Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (531. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.652
Cevap
151
Favori
1.445.168
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 529530531532533
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • askerbatur A kullanıcısına yanıt
    passattada tasarım olarak baya gelişim var. hayırlı olsun aracınız güle güle kullanın. deneyimlerinizi paylaşmanızı bekleriz.
  • Arkadaşım 10 yılu aşkın volvo kullanıcısı olarak mantığınızı kullanmışınız ben sıfır alacak olsam sanırım sizin gibi düşünürdüm neden mi bugün 110 bin liraya 2014 s60 alsanız 2 sene sonra 2017 de o aracı 80 bin liraya satamazsınız ama malesef passatı çok daha üstüne satarsınız. Kabul etsekte etmesekte bu bir gerçek. Bu gerçek var olduğu için zaten ikinci el lüx segmente binebiliyorum. Ama eğer sıfır araba almayacaksam kesinlikle 2 yaşında temiz bir volvo alırdım ikinci elini almayanı dövüyorlar :) malum sitede aracımın muadillerine bakıyorum aynı ilanlar aylardır duruyor malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: askerbatur

    Vermiyorlar o konuya hiç girmeyelim dijital klima ve yağmur sensorü var büyük adımlar bunlar doğuş için. Direksiyon var, vites topuzu var. Led stoplar var ben olmayanlari soyleyeyim:

    Deri koltuk
    Cruise
    Zenon

    Ama açıkçası tasarımını gerçekten beğendim bu sefer bu ilandaki arabanın sun-roofsuzu gelecekmiş bi tane ona yazıldım:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2015-vw-passat-1.6-tdi-bluemotion-comfortline-cam-tavanli-hazir-206812884/detay


    Güvenlik olarak da bazı opsiyonlar olmadığını düşünüyorum.

    İlk aklıma gelenler Whips, Sips, Blis, City Safety vs.

    Güvenlik ile ilgili sözlükte güzel bir yazı buldum. Daha önce paylaşımış olabilir fakat yeniden paylaşmak istedim.


    quote:


    1944 güvenlik kafesi
    1944 lamine edilmiş ön cam
    1954 ön camdan buzlanmayı engelleyeci
    1956 cam silecekleri
    1957 önde 2 noktalı emniyet kemeri
    1958 arkada 2 noktalı emniyet kemeri
    1959 önde 3 noktalı emniyet kemeri
    1960 doldurulmuş ön panel
    1964 ilk arkaya dönük duran çocuk koltuğu denendi
    1966 ön ve arkada ezilme bölgeleri
    1966 güvenli kapı kilitleri
    1967 arka koltuğa emniyet kemeri
    1969 etkileşimli çarklı emniyet kemeri
    1971 emniyet kemeri hatırlatcısı
    1972 arka koltuğa 3-noktalı emniyet kemeri
    1972 arka dönük duran çocuk koltuğu kullanılmaya başlandı
    1972 arka kapılara çocuk emniyet kilidi
    1974 çok-basamaklı darbe emici direksiyon
    1974 ampul sensörü
    1975 ana silindirli basamaklı fren sistemi
    1978 çocuk güvenlik artırıcı minder
    1982 "anti–sualtı" koruma
    1986 arka orta koltuğa üç noktalı emniyet kemeri
    1990 arka orta koltuğa dahili çocuk güvenlik minderi
    1991 sips – yan darbe koruma sistemi
    1991 yüksekliği ayarlanabilir otomatik emniyet kemeri
    1992 station modellerde güçlendirilmiş arka koltuklar
    1995 arka dış koltuklarda dahili çocuk koruma minderi
    1997 rops – ters dönme koruma sistemi (c70)
    1998 whips – omurga koruma sistemi
    1998 ic – hava perdeleri
    2001 scc – volvo güvenlik konsept arabası
    2002 rsc – ters dönme sabitleme kontrolü
    2003 yen ön yapı (volvo intelligent vehicle architecture (viva)) (s40, v50)
    2003 arka koltuk emniyet kemeri hatırlatıcı (s40 ve v50)
    2003 idis – akıllı sürücü bilgi sistemi (s40 ve v50)
    2003 volvo'nun trafik kaza araştırma timi'nin bangkok'da açılışı
    2004 blis – kr nokta bilgilendirme sistemi (s40 ve v50)
    2005 dmic (kapılara monte edilmiş hava perdeleri) (yeni volvo c70)
    2006 pcc - kişisel arama iletişimcisi (s80)
    2006 cwbs - fren destekli çarpma uyarısı (s80)
    2007 ppb - power park freni (s80)
    2007 dac - sürücü dikkati kontrolü (v70, xc70)
    2009 city safety - saate 19 milin altında gidiyorsa, önde bir arabanın belirmesi durumunda arabayı otomatik durduran sistem (xc60)

    kaynak: vikipedi

    edit : daha bu kaynaklarda abs, geniş açılı aynalar vb patenler olmadığı için başka bir kaynaktan daha yardım alıyoruz...

