Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (397. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 395396397398399
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eudo E kullanıcısına yanıt
    Şehir içi kısa mesafede V40 1.5 t3 yerine A3 1.0 tsi daha mantıklı, ancak işin bir de dsg boyutu var. Sıkışık trafikte sorun çıkarma ihtimali yüksek bir şanzıman. V40 ise Aisin üretimi tam otomatik kullanıyor, sağlam bir şanzıman. Bunu da düşünün derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eudo E kullanıcısına yanıt
    Bence bir karışıklık olmuş, yanlışınız var... 1.5 motorlu, 152 beygir v40'a, 1 litre motorlu 116 beygirlik a3'e göre hantal demişsiniz. Farklı bir araç kullandınız herhalde. Bundan yıllar önce v40 ilk çıktığında bir T3 motor vardı ama tamamen farklıydı sadece isim benzerliği, onu mu kullandınız acaba. Manuel vitesti onlar.

    A3 sedan'ı 1 litre motorlar ilk çıktığında 92 bin liraya aldık, 2016'da da makyajlı v40 aldık r-design. İkisinide uzun uzun kullandım.

    Her halükarda t3 v40'a hantal dediğinize göre kalbinizden a3 geçiyor ve kendinizi ikna etmeye çalışıyorsunuz gibi hissettim ben :)
  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    yukarda acıklama yapmıstım atlatıdınız sanırım

    V40 la test surusu yaptım kısa mesafeydı ve 60 gececek yol yoktu test surusunde

    bana hantal geldı bıraz kullansam fikrim farklı olabılırdi (xtreme 55 nıkli arkadasımızda benım dusunceme katılmış)

    buna ragmen 1,4 2017 dsg golfle (1,5 aylık 300 km de arac) takas teklifime cok komık fıyat verılınce vazgectim

    sansıma 3-5 gun sonra AUDI kampanya yaptı siz oncekı yıl kampanyasını yakalamısnız ben 2017 ekım kampanyasında A3 sedan aldım

    A3 sedan gercekten cok rafine bır araba geldı hıc bır beklentım yoktu onlarca arac sıfır aldım bu kadar beklentımın fazlasını karsılayan arac olmadı ( e ve d segment dıger buyuk almanlarda dahıl buna)

    artık arabalara fazla bınmıyorum motosiklet favorım ama A3 bınınce hala keyıf alıyorum bana sehır ıcınde kıvrak atık ve cok pratik gelıyor

    nedense bana bu aylarda ( agustos ekım) ayı arasında bir kaşıntı gelıyor ki sorma gitsin bahar alerjısı gibi bu aylarda arabalara bakıyorum ıstemsız sekılde her senede bu vakıtler 1 yada 2 araba alıyorum

    gecen ay yıne bır arac aldım oda sımdı 300 km de yıne bır vw yıne v 40 takas yapım dedım yıne komık bır rakam telaffuz ettıler hatta satıcı kız lıste fıyatına bakıyor araca bakıyor fıyat vermeye utandı bende meraklanıp ne fıyat cıktı 2, el departmanız yada calıstıgınız galerıde dedım soylemıcem dedı soyle dedım. soylemeye utanıyom dedı aracaın lıste satıs fıyatından %45 dusmusler 300 km dekı araca

    volvonun takas fıyatları zaten tam bır kepazelık öldüm desen pıyasada volvonun verdıgı fıyatın %15 ustune aynı gun %20 ustune 3 gunde satarsın


    sadede gelelım V40 unutmustum nerden aklıma geldıyse bırden deprestı ha 1 ay once gelsen aklıma dımi turk aklı işte

    gecen hafta cok uyguna 2 tane V 40 buldum salaklanırken arabalar satılmış bu hafta tam ıstedıgım kombınasyonda yıne cok ıyı fıyata buldum ama takasa cok komık rakam teklıf ettıler ne yapacagımı ben bıle kestıremıyorum kalbim V40 da mantıgım S60 2018 bı kac bın km de 2 el al dıyor. bıraz duusnuyorum lan otur oturdugun yerde 3,tane aracın var arabaya dogru durust bınmıyon bu pıyasada ne arabası dıyorum noktayı koyuyorum 1saat sonra kalbim V40 al al al dıyor bu seferde evdekıler alma alma alma dıyor

    sn vanıty fair verdıgınız bılgıler icin cok tsk ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: integral77

