Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (271. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
8.801
Cevap
114
Favori
649.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 269270271272273
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mrcn[KAL] kullanıcısına yanıt
    Geri vitese takınca ayna ister sağ,ister sol veya her iki tarafta aşağa bakıyor. Ben pek rahat edemedim kullanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RST 13 kullanıcısına yanıt
    Aynı özellikten yazımda bahsetmiş ve sizin gibi işlevsel bulmadığımı belirtmiştim.
  • Darkraver D kullanıcısına yanıt
    Ön park sensörünü ben de düşünüyorum aslında. Acaba alışır mıyım gerek olur mu düşüncesi mevcut belki bir süre daha kullanıp kararımı netleştirebilirim.

    Aracın şanzımanına gelirsek ZF8'den sonra gördüğüm en iyi şanzıman diyebilirim. DSG'den falan çok daha kararlı. Autohold özelliği de açıkcası takdirimi kazanıyor. Ben bu haftaki kar yağışına kadar manuele hiç almadım diyebilirim. Bu hafta motor kompresyonu yapabilmek adına yokuşları manuelde indim, diğer kısımlarda otomatikteydi yine. Ama araç patinaja düşmesin diye hep Eco+ modunu açtım, çünkü karda buzda ani tepkilere hiç gerek yok.

    Sport modunda 10 üzerinden 8 vereceğim gaz tepkileri normal modda 6.5 falandır. Yine de kickdown hissi fena bir araç değil. Genel olarak devri 2000 civarında tutmaya çalışıyor ki bence iyi programlanmış, kickdown yapmadığınız ama performanslı kullandığınız zaman da 4500 devir civarında vites yükseltiyor. Bu ayar, aracın teknik verileri incelendiğinde aslında tork bandına denk gelen aralığa tekabül ediyor. Kickdownda da redline'a kadar zorluyor aracı.

    Benim diğer kullanıcı ve satış temsilcilerinden duyduğuma göre de T3+Geartronic ikilisinin T4+powershift ikilisinden daha başarılı bir profil çiziyor. Yine de T4+Powershift'in performans değerlerinin daha iyi olduğunun da altını çizmek lazım.

    Size de aracınızla mutlu sağlıklı günler dilerim:)




  • Arkadaşlar aracım v40 advance d2
    aracı kapatıp akıllı anahtarı çıkarınca radyo ve klima otomatik kapanıyor mu. akünün durumu için soruyorum.cevap verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi günler
    2014 R Design kullamıyorum. Geçtiğimiz hafta sogukların başlaması ile birlikte michelin lastiklerim kendini hatırlattı.(Daha önceki deneyimlerimde michelin lastikleri için olumsuzdu)
    ABS nin devreye girmesi yanında kalkışta ciddi tork steer de yaşadım.
    Havanın bu derece soğuk olduğu durumda lastikler de sertleşiyor, sorununuz lastikler ile ilgili.(İzmirde yaşadığım için kış lastiği tercih etmiyorum ama kış lastiklerinde bu sorun yaşanmıyor).

    Diğer taraftan aracımda geri görüş ve ön park sensörü de var(park asisstan) . Geri vites ayna sorununu daha önce yazdım ve çok araştırdım malesef o ayna fabrikadan ayarlı olduğu noktaya dönüyor.(otomatik veya istege bağlı) .Çok kullanışsız bulduğum için artık kameraya bakmaya alıştım. Kamera ve ön park sensörü nü tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RST 13

    Geçenlerde ışığa hızlı geldim kırmızıyla beraber frene bastım, hiç tutmadan abs çalıştı ve kendimi göbekte buldum. Sağ tarafa ışığın yanmaması şansım oldu,yoksa kötü bir durum olabilirdi.Aslında iyi tutsaydı hızımla beraber en fazla yaya geçitini biraz geçerdim. Ben sekiz yıl michelin primacy 2 kullandım ve sorun yaşamadım. Primacy 3'ler mi acayip anlamadım gitti. Hiç güven vermiyor servis yolu gözüktü yada lastikçi.

    Merhaba arkadaşlar. Yılbaşı ertesi gecede (hava 0 derece) ufak bir kaza yaptım. Önümdeki araç
    aniden fren yaptı. Fren yapmama rağmen aracım durmadı ve arkadan çarptım.

    Aracımdaki kameram kaza anında kayıttaydı. Sizinle videosunu paylaşmak istiyorum.



    Aracın tamponunda ufak bir hasar mevcut. Aracım şu an serviste. Ekspertiz için bekliyor.