    diğer kaynak :

    1944 - güvenlik kafesi - yolcu bölmesini korumaya yardımcı olmak için çelik kafes tasarlandı.
    1944 - lamine ön cam - pv444 modeline lamine ön cam takıldı.
    1959 - önde üç noktadan bağlantılı emniyet kemeri - volvo mühendisi nils bohlin tarafından icat edilmiş üç noktadan bağlantılı kucak / omuz emniyet kemerleri bazı modellerde özel olarak sunuldu.
    1960 - dolgu malzemeli kontrol paneli - kaza durumunda darbeyi yumuşatmak için dolgu malzemeli kontrol paneli sunuldu.
    1964 - ilk arkaya dönük çocuk koltuğu - ilk arkaya dönük çocuk koltuğu prototipi volvo tarafından test edildi. 1966 - önde ve arkada darbe emici bölgeler - önde ve arkada darbe emici bölgeler sunuldu.
    1967 - arka emniyet kemerleri - arka koltuklarda ilk defa üç noktadan bağlantılı emniyet kemerleri yer aldı.
    1968 - önde koltuk başları - araçların önlerine koltuk başları eklendi.
    1969 - üç noktadan bağlantılı, ön gergili emniyet kemeri - üç noktadan bağlantılı, ön gergili emniyet kemeri tanıtıldı.
    1970 - volvo kaza araştırma ekibi - otomobil endüstrisinin ilk kaza araştırma ekibi, volvo tarafından kuruldu.
    1972 - arkada çocuk kilitleri - çocuk kilitleri ilk defa kullanılmaya başlandı.
    1972 - arkada üç noktadan bağlantılı emniyet kemeri - tüm yeni volvo’ların arka tarafına üç noktadan bağlantılı kucak / omuz kemeri yerleştirildi.
    1973 - katlanan direksiyon kolonu - katlanan direksiyon kolonu sunuldu.
    1974 - darbe enerjisini emen tamponlar - darbe enerjisini emen tamponlar sunuldu.
    1974 - yakıt deposunun yeniden konumlandırılması - güvenliğin artırılması için yakıt deposu, arka dingilin önüne yerleştirildi.
    1978 - çocuk minderi - yükseltici çocuk koltuğu ilk defa kullanıldı.
    1982 - emniyet kemerinin altından kayma koruması - emniyet kemerinin altından kaymaya karşı koruma icat edildi.
    1982 - geniş açılı yan aynalar - daha fazla görüş sağlayan geniş açılı yan aynalar tanıtıldı.
    1984 - abs - kilitlenmeyi önleyici fren sistemi - kilitlenmeyi önleyici fren sistemi (abs) ilk defa kullanıldı.
    1986 - yüksek seviyedeki fren lambası - aracın yolda rahat görünmesi için yüksek seviyedeki fren lambası tasarlandı.
    1986 - arka orta koltukta üç noktadan bağlantılı kemer - arka orta koltukta ilk defa üç noktadan bağlantılı emniyet kemeri kullanıldı.
    1987 - sürücü hava yastığı - şu anda çok yaygın olan sürücü hava yastığı ilk defa kullanıldı.
    1990 - entegre yükselticili çocuk koltuğu - 25-35 kg ve 115-140 cm boyundaki çocuklar için entegre yükseltici minder eklendi.
    1991 - yan darbe koruma sistemi - yan darbe koruma sistemi (sips) tanıtıldı.1991 - ön emniyet kemerleri için otomatik yükseklik ayarı - ön emniyet kemerlerinin otomatik yükseklik ayarı tanıtıldı.
    1993 - üç noktadan bağlantılı ön gergili emniyet kemerleri - üç noktadan bağlantılı, ön gergili emniyet kemerleri tüm koltuklara takıldı.
    1994 - yan darbe hava yastıkları - dünyanın ilk yan darbe hava yastıkları, yeni volvo modellerinde tanıtıldı.
