Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (206. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.467.575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 204205206207208
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: razi5000
    BMW & Mercedes satış temsilcilerinin Volva'da olmadığını iddia ettikleri ve satış hacimlerinin yüksek olmasından dolayı rakip olarak görmedikleri çok bahsedilen Premium hissini,vs objektif bir şekilde karşılaştırıp da 3 serisi lehine konuşabilen varsa zaten lütfen tercihini hiç düşünmeden BMW'den yana kullansın.

    Audi'yi unutmuşsunuz sn. razi5000.
    S60'ımı satın almadan önce gittiğim Audi bayisi Volvo'yu aşağılamak için mesnetsizce sözler söyledi. O kadar desteksiz atıyordu ki, "zaten Volvo Hintli'lere satıldı kalitesi Audi'yle karşılaştırılmaz bile" dedi. Ben de "Hintli değil Çinli'lere satıldı" deyince utandı ve sözlerinin bana fayda etmediğini anladı. İstesem güzel bir bozardım, ama pek huyum değildir işte.

    Bu şekilde rakip markayı aşağılama yoluna giderek kendi markasını yücelttiğini sanan "satış temsilcileri", gözümde aslında kendi markalarını yerin dibine sokuyorlar. Demek senin sattığın arabalar o kadar kötüler ki, bana övecek bir taraflarını bulamıyorsun, bunun yerine rakip araçları yeriyorsun. Premium markaların hiçbirine böyle satış temsilcileri yakışmıyor.




  • tekrar teşekkürler. sanırım benim tercihim de s 60 olacak. d3 r design için firmanın kampanyası varmış bilginize.
    cehaletimi bağışlayın ancak nedir bu 'four c' seçeneğini araç oluştur kısmında bi türlü bulamadım. s60 için standart mı yoksa nasıl seçiyoruz?
  • ACC sonradan ekletilebilecek bir opsiyon mudur arkadaşlar ? Birde city safety ile yolcu güvenliği konuları arasındaki fark tam olarak nedir ? Yani, city safety de önündeki araç durduğunda duran araç, önüne yaya çıktığında durmuyor mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ugur31 -- 18 Temmuz 2012; 1:07:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    ACC sonradan ekletilebilecek bir opsiyon mudur arkadaşlar ? Birde city safety ile yolcu güvenliği konuları arasındaki fark tam olarak nedir ? Yani, city safety de önündeki araç durduğunda duran araç, önüne yaya çıktığında durmuyor mu ?

    Ekleneceğini zannetmiyorum. Sonuçta fiziksel olarak önde ve camda radaroluyor.. Takılsa da çok pahalı olur..
    City safety ile yaya güvenliği farklı..
  • Herkese iyi günler,

    Dün 20bin bakımını Arslanlar Çanakkale'de yaptırttım. İsteğim dahilinde bu bakımda polen filtresini de değiştirttim ve artı olarak rot balans da yaptırttım. Toplam 687,73 TL tuttu. Sizlere sormak istediğim Servis 2.0 yazılım güncellemesini yaptılar. Ancak daha önce forumda okuyup hatırladığım kadarıyla menüde arama çubuğu çıktığı söylenmişti ama ben böyle bir şeye rastlamadım ve ses açıp kapattıktan sonra radyo istasyonlarını halen bir süre değiştirmiyor. Acaba program yüklenirken hata mı yapıldı ki? Emniyet kemerinin ikaz sesi değişmiş onu farkettim.
    Asıl sıkıntım şudur ki, 2 bakımda da uğraşmalarına rağmen halen sağ taraftan gelen o rüzgar sesini bulamadılar. Başka servislere de sorduk bulabilen olmamış dediler. Bu sesle karşılaşıp da düzelttirebilen oldu mu? Hangi serviste yaptırttınız ve nereden kaynaklanıyormuş?
    Yardımlarınızı bekliyorum, ne yapmam gerektiğini şaşırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Değer kaybı konusunda mercedes E serisinde de s60 T4'e benzer bir durum var sanırım. Ancak C serisinde böyle bir şey yok gibi gözüküyor.

    Aşağıdaki ilandaki araç 130binde, sıfırı için Sn. elixrim 176bin civarı diyordu, yani yaklaşık 45bin kayıp söz konusu ki buda%25 civarı yapıyor.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-bayii-2011-siyah-avantgarde-en-dolu-paket-hasarsiz-degisensiz-93231801/detay

    Araç 128bin TL' ye satıldı. Sıfırının 167bin olduğunu söylediler. Akrabamın arkadaşı almış dün telefonda konuşurlarken duydum. Eski sahibi parayı umursamayan biriymiş, o yüzden böyle uygun.




