Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (858. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.462.705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 856857858859860
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    hocam bende sipariş vermek istiyorum siz nerden buldunuz bu fiyata?
    ayrıca fren hava tahliye ve v kayısı arızalarını nasıl tespit ettiniz? neler yasadınız?
  • Yaklasik 2 aydir takip ediyorum hem mondeo hem de S60/V60 konusunu, her iki araci da cik begeniyorum, onumuzde aylarda 2. el olarak satin almayi dusunuyorum, V60'ı 11-12 model t4, mondeoyu ise 14-15 model1.5 ecoboost olarak dusunuyorum fakat ozellikle bu son yazilanlari okuyunca şok oldum. Bu kadar teknolojik, yeni, modern ve segment olarak ustun araclarda nasil boyle basit arizalar cikar hem de bir degil iki degil... Fikrimi degistirsem mi diye dusunmeye basladim acikcasi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn

    hocam bende sipariş vermek istiyorum siz nerden buldunuz bu fiyata?
    ayrıca fren hava tahliye ve v kayısı arızalarını nasıl tespit ettiniz? neler yasadınız?
    https://www.facebook.com/Volvo-Yedek-Par%C3%A7a-265349950310177/ facebook hesabı bu

    Numarası: 02324617330



    31439508 genleşme kabı stok numarası



    Gaza ayağımı basıp çekince bir üfürme sesi geliyordu en son feren vakum pompasının üstündeki valften olduğunu tespit ettim (başka bir arkadaşın aracından sökerek denedim)

    V kayışı: eve 200 metre kala gergi bilyası kendini kilitledi kayış bir gürültüyle koptu. ( ordan tespit ettim :) )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 10 Ekim 2018; 11:16:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    https://www.facebook.com/Volvo-Yedek-Par%C3%A7a-265349950310177/ facebook hesabı bu

    Numarası: 02324617330



    31439508 genleşme kabı stok numarası



    Gaza ayağımı basıp çekince bir üfürme sesi geliyordu en son feren vakum pompasının üstündeki valften olduğunu tespit ettim (başka bir arkadaşın aracından sökerek denedim)

    V kayışı: eve 200 metre kala gergi bilyası kendini kilitledi kayış bir gürültüyle koptu. ( ordan tespit ettim :) )


    Geçmiş olsun , bazı şeyleri yaşayarak öğreniyoruız :)

    Bu üfürme sesi neyden geliyor demiştiniz , tam olarak nasıl oluyor ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Çağlar hocam bazen marka fanatikliğimi yapıyorum diye düşünüyorum.

    Simdiki yazacaklarım kıyaslama değil sorunsuzluk.

    Bakınız; benle aynı yıl (2011model ikiside)kardeşime skoda octavia aldık



    Bende; -- onda;

    Akü bitti -- orjinal akü devam

    2 kapı kilidi bozuldu -- bir sorun yok

    V kayışı gergi bil.bozuldu -- bir sorun yok

    Su tahliye kabı delindi -- bir sorun yok

    Fren Hava tahliye valfi bozuldu ----- bir sorun yok

    Onda olupta bende olmayan arıza yok.yani skoda arıza yapmadı





    Ama totalde bakarsan genelde motor. ford motor :( ecoboost lar sorunlu ufak tefekte olsa. Ama akü ve kapı arızasının mazereti yok D ve E segmenti araba yapıyorsun vallahi ayıp.

    Alıntıları Göster
    Kapı kilit motorlarının çok benzerleri Ford ve Land Rover'da da kullanıyor.
    Hatta Land Rover'da ortak kullanılan parçalar var, Land Rover'larda da aynı sorunlar var.

    Mekanik&elektronik şans işi.

    Benzer bir örnek vereyim.

    Arkadaşımın 50.000 km'de 2015 SuperB aracında kalorifer fan motoru bozuldu, çiyak çiyak ses yapıyor.
    Yine kalorifer flap motorlarında arıza oldu, hava akış bölgesi değişimlerinde flaplar hareket ederken ötüyordu.
    Ayna altındaki lamba durduk yere söndü, merkezi elektronik beyni komple değiştiler..

