Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (854. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.652
Cevap
151
Favori
1.445.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 852853854855856
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yolcum kullanıcısına yanıt
    hocam 2011 t4 aracimda gec calisma mars sorunu vardi. ayrica yolda araca yuklendigimde gelen vuruntu vs sesleri. yakitimi sizin gibi yillardir shellden aliyordum. son 3 depo total/opet ten aliyorum neredeyse 3bin km oldu suana kadar nr bir vuruntu nede gec calisma yasiyorum. en son shellden aldigimda cekis kaybi yasadim. arac 200bg fakat yokuslari zor ciktim. iyiki degistirdim bi daha shellmi asla. temmuz ayinda aracla yaptigim avrupa turunda neredeyse gep shell den aldim. vuruntu sesinde artis gozlemledigimi belirtmek isterim. sanirim dynaflex teknolojisi kaynaklida olabilir. vpower da iken gec calisma ve vuruntu daha azdi ama hep vardi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • filtiarn kullanıcısına yanıt
    Yok hocam sorunun yakıtla ilgisi yok. Geçen süreçte opet/bp/shell'den değişimi denedik, olmadı würt vs. takviye de kullandık işe yaramadı. Yakıtla ilgisi olmadığını anlayınca servise gittim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    Bu sorunun üzerinden 10 ay geçti ve bu sorun aracımda tekrar baş gösterdi. Son 4-5 gündür sabahları yine ilk çalıştırmada egsozdan 10-15 sn. kadar yoğun duman çıkıyor ve gaza dokunmazsam araç stop edecek gibi oluyor. Motorun ilk çalışması düzensiz.
    Gün içinde kaç kere dursam kalksam böyle bir sorun yok. Sadece sabahları aracı ilk çalıştırma esmasında oluyor. Çalıştığında gaza basmazsam, araç kalkış esnasında hafif silkeleniyor ve stop edecek gibi oluyor bazende stop ediyor. Yakıtımı yıllardır aynı Shell'den alırım yakıttan olduğunu sanmıyorum.
    Sanırım yetkili serviste enjektör yazılımı güncellemek falan geçici çözümdü yada gerçek sorunun kaynağını bulamadılar.
    Bilmiyorum sorun enjektör kaynaklı mı yoksa başka birşey mi ama bu sorun yüzünden arabamdan soğumaya başladım.
    2017 yılı Ekiminde bu sorunu ilk yaşadığımda, muhtemel bir enjektör değişiminin maliyeti ne olur diye Ankara'daki yetkili servise sorduğumda 4 enjektör için 6.000 TL. fiyat vermişlerdi.
    Bugün İstanbulda bir servisi arayıp bu konuyu görüştüm ve enjektörün tanesine işçilik hariç 3.075 TL. dedi. (Değişirse dördü birden değişiyormuş.) Servis danışmanının söylediğine göre son 1 ayda yedek parçalara % 45 zam gelmişmiş.
    Sorun konusunda da aracınızı getirip 1 gece bizde bırakın, sabah ilk çalıştırmayı biz yapıp bakalım, sorun enjektör kaynaklı gözüküyorsa önce yazılım atar kurtarmaya çalışırız dediler. Bunu zaten Ankara'da yaptılar dedim, bizde burada tekrar yaparız dediler...

    Şaka gibi ya, enjektöre dışarıdan bir müdahale şansınız yok, bu arızada sürücü olarak kusurlu olamazsınız ama enjektörler arıza yaparsa servise git yazılım atsınlar, ücretini öde, bir süre normal git, sonra aynı sorun tekrar olsun, yine servise git yine yazılım atalım desinler. Nereye kadar devam edecek ki bu ?

    Yanlışlıkla enjektörler arızalanmış değişmesi gerekiyor falan derlerse, o zaman yandınız, aracı orada bırakın gidin daha iyi. Yetkili serviste değişim için en az 12.000 TL + işçilik diyorlar.

    Yok arkadaş kusura bakmayın, artık böyle paralar kolay kazanılmıyor.

    Bu maliyetin üzerine 3-4 bin daha koysam aracı değiştirip modelini yükseltirim yahu.

    90 bin bakımım dahil 5 yıldır tüm bakımlarımı yetkili serviste yaptırdım ama sanırım artık yetkili servis olayını kapatıp özelde devam edeceğim. Bu sorunun kaynağını bulup çözememeleri ve çağırıp aynı işlemi birde biz yapalım demeleri beni yetkili servisten soğuttu.
    Sanırım dışarda özelde şansımı deneyeceğim. Eğer bu sorunun kaynağı da gerçekten enjektörse bile umarım en az % 30-40 daha uygun fiyatla özelde hallederler diye düşünüyorum. Çorlu ve İstanbul/Avrupa yakası çevresini araştırmaya başladım.

