Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (204. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
8.801
Cevap
113
Favori
649.520
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 202203204205206
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    Bendeki arac d2 powershift ve hani gazi koklediginizde hemen tepki vermiyor biraz gecikmeli firliyor onun disinda yogun trafikte 1den 2ye gecerken tam karar veremiyor sanirim sarsintili geciyor bazen onun disinda bir sikinti gormedim ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub

    Arkadaşlar merhaba.
    Powershift şanzıman hakkında olumsuz olarak gördüğünüz yönleri nelerdir?
    Mesela dsg gibi dayanıklılık konusunda sorun yaşayan oldu mu?
    Test sürüşü sırasında powershift in geçişlerini hissetmedim,konfor açısından olumlu izlenim oluştu. Uzun süre kullanıp olumlu yönlerini özetleyebilir misiniz? Teşekkürler...

    Geçen yıl Mayıs ayında 2013 model v40 cc t4 aldım. 7500 kmyi geçti. D ve R modunda gazı ayarlamak biraz sıkıntılı. D modunda gaza biraz fazla basma durumunda patinaja düşebiliyor. Özellikle ara yoldan ana yola çıkarken geriden gelen araba varsa beklemek en sağlıklısı. Gaza az basılırsa araç gitmiyor gibi oluyor sonra fırlıyor. Bunu S moduna çözmek mümkün ancak R modu için mümkün değil. Ani hareketler gerektiren geri vites manevralarından kaçınmak en iyisi :)




  • Cevaplar için teşekkür ederim arkadaşlar...
  • Gaza bastığında tepki vermemesi biraz alışkanlık meselesi arkadaşlar, ekonomi ayarlı yapılan gaz ayarlarından kaynaklandığını düşünüyorum zira d modda geç tepki verirken sport modda dizel araç bile saniyesinde tepki veriyor. İlk zamanlarda benimde özellikle yokuş yukarı geri geri gelirken gaza basıp tepki alamadığımda kökleyip arkadaki araca tıklattığım olmuştur ama alışınca gaza azcık basıp bir saniye sonra zaten tepki alacağınızı bildiğiniz için ona göre yumuşak davranıyorsunuz araca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adanalidoktor kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim zahmet verdim valla :) Açıkcası ben alışmakta biraz zorluk çekiyorum daha önce benzinli tam otomatik i30 kullanıyordum neredeyse hiç hissetmiyordum vites geçişlerini sanırım bu yarı otomatik birde dizel araçlarda yada bu PSA grubun şanzımanlarında özellikle düşük hızlarda çok hissediliyor vites geçişleri benim korkum şanzımanın elimde kalmasın :)
  • dgnkr kullanıcısına yanıt
    Merhaba Sn.dgnkr

    Benım kı zorunlu bır değişik olmuştu.
    Ağırlıklı olarak aracı eşim kullanıyor
    Eşimin uzak bir okula tayini çıkınca benzinli araç ağır gelmeye başladı.
    Birde buna S60ın manevradaki sıkıntıları eklenince istemeye istemeye bir değişiklik yapmak zorunda kaldık.
    Yoksa S60 da R desing alınıyorsa kesinlikle T4 alınmalı.
    T4den sonra D2 sadece ekonomi için alınır keyif için değil.
    İnanın o homurtusu yeter.
    hala çok aradığımı ve özlediğimi belirteyim :(
  • Merhaba,

    D2 otomatik 10.000 bakımını yaptırdım yaklaşık bir ay önce senede yaklaşık 17-18.000 km yapıyorum. 20.000 bakımına 20.000 km dolar dolmaz mı gitmem gerekiyor yoksa 1 yıl dolunca gitsem de oluyor mu 25 000 km olsa mesela garanti dışı olur mu araç? Diğer türlü her altı ay da bir servise gitmek demek neredeyse bakım fiyatları da öyle az sayılmaz volvo nun. Benzinli arabaların gözünü seveyim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rubella_Rubella

