Şimdi Ara

Volvo XC40 Kullanıcıları (346. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
7.003
Cevap
145
Favori
620.150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 344345346347348
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • luckystar kullanıcısına yanıt

    teşekkürler

  • Güncelleme gelmiş arkadaşlar, tahmini mart ay ı başı yüklenmiş olur. Uzaktan erişim daha efektif ve kullanışlı olacakmış. Birde ekranda Akıllı hız desteği sembolü güncellenmiş. Hızlanma tepkisi daha uyarlanabilir bir pedal derken, acaba eski araçlardaki gibi sürüş modu mantığıyla mı düşünmemiz gerek? eco-normal-sport gibi tepkimeleri değiştirse süper olur.

  • İyi forumlar herkese,


    T2 ve T3 arasında çok kaldım sizlerin fikirlerini almak isterim.



    T2 motor sanki düşük yakıt tüketimi açısından daha iyi gibi ama emin değilim fiyatları T3'e göre çok yüksek o yüzden aklım T3'e de gidiyor.


    Bir de tabi EX40 çıktı başımıza o da düşündürüyor beni.


    Hülasa olarak siz kullanıcıların fikirlerini almak isterim.

  • nstbdmn kullanıcısına yanıt

    Sırasıyla 90-120-180 ve son olarak 252 beygir araç kullanan biri olarak konuşuyorum. Kesinlikle güçlü beygiri tavsiye ederim. Beygir gücü büyümesi tüketim açısından her zaman negatif değildir. Nitekim peugeot 3008 1.2 motor 136 beygirlik araç, 1.6 180 beygirlikten şehir içinde daha fazla tüketti. Gaz tepkimenizi sakin kullanırsanız çok uçurum olmaz en azından.


    Şayet model ve motor konusunda netseniz, kesinlikle güçlü olanı alın derim.


    90 beygir Toyota Corolla

    120 beygir Honda CRV

    180 beygir Peugeot 3008

    252 beygir Volvo EX40




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emeklitegmen -- 21 Şubat 2025; 16:17:29 >
  • nstbdmn kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Volvo'nun T2 ile T3 motoru arasında yakıt tüketimi olarak çok fark bir yok. Hatta Türkiye'ye geçmişte gelmeyen T4 (2 litrelik) versiyonu kağıt üstünden T3'den daha az tüketiyor yazıyordu. :D


    İki motorun da hacmi 1477cc. Ben ve iki arkadaşım T3 kullanıyoruz ve memnunuz. T3 motor 169 beygir gücünde (120KWh) aracı güzel ivmelendiriyor. Genellikle aracımı şehir içinde ve eco modda kullanıyoruz. Normal moda göre daha yavaş gaz tepsiki veriyor ve 0.5-1 litre ortalama yakıt tüketimi daha az oluyor. Türkiye'ye daha çok T3 motor tipinde olan araçlar getirildi. Piyasada T3 daha fazla bulunuyor.


    T2 ve T3 aynı hacimde ve benzer yakıt tüketiminde oldukları için T3'ü almanızı tavsiye ediyorum.

  • Merhaba,


    Geçen hafta hem aracımın bakımı için hem de 3 senelik "Volvo on Call" süresinin bittiği için hatırlatma gelmişti. Volvo Car uygulamasına girdim. (Yurtdışı uygulama versiyonunu kullanıyorum) 1 yıl daha uzat dedim. 39€ yıllık yenilemesi var dedi. Kredi kartı bilgimi girip, kabul et dedim ve 2026 Mart ayına kadar "Volvo on Call" uygulamamı uzattım.


    Türkiyede olduğum için "Volvo on Call" uygulamasını kullanamıyorum ama uzaktan arabaya erişimimi halen sağlıyor. Ankara soğuğunda araca bindiğimizde araç ısınmış oluyor. aracı kilitlemeyi unutursanız 20dk sonra telefona uyarı geliyor. Bunlar güzel özellikler :) Yazın ve kışın klima kontrolü, aracın konumu, kapıları uzaktan kilitleme gibi özellikler için yıllık 39€ (aylık 3.33€, bugünkü kurla 127₺) bana uygun bir fiyat gibi geliyor.


    Bu arada 2023 Ağustos'unda Volvo XC40 ile Türkiye'ye döndük. 1 yıl kadar "Volvo on Call" kullanmaya devam ettim. 1 yılın sonunda, 2024 Ağustos ayında, "Volvo on Call" çalışmıyor aracınızı servise götürün uyarısı vermeye başladı. Bu şekilde kullanmaya devam ediyorum. Türkiye sınırlarından çıkıp Yunanistan'a veya Bulgaristan'a girsem belki o da düzelecek.


    Saygılarımla.





  • Merhaba,


    Volvo XC40 model araç sahipleri için yeni güncelleme gelmiş. Servise gittiğinizde yeni yazılımla birlikte şu özellikler gelecek.


    Şubat 2025'den itibaren güncellemeler:

    Camlar artık kontak açıldığında anahtar olmadan da çalıştırılabilir (2018 model yılı ve sonrası otomobiller için).