    Alıntıları Göster
    1.6 dizelin enjektörleri Ford ile aynı. Eğer temizlik-adaptasyon kurtarmıyorsa değiştirmekten başka çare maalesef kalmıyor, geçen seneye kadar tamiri yapılamıyordu, tamirini yapıyorum diyen 1-2 usta varsa aldanmayın derim.

    Ford parça ithalatçılarından güncel kur artışından sonra sıfır enjektörlerin 4 adedini 3000 TL civarında bulabilirsiniz. Erol Ford (İzmir)'den tedarik edebilirsiniz.
    Enjektörünüzün üstündeki yazıların-kodların fotoğrafını çekin, Erol Ford'a atın, onlar yardımcı olacaktır. Aracınızda büyük ihtimalle Continental-Siemens marka enjektör vardır.

    Akabinde 4 adet yeni enjektörler montaj yaptıktan sonra üstündeki kodların teker teker aracın ECM'ye(motor beyni) işlenmesi gerekiyor.
    Buda sadece yetkili servislerde yapılabilen ücretli bir uygulama(toplam 200-300 TL civarıdır). Her silindir için ayrı ayrı kodlanıyor, tek yazılım ile halloluyor.

    Daha sonrasında adaptasyon yapılması gerekiyor, bunu da yetkili servislerde yaptırmanızı tavsiye ederim.

    Toplam maliyeti montaj-yazılım ve enjektör ile beraber 3600 TL civarında olacaktır.

    Fakat şunu da belirtmek isterim ki; şahsen bu olay başıma gelse ilk aşama 2 depo peş peşe yakıta katılan enjektör temizleyicisi (WYNNS markasını öneririm) kullandıktan sonra yakıt filtremi değiştirip, sonrasında yetkili serviste enjektör adaptasyonu yaptırmak olurdu.
    Yinede düzelmez ise o vakit sıfır enjektör arayışına girerdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    Yok hocam sorunun yakıtla ilgisi yok. Geçen süreçte opet/bp/shell'den değişimi denedik, olmadı würt vs. takviye de kullandık işe yaramadı. Yakıtla ilgisi olmadığını anlayınca servise gittim.
    Ateşleme bobinine baktırdınız mı bendede bahsettiğiniz sıkıntılar olmuştu önce bujileri değiştirdim geçmeyince ateşleme bobinini ford yedek parçacıdan alıp taktım 1 tanesi arızalıydı 4 tanesini değiştirdim. Ateşleme bobin arızasını şöyle tespit ettim bobin üzerinde soketler var araç çalışırken sırayla soketleri söktüm. Araç iyice teklemeye başlarsa o soketi geri taktım ta ki 3. Silindirin soletini çektiğimde araç sesinde değişiklik olmadı tamam arızalı bu deyip arızalı ateşleme bobinini buldum.

    Lazım ise bende 3 tane sağlam ikinci el var. 1 tanesini Alın kullanın ücret vs istemem maksat iş görülsün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler.
    Aşama aşama bunlara baktıracağım. Umarım enjektör değişim aşamasına gelmeden bunlardan biri ile sorunu çözeriz. Olmazsa son çare Erol Ford'a ulaşırız.
    Çok sağolun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcum -- 13 Eylül 2018; 12:3:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler.
    Aşama aşama bunlara baktıracağım. Umarım enjektör değişim aşamasına gelmeden bunlardan biri ile sorunu çözeriz. Olmazsa son çare Erol Ford'a ulaşırız.
    Çok sağolun.
    Rica ederim kolay gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar şu araç hakkında sizinde yorumlarınızı alabilirmiyim ? Aracın ekspertiz raporu falan mevcut gidip baktık kullandık ben dikkate değer birşey göremedim motorda ekstra bir ses veya vuruntu olsun ama ilk kez volvo almaya niyetlendik kesin şurasınada bakın diyebileceğiniz bir yer varmıdır ?

