Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (136. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 134135136137138
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mesbul kullanıcısına yanıt
    Fiyatima gore konsolum bu diyor yani makine.
    İnşallah bulursunuz aradiginizi. Aldiginizdada kazasiz belasiz kullanmaniz dilegiyle. Iyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rorschach_

    Fiyatima gore konsolum bu diyor yani makine.
    İnşallah bulursunuz aradiginizi. Aldiginizdada kazasiz belasiz kullanmaniz dilegiyle. Iyi forumlar.

    Aynen öyle:) tekrar teşekkürler iyi dilekleriniz için. İyi forumlar!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesbul kullanıcısına yanıt
    Aynen fikirlerinize katiliyorum. Volvo guvenlik konusundaki hassasiyeti cok iyi ama onlarida alinca zayen arac 100k dan fazla oluyor. Onlar olmadan 95k ya advance satiliyor ama ben icine binip surunce hah iste budur dwdirtmedi. Bwm otomatik bir arac baktigim icin bu segmentte fazla alternatif yok maalesef. Sanirim herkeain golf almasinin nedenide biymus. Eger sessiz motor ve sessiz suapansiyon olsaydi yalit tuketiminin 1,5 lt gazla yakmasini goze alacaktim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kemalatmali K kullanıcısına yanıt
    forum da cok güzel bılgıler vereen arkadaşlar var lütfen bılgılerınızı paylaşmaya devam edelım herkese selamlar
  • Golf full dizel dsg 90100 tl. +Metalik renk 1100tl. Etti mi 91200tl. Golf kötü araba kimse diyemez ama(bence jetta ve passata göre iç mekan işçiliği ve malzeme kalitesi daha iyi) premium kompakt sınıf arabası değildir. Aynı arabanın otomatiği ile manueli arasında 9000 tl farkı birileri açıklarsa sevinirim. Dsg iyi hoş, powershifte göre kesinlikle daha başarılı ama garanti bitince ne olacak diyorum kronik sorunu ile ilgili. Satış temsilcisi garanti uzatalım diyor 2 sene daha 2bin tl civarı bişeydi sanırım. 93200 oldu! 9bin lira farkı alacak Doğuş garanti bitincede istim üstünde araba süreceksin? Hani pahalı idi v40? Diyeceksiniz ki hangi firma ömür boyu ya da 10 sene şanzıman garantisi veriyor. Hangi firma bu kadar fark istiyor otomatik şanzıman için derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KskFaruk -- 1 Haziran 2014; 18:19:59 >
  • KskFaruk kullanıcısına yanıt
    Bence v40 cok pahsli fegil diger takiplerine gore. Ama o bedelin hakkini vermesi icin biraz daha ozen gerekiyor danirim. Motor sesi ve yol sesi ile ilgili. Ayrica dusuk hizlarda sardintili vites gecisinide iyilestirmeleri gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben almadan önce v40 ,a180, bmw116 ve a3 arasında kalmıştım. Bir a3 kadar sessiz bir araba değil v40 ama bence yol ve motor sesi kesinlikle rahatsız edici seviyede değil. 1530 kg olmasının verdiği kalkışlardaki motor sesi fazlalığı için bir açıklama olabilir. Rakiplerine göre 100-200 kilo daha ağır bir araba. Süspansiyonlarıda çok iyi yol tutuşu olan bir arabaya göre sert değil bence. Arkadan çekişli bmw 116d kadar sürüş keyfi yok ama içine oturduğumda hiçbirinde olmadığı kadar güvende, rahat hissettim kendimi v40 da. Fiyat olarak hepsinden çok daha uygun belirtiğiniz gibi. İç mekan kalitesi olarak a3 ve bmw 116 kadar iyi diyebilirim içlerinde a180 en kötüleri bence. Dış görünüm olarak ise bence en iyisi. Ve en önemlisi belki de Türkiye de en önemsizi sayılan güvenlik kısmı. Acemi bir şöför olan eşim de kullanacağı için ve fiyat performans kriterlerime göre en iyisi v40 olduğu için tereddütsüz aldım diyebilirim. Çok iyi şöfor olsakta karşı şeritten bir araba yada kamyonetin üstümüze uçması çok süpriz sayılmaz bu ülkede ve o anda içinde olmak isteyeceğim araba volvo olurdu. Belirttiğiniz gibi keşke powershift biraz pürüzsüz olsa olsa ama bence bu fiyata bu araba fena değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KskFaruk -- 1 Haziran 2014; 19:16:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KskFaruk