    V kayış gerisi sarf malzeme gibi, 120.000 km'de bir değişimi öneriliyor,her markada aynı durum mevcut.
    Su tahliye kabı tamamen üretim hatası, Ford'larda aksiyon yayınladılar, komple yeni soğutma tesisatı ve ek parçalar yakıyorlar.
    Akünüzün iki yılda bitmesi de üretim hatası,Volvo'nun yapacağı şey akünüzü değişmekti fakat yapmadı...
    Kilit motorları kronik sorun, kullanımla beraber bozuluyor maalesef ve burada tasarım hatası olduğu aşikar fakat maliyeti ve işçiliği yüksek bulan Ford-Volvo-Land Rover markaları maalesef bunu kabullenmiyor.

    Dünya genelinde binek araçların garantisi tüm aksamlarda 5 yıl&250.000 km olması gerekiyor. Üreticiler 2 yıllık garantinin arkasını sığınıyor maalesef...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    https://www.facebook.com/Volvo-Yedek-Par%C3%A7a-265349950310177/ facebook hesabı bu

    Numarası: 02324617330



    31439508 genleşme kabı stok numarası



    Gaza ayağımı basıp çekince bir üfürme sesi geliyordu en son feren vakum pompasının üstündeki valften olduğunu tespit ettim (başka bir arkadaşın aracından sökerek denedim)

    V kayışı: eve 200 metre kala gergi bilyası kendini kilitledi kayış bir gürültüyle koptu. ( ordan tespit ettim :) )


    Geçmiş olsun , bazı şeyleri yaşayarak öğreniyoruız :)

    Bu üfürme sesi neyden geliyor demiştiniz , tam olarak nasıl oluyor ?

    Alıntıları Göster
    Teşekürler motora karşıdan bakarken sağ tarafında motora bitişik vakum pompası onun üstünde siyah sibop gibi plastik valf o bozuldu. Çok gaz verinco o valften tahliye oluyor. O bozulunca çok gaz verince hava kaçağı oluyor ve tırların vites değişimi yaparkenki ses gibi bir ses geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yine güzel bilgiler verdiniz. Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar herkese

    2015 s60 1.6 d2 59.000km de alarak bende aranıza katılmış bulunmaktayım.Açıkcaksı aracı alırken pek araştırma fırsatı bulamadım volvo kalitesine güvenerek satın aldım.Tavsiye ve önerileriniz nelerdir(mekanik olarak,kronik sorunları vs.)?Dikkat etmem gereken hususları belirtirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun güle güle kullanın inşallah, paylaşmanızda mahsur yoksa piyasa

    hakkında fikir sahibi olabilmek için soruyorum kaça aldınız saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Yine güzel bilgiler verdiniz. Teşekkürler
    Rica ederim.

    Önceki mesajımda belirttiğim gibi akü, kapı kilit motorları ve soğutma sistemi konusunda %100 haklısınız, bu kesinlikle markanın ayıbıdır...

    Markalar ilk satış kârlarından çok satış sonrası kârlarını önemsediği için kasıtlı eskitmeler ve buna dayalı tasarımlar oluyor maalesef.

    Üreticilerin gerçekten önemsedikleri tek konu yangın konusu.
    Üretilen elektrik-elektronik parçaların hepsi EMC testlerine maruz kalıyor ve geçecek şekilde oluyor.Aşırı yük korumaları mevcut, plastik kabın içindeki elektrik-elektronik parçalarda alev yürümeme testleri,vibrasyon testleri yapılıyor, cam elyaf bazlı plastikler kullanılıyor.

    Ama mekanik aksam için aynı dayanım testlerinin yapıldığını maalesef söyleyemem...




