Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (381. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (4 Mobil) - 1 Masaüstü4 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.464.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 379380381382383
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet Işıklar ve ikaz sesleri değişmiş. Bir de oğlum fark etti, tavanda bulunan emniyet kemeri ikaz ışığı da yanıp sönmeye başladı. Eskiden sürekli yanardı. Aslında yapılan değişiklikleri servis sonrası bize bildirseler böyle bulmaca çözer gibi ya da tekrar servise giderek öğrenmesek ne güzel olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bourne79

    quote:

    Orijinalden alıntı: kon-tiki

    İyi forumlar arkadaşlar;
    Benimde 2013 model 1.6 drive powershift s60'ım var ancak yakıt konusunda beni tatmin etmedi açıkcası... bilgi ekranında şehir içi ortalama olarak 9-9.5 in altını görmedim sakin kullanımda. Şehir içi ve dışı karışık olarak yarım depo kullanımda 8.5 olarak gösteriyor şuan ve yarım depoyla 440 km yaptım acaba bu rakamlarda bir sorun olabilir mi ? Yeni yazılım içinde ismimi yazdırdım ama altunizade volcar'dan geri dönüş olmadı nedeni yoğunluk olabilirmi ? (sanmıyorum ama ... iyimserlik işte :) )

    sayın kon-tiki; benimde sizin gibi bir deponun yarısı şehir içi yarısı şehir dışı oluyor bende çok abartmadan sakin kullanıyorum ve benim ortalamam şu anda 7,5..nacizane size bir tavsiyem olucak şehir içinde yogun trafikte olsa veya yol boşta olsa aracınızı 1.vitesten 2ye 2den 3e gaz tepkilerinizi çok yumuşak kullanmaya çalışırsanız biraz daha deger düşer diye düşünüyorum..çünkü en fazla tüketim 1-2,2-3 arası oluyor..

    teşekkürler yorum ve tavsiyeleriniz için daha dikkatli olacam bu noktalarda bakalım ne olacak bundan sonra.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bourne79

    quote:

    Orijinalden alıntı: kon-tiki

    İyi forumlar arkadaşlar;
    Benimde 2013 model 1.6 drive powershift s60'ım var ancak yakıt konusunda beni tatmin etmedi açıkcası... bilgi ekranında şehir içi ortalama olarak 9-9.5 in altını görmedim sakin kullanımda. Şehir içi ve dışı karışık olarak yarım depo kullanımda 8.5 olarak gösteriyor şuan ve yarım depoyla 440 km yaptım acaba bu rakamlarda bir sorun olabilir mi ? Yeni yazılım içinde ismimi yazdırdım ama altunizade volcar'dan geri dönüş olmadı nedeni yoğunluk olabilirmi ? (sanmıyorum ama ... iyimserlik işte :) )

    sayın kon-tiki; benimde sizin gibi bir deponun yarısı şehir içi yarısı şehir dışı oluyor bende çok abartmadan sakin kullanıyorum ve benim ortalamam şu anda 7,5..nacizane size bir tavsiyem olucak şehir içinde yogun trafikte olsa veya yol boşta olsa aracınızı 1.vitesten 2ye 2den 3e gaz tepkilerinizi çok yumuşak kullanmaya çalışırsanız biraz daha deger düşer diye düşünüyorum..çünkü en fazla tüketim 1-2,2-3 arası oluyor..

    %90 oranında gayet sakin kullanıyorum. Son 3 depodur tüketimim 7.1'e fixlendi. Gittiğim güzergah hep aynı; %85 şehiriçi, %15 TEM den Acıbadem-Kurtköy.

    Bu güzergahda azami 160-170 görüyorum. Şu an aracın genel tüketim ortalaması da 12,000km / 38km hız.

    Biraz daha şehir dışı yapıp ortalamayı 6.9 a çeksem moralim daha da düzelecek :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hguresci

    Evet Işıklar ve ikaz sesleri değişmiş. Bir de oğlum fark etti, tavanda bulunan emniyet kemeri ikaz ışığı da yanıp sönmeye başladı. Eskiden sürekli yanardı. Aslında yapılan değişiklikleri servis sonrası bize bildirseler böyle bulmaca çözer gibi ya da tekrar servise giderek öğrenmesek ne güzel olurdu.

