Şimdi Ara

VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar (203. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.561
Cevap
77
Favori
605.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 201202203204205
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim baktığım araç 2.0T 203 hp olanıydı. 1.6 hiç düşünmedim çünkü performansının şuanki aracım kadar iyi olacağını düşünmüyorum. 2.0a binmek varken 1.6yla yetinmeye gerek yok. Ama işte 2.0larda da böyle bir problem varmış. Bana 2012 modellerin 2. Elini bulmam gerektiği söylendi. 2011 lerdeki powershiftler problemliymiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Selam,

    herhangi bir kronikleşmiş şanzıman problemi yok S60'larda. İlker usta hangi verilere dayanarak bunu uyduruyor bilmiyorum. Sadece tecrübem, bu arkadaşlarımızın 2 kez üst üste aynı arızayı görünce , "abi bu kronik" arıza yaftasını yapıştırmaya bayılıyorlar. İçiniz rahat olsun, durduk yerde evham yapıp olumsuz düşünmeyin.

    Sevgiler

    Kimsenin avukatı değilim ama Ankaranın "En İyi" özel servislerinden birinin "En İyi" ustasına "...uyduruyor..." demek bana doğru gelmiyor. Ankaralı arkadaşların tanıdığı, en azından duyduğu İlker usta diyorsa düşünmek lazım.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TANIOS74 -- 15 Mart 2013; 9:08:22 >
  • Ben sırf İlker ustayı kaybetmemek için Volvo' dan vazgeçemem diyorum... Çünkü 20 yaşından beri aracım var ve her markadan çok usta tanıdım ama onun gibisini görmedim. Bu benim şahsi fikrimdir. İnsanlar katılmayıp farklı yorumlar yapabilir, kendi düşüncesidir saygı duyarım. Ama bu yine benim düşüncemi değiştirmez...
    O bana alma demişse şu dakikadan sonra 75 bin liralık aracı 50 bin liraya bile verseler almam...
  • Bende aynı şekilde katılıyorum, arizayi sak diye söylüyor. Uzmuyor, fiyatta gecirmiyor, dostane.. Daha ne olsun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt

    Benim baktığım araç 2.0T 203 hp olanıydı. 1.6 hiç düşünmedim çünkü performansının şuanki aracım kadar iyi olacağını düşünmüyorum. 2.0a binmek varken 1.6yla yetinmeye gerek yok. Ama işte 2.0larda da böyle bir problem varmış. Bana 2012 modellerin 2. Elini bulmam gerektiği söylendi. 2011 lerdeki powershiftler problemliymiş.

    o sizin kendi düşünceniz 1.6 180 hp varken 2.0 203 hp ye binip binlerce lira neden vergi ödeyeyim buda benim düşüncem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt

    Benim baktığım araç 2.0T 203 hp olanıydı. 1.6 hiç düşünmedim çünkü performansının şuanki aracım kadar iyi olacağını düşünmüyorum. 2.0a binmek varken 1.6yla yetinmeye gerek yok. Ama işte 2.0larda da böyle bir problem varmış. Bana 2012 modellerin 2. Elini bulmam gerektiği söylendi. 2011 lerdeki powershiftler problemliymiş.

    o sizin kendi düşünceniz 1.6 180 hp varken 2.0 203 hp ye binip binlerce lira neden vergi ödeyeyim buda benim düşüncem.

    Ona da saygı duyarım :))
  • forumda grevmi var? bu ne sessizlik
  • selamlar,

    sanırım 360hp civarlarındayım şuan. yeni benzin pompam, downpipe, 465c enjektörler ile viteslerde kesik kesik yürüyor. yüksek devirlerde hayli kesme var ama orta devirler muazzam.

    işlemlerden öncede kesiklik vardı benim gerçi, wastegate ayarını nasıl olacak bir türlü çözemedik. sonra o şekilde bıraktım arabayı uzun süredir yeni S60 T4 kullanıyorum ama biraz yavaş, hantal bir araba.

