Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (376. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (3 Mobil) - 4 Masaüstü3 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.465.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 374375376377378
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • makyajlı kasada elektrikli direksiyon standart olmalı.benim 2005 golf v imde bile standart.
  • Arkadaşlar, şu start&stop meselesi benim aracımda biraz farklı cereyan etti sanırım. Ya da diğer arkadaşlar bunu fark etmedi !!! Dün ışıkta durdum araç gayet normal bir şekilde stop etti, ayağımı frenden çektim ve silecek son hızıyla çalıştı fakat motor çalışmadı. Ben anlamadım, stop motorda olurken acaba start silecekte mi oluyor bazen.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: i_aydinol

    Sabri Bey,

    Cuma günü öğle saatlerinde Mersin Ergin oto da ben deil ama babamı gönderip sizlerle tanışmasını sağlayacağım.

    Selam,

    Cuma günü dönüş uçağım saat 14.00'te olduğundan Ergin Otomotiv'de saat 10-11 sularında olacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diardi_

    Merhaba volvocu arkadaşlar... Eğer kısmet olursa bende bi volvo alarak aranıza katılacam. Yalnız aracı almadan önce tecrübelerinizden dolayı sizin fikirlerinize ihtiyacım var...
    Şuanki aracım 2012 Honda Civic Elegance Otomatik. Bunu verip ya 2012 ya da sıfır bi S60 dizel otomatik almayı düşünüyorum. Fakat Volvonun donanımları konusunda bilgi sahibi değilim. Şuan kullandığım Civic modelinin en dolusu, açıkcası bundan sonra kullnacağım aracında bundan az donanımda olmasını istemiyorum. Belki Volvo S60 ın en baz modeli benim araçtan daha doludur onu bilemem. Sizce volvo s60 da olmazsa olmaz bu arabanın tadı bununla çıkar dediğiniz donanım ve özellikler nelerdir? Sıfırmı alayım ikinci elmi? Teşekkürler.

    Sn.diardi_;
    Civic donanımları hakkında fikir sahibi değilim,

    fakat s60 alacaklar için BENCE (forumdan öğrendiğim kadarıyla):
    kesinlikle advanced paket (bi-xenon far, 7inç ekran, high performans ses sistemi, elektrikli ısıtmalı hafızalı ön koltuklar, usb dvd oynatıcı vs)
    mümkünse busines paket (direksiyon sertlik ayarı, anahtarsız giriş çalıştırma, infolu kumanda, lastik basınç sensörü vs.)
    sürücü destek paketi (yaya algılama!, adaptif hız sabitleyici, şerit takip asistanı vs.) almadığıma çok pişman olduğum pakettir.
    hatta four-c şasi (sürüş konforunu etkileyen 3 modlu bir şasi obsiyonu)...

    tabi bu paketlerle fiyat fırladığı için BEN ikinci el tavsiye ederim
    (özellikle donanımlı s60 larda ikinci el %25 civarında daha ucuz oluyor; ama sitedeki fiyatlar yanıltmasın bayiler güzel indirimler yapıyor.)

    dizel benzinli seçimi için ise yıllık yaklaşık yaptığınız km önemli,
    ama benzinlilerin dizellere göre daha az sorunlu olduğunu gözönünde bulundurmak gerekir.
    otomatik manuel seçimindede manuel vitesin; daha performanslı ekonomik ve daha az sorunlu olduğunu eklemek lazım!

    (bu arada s60 2011 2.0T kullanıyorum 12,5 lt. / 100 km genel ortalamam)

    üstadlardan cevap yazan olmayınca meydan boş kalmasın dedim:) sürçi lisan olduysa affola...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zgr58 -- 11 Nisan 2013; 12:35:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: diardi_

    Volvonun sitesinde volvonuzu oluşturun seçeneğinden bi araç oluşturdum...