    V40 dediğiniz gibi bsya ağır bir araç,benzinli a3 3-4 litre yakıyorsa çok iyi. Benim bu konuda fotoğraflarım var bakabilirsiniz. Şehir dışı en az 4.6 yakabildim. Geneli 5 ile 5.4 arası. Şehir içi ise trafiğe göre 7 de olur 12 de olur.
    Hocam Volvo 300kg civarı daha agır. A3'ün çeyreği kadar falan . Dolayısı ile dur kalklarda özellikle şehir içinde Yakıt tüketimini etkiliyor. Normal yani.
  • zingfth kullanıcısına yanıt
    1.0 motor arabanın aküsünden daha küçük ama şehir içi kullanım için ideal
  • pert araçtan orijinal Volvo geri görüş kamerası vs. alıp serviste taktırsam garantiden çıkar mı araç
  • A3 o motora göre baya iyi gidiyor ve sürüş pozisyonu daha alçak ve sportif tat biraz daha fazla hissettirdi bana.Ama Volvo da baya sağlam bir his veriyor ve ayrıca motoru da gayet güçlü;dıştan v40 içten ise a3 daha iyi hissettirmişti bana.Sonuçta ikisi arasından seçim yapmakta zorlanırdım sanırım.Bütçe ve zevkler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tica T kullanıcısına yanıt
    sn

    tica -vanıty faır -xtreme 55

    her ıkı aracı kulananlar olarak ic hacım olarak karsılastırması ozelıkle bas ,diz, arka koltuk diz mesafesi , tavan yukseklıgı ve en olarak bılgılendırebılırmısnız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eudo -- 23 Ekim 2018; 0:41:31 >
  • jklozan J kullanıcısına yanıt
    Geri görüş çıksa bile Zaten Araba komple garantiden çıkmaz. Ssüspansiyon sistemi, ses sistemi ve diğer sistemlerin garantisi devam eder diye biliyorum.
  • jklozan J kullanıcısına yanıt
    Slm,
    Aşağıdaki adımları uygularsanız Otomobil çok hassas bir şekilde yakıt tüketimini ölçüyor;
    1) Depoyu tamamen doldurunuz.
    2) Yol bilgisayarında yeni bir seyahat başlatın.
    3) Belli bir mesafe gidiniz; örneğin 450 km gittikten sonra depoyu tekrar tamamen doldurunuz ve faturanızda alınan yakıt miktarını not ediniz.
    4) Yol bilgisayarından seyahat mesafenizi ve yakıt tüketiminizi not alınız, iki yakıt alma sırasında hesaplanan 100km'de ortalama yakıt tüketimi aşağıdaki denklemden çıkarılabilir.

    Ortalama yakıt tüketimi = Alınan yakıt miktarı/Seyahat mesafesi*100

    Örneğin son seyahatim sırasında, depoyu tamamen doldurduktan sonra, yol bilgisayarında yeni bir seyahat başlatıyorum ve 450km seyahat ettikten sonra, yol bilgisayarından ortalama yakıt tüketimim 5.4 lt/100Km olarak ölçülüyor. İkinci defa depoyu tamamen doldurduğumda, faturadan alınan yakıt miktarı 24.3lt gözüküyor. Bu durumda,

    Ortalama yakıt tüketimi = Alınan yakıt miktarı (24.3)/Seyahat mesafesi (450)*100=5.4lt/100km

    olarak ölçülüyor. Kısacası, otomobil çok hassas bir şekilde ölçüm yapmaktadır (2 haneli ölçüm yapıldığı için hata<0.1lt'den küçüktür).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evil2302 -- 24 Ekim 2018; 20:36:20 >




  • evil2302 E kullanıcısına yanıt
    ben sizinle aynı fikirde değilim
    yol bilgisayarı genelde %5-10 arası düşük tüketim gösteriyor
    yol bilgisayarı 5,4 gösteriyorsa gerçek tüketim 5,7 6 civarında oluyor genelde
    tabi sizin araç benzinli olduğu için belki daha hassastır d2 motor için yazıyorum
  • Eudo E kullanıcısına yanıt
    A3 bu segmentin en iyi iç hacim sunan aracı zaten. V40 üzerinden gidersem ise ön koltukta hiç bir sıkıntı yok, 190 boy 90 kiloyum. Sürücü koltuğunu en aşağı pozisyona getirmeden bile başım tavana değmiyor. Ancak arka taraf maalesef dar, benim başım değiyor dik oturursam. Arka diz mesafesi ise önde oturan sürücü ve yolcuya bağlı. Ama diz mesafesi baş mesafesine göre bir tık daha iyi diyebilirim. A3'te boy ve diz mesafesi yönünden sıkıntı yaşamadım. Ancak ne olursa olsun bu segmentte (Premium C) arka koltuklarda çok ferah bir ortam beklememek lazım. Normal C segmenti araçların arkası daha ferah. Sanırım lüks markalar müşterileri D segmentine doğru çekmek istiyorlar :)
  • Bir de ilginç olan Avrupa'da segmentindeki en pahalı araç V40 iken (benzer konfigürasyonlar ile), Türkiye'de en ucuzu V40. Ve şu andaki satış fiyatı bu vergilere rağmen almanya ve ingiltereden daha ucuz. Baya araştırmıştım zamanında.
  • Volvo V40 2014 D2 araca sahibim.

    Ön farlarım halojen (sarı) geceleri bazen rahatsız ediyor ve göremiyorum. Hiç ön farlardaki ampülü beyaz halojen yada led farlar ile değiştiren oldu mu? Tofaş serilerindeki gibi görünmesini de istemiyorum açıkçası.

