Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (347. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.465.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 345346347348349
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • talep eden oldu da biz mi getirmedik :).

    bence de çok harika bir araç ancak V60'ı bile zor staraken V70'i talep eden çok daha az olacaktır. VW birdünya reklam yaptı yin de Variant'ı istediği adette satamadı. Bizim milletimiz malesef Vagon tarzından hoşlanmıyor. Ben yıllardır Müdür olduğum dönemlerde hep Vagon tercih ettim. Hem ikiz kızlarımın eşyalarını rahat sığdırıyordum hem de aracın yol tutuşu inanılmaz zevk veriyordu. Bazan showroomlarda müşterilerimizi incelerken yanlaranına gidip ihtiyaç analizi yapmalarına yardımcı olmaya çalışıyorum. Çocuklu ailelere Vagon'un avantajlarını anlatsam ve kendi tecrübelerimi paylaşsam da malesef algıyı kıramıyorum. Toros ve Kartalın memleketimize armağanıdır bu düşünce :) Neyse birgün bizim memlekette de Vagon moda olacak, ona eminim.
  • Haklısınız, SW araçlar yerine sedanlar tutuluyor ülkemizde ama, üçüncü bir motor seçeneği olarak konsa yılda 100-150 adet daha fazla satar diye düşünüyorum.
    İsveç'te V70 yıllardır bir numara...
  • Merhaba,
    Ağustos ayında bu ikilemleri çok yaşadım ama görüntüsü beni cezbettiği için V60 T4 aldım. Özellikle yoldaki bütün SW araçlara dikkatle bakıyorum ama hiç biri V60 çizgisinde değil. Arabamı satarken daha fazla zarar edeceğimi bilerek bir de kozmik beyazını aldım :) Bence V60 gibi dinamik hatlara sahip araç tasarımları arttıkça station araçların satışı da artacaktır.
    Bu arada ilk uzun yolumu bu hafta sonu İstanbul-Ankara arasında yaptım. Çok kararlı ve konforlu bir yolculuk oldu. Hızım 160'ın hiç altına inmedi ve ortalamada 9.0 Lt. tüketti. Rakam fazla gelebilir ama tatmin eden ve performansa yönelik bir yolculuk olduğu için göz ardı edilebilir diye düşünüyorum.

    Herkese kazasız sürüşler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Bir istatistik...



     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'


    Haber/ kaynak ne kadar sağlam bilmiyorum ama ilk 7 de Japon markaları, Mercedes ve Volvonun oluşu normal ama 8. Sırada Türkiye'de en sorunlu marka olarak bilinen Fiatin oluşu tuhaf. Ayrıca fiat 8. Sırada, aynı grubun bir diğer markası Alfa Romeo 22. Sırada. Land Rover da 21. sırada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradi77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Bir istatistik...



     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'


    Haber/ kaynak ne kadar sağlam bilmiyorum ama ilk 7 de Japon markaları, Mercedes ve Volvonun oluşu normal ama 8. Sırada Türkiye'de en sorunlu marka olarak bilinen Fiatin oluşu tuhaf. Ayrıca fiat 8. Sırada, aynı grubun bir diğer markası Alfa Romeo 22. Sırada. Land Rover da 21. sırada.

    Bir arkadaşım Facebook'ta paylaşmıştı.. Kaynağını tam olarak bilmiyorum..




  • Geçen hafta sonu ben de ilk Ankara - İstanbul - Ankara sürüşünü yaptım. Şehirler arası kullanım çook rahat. Yol tutuş ve konfor mükemmeldi. Eşim sıklıkla hız göstergesini kontrol edip uyarı yapıyordu. Zevkli ve keyifli bir yolculuk oldu vesselam.
  • Arkadaslar forumda konusuluyordu yazılım konusu. Lafı fazla uzun tutmıyacagım DPF iptali (DOWNPiPE) + EGR iptali + CUSTOM REMAP Ayrıntıları 11.02 tarihinde
    volvorun.com
    澳门澳门免费v 片|轮理片在人线2020|夜夜橾天天翘在线视频
    http://volvorun.com/index.php?topic=351
    adresinden gorerek takip edebilirsiniz.

    Bu uygulamayı daha once bu motor için Turkiyede Dpf italini yapan yok bakalım biz becerebilicekmiyiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skr44 -- 5 Şubat 2013; 20:39:46 >




  • bu şekilde muyeneden nasıl geçmeyi planlıyorsunuz? Emisyon değerlerini sağlayacağınzın garantisi var mı?

