Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (80. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (4 Mobil) - 4 Masaüstü4 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.463.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7879808182
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: castellani

    Peki arkadaşlar S60 D3 ün 3 yılda değer kaybı ne kadar olur ? 20-30 bin tl arası mı ?

    Alıntıları Göster
    Bu S60 lar çok tutuldu.Yakın zamanda piyasası oluşmaya başlar.Volvo'lar eskisi gibi 2.elde ölü paralara gitmiyor artık.

    XC60'lara bakarsanız XC90'dan daha pahalı fiyatlara satılıyor 2.elde.Benim 2. el konusunda içim rahat açıkcası.

    BMW-Mercedes gibi 1-2 günde gitmez belki ama üzmez sonuç olarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecz1281

    volvo d3 sahibi arkadaşlardan, hızlanma olarak başka araçla kıyaslama yapan varmı? şundan iyi şundan kötü diye. yazmıstım gecen günde, bir mondeo 2.0 140 dizel ile birbirimizi geçemedik adam ışıkta camı açtı ve dediki bu 163 bg degilmi neden böyle. bende bir anlasam bizim şu 23 bglik fark nerde.

    geçen bir arkdaşım bir olay anlattı. arkadaşı peugeot 207 almış aracın çalışmasında gidişinde bir sıkıntı yokmuş fakat emsallerinden daha hantalmış. aracı dynometreye sokmuş araç 67 bg çıkmış normalde tam hatırlamıyorm ama 90 bg civarı olması gerekiyormuş heralde. servise götürmüşler bayagı bir ugrasmıslar motoru değişmeyi önermişler, kabul etmeyip yokusa sürünce sıfırı ile değişmişler. (Arkadaş anlattı onun yalancısıyım :)) eğer yalansa )
    bayramda mersinde olucam fırsat bulursam aracı dynoya çıkarıcm, düşük çıkacağına inanıyorum. aracı 10000 bakımında servise soktuğumda hız limitörü varsa kaldırmak istiyorum demiştim, bağladılaklarında hız: sınırsız hız mod: normal mod yazıyordu. acep bu normal mod değiştirilemezmi?




    Sizin probleminizle ilgili olarak.

    Mondeo'nun 0-100 akselerasyonu S60'dan 1 sn daha fazla. Normalde bu 1 sn'lik farkı motor gücüyle kapatmak için %15-20 oranında güç artışı gerekir. Seçenekler;
    Mondeo'ya chip tuning yapılmış olabilir (büyük olasılık)
    Kalkışta aracı yeterince zorlamamış olabilisiniz (aracınız dizel olup maksimum torkunu çok erken devirde verdiğinden ve otomatik olduğundan bu olasılık tek başına başabaş gitmeyi açıklamayabilir)
    Aracınızın motoru tam açılmamıştır (artık rodaj devri kapandığından bu olasılık da sadece 0.1-0.3 sn'lik bir fark yaratabilir, tek başına açıklamaz)
    Aracınızın motorunda bir problem olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor


    quote:

    Orijinalden alıntı: ecz1281

    volvo d3 sahibi arkadaşlardan, hızlanma olarak başka araçla kıyaslama yapan varmı? şundan iyi şundan kötü diye. yazmıstım gecen günde, bir mondeo 2.0 140 dizel ile birbirimizi geçemedik adam ışıkta camı açtı ve dediki bu 163 bg degilmi neden böyle. bende bir anlasam bizim şu 23 bglik fark nerde.

    geçen bir arkdaşım bir olay anlattı. arkadaşı peugeot 207 almış aracın çalışmasında gidişinde bir sıkıntı yokmuş fakat emsallerinden daha hantalmış. aracı dynometreye sokmuş araç 67 bg çıkmış normalde tam hatırlamıyorm ama 90 bg civarı olması gerekiyormuş heralde. servise götürmüşler bayagı bir ugrasmıslar motoru değişmeyi önermişler, kabul etmeyip yokusa sürünce sıfırı ile değişmişler. (Arkadaş anlattı onun yalancısıyım :)) eğer yalansa )
    bayramda mersinde olucam fırsat bulursam aracı dynoya çıkarıcm, düşük çıkacağına inanıyorum. aracı 10000 bakımında servise soktuğumda hız limitörü varsa kaldırmak istiyorum demiştim, bağladılaklarında hız: sınırsız hız mod: normal mod yazıyordu. acep bu normal mod değiştirilemezmi?




    Sizin probleminizle ilgili olarak.

