Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (256. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.466.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 254255256257258
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    Volvo S60 için yakıt konusunda özetle söylenebilir ki; Eğer tüketim sizin için ön planda ve önemliyse S60, benzinli ya da dizel, doğru seçenek değil.

    Sn. teodor ben bu yorumunuza katılmıyorum.

    1.6 dizel bence çok doğru bir seçenek. Ayrıca tüketim kadar vergi dilimi de önemli. Belki D3 rakiplerinin motorlarının gerisinde olabilir ama D2 alternatifsiz. Powershiftte öyle. Bu sınıfta alınabilecek en ekonomik araç drive powershifttir kesinlikle.

    T4 de bence çok müsrif değil. 125hplik honda civic 9 litre yakarken T4 ün 10 litre yakması çok acayip bir durum değil. Rakiplerde de durum çok farklı değil. Arkadaşımın c180 12 litre civarlarında geziyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Buick, Cadillac, Chrysler, Chevrolet, Lincoln, GMC, Ford, Dodge bu markaların Volvo modellerine denk modellerinin tümü daha dolu donanımlı olmalarına rağmen Volvolardan daha ucuz. Lincoln ve Cadillac modellerinde öyle bir iç dizayn, o kadar yüksek malzeme ve deri kalitesi var ki Volvoların çok üzerinde bir kalite bu. Volvo Ford çatısı, Saab da GM çatısı altında iken her özellikleri Amerikan firmaları tarafından pek güzel sömürülmüş. Bugünkü Amerikan araçlarında Volvo ve Saab’ın icatlarının tümü var.

    Volvo modelleri, dengi çoğu Mercedes, Audi, BMW modellerinden de pahalı. Siz Türkiye’de V6 motorlu yeni E serisi ile T6 motorlu kasası eskimiş S80’in aynı fiyata satılabileceğini hiç düşünebiliyor musunuz? İkisi aynı para olsa E350 V6 varken S80 T6 alacak bir kişi dahi çıkar mı acaba?

    Volvolar Japonlardan Toyota Camry ve Avalon, Subaru Lagacy-Outback-Tribeca-Forester, Honda Accord, Acura, Infiniti vs bunlardan da pahalı.

    Üstelik hem sıfırda hem de ikinci elde Volvolar daha pahalı.

    Türkiye’de ise Volvolar bunların hepsinden ucuz.

    Premium sınıf araçlarla ilgili tatlı tartışmaların olduğu bu sayfada, iki sayfa önce (yukarıdaki yazı) Sn. hesheit'in yazdığı yazı geldi aklıma.. Bahsettiğimiz S60 aynı S60 ise, çok fazla tartışılacak bir durum yok sanırım.. Üstüne üstlük, güvenlik testinden birincilikle geçmiş, bunun yanında güvenlik testinden geçer not alamayan araçları karşılaştırıyoruz.. Benim naçizane düşüncem, marka bağımlılığını körü körüne yapmamak gerektiğidir..

    Bir anektod, dün bir A4 ile yanyana park etik. Arkadan görünüşlere baktığımda S60'ın görüntüsünün A4'e göre gerçekten çok güzel olduğunu gördüm.. A4'ün arka lambaların dış uçlarının aşağı doğru olması, omzu düşmüş, bıkkın bir insan görüntüsü çağrıştırıyor bende.. S60 ise, müsade edinde bi uçayım hissi veriyor.. Belki taraflı bir gözle bakmışımdır, ama öyle geliyor bana işte :)

