Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (143. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 141142143144145
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Bahsettiğiniz Anadolu Sigorta'nın mini onarım hizmeti, tek parça içindeki 30cm'ye kadar olan çizikleri kaskoyu bozmadan onarıyor. Tabi bu söylediğim macun çekilip fırında lokal boya yapılacak uygulamadır.

    Sizin aracın sacında çökme gözükmüyor, daha önemlisi size sürten aracın boyası kalmış gibi duruyor. Bu durumda selülozik tinerle boyayı kolayca çıkartabilirsiniz. Eğer tiner işe yaramaz ve gerçekten aracınızın kendi boyası kopmuşsa, o zaman tampona rotüş boyasıyla düzeltme yaparsınız. Arka kapı içinse, mini onarım kapsamında lokal boya yaptırırsınız ama bence kapıya da güzel bir rötuş denemesi yapılabilir.

    Sonuç olarak, böyle basit bir düzeltme için kaskonuzu bozmanız kesinlikle gerekmiyor.

    hocam br nevı ıcıme su serptınız evet bahsettgım mını onarım hızmetı.yanlız resımde cok net gorunmuyor sanırım ama herhangı bır yerınde gocuk yok arka kapıdada bır problem yok tam olarak temızleyemedım bugun carpan aracın boyasını sungerle bıraz sılınce gıder gıbı duruyor son ekledıgım resımde ısaretlı bolgenın boyası sadece gıtmıs burayı bahsettıgınız rotus boyası yeterlımı bunun ıcın auto kınge gıtsem mını onarım kapsamında yaparlar degılmı servıse gıtmeyeyım




  • Aynı durum bende de olmuştu. Yılbaşından 2 gün öncesinde alışveriş merkezinde park halinde duran aracımı yetenek avcısı(!) bir sürücü bu hale getirdi. Matador arkadaşımın dediği gibi sağ-alt tarafta gözüken siyah leke diğer aracın boyası idi. Ama sol-üstteki maalesef benim aracımın kalkan boyası. Bir tanıdığım vasıtasıyla sanayide gittiğim arkadaş sağolsun kısa süre içinde çok iyi bir işçilik çıkartarak boyayı halletti. Aracın son halinin fotoğrafını da çeker size yollarım. Bu bakımdan da içiniz rahat olsun. Size güven sağlayan bir ustaya gönül rahatlığı ile işlem yaptırabilirsiniz.




  • arabaci_58 kullanıcısına yanıt
    Boyayı sadece servis tutturabilir.
    Aksi taktirde ilk defa bu renkle karşılaşan biri sizi sıkıntıya sokabilir.
    Bilginize geçmiş olsun.
  • crazydentist kullanıcısına yanıt
    Önce tinerle iyice temizleyip, kalan siyahlıkları yaptıracağınız bir rotüş boyasıyla halledebilirsiniz.

    Pendik oto sanayide E5 tarafından girdikten sonra ikinci sağda Gert boya diye bir yer var. Çok ufak bir rakama aracın boya koduna göre rötuş boyası yaptırabiliyorsunuz, başka boyacılar da kolaylıkla yapar elbette.

    Avm'de yanımdaki araç kapısını hunharca açıp ön kapı kolumdaki boyayı koparmıştı. O kısmı bahsettiğim boyayla rötuşlamıştım, dikkat etmeniz gereken başta renk farklı gibi duruyor; kuruduktan sonra aynı tona geliyor.

    İnce suluboya fırçasıyla yedirerek dikkatlice boyayabilirsiniz. Auto King'e gitseniz onlar rotüşü çok daha kaba saba yapacak emin olabilirsiniz. Tabi tamponu boyatacağım derseniz en temizi o ama bence sizin için gerek yok. Dgnkr hocamın baya fazlaydı ve darbe yemiş araç o yüzden boya gerekiyormuş zaten ama sizinki öyle değil.




  • Yeni öğrendiğim bir bilgi: Bizim T4 Powershift'ler sandığımızın aksine kuru kavramalıymış. Bu durumda aracı çok zorlayınca gelen yanık kokusu da yine tahmin ettiğim gibi debriyaj balatasından gelen koku oluyor.

    Volvo S60 T4'ler de aynı şekilde kuru kavramaymış. Gerç sorunlu bir şanzıman olduğunu düşünmüyorum zaten kuru tipin vizkoz kayıpları olmadığından %10 kadar daha verimli çalıştığı da malumunuz. Ama yine de ıslak tip olmasını tercih ederdim, varsın 1 litre fazla yaksın.

