Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (281. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.465.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 279280281282283
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • V60 izlenimlerine devam..

    28. Hıza bağlı direksiyon ayarını belirttiğiniz gibi orta sertlikten düşük'e aldım.. Çok rahat oldu.. Bu opsiyon özellikle yumuşak direksiyon isteyen insanlar için gerekli.
    29. Four-C şasi Comfort modda süspansiyonlar hala sert ama alışaya başladım..
    30. Rüzgar sesi çok gelmiyor. Ama hızlanmalarda araç çok homurtulu.
    31. Ortalamam 7 litre seviyesinde.. Özellikle dur kalk olmayan durumda 6 litrelere düşmüş durumdayım. Şu anda 3 çeyrek depo var ve menzil 850 km gösteriyor. gittiğim yol ise 300 km. Bu şekilde şehiriçini kapatırsam mükemmel olur.. hedefim 1000 km yapmak.
    32. Uzunları sabah cam çnünde tekrar denedim. Kısa farlar yani Xenon çalışırken selektör veya uzun yapılmasında xenonların ışık gücü artıyor ve halojenler yanıyor. Ancak xenonlar yanmıyor ise sadce halojenler ile selektör yapıyor. Xenonların zaten bir ısınma süresi olduğunu düşünürsek normal geldi.
    33. PArk sensorleri sanki gecikmeli çalışıyor. Buna dikkat edilmeli. 1-2 saniyelik gecikmeler var.
    34. Aktif viraj farları başarılı.
    35. Yavaş yavaş hızlı hızlanmaları test ediyorum. 1000 kmyi geçtiği için. şu ana kadar çok kötü bir taraf bulamadım.
    36. BLIS arada sırada kamera önünde engel var diye arızaya geçiyor. Arabanın stop edilip tekrar çalıştırılması gerekiyor (Microsoft Windows gibi restart:) ).

    Devamı gelecek..




  • Onceki sayfalarda bi arkadas halojenlerin yagmurlu havalarda gorus avantaji sagladigindan bahsetmisti, o yuzden halojenler de var. Uzunlarda ikisi de devreye giriyor. Xenon lar yukari dogru acilaniyor biraz daha. Sari ve beyaz isiklar ayni anda gun isigina daha yakin oluyor diye duymustum ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Sn. 19can84

    Yazdıklarınızın tamamına katılıyorum ancak Volvo'nın motor, şanzıman ve alt yapı konusunda rakiplerinin biraz gerisinde olduğu da bir gerçek. Zaten Volvo'da bunun farkında ve bu başlıklar altındaki gelişmeleri yakın zamanda göreceğiz. Motorların hacimlerinin küçültülmesi, ortak ve daha hafif bir platforma geçilmesi ve yeni şanzımanın hazırlanması Volvo'nun çalışma konuları. Bunlar geçekleştiğinde Volvo daha iyi bir konuma gelecektir ama şu an yapılan bazı eleştirilerin tamamını da haksız bulmuyorum.

    Ayrıca ağırlık = güvenlik diye bir kaide yok malesef. Tabiki Volvo güvenli ama daha iyi alt yapı ve malzemelerlede aynı güvenlik sağlanabilir diye düşünüyorum. Bu durumda da işin içine bütçe giriyor ve iş Volvo'nun yeni sahibine kalıyor.

    Dediğiniz gibi ağırlık sağlamlık değildir katılıyorum.Hatta aynı marka model boş ağırlığı aynı olan iki araç birisinde 400 kg yük olsun diğerinde sadece sürücü ve yakıt ağırlığı yani ortalama 100 kg yük olsun 400 kg lık daha fazla hasar alır.Çünkü atalet denilen fizik kuralı var.Ağır araçta hızın azalması için daha fazla kuvvet gerekecektir.Çarpışmalı kazalarda da hızın yavaşlaması yani bir yerlere vurup durmak söz konusu.Dolayısıyla ağır aracı durdurmak için daha fazla kuvvet gerekeceğinden hafif araca göre daha fazla yeri yamulacak daha büyük bir kuvvet oluşacak çarpışma esnasında.
    Fakat şöylede birşey var.1000 kg lık şasesindeki metallerden çalınarak hafif yapılan bir araç kaza yaptığında da çıkacak sonuçları hatta çıkan sonuçları görüyoruz çin chery markasında :) Önemli olan minimum ağırlık ile sağlamlığı birleştirmekte.Buda Volvoda var. En basitinden şöyle gerçek bir örnek vereyim.Mercedes kapı direk sacı 12 kg iken volvo 17 kg :) Aynı hacimdeki aynı işlevdeki parçalar.Ebataları benzer fakat kullanılan materyaller ve Volvonun 3 katlı kapı direği sacından ötürü bu fark oluşuyor.Ordan 5 kg fark burdan 10 kg fark derken araçta 150-200 kg lık bir fark ortaya çıkıyor.Deminde dediğim gibi bu ağırlığı düzgünce kullanabilmek önemli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Volvolar tüketim ve performans olarak çok eleştiriliyorlar fakat eleştirilerin ortak noktası arabanın ağırlığını gözardı etmek oluyor.