    Sn. Ugur31

    Ben size katılıyorum bence de güvenlik en önemli premium olabilme kriteri ancak ülkemizde genelin düşüncesi bu yönde olmadığından yapacak fazla bir şey yok. Bunu öğrenmek ve test etmek de çok riskli ve pahalı olduğundan konunun izahı açısında Volvo TR'ye çok iş düşüyor. Yapılabilecek çok reklam şekli varken indriim yaparak aracın değerini düşüren yönetim bunu ne zaman görür bilemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Buick, Cadillac, Chrysler, Chevrolet, Lincoln, GMC, Ford, Dodge bu markaların Volvo modellerine denk modellerinin tümü daha dolu donanımlı olmalarına rağmen Volvolardan daha ucuz. Lincoln ve Cadillac modellerinde öyle bir iç dizayn, o kadar yüksek malzeme ve deri kalitesi var ki Volvoların çok üzerinde bir kalite bu. Volvo Ford çatısı, Saab da GM çatısı altında iken her özellikleri Amerikan firmaları tarafından pek güzel sömürülmüş. Bugünkü Amerikan araçlarında Volvo ve Saab’ın icatlarının tümü var.

    Volvo modelleri, dengi çoğu Mercedes, Audi, BMW modellerinden de pahalı. Siz Türkiye’de V6 motorlu yeni E serisi ile T6 motorlu kasası eskimiş S80’in aynı fiyata satılabileceğini hiç düşünebiliyor musunuz? İkisi aynı para olsa E350 V6 varken S80 T6 alacak bir kişi dahi çıkar mı acaba?

    Volvolar Japonlardan Toyota Camry ve Avalon, Subaru Lagacy-Outback-Tribeca-Forester, Honda Accord, Acura, Infiniti vs bunlardan da pahalı.

    Üstelik hem sıfırda hem de ikinci elde Volvolar daha pahalı.

    Türkiye’de ise Volvolar bunların hepsinden ucuz.

    Premium sınıf araçlarla ilgili tatlı tartışmaların olduğu bu sayfada, iki sayfa önce (yukarıdaki yazı) Sn. hesheit'in yazdığı yazı geldi aklıma.. Bahsettiğimiz S60 aynı S60 ise, çok fazla tartışılacak bir durum yok sanırım.. Üstüne üstlük, güvenlik testinden birincilikle geçmiş, bunun yanında güvenlik testinden geçer not alamayan araçları karşılaştırıyoruz.. Benim naçizane düşüncem, marka bağımlılığını körü körüne yapmamak gerektiğidir..

    Bir anektod, dün bir A4 ile yanyana park etik. Arkadan görünüşlere baktığımda S60'ın görüntüsünün A4'e göre gerçekten çok güzel olduğunu gördüm.. A4'ün arka lambaların dış uçlarının aşağı doğru olması, omzu düşmüş, bıkkın bir insan görüntüsü çağrıştırıyor bende.. S60 ise, müsade edinde bi uçayım hissi veriyor.. Belki taraflı bir gözle bakmışımdır, ama öyle geliyor bana işte :)

    Alıntıları Göster
    Bizim ve bazılarının premium tabir ettiği, bir diğer deyişle "executive" sınıfı araçlar açısından S60 "compact executive" olarak geçer. Diğerleri C sınıfı, 3 serisi, A4 vb. Passat, Mondeo, İnsignia, Avensis, C5 vb ise "family car" sınıfında.

    Türkiye'de durum biraz daha farklı. Volvo'yu yeterince tanımayan Türk halkı için algı olarak Passat S60'dan daha yukarıda olabilir. Volvo Tr'nin de bu algıyı değiştirmek için doğru biçimde çaba gösterdiğini söylemek de pek mümkün değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    Volvo S60 için yakıt konusunda özetle söylenebilir ki; Eğer tüketim sizin için ön planda ve önemliyse S60, benzinli ya da dizel, doğru seçenek değil.

    Sn. teodor ben bu yorumunuza katılmıyorum.

    1.6 dizel bence çok doğru bir seçenek. Ayrıca tüketim kadar vergi dilimi de önemli. Belki D3 rakiplerinin motorlarının gerisinde olabilir ama D2 alternatifsiz. Powershiftte öyle. Bu sınıfta alınabilecek en ekonomik araç drive powershifttir kesinlikle.