    Mondeo'nun 0-100 akselerasyonu S60'dan 1 sn daha fazla. Normalde bu 1 sn'lik farkı motor gücüyle kapatmak için %15-20 oranında güç artışı gerekir. Seçenekler;
    Mondeo'ya chip tuning yapılmış olabilir (büyük olasılık)
    Kalkışta aracı yeterince zorlamamış olabilisiniz (aracınız dizel olup maksimum torkunu çok erken devirde verdiğinden ve otomatik olduğundan bu olasılık tek başına başabaş gitmeyi açıklamayabilir)
    Aracınızın motoru tam açılmamıştır (artık rodaj devri kapandığından bu olasılık da sadece 0.1-0.3 sn'lik bir fark yaratabilir, tek başına açıklamaz)
    Aracınızın motorunda bir problem olabilir.



    yazılım yaptırmış olabilir bencede. çünkü topukladım belki kalkışta tam olurunu vermedim ama yinede birlikte kalktık. 20 bg farkın biraz ayrılma sağlaması lazımdı, bizim araba 140 lık gibi değil onun araba 160 lık gibiydi sanki.
    şu yazılım işinde servis garantiyi bozmazsa hemen yaptıracam ( büyük ihtimal bozsa da yapacam ) ama aracı bilen yok şimdilik türkiyede hiç yapılmamış. yurtdışında yapan firmalar var bizde bayileri yok. bu işi volvo s60 2011 için araştıran başka arkadaş varmı? aramalarımda araç listesinde s60 2,4 163pk 340 tork luk eski motor çıkıyor deli oluyorm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor


    quote:

    Orijinalden alıntı: ecz1281

    volvo d3 sahibi arkadaşlardan, hızlanma olarak başka araçla kıyaslama yapan varmı? şundan iyi şundan kötü diye. yazmıstım gecen günde, bir mondeo 2.0 140 dizel ile birbirimizi geçemedik adam ışıkta camı açtı ve dediki bu 163 bg degilmi neden böyle. bende bir anlasam bizim şu 23 bglik fark nerde.

    geçen bir arkdaşım bir olay anlattı. arkadaşı peugeot 207 almış aracın çalışmasında gidişinde bir sıkıntı yokmuş fakat emsallerinden daha hantalmış. aracı dynometreye sokmuş araç 67 bg çıkmış normalde tam hatırlamıyorm ama 90 bg civarı olması gerekiyormuş heralde. servise götürmüşler bayagı bir ugrasmıslar motoru değişmeyi önermişler, kabul etmeyip yokusa sürünce sıfırı ile değişmişler. (Arkadaş anlattı onun yalancısıyım :)) eğer yalansa )
    bayramda mersinde olucam fırsat bulursam aracı dynoya çıkarıcm, düşük çıkacağına inanıyorum. aracı 10000 bakımında servise soktuğumda hız limitörü varsa kaldırmak istiyorum demiştim, bağladılaklarında hız: sınırsız hız mod: normal mod yazıyordu. acep bu normal mod değiştirilemezmi?




    Sizin probleminizle ilgili olarak.

    Mondeo'nun 0-100 akselerasyonu S60'dan 1 sn daha fazla. Normalde bu 1 sn'lik farkı motor gücüyle kapatmak için %15-20 oranında güç artışı gerekir. Seçenekler;
    Mondeo'ya chip tuning yapılmış olabilir (büyük olasılık)
    Kalkışta aracı yeterince zorlamamış olabilisiniz (aracınız dizel olup maksimum torkunu çok erken devirde verdiğinden ve otomatik olduğundan bu olasılık tek başına başabaş gitmeyi açıklamayabilir)
    Aracınızın motoru tam açılmamıştır (artık rodaj devri kapandığından bu olasılık da sadece 0.1-0.3 sn'lik bir fark yaratabilir, tek başına açıklamaz)
    Aracınızın motorunda bir problem olabilir.


    Genel olarak soylüyorum,araçların 0 dan 100 km ye çıkarken ortalaması da önemlidir.Bunu 0-400 metre olarak da söyleyebiliriz.
    Her iki aracı da bilmiyorum,bir ihtimal dediğim gibi Modeo nun 0-100 ü daha uzun fakat Bu 10,2 saniyedeki ortalama hızı daha fazla olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: teodor


    quote:

    Orijinalden alıntı: ecz1281

    volvo d3 sahibi arkadaşlardan, hızlanma olarak başka araçla kıyaslama yapan varmı? şundan iyi şundan kötü diye. yazmıstım gecen günde, bir mondeo 2.0 140 dizel ile birbirimizi geçemedik adam ışıkta camı açtı ve dediki bu 163 bg degilmi neden böyle. bende bir anlasam bizim şu 23 bglik fark nerde.

    geçen bir arkdaşım bir olay anlattı. arkadaşı peugeot 207 almış aracın çalışmasında gidişinde bir sıkıntı yokmuş fakat emsallerinden daha hantalmış. aracı dynometreye sokmuş araç 67 bg çıkmış normalde tam hatırlamıyorm ama 90 bg civarı olması gerekiyormuş heralde. servise götürmüşler bayagı bir ugrasmıslar motoru değişmeyi önermişler, kabul etmeyip yokusa sürünce sıfırı ile değişmişler. (Arkadaş anlattı onun yalancısıyım :)) eğer yalansa )
    bayramda mersinde olucam fırsat bulursam aracı dynoya çıkarıcm, düşük çıkacağına inanıyorum. aracı 10000 bakımında servise soktuğumda hız limitörü varsa kaldırmak istiyorum demiştim, bağladılaklarında hız: sınırsız hız mod: normal mod yazıyordu. acep bu normal mod değiştirilemezmi?




