Şimdi Ara

Volvo S70 2.0 T5 1998 ? (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
2
Favori
48.094
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar uzun zamandır denemiyordum bugün denemesini yaptım .T5 le 0 dan 100 e spor modda tam olarak 8.80 sn de çıktım.teknik detaylardada kiminde 8.8 kiminde 7.7 hatta 7.3 gözüken detay bile var ama benim aracım 8.8 de çıktı tam T5 olarak...
  • teknik detaylara ben de baktım: otmatik viteste 8.8 düz viteste7.7 diyor. s40 t4 için düz viteste 7.3 diyor. s40 ın daha hafif olmasından dolayı...

    senin araban tam fabrika verilerini yansıtmış, oldukça iyi bir araç olsa gerek.
  • teşekkürler sağolun...ben de 13 seneden sonra fabrika verisini tam yansıtmamasından korkmuştum, ilk aldığımda denemiştim 9-10 saniyeden önce çıkamıyordu ama turbosunun bakımını yaptırmak baya işe yaradı..
  • dostlar yelpazeyi biraz genişlettim s40 t4 de bakıyorum.

    2001 model t4 ün 180 binde yağ yakması sonucu motoru 8500 tl ye yenilenmiş. galerinin dediğine göre. böyle bir araç randıman verir mi. volvoların motoru yenilenince sıfır ayarında olur mu, yoksa eski tadını hiç vermez mi?

    bu arada s 40 t4 için ne dersiniz, nasıldır?
  • up
  • Saab 9.5 ile Volvo S70 kıyaslandığında neler söylenebilir. Saab 2.3 litre 230 hp turbo. Performans, arıza istatistiği, sağlamlık, yol tutuş, konfor gibi kıyaslamalar neler olur ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2,0t ile gazın 3/4 ü ile giderken T5 ile gazı yarısına kadar verirsen aynı gücü alırsın yani daha az yakar. 2.3 t5 al o dahada az yakar. öte yandan 2.0 motor ile yolda e46 m3e bile nal toplatırsın. konfora gelince aşırı sert bir süspansiyona sahip. 80-90 ile gidersen ekonomikte. fakat malum t5 denince 225 beygirlik bir tork canavarını yavaş süremezsin. heleki o sesi hep dinleyesin gelir. istemeden çok yaktırırsın. hatta o arabaya ekonomi yaptırmak içinden gelmez. ama lpg ile biz 260 kilometrede dakikalarca bastık banamısın demedi araba. temizini bulursan masraf yapmaz 15 - 20 yılda bir ön takıma girer. ama satmak için volvo beş para etmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklasik 3/4 aydir 98- s70 kullaniyorum
    Diger ozellikleri unutun. Sadece sunu belirteyim;
    Gecen hafta malumunuz pendik/ tuzla arasinda dolu yagdi
    Otoparkta benim aracin yaninda focus 2014/ i10/ vectra gibi araclar vardi
    Sonuc tahmin edebileceginiz gibi diger araglarda doludan dolayi onlarca kucuk göçük , ancak arabamda cizik yok :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mfymfy

    beyler uzun yolda bu aracın fazla yaktığını duydum 8lt değil de 10 lt civarı dğru mu??? 100 km sabit hızda kaç yakıyor.

    10 lt lpg yakti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Selamlar,

    Konya'da yaşıyorum. Motoru arızalı bir s70 buldum almayı düşünüyorum. Proje aracı olacağı için motorun arızalı olması benim için çok sorun oluşturmuyor. pistonlar forgedlenecek ve motor yeniden yapılacak.

    Konya'da bildiğiniz, bu motorları yapabilecek bir usta var mı ya da ankarada

    motor yaptırmak 4 bini geçer mi?
  • Öncelikle herkese merhabalar.

    Aranıza yeni katıldım. Forumdaki konularda aradım volvo sorunlarıyla ilgili bir thread vardı ama o aktif değil bende buraya yazmayı uygun gördüm.

    Aracım 1998 Model Volvo S70 T5 (Otomatik Vites). Aracı babam 180.000km'de Ankarada Volanda çalışan bir satış temsilcisinden aldı o kişi ise aracı 0 km iken almış. Bende aracı babamdan 300.000km iken aldım. Sorunum şu araç hantal ve çekiş çok az çünkü bu aracın ilk aldığımız zamanki ataklığını hatırlıyorum. Tabiiki araca babamın tüp taktırmış olmasıda etkilemiştir ancak bu kadar da olmaması lazım başka bir sorun var kesin. Bununla ilgili forumdada yazılan MAF, sensörü bujiler, O2 sensörü ve katalitik konvektör hepsini kontrol edicem gerekirse yenileriyle değiştiricem. Sizinde bu yazdığım noktalar dışında aklınıza gelen bir nokta varsa söylerseniz çok sevinirim.