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-otokoc-adana-dan-2015-dizel-otomatik-volvo-s60-590613637/detay
  • thelastairbender kullanıcısına yanıt
    Şahsen ben almam, kısaca komple boyalı deseymiş daha iyimiş
    Birde alacaksanız advance alın, o minnacık ekran hiç yakışmıyor o araca.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EfsaneFocus -- 14 Eylül 2018; 8:56:08 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thelastairbender

    Arkadaşlar şu araç hakkında sizinde yorumlarınızı alabilirmiyim ? Aracın ekspertiz raporu falan mevcut gidip baktık kullandık ben dikkate değer birşey göremedim motorda ekstra bir ses veya vuruntu olsun ama ilk kez volvo almaya niyetlendik kesin şurasınada bakın diyebileceğiniz bir yer varmıdır ?

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-otokoc-adana-dan-2015-dizel-otomatik-volvo-s60-590613637/detay
    Araçta boyalı parça sayısı fazla olduğu için rakam uygun tutulmuş, boya takıntınız yoksa alınabilir. Aracın servis kayıtlarına ulaşabildiniz mi daha önce kavrama kiti değişmiş mi, garantisi devam ediyor mu? Size tavsiyem aracı satın almadan mümkünse biraz agresif kullanıp özellikle rampada vites geçişlerine dikkat edin vuruntu - titreşim var mı? Bu aracın aynı donanımı bende de mevcut, aracı aldığım gün şanzımanda sorun olduğunu farkettik ama Allah'tan aldığımız yer aracın arkasında durdu ve servis bakımlı olduğu için iyi niyet garantisinden kavrama değişimi bedelsiz yapıldı yoksa en az 10bin TL masraf çıkacaktı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TOnale

    Araçta boyalı parça sayısı fazla olduğu için rakam uygun tutulmuş, boya takıntınız yoksa alınabilir. Aracın servis kayıtlarına ulaşabildiniz mi daha önce kavrama kiti değişmiş mi, garantisi devam ediyor mu? Size tavsiyem aracı satın almadan mümkünse biraz agresif kullanıp özellikle rampada vites geçişlerine dikkat edin vuruntu - titreşim var mı? Bu aracın aynı donanımı bende de mevcut, aracı aldığım gün şanzımanda sorun olduğunu farkettik ama Allah'tan aldığımız yer aracın arkasında durdu ve servis bakımlı olduğu için iyi niyet garantisinden kavrama değişimi bedelsiz yapıldı yoksa en az 10bin TL masraf çıkacaktı.

    Alıntıları Göster
    Hocam teşekkürler cevap için , araçta değişen yok sadece kapılar boyalı Avis kiralama şirketine aitmiş daha önce ve tüm bakımları yapılmış ben otokoçdaki satış elemanına dökümanı çıkarttırıp baktım önceki kayıtlarından o güne kadar şanzımanla ilgili sadece yağ değişimi görmüştüm herhangi bir arıza vermemiş ve aksatılmadan tüm bakımlarına sokulmuş . Zaten aracı hem manuel modda hemde hızlanmasını görmek için D konumuna alıp dipgaz gidip ani fren yaptık araçda ne bir ses duydum nede tıkırtı falan halının üstünde gidiyor gibi :) Aracın garantisi malesef yok.

    Donanımla ilgili pek takıntımız yok zaten hız sabitleyici ve şehiriçi güvenlik sistemi bile yeter bmw'lerde falan yok bunlar..Birde siz kavrama değişimi sonrası kaç km kullandınız aracı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thelastairbender -- 14 Eylül 2018; 9:17:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thelastairbender

    Hocam teşekkürler cevap için , araçta değişen yok sadece kapılar boyalı Avis kiralama şirketine aitmiş daha önce ve tüm bakımları yapılmış ben otokoçdaki satış elemanına dökümanı çıkarttırıp baktım önceki kayıtlarından o güne kadar şanzımanla ilgili sadece yağ değişimi görmüştüm herhangi bir arıza vermemiş ve aksatılmadan tüm bakımlarına sokulmuş . Zaten aracı hem manuel modda hemde hızlanmasını görmek için D konumuna alıp dipgaz gidip ani fren yaptık araçda ne bir ses duydum nede tıkırtı falan halının üstünde gidiyor gibi :) Aracın garantisi malesef yok.

    Donanımla ilgili pek takıntımız yok zaten hız sabitleyici ve şehiriçi güvenlik sistemi bile yeter bmw'lerde falan yok bunlar..Birde siz kavrama değişimi sonrası kaç km kullandınız aracı ?