    Sizin probleminizle ilgili olarak.

    Mondeo'nun 0-100 akselerasyonu S60'dan 1 sn daha fazla. Normalde bu 1 sn'lik farkı motor gücüyle kapatmak için %15-20 oranında güç artışı gerekir. Seçenekler;
    Mondeo'ya chip tuning yapılmış olabilir (büyük olasılık)
    Kalkışta aracı yeterince zorlamamış olabilisiniz (aracınız dizel olup maksimum torkunu çok erken devirde verdiğinden ve otomatik olduğundan bu olasılık tek başına başabaş gitmeyi açıklamayabilir)
    Aracınızın motoru tam açılmamıştır (artık rodaj devri kapandığından bu olasılık da sadece 0.1-0.3 sn'lik bir fark yaratabilir, tek başına açıklamaz)
    Aracınızın motorunda bir problem olabilir.


    Genel olarak soylüyorum,araçların 0 dan 100 km ye çıkarken ortalaması da önemlidir.Bunu 0-400 metre olarak da söyleyebiliriz.
    Her iki aracı da bilmiyorum,bir ihtimal dediğim gibi Modeo nun 0-100 ü daha uzun fakat Bu 10,2 saniyedeki ortalama hızı daha fazla olabilir.

    Alıntıları Göster
    Yeni S60 D3 için chip-tuning linkleri;

    www.chipmydiesel.com
    Volvo S60 D3 Diesel Chip Tuning by ChipMyDiesel - Performance, Power & Economy
    http://www.chipmydiesel.com/products/diesel-chip-tuning/volvo/s60-d3/1863.html

    http://www.bsrtuning.com.au/products/tuning-kits/volvo/s60-v60/d3/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    Yeni S60 D3 için chip-tuning linkleri;

    www.chipmydiesel.com
    Volvo S60 D3 Diesel Chip Tuning by ChipMyDiesel - Performance, Power & Economy
    http://www.chipmydiesel.com/products/diesel-chip-tuning/volvo/s60-d3/1863.html

    http://www.bsrtuning.com.au/products/tuning-kits/volvo/s60-v60/d3/

    Alıntıları Göster
    Bugün alıcı olarak İzmir volcara gittim. S60 D2ler sahiplerini bekliyor. Bir tane R design kırmızı T4 V60 vardı showroomda. Aşık oldum resmen ama fiyatlar bir uçmuş pir uçmuş!

    S60 1,6 dizel manuel vitesli advance paketli, sunrooflu, kumaş koltuklu versiyonu tam tamına 105.000 tl!!! Yuhh dedim. Bu para ne bmw 316ya verilir ne de s60 1,6 dizele! S60 defteri benim için kapandı. Merak edenlere kırmızı R design V60 t4 full aksesuar aracın fiyatı 125000tl son olur fiyatı.

    Volvoya gitmeden önce opele uğramıştım. insignia 2.0 cdti 130 bg triptronik elegance paketli sunrooflu aracı 165 bg ve 350nm torka ulaştıracak yazılım, imsher body kit ve cyclone navi,dvd sitemiyle beraber 79bine bıraktılar.. Düşünüyorumm.. Yine volvo nasip olmayacak. :(((




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkinenk

    Bugün alıcı olarak İzmir volcara gittim. S60 D2ler sahiplerini bekliyor. Bir tane R design kırmızı T4 V60 vardı showroomda. Aşık oldum resmen ama fiyatlar bir uçmuş pir uçmuş!

    S60 1,6 dizel manuel vitesli advance paketli, sunrooflu, kumaş koltuklu versiyonu tam tamına 105.000 tl!!! Yuhh dedim. Bu para ne bmw 316ya verilir ne de s60 1,6 dizele! S60 defteri benim için kapandı. Merak edenlere kırmızı R design V60 t4 full aksesuar aracın fiyatı 125000tl son olur fiyatı.