    Drive 115 hp : 83 340
    6 ileri powershift 6 252
    Advence 8 078

    Dış seçenekler
    Bakır metalik 2 808
    oden 16" aliminyum jant

    İç seçenekler
    Açık kum rengi deri döşeme 1 367

    Paketler ve Opsiyonlar
    Açılır Tavan 3 865
    Navigasyon 4 004
    Hıza Duyarlı direksiyon 799

    Toplamda 110 517 oluyo.
    Fiyat ve donanım nasıl sizce?

    Bugün İstanbulda telefonla görüştüğüm bi volvo bayisinden aldığım bilgiye göre; Şuan sipariş almıyorlarmış, 10 gün içerisinde 2014 üretimi başlayacak ilk siparişlerde 2,5 3 ay sonrasında gelecekmiş ve 2013 model olarak satılacakmış aynı zamandada bu 10 gün içerisinde fiyatlardada bi düşüş bekliyorlarmış.

    Sn. diardi_
    yine bence diyerek başlamak gerekirse:
    njord 17 inç jant (16 inçe göre konforu azaltsada) daha güzel gözüküyor.
    bakır metalik güzel bir renk.
    navigasyon çok pahalı, yerine sürücü destek paketi çok daha mantıklı!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zgr58 -- 11 Nisan 2013; 17:11:53 >




  • Sabri Bey,

    Gelecek olan kişi Avni Aydınol. Görüşmek üzere
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Şikayetvar'da Volvo şikayetlerinin çoğunluğunu S60 D2'de yaşanan stop etme arızası oluşturuyor. Yine böyle bir şikayete Volvo yetkilisinin verdiği cevap dikkate değer:

    "aracınızda yaşamış olduğunuz durum bir arıza olmayıp, araç içerisinde bulunan 20'ye yakım elektronik ünitenin, ilk çalıştırma esnasında gerçekleştirdikleri karşılıklı test ve haberleşme sürecinin tamamlanmasından önce hareket etmeye çalışılması sonucunda oluşan bir durumdur. Bu süre ortam ve araç sıcaklığına ve iki sürüş çevrimi arasında geçen sürelere bağlı olarak değişkenlik arzedebilmektedir. Evinizde bulunan bilgisayar, cep telefonu tablet PC gibi ciazların açılma süresi bile 1 dakiyaı bulurken, tüm bu üniteleri ve onlardan daha fazlasını barındıran bir otomobilin kontağı çevirir çevirmez harket etesini beklemek doğru değil kanımızca. Tabi ki aracın fiziksel olarak hareket etmesinde bir sıkıntı olmaz, ancak araç kontrollerini tamamlayamayıp, güvenli bir sürüş ganatisi vermediğinden, hareketin engellenmesi gerektiği yönünde kara vermektedir.

    Bu sürenin kısalıltması yönündeki talepleriniz Ar-Ge departmanımıza iletilmiş olup, herhangi bir geliştirme yapılması durumunda size derhal bilgi verilecektir.
    Saygılarımızla,
    Volvo Otomobil Tic. Ltd.Şti.
    "

    >>> Burada yapılan açıklama, sorunun kaynağı hakkında ipucu verse de, aracın stop etmesinin anormal olmadığı gibi yanlış bir izlenim yaratıyor. Oysa bu durumun normal olmadığı, diğer motor seçeneklerinde stop etmenin yaşanmamasından anlaşılıyor. Çünkü aynı sistemsel açılma süresi diğer motorlar için de geçerli, ama diğer motorlarda stop etme şikayeti yok. Ayrıca kullanma kılavuzunda böyle bir açıklama bulunmadığı ve "aracınızı çalıştırdıktan sonra hareket etmeden önce şu kadar beklemelisiniz" gibi bir uyarı bulunmadığı için bu açıklama tatmin edicilikten uzak.

    Lakin sıkıntı, yine de Volvo yetkilisinin açıkladığı şekilde baş gösteriyor olabilir. Bunun sebebi ise yeni model yılı araçların D2 motor ya da yazılımında yapılan hatalı bir değişiklik olabilir. Çünkü gördüğüm kadarıyla stop etme arızası çoğunlukla MY2013 D2'lerde baş göstermekte. D2'nin, yeni model yılında daha başarılı bir yazılım ile daha sorunsuz bir motor olarak piyasaya sürülmesi gerekiyorken, tam tersine yeni araçlardaki D2'lerin sorunlarının artmış olması olacak şey değil. Umarım yeni yazılımla birlikte bu kabul edilemez derecede hayati arıza giderilir.

