Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (302. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.466.115
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 300301302303304
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Sn. Toledox,

    çok geçmiş olsun. Tekrarını yaşatmasın yüce rabbim.

    Sevgiler

    Sn ssozen11

    Umarım hiç kimse yaşamaz. Teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Ne yalan söyleyeyim, diğer araca da üzüldüm. Hem araç çok hasar almış hem de şoförü bayanmış.
    Diğer arabanın pekmezini akıtmışsınız sn. toledox. Hiç mi acımadınız kadına?

    Yukarıda anlattığım kazamda Siena bana vurduktan sonra aşağı indim şoföre biraz çıkıştım. Sonra arabasının halini görünce yumuşadım. Arabasının hasarı motora sirayet etmiş ve kapılar açılmıyordu. Adam da benden özürler diliyordu. Gariban görünümlü de birisiydi. Sonra üzüldüm, haline acıdım üstüne gitmedim adamın. Siena'nın halini görünce dedim "benim tampon herhalde iyi hasar aldı". Kafayı çevirmemle şok olmam bir oldu; Tamponda göçük bile yok, ufak tefek çizikler vardı sadece. Zaten tampon esneyen yapıdaydı ve hemen arkasında da darbe emici aksam mevcuttu. Ben arabamla, bana vuran ise çekiciyle oradan ayrıldı.

    Sn Kurzweil

    İnanın kaçmaya çalıştım. Ama sahil yolunda kamyonlar sürekli çalışıyorlar ve yollar toz oluyor, İBB ekipleri de yerler yıkıyor. Zemin biraz kaymaya müsait olduğundan sanırım bayanda hafif acemiydi. Böyle bir olay yaşadık. Bende aslında ilk önce sinirli bir şekilde araçtan indim ancak bayan olduğunu ve korktuğunu görünce hemen kendisine su verdim. Onun aracını görünce ben de bizim araçta tamponu falan görmeyi ummuyordum. Gerçekten bizim aracı görünce sevindim diyebilirim.




  • Geçmiş olsun Toledox.

    Bu örneğin Toledox'un kazasıyla hiçbir alakası yok ama bu kadar güçlü ve sağlam bir araç kullanmak trafikte ekstra sorumluluk gerektirebiliyor.

    Bu acı olay bunun örneği.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 8 Aralık 2012; 22:03:52 >
  • Arkadaşlar İnternette surf yaparken aşagıda linklerini paylaştığım iki haberle karşılaştım. Birincisi S60 ın 2013 te makyajlanacağıyla ilgili bir haber.
    İkincisi de 2014 te çıkacak yeni S40 a ait olduğu iddia edilen fotograflar. Gerçekten Yeni S40 a mı ait yoksa Makyajlı S60 la ilgili ipucu mu veriyor bilmiyorum.

    http://www.traraba.com/2012/yeni-nesil-s60-s80-ve-xc90-yaklasiyor/


    steeringnews.com
    2014 Volvo S40, the V40-based sedan, rendered | Steering News
    http://steeringnews.com/2014-volvo-s40-rendering




  • Sn.Toledox,

    Çok geçmiş olsun, umarım en büyük kazanız bu olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradi77

    Arkadaşlar İnternette surf yaparken aşagıda linklerini paylaştığım iki haberle karşılaştım. Birincisi S60 ın 2013 te makyajlanacağıyla ilgili bir haber.
    İkincisi de 2014 te çıkacak yeni S40 a ait olduğu iddia edilen fotograflar. Gerçekten Yeni S40 a mı ait yoksa Makyajlı S60 la ilgili ipucu mu veriyor bilmiyorum.

    http://www.traraba.com/2012/yeni-nesil-s60-s80-ve-xc90-yaklasiyor/


    http://steeringnews.com/2014-volvo-s40-rendering


    s60 ile ilgisi yok.

    v40'ın sedanını yapmışlar çizim programıyla resmi bir şey değil yani.

    Gayet güzel olmuş bence.

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'




  • Sn ylv77, Sn. sully 975 ve Sn. 19can84

    Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Sn ylv77,

    Ben ışıklarda duralı epey olmuştu arkadaki aracın çok uzun zamanı vardı ya görmedi yada duramadı. Kısmet işte bende son anda fark edince kaçayım dedim ama kurtaramadım.
  • Selamlar, aracım drive powershift.
    Aracım da bir iki kez diğer araçlarda olduğu gibi auto stop tan sonra start almama sorunu oldu.