    Ben almadan önce v40 ,a180, bmw116 ve a3 arasında kalmıştım. Bir a3 kadar sessiz bir araba değil v40 ama bence yol ve motor sesi kesinlikle rahatsız edici seviyede değil. 1530 kg olmasının verdiği kalkışlardaki motor sesi fazlalığı için bir açıklama olabilir. Rakiplerine göre 100-200 kilo daha ağır bir araba. Süspansiyonlarıda çok iyi yol tutuşu olan bir arabaya göre sert değil bence. Arkadan çekişli bmw 116d kadar sürüş keyfi yok ama içine oturduğumda hiçbirinde olmadığı kadar güvende, rahat hissettim kendimi v40 da. Fiyat olarak hepsinden çok daha uygun belirtiğiniz gibi. İç mekan kalitesi olarak a3 ve bmw 116 kadar iyi diyebilirim içlerinde a180 en kötüleri bence. Dış görünüm olarak ise bence en iyisi. Ve en önemlisi belki de Türkiye de en önemsizi sayılan güvenlik kısmı. Acemi bir şöför olan eşim de kullanacağı için ve fiyat performans kriterlerime göre en iyisi v40 olduğu için tereddütsüz aldım diyebilirim. Çok iyi şöfor olsakta karşı şeritten bir araba yada kamyonetin üstümüze uçması çok süpriz sayılmaz bu ülkede ve o anda içinde olmak isteyeceğim araba volvo olurdu. Belirttiğiniz gibi keşke powershift biraz pürüzsüz olsa olsa ama bence bu fiyata bu araba fena değil.

    Hocam siz volvo ile karşı şeritten kafaya kafaya bir kamyonet ile çarpışınca sapasağlam çıkacağınızı mı düşünüyorsunuz? Veya v40'ın tampondan saptırıcı fırlatarak kazayı atlatacağını mı düşünüyorsunuz?
    Ufak bir hesap yapalım:
    Sizin hızınız: 120
    Kamyonetin hızı:70-80

    Nerdeyse 200km/s ile duvara çarpmakla aynı şey.. Bende volvonun güvenlik konusundaki gelişmelerine hayranım ama bence fazla abartmayalım. Volvo: ironman - mercedes ile bmw ise şahinmiş gibi belirtmişsiniz. Demek istediğim volvo güvenlik konularında tabiki daha ileri bunu herkes kabul ediyor ama diğer markalarda çöp tenekesi değil.. Bahsettiğiniz kaza tipinde tüm arabalarda feci sonuçlar ortaya çıkar. Birde arkada oturan yolcuların %90'ı nın emniyet kemerini takmadığını düşünün. Volvo onların uçmasını da engelleyebilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben belirttiğiniz hızlarda olan bir çarpışmadan bahsettim mi? Diğerlerine çöp tenekesi dedim mi? Hakikatten pes diyorum. Bir kaza olsa içinde olmak isteyeceğim araba Volvo diyorum buradan nerelere giriyorsunuz. Söylenecek fazla bir şey yok :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KskFaruk

    Ben belirttiğiniz hızlarda olan bir çarpışmadan bahsettim mi? Diğerlerine çöp tenekesi dedim mi? Hakikatten pes diyorum. Bir kaza olsa içinde olmak isteyeceğim araba Volvo diyorum buradan nerelere giriyorsunuz. Söylenecek fazla bir şey yok :)

    Volvonun city safety özelliği güzel. Güvenlik konusunda kendini ispatlamış bir marka. Ama diğer markalardan sırf bu yüzden vazgeçirecek kadar bir gelişmişliği yok. Kafa kafaya çarpışmalarda diğerleri kağıt helva gibi ezilirken volvo dimdik ayakta kalmaz. Karşı şeritten kamyonet veya araba uçarsa demişsiniz, örnek olarak verdiğim hızlar icin kusura bakmayın. Ben sizin, karşı şeritten üzerinize uçan arabanın tampona hafif dokunup duracağını kastettiğinizi anlamamışım. Dediğiniz gibi söylenecek çok fazla birşey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yolda park halindeyken karşı şertitten 60-70 km hızla refüjü aşıp size giren bir desota dan bahsetmiş olabilirmiyim.(belki önümde olmuştur böyle bir olay hatta!) Hala uçana kaçana takılmış durumdasınız. Orada bahsettiğim uçma kelimesi deyim olduğunu açıklayayım içiniz rahatlasın. Yoksa Volvo güvenlik için şeçilecek araç ta değil. Boşverin siz benim yazdıklarımı.
  • Forumdaki yeni araç alma arifesindeki arkadaşlarımızın kıyaslama yapmasını gayet iyi anlıyorum. Ama burada V40'ı eleyip de kötü yorum yapma hakkınız olmuyor maalesef. Diğer markaların özelliklerini kendinize göre kıyaslandığınızda size göre üstün geliyorsa gidin o markayı alın. Ama burada da V40'ı kötülemeyin lütfen...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KskFaruk

    Yolda park halindeyken karşı şertitten 60-70 km hızla refüjü aşıp size giren bir desota dan bahsetmiş olabilirmiyim.(belki önümde olmuştur böyle bir olay hatta!) Hala uçana kaçana takılmış durumdasınız. Orada bahsettiğim uçma kelimesi deyim olduğunu açıklayayım içiniz rahatlasın. Yoksa Volvo güvenlik için şeçilecek araç ta değil. Boşverin siz benim yazdıklarımı.

