Şimdi Ara

Volvo V40 Cross Country 1.6d Powershift inceleme ve test sürüşü (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
105
Cevap
4
Favori
12.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gelelim araçla ilgili olumlu tespitlerime:

    1. İç mekan malzeme ve özellikle işçilik kalitesi çok başarılı olmuş. O kadar bozuk yoldan, hem de 18'' jant-lastiklerle gitmemize rağmen tıkırtı-çıtırtı gelmedi hiç. Harbiden bravo.

    2. Araç bence çok şık. Önden-arkadan-yandan-içten-dıştan, ne taraftan bakarsam bakayım bir falso bulamadım. Bu konuda da bravo.

    3. Aracın süspansiyonlarını çok başarılı buldum. Sesli çalışmıyorlar ve işlerini çok iyi yapıyorlar.

    4. Stop start sistemi çok başarılı çalışıyor. Devreye girip çıkması sessiz sedasız gerçekleşiyor.




    Bunlar da olumsuz bulduklarım:

    1. Aracın pütürlü asfalttaki lastik sesi yalıtımı 18'' ve geniş tabanlı lastiklerin de etkisiyle çok başarılı olmayacak gibi. Gerçi rakiplerin de benzer koşullarda bir düzeyde olacağını düşünüyorum ama yazmadan edemedim işte.

    2. Aracın motoru gürültülü çalışıyor. Buna bir de 2500 devirlerden sonra bir de homurtu ekleniyor. Tabii aracın yalıtımı genel olarak başarılı olduğu ve çıtırtı-tıkırtı çıkmadığı için insan direkt olarak homurtuya odaklanıyor. :)

    3. Kendi adıma yazıyorum ve galiba yaşla da ilgili olsa gerek ama özel amaçla üretilmiş araçlar hariç (örneğin spor araçlar) belli bir bütçenin üstündeki araçlarda baş ve diz mesafesinin daha geniş olduğu araçlar bu konuda bu kadar başarılı olmayan araçlardan daha bir revaçta sanki. Dediğim gibi GT86 ya da S2000 gibi araçlar bu tür bir beklentiyle tercih edilmiyor ama ben bu fiyat aralığındaki bir araç için içi ve bagajı daha büyük bir araç tercih ederdim herhalde.


    Araçtaki donanım kalemlerinin çoğunu denemediğim için ses ve varsa navigasyon sistemleriyle ilgili bir yorumum yok.

    Açık bir yolda yerine göre tam gaz verip tepkilerini ölçemedim ama Powershift şanzıman DSG ve EDC'ye göre daha bir ağırkanlı geldi.

    Çift kavramadan çok tam otomatik şanzımana yakın tepkiler verdi.

    Ama yeni bir araçta henüz aşınmamış kavramalar çok belirleyici olmamalı.

    Bu aracın en az 20-30 bin km sonrasındaki şanzıman performansını bekleyip görmek gerek.



    Aklıma gelenler şimdilik bunlar.

    Eklemeler yapabilirim.:)