    T5'deki durumu nasıl çözeceğimi bilemiyorum, yardım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 16 Mart 2013; 3:49:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt

    Benim baktığım araç 2.0T 203 hp olanıydı. 1.6 hiç düşünmedim çünkü performansının şuanki aracım kadar iyi olacağını düşünmüyorum. 2.0a binmek varken 1.6yla yetinmeye gerek yok. Ama işte 2.0larda da böyle bir problem varmış. Bana 2012 modellerin 2. Elini bulmam gerektiği söylendi. 2011 lerdeki powershiftler problemliymiş.

    o sizin kendi düşünceniz 1.6 180 hp varken 2.0 203 hp ye binip binlerce lira neden vergi ödeyeyim buda benim düşüncem.

    Ona da saygı duyarım :))


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    selamlar,

    sanırım 360hp civarlarındayım şuan. yeni benzin pompam, downpipe, 465c enjektörler ile viteslerde kesik kesik yürüyor. yüksek devirlerde hayli kesme var ama orta devirler muazzam.

    işlemlerden öncede kesiklik vardı benim gerçi, wastegate ayarını nasıl olacak bir türlü çözemedik. sonra o şekilde bıraktım arabayı uzun süredir yeni S60 T4 kullanıyorum ama biraz yavaş, hantal bir araba.

    T5'deki durumu nasıl çözeceğimi bilemiyorum, yardım :)

    Wastegate elle ayar değişikliği işe yaramaz, eski turbolarda iyiydi wastegate cubuğundaki vidayla turbo basıncı direk değişiyordu şimdi sadece yazılım değişikliği :( şimdi lpg ustalarında güzel el cihazları var yakıt hava karışımını araba hareket halindeyken okuyabiliyor arabadalpg olması gerekmez, yüksek devirlerdekikesiklik fakir/zengin karışımdan mı anlaşılabilir , ona göre iyi bir chip tuning yapılırsa o araba muhtemelen ucacaktır :) onno ustayla görüşülebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasinozkan -- 16 Mart 2013; 10:55:31 >




  • merhaba arkadaşlar, bu sabah arabayı çalıştırdım tekleyerek çalıştı, gaza basıyorum gaz yemiyor,hafifte olsa devir yukarı aşşağı oynamaya başladı kapattım tekrar çalıştırdım, normal çalıştı sebebi sizce ne olabilir. benzinden bir pislik gelmiş olabilirmi.

    saygılar.
  • ben şuna artık iyice kanaat getirdim ki oda şu: Aracı 2 konumuna getirdikten sonra sistem (gösterge panelindeki) kendi kendini test etsin ve servis ışığı söndükten sonra marşa basıp çalıştırmak lazım. O zaman en ideal çalışma öncesi hali alıyor ve araç tam olarak çalışıyor.

    bir gün ben acele ile çalıştırdım. Sonra musluğa benzer ışık yandı motor sisteminde arıza diye adlandırılan. Sonra eve gittim. Sabah yukarıda bahsi geçen kısma dikkat ederek çalıştırdım. Bahse konu arıza ışığı yanmıyordu. Acele ile çalıştırırken de biraz geç çalışmıştı.

    yani demek istediğim şöyle biraz beklemek lazım. Sistem kendini test ettikten sonra çalıştırmakta yarar var. Halen bahsettiğiniz kısım devam ediyorsa o zaman müdahale etmek gerekebilir. Ben tecrübemi paylaştım.

    saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    ben şuna artık iyice kanaat getirdim ki oda şu: Aracı 2 konumuna getirdikten sonra sistem (gösterge panelindeki) kendi kendini test etsin ve servis ışığı söndükten sonra marşa basıp çalıştırmak lazım. O zaman en ideal çalışma öncesi hali alıyor ve araç tam olarak çalışıyor.

    bir gün ben acele ile çalıştırdım. Sonra musluğa benzer ışık yandı motor sisteminde arıza diye adlandırılan. Sonra eve gittim. Sabah yukarıda bahsi geçen kısma dikkat ederek çalıştırdım. Bahse konu arıza ışığı yanmıyordu. Acele ile çalıştırırken de biraz geç çalışmıştı.