    T4 de bence çok müsrif değil. 125hplik honda civic 9 litre yakarken T4 ün 10 litre yakması çok acayip bir durum değil. Rakiplerde de durum çok farklı değil. Arkadaşımın c180 12 litre civarlarında geziyor.

    Bir de şöyle ifade edeyim. Dünyada ve özellikle Türkiye'de (dünyada sınıfları farklı olsa da) Passat S60'ın rakibidir. 1.6 tdi dsg Passat yakıt tüketiminde S60'a fark atıyor. Volvo'nun şansı Audi, BMW ve Mercedes'in, henüz, 1.6 dizel motorlarının bu sınıfta olmaması. Bu nedenle satış sırasında anlamsız vergi düzenimizden dolayı S60 avantajlı oluyor. Yine de diğer araçların 2 lt motorlarının yakıt tüketimleri D2 Powershiftten fazla değil. Performansdan zaten bahsetmiyoruz.

    Benzinli konusunda atmosferik ve düşük sınıftaki çağın gerisinde kalmış Honda motorunu geçelim. C sınıfı yeni 1.6 lt motor ve 7 ileri DGT şanzımanıyla S60 T4'den daha seri ve daha az tüketiyor. A4 1.8T motorla, Passat 1.4 tsi motorla ve 3 serisi de 1.6 motorla benzer şekilde seri ve daha cimriler. Zaten T4 powershift'in resmi şehiriçi tüketimi 9.6 lt/100 km. Benim bildiğim bu sınıfta daha müsrifi yok. Bu durumda tüketimde ekonomik araç arayanların S60 düşünmesi bana göre mantıklı olmaz. Ama siz derseniz ki bu sınıfa bu kadar para verdikten sonra tüketime bakmak anlamsız, o tümüyle farklı bir bakış açısı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    Volvo S60 için yakıt konusunda özetle söylenebilir ki; Eğer tüketim sizin için ön planda ve önemliyse S60, benzinli ya da dizel, doğru seçenek değil.

    Sn. teodor ben bu yorumunuza katılmıyorum.

    1.6 dizel bence çok doğru bir seçenek. Ayrıca tüketim kadar vergi dilimi de önemli. Belki D3 rakiplerinin motorlarının gerisinde olabilir ama D2 alternatifsiz. Powershiftte öyle. Bu sınıfta alınabilecek en ekonomik araç drive powershifttir kesinlikle.

    T4 de bence çok müsrif değil. 125hplik honda civic 9 litre yakarken T4 ün 10 litre yakması çok acayip bir durum değil. Rakiplerde de durum çok farklı değil. Arkadaşımın c180 12 litre civarlarında geziyor.

    Bir de şöyle ifade edeyim. Dünyada ve özellikle Türkiye'de (dünyada sınıfları farklı olsa da) Passat S60'ın rakibidir. 1.6 tdi dsg Passat yakıt tüketiminde S60'a fark atıyor. Volvo'nun şansı Audi, BMW ve Mercedes'in, henüz, 1.6 dizel motorlarının bu sınıfta olmaması. Bu nedenle satış sırasında anlamsız vergi düzenimizden dolayı S60 avantajlı oluyor. Yine de diğer araçların 2 lt motorlarının yakıt tüketimleri D2 Powershiftten fazla değil. Performansdan zaten bahsetmiyoruz.

    Benzinli konusunda atmosferik ve düşük sınıftaki çağın gerisinde kalmış Honda motorunu geçelim. C sınıfı yeni 1.6 lt motor ve 7 ileri DGT şanzımanıyla S60 T4'den daha seri ve daha az tüketiyor. A4 1.8T motorla, Passat 1.4 tsi motorla ve 3 serisi de 1.6 motorla benzer şekilde seri ve daha cimriler. Zaten T4 powershift'in resmi şehiriçi tüketimi 9.6 lt/100 km. Benim bildiğim bu sınıfta daha müsrifi yok. Bu durumda tüketimde ekonomik araç arayanların S60 düşünmesi bana göre mantıklı olmaz. Ama siz derseniz ki bu sınıfa bu kadar para verdikten sonra tüketime bakmak anlamsız, o tümüyle farklı bir bakış açısı olur.