  • Sn. razi5000

    Gerçekten çok güzel bir yazı yazmışsınız, elinize sağlık. Son paragrafınızda zaten Volvo müşteri kitlesinin profilini çizerek herşeyi açıklamışsınız. Tercihiniz hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grkma

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Değer kaybı konusunda mercedes E serisinde de s60 T4'e benzer bir durum var sanırım. Ancak C serisinde böyle bir şey yok gibi gözüküyor.

    Aşağıdaki ilandaki araç 130binde, sıfırı için Sn. elixrim 176bin civarı diyordu, yani yaklaşık 45bin kayıp söz konusu ki buda%25 civarı yapıyor.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-bayii-2011-siyah-avantgarde-en-dolu-paket-hasarsiz-degisensiz-93231801/detay

    Araç 128bin TL' ye satıldı. Sıfırının 167bin olduğunu söylediler. Akrabamın arkadaşı almış dün telefonda konuşurlarken duydum. Eski sahibi parayı umursamayan biriymiş, o yüzden böyle uygun.

    İyi rakama almışlar hayırlısı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkaydin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    ACC sonradan ekletilebilecek bir opsiyon mudur arkadaşlar ? Birde city safety ile yolcu güvenliği konuları arasındaki fark tam olarak nedir ? Yani, city safety de önündeki araç durduğunda duran araç, önüne yaya çıktığında durmuyor mu ?

    Ekleneceğini zannetmiyorum. Sonuçta fiziksel olarak önde ve camda radaroluyor.. Takılsa da çok pahalı olur..
    City safety ile yaya güvenliği farklı..

    Bende sonradan ACC'nin ekletilebileceğini düşünmüyorum.
    city safety'de önüne herhangi bir engel çıktığında alılayıp duruyor. Bu insan araç duvar vs olabilir. Ama yaya algılama ACC ile bereber sürücü destek paketinde geliyor. Yol kenarındaki e önünüze çıkan yayaları algılıyor. Şu ana kadar önüme bir yaya atlamadı deneyemedim ancak kaldırımdan yola çok yaklaşan yayalar için ikaz verdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Simdi servis danismani bana

    Normalde yurt disinda bakimin 20.000 km bir yapildigini

    Ama ulkemizde mazot kalitesi dusuk oldugu icin 10.000 km bir yapiliyor dedi

    Her halukarda 10.000 az 15.000 olmali idi bence

    Dizel motor kullanan arkadaşlar,
    Siz siz olun yakıt filtresini 10binde bir değiştirin. Evet bence de pahalı bir parça 118TL. Ben daha önce S40'ımda garanti nasıl olsa bitti diyerekten bir bakımda değiştirtmemiştim. Ama anladım ki hata yapmışım çünkü biraz daha km yaptıktan sonra aracın çekişinde düşüklüğü hissettirdi. Ta ki bir sonraki bakımda filtreyi değiştirene dek.
    Polen filtresi de pahalı bence 111,44TL. Ama 20bin km' de bir değiştirmek lazım onu da. Çünkü 30bine zorlarsak rahatsız edici bir koku yayıyor. Özellikle klimayı bolca kullandığımız şu yaz aylarında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grkma

    Herkese iyi günler,

    Dün 20bin bakımını Arslanlar Çanakkale'de yaptırttım. İsteğim dahilinde bu bakımda polen filtresini de değiştirttim ve artı olarak rot balans da yaptırttım. Toplam 687,73 TL tuttu. Sizlere sormak istediğim Servis 2.0 yazılım güncellemesini yaptılar. Ancak daha önce forumda okuyup hatırladığım kadarıyla menüde arama çubuğu çıktığı söylenmişti ama ben böyle bir şeye rastlamadım ve ses açıp kapattıktan sonra radyo istasyonlarını halen bir süre değiştirmiyor. Acaba program yüklenirken hata mı yapıldı ki? Emniyet kemerinin ikaz sesi değişmiş onu farkettim.
    Asıl sıkıntım şudur ki, 2 bakımda da uğraşmalarına rağmen halen sağ taraftan gelen o rüzgar sesini bulamadılar. Başka servislere de sorduk bulabilen olmamış dediler. Bu sesle karşılaşıp da düzelttirebilen oldu mu? Hangi serviste yaptırttınız ve nereden kaynaklanıyormuş?
    Yardımlarınızı bekliyorum, ne yapmam gerektiğini şaşırdım.