    1997 - devrilme koruma sistemi - devrilme koruma sistemi (rops) ilk defa volvo c70’de sunuldu.
    1998 - boyun zedelenmesi koruma sistemi - volvo, boyun zedelenmesi koruma sistemini (whips) piyasaya sundu.
    1998 - hava perdesi - yolcuları yandan gelen darbelerden korumaya yardımcı olmak için yan perde hava yastığı icat edildi.
    2000 - volvo cars güvenlik merkezi - dünyanın en gelişmiş otomotiv güvenlik merkezi volvo cars güvenlik merkezi açıldı.
    2000 - çocuk koltukları için isofix bağlantı sistemi - bütün çocuk koltukları için isofix bağlantı sistemi sunuldu.
    2000 - iki aşamada şişen hava yastıkları - iki aşamada şişen hava yastıkları tanıtıldı.
    2001 - volvo güvenlik konsept otomobili – geleceğin güvenli sürüş deneyimleri için volvo güvenlik konsept otomobili sunuldu.
    2002 - kapsamlı devrilme koruma sistemi - devrilme koruma sistemi geliştirildi.
    2002 - kaza testi için sanal hamile manken - kaza testleri için kullandığımız sanal hamile manken linda, şirkete katıldı.
    2003 - akıllı sürücü bilgi sistemi - kazaların önlenmesine aktif olarak yardımcı olan akıllı sürücü bilgi sistemi (idis), volvo s40 ve v50 ile piyasaya sunuldu.
    2003 - arka emniyet kemeri uyarısı - arka emniyet kemeri uyarısı yerleştirildi.
    2003 - darbe kuvvetlerini azaltan yeni ön yapı - darbe kuvvetlerini azaltmaya yardımcı yeni patentli ön yapı geliştirildi.
    2003 - volvo trafik kaza araştırma ekibi, bangkok - bangkok’taki volvo trafik kaza araştırma ekibi, farklı bir kıtadan aldıkları verileri analiz etmeye başladı.
    2003 - yana yatma denge kontrolü - xc90, devrilme koruma sistemi (rops) ile yana yatma denge kontrolü (rsc) sistemlerine sahip dünyanın ilk suv aracı oldu.
    2004 - kör nokta bilgi sistemi - kör nokta bilgi sistemi (blis) ilk defa sunuldu.2004 - su tutmayan cam - kötü hava koşullarında görüşün artırılmasına yardımcı
    olan, su tutmayan cam tanıtıldı.
    2005 - kapıya yerleştirilmiş yan perde hava yastığı - dünyanın bir ilk olan kapıya yerleştirilmiş yan perde hava yastığı, volvo c70’de sunuldu.
    2007 - otomatik frenli çarpışma uyarı sistemi - öndeki araca fazla yakın olunduğunda çarpışmayı önlemek ya da etkisini azaltmak için devreye giren frenleme sistemi sunuldu.
    2008 - city safety - şehirde güvenlik sistemi - 30 km/s’ye kadar olan hızlarda, öndeki otomobille bir çarpışma olacağının algılanması ve sürücü tepki vermediyse, arkadan çarpmayı azaltabilen ya da tamamen önleyebilen teknoloji birçok modelde standart olarak sunuldu.
    2010 - tam otomatik frenli çarpışma uyarı sistemi ve yaya algılama sistemi - 35 km/s’ye kadar hızlarda, duran ya da hareket eden yayaları belirleyerek bir yayanın aniden otomobilin önüne çıkması ya
    da bir aracın aniden fren durumunda uyarı veren sistem geliştirildi. uyarı karşısında tepki gösterilmezse otomobilin tam güçle fren yapması sağlandı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecevik -- 8 Nisan 2015; 20:35:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selamlar,