    Volvoya gitmeden önce opele uğramıştım. insignia 2.0 cdti 130 bg triptronik elegance paketli sunrooflu aracı 165 bg ve 350nm torka ulaştıracak yazılım, imsher body kit ve cyclone navi,dvd sitemiyle beraber 79bine bıraktılar.. Düşünüyorumm.. Yine volvo nasip olmayacak. :(((


    Bende araç alırken S60 T4 ve insignia 130bg arasında kalmıştım. S60 tercih ettim. Fiyat olarak ben alırken çok fark yoktu. insignia almamın sebepleri

    - 2.0 130bg performans T4e göre düşük
    - insignia tam otomatik ve şehir içi 9-10lt yaktığını forumda bazı arkadaşlar belirtmişti. Çok ekonomik bir motor değil malesef buna şanzımanın etkisi büyük.
    - 2.0 vergisi insignia için dezavantajdı.

    Eğer yılda 10 000 km civarı yapıyorsanız S60 T4 lere bakabilirsiniz. Gerçekten çok keyifli bir araç. Birde şehir içi 11-12lt yakmasa süper olacak. İnşallah zamanla bu değer düşecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkinenk

    Bugün alıcı olarak İzmir volcara gittim. S60 D2ler sahiplerini bekliyor. Bir tane R design kırmızı T4 V60 vardı showroomda. Aşık oldum resmen ama fiyatlar bir uçmuş pir uçmuş!

    S60 1,6 dizel manuel vitesli advance paketli, sunrooflu, kumaş koltuklu versiyonu tam tamına 105.000 tl!!! Yuhh dedim. Bu para ne bmw 316ya verilir ne de s60 1,6 dizele! S60 defteri benim için kapandı. Merak edenlere kırmızı R design V60 t4 full aksesuar aracın fiyatı 125000tl son olur fiyatı.

    Volvoya gitmeden önce opele uğramıştım. insignia 2.0 cdti 130 bg triptronik elegance paketli sunrooflu aracı 165 bg ve 350nm torka ulaştıracak yazılım, imsher body kit ve cyclone navi,dvd sitemiyle beraber 79bine bıraktılar.. Düşünüyorumm.. Yine volvo nasip olmayacak. :(((

    Bir tarafa İnsignia bir tarafa da S60 koysalar,herhalde forumdakilerin çoğu ben dahil S60 ı seçer.Ama bu kadar fiyat farkı abes.
    Ama bu fiyatlar İnsignia yı çok daha cazip kılıyor.Arkadasım 1,6 benzinlisini satıp ,2.0 dizel otomatiğini aldı,yakıt ve performans olarak çok memnun.Hele bayi garantili chip varsa çok güzel birşey.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukakman


    quote:

    Orijinalden alıntı: hakkinenk

    Bugün alıcı olarak İzmir volcara gittim. S60 D2ler sahiplerini bekliyor. Bir tane R design kırmızı T4 V60 vardı showroomda. Aşık oldum resmen ama fiyatlar bir uçmuş pir uçmuş!

    S60 1,6 dizel manuel vitesli advance paketli, sunrooflu, kumaş koltuklu versiyonu tam tamına 105.000 tl!!! Yuhh dedim. Bu para ne bmw 316ya verilir ne de s60 1,6 dizele! S60 defteri benim için kapandı. Merak edenlere kırmızı R design V60 t4 full aksesuar aracın fiyatı 125000tl son olur fiyatı.

    Volvoya gitmeden önce opele uğramıştım. insignia 2.0 cdti 130 bg triptronik elegance paketli sunrooflu aracı 165 bg ve 350nm torka ulaştıracak yazılım, imsher body kit ve cyclone navi,dvd sitemiyle beraber 79bine bıraktılar.. Düşünüyorumm.. Yine volvo nasip olmayacak. :(((


    Bende araç alırken S60 T4 ve insignia 130bg arasında kalmıştım. S60 tercih ettim. Fiyat olarak ben alırken çok fark yoktu. insignia almamın sebepleri

    - 2.0 130bg performans T4e göre düşük
    - insignia tam otomatik ve şehir içi 9-10lt yaktığını forumda bazı arkadaşlar belirtmişti. Çok ekonomik bir motor değil malesef buna şanzımanın etkisi büyük.
    - 2.0 vergisi insignia için dezavantajdı.

    Eğer yılda 10 000 km civarı yapıyorsanız S60 T4 lere bakabilirsiniz. Gerçekten çok keyifli bir araç. Birde şehir içi 11-12lt yakmasa süper olacak. İnşallah zamanla bu değer düşecektir.