    Aynen, kısaca bir bilgilendirme yapabilirlerdi. Hem ben yüksek sesle hemen ikaz vermesini beğeniyordum. Yanıma oturanlar her seferinde bu ne böyle demekten bıkmamışlardı. Volvo sesi azaltarak onları dinlemiş demek
  • Bu arada otomatik vites "S" modda ciddi bir iyileştirme var. Şehir içinde beklemediğim performans sergiliyor, Drive'dan beklemediğim bir ataklığı var. Tabi TEM gibi otoyollarda pek değişen bir şey olmamış :) Drive yine aynı Drive 140'tan sonra bayılıyor.
  • 1 yıl / 19.500km sonra:














    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 25 Nisan 2013; 1:32:19 >
  • Daha uzun ve kazasız sürüşler dilerim.
  • arkadaşlar start stop u kapatmak mümkün değilmi yani arabaya bindiğimde çalışsın istemiyorum
    sonradan düğmeyle kapatmak istemiyorum
  • Herkese Merhabalar,

    Araniza katilmaktan buyuk mutluluk duydugumu ifade etmek isterim, yeni bebegimizi bir kac gun once teslim aldik;

  • --------------------------------------------------------------------------------

    Ve hemen ilk sorumu sorayim, tecrubeli S60 sahipleri bilebilirler diye umuyorum.

    Aracimda (S60 D2 Diesel R-Design), "Speed Sensitive Steering" ozelligi mevcut. Ancak, bu ozelligin ayarlarini degistirmeme ragmen hissedilir derecede bir fark goremiyorum. Yani, HIGH -> MID -> LOW secenekleri arasinda direksiyon sertliginde pek bir degisiklik olmuyor.

    Bu durum normal midir? Hangi hizlarda nasil bir farklilik beklemeliyim? Hangi durumda direksiyon daha yumusak olmali? ve bu ayarlarin dusuk hizlarda (park ederken, v.s.) da sertligi degistirmesi gerekir mi?

    Cevaplar icin simdiden tesekkur ederim,
  • Sn. vkeser,
    Hoşgeldiniz, aracınız hayırlı olsun.
    Direksiyon sertlik ayarı her sürüş konumunda hissedilir seviyede değişiklik sunar. Bunu park halinde de sürüş anında da hissedebilirsiniz. Fakat bu değişiklik biraz göreceli. Mesela ben düşük konum ile yüksek konum arasında çok ciddi fark hissederken bazı arkadaşlar çok az bir fark hissettiğini söylüyor. Dediğim gibi bu biraz göreceli bir durum. Açıkçası değişiklik seviyeleri biraz daha yüksek ayarlanabilirmiş, çünkü en düşük seviyede bile diğer markaların yumuşaklığına yaklaşamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vkeser

    Herkese Merhabalar,

    Araniza katilmaktan buyuk mutluluk duydugumu ifade etmek isterim, yeni bebegimizi bir kac gun once teslim aldik;



    Sn. vkeser;
    aracınızı güzel günlerde kullanmanızı dilerim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zgr58 -- 25 Nisan 2013; 18:56:28 >




  • Kesinlikle haklısınız. Hele bir de benim gibi uzun süre Renault kullandıysanız Volvo direksiyonu çok sert geliyor. Yine de "Düşük" seçeneğinde BMW 3xx serisinden yumuşak bir sürüş sağlıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vkeser

    Herkese Merhabalar,

    Araniza katilmaktan buyuk mutluluk duydugumu ifade etmek isterim, yeni bebegimizi bir kac gun once teslim aldik;



    Hoş geldiniz.
    Aracınız hayırlı olsun.Sanırım yurtdışından yazıyorsunuz.
    Yenı bi R-desing'ın daha aramıza katılmasına sevindim.
    Kazasız belasız inşallah.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar,

    Volvo S60 almak için araştırmalar yapıyorum, tüm bilgi kanallarından bulabildiğim her şeyi okudum, buna aracın kullanım kılavuzları da dahil.