    Sonra da Küresel Isınmadan, mevsimlerin değişimlerinden yakınırız. Bu parçalar süs veya size masraf kapısı olsun diye konmadı, Çevreye verilen zararı ve emisyonları en aza ingirgemek için konuldu. Ama nasılsa "Benden sonrası tufan" mantığı var bizlerde, kimin umurunda çocuklarımza miras bırakacağımız dünya ......

    sevgiler
  • Herkese Mrb,

    ben bi türlü bu arabaya alışamadım nedense. Arabaya dışardan baktığım zaman gerçektende çok heybetli duruyor. Cezbediyo resmen . Kullanıncada aynı büyüyü alıyorum, ancak yolda tutunma konusunda kafamda büyük soru işaretleri var. Daha önce belirttiğim gibi 17lik jant sanki virajda atıyomus gıbı geliyodu ki artık buna alıştım virajlarda mario gibi zıplar oldum. Dünde yaklasık 40-45 km hız ıle bi gobege girdim. Ama bu sefer sola dogru dönüş yapacam. Aracı saga yaklastırıp caprazdan kacma dusuncesındeyım. ıcımden arabanın tepkımesını olcmek geldı dıreksıyorun bıraz fazla cevırdım. İllaki kaymasını bekliyordum ama araba sanki buz ustundeymıs gıbı veya yag gıbı bırden yonunu 90 derece cevirdi yola dogru. Bunu yaparken lastık sesi veya savrulma hıssı falan vermeden yaptı. bu arada gaza cok az basıyorum. Kardesımı almak ıcın aynı dolu tekrar gecmem gerektı. Ve yine yaptım aynı seyı. Evet araba lastıkler kabakmıs, yol tutmuyormus gıbı kayıyo resmen. Bu olay daha önceki kaygılarımı dahada arttırdı. Sizlerden ricam bu arac ile maksımum yaptıgınız hız, süratliyken arabanın yola tutunusu, virajlardaki hareketleri, ani frenlemedeki durumu veya süratliyken bi engel nedeniyle zıgzak dıe tabır ettıgımız durumlardakı tepkımesı vs... yasadıgınız tecrubelerınızı anlatırmısınız. Gercekten tereddütlerim olusmaya basladı.

    Aracım My 2013 s60 drive power...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: i_aydinol

    Herkese Mrb,

    ben bi türlü bu arabaya alışamadım nedense. Arabaya dışardan baktığım zaman gerçektende çok heybetli duruyor. Cezbediyo resmen . Kullanıncada aynı büyüyü alıyorum, ancak yolda tutunma konusunda kafamda büyük soru işaretleri var. Daha önce belirttiğim gibi 17lik jant sanki virajda atıyomus gıbı geliyodu ki artık buna alıştım virajlarda mario gibi zıplar oldum. Dünde yaklasık 40-45 km hız ıle bi gobege girdim. Ama bu sefer sola dogru dönüş yapacam. Aracı saga yaklastırıp caprazdan kacma dusuncesındeyım. ıcımden arabanın tepkımesını olcmek geldı dıreksıyorun bıraz fazla cevırdım. İllaki kaymasını bekliyordum ama araba sanki buz ustundeymıs gıbı veya yag gıbı bırden yonunu 90 derece cevirdi yola dogru. Bunu yaparken lastık sesi veya savrulma hıssı falan vermeden yaptı. bu arada gaza cok az basıyorum. Kardesımı almak ıcın aynı dolu tekrar gecmem gerektı. Ve yine yaptım aynı seyı. Evet araba lastıkler kabakmıs, yol tutmuyormus gıbı kayıyo resmen. Bu olay daha önceki kaygılarımı dahada arttırdı. Sizlerden ricam bu arac ile maksımum yaptıgınız hız, süratliyken arabanın yola tutunusu, virajlardaki hareketleri, ani frenlemedeki durumu veya süratliyken bi engel nedeniyle zıgzak dıe tabır ettıgımız durumlardakı tepkımesı vs... yasadıgınız tecrubelerınızı anlatırmısınız. Gercekten tereddütlerim olusmaya basladı.

    Aracım My 2013 s60 drive power...

    Bi kaç kere benide virajda attı. O yüzden limitler çerçevesinde virajlara girmeye çalışıyorum.
    Düz yolda ise bi sıkıntı yok, hatta mükemmel diyebilirim.
    Çok yüksek hızlara çıkamadım, max 180 civarıydı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: i_aydinol