    Alıntıları Göster
    C180 7 ileri konusunda pek katılmıyorum. İş arkadaşımda bu araç var ikimizde aynı mahallede oturuyoruz iş ve ev arası 27 km. Sakin kullanımla benim s60 9,5 yakıyor 35bin KM'de. Arkadaşın aracı 26 binde ve gaza basmıyor diyebilirim 11,5 yakıyor hafif basınca 12,5 ları rahat görüyor. Serilik konusunda da çok ciddi fark var. Ama 3.16 BMW'yi çok merak ediyorum. Özellikle BMW'nin içi yenilenmiş yeni kasası gerçekten güzel. Bir önceki kasa iç teknoloji ve malzeme kalitesi olarak rezaletti. Eğer denildiği gibi 8 lt yakacaksa benim araca sahibinden yolu gözükür. Audi hem iç teknoloji hem de dış görünüm konusunda BMW, Volvo, Mercedes ve hatta VW'den bile kötü durumda, A3 sedanla umarım bir yenilik getirirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    Volvo S60 için yakıt konusunda özetle söylenebilir ki; Eğer tüketim sizin için ön planda ve önemliyse S60, benzinli ya da dizel, doğru seçenek değil.

    Sn. teodor ben bu yorumunuza katılmıyorum.

    1.6 dizel bence çok doğru bir seçenek. Ayrıca tüketim kadar vergi dilimi de önemli. Belki D3 rakiplerinin motorlarının gerisinde olabilir ama D2 alternatifsiz. Powershiftte öyle. Bu sınıfta alınabilecek en ekonomik araç drive powershifttir kesinlikle.

    T4 de bence çok müsrif değil. 125hplik honda civic 9 litre yakarken T4 ün 10 litre yakması çok acayip bir durum değil. Rakiplerde de durum çok farklı değil. Arkadaşımın c180 12 litre civarlarında geziyor.

    Bir de şöyle ifade edeyim. Dünyada ve özellikle Türkiye'de (dünyada sınıfları farklı olsa da) Passat S60'ın rakibidir. 1.6 tdi dsg Passat yakıt tüketiminde S60'a fark atıyor. Volvo'nun şansı Audi, BMW ve Mercedes'in, henüz, 1.6 dizel motorlarının bu sınıfta olmaması. Bu nedenle satış sırasında anlamsız vergi düzenimizden dolayı S60 avantajlı oluyor. Yine de diğer araçların 2 lt motorlarının yakıt tüketimleri D2 Powershiftten fazla değil. Performansdan zaten bahsetmiyoruz.

    Benzinli konusunda atmosferik ve düşük sınıftaki çağın gerisinde kalmış Honda motorunu geçelim. C sınıfı yeni 1.6 lt motor ve 7 ileri DGT şanzımanıyla S60 T4'den daha seri ve daha az tüketiyor. A4 1.8T motorla, Passat 1.4 tsi motorla ve 3 serisi de 1.6 motorla benzer şekilde seri ve daha cimriler. Zaten T4 powershift'in resmi şehiriçi tüketimi 9.6 lt/100 km. Benim bildiğim bu sınıfta daha müsrifi yok. Bu durumda tüketimde ekonomik araç arayanların S60 düşünmesi bana göre mantıklı olmaz. Ama siz derseniz ki bu sınıfa bu kadar para verdikten sonra tüketime bakmak anlamsız, o tümüyle farklı bir bakış açısı olur.

    Alıntıları Göster
    s60 aracım olmamasına rağmen bu başlığı asla es geçmem ve okurum.

