) gönül rahatlığı ile 700.000 km gidebilirsiniz.

    Volvo XC90 (bu araç başka bir araç buna binene kadar daha önce araç kullanmamışım. 2009 model)
    2.4 D5 Dizel inanılmaz güven veriyor inanılmaz bir performansı var araç tek kelime ile mükemmel. Trafikte uzun yolda vs. çok özgüveni yüksek araç. Bakımları çok pahalı bir araç değil.

    Şimdi sıfır başka bir marka suv araç aldım. 2020 model olmasına rağmen 2009 model Volvonun yanından geçemez.

    16-09-2019 tarihinde yapılan bakım (Kur USD 5,7228)
    Triger Seti 650,00 TL
    Girdap kelebeği 932 TL
    Girdap çubuğu 52,0 TL
    EGR 2.500 TL
    İşçilik 650 TL

    Standart bir bakımı ise Motor yağı diğer filtre vb. bakımlar komplesi : 800,00 TL




  • Konu üzerinden uzun süre geçmiş internette araştırıken gözüme ilişti.

    Malum şartlarda araç ve benzin fiyatları artınca ikinci el bir araç almak için yaptığım araştırmalarda XC90 üzerinde yoğunlaştım.2011 sonrası farklı seçeneklerde bir çok araç önüme çıktı 100000km geçmeyen bir kaç model var alınırmı yada belli başlı ne gibi sorunlar yaşatır emin olamadım fikri olan varmı.Şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara teşekkürü borç bilirim.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.