    yani demek istediğim şöyle biraz beklemek lazım. Sistem kendini test ettikten sonra çalıştırmakta yarar var. Halen bahsettiğiniz kısım devam ediyorsa o zaman müdahale etmek gerekebilir. Ben tecrübemi paylaştım.

    saygılar.

    ylv77 hocam bende sizin dediğiniz gibi bekliyorum sistem kontrolünden sonra çalıştırıyorum. ama bu ilk oldu, bugün 10 defa kapattım çalıştırdım birdaha öyle bir tekleme yapmadı. aklıma benzinin kirli olduğu şüphesi geldi
    yinede rahatsız oldum ondan dolayı sizlere sorma ihtiyacı duydum.
    saygılar..




  • muhtemelen dediğiniz gibi benzin olabilir



    saygılar.
  • S80 t4 ümü 2 gündür kullanıyorum izlenimlerim eski aracım 2.0 t5 225 hp idi
    t4 ilk kalkışta çok seri ama ara hızlanmalar t5 e göre daha zayıf tabiki eski aracım 2.0 dı arada biraz fark olacak
    ecoboost motorun enteresan bir sesi var dizel desen değil benzinli desen değil ama dizele benziyor
    aracın malzeme kalitesi üst seviyede
    ama yakıt biraz fazla 2 gündür şehir içinde 100km de 12.5 litre yaktı ocağa incir ağacı dikmeye hazır:)) eee at besleyen yemini düşünmez diyebilirsiniz şimdilik bunlar sağlıcakla kalın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vay dostum, allah güle güle kullanmayı nasip etsin.

    hayırlısı olsun. İlk zamanlar eskiyi ararsın. Zamanla bunada alışınca işin rengi beyaza döner.

    kendine iyi bak.

    yarın işteyim, fırsat bulabilirsem öğleden sonra ararım.

    saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    vay dostum, allah güle güle kullanmayı nasip etsin.

    hayırlısı olsun. İlk zamanlar eskiyi ararsın. Zamanla bunada alışınca işin rengi beyaza döner.

    kendine iyi bak.

    yarın işteyim, fırsat bulabilirsem öğleden sonra ararım.

    saygılar.

    Sağol dostum allah daha iyisini sana nasip etsin yarın kayseri-galatasaray maçına gidicem müsaitim görüşürüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    S80 t4 ümü 2 gündür kullanıyorum izlenimlerim eski aracım 2.0 t5 225 hp idi
    t4 ilk kalkışta çok seri ama ara hızlanmalar t5 e göre daha zayıf tabiki eski aracım 2.0 dı arada biraz fark olacak
    ecoboost motorun enteresan bir sesi var dizel desen değil benzinli desen değil ama dizele benziyor
    aracın malzeme kalitesi üst seviyede
    ama yakıt biraz fazla 2 gündür şehir içinde 100km de 12.5 litre yaktı ocağa incir ağacı dikmeye hazır:)) eee at besleyen yemini düşünmez diyebilirsiniz şimdilik bunlar sağlıcakla kalın

    Tekrar hayırlı olsun hocam. Kaç gündür, "artık teslim almışsındır. Görüşlerini alalım..," diyecektim; yorgunluk iş güç diyemedim.

    Sadece meraktan soruyorum. Bu t4'ler LPG'ye uyumlu mu?

    Bir de az önce çocukları kayınvalide'den alıp gelirken büyük tehlike atlattık. Ona değinmek istiyorum ki belki bir arkadaşımızın dahi olsa dikkatli olmasına yol açar da aynı tehlikeyi yaşamaz.