    şöyle çok temiz 2008-2010 s60 sport veya r-diseng bulursamda kaçırmam. ama önceliğim çok temiz olması, km düşük, ilk el vs.

    birde v40 bekliyorum. ikisi arasında tercih yapacağım.

    gelelim s60 mevzuuna.

    bence yakıtı arkadaşlarımız sorun etmemesi lazım. çünkü fabrika verileri belli.

    s60 alacak kişi bir çok yönden zaten diğer rakiplerini incelemiş ve sonunda bu araca karar vermiştir. ben olsam keyfini çıkarır ve asla yakıt hususuna kafayı takmazdım. yakıt konusunu düşünecek olunursa s60 tercihi yanlış.

    servis ve Volvo Türkiye konularında söylenen her söze katılıyorum kesinlikle.

    volvolarınızı unutmayalımki birinci öncelik olarak GÜVENLİKLİ bir araç olduğu için tercih ettiniz. dolayısıyla bırakında keyfini sürün....

    görüşlerim bu yönde

    saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    s60 aracım olmamasına rağmen bu başlığı asla es geçmem ve okurum.

    şöyle çok temiz 2008-2010 s60 sport veya r-diseng bulursamda kaçırmam. ama önceliğim çok temiz olması, km düşük, ilk el vs.

    birde v40 bekliyorum. ikisi arasında tercih yapacağım.

    gelelim s60 mevzuuna.

    bence yakıtı arkadaşlarımız sorun etmemesi lazım. çünkü fabrika verileri belli.

    s60 alacak kişi bir çok yönden zaten diğer rakiplerini incelemiş ve sonunda bu araca karar vermiştir. ben olsam keyfini çıkarır ve asla yakıt hususuna kafayı takmazdım. yakıt konusunu düşünecek olunursa s60 tercihi yanlış.

    servis ve Volvo Türkiye konularında söylenen her söze katılıyorum kesinlikle.

    volvolarınızı unutmayalımki birinci öncelik olarak GÜVENLİKLİ bir araç olduğu için tercih ettiniz. dolayısıyla bırakında keyfini sürün....

    görüşlerim bu yönde

    saygılar.

    Alıntıları Göster
    Daha önce hiç dizel aracım olmamıştı.. Dizel motor sesine alışmakta güçlük çekiyorum.. T4 alsaymışım keşke diyorum zaman zaman..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orny82

    C180 7 ileri konusunda pek katılmıyorum. İş arkadaşımda bu araç var ikimizde aynı mahallede oturuyoruz iş ve ev arası 27 km. Sakin kullanımla benim s60 9,5 yakıyor 35bin KM'de. Arkadaşın aracı 26 binde ve gaza basmıyor diyebilirim 11,5 yakıyor hafif basınca 12,5 ları rahat görüyor. Serilik konusunda da çok ciddi fark var. Ama 3.16 BMW'yi çok merak ediyorum. Özellikle BMW'nin içi yenilenmiş yeni kasası gerçekten güzel. Bir önceki kasa iç teknoloji ve malzeme kalitesi olarak rezaletti. Eğer denildiği gibi 8 lt yakacaksa benim araca sahibinden yolu gözükür. Audi hem iç teknoloji hem de dış görünüm konusunda BMW, Volvo, Mercedes ve hatta VW'den bile kötü durumda, A3 sedanla umarım bir yenilik getirirler.