    Saygılarımla.

  • Herkese selam,


    Volvo car prime uygulamasında elektrikli araçlar için eşarj 500 TL' lik kupon sizleri bekliyor.


    Bilgilerinize.

  • emeklitegmen kullanıcısına yanıt

    sadece volvo mu olması gerekiyor acaba


    Edit: Bana zaten hiç çıkmadı bu ...bizimki EV olmadığı için herhalde. Bizde XC40 ın yanında bir de Tesla var, çıksa onda kullanırdık  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x-rayted -- 27 Şubat 2025; 11:15:3 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayadelenium

    Merhaba,


    Geçen hafta hem aracımın bakımı için hem de 3 senelik "Volvo on Call" süresinin bittiği için hatırlatma gelmişti. Volvo Car uygulamasına girdim. (Yurtdışı uygulama versiyonunu kullanıyorum) 1 yıl daha uzat dedim. 39€ yıllık yenilemesi var dedi. Kredi kartı bilgimi girip, kabul et dedim ve 2026 Mart ayına kadar "Volvo on Call" uygulamamı uzattım.


    Türkiyede olduğum için "Volvo on Call" uygulamasını kullanamıyorum ama uzaktan arabaya erişimimi halen sağlıyor. Ankara soğuğunda araca bindiğimizde araç ısınmış oluyor. aracı kilitlemeyi unutursanız 20dk sonra telefona uyarı geliyor. Bunlar güzel özellikler :) Yazın ve kışın klima kontrolü, aracın konumu, kapıları uzaktan kilitleme gibi özellikler için yıllık 39€ (aylık 3.33€, bugünkü kurla 127₺) bana uygun bir fiyat gibi geliyor.


    Bu arada 2023 Ağustos'unda Volvo XC40 ile Türkiye'ye döndük. 1 yıl kadar "Volvo on Call" kullanmaya devam ettim. 1 yılın sonunda, 2024 Ağustos ayında, "Volvo on Call" çalışmıyor aracınızı servise götürün uyarısı vermeye başladı. Bu şekilde kullanmaya devam ediyorum. Türkiye sınırlarından çıkıp Yunanistan'a veya Bulgaristan'a girsem belki o da düzelecek.


    Saygılarımla.

    Merhaba,


    Uzaktan erişim özelliklerini Türkiye'de Volvo Car uygulaması ile mi kullanıyorsunuz?


    Sanırım biz hiç üye de olamıyoruz.





  • kayadelenium kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ben de yurtdışından getirdim aracı, Eylülden bu yana kullanıyorum uzaktan erişimi. Bir süre sonra BTK’dan kayıt dışı kalması gerekmiyor mu? Volvo on Call uyarısı veriyorsa aracın interneti kesilmiş demektir, bagajdaki modemi kayıt ettirdiniz ve onun üzerinden mi kullanıyorsunuz? Hem uyarı vermesi hem uzaktan erişime devam etmeniz bilgilerde bir boşluk var gibi geldi bana.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • say S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yurtdışında T2 motorlara da (sensus tabanlı araçlar) uzaktan erişim vardı, Türkiye’deki gibi sensus ve Google tabanlı araç ayrımı yoktu. Bu yüzden o araçlarda hem gömülü e-sim hem de bagajda modem var. Haliyle Türkiye’de çalışıyor. Ben de şu an bu şekilde kullanıyorum. Ancak 6 ay sonra uyarı vermesi lazım, ki vermiş gördüğümüz gibi. Diğer taraftan bagajdaki modemin IMEI numarası kayıt edilirse (ya da her ikisi birden) yurtdışı araçlarda Türkiye’de erişim sağlanmaya devam edilebilir. Beyefendi kayıt etmiş diye tahmin ediyorum, hatta yazmıştı buraya sanırım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,

    Volvo XC40 T2 Plus Dark (2024, benzinli) model aracımı yeni aldım. Koltuk ısıtması çalışıyor ancak diğer araçlarla kıyasladığımda son seviyede bile aşırı güçlü olmadığını fark ettim. Bazı araçlarda en yüksek ayarda oturulamayacak kadar sıcaklık oluşurken, benim aracımda ısıtma var ama çok güçlü gelmiyor.


    Bu durum aracımda bir sorun olduğunu mu gösterir, yoksa XC40’larda koltuk ısıtma fabrika çıkışlı olarak bu seviyede mi? Servise göstermemi önerir misiniz?


    Yorumlarınızı bekliyorum, teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brkcsm B kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Bagajdaki kullanıcı SIM kartı modülünü(*1) yurtdışında aktif olarak kullanıyordum. Türkiye topraklarına girmeden sim kartı çıkarttım ve Türkiye'de hiç kullanmadım. Bu SIM kart modülü sizin aracın multimedyasına internet sağlamanız ve interneti araç içinde kullanmanız için diye biliyorum. Eğer SIM kart ile kullanmış olsaydım BTK'nın belirlediği süre sonunda (120 gün sonra) kapatılırdı.