    Merhaba,

    D2 otomatik 10.000 bakımını yaptırdım yaklaşık bir ay önce senede yaklaşık 17-18.000 km yapıyorum. 20.000 bakımına 20.000 km dolar dolmaz mı gitmem gerekiyor yoksa 1 yıl dolunca gitsem de oluyor mu 25 000 km olsa mesela garanti dışı olur mu araç? Diğer türlü her altı ay da bir servise gitmek demek neredeyse bakım fiyatları da öyle az sayılmaz volvo nun. Benzinli arabaların gözünü seveyim :)



    Hocam merhaba 10.000 km bakımı ne kadar tutmuştu? Ve neler yapıldığını yazmanız mümkün mü?
  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    560 TL tutmuştu.

    Motor Yağı
    Service 2.0 Yazılım
    Yakıt Filtresi Değiştirme
    Oil Filter Insert - Yağ Filtresi
    Akü Durum Kontrolü
    Fuel Filter Yakıt Filtresi
    Klima Performans Testi
    Sarf Malzeme ve Araç Motor
    Atık Bertaraf Bedeli
    Karter Tapası
    Tapa Pulu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rubella_Rubella

    560 TL tutmuştu.

    Motor Yağı
    Service 2.0 Yazılım
    Yakıt Filtresi Değiştirme
    Oil Filter Insert - Yağ Filtresi
    Akü Durum Kontrolü
    Fuel Filter Yakıt Filtresi
    Klima Performans Testi
    Sarf Malzeme ve Araç Motor
    Atık Bertaraf Bedeli
    Karter Tapası
    Tapa Pulu

    Teşekkür ederim hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba
    Otokoç'tan aldığım V40 aracıma teslimattan önce aşağıdaki işlemleri yapmak istiyorlar.

    CERAMİC BOYA KORUMA+ALT DARBE KORUMA+MOTOR KORUMA+KOLTUK KORUMA+ÖN CAM SU KAYDIRICISI

    Toplam 1500 TL, 500TL'ye de cam filmi yapıyorlar.
    Bu pakedi daha önce yaptıran oldu mu, memnun musunuz? Fiyatı nasıldır sizce?
    Teşekkürler
  • Ben Şubat 2014 te Otokoç'tan arabayı alırken sadece boya ve koltuk koruma için 1.500 TL istemişlerdi. 1 kuruş bile indirim yapmadıkları için yaptırmamıştım. Dışarıdaki fiyatları da araştırın derim ben.
  • Söylediklerine göre 3700 TL'den 1500TL'ye iniyorlar ama ne kadar inandırıcı bilemiyorum tabi :)
  • muratakkaya M kullanıcısına yanıt
    Ben bir bilen olarak uzak durun derim.bizzat içeriden birinin tavsiyesi gene de siz bilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayilerde yaptırmayın gidip dışarda yaptırın bu tarz işlemleri bence
  • gerekte yok bence....

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20bin km bakım 922 TL

    servis hizmet kalitesi 5*
  • Ankaradaysanız Volan'ın bakımda kampanyası var.

    http://www.volan.com.tr/k/v40-d2-powershift-diesel-20.html
  • can_247 C kullanıcısına yanıt
    Hocam 20.000 bakımda ne yapıldı benimde yaklaşıyorda :)
  • Rubella_Rubella R kullanıcısına yanıt
    araç dizel

    motor yağı ve tüm filtreler değişti. akü vb kontrolleri yapıldı, diğer tüm üniteler(fren,debriyaj) kontrol edildi. değişecek bir parça olmadı.
    ağır bakım olarak geçiyormuş 20bin bakım. 10bin km daha ucuzmuş 600 tl civarı. aynı para değil yani.

    bakımlar otokoç istinyede yapıldı. diğer yerlerde daha ucuz fiyatlar bulabilirsiniz. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi can_247 -- 7 Nisan 2015; 19:48:23 >
  • 
Sayfa: önceki 202203204205206
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.