    1.6 turbo C 180 daha yeni geldi. Arkadaşınızın aracı 26bin kmde olduğuna göre muhtemelen eski 1.8 motora sahip. Bu motor ve ayar bileşimi yüksek tüketim ve salınım nedeniyle üretimden kalktı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77
    gelelim s60 mevzuuna.

    bence yakıtı arkadaşlarımız sorun etmemesi lazım. çünkü fabrika verileri belli.

    s60 alacak kişi bir çok yönden zaten diğer rakiplerini incelemiş ve sonunda bu araca karar vermiştir. ben olsam keyfini çıkarır ve asla yakıt hususuna kafayı takmazdım. yakıt konusunu düşünecek olunursa s60 tercihi yanlış.

    servis ve Volvo Türkiye konularında söylenen her söze katılıyorum kesinlikle.

    volvolarınızı unutmayalımki birinci öncelik olarak GÜVENLİKLİ bir araç olduğu için tercih ettiniz. dolayısıyla bırakında keyfini sürün....

    görüşlerim bu yönde

    saygılar.




    Size ve Sn. teodor'a sonuna kadar katılıyorum, 80-100.000 TL verdiğimiz araçların yılda en fazla 2-3.000 TL fark yaratacak olan yakıt tüketmi konusu bütün konuyu işgal ediyor. Tabii ki daha ekonomik, dolayısı ile çevreyi daha az kirleten bir aracımız olsun isterdik ama diğer artılarının yanında yakıt tüketimi kabul edilebilir bir kusur.

    Yılda 40.000km üzeri yapan ve yakıt tüketimini ana kriter kabul edenler için ise gerçekten de S60 hangi motoru ile olursa olsun yi bir tercih değil. Çünkü her motor sınıfında çok daha az tüketen rakipleri var.

    Sn. Kurzweil'in yukarıdaki sorusuna ise cevabım 2.0T, yoğun şehir içi 15lt tüketime rağmen helali hoş olsun şeklinde. İstediğim zaman gaza dokunduğumda arabanın fırlayacağını bilmek, yokuşlarda eziyet çekmemek ve kabinin sessizliği şeklinde açıklayabileceğim sürüş keyfi için bu tüketim BENCE kabul edilebilir.

    Herkese keyifli sürüşler,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fato65 -- 21 Eylül 2012; 14:35:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    quote:

    Orijinalden alıntı: orny82

    C180 7 ileri konusunda pek katılmıyorum. İş arkadaşımda bu araç var ikimizde aynı mahallede oturuyoruz iş ve ev arası 27 km. Sakin kullanımla benim s60 9,5 yakıyor 35bin KM'de. Arkadaşın aracı 26 binde ve gaza basmıyor diyebilirim 11,5 yakıyor hafif basınca 12,5 ları rahat görüyor. Serilik konusunda da çok ciddi fark var. Ama 3.16 BMW'yi çok merak ediyorum. Özellikle BMW'nin içi yenilenmiş yeni kasası gerçekten güzel. Bir önceki kasa iç teknoloji ve malzeme kalitesi olarak rezaletti. Eğer denildiği gibi 8 lt yakacaksa benim araca sahibinden yolu gözükür. Audi hem iç teknoloji hem de dış görünüm konusunda BMW, Volvo, Mercedes ve hatta VW'den bile kötü durumda, A3 sedanla umarım bir yenilik getirirler.

    1.6 turbo C 180 daha yeni geldi. Arkadaşınızın aracı 26bin kmde olduğuna göre muhtemelen eski 1.8 motora sahip. Bu motor ve ayar bileşimi yüksek tüketim ve salınım nedeniyle üretimden kalktı.

    Alıntıları Göster
    Aracına ön - arka kamerayı sonradan ekleten oldu mu aranızda? benim aracımda ön park sensörü yok ve bazen sıkıntı yaşatıyor, acaba kamera ekletsem mi diye düşünmeye başladım, taktıran var ise sorun yaşayıp - yaşamadığını merak ediyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: paschen

    Aracına ön - arka kamerayı sonradan ekleten oldu mu aranızda? benim aracımda ön park sensörü yok ve bazen sıkıntı yaşatıyor, acaba kamera ekletsem mi diye düşünmeye başladım, taktıran var ise sorun yaşayıp - yaşamadığını merak ediyorum

    Alıntıları Göster
    Premium segment bir araç almayı istiyorum ve kullanım giderleri düşük olsun diyorum ve otomatik olsun diyorum.