    İlgili link:http://www.carbase.my/volvo/v40/mk1/1.6-t4-2014

    Ford Focus ve Fiesta'larda 6DCT250 kodlu kuru kavrama powershift 6 ileri şanzımanın kullanıldığını biliyordum. Volvo'larda ise yine Getrag üretimi 6DCT450 kodlu 450Nm torka dayanan ıslak kavramalı powershift versiyonunun kullanıldığını sanıyordum.

    Ama biraz araştırınca 6DCT250 olduğunu öğrendim zaten kullanma klavuzunun 117. sayfasında powershift tanımını verdiği bölümde de yazıyor:

    "Powershift, konvansiyonel otomatik şanzıman
    tersine çift mekanik kavrama diski bulunan bir
    otomatik şanzımandır. Bir otomatik şanzımanda
    bunun yerine gücü motordan şanzımana
    sevk eden hidrolik bir tork konvertörü
    bulunmaktadır."

    Kazamız mübarek olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Önce tinerle iyice temizleyip, kalan siyahlıkları yaptıracağınız bir rotüş boyasıyla halledebilirsiniz.

    Pendik oto sanayide E5 tarafından girdikten sonra ikinci sağda Gert boya diye bir yer var. Çok ufak bir rakama aracın boya koduna göre rötuş boyası yaptırabiliyorsunuz, başka boyacılar da kolaylıkla yapar elbette.

    Avm'de yanımdaki araç kapısını hunharca açıp ön kapı kolumdaki boyayı koparmıştı. O kısmı bahsettiğim boyayla rötuşlamıştım, dikkat etmeniz gereken başta renk farklı gibi duruyor; kuruduktan sonra aynı tona geliyor.

    İnce suluboya fırçasıyla yedirerek dikkatlice boyayabilirsiniz. Auto King'e gitseniz onlar rotüşü çok daha kaba saba yapacak emin olabilirsiniz. Tabi tamponu boyatacağım derseniz en temizi o ama bence sizin için gerek yok. Dgnkr hocamın baya fazlaydı ve darbe yemiş araç o yüzden boya gerekiyormuş zaten ama sizinki öyle değil.

    Auto King'ii kesinlikle önermiyorsunuz sanayide iyi bir usta sorunu Çözer diyorsunuz yani?tesekkurler araştırayım bakayım tanıdık bildik varmı acaba Anadolu yakasinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazydentist

    Bugun yol kenarında bekleme yaparken kıa sportage bır arac yandan gecerken arabaya vurdu ve kactı plakayı aldım polıs cagırdım cok fazla bır zarar olmadıgı rapor tutamayacagını tutsa bıle mahkeme surecı uzun surecegı ıcın beyanıma ıstınaden 354 tl plakaya ceza kestıler.Bende gocuk olmadıgı ıcın daha fazla bırsey yapamadım ama yapanın yanına kar kalması hıc hosuma gıtmedı durup bır gecmıs olsun deseydı ustelemeyecektım ama ne yazıkkı bu ulkede ne hak arayabılıyorsunuz nede ınsanlıktan nasıp alabılıyorsunuz.Daha ciddi birsey olmadı dıye en azından tesellı buluyorum.Sızce bunu nasıl halledebılırım kasko bozulmadan anadolu sıgortanın auto kıng anlasması ıle ufak tefek sorunlar cozulebılır dıye bılıyorum arac daha cok yenı oldugu ıcın boya yada farklı bırsey ıstemıyorum sızce ne yapmalıyım


    Atatürk Oto San Sit 2 kısım 20 sokak no 628-629 maslak istanbul


    Atatürk oto sanayiide Aziz Usta var, Ferrari vs. rötuş ustasi, micro boya kullaniyo, tavsiye ederim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MerTango