    Bu araç sahibi de aracının stop etme arızasını videoya çekmiş:

    Aracı hareket halinde stop ettiğini söyleyen de var Şikayetvar'da, ki bu daha farklı bir sorun olabilir. Ancak sanıyorum buradaki arkadaşlarımın yaşadıkları şey, bu videoda görüldüğü gibi.
    Saygılar.

    Arkadaşlar aynı arıza benim MY2013 D2 arabada mevcut . Bu konuda bir sonuça ulaşan varmı? 15 nisanda geleceği söylenen yazılım ile ilgili bilgisi olan varmı? eğer bu yazılım da işe yaramazsa ne olacak. Araç güzel ama sabah parktan çıkaramadıktan sonra ne işe yarar?




  • Merhabalar,

    Uzun yıllardır forma üye olmama rağmen ilk defa bir konuda yazma gereği duyuyorum. Yaklaşık 1,5 ay önce Arkas Oto(Ankara) dan Volvo S60(S60 DRIVe Advance/ Düz vites) aldım. Arabamdan şu ana kadar çok memnunum fakat ufak tefek aksaklıklarda olmuyor değil.
    Aracı aldıktan 2 hafta önce sol ön tekerde bir balon ile karşılaştım ve yetkili bir continental bayisine giderek(aracı aldığım yerden continental bayisine gitmemin daha hızlı yanıt vereceğini söylediler) lastiğimi inceletmek üzere bayide bıraktım ve parasını ödeyerek yeni lastik aldım. İnceleme sonucu gelen bilgi tabiki şaşırtmadı(Türkiye koşullarında) "Kullanıcı hatası olduğunu belirtip" garanti kapsamına sokmadılar 1 aylık lastiği. Bunun üzerine continental almanya ile yazıştım onlarda Tüürkiyeye yönlendirdiler ve kullanıcı hatası olduğunu iddia ediyorlar. 2-3 haftalık bir lastikte(lastikde hiçbir aşınma, yıpranma iz yokken aynı şekilde jantta da) böyle birşeyin olması bana mümkün gelmiyor. Attığım son e-maile gelen cevaba göre tüketici hakları heyetine/mahkemesine başvuracağım.
    Son olarak da dün aracımı ilk defa yıkattım ve aracımın ön kaputunda harelerin/ izlerin olduğunu fark ettim. Yıkama yerine bunların ne olduğunu sorduğumda kaput üzerinden makine ile geçildiğini(pasta ve cila yapıldığını) belirttiler. Görüntü gerçektende sinir bozucu. Dün aldığım bayiyi aradım fakat yetkili kimse olmadığı için birşey söylemediler, bugün dönüş yapacaklarını belirttiler.
    Sizlere sormak istediğim "0" bir araçda böyle birşeyin olması ne kadar normaldir. Ve satın aldığım araçta böyle bir işlem yapıldı ise tarafıma haber verilmemesi ne kadar etikdir? Bu konuda ne yapmam gerekiyor.
    Sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: htn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Şikayetvar'da Volvo şikayetlerinin çoğunluğunu S60 D2'de yaşanan stop etme arızası oluşturuyor. Yine böyle bir şikayete Volvo yetkilisinin verdiği cevap dikkate değer:

    "aracınızda yaşamış olduğunuz durum bir arıza olmayıp, araç içerisinde bulunan 20'ye yakım elektronik ünitenin, ilk çalıştırma esnasında gerçekleştirdikleri karşılıklı test ve haberleşme sürecinin tamamlanmasından önce hareket etmeye çalışılması sonucunda oluşan bir durumdur. Bu süre ortam ve araç sıcaklığına ve iki sürüş çevrimi arasında geçen sürelere bağlı olarak değişkenlik arzedebilmektedir. Evinizde bulunan bilgisayar, cep telefonu tablet PC gibi ciazların açılma süresi bile 1 dakiyaı bulurken, tüm bu üniteleri ve onlardan daha fazlasını barındıran bir otomobilin kontağı çevirir çevirmez harket etesini beklemek doğru değil kanımızca. Tabi ki aracın fiziksel olarak hareket etmesinde bir sıkıntı olmaz, ancak araç kontrollerini tamamlayamayıp, güvenli bir sürüş ganatisi vermediğinden, hareketin engellenmesi gerektiği yönünde kara vermektedir.