    S60 olsun v60 olsun ağırlık olarak kendi sınıfındaki benzer hacimli motora sahip rakiplerden 150 kg kadar ağır.

    Bu ağırlığın geri dönüşü ise güvenlik oluyor.

    Örneğin Amerikan devlet kurumu nhtsa safercar.gov 2011 yılından itibaren sıkılaştırılmış kriterler yaptığı testlerinde önden çarpmada 5 yıldızı sadece s60 alabilmiş, audi a4 ve bmw 3 serisi 4 , mercedes c 3 yıldız alabilmiş. (bu bahsettiğim small overlap testleri değil, başka bir kurumun euro ncapde yapılan gibi yaptığı bir test. aşağıya linkleri koyuyorum)

    Şimdi foruma bakıyorum insanlar hem volvo kadar güvenli olsun, hem bmw-mercedes kadar az yakıp çok kaçsın, hem onlardan ucuz olsun, hem kaliteden çalmasın, hem servisleri ucuz olsun vs gibi bir beklenti içindeler gibi geliyor bana.

    http://www.safercar.gov/Vehicle+Shoppers/5-Star+Safety+Ratings/2011-Newer+Vehicles/Vehicle-Detail?vehicleId=7115
    http://www.safercar.gov/Vehicle+Shoppers/5-Star+Safety+Ratings/2011-Newer+Vehicles/Vehicle-Detail?vehicleId=7293
    http://www.safercar.gov/Vehicle+Shoppers/5-Star+Safety+Ratings/2011-Newer+Vehicles/Vehicle-Detail?vehicleId=119
    http://www.safercar.gov/Vehicle+Shoppers/5-Star+Safety+Ratings/2011-Newer+Vehicles/Vehicle-Detail?vehicleId=6601




    Genelde haklısınız ancak müşterilerin yakıt konusundaki temel sıkıntısı gerçek değerlerin fabrika değerlerinden çok fazla sapma göstermesi. Zaten S60 bu sapma açısından sınıfının birincisi oldu. Drive powershift için 4.9 lt/100 km şehiriçi resmi tüketim değeri verilmiş ancak bir çok kullanıcı 7-8 lt'den aşağı düşemediğini söylüyor. Bu da %40-60 sapma demektir. Bunun bir bölümü kullanıcıya bağlı olsa dahi bu kadar sapmayı maruz görmek mümkün değil. Volvo bu değeri 6 lt olarak verseydi müşteriler de gerçek tüketimi 7-8 bekleyerek belki alabilirler belki de vazgeçerlerdi.




  • Ağırlık= güvenlik konusu biraz daha derinlemesine incelenmesi gereken bir konu olduğunu düşünüyorum.

    Genel olarak x araba 5 yıldız, y araba 5 yıldız demek ki iki araba da aynı güvenlikte gibi bir anlayış var fakat güvenlik testleri aynı iki aracın çarpışmasını veya aracın sabit bir cisimle çarpışmasını simule ediyor.

    Demek istediğim evet x ile x'e çarpmakla, y ile y'ye çarpmak veya x ile duvara çarpmakla, y ile duvara çarpma sonucunda iki araç da aynı oranda yolcularını koruyacaktır.

    Fakat bu x ile y çarpıştığında da aynı sonucun ortaya çıkacağı manasına gelmiyor. Çünkü;

    2'şer tonluk 2 araç 60'ar km hızla çarpıştıklarında iki aracın da absorbe etmesi gereken enerji 2'şer birim,
    1'er tonluk 2 araç 60'ar km hızla çarpıştıklarında iki aracın da absorbe etmesi gereken enerji 1'er birim,

    1 tonluk araçla 2 tonluk araç 60'ar km hızla çarpıştıklarında ise 2 aracın da absorbe etmesi gereken enerji 1.5'er birim.