  • toprako T kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim 128,500tl fiyata aldım.Sizin önerebileceğiniz dikkat etmem gereken noktalar var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadoes

    Merhabalar herkese

    2015 s60 1.6 d2 59.000km de alarak bende aranıza katılmış bulunmaktayım.Açıkcaksı aracı alırken pek araştırma fırsatı bulamadım volvo kalitesine güvenerek satın aldım.Tavsiye ve önerileriniz nelerdir(mekanik olarak,kronik sorunları vs.)?Dikkat etmem gereken hususları belirtirseniz sevinirim.

    Hayırlı olsun , iyi günlerde kullanın.
    Hangi donanımda araç ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • EfsaneFocus kullanıcısına yanıt
    premium donanımda elektrikli deri koltuk var zannedersem opsiyon olarak birde 17" jant mevcut.
  • arkadaslar kolay g3lsin konu disi fakat birsey sorucam volvo r design jant stan varmi acaba aramizda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadoes

    Merhabalar herkese

    2015 s60 1.6 d2 59.000km de alarak bende aranıza katılmış bulunmaktayım.Açıkcaksı aracı alırken pek araştırma fırsatı bulamadım volvo kalitesine güvenerek satın aldım.Tavsiye ve önerileriniz nelerdir(mekanik olarak,kronik sorunları vs.)?Dikkat etmem gereken hususları belirtirseniz sevinirim.
    öncelikle hayırlı olsun, 1.6 d2'lerde kullanılan powershift şanzıman diğerlerine göre biraz daha sorunlu ama bu konuda da özellikle kullanıcı açısından dikkat edilecek bir durum pek yok, tamamen şansınıza kalmış diyebilirim. Aracınızın bundan önceki bakımları düzenli olarak serviste yapıldıysa size de bir süre daha servise gitmenizi tavsiye ederim çünkü şanzıman sorunlarında iyi niyet garantisi altında volvo genellikle yardımcı oluyor ya da ciddi indirimler sağlayabiliyor. (aracım 2013 sonu trafiğe çıkışlı 2 kez şanzıman problemi yaşadım ve mağdur edilmedim, bilginize)




  • Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.Peki servis ücretleri nelerdir aracı 60bin olduğu zaman bakıma götürmeyi düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadoes

    Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.Peki servis ücretleri nelerdir aracı 60bin olduğu zaman bakıma götürmeyi düşünüyorum.
    60bin için son kur artışlarından sonra 2000 TL gibi liste fiyatı var diye biliyorum, servise gittiğimizde volvo car prime üyeliği yaptırıp %25 indirim alabilirsiniz, 70-90bin gibi tek bakımlarda polen filtresi değişmediği için 300-400 TL daha uygun çıkar yaklaşık olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar ,

    bnm lastikler baya eskidi. s60 d4 için orj. 215 50 17 ebat kullanıyorum.

    225 50 17 almayı dusunuyorum ne dersiniz ? biraz daha büyük lastik.

    listede s60 d4 için 205 55 17 de orj ebat var.

    Buda zaten total çap olarak 225 50 17 ile aynı ölçüde.

    yorumlarınızı bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tosi -- 13 Ekim 2018; 18:20:36 >
  • Sadece yağ-filtre değişimi olucaksa 2000 tl biraz fazla bir miktar değil mi?prime %25 indirimiyle 1500 gibi bi tutar oluyor.Dışarıda yapılan fiyatların 2-3 katı resmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadoes

    Sadece yağ-filtre değişimi olucaksa 2000 tl biraz fazla bir miktar değil mi?prime %25 indirimiyle 1500 gibi bi tutar oluyor.Dışarıda yapılan fiyatların 2-3 katı resmen
    Evet çok fazla, zaten bu sebeple insanlar servislerden kaçıyorlar. Kendim de otomotiv firmasında çalıştığım için iyi biliyorum artık şirketler sıfır araç satışından çok para kazanamıyor bu sebeple servis ve yedek parça fiyatlarına yükleniyorlar.

    En son babamın 2011 hafif ticari aracına serviste 80bin bakımı için 1200 TL fiyat istenmişti dışarda 300e yaptırdık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 856857858859860
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.