    Daha sonra yaşamadım ama serviste 10000 bakımında akünün zayıf olduğunu bundan kaynaklandığını söyleyip recharge işlemi yaptılar.


    Fakat hemen 2 hafta sonrasında soğuk sabahlarda aracım marş almama problemi yaşamaya başladı. Önce bujileri ısıtmama rağmen.


    Sanırım akü kaynaklı bir problem.. Yeterince akım yaratamıyor olabilir. Sensus ekranım da biraz bekledikten sonra geri geldi.


    Serviste aküyü kontrol ettiriyorum, garantiden değişeceğim sorunlu ise.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Sn ylv77, Sn. sully 975 ve Sn. 19can84

    Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Sn ylv77,

    Ben ışıklarda duralı epey olmuştu arkadaki aracın çok uzun zamanı vardı ya görmedi yada duramadı. Kısmet işte bende son anda fark edince kaçayım dedim ama kurtaramadım.

    Gecmis olsun ilk ve son kazaniz olur insallah.fotograflati paylastiginiz çok iyi oldu volvoya guvenim bir kat daha artti.ayriyetten size çarpan araçta baya kotu olmuş ama sizde kaporta gocugu dahi yok neyse bununla geçmiş olsun...
  • Turbolu araçlarda durduktan sonra motoru 30sn-60sn aralığında çalıştırın diyor özellikle de turbonun yağlaması ve soğumasına yardımcı olmak için bu şekilde turbonun ömrünü uzatma şansına sahibiz.

    Ancak start stop teknolojisi tam bir çelişki olarak çıkıyor karşımıza. Nedense bu sistem bana pek de mantıklı gelmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercan_54_54

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Sn ylv77, Sn. sully 975 ve Sn. 19can84

    Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Sn ylv77,

    Ben ışıklarda duralı epey olmuştu arkadaki aracın çok uzun zamanı vardı ya görmedi yada duramadı. Kısmet işte bende son anda fark edince kaçayım dedim ama kurtaramadım.

    Gecmis olsun ilk ve son kazaniz olur insallah.fotograflati paylastiginiz çok iyi oldu volvoya guvenim bir kat daha artti.ayriyetten size çarpan araçta baya kotu olmuş ama sizde kaporta gocugu dahi yok neyse bununla geçmiş olsun...

    Sn sercan_54_54

    teşekkür ederim




  • Sayın toledoxun karıştığı kaza tam da city safety nin önleyeceği kazalardan bi tanesi. Arkadan çarpan araçta bu sistem olsaydı kaza olmazdı. İnsallah bundan sonra kazaları degil, kazaları önleyen sistemleri konuşacağız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Uzun süredir bizim aracı kullanmıyordum, bugün fırsat bulup ilk işim tüketime bakmak oldu. Araç 2011 model S60 D3; 66 bin kilometre, ortalama hız 51 km ve benim de şaşıp kaldığım ortalama tüketim: sadece 6.6 litre. Kış lastikleri de 1 ayı aşkındır takılı. Babamı takdir ettim. Ne çok yavaş, ne çok hızlı kullanır; ayağına hakim.

    Bu motor daha iyi bir şanzıman ve güzel bir revizasyonla çok iyi işler çıkaracaktır. Günden güne içim ısınıyor. Sizinle de paylaşmak istedim.

    @Toledox,

    Kazanızı az önce gördüm, geçmiş olsun. Arkası yüksek araç bu gibi durumlarda kullanan için ne kadar avantaj sağlasa da, aksi gibi arkadan çarpma durumunda çarpana etkisi çok büyük oluyor maalesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mordeaur -- 9 Aralık 2012; 0:58:58 >




  • Toledox, geçmiş olsun.

    Bizim de araç kullanırken gözümüz sürekli aynada olur arkamızdaki aracı kontrol etmek için, çok kısa süreli de olsa gözlemsizlik kazaya netice verebiliyor sizin örneğinizde olduğu, kaza yapmak için, hatta Allah korusun çok ciddi bir kaza yapmak için BİR SANİYE dikkatsizlik yeterli bir süredir.

    O yüzden USTA ŞOFÖR değil, DİKKATLİ VE TEDBİRLİ ŞOFÖR vardır.