    Herkese Mrb,

    ben bi türlü bu arabaya alışamadım nedense. Arabaya dışardan baktığım zaman gerçektende çok heybetli duruyor. Cezbediyo resmen . Kullanıncada aynı büyüyü alıyorum, ancak yolda tutunma konusunda kafamda büyük soru işaretleri var. Daha önce belirttiğim gibi 17lik jant sanki virajda atıyomus gıbı geliyodu ki artık buna alıştım virajlarda mario gibi zıplar oldum. Dünde yaklasık 40-45 km hız ıle bi gobege girdim. Ama bu sefer sola dogru dönüş yapacam. Aracı saga yaklastırıp caprazdan kacma dusuncesındeyım. ıcımden arabanın tepkımesını olcmek geldı dıreksıyorun bıraz fazla cevırdım. İllaki kaymasını bekliyordum ama araba sanki buz ustundeymıs gıbı veya yag gıbı bırden yonunu 90 derece cevirdi yola dogru. Bunu yaparken lastık sesi veya savrulma hıssı falan vermeden yaptı. bu arada gaza cok az basıyorum. Kardesımı almak ıcın aynı dolu tekrar gecmem gerektı. Ve yine yaptım aynı seyı. Evet araba lastıkler kabakmıs, yol tutmuyormus gıbı kayıyo resmen. Bu olay daha önceki kaygılarımı dahada arttırdı. Sizlerden ricam bu arac ile maksımum yaptıgınız hız, süratliyken arabanın yola tutunusu, virajlardaki hareketleri, ani frenlemedeki durumu veya süratliyken bi engel nedeniyle zıgzak dıe tabır ettıgımız durumlardakı tepkımesı vs... yasadıgınız tecrubelerınızı anlatırmısınız. Gercekten tereddütlerim olusmaya basladı.

    Aracım My 2013 s60 drive power...

    Virajlarda hissedilir bir savrulma tecrübe etmedim. 190vb hızda da yol tutuş endişelendirmiyor. Bana genel olarak güven veren bir sürüşü var, düz ve virajlı yollarda.

    Ani frenlemeye gelirsek, aracı almadan önce şu an adını hatırlayamadığım bir ingiliz oto sitesinde değerlendirme yapan adam fren sistemi için muazzam yorumunu yapmıştı ve aracın en dikkat çeken özelliklerinden biri olduğunu söylemişti video da ( bulursam asarım burayada).

    Kendi tecrübem de, city safety nin iyi çalışmasının yanı sıra, fren yapma ve duruş mesafesi ile ilgili oldukça memnun edici.

    Kayma konusunda uzman arkadaşlar daha doyurucu yorumlar yapacaklardır.

    Selamlar




  • Bende 16 inch li t4 var, virajin ortasinda gazi kesersem ya da frene basarsam atiyor araba haliyle, onun haricinde gayet basarili yol tutusu. Dun aksam istemeden sacmalik derecesinde uzuuun ve keskin bi viraja girdim, ne gaza basabiliyorum ne frene basabiliyorum, insallah kaydirmaz diye dua ettim, viraj da baya uzundu, araba gram kaymadi agzim acik kaldi hatta :) yanimda kuzenim vardi hatta kizdi napiyosun kalp krizi gecircektim diye :) orda atmadiysa bi daha atmaz diye dusunuyorum, herkese kazasiz belasiz surusler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar merhaba
    motourn sağır kalmaması için ne yapmak gerekiyor araç d2 s60
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babasulta

    arkadaşlar merhaba
    motourn sağır kalmaması için ne yapmak gerekiyor araç d2 s60

    En basit yöntemle devirli kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vogue Türkiye İsveç'te V60 Plug-in Hybrid'i test ediyor:
     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    Fotoğraf dünden.
    Twitter: @vogueturkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Vogue Türkiye İsveç'te V60 Plug-in Hybrid'i test ediyor:
     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    Fotoğraf dünden.
    Twitter: @vogueturkiye

    Tr ye ne zaman gelir bilemiyorum ama UK fiyatlarına endeksleyince 150bin TL altında olmayacak gibi görünüyor. Sanırım Hybrid almak için 4-5 sene beklemek gerekecek....


    Petrol kartelleri, gelişmiş ülkelerde tüketimin 1/4 e inmesine müsaade eder mi tabi bilinmez...

    Merak edenler için:



    Yazdığına göre 100km de 1.8LT yakıyor ve sadece elektrikle 50km gidiyor... Hybrid modunda 1 depoyla 4000km ye yakın gider anlamına geliyorum sanırım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: le saux

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Vogue Türkiye İsveç'te V60 Plug-in Hybrid'i test ediyor:
     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    Fotoğraf dünden.
    Twitter: @vogueturkiye

    Tr ye ne zaman gelir bilemiyorum ama UK fiyatlarına endeksleyince 150bin TL altında olmayacak gibi görünüyor. Sanırım Hybrid almak için 4-5 sene beklemek gerekecek....


    Petrol kartelleri, gelişmiş ülkelerde tüketimin 1/4 e inmesine müsaade eder mi tabi bilinmez...