    Güncel yazılım 3.0, siz bence gidip bu yazılımı yükletin. bahsettiğiniz sorunların 2.0'a ait olduğunu duymuştum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: razi5000

    belli bir süre araştırıp rakipleri bmw 320i, mercedes c180 ile ayrıca s60 d2 powershift ve t4 ile birden çok kez test sürüşü yaptıktan sonra kor siyah s60 t4 advance + 17" njord + taba deri + koltuk ısıtma + ön park sensörü + r design ayna kapağı şeklinde bir tercihte bulundum. Benzer durumlarda olan arkadaşlar varsa kısaca kişisel izlenimlerimi aktarmak isterim;


    çok güzel bir yazı. teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Güncel yazılım 3.0, siz bence gidip bu yazılımı yükletin. bahsettiğiniz sorunların 2.0'a ait olduğunu duymuştum.

    Bir karışıklık olmuş;

    Service 2.0 ve Sensus 3.0 iki ayrı yazılım.

    Service 2.0 bazı hata düzeltmeleri de içeren yetkili servislerde bakım yaptıran her araca yüklenen bir yazılım.

    Sensus 3.0 ise konsol yazılımının yeni versiyonu, sürüş ile ilgili bazı verilere görsel olarak erirşmemizi sağlayan bir yazılım. Sabri bey bize bu yazılımın ücret karşılığı yüklendiğini iletmişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fato65

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Güncel yazılım 3.0, siz bence gidip bu yazılımı yükletin. bahsettiğiniz sorunların 2.0'a ait olduğunu duymuştum.

    Bir karışıklık olmuş;

    Service 2.0 ve Sensus 3.0 iki ayrı yazılım.

    Service 2.0 bazı hata düzeltmeleri de içeren yetkili servislerde bakım yaptıran her araca yüklenen bir yazılım.

    Sensus 3.0 ise konsol yazılımının yeni versiyonu, sürüş ile ilgili bazı verilere görsel olarak erirşmemizi sağlayan bir yazılım. Sabri bey bize bu yazılımın ücret karşılığı yüklendiğini iletmişti.

    grkma arkadaşın sorunlarına bakınca, sanki Sensus ile ilgiliymiş gibi geldi, konu ekranla ilgili çünkü..
    Ayrıca, yazılımla ilgili sorun varsa yeni yazılım yükleme ücretsiz yapılıyor şeklinde bir bilgim vardı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: hkaydin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    ACC sonradan ekletilebilecek bir opsiyon mudur arkadaşlar ? Birde city safety ile yolcu güvenliği konuları arasındaki fark tam olarak nedir ? Yani, city safety de önündeki araç durduğunda duran araç, önüne yaya çıktığında durmuyor mu ?

    Ekleneceğini zannetmiyorum. Sonuçta fiziksel olarak önde ve camda radaroluyor.. Takılsa da çok pahalı olur..
    City safety ile yaya güvenliği farklı..

    Bende sonradan ACC'nin ekletilebileceğini düşünmüyorum.
    city safety'de önüne herhangi bir engel çıktığında alılayıp duruyor. Bu insan araç duvar vs olabilir. Ama yaya algılama ACC ile bereber sürücü destek paketinde geliyor. Yol kenarındaki e önünüze çıkan yayaları algılıyor. Şu ana kadar önüme bir yaya atlamadı deneyemedim ancak kaldırımdan yola çok yaklaşan yayalar için ikaz verdi.

    ACC konusunu servis ile görüşeceğim.

    City safety özelliği, önüne araç çıktığında duruyorsa, yaya çıktığında da durması gerekmez mi ? Yada, önünde mevcut bir araç durduğunda kendisi duruyor şeklinde çalışıyorsa, aniden önüne araç veya yaya çıktığında durmuyor anlamına gelebilir. Tam olarak öğrenmek isterim bu konuyu açıkçası..