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazydentist

    Bugun yol kenarında bekleme yaparken kıa sportage bır arac yandan gecerken arabaya vurdu ve kactı plakayı aldım polıs cagırdım cok fazla bır zarar olmadıgı rapor tutamayacagını tutsa bıle mahkeme surecı uzun surecegı ıcın beyanıma ıstınaden 354 tl plakaya ceza kestıler.Bende gocuk olmadıgı ıcın daha fazla bırsey yapamadım ama yapanın yanına kar kalması hıc hosuma gıtmedı durup bır gecmıs olsun deseydı ustelemeyecektım ama ne yazıkkı bu ulkede ne hak arayabılıyorsunuz nede ınsanlıktan nasıp alabılıyorsunuz.Daha ciddi birsey olmadı dıye en azından tesellı buluyorum.Sızce bunu nasıl halledebılırım kasko bozulmadan anadolu sıgortanın auto kıng anlasması ıle ufak tefek sorunlar cozulebılır dıye bılıyorum arac daha cok yenı oldugu ıcın boya yada farklı bırsey ıstemıyorum sızce ne yapmalıyım


    Atatürk Oto San Sit 2 kısım 20 sokak no 628-629 maslak istanbul


    Atatürk oto sanayiide Aziz Usta var, Ferrari vs. rötuş ustasi, micro boya kullaniyo, tavsiye ederim..







    Teşekkürler Anadolu yakasindayim ama işinde çok iyiyse goturebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Yeni öğrendiğim bir bilgi: Bizim T4 Powershift'ler sandığımızın aksine kuru kavramalıymış. Bu durumda aracı çok zorlayınca gelen yanık kokusu da yine tahmin ettiğim gibi debriyaj balatasından gelen koku oluyor.

    Volvo S60 T4'ler de aynı şekilde kuru kavramaymış. Gerç sorunlu bir şanzıman olduğunu düşünmüyorum zaten kuru tipin vizkoz kayıpları olmadığından %10 kadar daha verimli çalıştığı da malumunuz. Ama yine de ıslak tip olmasını tercih ederdim, varsın 1 litre fazla yaksın.

    İlgili link:http://www.carbase.my/volvo/v40/mk1/1.6-t4-2014

    Ford Focus ve Fiesta'larda 6DCT250 kodlu kuru kavrama powershift 6 ileri şanzımanın kullanıldığını biliyordum. Volvo'larda ise yine Getrag üretimi 6DCT450 kodlu 450Nm torka dayanan ıslak kavramalı powershift versiyonunun kullanıldığını sanıyordum.

    Ama biraz araştırınca 6DCT250 olduğunu öğrendim zaten kullanma klavuzunun 117. sayfasında powershift tanımını verdiği bölümde de yazıyor:

    "Powershift, konvansiyonel otomatik şanzıman
    tersine çift mekanik kavrama diski bulunan bir
    otomatik şanzımandır. Bir otomatik şanzımanda
    bunun yerine gücü motordan şanzımana
    sevk eden hidrolik bir tork konvertörü
    bulunmaktadır."

    Kazamız mübarek olsun.

    kullanım klavuzunda 7 litre yağ konulması gerektiği yazıyor? bu durumda ıslak olmuyor mu? Aracı alırken de bana ıslak şanzıman olduğu söylenmişti.http://www.getrag.com/media/media/press/english/2012_2/2012_02_01_presskit_6dct450/Press_information_6DCT450.pdf (Burada da 7lt yazıyor)
    http://www.getrag.com/media/products/powershift/6dct250/Press_information_6DCT250.pdf (Burada 1.7 lt)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkraver -- 23 Haziran 2014; 22:55:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazydentist

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Bahsettiğiniz Anadolu Sigorta'nın mini onarım hizmeti, tek parça içindeki 30cm'ye kadar olan çizikleri kaskoyu bozmadan onarıyor. Tabi bu söylediğim macun çekilip fırında lokal boya yapılacak uygulamadır.

    Sizin aracın sacında çökme gözükmüyor, daha önemlisi size sürten aracın boyası kalmış gibi duruyor. Bu durumda selülozik tinerle boyayı kolayca çıkartabilirsiniz. Eğer tiner işe yaramaz ve gerçekten aracınızın kendi boyası kopmuşsa, o zaman tampona rotüş boyasıyla düzeltme yaparsınız. Arka kapı içinse, mini onarım kapsamında lokal boya yaptırırsınız ama bence kapıya da güzel bir rötuş denemesi yapılabilir.