    Merak edenler için:



    Yazdığına göre 100km de 1.8LT yakıyor ve sadece elektrikle 50km gidiyor... Hybrid modunda 1 depoyla 4000km ye yakın gider anlamına geliyorum sanırım :)





    Sn le saux

    Maalesef o araç bir depo ile 4000km gidemez. D6 denilen hibrid araç d5in elektrik motoru ile modifiye edilmiş hâli. Sadece elektrikli menzili olan 50km bittikten sonra o araç artık bir d5 anlamına geliyor. Plug in hybridler kısa mesafe de elektrikli araç gibi kullanılır ve hemen şarj edilirse avantajlı olabilir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: i_aydinol

    Herkese Mrb,

    ben bi türlü bu arabaya alışamadım nedense. Arabaya dışardan baktığım zaman gerçektende çok heybetli duruyor. Cezbediyo resmen . Kullanıncada aynı büyüyü alıyorum, ancak yolda tutunma konusunda kafamda büyük soru işaretleri var. Daha önce belirttiğim gibi 17lik jant sanki virajda atıyomus gıbı geliyodu ki artık buna alıştım virajlarda mario gibi zıplar oldum. Dünde yaklasık 40-45 km hız ıle bi gobege girdim. Ama bu sefer sola dogru dönüş yapacam. Aracı saga yaklastırıp caprazdan kacma dusuncesındeyım. ıcımden arabanın tepkımesını olcmek geldı dıreksıyorun bıraz fazla cevırdım. İllaki kaymasını bekliyordum ama araba sanki buz ustundeymıs gıbı veya yag gıbı bırden yonunu 90 derece cevirdi yola dogru. Bunu yaparken lastık sesi veya savrulma hıssı falan vermeden yaptı. bu arada gaza cok az basıyorum. Kardesımı almak ıcın aynı dolu tekrar gecmem gerektı. Ve yine yaptım aynı seyı. Evet araba lastıkler kabakmıs, yol tutmuyormus gıbı kayıyo resmen. Bu olay daha önceki kaygılarımı dahada arttırdı. Sizlerden ricam bu arac ile maksımum yaptıgınız hız, süratliyken arabanın yola tutunusu, virajlardaki hareketleri, ani frenlemedeki durumu veya süratliyken bi engel nedeniyle zıgzak dıe tabır ettıgımız durumlardakı tepkımesı vs... yasadıgınız tecrubelerınızı anlatırmısınız. Gercekten tereddütlerim olusmaya basladı.

    Aracım My 2013 s60 drive power...

    Sn i_aydinol

    Bende sizin gibi hala alışamadım desem yalan olmaz. Şu ana kadar çok kısa bir süre s60t4 17jant ve 20bin km dir Xc 60d3 kullanıyorum . Aracın yönlendirme ve netliğine hala alışamadım. Bir gün acelem vardı ve xc60 la dar yollarda hız yapmam gerekti ancak belli bir süre sonra tedirgin olup yavaşladım. O yolda başka araçlarla daha hızlı gittiğim olmuştur. Volvonun limitleRinin iyi belirleyip aşmamak lazım. . Birde lastik basınçlarınızı kontrol etmenizi tavsiye ederim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman


    quote:

    Orijinalden alıntı: babasulta

    arkadaşlar merhaba
    motourn sağır kalmaması için ne yapmak gerekiyor araç d2 s60

    En basit yöntemle devirli kullanın.

    Ben de bugun ayni seyi dusundum. Ve aracın Halk diliyle sağır kalmamasi icin bugun sehir dışına yaptıgım 120 km lik yolculukta spor mod ve Manuel kullandım aracı. Özellikle manuel modda mümkün oldukta yüksek devirde kullandım aracı. Üçüncü viteste, 4 bin devirde 120 yi buluyordu. Drive modunda düşük yakıt tüketimi icin düşük devirde vites değiştiriyor arac. O yüzden bu yöntemi denedim. Yanlışsam duzeltin lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Köyde, Yağmur ve odun sobasının sesi dışında hiç bir sesin, hiç bir ışığın olmadıgı karanlik bir kıs gecesinde Kullanma kılavuzunu kitap tadında okuyorum odun sobasinin deliğinden dışarıya sızan ışıkta.
    Motoru uzaktan çalıştırmadan bahsediyor 111. Sayfada. Ornegin kısın evden inmeden önce motoru ve aracin icini onceden isitmak icin. Bu sistem opsiyon mudur, yoksa hangi s60 larda var?
    Bir de flexifuel motor?
    Teşekkürler.
    Şarjim da bitiyor:(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muradi77 -- 7 Şubat 2013; 0:16:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 345346347348349
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.