    Alıntıları Göster
    Aracın bakımları sürekli olarak yetkili serviste yapıldıysa iyi niyet garantisi devam edebiliyor, şanzıman işi tamamen şans ben 40bin'de aldım kavrama değişti, sonra 60binde yeniden aynı durum oluştu 2. kez değişti ama forumda 100bin üzeri km. yapıp sorun yaşamayan da çok var.
    Ek bilgi: kavrama hatası araç soğukken çok belli olmuyor aracın motoru ısındıktan sonra sabit hızla rampa çıkarken devirde oynama ve vites geçirlerinde titreme şeklinde oluyor ama tekrar söylüyorum powershift şanzımanda bu iş tamamen şans.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TOnale

    Aracın bakımları sürekli olarak yetkili serviste yapıldıysa iyi niyet garantisi devam edebiliyor, şanzıman işi tamamen şans ben 40bin'de aldım kavrama değişti, sonra 60binde yeniden aynı durum oluştu 2. kez değişti ama forumda 100bin üzeri km. yapıp sorun yaşamayan da çok var.
    Ek bilgi: kavrama hatası araç soğukken çok belli olmuyor aracın motoru ısındıktan sonra sabit hızla rampa çıkarken devirde oynama ve vites geçirlerinde titreme şeklinde oluyor ama tekrar söylüyorum powershift şanzımanda bu iş tamamen şans.

    Alıntıları Göster
    20 bin km anca dayanmış sizin kavrama garanti bittikden sonra özel servislerde bu kavramalar kaç paraya değişiyor servisde 10 bine patlıyorsa herhalde diğerleride 7-8 ister diye tahmin ediyorum.İyice bir inceleyip öyle karar verelim o zaman dediğiniz gibi biraz daha kullanıp zorlayalım aracı firma izin verirse .




  • thelastairbender kullanıcısına yanıt
    Benimde Powershift v60'ımın şanzımanı bozuldu, yetkili servisin çıkardığı rakam nerdeyse 25bin TL. Çok yüksek bir masraf...

    Aracım daha 50bin km'de, bütün bakımları yetkili serviste yapıldı ama bu iyi niyet garantisinden faydalanamayacağımı söylediler. Yani bu Powershift ler belliki kronik arızalı, sadece benimki değil işte burada yazıyor kullanıcılar, birçok kişininki problem çıkarıyor. Yeni ve eski tip geartroniklerde hiç böyle problemler yok. Demekki powershift sorunlu bir şanzıman. Volvo'nun arkasında durmasını beklerdim.

    Volkswagen bile DSG arızasında kullanıcısını mağdur etmiyor, sadece işçilik ücreti alıyorlar. Üst premium sınıf, Sevdiğimiz güvendiğimiz marka Volvo'dan böyle birşey beklemezdim. Arızalar problemler her markada tabiki olabilir, ama kullanıcıyı mağdur etmeden çözülmesi gerekir.


    Bu aşamada napacam tavsiyesi olan varmı? Şanzıman yağı, filtresi, kavraması ve beyni değişmesi gerekiyormuş. Volcar'da bir miktar indirim yaptılar ama yinede toplam 17.500 TL gibi bir rakam çıkıyor, yine çok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    Benimde Powershift v60'ımın şanzımanı bozuldu, yetkili servisin çıkardığı rakam nerdeyse 25bin TL. Çok yüksek bir masraf...

    Aracım daha 50bin km'de, bütün bakımları yetkili serviste yapıldı ama bu iyi niyet garantisinden faydalanamayacağımı söylediler. Yani bu Powershift ler belliki kronik arızalı, sadece benimki değil işte burada yazıyor kullanıcılar, birçok kişininki problem çıkarıyor. Yeni ve eski tip geartroniklerde hiç böyle problemler yok. Demekki powershift sorunlu bir şanzıman. Volvo'nun arkasında durmasını beklerdim.

    Volkswagen bile DSG arızasında kullanıcısını mağdur etmiyor, sadece işçilik ücreti alıyorlar. Üst premium sınıf, Sevdiğimiz güvendiğimiz marka Volvo'dan böyle birşey beklemezdim. Arızalar problemler her markada tabiki olabilir, ama kullanıcıyı mağdur etmeden çözülmesi gerekir.