    Bu sürenin kısalıltması yönündeki talepleriniz Ar-Ge departmanımıza iletilmiş olup, herhangi bir geliştirme yapılması durumunda size derhal bilgi verilecektir.
    Saygılarımızla,
    Volvo Otomobil Tic. Ltd.Şti.
    "

    >>> Burada yapılan açıklama, sorunun kaynağı hakkında ipucu verse de, aracın stop etmesinin anormal olmadığı gibi yanlış bir izlenim yaratıyor. Oysa bu durumun normal olmadığı, diğer motor seçeneklerinde stop etmenin yaşanmamasından anlaşılıyor. Çünkü aynı sistemsel açılma süresi diğer motorlar için de geçerli, ama diğer motorlarda stop etme şikayeti yok. Ayrıca kullanma kılavuzunda böyle bir açıklama bulunmadığı ve "aracınızı çalıştırdıktan sonra hareket etmeden önce şu kadar beklemelisiniz" gibi bir uyarı bulunmadığı için bu açıklama tatmin edicilikten uzak.

    Lakin sıkıntı, yine de Volvo yetkilisinin açıkladığı şekilde baş gösteriyor olabilir. Bunun sebebi ise yeni model yılı araçların D2 motor ya da yazılımında yapılan hatalı bir değişiklik olabilir. Çünkü gördüğüm kadarıyla stop etme arızası çoğunlukla MY2013 D2'lerde baş göstermekte. D2'nin, yeni model yılında daha başarılı bir yazılım ile daha sorunsuz bir motor olarak piyasaya sürülmesi gerekiyorken, tam tersine yeni araçlardaki D2'lerin sorunlarının artmış olması olacak şey değil. Umarım yeni yazılımla birlikte bu kabul edilemez derecede hayati arıza giderilir.

    Bu araç sahibi de aracının stop etme arızasını videoya çekmiş:

    Aracı hareket halinde stop ettiğini söyleyen de var Şikayetvar'da, ki bu daha farklı bir sorun olabilir. Ancak sanıyorum buradaki arkadaşlarımın yaşadıkları şey, bu videoda görüldüğü gibi.
    Saygılar.

    Arkadaşlar aynı arıza benim MY2013 D2 arabada mevcut . Bu konuda bir sonuça ulaşan varmı? 15 nisanda geleceği söylenen yazılım ile ilgili bilgisi olan varmı? eğer bu yazılım da işe yaramazsa ne olacak. Araç güzel ama sabah parktan çıkaramadıktan sonra ne işe yarar?

    Arkadaşlar,

    yeni yazılım geldi ve sorun çözüldü. Soun yaşayan 2013 Model yılı (yeni vites topuzuna sahip araçlar) Servislerden randevu alarak işlem yaptırabilirler. Bu yazılım aynı zamanda Start/Stop esnasında tekrar çalıştırma sorunu yaşayan araçlar içinde çözüm sunmaktadır.