  • Plakada VK'ymış
  • Hocam teşekkür ederim.tekrar üçünüzünde emeğine sağlık.dizel otomatik versiyonunun gelmesi ve rakiplerinin yaptığı zamlardan dolayı istanbulda sadece 1 kez gördüğüm bu aracı muhtemelen daha çok göreceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iç mekan fotoğraflarda, videolarda basit ve çok düz durabilir ama emin olun aracın içine binip biraz kurcaladığınızda ne kadar kullanışlı, kaliteli ve aslında şık olduğunu anlayabiliyorsunuz. Şöyle bir örnek vereyim sağ dirseğinizi dirsekliğe yaslayın ve ön konsoldaki tuşlara dokunmaya çalışın çoğu araçta dokunamazsıız hatta mesela bmw'de bunu çözmek için i-drive gibi bir sistem yapılmış ama V40'da sağ dirseğiniz dayalı iken tüm ön konsoltaki tuşlara dokunabilir, telefon numarası bile çevirebilirsiniz
  • Ben de cumartesi gunu otokocta araci test ettim istinyede.
    Premium 81 bin advanceye de 85bin fiyat aldim
    Arac konforlu degil. Sert suspansiyon dan dolayi bocegin uzerinden gecseniz hissediyorsunuz. Ancak rahat ve guven veren bir arac.
    İlk oturdugunuzda aracin on cami okadar yatik ve konsol o kadar yuksek ki ben onumu goremem diyorsunuz ama surerken oyle gelmiyor. Oturdugum anda sanki kendi aracim gibi adapte oldum. Arka diz mesafeleri iyi ama bana ne arkadan :) bagaj iyi. Tek vazgeciren sey aracin icinde cok sert plastik kullanilmis olmasi. Direksiyon hizasinin alti bulasik legeni gibi ses cikartan plastik. Ust tarafi yumusak plastik. 80+ binlirayi sert plastige vermem. Arabanin şekli 10 numara. Ben cok begenmedim. Test aracinda citirti falan yoktu ama o sert plastiklerle araba 3 gun gunesin altinda kalsa genlesmeden catir cutur sesler gelmeye baslar. Alinip uzun yillar binilecek bir volvo izlenimi vermedi bana. Ozetle begenmedim. Fiyatinin arabasi degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • göstergeler ve tipi gerçekten güzel olmuş.Haluk abi bu testleri yaparken showroomlara alıcı gibi mi gidiyosunz?
  • İnceleme için teşekkürler.

    DSG sorunlu yiaaa


    Volvo'nun konsolunu beğenmeyenlerin, artık sıkıcı geliyor diyenlerin VW'ci olması da manidar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Ben de cumartesi gunu otokocta araci test ettim istinyede.
    Premium 81 bin advanceye de 85bin fiyat aldim
    Arac konforlu degil. Sert suspansiyon dan dolayi bocegin uzerinden gecseniz hissediyorsunuz. Ancak rahat ve guven veren bir arac.
    İlk oturdugunuzda aracin on cami okadar yatik ve konsol o kadar yuksek ki ben onumu goremem diyorsunuz ama surerken oyle gelmiyor. Oturdugum anda sanki kendi aracim gibi adapte oldum. Arka diz mesafeleri iyi ama bana ne arkadan :) bagaj iyi. Tek vazgeciren sey aracin icinde cok sert plastik kullanilmis olmasi. Direksiyon hizasinin alti bulasik legeni gibi ses cikartan plastik. Ust tarafi yumusak plastik. 80+ binlirayi sert plastige vermem. Arabanin şekli 10 numara. Ben cok begenmedim. Test aracinda citirti falan yoktu ama o sert plastiklerle araba 3 gun gunesin altinda kalsa genlesmeden catir cutur sesler gelmeye baslar. Alinip uzun yillar binilecek bir volvo izlenimi vermedi bana. Ozetle begenmedim. Fiyatinin arabasi degil.

    V40 Cross Country D2 Premium Powershift 81.710 TL
    V40 Cross Country D2 Advance Powershift 89.390 TL
    Advance'te 4.400 indirim yaparken Premium'da neden 700 TL indirim yapmışlar acaba hocam ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    quote:

    Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX

    Aile için dar demek.

    Evlenenlerin araba konusunda garip bir kompleksi var.Akıl mantık eriyor mu tek çocuklu bir ailenin C sınıfı bir arabaya sığmamasına.



    Emeğinize sağlık.