    Sonuç olarak, böyle basit bir düzeltme için kaskonuzu bozmanız kesinlikle gerekmiyor.

    hocam br nevı ıcıme su serptınız evet bahsettgım mını onarım hızmetı.yanlız resımde cok net gorunmuyor sanırım ama herhangı bır yerınde gocuk yok arka kapıdada bır problem yok tam olarak temızleyemedım bugun carpan aracın boyasını sungerle bıraz sılınce gıder gıbı duruyor son ekledıgım resımde ısaretlı bolgenın boyası sadece gıtmıs burayı bahsettıgınız rotus boyası yeterlımı bunun ıcın auto kınge gıtsem mını onarım kapsamında yaparlar degılmı servıse gıtmeyeyım


    Öncelikle geçmiş olsun benim aracımda orta şerit kırmızıda beklerken sol şeritten sağa dönmeye çalışan bir minibüs tarafından sol arka çamurluk ezilme ve tamponumda simsiyah bir iz bıraktı aracımı volvo servisine teslim ettim simsiyah olan arka tamponum ilk günkü gibi teslim ettiler söylediklerine göre pasta cila ile çözmüşler ama malesef arka çamurluğu boyatmak durumunda kaldım bence aracınızı direk olarak servise götürün derim sigorta sorgulamada 750 tl bir ücret gözüktü tabiki karşı taraf ödedi. Tekrardan geçmiş olsun der birdaha böyle şeylerle karşılaşmamanızı dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkraver

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Yeni öğrendiğim bir bilgi: Bizim T4 Powershift'ler sandığımızın aksine kuru kavramalıymış. Bu durumda aracı çok zorlayınca gelen yanık kokusu da yine tahmin ettiğim gibi debriyaj balatasından gelen koku oluyor.

    Volvo S60 T4'ler de aynı şekilde kuru kavramaymış. Gerç sorunlu bir şanzıman olduğunu düşünmüyorum zaten kuru tipin vizkoz kayıpları olmadığından %10 kadar daha verimli çalıştığı da malumunuz. Ama yine de ıslak tip olmasını tercih ederdim, varsın 1 litre fazla yaksın.

    İlgili link:http://www.carbase.my/volvo/v40/mk1/1.6-t4-2014

    Ford Focus ve Fiesta'larda 6DCT250 kodlu kuru kavrama powershift 6 ileri şanzımanın kullanıldığını biliyordum. Volvo'larda ise yine Getrag üretimi 6DCT450 kodlu 450Nm torka dayanan ıslak kavramalı powershift versiyonunun kullanıldığını sanıyordum.

    Ama biraz araştırınca 6DCT250 olduğunu öğrendim zaten kullanma klavuzunun 117. sayfasında powershift tanımını verdiği bölümde de yazıyor:

    "Powershift, konvansiyonel otomatik şanzıman
    tersine çift mekanik kavrama diski bulunan bir
    otomatik şanzımandır. Bir otomatik şanzımanda
    bunun yerine gücü motordan şanzımana
    sevk eden hidrolik bir tork konvertörü
    bulunmaktadır."

    Kazamız mübarek olsun.

    kullanım klavuzunda 7 litre yağ konulması gerektiği yazıyor? bu durumda ıslak olmuyor mu? Aracı alırken de bana ıslak şanzıman olduğu söylenmişti.http://www.getrag.com/media/media/press/english/2012_2/2012_02_01_presskit_6dct450/Press_information_6DCT450.pdf (Burada da 7lt yazıyor)
    http://www.getrag.com/media/products/powershift/6dct250/Press_information_6DCT250.pdf (Burada 1.7 lt)



    Müşteri temsilcileri de yanlış biliyor büyük ihtimalle.

    Kullanma klavuzundaki 7 litre yazan kısım geartronic olarak bildiğimiz aslında Aisin TF-80SD model kodlu 6 ileri tam otomatik şanzımanın bilgisi oluyor.

    Getrag 6DCT250 şanzımanı ise kuru tip olduğundan 1.7 litrelik yağ sadece planet dişli tertibatını yağlamak için kullanılan kısım oluyor ve kapalı devre olan bu bölümde yağ değişimi gerekmiyor o yüzden miktarı belirtilmemiş.