    Araç şuan 330.000km de ve Su Radyatörü, Devirdaim, Triger Seti, V kayışı yeni değişti. Ben şuanda şanzıman yağını değiştirmek istiyorum açıkçası babam hiç değiştirmemiş ve daha önceki sahibide yapmışmıdır değişim(180.000de almıştık ondan) onuda bilemiyorum yani baya kritik bir durum. Birde farkettiğim bir ses var arabada ilk kalkışta geliyor ıslık sesi ve duruşa geçtiğimdede en son durmaya yakın geliyor aynı ses alçalan bir frekansla. Tekerlek bilyası veya şanzıman bilyalarından olabileceğini okudum birkaç yerde, bana şanzıman gibi geliyor 1. vites sanki ve sadece birinci vites geçişinde arabada hafif bir tık diye bir itiş hissi oluyor geçerken vites.

    Şanzıman yağını değiştirmek istiyorum ama ustam bana eğer değiştirirsem bu zamana kadar aşınmış metal parçaları eski yağla gideceğinden buralarda boşluk olacağı ve bununda vites geçişlerinde vuruntu yapabileceğini söyledi. Ama yağın değişmesi gerekiyor kesin baktım yağ çubuğuna rengi kıpkırmızı değil, bulanıktı. Biraz araştırdım istanbulda BG PF5 diye bir ürünle sıkıntısız eski yağı tamamen dışarı atan (Tork Konvektöründeki eski yağda dahil) ve yeni yağıda aynı anda dolduran bir sistem ancak ben ANKARA da yaşıyorum.

    Sizden görüşlerinizi bekliyorum Şanzıman yağı değişimi ile ilgili ne yapmamı önerirsiniz.




  • Malum olan o ses kronik sirun gibi. Bende 98 s70 var, arkadasta 2000 s 40 ses nerdeyse ayni.
    Ozellikle motor sogukken. Isinip ikinci calistirmsda duymuyorsun :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ee beyler, şimdi ben saab 9-5 2.3, bu arkadaş ve 850 t5 arasında çok kaldım. ne yapmak lazım? hangi vikingi alacağız?
  • bizhy kullanıcısına yanıt
    2.0 T 2.0 T-5'den çok yakar, 2.0 T-5 ise 2.3 T-5R'den çok yakar. T5 motorda beygir gücü ne kadar yüksek olursa o kadar daha az yakar
  • Son mesajın üzerinden 1.5 yıl geçmiş.
    Acaba t5 kullanıcısı kalmadımı
    tamda alma arefesindeydim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de 5 aydır kullanıyorum çok memnunum temiz bir s70 bulursan kaçırma al derim.
  • Hadi beyler hortlasın konu :)
  • engin uzun E kullanıcısına yanıt
    madem konu hort, aklıma takılan birşey var onu sorayım

    şu aşadaki ilanda arkadaş ne anlatmak istiyor? normalde zaten 2 taraftan bakınca da aynı gözükmüyor mu jantlar? bu jantları çok beğeniyorum, flanş olsa kendi aracıma bile düşüneceğim ama durumu anlayamadım.
    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-jant-lastik-volvo-850-orjinal-ozel-siparis-jantlar-715993275/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersin310

    madem konu hort, aklıma takılan birşey var onu sorayım

    şu aşadaki ilanda arkadaş ne anlatmak istiyor? normalde zaten 2 taraftan bakınca da aynı gözükmüyor mu jantlar? bu jantları çok beğeniyorum, flanş olsa kendi aracıma bile düşüneceğim ama durumu anlayamadım.
    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-jant-lastik-volvo-850-orjinal-ozel-siparis-jantlar-715993275/detay
    Sizin bahsettiğiniz ilanı inceledim normal T5 jantlarından bir farkını göremedim.https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-volvo-850-t5-prins-lpg-temiz-bakimli-699255906/detay
    Bu ilana baktım o da aynı..Ve daha niceleri.
    Sanırım hatalı bilgi var.




  • Hocam tekrar inceledim de, satıcı haklı. 850 ve s70 t5 ilanlarına bakınca anlaşılıyor. Normalde 4jant da ayni yöne eğimli kollara sahip. Haliyle jantları nasıl takarsanız takın arabanın sağı ile solundaki görüntü bir olmuyor. İlginç bir olay, tasarımları bence harika ama volvonun bu şekilde tasarlamasına anlam veremedim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.