    Dolayısı ile testte 2 birimlik enerjiyi absorbe eden 2 tonluk araç bu durumda çok daha az bir enerji absorbe edeceğinden test sonucuna kıyasla içindekileri çok daha iyi koruyacak, 1 tonluk araç içinse tersi sonuç doğacaktır.

    Zaten euroncap ve nhtsa de bu durumu kendi sitelerinde açıkca dile getirmiş durumda.

    quote:

    Since the frontal crash test reflects a crash between two similar vehicles, only vehicles from the same weight class, plus or minus 250 pounds, can be compared when looking at frontal crash ratings.


    quote:

    As it is not possible to simulate the influence of mass in a test against a fixed barrier, Euro NCAP recommends comparison only between cars which are of a similar mass (+/- 150kg) and in the same category. Such comparisons allow the relative safety performance of cars to be judged accurately.



    http://www.safercar.gov/staticfiles/toolkit/pdfs/faq.pdf

    Kısaca belki ağırlık=güvenlik değil ama ağırlıkxtest puanı=güvenlik şeklinde bir denklemin önden çarpma güvenliğini değerlendirme açısından doğru olduğunu düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Sn. 19can84

    Yazdıklarınızın tamamına katılıyorum ancak Volvo'nın motor, şanzıman ve alt yapı konusunda rakiplerinin biraz gerisinde olduğu da bir gerçek. Zaten Volvo'da bunun farkında ve bu başlıklar altındaki gelişmeleri yakın zamanda göreceğiz. Motorların hacimlerinin küçültülmesi, ortak ve daha hafif bir platforma geçilmesi ve yeni şanzımanın hazırlanması Volvo'nun çalışma konuları. Bunlar geçekleştiğinde Volvo daha iyi bir konuma gelecektir ama şu an yapılan bazı eleştirilerin tamamını da haksız bulmuyorum.

    Ayrıca ağırlık = güvenlik diye bir kaide yok malesef. Tabiki Volvo güvenli ama daha iyi alt yapı ve malzemelerlede aynı güvenlik sağlanabilir diye düşünüyorum. Bu durumda da işin içine bütçe giriyor ve iş Volvo'nun yeni sahibine kalıyor.

    Dediğiniz gibi ağırlık sağlamlık değildir katılıyorum.Hatta aynı marka model boş ağırlığı aynı olan iki araç birisinde 400 kg yük olsun diğerinde sadece sürücü ve yakıt ağırlığı yani ortalama 100 kg yük olsun 400 kg lık daha fazla hasar alır.Çünkü atalet denilen fizik kuralı var.Ağır araçta hızın azalması için daha fazla kuvvet gerekecektir.Çarpışmalı kazalarda da hızın yavaşlaması yani bir yerlere vurup durmak söz konusu.Dolayısıyla ağır aracı durdurmak için daha fazla kuvvet gerekeceğinden hafif araca göre daha fazla yeri yamulacak daha büyük bir kuvvet oluşacak çarpışma esnasında.
    Fakat şöylede birşey var.1000 kg lık şasesindeki metallerden çalınarak hafif yapılan bir araç kaza yaptığında da çıkacak sonuçları hatta çıkan sonuçları görüyoruz çin chery markasında :) Önemli olan minimum ağırlık ile sağlamlığı birleştirmekte.Buda Volvoda var. En basitinden şöyle gerçek bir örnek vereyim.Mercedes kapı direk sacı 12 kg iken volvo 17 kg :) Aynı hacimdeki aynı işlevdeki parçalar.Ebataları benzer fakat kullanılan materyaller ve Volvonun 3 katlı kapı direği sacından ötürü bu fark oluşuyor.Ordan 5 kg fark burdan 10 kg fark derken araçta 150-200 kg lık bir fark ortaya çıkıyor.Deminde dediğim gibi bu ağırlığı düzgünce kullanabilmek önemli.