    2015 Volvo S60 D2 otomatik ile aranıza katıldım. Maalesef araç basic donanım olduğu için tam tadına varamasam da şimdilik memnunum. Bazı sorularım olacaktı.

    - Start stop sistemi çok erken devreye girip, geç devreden çıkıyor gibi. Tabii bu biraz da araca alışmakla ilgili bir konu. Yarım frene çok uygun değil sistem. 5 km'nin altında devreden çıkmıyor. Sizlerde de bu şekilde mi?
    - Aracın direksiyonu oldukça ağır (sert). Özellikle park esnasında tek el ile parkı neredeyse imkansız kılıyor. Genel kanı bu şekilde mi?
    - 2 kez araç normal seyir esnasında silkeleme yaptı. Tekrar denk gelmedim. Bu konuda hiç şikayet var mı?
    - Aracın camlarında min %70 transparency gibi bir ifade gördüm. Önceki araçlarımdan birinde fabrika çıkışı karartma vardı, ancak bunun için cam üzerinde V işareti olması gerektiğini biliyorum. Bu camlarda göremedim. Volvo'da yazın güneşten koruma açısından yorumu,bilgisi olan var mı? Ona göre araca cam filmi yaptıracağım.

    Şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nztekin -- 8 Nisan 2015; 23:12:15 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba, ben de yakın zamanda s60 almayı düşünmekteyim bir kaç sorum olacak.

    2014 ve 2015 arasında ciddi bir fiyat farkı oluyor, pazarlık yapmadan 2015 liste fiyatı üzerinden 2014 model araç 10.000tl daha ucuz. 2015'in 2014'ten farkı ne ki ? Ben bir şey göremedim de...

    Direksiyon'un sertliğinden bahsedilmiş, sanırım bu basic'lerde oluyor ben advance düşünüyorum ancak direksiyon sertliğinin ayarlanabilmesi için comfort paket vs. alımalı gördüğüm kadarıyla. Direksiyon sertliğini test ederim yakın zamanda da bu comfort paket ne kadar gerekli bu direksiyon konusunda sizce ?

    3. olarakta servis fiyatlarından yakınılmış bir de şansızamanın titreşim yapmasından vb. sorunlarından. Bunlar kafaya takılacak şeyler gibi geliyor ilk etapta bana, 30.000'de falan parça değişimi yaptıranlar olması, -garantiden bile olsa- bende araca karşı kötü bir imaj yarattı. Her araçta var bunlar ancak şu şanzıman düşündürdü.

    Kumaş ve deri arasında kaldım ancak ciddi bir meblağ söz konusu. Renk olarak yine seçim yapamadım. Beyaz falan olur muhtemelen.




  • ///MRE / kullanıcısına yanıt
    Sevgili MRE ve diğer Volvo severler,

    Sizlerden gelen bildirimler, passatın boşluğu ve daha Premium bir markayı 2014 olsa bile hemen teslim alacağımı düşündüm. Kendimi hangisini satarken değil de hangisini kullanırken mutlu olacağımı düşünerek son bir karara doğru yönlendirdim ve son kararım VOLVO S60 oldu. az önce kaparo yatırdım. Bir gerçeklik payı var, bu kadar parayı verdikten sonra aslanlar gibi zenon farımla, kıçımı ısıtarak binmenin lüksünü yaşayacağım:) Artık sizlerden biriyim, arabayı pazartesi teslim alacağım. kredi ayarlanacak ama bakalım kaçtan ayarlanacak:p Allaha şükürler olsun bu en çok istediğim "Viking gemisini" bana nasip etti. Daha iyileri sizlerin başına inşallah.
  • askerbatur A kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, aramıza Hoşgeldin..
    Bence mantıklı karar vermişsiniz. Özellikle aracınızı ticari bir obje olarak değilde, keyifle kullanacağınız bir obje olarak görmenize sevindim. Sıfır aldığınıza göre zaten en az 4-5 yıl değiştirmezseniz, o süre sonunda 2. elde zarar ettireceğini sanmıyorum.
    Isıtma konusunda size hak veriyorum. Ankara'nın bu havalarında oldukça işe yarıyor.. Gerçekten keyif veren bir donanım özelliği..
    Kazasız belasız, iyi günlerde kullanmanız dileğiyle..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcum -- 9 Nisan 2015; 20:02:14 >
  • hayırlı olsun... doğru karar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • askerbatur A kullanıcısına yanıt
    hocam passat içinde mantıklı cümleler kurarak benim gibi s60 almayı düşünen ve forumu takip edenlerin (eşeğin) aklına karpuz kabuğunu getirmiştin.Acaba bu kadar yüzlerce kişi gibi passat seçmekte haklımıydı diye düşündüm.Allah var 6 yıldır kahrımı çekmiş VW golf V DSG aracımla vedalaşma arifesindeyken.. S60 sahibi olma yolunda ilerlerken..

    karar değişikliğiniz beni s60 sevgisine tekrar bağladı gibi..