    Sizden yazdıklarımı birdaha okuyup volvoya çamur atmaya çalışmadığımı görmenizi istiyorum. Ben sizin bahsettiğiniz kaza tipinden ilk mesajımda anlattığımı anladım. Anlattığım kaza tipinin, volvoyla karsılastırdığımız bütün araçlar için felaketle sonuçlanacağını belirttim. Volvonun güvenlik konusunda kendini kanıtlayan bir marka olduğunu söyledim. Yalnız bunun diğer araçlardan vazgeçirecek derecede bir avantajı olmadığını söyledim. Eğer volvo o kadar çok müşterilerinin ve çevrenin güvenliğini isteseydi, bütün güvenlik sistemlerini standart olarak verirdi. "Parası olan bir müşteri yayaya çarptığında yaya hava yastığı sayesinde katil olmasın, parası yetmeyen içinde inşallah çarptığı adam ölmez diyelim." Herşeyin pazarlama stratejisi olduğunu size hatırlatmak için yazdım bunu. Siz mythbusters'a bağlayıp hala hayalinizdeki kazayı anlatmaya çalışıyorsunuz. İyi forumlar!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herşeyin pazarlama stratejisi kavramını sanırım otomobil firmalarında en son hakeden firma Volvo dur. Zamanında emniyet kemerini icat edip(iki noktalı çapraz) patentini almayarak bütün firmaların ücretsiz kullanımına sunmuştur. Günümüz ekonomisinde yapılan ticari ahlaksızlıkların yanında Volvo nun ekstra güvenlik paketlerini ücretle sunması kadar doğal bir durum olamaz. Keşke fikir sahibi olmadan bilgi sahibi olsak. Kafanıza göre bir senaryo çizip yazmadığım şeyleri yazmışım gibi gösterenin kim olduğuna okuyanlar karar versin madem. Size de iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KskFaruk -- 1 Haziran 2014; 23:00:32 >
  • 7-8 mesaj öncesine kadar ne de güzeldi burası:) Fırsat bulup T4 test ettiğimde görüşlerimi tekrar buraya yazarım arkadaşlar. O zamana dek görüşmek üzere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesbul kullanıcısına yanıt
    Güzel kalsın o zaman bende bundan sonra bölüme yazmayacağım. Tartışmasını bilmiyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesbul

    4 araç vardı ilgilendiğim. 118i, v40, a200, ve jülyet. Son açtığım konuda hepsinin ayrı ayrı değerlendirmesini yaptım. Sürüş konusunda bende iz bırakanlar 118i ve jülyet oldu. Diğer bütün konularda 118i jülyeti geçtiği için 1. sıraya bmw oturdu. Aradığım araç %90 oranında belli oldu yani. Bütçe yetmediği için ikinci el alacağım bu yüzden bulduğum ilanlardaki araçlarda mesela cc veya xenon yok ise direk geçiyorum:) Sıfır alacak olsaydım dediğiniz gibi opsiyonu ekletmek mecburiyetine girerdim..

    Mesela bmw lerde gelişmiş gösterge paneli var opsiyon olarak teknoloji paketi altında satılıyor. İlandaki arabanın fiyatı istediği kadar uygun olsun, o paketin olmadığı ilanlarıda geçiyorum..

    Bu arada v40 t4 test etmeden araba almayacağım. İçimde kalır yoksa:)


    Hocam işte bende burda takıldım,senede 15-20 yapıyorum fakat öyle aham şaham trafiğe girdiğim yok,zaten arabayla karşıya haftada bir geçiyorum o da bazen 15 günde bir falan oluyor,
    dediğiniz gibi bir evvelki arabamda C180'di artık benzinciye gitmekten yldığım ve pombacılarla ahbab olduğum için Audi A1 aldım,hem performans hemde az yaksın diye,ama sanırım yukarıda bir arkadaşın söylediği
    gibi 118i'ye focuslanayım az bir farkla,bu arada eski kasa 316 (2009)da da aynı vites topuzu var sanırım,vites geçişleri ve debriyajı nasıldır,ona benziyorumu.
    Çok teşekkürler.