    Evet haklısınız
    Benim aslında demek istediğim kullanılan malzeme, teknoloji ve yapılan analizler önemli. Siz 10kg ağırlığındaki belirli bir malzemeden imal edilen kapı sacının sağladığı mukavemeti farklı bir malzeme ve çok daha az bir ağırlıkla sağlayabilirsiniz. Veya yapılacak farklı bir tasarım (büküm vs.) ile daha fazla direnç sağlanabilir. Volvonunda bu yönde çalıştığını ve hafifletme çalışmaları yaptığını biliyorum.
    Çarpışma konusunda sn. 19can84 ün söylediklerine de katılıyorum. Ama bu olaylarda gerçekleri en iyi yapılan testlerde anlamak mümkün olabilir. Ancak euroncap vs gibi kurumlar tarafından yapılan testlerde kesinlikle yetersiz diye düşünüyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkaydin

    V60 izlenimlerine devam..

    28. Hıza bağlı direksiyon ayarını belirttiğiniz gibi orta sertlikten düşük'e aldım.. Çok rahat oldu.. Bu opsiyon özellikle yumuşak direksiyon isteyen insanlar için gerekli.
    29. Four-C şasi Comfort modda süspansiyonlar hala sert ama alışaya başladım..
    30. Rüzgar sesi çok gelmiyor. Ama hızlanmalarda araç çok homurtulu.
    31. Ortalamam 7 litre seviyesinde.. Özellikle dur kalk olmayan durumda 6 litrelere düşmüş durumdayım. Şu anda 3 çeyrek depo var ve menzil 850 km gösteriyor. gittiğim yol ise 300 km. Bu şekilde şehiriçini kapatırsam mükemmel olur.. hedefim 1000 km yapmak.
    32. Uzunları sabah cam çnünde tekrar denedim. Kısa farlar yani Xenon çalışırken selektör veya uzun yapılmasında xenonların ışık gücü artıyor ve halojenler yanıyor. Ancak xenonlar yanmıyor ise sadce halojenler ile selektör yapıyor. Xenonların zaten bir ısınma süresi olduğunu düşünürsek normal geldi.
    33. PArk sensorleri sanki gecikmeli çalışıyor. Buna dikkat edilmeli. 1-2 saniyelik gecikmeler var.
    34. Aktif viraj farları başarılı.
    35. Yavaş yavaş hızlı hızlanmaları test ediyorum. 1000 kmyi geçtiği için. şu ana kadar çok kötü bir taraf bulamadım.
    36. BLIS arada sırada kamera önünde engel var diye arızaya geçiyor. Arabanın stop edilip tekrar çalıştırılması gerekiyor (Microsoft Windows gibi restart:) ).

    Devamı gelecek..

    Park sensörü geç algılıyor.Bende de aynı sorun var.Bazen çok tahlikeli olabiliyor.Örneğin geri geri park yerinden çıkarken arkadan geçen cismi 2 saniye geçikme ile ses olarak veriyor ve o esnada arkadaki cismi ezme durumları olabiliyor.Volvo'nun buna acil bir çözüm bulması lazım. Yıl olmuş 2012 park sensörü sesi geç geliyor :) Çin malı 40 liralık park sensörleri bile anında tepki veriyor.
    Günümüzdeki çoğu araçta orjinal park sensörünün sesi aracın hoparlörlerinden geliyor.Volvoda da böyle.Ama peugeotlarda bile anlık ses var.Gördüğü cisme hemen ses veriyor.

    Servisinde bu soruna çözüm bulabileceğini sanmıyorum.İmalattan sorunlu.Volvo'nun genel merkezine mail çekmeyi düşünüyorum.




  • ARKADAŞLAR MERHABA,
    2010 MODELDEN SONRA S80 D5 LERDE 205 HP GÜÇ ALMAYA BAŞLANDI. VE S60 YENİ KASALARIN D5 DİZEL MOTORLARINDA DA AYNI GÜÇ VAR. BU 2008 MODEL D5 (185 HP) DE YOKTU. DÜŞÜK DEVİRLERDE NORMAL SÜRÜŞTE BÜYÜK VİTESE GEÇMESİNDEN DOLAYI BİR HORLAMA SESİ MEVCUT. KONYA'DA SERVİSTEKİ ARKADAŞ BUNLARDA VAR YAPACAK BİR ŞEY YOK DİYOR. BU KONUDA BİLGİSİ VE DENEYİMİ OLAN VAR MI?
  • T4 Aracimda 80kmden sonra titreme vardi. servise gittigimde on lastiklerin degismesi gerektigi soylendi. Arac henuz 19000kmde. continental contisportcontact 3 235/45 lastik var. bu kadar erken lastik degistirmek Bana mantikli gelmedi. servisteki gorevli bu araclarda Bunun normal oldugunu soyledi. Hatta lastik degisme araligini 30000km olarak belirtti. Heryil lastik degistireceksek isimiz var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukakman

    T4 Aracimda 80kmden sonra titreme vardi. servise gittigimde on lastiklerin degismesi gerektigi soylendi. Arac henuz 19000kmde. continental contisportcontact 3 235/45 lastik var. bu kadar erken lastik degistirmek Bana mantikli gelmedi. servisteki gorevli bu araclarda Bunun normal oldugunu soyledi. Hatta lastik degisme araligini 30000km olarak belirtti. Heryil lastik degistireceksek isimiz var.

    İyi bir rot balansçının sorunu çözeceğini düşünüyorum. Çözemese de sorunun kaynağını söyler.

    Normalde bir lastiğin 50-60 bin km. dayanması lazım. Belki senin lastiğe özel bir problem ortaya çıkmıştır; balon yapması gibi. Bu durumda değişmek gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne yazıkki servis doğru söylemiş.
    Türkiyenin yol durumu göz önüne alındığında ve jant ebatı büyük olunca lastiklerin ömrü çok kısalıyor.
    Conti ve michelin gibi yumuşak hamurlu latiklerde bir süre sonra atıklık diye tabir ettiğimiz sıkıntı meydana geliyor.Muhtemelen izin sıkıntınızda bu Selçuk Bey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdsanli

    ARKADAŞLAR MERHABA,
    2010 MODELDEN SONRA S80 D5 LERDE 205 HP GÜÇ ALMAYA BAŞLANDI. VE S60 YENİ KASALARIN D5 DİZEL MOTORLARINDA DA AYNI GÜÇ VAR. BU 2008 MODEL D5 (185 HP) DE YOKTU. DÜŞÜK DEVİRLERDE NORMAL SÜRÜŞTE BÜYÜK VİTESE GEÇMESİNDEN DOLAYI BİR HORLAMA SESİ MEVCUT. KONYA'DA SERVİSTEKİ ARKADAŞ BUNLARDA VAR YAPACAK BİR ŞEY YOK DİYOR. BU KONUDA BİLGİSİ VE DENEYİMİ OLAN VAR MI?

    Eski d5 ler tek turbolu yeni d5 ler çift turbolu diye biliyorum.Mekanik aksamda oynama yapmadan 205 Hp güç almanız ancak remap yani halk arasındaki adı ile yazılım attırmakla olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Ne yazıkki servis doğru söylemiş.
    Türkiyenin yol durumu göz önüne alındığında ve jant ebatı büyük olunca lastiklerin ömrü çok kısalıyor.
    Conti ve michelin gibi yumuşak hamurlu latiklerde bir süre sonra atıklık diye tabir ettiğimiz sıkıntı meydana geliyor.Muhtemelen izin sıkıntınızda bu Selçuk Bey.

    Cevaplariniz icin tesekkur ederim. Acikcasi tekrar continental almak istemiyorum. Ön iki lastigin farkli marka olması sorun çıkarırmı? Birde tavsiye edebileceginiz 235/45 R17 lastik varmıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bildiğim kadarıyla conti sert, michelin yumuşak hamurlu lastiklerdir,
    kişisel tecrübeme göre de daha önceden conti sport contact 2'den michelin pilot sport'a geçmiş biri olarak diyebilirim ki kesinlikle michelin daha konforlu, daha sessiz ve yol tutuş olarak kuru ve de özellikle ıslak havalarda bariz daha üstün, fakat conti'ye göre balon yapmaya daha elverişli olduğu söylense de ben başaramadım çok da sakin ve çukur/kasislere karşı dikkatli tarzda araba kullanmıyor olmama rağmen.