    şu aralar yolda bir s60 görsem gittiğim yeri unutup 5-10km peşinden gidip aracı inceliyorum..gidişi görüntüsü vs. en sonunda yoluma dönerken ; +araba premium ya.. diyorum içimden..

    saygılar..hayırlı olsun
  • askerbatur A kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın. Pişman olmayacaksınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fato65 -- 9 Nisan 2015; 23:01:13 >
  • askerbatur A kullanıcısına yanıt
    Çok sevindim gerçekten.İnanın çok doğru bir karar aldınız.Arabayı aldığınızda koltuğuna oturunca tekrar içinizden iyiki S60 aldım diyeceksiniz :) Bunu arabayı biraz zorladığınızda sert virajlara girerken fren yapmadan o virajı dönüncede diyeceksiniz :) Aynen öyle hem viraja duyarlı hem yükseklik ayarlı.Koltuk ısıtma mükemmel birşey :) Dikkat edin en yüksek ayarda çalıştırmayın :) Hayırlı olsun kazasız belasız güle güle binin.Arabanızın keyfini bolca çıkarın.

    Aklınıza takılan herhangi bir soru varsa cevaplayabiliriz :)
  • askerbatur A kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun.Kazasız belasız kullanın.doğru bir karar verdiniz.sadece erken satacak olursanız keşke passat alsaydım derseniz.yolda bi passat görseniz pek ilginizi çekmeyecek ama passat alsaydınız s60 gördüğünüz zaman içiniz gidecekti.keyifli yolculuklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • askerbatur A kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun çok sevindim adınıza kullanınca burdaki bizim Volvo alın ısrarımızı anlıcak, bize hakvericeksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne güzel yazmışsınız, aynı düşüncelerdeyim. Duygularımıza Tercüman olmuşsunuz saolun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bbknur -- 10 Nisan 2015; 2:20:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün kredi pesinde kostum bir miktar. O işi hallettim. Pazartesi aliyorum araba beni bekliyor. En sevindigim nokta direksiyonun bej ve siyah olmasi oldu bitiyorum o renge. Ankaraya otobusle gidip donusu s60 la yapacagim bir aksilik çıkmazsa.

    arabanin uzerindeki jant pandora yalniz onun ebati da 8x17 değil 7x17. Sanirim lastik ince olacak biraz 235'e göre (tam hatırlamıyorum 215 galiba) bu da egreti durmaz insallah. Evet standartda gelen seyden teknik olarak bir zarar gelmez ama o kadar ihtisamli durmayabilir. Araba beyaz o yuzden hafif bi film yaptiracagim. Paspasi hediye etmiyorlar herhalde bauhaustan falan alirim 70-80 tl ye bir tane. Gel de simdi 3000 deviri geçmeden uzun yol yap rodaj eziyetiyle:)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • askerbatur A kullanıcısına yanıt
    volvonun orjinal paspası kenarlara tam oturuyor.farklı bi paspas almadan bi bakın bayide.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rzcskn -- 10 Nisan 2015; 20:39:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınız hayırlı olsun kazasız güzel günlerde kullanın.. Rodaj konusu belki tartışılmıştır ancak S80 d2 otm. aracımı alırken Hollanda yetkili servisi böyle bir sınırlamanın olmadığını ve aracı ilk km den itibaren istediğim şekilde kullanabileceğimi ifade etmişti. Karar sizin...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınız hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız yolculuklar dilerim. Sayın Parse rodaj konusunda haklı. Eski araçlar gibi şu kadar kilometre şu devir gibi bir rodaj yok artık. Ancak ben yine de en azından 1000 Km. yine 3000 devir geçmeden 100-120 km hız ile kullanmanızı tavsiye ederim. Bunu Volvo için değil tüm 0 Km. araçlar için ben şahsen öneriyorum. Aracın birşeylere alışması için değil sizin araca alışmanız ve fabrikasyon bir eksik vida ya da hatalı montaj vb.durumun doğuracağı sonuçlardan kendinizi korumanız için öneriyorum. Sizin bileceğiniz iş tabii ki, fakat ben hangi marka olursa olsun kendi araçlarımda bunu yapıyorum. Biliyorum ki hatasız insan olmaz, o hatalı insan da bana denk gelirse yüksek süratte başıma ne gelir.




  • Arkadaşlar bugün otokoç Volvo bayine gittim..2014 d2 krem deri koltuk beyaz 0 km s60 premium 106bin TL fiyat verdiler.değerlendirmek isteyen olursa bilginiz olsun. D2 motor önümüzdeki yıllarda gelmeyecekmiş.Hata olduğunu söyledim satış sorumlusuna..Volvonun stratejik konusu dedi.1.5 benzinli gelecekmiş onun yerine..sanırım kendi motorlarını koyacaklar.Benim fikrim d2 motor PSA tabanlı ve yedek parçası "hani TOFAŞ lar için bir tabir vardı ya..yedek parçası bakkalda bile var." o şekilde bir motor ve uzun yıllar aracı kullanacaklar için yedek parça bolluğu anlamında önemli diye düşünüyorum(HDI=TDCI=D2).. bence S60 kasasının içindeki 1.6 D2 motor PSA grubu tabanlı olduğundan bir avantajdır diye düşünüyorum..

    bugün ki Volvo bayi gezim sonucu fikrimi paylaşmak istedim..