    Önümde tek seçenek var Volvo S60 Drive powershift. İsterse 8 - 9 litre yaksın en ekonomik araç oluyor sınıfında. Diğer rakipleri, 1.6 dizel motorlarını piyasaya sürüdüklerinde durumu tekrar tartışabiliriz.

    Passat zaten konumuz dışında olduğundan ve 1.6 tdi dsg passat variant sahibi arkadaşım yeni aracıyla biri boğaz köprüsünde olmak üzere iki kere yolda zorunlu mola verdiğinden hesaba katmıyorum.

    Mercedes C serisinde bahsi geçen motoru piyasaya yeni sürdü ve yıllarca 10 litre civarı yakan motorlarla bu aracı sattı, şimdi geliştirmiş olması Volvo'nun ona hemen cevap vermesini gerektirmez. Hondanın motor ve vites teknolojisi eski tip dense de bir çok aracınkinden iyidir ve benim benzinli aracın tüketimi konusunda baz aldığımı bir araçtır.

    Benim için önemli olan güvenlik olduğundan alacağım araç zaten belli seçeneği motor olur sadece yani hangi s60 yada V40'ı alacağımı düşünürüm. Bizdeki T4'ü kullandığım dönemlerde bende yakıt tüketimi konusunda dediğim helal hoş olsun oluyordu. Şu an xc60 d3 içinde aynı şeyi söylüyorum.

    Yakıt tüketimi noktasında teknoloji ne olursa olsun kullanıcının araca alışması ve kullanım tarzı çok daha büyük bir etken bu da unutulmamalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: paschen

    Aracına ön - arka kamerayı sonradan ekleten oldu mu aranızda? benim aracımda ön park sensörü yok ve bazen sıkıntı yaşatıyor, acaba kamera ekletsem mi diye düşünmeye başladım, taktıran var ise sorun yaşayıp - yaşamadığını merak ediyorum



    Bende bu iki aksesaurı taktırmayı düşünüyorum, yetkili servislerde yapılacak olan işlem sonrasında bir problem olacağını zanetmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: paschen

    Aracına ön - arka kamerayı sonradan ekleten oldu mu aranızda? benim aracımda ön park sensörü yok ve bazen sıkıntı yaşatıyor, acaba kamera ekletsem mi diye düşünmeye başladım, taktıran var ise sorun yaşayıp - yaşamadığını merak ediyorum



    Bende bu iki aksesaurı taktırmayı düşünüyorum, yetkili servislerde yapılacak olan işlem sonrasında bir problem olacağını zanetmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Volvo, rakiplerine acımamış:

    Videodan:
    "Hangisi daha şaşırtıcı: 2012 Volvo S60'ın, IIHS'in yeni önden çarpışma testinden en yüksek puanı aldığı gerçeği mi, yoksa hem Mercedes C serisi hem de Audi A4'ün aynı testten geçersiz not aldıkları gerçeği mi?"

    Videonun altındaki VolvocarsUS açıklamasından:
    "Arabalarımız, bir testi geçmek yerine sizleri güvende tutmak için dizayn edildiler." (çok sert)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Volvo, rakiplerine acımamış:

    Videodan:
    "Hangisi daha şaşırtıcı: 2012 Volvo S60'ın, IIHS'in yeni önden çarpışma testinden en yüksek puanı aldığı gerçeği mi, yoksa hem Mercedes C serisi hem de Audi A4'ün aynı testten geçersiz not aldıkları gerçeği mi?"

    Videonun altındaki VolvocarsUS açıklamasından:
    "Arabalarımız, bir testi geçmek yerine sizleri güvende tutmak için dizayn edildiler." (çok sert)

    Alıntıları Göster
    Egzost ucu taktırdım arkadaşlar, nasıl olmuş ?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Egzost ucu taktırdım arkadaşlar, nasıl olmuş ?