    Fiyat farkı çok fazla.. ben senede 40bin km yapıyorum. T4 beni oldukça üzer. 90bine baktığım s60 1,6 dizeli alabilseydim volvo farkına bu parayı verirdim ama özellik, motor, şanzuman ve donanım farkı kıyaslanınca çok fazla geldi bana. Hala kırmzıı r design s60 istiyorum :( ama bütçem elvermiyor. İnsanlara fiyat yüksek geliyorki birsürü s60 vardı galeride boşta bekleyen. Araba yok hikaye..
    insignianın motoruna gelirsek yazılımla 130bg gücü 166bge ve torku 350nmye çıkartacaklar. Yakıt olarak 1,6 dizel tutumluluğunu beklemiyorum ama sakin kullanımda ortalama 7lt yakıyormuş. Sanırım azıcık daha bekliyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkinenk

    quote:

    Orijinalden alıntı: selcukakman


    quote:

    Orijinalden alıntı: hakkinenk

    Bugün alıcı olarak İzmir volcara gittim. S60 D2ler sahiplerini bekliyor. Bir tane R design kırmızı T4 V60 vardı showroomda. Aşık oldum resmen ama fiyatlar bir uçmuş pir uçmuş!

    S60 1,6 dizel manuel vitesli advance paketli, sunrooflu, kumaş koltuklu versiyonu tam tamına 105.000 tl!!! Yuhh dedim. Bu para ne bmw 316ya verilir ne de s60 1,6 dizele! S60 defteri benim için kapandı. Merak edenlere kırmızı R design V60 t4 full aksesuar aracın fiyatı 125000tl son olur fiyatı.

    Volvoya gitmeden önce opele uğramıştım. insignia 2.0 cdti 130 bg triptronik elegance paketli sunrooflu aracı 165 bg ve 350nm torka ulaştıracak yazılım, imsher body kit ve cyclone navi,dvd sitemiyle beraber 79bine bıraktılar.. Düşünüyorumm.. Yine volvo nasip olmayacak. :(((


    Bende araç alırken S60 T4 ve insignia 130bg arasında kalmıştım. S60 tercih ettim. Fiyat olarak ben alırken çok fark yoktu. insignia almamın sebepleri

    - 2.0 130bg performans T4e göre düşük
    - insignia tam otomatik ve şehir içi 9-10lt yaktığını forumda bazı arkadaşlar belirtmişti. Çok ekonomik bir motor değil malesef buna şanzımanın etkisi büyük.
    - 2.0 vergisi insignia için dezavantajdı.

    Eğer yılda 10 000 km civarı yapıyorsanız S60 T4 lere bakabilirsiniz. Gerçekten çok keyifli bir araç. Birde şehir içi 11-12lt yakmasa süper olacak. İnşallah zamanla bu değer düşecektir.


    Fiyat farkı çok fazla.. ben senede 40bin km yapıyorum. T4 beni oldukça üzer. 90bine baktığım s60 1,6 dizeli alabilseydim volvo farkına bu parayı verirdim ama özellik, motor, şanzuman ve donanım farkı kıyaslanınca çok fazla geldi bana. Hala kırmzıı r design s60 istiyorum :( ama bütçem elvermiyor. İnsanlara fiyat yüksek geliyorki birsürü s60 vardı galeride boşta bekleyen. Araba yok hikaye..
    insignianın motoruna gelirsek yazılımla 130bg gücü 166bge ve torku 350nmye çıkartacaklar. Yakıt olarak 1,6 dizel tutumluluğunu beklemiyorum ama sakin kullanımda ortalama 7lt yakıyormuş. Sanırım azıcık daha bekliyim.

    Alıntıları Göster
    Hocam yılda 40 bin km yapıyorsanız T4 zaten sadece üzmez adamı perişan eder.

    2.0D Insignia sizi oldukça memnun eder bu durumda.Birde aklınızda olsun Opel bayiileri indirim konusunda çok esnek .2 ay önce benimde bir tanıdığım donanımlı bir Insigna'yı neredeyse baz model parasına aldı.Opel bayiileri ay sonuna doğru araç satmak için kıvranıyor.Pazarlıklarınızı bu döneme denk getirirseniz belki aynı fırsatı yakalayabilirsiniz.S60 1.6D araca donanımlı 100 bin vermek verine en iyi seçenek bu sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Hocam yılda 40 bin km yapıyorsanız T4 zaten sadece üzmez adamı perişan eder.

    2.0D Insignia sizi oldukça memnun eder bu durumda.Birde aklınızda olsun Opel bayiileri indirim konusunda çok esnek .2 ay önce benimde bir tanıdığım donanımlı bir Insigna'yı neredeyse baz model parasına aldı.Opel bayiileri ay sonuna doğru araç satmak için kıvranıyor.Pazarlıklarınızı bu döneme denk getirirseniz belki aynı fırsatı yakalayabilirsiniz.S60 1.6D araca donanımlı 100 bin vermek verine en iyi seçenek bu sanırım.


    s60 1,6 dizele 100bin tl para vermeyeceğim kesinlikle. insignia konusuna gelirsek sunrooflusunu 75den 73bin liraya bıraktılar. Artı olarak imscher body kit 3500 lira , navi 1750 lira , güç artışı için yazılıma 1000 lira civarına ekle 79a geliyor. 75'e hepsini verirlerse alırım. yarın konuşacağım. Renk olarak opak kırmızı ve siyah var elde. Kırmızı çokmu iddialı olur insigniada acaba??? Gözüm s60 r design kırmızıda kaldı çünkü. Hele canlı canlı v60 r design kırmızıyı görünce off offff :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkinenk


    quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Hocam yılda 40 bin km yapıyorsanız T4 zaten sadece üzmez adamı perişan eder.