    TEM'de gidiyordum. Hava yağmurlu olduğundan orta şeritte 80-90 km hızla yol alıyordum. Öndeki aracın önündeki araç ne olduysa birsen hızını düşürdü. 20-30 lara kadar diyebilirim. Sellektör yaptım ama işe yaramadı. Solu kontrol ettim gelen giden yok yavaşça sol şerite geçtim. Geçmemle birlikte arka sağ kapıdan rüzgar sesi gelmeye başladı. Bizim kızçeler camları açıp kapamayı öğrendiklerinden beri sürücü kapı kolundaki cam işaretli düğmeye basıp arka camların benim kontrolüm haricinde açılmasını önlüyordum. Yine de ilk camlar aklıma geldi ama yok kapalı. Kesin kapıyı açmıştı. Yol bilgisayarına baktım; evet uyarı vermişti. Kapının tamamen açılmamasını umut ederek emniyet Şeridi'ne geçmeyi başardım ve kapıyı kapatıp stc düğmesinin yanındaki ilgili düğmeye basarak çocuk kilidini devreye aldım. Bu şekilde yapılırsa arka kapılar içeriden açılmıyor.

    Aslında o düğme hep aktifdi ama galiba son gittiğim yıkamacıda kurcalamışlar. Benim de kontrol etmek hiç aklıma gelmedi.

    Ayrıca Gündüz aynı yoldan geçerken TEM'in basın ekspres yoluna bağlandığı virajda bir beyaz s40 kaza yapmış ön tarafı parçalanmış durumdaydı. Ortada başka bir araçta yoktu kaza yapmış. Hayret nasıl olmuş acaba demiştim. İşte akşam tekrar oradan geçerken tam o noktada kocaman sert bir çukur oluşmuş; ona düştü tek teker. Tahminim o s40 benim kadar şanslı değildi. :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HiGHWAYMOUSE -- 17 Mart 2013; 0:11:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    S80 t4 ümü 2 gündür kullanıyorum izlenimlerim eski aracım 2.0 t5 225 hp idi
    t4 ilk kalkışta çok seri ama ara hızlanmalar t5 e göre daha zayıf tabiki eski aracım 2.0 dı arada biraz fark olacak
    ecoboost motorun enteresan bir sesi var dizel desen değil benzinli desen değil ama dizele benziyor
    aracın malzeme kalitesi üst seviyede
    ama yakıt biraz fazla 2 gündür şehir içinde 100km de 12.5 litre yaktı ocağa incir ağacı dikmeye hazır:)) eee at besleyen yemini düşünmez diyebilirsiniz şimdilik bunlar sağlıcakla kalın

    Tekrar hayırlı olsun hocam. Kaç gündür, "artık teslim almışsındır. Görüşlerini alalım..," diyecektim; yorgunluk iş güç diyemedim.

    Sadece meraktan soruyorum. Bu t4'ler LPG'ye uyumlu mu?

    Bir de az önce çocukları kayınvalide'den alıp gelirken büyük tehlike atlattık. Ona değinmek istiyorum ki belki bir arkadaşımızın dahi olsa dikkatli olmasına yol açar da aynı tehlikeyi yaşamaz.

    TEM'de gidiyordum. Hava yağmurlu olduğundan orta şeritte 80-90 km hızla yol alıyordum. Öndeki aracın önündeki araç ne olduysa birsen hızını düşürdü. 20-30 lara kadar diyebilirim. Sellektör yaptım ama işe yaramadı. Solu kontrol ettim gelen giden yok yavaşça sol şerite geçtim. Geçmemle birlikte arka sağ kapıdan rüzgar sesi gelmeye başladı. Bizim kızçeler camları açıp kapamayı öğrendiklerinden beri sürücü kapı kolundaki cam işaretli düğmeye basıp arka camların benim kontrolüm haricinde açılmasını önlüyordum. Yine de ilk camlar aklıma geldi ama yok kapalı. Kesin kapıyı açmıştı. Yol bilgisayarına baktım; evet uyarı vermişti. Kapının tamamen açılmamasını umut ederek emniyet Şeridi'ne geçmeyi başardım ve kapıyı kapatıp stc düğmesinin yanındaki ilgili düğmeye basarak çocuk kilidini devreye aldım. Bu şekilde yapılırsa arka kapılar içeriden açılmıyor.

    Aslında o düğme hep aktifdi ama galiba son gittiğim yıkamacıda kurcalamışlar. Benim de kontrol etmek hiç aklıma gelmedi.