    Tecrübesi olan paylşabilirse çok sevinirim.
  • 360er 3 kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun benim başıma da geldi. Garantiye bildirdim ama kullanıcı hatası dediler ilgilenmediler. Sadece fotoğrafına bakıp kullanıcı hatası olduğuna karar verdi Volvo Türkiye. Kapı iç panelini çıkma bir panel ile değiştirmeyi düşünüyorum ben şahsen.
  • xtreme55 kullanıcısına yanıt
    kesinlikle haklısınız bagaj hacmi olarak da a3 daha geniş alan sunuyor ama iki araç da önden çekişli olmasına rağmen nedenini bilmiyorum şaft tüneli a3 de daha yüksek bu da arkada yolculuk edenler için biraz sıkıntı olabilir. şaft tüneli yüksekliği Toyotalarda nerdeyse hiç yoktu nası yapıyolar anlamış değilim
  • bir de forumdaki "Audi A3 1.0 TFSI S-Tronic 116 hp PI (ANA KONU)" başlığı okudum bazı arkadaşlar a3 ün orta konsol, aracın alt kısmı ve hoparlör tarafından ses geldiğini hatta rüzgar sesi aldığından bahsetmiş. almanların bu işi iyice ticarişleştirdiğini düşünüyorum. daha fazla kar elde etmek için malzeme kalitesini 1 tık düşürdüler bence. Volvonun yalıtım ve malzeme kalitesinde bir adım önde olduğunu düşünüyorum. ayrıca dsg saatli bomba gibi ne zaman patlayacağı belli değil. garanti sonrası özel servise gitmek tedirginlik yaratır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eudo

    sn

    tica -vanıty faır -xtreme 55

    her ıkı aracı kulananlar olarak ic hacım olarak karsılastırması ozelıkle bas ,diz, arka koltuk diz mesafesi , tavan yukseklıgı ve en olarak bılgılendırebılırmısnız

    Valla efendim v40 iyi güzel ancak hiç bagaj yok be arkadaş ve konsol üstüme üstüme geliyor gibi hatırlıyorumV40 iç dizayn konusunda daha demode bence A3 ün eline su dökemez.Zaten dış tasarıma bakınca V40 da daha sportif ve kıvrımlı hatlar iç mekana darlık olarak yansımış.A3 kutu gibi işte.Zor seçim;birşeylerden feragat etmek lazım optimum fayda doğrultusunda.Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tica -- 26 Ekim 2018; 12:06:48 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jklozan

    bir de forumdaki "Audi A3 1.0 TFSI S-Tronic 116 hp PI (ANA KONU)" başlığı okudum bazı arkadaşlar a3 ün orta konsol, aracın alt kısmı ve hoparlör tarafından ses geldiğini hatta rüzgar sesi aldığından bahsetmiş. almanların bu işi iyice ticarişleştirdiğini düşünüyorum. daha fazla kar elde etmek için malzeme kalitesini 1 tık düşürdüler bence. Volvonun yalıtım ve malzeme kalitesinde bir adım önde olduğunu düşünüyorum. ayrıca dsg saatli bomba gibi ne zaman patlayacağı belli değil. garanti sonrası özel servise gitmek tedirginlik yaratır
    Malzeme kalitesi ve yalıtım olarak en iyisi açık ara V40'tır. Premium C segmentindeki bütün arabaları kullandım, BMW-Mercedes-Audi maalesef daha üst segmentteki araçlarındaki işçiliği ve malzemeyi bu araçlarda kullanmıyorlar. Bol bol plastik malzeme karşılıyor sizi. Ancak Volvo gördüğüm kadarıyla belli bir standartın altına düşmüyor, araca bindiğinizde hemen hissediyorsunuz. En çok garipsediğim durum da BMW 1 serisi hala baz modelinde kapaklı jant kullanıyor, böyle bir saçmalık olabilir mi, sözde premium.

    Ancak şanzıman olarak bence genel anlamda en iyisi BMW'nin 8 ileri şanzımanı, tüm araçlarında aynı şanzımanı kullanıyorlar, ucuza kaçmıyorlar (önden çekişli 2 serisi hariç). 1 Serisinin en büyük avantajı bence bu (arkadan itişi de dahil edebiliriz). Audi maalesef A3 modelinde problem çıkarma olasılığı daha yüksek olan DQ200 kodlu tek kuru tip olan s-tronic şanzımanı kullanıyor. Bu şanzıman s-tronic'ler arasındaki en ucuzu ve bildiğimiz dsg ile birebir aynı. V40'ın yeni Aisin şanzımanı da oldukça iyi, ancak keşke t3'te abilerindeki 8 ileri olanını kullansalardı, yakıt tasarrufu açısından daha iyi olduğu söyleniyor.




  • xtreme55 kullanıcısına yanıt
    aynen jant kapağı nedir hocam tamam fiyatta rekabet etmek için bir şeyler yapılır ama BMW diyosun belli bi standardın da altına inmemeli. 8 ileri geartronic bende çok istedim ama maalesef alamadık uzun yıllarda aracı değiştiremiyecem büyük ihtimal buna da şükür diyelim. 6 ileri performanslı kullanımda vs. motorla uyumu güzel ben beğendim
  • 
Sayfa: önceki 395396397398399
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.