    Dikkat ve tedbirden tın tın yavaş gitmek anlaşılmasın, yol şartlarına göre hızlı giderken de dikkatli gidebilirsiniz, keza 20 ile giderken bile ölümcül kazaya karışabilirsiniz dikkatsizlik sonucu, örnek hatalı sollama, ya da tali yola atlama, tır ya da kamyonun altına arabayı sokmak gibi.

    Bu bayan Allah bilir araba da ne yapıyordu, makyaj, telefon görüşmesi, acemilik vs. Aslında ehliyetin bu kadar kolay verilmemesi lazım, insanlar gerekli şartlara ve birikimlere sahip olduktan sonra ehliyet verilmeli insanlara, bu şekilde kolay ehliyet verildiğinde masum insanlar dahi bu işten zarar görebiliyorlar, örnek kaldırımda yürüyen bir çocuğa bayan bir doktorun çarparak çocuğun hayatına son vermesi ( geçen sene oldu)

    Neyse, tekrar geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccüneyt -- 9 Aralık 2012; 0:59:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'


    S40'ın yerine geleceği söylenen canavar bu demek.. Çok güzel görünüyor gerçekten..
  •  'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'
  • S 60 drive powersift aracımı kullanırken ayağımı gazdan çektiğimde tıkırtı duyuyorum. Fikri olan var mı acaba?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Sn babasulta;

    Aracınız hayırlı olsun gerçekten iyi rakama almışsınız. Sıkı pazarlık yapmışsınız.

    Sn nymn82

    Sn babasulta'nın aldığı fiyatla karşılaştırırsak biraz yüksek gibi kalsa da normal şartlarda iyi fiyat denilebilir.



    Hemen hemen aynı donanımda bir aracı sipariş ettim ve yaklaşık 2,5 ay bekledim, araç geldiğinde fiyatına 107 bin dediler ve ardından 102 bine düştüler. Benim ısrarım üzerine (volvo merkezle görüştük ve özel indirim aldık diyerek) son olarak 97.600 tl fiyat verdiler. Sipariş ettiğim tarihte aracın yaklaşık 90-92 bin civarında olduğunu belirtmeme rağmen bu takamın sadece bana özel olduğunui ve böyle bir fiyatın artık mümkün olamayacağını bildirmeleri üzerine aracı almaktan vazgeçtim ve antalya başaran dan ellerinde hazır vw cc yi satın aldım.
    Şimdi bu aracın bana ısrarla böyle bir fiyatın mümkün olmadığı söylense de benim teklif ettiğim rakamın altına satıldığını görüyorum. Bu konuda yukarıda yorumlar yapıldı ancak bu tarz bir politikanın premium bir markaya yakışmadığını düşünüyorum.

    Bu arada tüm bunlar Kasım ayının 10 ile 15 i arasında oldu ve bayi İzmir Volcar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @Toledox,

    Geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elyasa07
    Hemen hemen aynı donanımda bir aracı sipariş ettim ve yaklaşık 2,5 ay bekledim, araç geldiğinde fiyatına 107 bin dediler ve ardından 102 bine düştüler. Benim ısrarım üzerine (volvo merkezle görüştük ve özel indirim aldık diyerek) son olarak 97.600 tl fiyat verdiler. Sipariş ettiğim tarihte aracın yaklaşık 90-92 bin civarında olduğunu belirtmeme rağmen bu takamın sadece bana özel olduğunui ve böyle bir fiyatın artık mümkün olamayacağını bildirmeleri üzerine aracı almaktan vazgeçtim ve antalya başaran dan ellerinde hazır vw cc yi satın aldım.
    Şimdi bu aracın bana ısrarla böyle bir fiyatın mümkün olmadığı söylense de benim teklif ettiğim rakamın altına satıldığını görüyorum. Bu konuda yukarıda yorumlar yapıldı ancak bu tarz bir politikanın premium bir markaya yakışmadığını düşünüyorum.
    Bu arada tüm bunlar Kasım ayının 10 ile 15 i arasında oldu ve bayi İzmir Volcar.
    Sn. elyasa07,
    Atladığınız bir nokta var.
    O da, özel sipariş bir aracı hazır bir araç fiyatına alamayacağınızdır.
    Özel sipariş bir hizmetse, bunun da bir karşılığı var. Ancak bu hizmetin karşılığı ne kadar olmalı bilemem. Özel sipariş farkını fazla bulmuş olabilirsiniz. Ancak umarım hazır araç fiyatının aynısını beklemediniz.
    Saygılar




  • 
Sayfa: önceki 300301302303304
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.