    Bu aşamada napacam tavsiyesi olan varmı? Şanzıman yağı, filtresi, kavraması ve beyni değişmesi gerekiyormuş. Volcar'da bir miktar indirim yaptılar ama yinede toplam 17.500 TL gibi bir rakam çıkıyor, yine çok.
    Bu mesajı yazarken Volvo türkiye Ceo'su Sabri Sözen'e de mail attım. Dakikalar içinde bana telefonla geri dönüş yaptı ve gerekirse beyin parçasında da yardımcı olunacağını belirtti. Hem kendisine teşekkür ediyorum hemde Volvo'ya olan güvenim arttı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    Bu mesajı yazarken Volvo türkiye Ceo'su Sabri Sözen'e de mail attım. Dakikalar içinde bana telefonla geri dönüş yaptı ve gerekirse beyin parçasında da yardımcı olunacağını belirtti. Hem kendisine teşekkür ediyorum hemde Volvo'ya olan güvenim arttı

    Alıntıları Göster
    Yani garanti kapsamında değişim mi yapılacak sonuç olarak ? Birde komple nasıl bozuldu genelde kavrama hatası olduğunu okuyorum , V40'ın şanzımanı ile S60 arasında ne gibi farklılıklar var S60 da kullanılan powershift 6DCT450 ıslak tip olarak okudum V40'daki farklımıdır ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thelastairbender -- 14 Eylül 2018; 18:18:33 >




  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    Benim de ilk kavrama sorunuyla servise gittiğimde kavrama değişecek ayrıca şanzıman kontrol ünitesi TCU için de volvo bülten yayınlamış sorun devam ederse TCU'da değişmeli dediler. Kavrama değişimi sonrası şikayetim azaldı ama bir kere uzun yolda araç yine tek viteslere geçmiyordu, videoya çekip tekrar servise gidince bu sefer değişim yapıldı.



    Size tavsiyem bu durumu volvo Türkiye müşteri hizmetlerine bildirmeniz olacaktır, kendileri size alternatif sunacaktır. 2. Kavrama değişiminde benden servis bu kez yağ ve işçilik bedeli talep etti yaklaşık 3000 tl gibi ben de müşteri hizmetlerini aradım 1 hafta sonra servis tekrar dönüş yaptı biz yanlış bildirimde bulunmuşuz size işçilik almayacağız sadece yağ bedeli alacağız dediler bu şekilde yaptırdım.



    Probleminiz sadece sarsıntı ve devir saatinde oynama ise kavrama değişimi yeterli. TCU değilişimi araç vitesi hiç değiştirmiyor ya da sadece tek ve çift viteslere geçiyorsa ya da sürekli alt-üst vites değiştiritorsa ve gösterge panelinde "şanzıman düşük performans" gibi uyarı veriyorsa gerekli, buna benzer şikayetleriniz yoksa sadece kavrama değişimi yaptırmanızı tavsiye ederim size.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • thelastairbender kullanıcısına yanıt
    Tam garanti kapsamında değilde, indirim yapıldı. Kavrama ve beyin için %70, işçilik için %50 indirim. Şanzıman yağı ve filtresinde indirim yapılmadı onları ben ödeyecem, toplamda yine 8bin lira gibi bir rakam ediyor.
  • Valla aslında zaten ilk müşteri hizmetleriyle görüştüm, ama hiç memnun kalmadığım için sonra bir üst merciyle iletişime (Sabri bey ile) geçmek zorunda kaldım. Müşteri hizmetleriyle şöyle ilginç olaylar yaşadım:

    18 Ağustos'ta serviste ilk şanzıman sorunu tespit edildiğinde, aynı gün müşteri hizmetlerini aradım ve iyi niyet garantisi talep ettim. 10 gün sonra bana bir mail attılar "2006 model araçlara bu desteği veremiyoruz" yazmışlar... Benim aracım 2011 model daha bundan haberleri yok. Neyse geri cevap yazdım "Benim böyle 2006 model bir aracım yok karıştırmışsınız, araç şasi numarası budur" vesaire bilgileri yazdım.

    Sonra ilk defa hızlı bir geri dönüş sağlandı "iyi niyet garantisi veremeyiz, indirim verebiliriz, indirim oranlarının belirlenmesi için servise gidiniz". Aynı gün gittim servise volvo merkezle iletişime geçip indirim desteği talep edildi.

    Sonra tekrar beklemeye başladım. Aradan bir hafta geçti, mail attım sonuçlandı mı diye cevap bile yazılmadı. On gün geçti telefonla aradım ne durumda diye, "bekleyiniz" dendi. Sonra iki hafta geçti tekrar attığım maillere cevap verilmiyor, telefonla hem servisi arıyorum hem müşteri hizmetlerini arıyorum "bekleyiniz" deniyor. Yahu zaten bekliyorum. Ağustos'un 18'inden beri bekliyorum daha ne kadar beklemek gerekiyor diyorum "bilmiyoruz" diyorlar. En son salı günü Volcar servisten Yalçın bey aradı bana bilgi verdi, bekleyiş sona erdi, neredeyse 1 ay sürdü bu karar aşaması.