    Hocam bebek hakikaten annede titiz ise büyük kadar valiz taşıtıyor yanında tabi valiz mesele değil mesele koltuğu arabası aslında bunun çok basıt çözümü var çocuğun alışverişini yaparken aynanda birden fazla işe yarayan isviçre çakısı gibi puset çocuk koltuğu araba aynanda fonksiyonel aletler var araba ile işiniz bittiğinde klipslerden koltuğu söküyorsunuz arabanın koltuğa sabitleyince çocuk koltuğu oluveriyor ayakları katlayıp bagaja yatırıyosun tekerlekleri kadar hacm işgal ediyor o kadar




  • Boyum 1.83 ben bu araca showroomda binerken iki büklüm oldum. Hayatımda bu kadar dar bir kapı girişi olan araç görmedim zaten o anda almayı düşünmeyi dahi bıraktım. Ayrıca videoda çok sallanmışsınız tamam 18 jant falan ama bu arabada 17 jant arabanın havasını kacırır. Sizin videodan sonra iyice soğudum darbe emilimi sıfır araçta. Bizi aydınlattıgınız için teşekkürler. Ayrıca o kimsenin beğenmediği a180 cdi ile test sürüşüne çıktım ve bu arabayı ondan daha iyi görmek bence saçmalık olur
  • Elinize saglik, muthis arac & muthis inceleme...

    keske fiyatlari biraz daha duzgun olsa da merso ve bmw'nin akli basina gelse
  • artık herkes sorunun farkında darısı forumdakilere
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkb23

    İnceleme için teşekkürler.

    DSG sorunlu yiaaa


    Volvo'nun konsolunu beğenmeyenlerin, artık sıkıcı geliyor diyenlerin VW'ci olması da manidar

    Golf'de degisti konsol ayni sekilde passat ile devam edicek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malesef bunu incelemeden saymıyorum.Çekimlerde hiç doğru düzgün bilgi verilmemiş.Ayrıca çekim yeri yanlış hep dizini çekmişler.Bu arada aracı kim kullanıyorsa çok yanlış hareket ediyor.Kucağında fotoğraf makinesi ile araç kullanılmaz.Direksiyon toplarken eller bırakılmaz.Neyse gerçek bir inceleme ve video bekliyorum bu araçla ilgili
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkb23

    İnceleme için teşekkürler.

    DSG sorunlu yiaaa


    Volvo'nun konsolunu beğenmeyenlerin, artık sıkıcı geliyor diyenlerin VW'ci olması da manidar

    Golf'de degisti konsol ayni sekilde passat ile devam edicek

    Değişen VW konsolu bile Volvo'nun konsolunun yanında sıkıcı bence Ayrıca da değişmeden önceki konsol kaç yıldır kaç modelde kullanıldı bir göz atmakta fayda var. Caddy'den CC'ye kadar.




  • Çok doğru.

    Passat'a da binsen, Caddy'ye de binsen aynı göstergeler, direksiyon vs.

    Tam bir halk arabası işte, avam ötesi
  • 17 jant konfor için hem ideal hem de 18 jant gibi yüksek opsiyon ücreti gerekmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Çok doğru.

    Passat'a da binsen, Caddy'ye de binsen aynı göstergeler, direksiyon vs.

    Tam bir halk arabası işte, avam ötesi


    Ama o piğeminyum
  • DSG muhabbeti harikaydı ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkecelik

    Boyum 1.83 ben bu araca showroomda binerken iki büklüm oldum. Hayatımda bu kadar dar bir kapı girişi olan araç görmedim zaten o anda almayı düşünmeyi dahi bıraktım. Ayrıca videoda çok sallanmışsınız tamam 18 jant falan ama bu arabada 17 jant arabanın havasını kacırır. Sizin videodan sonra iyice soğudum darbe emilimi sıfır araçta. Bizi aydınlattıgınız için teşekkürler. Ayrıca o kimsenin beğenmediği a180 cdi ile test sürüşüne çıktım ve bu arabayı ondan daha iyi görmek bence saçmalık olur

    1.87 ve 130 kg yum. rahat şekilde girip çıkabiliyorum. aracın koltuguyla alakalı bir durum olabilir. ama önde biri oturuyorsa arkası uzun boylular için ölüm gibi bişi.

    a180 dede aynı durum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.