    Sevgiler




  • sn sabri bey
    aracımdan çok memnundum tek sorun olan sabah çalıştırma sorununa da çare üretmeniz benim gibi sorun yaşayan herkesi çok sevindirecektir
    sorunlarla ilgili ve çözüm üreten bir bakış açısıyla duruma yaklaştığınız için çok teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uscuk1
    Merhabalar,
    Uzun yıllardır forma üye olmama rağmen ilk defa bir konuda yazma gereği duyuyorum. Yaklaşık 1,5 ay önce Arkas Oto(Ankara) dan Volvo S60(S60 DRIVe Advance/ Düz vites) aldım. Arabamdan şu ana kadar çok memnunum fakat ufak tefek aksaklıklarda olmuyor değil.
    Aracı aldıktan 2 hafta önce sol ön tekerde bir balon ile karşılaştım ve yetkili bir continental bayisine giderek(aracı aldığım yerden continental bayisine gitmemin daha hızlı yanıt vereceğini söylediler) lastiğimi inceletmek üzere bayide bıraktım ve parasını ödeyerek yeni lastik aldım. İnceleme sonucu gelen bilgi tabiki şaşırtmadı(Türkiye koşullarında) "Kullanıcı hatası olduğunu belirtip" garanti kapsamına sokmadılar 1 aylık lastiği. Bunun üzerine continental almanya ile yazıştım onlarda Tüürkiyeye yönlendirdiler ve kullanıcı hatası olduğunu iddia ediyorlar. 2-3 haftalık bir lastikte(lastikde hiçbir aşınma, yıpranma iz yokken aynı şekilde jantta da) böyle birşeyin olması bana mümkün gelmiyor. Attığım son e-maile gelen cevaba göre tüketici hakları heyetine/mahkemesine başvuracağım.

    Son olarak da dün aracımı ilk defa yıkattım ve aracımın ön kaputunda harelerin/ izlerin olduğunu fark ettim. Yıkama yerine bunların ne olduğunu sorduğumda kaput üzerinden makine ile geçildiğini(pasta ve cila yapıldığını) belirttiler. Görüntü gerçektende sinir bozucu. Dün aldığım bayiyi aradım fakat yetkili kimse olmadığı için birşey söylemediler, bugün dönüş yapacaklarını belirttiler.
    Sizlere sormak istediğim "0" bir araçda böyle birşeyin olması ne kadar normaldir. Ve satın aldığım araçta böyle bir işlem yapıldı ise tarafıma haber verilmemesi ne kadar etikdir? Bu konuda ne yapmam gerekiyor.
    Sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim....
    Sayın uscuk1,
    Aracınız hayırlı olsun ve de geçmiş olsun.
    Aracınızın boyasında gördüğünüz hareler, aracımı yeni aldığımda benim aracımda da vardı. Arabam bana teslim edilmeden polisaj makinesiyle cilalandığı(katledildiği) açıktı. Buradan hareketle, aracınızın başına gelen şeyin, aynısı olduğu kanaatindeyim. Ayrıca sürücü kapısının boyası derin aşındırılıp matlaştırılmıştı. Ayrıntılarını bakım konumuzda okuyabilirsiniz.

    Zamanında bu hususta forumda tepkimi dile getirdim ve sn. ssozen11, gerekli uyarıların yapılacağını ifade etti. Buna rağmen halen bu sıfır boya katliamının devam ettiğini görmek beni ziyadesiyle üzdü.
    Saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    quote:

    Orijinalden alıntı: uscuk1
    Merhabalar,
    Uzun yıllardır forma üye olmama rağmen ilk defa bir konuda yazma gereği duyuyorum. Yaklaşık 1,5 ay önce Arkas Oto(Ankara) dan Volvo S60(S60 DRIVe Advance/ Düz vites) aldım. Arabamdan şu ana kadar çok memnunum fakat ufak tefek aksaklıklarda olmuyor değil.
    Aracı aldıktan 2 hafta önce sol ön tekerde bir balon ile karşılaştım ve yetkili bir continental bayisine giderek(aracı aldığım yerden continental bayisine gitmemin daha hızlı yanıt vereceğini söylediler) lastiğimi inceletmek üzere bayide bıraktım ve parasını ödeyerek yeni lastik aldım. İnceleme sonucu gelen bilgi tabiki şaşırtmadı(Türkiye koşullarında) "Kullanıcı hatası olduğunu belirtip" garanti kapsamına sokmadılar 1 aylık lastiği. Bunun üzerine continental almanya ile yazıştım onlarda Tüürkiyeye yönlendirdiler ve kullanıcı hatası olduğunu iddia ediyorlar. 2-3 haftalık bir lastikte(lastikde hiçbir aşınma, yıpranma iz yokken aynı şekilde jantta da) böyle birşeyin olması bana mümkün gelmiyor. Attığım son e-maile gelen cevaba göre tüketici hakları heyetine/mahkemesine başvuracağım.