    0
    Paylaş




  • V40 sayısının arttığı bugünlerde neden bir buluşma ayarlamıyoruz?
  • Bu city safety olayını bence kullanıcı adaylar abartmışlar. Ben test ettiğim v40 da bunu denemek istedim. Yanımda oturan sorumlu kişi denemesek daha iyi olur. Trafiksiz bir alanda bayinin önünde denetirim dedi. Neden dedim? 50 km hızın altında çalışıyor ve 45 km/sa hızın %20 si kadar yavaşlatıyor ve yavaşça vurmanızı sağşıyor, 20 km/sa hızda kesin duruyor dedi.
    E şimdi sizce bu sistem güvenlimi? 20 km hızla vursan nolur vurmasan nolur. tamponlar zaten bunu absorbe edecek kadar geliştirilmiş durumda.
    Ayrıca bazı arkadaşlar yazılanları yanlış anlıyorlar. Amacım marka fanatikliği yapmak değil, verdiğim her kuruşun hakkını almak ve içime sinmesini beklemektir. Bence A180 ile V40 karşılaştırılaak araçlar değiller. V40 daha iyi, A3 ile denk (marka değerleri hariç) BMW 1 serisi ise bence A180 den farklı değil. Zaten A180 buna rakip olarak üretilmiş ticari bir segmenttir.
    Yukarda bir arkadaş diğer markalarında teneke niyetine gözden çıkarılmaması gerektiğini söylemiş ve çok da doğru söylemiş.
    Şimdi 95k değerinde V40. Ancak 75k değerindeki C segment araçlar arasında Euro Ncağ dan 5 yıldız alan en az 3 araç sayabilrim. Ben tüketici olarak son noktada şuna bakıyorum. 70k ya satılan c segment bir araçla V40 arasındaki 25k tutarında bana ne veriyor? Ne vaad ediyor? Sonuçta paraları sokaktan toplamıyoruz ve kimsede aldığı aracı 2 sene sonra satarken geberik bir rakamla elinden çıkarmak istemeyecektir. Malum ikinci el sitesinde v40 ları 4 aydır takip ediyorum hiç satılan yok, ha istenen rakamlar sıfırından %10 daha düşük.
    Oysaki bir golf, astra, gulietta gibi araçlar öyle değil. peynir ekmek gibi el değiştiriyor ve güvenlik konusunda V40 la yarışmasalarda yerlerde sürünmüyorlar.
    V40 almak konusunda şuanda bir adım geri atmış durumdayım. Ama alacak olsam bence R-design en makul seçenek. 90k+1750 cc ile 92k civarına alınabiliyor.




  • thekinger T kullanıcısına yanıt
    V40'ı özellikle de R-design donanımlı bir aracı sadece güvenlik öğeleri ile değerlendirmek yanlış olur. Bugün hangi markaya giderseniz gidin, istediğiniz donanımda bir aracı fiyatlandırdığınızda aşağı yukarı aynı fiyatları göreceksiniz.

    Astra haricinde bahsettiğiniz diğer araçları sürme şansım oldu. Ben de V40'ı alırken A180 , 1.16i , A3 arasında gidip geldim. A180'nin en hoşuma giden tarafı , şimdiki yeni yeni mercedeslerde de olan Vites olayıdı. Direksiyondan tek bir tuşa basarak "p"konumuna almak gerçekten de büyük kolaylık, ayrıca orta alanda da büyük bir kullanım alanı sağlıyor. Ama aracın içi gerçekten de çok küçük.

    Bmw iç tasarım ve motor kuvvetini çok iyi yansıtıyor olmasına rağmen dış tasarımında eksikliklerle beni kaybetti. Son 2 senedir sunulan "M paket" ise fiyatı ile kıyaslandığında bence yüksek kalıyor. Aynı donanımda olan V40 ile müsait bir vaktinizde kıyaslama yaparsanız siz de bunu görürsünüz.

    A3 , V40 ile birlikte çıkmıştı ve bana o zaman fiyatlandırmayı yapamamışlardı.

    Alfayı hiçbir zaman düşünmedim. Yakın arkadaşımın yıllardır süre gelen Alfa tutkusu 159 ile başladı. Motor problemleri ile birkaç sene mücadele ettikten sonra dersini almamış olan arkadaşım , Gulietta ile yeni problemler serüvenine 1 sene kadar daha devam etti.

    Küçümsemek için söylemiyorum ama bunun dışında çin-kore-fransız-japon vb markaların araçlarından zaten uzak duruyorum.

    Golf güzel bir araç. Gerçekten de amortisörler sessiz çalışıyor. 122PSlik motoru kullanma şansım oldu. Performansı tatminkardı. Ama o araç da istenilen donanımlarla bence biraz yukarıda kalıyor.

    Ayrıca V40 R-design'ın diğer araçlara göre dizayn olarak da çok farklı bir çizgisi var. Sadece görsel olarak değerlendirildiğinde ve yollarda "benim sürdüğüm araç daha az görünsün" istiyorsanız bence V40 R-design tek geçilecek bir araç...




  • 
Sayfa: önceki 134135136137138
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.