    ayrıca 19000 km'de lastiklerin bitmesi arabanın volvo s60 veya d2 / t4 vs. olmasıyla alakası yok diye düşünüyorum şahsen, düzgün ve güvenilir bir yerde rot-balans ayarı yapılmamış olmasından kaynaklanıyordur diye tahmin ediyorum, ama kesinlikle anormal bir durum olduğu açık.
  • Belli bir hızda titreme birkaç nedene bağlı olabilir.
    Bunlardan biri lastiğin atık olmasıdır.titremeyi sadece belli bir hızda yapıyorsa mesela 80km hızda hız artınca veya azadlına titremeyi kesiyorsa bu lastikteki atıklığın göstergesidir.
    Diğer bir nedeni Jantın yamuk olmasıdır.
    Selçuk beyin ilk önce titreyen lastiklere balans ayarı yaptırması gerekiyor kurşunların yeri değiştiğinde hala titreme varsa jant yamuk olabilir.( Yamukluk deyince gözle görülebilen yamuklardan bahsetmiyorum ) buna rağmen hala tireme varsa lastik atıktır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya o bu degilde arabanin suspansiyonlari hakkaten cok sert arkadas, gun gectikce uyuz olmaya basladim :/ yok bi de bilerek 17 lik cant almadim daha yumusak olur diye ama kar etmedi sanirsam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ygulbahar

    Ya o bu degilde arabanin suspansiyonlari hakkaten cok sert arkadas, gun gectikce uyuz olmaya basladim :/ yok bi de bilerek 17 lik cant almadim daha yumusak olur diye ama kar etmedi sanirsam.

    Kullandığınız lastiğin markası modeli nedir? Hangi basınçlarda kullanıyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: O T T O M A N

    arkadaşlar forumda v60 kullanıcısı var mı?

    Sn OTTOMAN

    Sn hkaydin yeni bir V60 kullanıcısı ama tüketim ve performans konusunda s60 dizel powershift kullanan arkadaşlarda yardımcı olacaktır.

    Eğer güvenlik ön planda ise Volvo ilk akla gelen marka oluyor ve testlerlede bunu ispatlaması bu aracı bu sbeeple tercih edenlerin doğru karar verdiklerini gösteriyor. İkinci el konusunda ise haklısınız ancak size daha fazla herklesin yardımcı olabilmesi için, araçtan beklentilerinizi ve kullanım şartlarınızı (yılda yaptığınız km gibi) belirtmeniz faydalı olacaktır.

    Sayın toledox;
    öncelikle ilginiz için teşekkür ederim.sn. hkaydin ın yazdıklarını,özelllikle s60-v40 forumunun her mesajını dikkatle takip eden birisi olarak nasıl gözden kaçırdım akıl alır gibi değil.ama bazen insan burnunun ucunu göremezmiş derler ya,sanırım bu oldu banada.
    satın alacağım araçtan temel beklentilerimi ve şartlarımı sormuşsunuz.kullanım şartlarım;
    1-yıllık ortalama 15000km,
    2-şehir içi-dışı oranı sanırım %70-%30 civarı olacağını tahmin ediyorum,
    3-muhtemelen Ankara veya İzmir ilinde gelecek yıldan itibaren ikamet edeceğimden,bu illerin özellikle mesai giriş-çıkış saatleri şehir içi trafiğinde kullanılacak,
    araçtan beklentilerim ise;
    1-güvenli olması,
    2-kullanım giderlerinin olabildiğince düşük olması,
    3-3 kişilik(umarım yakın zamanda en azından 4 kişilik bir aile oluruz) bir ailenin konforlu bir biçimde hem şehir içi hemde şehir dışı seyahatlerinde konforlu bir yolculuk yapmasına olanak sağlayan iç hacme ve donanıma sahip olması,




  • merhaba,

    S60 powershift drive arabam daha 500km de ve motor soguk oldugu zaman çalıştırdığımda vitesi D ye getirip ayağımı frenden çektiğim anda stop ediyor çok huzursuzluk verici bir problem bu problemle karşılaşan yada neden olabileceğini bilen var mı? servise götürdüm bişey yok dedi fakat yine tekrarladı.

    teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pevpev -- 8 Kasım 2012; 11:56:28 >
  • Sn. O T T O M A N

    Yılda 15000km yol yapıyor olmanız T4 ve Drive powershift arasında bir tercih yapabilmenize aslında olanak verir. Benim V60 ile ilgili tek endişem aracı satarken s60 göre daha zor talep göreceği olurdu. Bu sebeple eğer ikinci el bir araç almayı düşünüreseniz T4, sıfır km almayı tercih edersenizde drive powershift'i tavsiye ederim.
  • 
Sayfa: önceki 279280281282283
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.