    Yani özet olarak müşteri hizmetleriyle böyle bir tecrübe yaşadım. Tekrar 1 ay daha beklememek için üst merciye ulaşmak zorunda kaldım ve son indirimi Sabri bey'den mail yoluyla talep ettim.


    Değişmesi gereken parçalarda fiyatlarıyla beraber şu resimdeki gibi:
     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    Benim problemde şanzıman sanki vites değiştiremiyor gibi bir gelip bir giden bir ses var bunun yanında şiddetli vuruntular ve sarsıntılar var. Ancak gösterge panelinde bir arıza ışığı yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    Valla aslında zaten ilk müşteri hizmetleriyle görüştüm, ama hiç memnun kalmadığım için sonra bir üst merciyle iletişime (Sabri bey ile) geçmek zorunda kaldım. Müşteri hizmetleriyle şöyle ilginç olaylar yaşadım:

    18 Ağustos'ta serviste ilk şanzıman sorunu tespit edildiğinde, aynı gün müşteri hizmetlerini aradım ve iyi niyet garantisi talep ettim. 10 gün sonra bana bir mail attılar "2006 model araçlara bu desteği veremiyoruz" yazmışlar... Benim aracım 2011 model daha bundan haberleri yok. Neyse geri cevap yazdım "Benim böyle 2006 model bir aracım yok karıştırmışsınız, araç şasi numarası budur" vesaire bilgileri yazdım.

    Sonra ilk defa hızlı bir geri dönüş sağlandı "iyi niyet garantisi veremeyiz, indirim verebiliriz, indirim oranlarının belirlenmesi için servise gidiniz". Aynı gün gittim servise volvo merkezle iletişime geçip indirim desteği talep edildi.

    Sonra tekrar beklemeye başladım. Aradan bir hafta geçti, mail attım sonuçlandı mı diye cevap bile yazılmadı. On gün geçti telefonla aradım ne durumda diye, "bekleyiniz" dendi. Sonra iki hafta geçti tekrar attığım maillere cevap verilmiyor, telefonla hem servisi arıyorum hem müşteri hizmetlerini arıyorum "bekleyiniz" deniyor. Yahu zaten bekliyorum. Ağustos'un 18'inden beri bekliyorum daha ne kadar beklemek gerekiyor diyorum "bilmiyoruz" diyorlar. En son salı günü Volcar servisten Yalçın bey aradı bana bilgi verdi, bekleyiş sona erdi, neredeyse 1 ay sürdü bu karar aşaması.

    Yani özet olarak müşteri hizmetleriyle böyle bir tecrübe yaşadım. Tekrar 1 ay daha beklememek için üst merciye ulaşmak zorunda kaldım ve son indirimi Sabri bey'den mail yoluyla talep ettim.


    Değişmesi gereken parçalarda fiyatlarıyla beraber şu resimdeki gibi:

    Benim problemde şanzıman sanki vites değiştiremiyor gibi bir gelip bir giden bir ses var bunun yanında şiddetli vuruntular ve sarsıntılar var. Ancak gösterge panelinde bir arıza ışığı yok.
    Şahsi fikrim şanzıman beyni için indirim hakkınızı saklı tutun ilk önce kavramayı değiştirmelerini talep edin sorununuz %99 çözülecektir, TCU değişimi kavrama gibi zahmetli ve işçiliği uzun olan birşey değil zaten boşuna gereksiz para harcamayın.



    Kompresör değişimi klima kompresörü mü acaba? Eğer klimadan gelen uğultu için değişecekse bende bu değişim de yapıldı ama sesi kesmedi, forumda daha önce konusu geçmişti biraz fazla klima gazı basmakla sorun çözülüyor bilginize. Detaylar için özel mesaj atabilirsiniz, selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    Tam garanti kapsamında değilde, indirim yapıldı. Kavrama ve beyin için %70, işçilik için %50 indirim. Şanzıman yağı ve filtresinde indirim yapılmadı onları ben ödeyecem, toplamda yine 8bin lira gibi bir rakam ediyor.
    aracın kroniklesmiş hatalı sanzumanı ıcın 8bin lira vermeyi kabullenmemiz bile volvonun ayıbı. benim 2014 aracım ıcın defalarca yazdım ama ne bı donus ne bir indirim yapıldı. umarım sabri bey burayı okuyordur.titreye titreye gezıyoruz volvomuzla.
  • 
Sayfa: önceki 852853854855856
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.