    Aracını yeni alan arkadaşlara kazasız belasız sürüşler diliyorum. İncelemenizi okudum. Çok güzel özetlemişsiniz. @mrcn[KAL]






  • senna428 S kullanıcısına yanıt
    Cross Country aracım ve zaman zaman düşünüyorum aracın hakkı biraz daha geniş tabanlı lastik mi diye. Çok fazla kullanmadığım için üzerinde durmuyorum virajlarda biraz daha geniş tabanlı lastik istiyor sanki sert girilirse;seri kalkışlardaki patinaj da belki azalır; esp vs sistemlerine çok güvenemiyorum. 185/55/r15 olan lastiklerimi 195/50/r15 ile değiştirmiştim Rover'da ve çok fark farketmişti.
  • Geçmiş olsun
  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    Çok çok geçmiş olsun :((( hızınız da çok değilmiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkraver -- 4 Ocak 2016; 11:57:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkraver

    Çok çok geçmiş olsun :((( hızınız da çok değilmiş

    Çok teşekkürler arkadaşlar.

    Kameramın gps fonksiyonu olduğu için hızımı kontrol ettim; 37 km/h

    7 santigrat derecenin altında yazlık lastikler kızaklamaya çok meyilli. Tutunamadığı için vurduğumu düşünüyorum.

    Frene uyguladığım kuvvet de bana göre yeterliydi.

    Neyse Allah beterinden saklasın.

    @Darkraver
    @senna428
  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Lastikler Michelin'mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RST 13

    Geçmiş olsun. Lastikler Michelin'mi.

    Evet hocam Michelin primacy.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Yeni 2015 model V40 R-Desing aldım. Aracı henüz almadım 1 hafta içinde tescil işlemleri bitip teslim edecekler.
    Lastik yorumlarından biraz kafam karıştı. Kış lastiği yorumları için bakınıyordum ama üzerinde gelen yazlık lastiklerin de hiç iyi olmadığını anladım.

    Aşağıdaki sorularıma cevap verebilirseniz sevinirim.

    İstanbul şartlarında kış lastiği kullanmama gerek var mı? Yine yorumlardan Nokian WR D4 225/45/17 çıkardığım sonuç.
    Üstünde gelen lastikleri değiştirmemi önerir misiniz? Yerine Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 düşünceniz ne olur 225/45/17

    Teşekkür ederim.

    Ayrıca size de çok geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SariMurat -- 4 Ocak 2016; 14:28:11 >
  • Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatih.1

    Geçmiş olsun

    Teşekkürler Sayın fatih1 ...

    Sizin sorunuzu da yanıtlamaya çalışayım bu arada.

    Aracı stop ettikten sonra anahtarı çekseniz de çekmeseniz de klima kapanır.

    Müzik sistemi ise anahtarı çekseniz de çekmeseniz de çalışır, ta ki şoför kapısını açana kadar. Şoför kapısı açılınca müzik susar. Yani akü etkilenmez.

    Geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkürler...
    @SariMurat@savasakman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aknasmub -- 4 Ocak 2016; 14:54:31 >
  • Hocam çok geçmiş olsun, daha kötüsünü yaşamazsınız umarım.

    Equalizer ayarlarıyla ilgili önerisi olan var mıdır? Genellikle yüksek sesle müzik dinlemekten hoşlanmıyorum fakat dinlediğim zaman tüm tonları ayrı ayrı duyabilmek hoş oluyor. Bilgisi/tecrübesi olan varsa ve paylaşırsa memnun olurum.

    İyi seneler.
  • Merhaba
    Nokian kış lastiği için akla gelenlerin başındadır,(özellikle çivili) ancak son yıllarda testlerde biraz geride kaldı.
    geçtiğimiz yıl kullandığım Continental TS 850 yi değerlendirmenizi öneririm.
    http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Tests/#winter

    Fabrika çıkışı lastiklerde yaz performansı için sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum, yukarda tartışılan km yapmış yaz lastikleri ile soğuk havada yaşanan sorunlar.

    bahsettiğiniz Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 yorumu
    http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2015-Top-5-Summer-Performance-Tyres.htm