    Bir değişiklik olmaz ise D2 ve dizel olacak, detay özelliklerini de belirledim, ancak bir konuda tavsiyenize ihtiyacım var. Malum hiç bir satıcı yoğurduna ekşi demiyor.

    Otomatik (powershift) ve manuel vites arasında kararsızım, eşimin de kullanabilmesini istiyorum. Ancak, bu çift debriyajlı otomatik vites kutularında bazı (!) markalarda ciddi sorunlar olduğunu biliyorum. Ama, Volvo markasına çok yabancıyım. Acaba Volvo Powershift kullananlar tecrübelerini paylaşabilirler mi? Powershift'in kronik sorunları var mıdır?

    Çok sık araba değiştiren biri olmadığımdan, iyi bir araç almak ve uzun süre sorunsuz kullanmak istiyorum. Sanırım en kıymetli bilgi bizzat bunu yaşayanlardan alınabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vkeser

    Herkese Merhabalar,

    Araniza katilmaktan buyuk mutluluk duydugumu ifade etmek isterim, yeni bebegimizi bir kac gun once teslim aldik;



    Jantlar harika
    güle güle kazasız kullanın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hguresci
    Daha uzun ve kazasız sürüşler dilerim.
    Teşekkür ederim sn. hguresci.

    1 senedir Volvo sahibi olmaktan ve siz değerli dostların arasında bulunmaktan mutluyum.
    Tüm Volvo sahiplerinin kazasız, sağlıklı ve araçlarından memnun seneler geçirmelerini dilerim.

    Saygılar
    Sevgiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemmmmmm

    Merhabalar,

    Volvo S60 almak için araştırmalar yapıyorum, tüm bilgi kanallarından bulabildiğim her şeyi okudum, buna aracın kullanım kılavuzları da dahil.

    Bir değişiklik olmaz ise D2 ve dizel olacak, detay özelliklerini de belirledim, ancak bir konuda tavsiyenize ihtiyacım var. Malum hiç bir satıcı yoğurduna ekşi demiyor.

    Otomatik (powershift) ve manuel vites arasında kararsızım, eşimin de kullanabilmesini istiyorum. Ancak, bu çift debriyajlı otomatik vites kutularında bazı (!) markalarda ciddi sorunlar olduğunu biliyorum. Ama, Volvo markasına çok yabancıyım. Acaba Volvo Powershift kullananlar tecrübelerini paylaşabilirler mi? Powershift'in kronik sorunları var mıdır?

    Çok sık araba değiştiren biri olmadığımdan, iyi bir araç almak ve uzun süre sorunsuz kullanmak istiyorum. Sanırım en kıymetli bilgi bizzat bunu yaşayanlardan alınabilir.


    Sn.cemmmmmm;
    manuel vitesin performansı daha yüksek sarfiyatı daha düşük arıza ihtimali kullanıma göre değişsede normal bir kullanımda daha düşük, ama powershift daha rahat keyifli ve kullanıcı hatasını manuele göre daha tolare edebilir bir şanzıman,
    ben otomatik kullanan biri olarak gayet memnunum, otomatik vites tavsiye ederim. Manuel kullanıcılarında tavsiye edeceğini tahmin ediyorum. Karar sizin.
    Fakat, uzun süre sorunsuz kullanabilmeniz şansla alakalı bence markayla değil, yani her markada sorun olabiliyor ama benim s60 almadan önce araştırdığım kadarıyla powershiftte kronik bir sorun yok ve örneğin dsg deki kadar yaygın sorunlar çıkmıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zgr58 -- 26 Nisan 2013; 10:03:34 >




  • Sn.Kurzweil
    gönlünüzce sorunsuz nice volvolu yıllar dilerim...
    çünkü s60 sahibi olmamda büyük katkılarınız var hep volvoyla kalınki forum sizsiz kalmasın:)
  • 
Sayfa: önceki 379380381382383
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.