    2.0D Insignia sizi oldukça memnun eder bu durumda.Birde aklınızda olsun Opel bayiileri indirim konusunda çok esnek .2 ay önce benimde bir tanıdığım donanımlı bir Insigna'yı neredeyse baz model parasına aldı.Opel bayiileri ay sonuna doğru araç satmak için kıvranıyor.Pazarlıklarınızı bu döneme denk getirirseniz belki aynı fırsatı yakalayabilirsiniz.S60 1.6D araca donanımlı 100 bin vermek verine en iyi seçenek bu sanırım.


    s60 1,6 dizele 100bin tl para vermeyeceğim kesinlikle. insignia konusuna gelirsek sunrooflusunu 75den 73bin liraya bıraktılar. Artı olarak imscher body kit 3500 lira , navi 1750 lira , güç artışı için yazılıma 1000 lira civarına ekle 79a geliyor. 75'e hepsini verirlerse alırım. yarın konuşacağım. Renk olarak opak kırmızı ve siyah var elde. Kırmızı çokmu iddialı olur insigniada acaba??? Gözüm s60 r design kırmızıda kaldı çünkü. Hele canlı canlı v60 r design kırmızıyı görünce off offff :(


    Naçizane tavsiyem;

    S60 ve V60'larda flamenko kırmızısı müthiş duruyor gerçekten ama bazı araçlara bazı uçuk renkler gider ya bu öyle bir durum bence.S60 ve V60'a bu kadar yakışan rengin benzerini Insignia'da gördüm yollarda ve o güzelim arabayı mahvetmiş diye düşündüm.Ama siyah rengide bir o kadar asil duruyor:Siyah araç sahibi olmak büyük dert tozuydu,çiziğiydi çok belli eder.Ama bunlara aldırış etmiyorsanız bence siyah renk isabet olur.

    Ama eğer siz derseneniz kırmızıyı bependim diye iddialı olmanın ne gibi bir sakıncasıolabilir ki?

    Farklı olmak iyidir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolbert -- 21 Ağustos 2011; 13:21:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakkinenk


    quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Hocam yılda 40 bin km yapıyorsanız T4 zaten sadece üzmez adamı perişan eder.

    2.0D Insignia sizi oldukça memnun eder bu durumda.Birde aklınızda olsun Opel bayiileri indirim konusunda çok esnek .2 ay önce benimde bir tanıdığım donanımlı bir Insigna'yı neredeyse baz model parasına aldı.Opel bayiileri ay sonuna doğru araç satmak için kıvranıyor.Pazarlıklarınızı bu döneme denk getirirseniz belki aynı fırsatı yakalayabilirsiniz.S60 1.6D araca donanımlı 100 bin vermek verine en iyi seçenek bu sanırım.


    s60 1,6 dizele 100bin tl para vermeyeceğim kesinlikle. insignia konusuna gelirsek sunrooflusunu 75den 73bin liraya bıraktılar. Artı olarak imscher body kit 3500 lira , navi 1750 lira , güç artışı için yazılıma 1000 lira civarına ekle 79a geliyor. 75'e hepsini verirlerse alırım. yarın konuşacağım. Renk olarak opak kırmızı ve siyah var elde. Kırmızı çokmu iddialı olur insigniada acaba??? Gözüm s60 r design kırmızıda kaldı çünkü. Hele canlı canlı v60 r design kırmızıyı görünce off offff :(


    Naçizane tavsiyem;

    S60 ve V60'larda flamenko kırmızısı müthiş duruyor gerçekten ama bazı araçlara bazı uçuk renkler gider ya bu öyle bir durum bence.S60 ve V60'a bu kadar yakışan rengin benzerini Insignia'da gördüm yollarda ve o güzelim arabayı mahvetmiş diye düşündüm.Ama siyah rengide bir o kadar asil duruyor:Siyah araç sahibi olmak büyük dert tozuydu,çiziğiydi çok belli eder.Ama bunlara aldırış etmiyorsanız bence siyah renk isabet olur.

    Ama eğer siz derseneniz kırmızıyı bependim diye iddialı olmanın ne gibi bir sakıncasıolabilir ki?

    Farklı olmak iyidir..