  • Herkese merhaba, foruma yeni üye oldum ve hemen üye olur olmaz yaşadığım bir tecrübeyi sizlerle paylaşmak istedim.
    Aracım V40 CC, resimde de göreceğiniz üzere, ön tamponumda gövde ile birleşme yerlerinde (sağ ve sol) boya soyulmaları oluştu, hatta soyulmalar bir ileri seviyeye ulaşarak farların olduğu yerlerin tam alt kısımlarına vs. sıçradı. Aracı yetkili servise götürerek neler olduğunu öğrenmek istedim, aracın resimleri çekildi ve Volvo Gen. Md. gönderildi garanti kapsamında tamponun üzerindeki tüm boyanın kazınarak tekrar boyanması gerektiği bildirildi ve işlem yapıldı. Sizlerinde başına bu gibi bir olay geldi mi, ben tecrübe etmiş oldum çok can sıkıcı bir durum ama atlattık sanırım.
    Bir sonraki iletimde de serviste yaşadığım çok kötü deneyimlerden bahsedeceğim. Herkese iyi günler.


    Edit: Resim eklenmiştir.



    https://store.donanimhaber.com/7a/9e/46/7a9e4654f76ea9c9f14658e6217a167b.jpg[album][/album]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beşiktaş.34 -- 24 Haziran 2014; 9:39:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkraver

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Yeni öğrendiğim bir bilgi: Bizim T4 Powershift'ler sandığımızın aksine kuru kavramalıymış. Bu durumda aracı çok zorlayınca gelen yanık kokusu da yine tahmin ettiğim gibi debriyaj balatasından gelen koku oluyor.

    Volvo S60 T4'ler de aynı şekilde kuru kavramaymış. Gerç sorunlu bir şanzıman olduğunu düşünmüyorum zaten kuru tipin vizkoz kayıpları olmadığından %10 kadar daha verimli çalıştığı da malumunuz. Ama yine de ıslak tip olmasını tercih ederdim, varsın 1 litre fazla yaksın.

    İlgili link:http://www.carbase.my/volvo/v40/mk1/1.6-t4-2014

    Ford Focus ve Fiesta'larda 6DCT250 kodlu kuru kavrama powershift 6 ileri şanzımanın kullanıldığını biliyordum. Volvo'larda ise yine Getrag üretimi 6DCT450 kodlu 450Nm torka dayanan ıslak kavramalı powershift versiyonunun kullanıldığını sanıyordum.

    Ama biraz araştırınca 6DCT250 olduğunu öğrendim zaten kullanma klavuzunun 117. sayfasında powershift tanımını verdiği bölümde de yazıyor:

    "Powershift, konvansiyonel otomatik şanzıman
    tersine çift mekanik kavrama diski bulunan bir
    otomatik şanzımandır. Bir otomatik şanzımanda
    bunun yerine gücü motordan şanzımana
    sevk eden hidrolik bir tork konvertörü
    bulunmaktadır."

    Kazamız mübarek olsun.

    kullanım klavuzunda 7 litre yağ konulması gerektiği yazıyor? bu durumda ıslak olmuyor mu? Aracı alırken de bana ıslak şanzıman olduğu söylenmişti.http://www.getrag.com/media/media/press/english/2012_2/2012_02_01_presskit_6dct450/Press_information_6DCT450.pdf (Burada da 7lt yazıyor)
    http://www.getrag.com/media/products/powershift/6dct250/Press_information_6DCT250.pdf (Burada 1.7 lt)



    Müşteri temsilcileri de yanlış biliyor büyük ihtimalle.

    Kullanma klavuzundaki 7 litre yazan kısım geartronic olarak bildiğimiz aslında Aisin TF-80SD model kodlu 6 ileri tam otomatik şanzımanın bilgisi oluyor.

    Getrag 6DCT250 şanzımanı ise kuru tip olduğundan 1.7 litrelik yağ sadece planet dişli tertibatını yağlamak için kullanılan kısım oluyor ve kapalı devre olan bu bölümde yağ değişimi gerekmiyor o yüzden miktarı belirtilmemiş.

    faturalarıma da baktım tipi yazar mı diye ama bir bilgiye ulaşamadım :) Neyse başa gelen çekilir; henüz 1500kmdeyim; ilk otomatik vites deneyimim olduğu için alışmaya çalışıyorum; d modunu pek sevemedim; s modunda manuel kullanım ile kullanacağım biraz sanırım :)




  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    sn. matador,

    Volvo V40 ve S60'da kullanılan Powershift olarak adlandırılan şanzıman resmi Volvo kullanım kitapçığında açıkça MPS6 olarak belirtilmiştir, bu da üretici firma Getrag'ın 6DCT450 modeline karşılık gelmektedir, yani 6 ileri, ıslak tip, 450nm dayanımlı çift kavrama anlamına gelmektedir.