    Son olarak da dün aracımı ilk defa yıkattım ve aracımın ön kaputunda harelerin/ izlerin olduğunu fark ettim. Yıkama yerine bunların ne olduğunu sorduğumda kaput üzerinden makine ile geçildiğini(pasta ve cila yapıldığını) belirttiler. Görüntü gerçektende sinir bozucu. Dün aldığım bayiyi aradım fakat yetkili kimse olmadığı için birşey söylemediler, bugün dönüş yapacaklarını belirttiler.
    Sizlere sormak istediğim "0" bir araçda böyle birşeyin olması ne kadar normaldir. Ve satın aldığım araçta böyle bir işlem yapıldı ise tarafıma haber verilmemesi ne kadar etikdir? Bu konuda ne yapmam gerekiyor.
    Sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim....
    Sayın uscuk1,
    Aracınız hayırlı olsun ve de geçmiş olsun.
    Aracınızın boyasında gördüğünüz hareler, aracımı yeni aldığımda benim aracımda da vardı. Arabam bana teslim edilmeden polisaj makinesiyle cilalandığı(katledildiği) açıktı. Buradan hareketle, aracınızın başına gelen şeyin, aynısı olduğu kanaatindeyim. Ayrıca sürücü kapısının boyası derin aşındırılıp matlaştırılmıştı. Ayrıntılarını bakım konumuzda okuyabilirsiniz.

    Zamanında bu hususta forumda tepkimi dile getirdim ve sn. ssozen11, gerekli uyarıların yapılacağını ifade etti. Buna rağmen halen bu sıfır boya katliamının devam ettiğini görmek beni ziyadesiyle üzdü.
    Saygılarımla

    Ben de aynı dertten muzdaribim :(
    Şimdi o hareleri nasıl gidersem diye kara kara düşünüyorum..

    Bu arada, bu hafta aracımın 10.000 bakımı var. Randevu alırken, sakın aracımı yıkatmayın notunu düşürürken, "neden" diye sordular ve aracımın çizilmemesi için dedim. Volvo araçlar yıkanırken kesinlikle fırça kullanmıyoruz dediler. Demek ki Sabri Bey'in uyarıları etkili olmuş. Öyleyse OK, yıkatabilirsiniz dedim..




  • Önümüzdeki hafta bu konuyla alakalı kendi aracımda bir calışma yapacagım.
    Resimleri ve uygulama metodlarını sizinle paylaşırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imagoodman -- 16 Nisan 2013; 15:36:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo koleksiyonunda orijinal Volvo ürünlerinin bulunduğunu da hatırlatırım arkadaşlar:
    https://www.collection.volvocars.com/Category/128-leisure.aspx













  • ingiliz bayrağı olmasa alırdım. Mantıklı, bir uçtan çekince giriyor, diğer uçtan çekince çıkıyor.


    Şu da güzel ama anahtarsız sistemler için...
  • Yukarıdaki anahtar kılıfı da şıkmış sn. autograph.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 17 Nisan 2013; 13:25:05 >




  • Bende cok beğendim Eflatun olanını
    Tıner ile silinir bayrak bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kahverengi olanı da güzel. Sipariş veren, teslim alan var mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Şu premium soundu acaip merak ediyorum..

    BU arada, blis her donanımda mevcut sn.imagoodman.. Sizin araçta da vardır..
    Volvo of Richmond Tech Teamyoutube
    Voice Activated Navigation
    http://www.youtube.com/watch?v=Gj4NBj33fLU


    Türkçe ses algılaması yoktur diye tahmin ediyorum ama 10 numara özellik şu navigasyon :)




  • Arkadaşlar MY 2013 S60 1.6 D2 stop etme sorunu için yeni yazılım yükleten kimse var mı acaba?.
  • 
Sayfa: önceki 374375376377378
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.