    Alıntıları Göster
    kırmızı araç güzel de çok kaza yapar...matador gibi öküzleri kendine çekiyor meret...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert


    quote:

    Orijinalden alıntı: hakkinenk


    quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Hocam yılda 40 bin km yapıyorsanız T4 zaten sadece üzmez adamı perişan eder.

    2.0D Insignia sizi oldukça memnun eder bu durumda.Birde aklınızda olsun Opel bayiileri indirim konusunda çok esnek .2 ay önce benimde bir tanıdığım donanımlı bir Insigna'yı neredeyse baz model parasına aldı.Opel bayiileri ay sonuna doğru araç satmak için kıvranıyor.Pazarlıklarınızı bu döneme denk getirirseniz belki aynı fırsatı yakalayabilirsiniz.S60 1.6D araca donanımlı 100 bin vermek verine en iyi seçenek bu sanırım.


    s60 1,6 dizele 100bin tl para vermeyeceğim kesinlikle. insignia konusuna gelirsek sunrooflusunu 75den 73bin liraya bıraktılar. Artı olarak imscher body kit 3500 lira , navi 1750 lira , güç artışı için yazılıma 1000 lira civarına ekle 79a geliyor. 75'e hepsini verirlerse alırım. yarın konuşacağım. Renk olarak opak kırmızı ve siyah var elde. Kırmızı çokmu iddialı olur insigniada acaba??? Gözüm s60 r design kırmızıda kaldı çünkü. Hele canlı canlı v60 r design kırmızıyı görünce off offff :(


    Naçizane tavsiyem;

    S60 ve V60'larda flamenko kırmızısı müthiş duruyor gerçekten ama bazı araçlara bazı uçuk renkler gider ya bu öyle bir durum bence.S60 ve V60'a bu kadar yakışan rengin benzerini Insignia'da gördüm yollarda ve o güzelim arabayı mahvetmiş diye düşündüm.Ama siyah rengide bir o kadar asil duruyor:Siyah araç sahibi olmak büyük dert tozuydu,çiziğiydi çok belli eder.Ama bunlara aldırış etmiyorsanız bence siyah renk isabet olur.

    Ama eğer siz derseneniz kırmızıyı bependim diye iddialı olmanın ne gibi bir sakıncasıolabilir ki?

    Farklı olmak iyidir..


    S60'a kırmızı renk yakışıyor. İnsigniaya şöyle böyle ehh işte dedirtti sadece. Sanırım koyu renkleri veya beyazı tercih edeceğim. Body kitle beyaz daha iyi durur gibi geliyor. Başka bayileri arıyacam artık napalım




  • Merhaba arkadaslar,

    Yeni s60/v60 larda direksiyon sertliği ayari opsiyonunu sonradan taktirmak mümkün mü?

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecz1281

    yazılım yaptırmış olabilir bencede. çünkü topukladım belki kalkışta tam olurunu vermedim ama yinede birlikte kalktık. 20 bg farkın biraz ayrılma sağlaması lazımdı, bizim araba 140 lık gibi değil onun araba 160 lık gibiydi sanki.
    şu yazılım işinde servis garantiyi bozmazsa hemen yaptıracam ( büyük ihtimal bozsa da yapacam ) ama aracı bilen yok şimdilik türkiyede hiç yapılmamış. yurtdışında yapan firmalar var bizde bayileri yok. bu işi volvo s60 2011 için araştıran başka arkadaş varmı? aramalarımda araç listesinde s60 2,4 163pk 340 tork luk eski motor çıkıyor deli oluyorm.



    Merhaba
    sizin aracınızda edc17 tricore beyin var. açılarak yapılacak. başka çaresi yok

    yada varsa kaliteli uygun box kullanacaksınız.

    açılınca serviste sorun olmaz garantisi bozulmaz

    ancak olur ya ileride beyin bozuldu...haaa chip tuningden değil...ecu da bir elektronik alet...bozulma ihtimali az da olsa var...

    garatni süresince eğer bozulursa...işte o zaman içinin açıldığı belli olacak...sorun o zaman başlayacak...

    hiç kimse ben ufacık bir çizik bile bırakmam açıldığı belli olmaz diyemez...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemal arslan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecz1281

    yazılım yaptırmış olabilir bencede. çünkü topukladım belki kalkışta tam olurunu vermedim ama yinede birlikte kalktık. 20 bg farkın biraz ayrılma sağlaması lazımdı, bizim araba 140 lık gibi değil onun araba 160 lık gibiydi sanki.
    şu yazılım işinde servis garantiyi bozmazsa hemen yaptıracam ( büyük ihtimal bozsa da yapacam ) ama aracı bilen yok şimdilik türkiyede hiç yapılmamış. yurtdışında yapan firmalar var bizde bayileri yok. bu işi volvo s60 2011 için araştıran başka arkadaş varmı? aramalarımda araç listesinde s60 2,4 163pk 340 tork luk eski motor çıkıyor deli oluyorm.