    Zaten MPS6 dışında başka bir çift kavrama modeli herhangi bir resmi Volvo kitapçığında belirtilmemekte.

    Kaynak olarak belirttiğiniz carbase.my internet sitesiyle resmi Volvo kullanım kitapçığının hangisinin daha güvenilir olacağı konusunda çok da tartışılacak bir nokta olacağını sanmıyorum.

    saygılar..
  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Sevgili Matador, PS'ın ıslak ya da kuru tip şanzıman olduğunu bilmiyorum ama bende de aşırı yüklemelerde sizin de bahsettiğiniz koku oluşuyor. Eğer bu koku debriyaj balatalarından geliyorsa cidden kazamız mübarek olsun diyebiliriz sanırım...
  • razi5000 R kullanıcısına yanıt
    Belirttiğiniz gibi kağıt üzerinde V40'larda MPS6 yani 6DCT450 modeli var gibi duruyor. Ancak aracı zorlayınca gelen koku sıvının içerisinde çalışan debriyajdan gelmesi bana pek mantıklı gelmiyor. Öte yandan şanzıman hissiyat olarak da kuru kavrama gibi değil, tepkiler ıslak kavrama gibi daha ağırbaşlı ama aynı kuru debriyajlı gibi koku gelmesi çok enteresan geliyor ve internette de birkaç yerde V40'lar için kuru kavrama ibaresini görünce öyle olduğunu düşünmeme neden oldu. Hala da emin olamıyorum, bana kuru kavrama gibi geliyor...

    Aşağıdaki linkte detaylı bilgi mevcut:
    http://www.norcalmotorsports.org/users/bryan/mods/tech/SST/Getrag_TG.pdf




  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    çok fazla sıkışık trafikte kalınca (minimum bir buçuk - iki saat, istanbul içi dur-kalk) bende de aynı şekilde hafif bir koku oluyor (camlar açıksa alabiliyorsunuz sadece bu kokuyu), ayrıca ayağınızı frenden çok hafif çekerseniz araba hareket edene kadar hafif bi sarsıntı/tekleme benzeri bir hissiyat mevcut, bu da sadece ilk kalkış anında oluyor. Bir çok kez servise bu konuyu sordurttum, baktırdım, internette kendim araştırdım, ancak anladığım kadarıyla bu powershiftlerin çalışma karakteristiği. Ford Focus 1.6 benzinlilerde kullanılan Powershift DCT250 kuru tipten bariz bir şekilde daha iyi Volvo'daki.
  • Bu arada V40 buluşması sanırım ileri tarih ertelendi...
  • 10 bin yaptıktan sonra Volvo v40 t5 awd alacaklara biraz bilgi vereyim.
    -Aracın konsol bölümünde kullanılan malzeme güzel fakat deri koltuklar için aynı şeyi söylemek mumkun değil
    -Alırken kendinizi gerizekalı gibi hissedebilirsiniz binbeşyüzelli tane paket var. eşim kullanacağı için zorda olsa tüm güvenlik paketlerini almayı başardım :))
    -Araç şehiriçi 12 litre yakıyor.böyle bir araba alacaksanız yakıtı düşünmemeniz gerek. ( eşim ayda 500-600 km yi geçmediği için yakıtı pek önemli bulmadım.)
    - bazı sensörleri algılama konusunda kötü. Bazen algılıyor bazen algılamıyor. Sensörlere güvenirseniz kaza yapmanız yuksek.
    - Amörtisörleri sert fakat rahatsız edici değil.
    - Yol tutuşu iyi fakat umduğum gibi değil.
    - Motor gücü ve tork yeterli. Hızlanma konusunda şanzımanı geri kalıyor.
    - Deri koltukta hafif aşınmalar var bu canımı sıktı. Volvo deri konusunda başarısız.
    - arka taraf basık ve kuçuk arka 3 kişi için değil.
    - 4 çeker konusunda bir subaru gibi değil.
    merak ettiğiniz varsa cevaplayabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bir_vatansever -- 24 Haziran 2014; 15:13:26 >




  • bir_vatansever kullanıcısına yanıt
    Merhaba, tek soru, T4 değil de niçin T5 AWD aldınız.

    Teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 141142143144145
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.