  • sorularıma yanıt alamadım ancak elbet sesimi birisi duyar diye düşünüyorum:)))
    1 soru daha ekleyeyim dedim şu an 0 gelen araçların 2013 model olduğu ancak yasa gereği tescil tarihinin model yılı olacağı söylendi.Yeni modellerde otomatik vites tasarımı daha farklı dediler.Bilgisi olup cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahav

    sorularıma yanıt alamadım ancak elbet sesimi birisi duyar diye düşünüyorum:)))
    1 soru daha ekleyeyim dedim şu an 0 gelen araçların 2013 model olduğu ancak yasa gereği tescil tarihinin model yılı olacağı söylendi.Yeni modellerde otomatik vites tasarımı daha farklı dediler.Bilgisi olup cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler

    Evet doğru. 2013 üretimi (2013 model değil) araçlarda vites topuzu değişmiş dedi satış temsilcim bana da. Benim araç hayırlısıyla 2-3 gün içerisinde geliyormuş.
    Hafta başı detaylı bilgi veririm :) benim araç 2013 üretimiymiş çünkü..
  • sn uğur31 geri dönüşünüzü bekliyorum mümkünse fotoğraf eklerseniz sevinirim......
  • Arkadaşlar,
    City Safety ile Pedastrian Detection, birbirlerinden tamamen farklı iki güvenlik sistemidir. Kesinlikle biri diğerinin yerine geçmez. Çalışma mantıkları da tamamen farklıdır.

    City Safety, ön camdaki infrared lazer sensörü vasıtasıyla 18ft önüne kadar olan araçları takip eder ve gerekli gördüğü anda fren yapar. Devreye girmesinin çeşitli şartları vardır. Bu şartlar gereksiz frenlemeyi önlemek içindir. Mesela arabalar arasında yakın geçişler yapacak şekilde slalom yapıyorsunuz diyelim. Sistem kenardaki arabaları es geçiyor ve devreye girmiyor. Ama slalomu yarıda kesip direk arabaya doğru giderseniz sistem devreye giriyor(ilk videoda 04:07'de).

    City Safety, yaya veya arabadan küçük başka nesneleri algılamak için geliştirilmemiştir. Sadece arabaları algılamak üzere optimize edilmiştir. Yaya veya başka nesneler varken devreye giriyorsa eğer, bu tamamen şans işidir. Arabaya benzemeyen şeyleri algılayacağının garantisi yoktur. Hele hele, Pedastrian Detectionda olduğu gibi, arabaya doğru hareket halinde olan yayaları algılamaz. Zaten sistem yayaları ayrıştırmaz.

    Pedastrian Detection sistemi ise, arabanın ön ızgarasında bulunan bir radar ve ön camda bulunan bir kamera'nın beraber çalışması ile işler. Kamera, arabanın önünü geniş bir açıyla görürken radar, arabanın önü ve etrafındaki nesneleri tarar ve uzaklığını hesaplar. Yazılım da, etraftaki yaya ve diğer nesneleri tanımlar. Tehlike arz etmeyen kaldırımdaki yayaları dahi tanımlayıp takip eder. Bu yayalardan arabanın önüne atlayan olursa sistem buna hazırlıklıdır ve önceden frenleri hazırlayıp, sürücü yapmazsa, fren yapar. Daha iyi anlaşılması için aşağıdaki videolara göz atalım:

    City Safety ayrıntılı anlatım:


    Pedastrian Detection ayrıntılı anlatım:

    Pedastrian Detection işlerken:

    Mesela Pedastrian Detection çalışırken, onca nesne arasından yayaları ayrıştırması hiç kolay bir şey değil. Videoda dikkat ederseniz sistem, direkleri olsun, ağaçları vs. olsun, yayalar ile karıştırmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 18 Temmuz 2012; 21:18:48 >




  • Pedastrian Detection denilen sisteme bittim doğrusu, harika bir video ile bilgi görsel anlamdada desteklenerek bizlere sunulmuş, ilk defa okuduğum ve duyduğum bu sistemi araştıran sevgili kurzweil arkadaşımızada teşekkür etmeden geçemeyeceğim,

    ayrıca şu city safety ile trafik kurallarına göre kusurlu olmanız çok zor, altınızdaki aracınız tabiki volvo ise. araç kaza anında öndekine çarpmadığı için ancak ve ancak arkadan gelipte takip mesafesini korumayanların sizin aracınıza vurupta yaptığı kazalarda ancak trafik kural ihlali işlenmiş olur, oda diğer sürücünün olacağı aşikar. istanbul gibi trafiği yoğun olan kentler için bence mükemmel bir teknoloji araçlarla bütünleşmiş ve bizlerin istifadesine sunulmuş, bence güzel bir teknolojik yenilik diyeyim.

    iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylv77 -- 18 Temmuz 2012; 21:56:12 >
  • 
Sayfa: önceki 204205206207208
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.