    Merhaba
    sizin aracınızda edc17 tricore beyin var. açılarak yapılacak. başka çaresi yok

    yada varsa kaliteli uygun box kullanacaksınız.

    açılınca serviste sorun olmaz garantisi bozulmaz

    ancak olur ya ileride beyin bozuldu...haaa chip tuningden değil...ecu da bir elektronik alet...bozulma ihtimali az da olsa var...

    garatni süresince eğer bozulursa...işte o zaman içinin açıldığı belli olacak...sorun o zaman başlayacak...

    hiç kimse ben ufacık bir çizik bile bırakmam açıldığı belli olmaz diyemez...

    Alıntıları Göster
    S60 1.6 Dizel Premium almak üzereyim. Bayinin söylediği 2 husus kafamı kurcaladı.

    1-) D2 motorla drive arasında fark yok dedi. Frene basınca motoru durduran; gaza basınca da tekrar çalıştıran özelliğin Türkiye'de satılan S60 larda olmadığını söyledi.

    2-) En son premium araçlarda koltuk ısıtmasının donanım listesinden kaldırıldığını söyledi. Araçta opsiyenel olarak sunulan deri döşeme var ama koltuk ısıtması yok; ne garip değil mi ? Ayrıca volvo gittikçe donanımları azaltıyor. Yakında premium ile baz arasında fark kalmayabilir....

    Bir bilen var mıdır ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tharun

    S60 1.6 Dizel Premium almak üzereyim. Bayinin söylediği 2 husus kafamı kurcaladı.

    1-) D2 motorla drive arasında fark yok dedi. Frene basınca motoru durduran; gaza basınca da tekrar çalıştıran özelliğin Türkiye'de satılan S60 larda olmadığını söyledi.

    2-) En son premium araçlarda koltuk ısıtmasının donanım listesinden kaldırıldığını söyledi. Araçta opsiyenel olarak sunulan deri döşeme var ama koltuk ısıtması yok; ne garip değil mi ? Ayrıca volvo gittikçe donanımları azaltıyor. Yakında premium ile baz arasında fark kalmayabilir....

    Bir bilen var mıdır ?

    Alıntıları Göster
    elektrikli arabalar 2012 de piyasaya çıkıyomuş , bizim arabalar elimizde patlamasın bisürü borca girip aldık??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tharun

    S60 1.6 Dizel Premium almak üzereyim. Bayinin söylediği 2 husus kafamı kurcaladı.

    1-) D2 motorla drive arasında fark yok dedi. Frene basınca motoru durduran; gaza basınca da tekrar çalıştıran özelliğin Türkiye'de satılan S60 larda olmadığını söyledi.

    2-) En son premium araçlarda koltuk ısıtmasının donanım listesinden kaldırıldığını söyledi. Araçta opsiyenel olarak sunulan deri döşeme var ama koltuk ısıtması yok; ne garip değil mi ? Ayrıca volvo gittikçe donanımları azaltıyor. Yakında premium ile baz arasında fark kalmayabilir....

    Bir bilen var mıdır ?


    Şöyle yanlış bilinen bir durum var.Drive motor ayrı Start/stop drive farklı.Yani Drive yazıyorsa bu ışıklarda durunca stop eden motor demek değil sadece tüketimi az karbonmonoksit salınımı az motor demek.
    İkinci dediğinize gelince artık Volvoda gözünü açtı BMW arkasından emin adımlarla gidiyor:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman


    quote:

    Orijinalden alıntı: tharun

    S60 1.6 Dizel Premium almak üzereyim. Bayinin söylediği 2 husus kafamı kurcaladı.

    1-) D2 motorla drive arasında fark yok dedi. Frene basınca motoru durduran; gaza basınca da tekrar çalıştıran özelliğin Türkiye'de satılan S60 larda olmadığını söyledi.

    2-) En son premium araçlarda koltuk ısıtmasının donanım listesinden kaldırıldığını söyledi. Araçta opsiyenel olarak sunulan deri döşeme var ama koltuk ısıtması yok; ne garip değil mi ? Ayrıca volvo gittikçe donanımları azaltıyor. Yakında premium ile baz arasında fark kalmayabilir....

    Bir bilen var mıdır ?


    Şöyle yanlış bilinen bir durum var.Drive motor ayrı Start/stop drive farklı.Yani Drive yazıyorsa bu ışıklarda durunca stop eden motor demek değil sadece tüketimi az karbonmonoksit salınımı az motor demek.
    İkinci dediğinize gelince artık Volvoda gözünü açtı BMW arkasından emin adımlarla gidiyor:)


    Bmw 5 serisi ve analog klima vsvs yaklaşımı :)




  • 
Sayfa: önceki 7879808182
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.