    Alıntıları Göster




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31



    Alıntıları Göster




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31



    Alıntıları Göster
    uğur kardeş eksoz ucu güzel olmuş,

    bir an bile olsa dizel aldım diye üzülme sakın. keyfini sür. tadını çıkar.

    ben olsam bende aynı tercihi yapardım inan.

    saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    uğur kardeş eksoz ucu güzel olmuş,

    bir an bile olsa dizel aldım diye üzülme sakın. keyfini sür. tadını çıkar.

    ben olsam bende aynı tercihi yapardım inan.

    saygılar.

    Alıntıları Göster
    Uğur bey

    Araca ihtiyacı olan şeyi en güzel şekilde tedarik etmişsiniz.S60 kesinlikle standart egzozla idare etcek bir araç değil.


    Güle güle kullanın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    quote:

    Orijinalden alıntı: orny82

    C180 7 ileri konusunda pek katılmıyorum. İş arkadaşımda bu araç var ikimizde aynı mahallede oturuyoruz iş ve ev arası 27 km. Sakin kullanımla benim s60 9,5 yakıyor 35bin KM'de. Arkadaşın aracı 26 binde ve gaza basmıyor diyebilirim 11,5 yakıyor hafif basınca 12,5 ları rahat görüyor. Serilik konusunda da çok ciddi fark var. Ama 3.16 BMW'yi çok merak ediyorum. Özellikle BMW'nin içi yenilenmiş yeni kasası gerçekten güzel. Bir önceki kasa iç teknoloji ve malzeme kalitesi olarak rezaletti. Eğer denildiği gibi 8 lt yakacaksa benim araca sahibinden yolu gözükür. Audi hem iç teknoloji hem de dış görünüm konusunda BMW, Volvo, Mercedes ve hatta VW'den bile kötü durumda, A3 sedanla umarım bir yenilik getirirler.

    1.6 turbo C 180 daha yeni geldi. Arkadaşınızın aracı 26bin kmde olduğuna göre muhtemelen eski 1.8 motora sahip. Bu motor ve ayar bileşimi yüksek tüketim ve salınım nedeniyle üretimden kalktı.

    Ya da belki de 5 ileri eski tip şanzumanıyla C180 kompressor..
    Yakıt tuketim degeri ile sanki kompressor gibi zaten..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    quote:

    Orijinalden alıntı: orny82

    C180 7 ileri konusunda pek katılmıyorum. İş arkadaşımda bu araç var ikimizde aynı mahallede oturuyoruz iş ve ev arası 27 km. Sakin kullanımla benim s60 9,5 yakıyor 35bin KM'de. Arkadaşın aracı 26 binde ve gaza basmıyor diyebilirim 11,5 yakıyor hafif basınca 12,5 ları rahat görüyor. Serilik konusunda da çok ciddi fark var. Ama 3.16 BMW'yi çok merak ediyorum. Özellikle BMW'nin içi yenilenmiş yeni kasası gerçekten güzel. Bir önceki kasa iç teknoloji ve malzeme kalitesi olarak rezaletti. Eğer denildiği gibi 8 lt yakacaksa benim araca sahibinden yolu gözükür. Audi hem iç teknoloji hem de dış görünüm konusunda BMW, Volvo, Mercedes ve hatta VW'den bile kötü durumda, A3 sedanla umarım bir yenilik getirirler.

    1.6 turbo C 180 daha yeni geldi. Arkadaşınızın aracı 26bin kmde olduğuna göre muhtemelen eski 1.8 motora sahip. Bu motor ve ayar bileşimi yüksek tüketim ve salınım nedeniyle üretimden kalktı.

    Arkadasimin araci bu araclarin birebir aynisi 2010 model 1,6






    Bu arac ile yeni arac arasinda icinn yenilenmesi disinda bir farklilik varmidir orasini bilemiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 254255256257258
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.