    Ben de aracın Türkiye'deki erişimininin 1 yıl sonunda tamamen kesilmesi bekliyordum. Ama sadece 1. yıl sonunda Volvo "On Call" özelliği kesildi, cep telefonundan araca erişimim devam ediyor.


    Tahminlerim 1. Aracın kendi SIM kartı hala aktif ve Volvo kendi servisleri için bunu kullanıyor. 2. Aracın uydu erişimi özelliği var ve gecikmeli de olsa uydu erişimi bağlantısıyla araçla iletişime geçiyor.


    Sizin aracınızda kişisel SIM var mı? Araç içinde kullanıyor musunuz?


    *1 : https://www.volvocars.com/en-om/support/car/xc40/article/03e4dd949d91cba9c0a801512d735001/


    Saygılarımla.





  • say S kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Uygulamayı Amerika Apple store üzerinden indirdim. Yurt dışında uygulamanın farklı olduğunu da düşünmüyorum. Tek bir uygulama vardır. Sadece hizmet alacağınız bölgeye göre bazı özellikler kısıtlanabilir.


    Ben ilk aboneliğimi yurtdışında yaptırdığım için şanslıyım. :)


    Saygılarımla.

  • SGA S kullanıcısına yanıt
    Merhaba. 2023 XC40 T2'mde Arac kamerası olarak DDPAI N5 Dual kullanıyorum. Park sırasında kayıt yapması için Radar birimi haricten satılıyor. Radar birimi ile gelen soket ile aracın OBD portuna bağladım. Böylece sürüş esnasinda sürekli kayıt yapıyor; Park halindeyken ise araç çevresinde bir hareket algilayinca kameraları açıp kayıt yapıyor. Park sırasında bir kac saat sonra akü düşük voltaj uyarısı ile kaydı kesiyor. Genel olarak özellikleri ve kalitesinden memnunum. Öneririm.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2024 ex 40 sahibiyim araca uygulamadan 10 şubattan beri erişemiyorum bu sorunu yaşayıp çözen var mı acaba. Araca güncellemede halen gelmedi. İyi aksamlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ömeremir Ö kullanıcısına yanıt

    O sorun başımızın belası zaten. Şimdilik uygulama üzerinden kontrol yapılıyor tüm fonksiyonlar, yanlız gizlilik uyarısı kaldı uygulamada , eşitlenme problemi var. Günlük sürüşleri uygulamada göremiyorum, araç ekranında gösteriyor. Kullanıcıyı silip tekrar kurdum yine aynı. uygulama güncellemede 3 haftaya gelecek demişlerdi 10 şubatta, hala yüklenmemiş. Gerçekten bu uygulamadan hiç memnun değilim ve volvo ya yakıştıramadım.

  • Selamlar
    MY 2021 XC40 T3 kullanıcısı olarak son 1 senedir bagaj kapağı açılıp kapanırken bagaj kapağı amortisörleri aşırı sesli çalışıyor (gacır gucur takır tukur şeklinde). Ayrıca daha önce bu platformda bir arkadaşın da belirttiği gibi özellikle sürüş başlangıcında kasis gibi hafif yüksekliklerden geçerken bagaj tarafından çıt sesi geliyor.
    Başta amortisörler olmak üzere bu sorunu deneyimleyen ya da şikayetçi olan - yetkili servisle durumu paylaşan var mı?
    Görüş ve önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bortezomib B kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Bir süredir yurt dışındayım ve arabayı eşim kullanıyor. MY2022 (2021 Aralık üretimi) olan aracımızın bagaj kapısı açılırken sol amortisöründen ses gelmeye başlamış. İnternette araştırdığımda birçok insanın bundan şikayetçi olduğunu okudum. Nemden veya su almasından sebebiyle bu amortisör çubuğu paslanıyormuş ve ses yapmaya başlıyormuş. Yeni üretilen süspansiyon çubuklarında su/nem alma sorununu giderildiği yazıyor.


    Süspansiyon çubuğunun değişimi 10-15 dk'lık basit bir işlem. Türkiye'de olsam kendim değiştirirdim. Eşim bu ay Volvo Otomol Ankara'da veya Bosch servisinde değiştirilmesini isteyecek. Fiyat hakkında bilgi edinirsem buraya yazarım. Kendiniz parçayı sipariş verip değiştirmek isterseniz; YouTube'a "Volvo XC40 Tailgate Struts Replacement" yazarsanız nasıl değiştirildiğini öğrenebilirsiniz.


    Amerika'da çift süspansiyonun fiyatı 263$ + KDV (https://usparts.volvocars.com/a/Volvo__/97588811__7468423/Operating--tailgate/GR-440563.html#1) iken İngiltere'de 200£ + KDV (https://carlightbulb.com/search?q=xc40+tailgate+strut&_pos=1&_psq=xc40&_ss=e&_v=1.0)


    Saygılarımla.





  • 
Sayfa: önceki 344345346347348
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.