    Ayrıca Gündüz aynı yoldan geçerken TEM'in basın ekspres yoluna bağlandığı virajda bir beyaz s40 kaza yapmış ön tarafı parçalanmış durumdaydı. Ortada başka bir araçta yoktu kaza yapmış. Hayret nasıl olmuş acaba demiştim. İşte akşam tekrar oradan geçerken tam o noktada kocaman sert bir çukur oluşmuş; ona düştü tek teker. Tahminim o s40 benim kadar şanslı değildi. :(

    geçmiş olsun hocam. aman dikkat...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    S80 t4 ümü 2 gündür kullanıyorum izlenimlerim eski aracım 2.0 t5 225 hp idi
    t4 ilk kalkışta çok seri ama ara hızlanmalar t5 e göre daha zayıf tabiki eski aracım 2.0 dı arada biraz fark olacak
    ecoboost motorun enteresan bir sesi var dizel desen değil benzinli desen değil ama dizele benziyor
    aracın malzeme kalitesi üst seviyede
    ama yakıt biraz fazla 2 gündür şehir içinde 100km de 12.5 litre yaktı ocağa incir ağacı dikmeye hazır:)) eee at besleyen yemini düşünmez diyebilirsiniz şimdilik bunlar sağlıcakla kalın

    Tekrar hayırlı olsun hocam. Kaç gündür, "artık teslim almışsındır. Görüşlerini alalım..," diyecektim; yorgunluk iş güç diyemedim.

    Sadece meraktan soruyorum. Bu t4'ler LPG'ye uyumlu mu?

    Bir de az önce çocukları kayınvalide'den alıp gelirken büyük tehlike atlattık. Ona değinmek istiyorum ki belki bir arkadaşımızın dahi olsa dikkatli olmasına yol açar da aynı tehlikeyi yaşamaz.

    TEM'de gidiyordum. Hava yağmurlu olduğundan orta şeritte 80-90 km hızla yol alıyordum. Öndeki aracın önündeki araç ne olduysa birsen hızını düşürdü. 20-30 lara kadar diyebilirim. Sellektör yaptım ama işe yaramadı. Solu kontrol ettim gelen giden yok yavaşça sol şerite geçtim. Geçmemle birlikte arka sağ kapıdan rüzgar sesi gelmeye başladı. Bizim kızçeler camları açıp kapamayı öğrendiklerinden beri sürücü kapı kolundaki cam işaretli düğmeye basıp arka camların benim kontrolüm haricinde açılmasını önlüyordum. Yine de ilk camlar aklıma geldi ama yok kapalı. Kesin kapıyı açmıştı. Yol bilgisayarına baktım; evet uyarı vermişti. Kapının tamamen açılmamasını umut ederek emniyet Şeridi'ne geçmeyi başardım ve kapıyı kapatıp stc düğmesinin yanındaki ilgili düğmeye basarak çocuk kilidini devreye aldım. Bu şekilde yapılırsa arka kapılar içeriden açılmıyor.

    Aslında o düğme hep aktifdi ama galiba son gittiğim yıkamacıda kurcalamışlar. Benim de kontrol etmek hiç aklıma gelmedi.

    Ayrıca Gündüz aynı yoldan geçerken TEM'in basın ekspres yoluna bağlandığı virajda bir beyaz s40 kaza yapmış ön tarafı parçalanmış durumdaydı. Ortada başka bir araçta yoktu kaza yapmış. Hayret nasıl olmuş acaba demiştim. İşte akşam tekrar oradan geçerken tam o noktada kocaman sert bir çukur oluşmuş; ona düştü tek teker. Tahminim o s40 benim kadar şanslı değildi. :(

    Sağol arkadaşım uzun zamandır araştırıyorum şu an uyumlu değil landi renzo 2 ay sonra piyasaya süreekmiş prins ve brc de yaza dediler şimdilik beklemedeyim bakalım sneye taktırırım
    çok geçmiş olsun aman dikkat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 201202203204205
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.