    Volvo S60 ve Ford focus araçlarını denemek için birer günlük kiralamışlığımda var geçtiğimiz aylarda(2013 model yılı)..ikisinde de aynı motor vardı.

    Focus da gaza basınca araç ilk kalkışda roketliyor gibi hissediyorsun.ama araç da birşeyler yarım kalmış gibi hissetim.iç malzeme kalitesi bazı detaylar vs.Sanki aracı üretirken mesai bitti hadi gidelim demişler..

    S60 kiraladım bir günlük.aracı kullanmaya doyamadım.iç tasarım güzeldir kötüdür o konuda yorum yapamayacağım ama kullanılan malzeme kalitesini çok beğendim.yani araç bitmiş.Mühendislik olarak yapılabilecek yapılmış..aracın eksiğini nerdeyse bulamadım.iç tasarımda şu eksikleri bulabilirim;

    * Topido kapağının içi VW grubunda bile kadife kaplı.kapak daha ağır ve iç den kumaş kaplama olabilirdi.
    * Kumaş koltuklular için daha kaliteli fileli tarzı kumaş seçilebilirdi.
    * Ön konsol yolcu tarafında şık bir fosforlu şerit olabilirdi.
    * Diğer herşey on numara
    * İç arka koltuklar biraz dar gibi ama bence ölçülüde fazla büyükde hoş değil.yine bugün makyajlı yeni 2015 passat'ıda inceleme fırsatım oldu.içi çok gereksiz geniş geldi.belki yanlış olacak ama kamyonet gibi içi genişlik olarak..S60 ın içindeki his bambaşka güzel...

    S60 dış tasarım için;
    Satış sorumlusunun söylediği ön kaput alüminyum muş.sanırım güvenlik sebebi ile..
    araca baktığımda önden görünüş olarak araç daha geniş olduğunu göz aldanması sanıyordum.
    bayiden aldığım katalog da ;

    ön aks(ön tekerler arası) : 1588 mm
    arka aks(arka tekerler arası) : 1585 mm

    olduğunu gördüm
    İkinci el araştırmalarımda genelde ön çamurluklar işlem görmüş çıkıyor karşıma sanrım bu genişlik farkından kaynaklanıyor sürtmeler vs...
    ama araç bu aks farkı ile profilden daha güçlü bir imaj çiziyor.

    Bayide oralarda dolananlardan bana bu araba 1.6 D2 motorla hantal diyenler oldu.Yaw kaldeşim akaryakıtın bu kadar pahalı oldu bir ülkede gaz pedalına kalkarken sonuna kadar basıyorsan ya yakıtı çalıştığın şirket doldurmuştur yada hesabını bilmiyorsundur.Tüm arabalarda kalkarken seri kalkarsan çok yakarsın prensibi ile dolayısı şle çok seri olmasını aramıyorum

    Neyse S60 sahiplerine kazasız belasız kullanmalar..almayı düşününlerede(bende dahil) hayırlısı olsun dileklerimle..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ///MRE

    Çok sevindim gerçekten.İnanın çok doğru bir karar aldınız.Arabayı aldığınızda koltuğuna oturunca tekrar içinizden iyiki S60 aldım diyeceksiniz :) Bunu arabayı biraz zorladığınızda sert virajlara girerken fren yapmadan o virajı dönüncede diyeceksiniz :) Aynen öyle hem viraja duyarlı hem yükseklik ayarlı.Koltuk ısıtma mükemmel birşey :) Dikkat edin en yüksek ayarda çalıştırmayın :) Hayırlı olsun kazasız belasız güle güle binin.Arabanızın keyfini bolca çıkarın.

    Aklınıza takılan herhangi bir soru varsa cevaplayabiliriz :)

    Duygulara tercüman olmuşsunuz gerçekten. Başka marka almış olanlarda haala volvo özlemi olacaktı.
    Bir gerçek daha var; Volvo alıp binen birisi başka bir marka araca binmiyor %90 nedense.




  • 
Sayfa: önceki 529530531532533
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.