  • Michelin kadar kotu bir lastik gormedim bilmiyorum. Aracimi teslim alali yaklasik 2,5 ay oldu, evde 2. arac, şu an 1500 kmde. Şehir icinde disa dogru egimli bir gobekte arkasi kaydi. Defalarca gecerim oradan, 1 defa focusum da kaymisti. (Michelin primacy hp vardi uzerinde) neyse topladim volvo ile devam ettim.
    Antalya sehir icinde eski valilik arkasından donerciler carsisina doğru giderken tam balbey camisinin kosesinde saga dogru giderken yine arkadan kaydi, cok da yavastim, manuelde olsa 1-2 vites hizinda yani.
    Antalya-isparta arasinda cok hafif bir virajda gunduz gozuyle uzaktan bir kopek gordum, o hafif virajda fren yaptim, panik fren ile degil, uzaktan gordum cunku, abs bile ara ara devreye girerken arkasi sağa sola oynamaya basladi.
    TUM BU ANLATTIKLARIM KURU ZEMINDE, SICAKLIK EN AZ 15 DERECE iken başıma geldi. Yok boyle kötü bir lastik. Lanet olsun piyasaya sokana, volvoya koyana.
    Kaza yapan arkadasim cok gecmis olsun, vurmanın sebebi kesinlikle michelin, cunku suratin fazla degil, lastik yola tutunmuyor bile.
    Malum siteye ilanımı koydum inşallah tez zamanda elden cikar da degistiririm.

    Diger aracim focus 2011 hb, onun uzerinde de michelin gelmisti(primacy hp) o da kayardi arada ama bu lastik çok çok çok kötü! Focusuma goodyear efficient grip performans aldım, sessizliginden, yol tutuşundan çok memnunum. Volvo icin de goodyear dusunuyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkürler hocam geçmiş olsun dilekleriniz için.

    Dediğiniz gibi hızım videonun sağ alt köşesinde görünüyor;37 km/h.

    Araç tutunmadı frene bastım. Dediğiniz gibi bu lastikler etkiledi durmayı.
  • SariMurat kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba,

    Öncelikle aracınızı güle güle kazasız kullanmanızı dilerim. Ben de lastik konusunu çok yakın takipteyim ve eğer kış lastiği alacaksanız (ki bence İstanbulda gerekli) Michelin'in dünyanın kış lastiği sertifikası da almış olan tek yaz lastiği serisi olan crossclimate serisine bakmanızı öneririm. Yuvarlanma direnci bu kadar düşük (yakıt ekonomisi) olup yağmur tahliyesi kış lastiği kadar iyi olan ve oldukça da sessiz olan bir seri daha yok ortada. V deseni beğenirsiniz beğenmezsiniz bilemem. Fakat şiddetle öneririm. Ben İzmirde değil daha soğuk bir bölgede olsaydım kesinlikle kışın 18 jantların yerine takmak üzere 17" bir takım jant ve lastik seti alacaktım.
    Bu arada forumda bir arkadaşımızın çok az kullanılmış bir takım Michelin Pilot Alpin 4 lastik sattığını da anımsatmak isterim. Yılda 4-5 ay kullanacağınız bir ürün için makul bir seçenek olabilir. Michelin lastikler aleyhine ülkemizde oluşan önyargıya da bence açıklık getirmek gerekiyor. Michelin tüm dünyada oldukça yüksek müşteri memnuniyeti yaratan ürünler üretiyor. Bununla birlikte Türkiye gibi neredeyse tüm yolların berbat durumda olduğu, her kış yamandığı ve bir de yıl içi sıcaklık farklarının yüksek olduğu bir ülkede, normalde yumuşak hamuru sayesinde ısınınca yolu çok iyi kavrayan lastikler, kalitesiz damgası yiyor. Michelin Pilot Sport 3 de Pilot Alpin 4 de kendi kategorilerinde ilk 3 te bulunan seriler. Frende kızaklama vb kronik sınırlılıkları olsa asla bu kadar çok kullanıcıdan bu kadar yüksek bir puan ortalaması tutturamazlardı. Michelin ne yapmalı derseniz Bridgestone nun İspanya üretimi lastiklerinde olduğu gibi bizimkine benzer ülke pazarları için aynı serilerin sert hamurlu ve jant koruma şeritli odun gibi versiyonlarını üretmeli. İçi su dolu bir hendeğe gönül rahatlığıyla düşüp lastiği yarmadan yola devam edebilmeliyiz biz de yolları duble memleketimizde...
    Jant demişken hem yine Taranis jantlara bir eleştri getireyim hem de sonunda jantları doğru düzgün temizleyen bir yıkamacı bulduğum bilgisini İzmirli kullanıcılarla paylaşayım. Taranis jantların max 225 eni desteklemesi 18 inch jant boyutu için oldukça büyük bir kısıt bence. 245 en ölçüsü 18 inchte neredeyse evrensel bir standart olmuş durumda. 14 kollu olması ve asimetrik açılı dar boşlukları olması nedeniyle temizliği çok zor olan jantları Balçova Agoradaki yıkamacı pırıl pırıl teslim etti. Atla deve de değil 20 lira para verdim. Arabanın içini Dixi yer temizleme sıvısı ile silen ara sokak yıkamacısı da 15 alıyor zaten :)




  • 
Sayfa: önceki 269270271272273
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.