Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (135. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.466.678
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 133134135136137
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mordeaur

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    T4'lerdeki motordan gelen ıslık sesine çözüm bulunmuş. Bakıma gittiğimde bu ses ile ilgili gelişme olup olmadığını sordum. Ustabaşı motordaki bir hava hortumunun değişmesi ile sorunun çözüldüğünü söyledi, ve hortumu sipariş etti. Gelince haber verecekler ve garanti kapsamında değişim yapılacak. Bir de şöyle bir durum oldu, nedeni ne bilemiyorum ama senelik bakımdan sonra ıslık sesi yok denecek kadar azaldı.

    Bu habere sevindim. Bilgilendirme için çok teşekkürler. Peki buna ek olarak bir bilgi daha rica edeceğim. Forumdan bir süre uzak kaldığımdan 100 km üzeri gelen rüzgar sesi ile ilgili gelişmeleri kaçırmıştım. Bununla ilgili bir çözüm üretildi mi?

    Şimdiden teşekkürler.

    Evet, rüzgar sesi için servisin yan aynalara yaptığı bir uygulama var. Ben yaptırmadım ama yaptıran arkadaşlar vardı sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil
    Bir ürünün fiyatı ne ise odur. Müşteriyle dalga geçercesine tutarsız fiyat oynamaları kabul edilemez. Otomobil distribütörleri sürekli olarak tutarlı fiyat politikaları ile araç satmalılar. Araç alacak birisi illa yıl sonu kampanyalarını mı bekleyecek "gerçek fiyatı budur" diye? O zaman kampanya dışı araç satın alan birisi kazıklandığını düşünmez mi?

    şu tespitiniz çok doğru.

    fiyat istikrarsızlığı öncelikle müşteri sadakatini yok ediyor, piyasayı takip eden her alıcı o markanın ürününü değerlendirirken aklında acaba fyatı düşer mi sorusu oluyor.
    beraberinde sağlıklı bir 2. el piyasasının oluşmasını engelliyip, alıcı açısından aracın toplam kullanım masrafının belirlenememesine yol açıyor.

    yeni çıkmış veya sonlanmakta olan ürünlerde kabul edilebilir bir şey ama ömrünün ortasındaki bir ürünün fiyatının dalgalanması o şirketin ya baştan fiytalandırmasını çok yanlış yaptığını dolayısı ile kötü yönetildiğini veya kısa vadeli kazançlar uğruna uzun vadeli kazançları feda ettiğini gösterir.




    Genel olarak dediklerinize katılıyorum ancak bazen teknolojik gelişmeler, beklenmeyen vergi artışları fiyatlar konusunda belirleyici oluyor. Artık piyasalara çok farklı ürünler sunuluyor ve satıcılar rakiplerinin her hamlesine cevap vermek zorunda tabi bu aracın değeri düşürülsün anlamına gelmiyor ama belirli adetlerinde satılması gerekmekte bu sebeple ben bazen hak veriyorum.

    Araç alırken beklemek doğru çözümmü derseniz hiç bir zaman eldeki hesap çarşıda tutmuyor. Bizde geçen sene yıl sonunu ekledik ama vergi zammı geldi bizi etkiledi. Ancak bu senenin gidişatı bana yıl sonunu çok hesaplı olacağı izlenmi veriyor, hem ilk anda araca talep olacağından fiyatlar yüksek tutulabilir daha sonraları biraz daha uygun rakam olma ihtimali olabilir. 2010 yılı araç alımıiçin uygun iken 2011 yılı bence genel olarak pahalıydı, 2012'nin 11'e göre daha uygun bir yıl olacağı kanısındayım. Ancak sürekli bayilerden fiyat almakta fayda var çünkü ay sonlarına doğru çok cazip araçlar bulunabiliyor özellikle takip etmek çok önemli bence, araçların ülkeye girişlerine göre fiyatlar çok değişebiliyor, eski girişli araçlar uygun rakamlara bulunabiliyor tabi euroya göre değişiyor durum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    T4'lerdeki motordan gelen ıslık sesine çözüm bulunmuş. Bakıma gittiğimde bu ses ile ilgili gelişme olup olmadığını sordum. Ustabaşı motordaki bir hava hortumunun değişmesi ile sorunun çözüldüğünü söyledi, ve hortumu sipariş etti. Gelince haber verecekler ve garanti kapsamında değişim yapılacak. Bir de şöyle bir durum oldu, nedeni ne bilemiyorum ama senelik bakımdan sonra ıslık sesi yok denecek kadar azaldı.

    Önemli bir haber paylaşım için teşekkürler. Birde sakıncası yok ise bakım maliyetinizi öğrenebilirmiyim ayrıca aracınız kaç km'de 20bin'i doldurmadan gittiniz sanırım.
  • Bakım ücretine 358 lira ödedim. Araç 2011 T4. Henüz 5000 km'de

    Castrol motor yağı 4.3 lt
    Hava filtresi
    Yağ filtresi
    Motor temizlik spreyi + uygulama
    Cam suyu
    Yazılım 2.0 güncellemesi (ücretsiz)
    +işçilik (%20 indirimli)

    Servis: Ankara Volan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    Bakım ücretine 358 lira ödedim. Araç 2011 T4. Henüz 5000 km'de

    Castrol motor yağı 4.3 lt
    Hava filtresi
    Yağ filtresi
    Motor temizlik spreyi + uygulama
    Cam suyu
    Yazılım 2.0 güncellemesi (ücretsiz)
    +işçilik (%20 indirimli)

    Servis: Ankara Volan




    5000 km de ne bakımıymış o ?

    Millet avrupada 20 binde yapıyolar bakımı, biz 10 bin




  • Sevgili Ayrton_SENNA yıllık bakımı yaptırmış.T4 motor ya 20 bin km'de yada 1. yılında bakıma giriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    Bakım ücretine 358 lira ödedim. Araç 2011 T4. Henüz 5000 km'de

    Castrol motor yağı 4.3 lt
    Hava filtresi
    Yağ filtresi
    Motor temizlik spreyi + uygulama
    Cam suyu
    Yazılım 2.0 güncellemesi (ücretsiz)
    +işçilik (%20 indirimli)

    Servis: Ankara Volan


    Çok güzel fiyat.
    8-9 sene önce s40 ın yağ bakımına 400-500 lira para veriyordum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    Bakım ücretine 358 lira ödedim. Araç 2011 T4. Henüz 5000 km'de

    Castrol motor yağı 4.3 lt
    Hava filtresi
    Yağ filtresi
    Motor temizlik spreyi + uygulama
    Cam suyu
    Yazılım 2.0 güncellemesi (ücretsiz)
    +işçilik (%20 indirimli)

    Servis: Ankara Volan




    5000 km de ne bakımıymış o ?

    Millet avrupada 20 binde yapıyolar bakımı, biz 10 bin

    Tekrar belirtmek istiyorum; bakım aralığı 15bin'e çekilirse, bu gibi tepkiler son bulur. Kullanıcıların araçlarından memnuniyetleri artar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fse80s

    aracımı dün teslim aldım. araçla ilgili birçok şey yazılıp çizilmiş fakat ben ilk bakışta vardığım kanaati aktarayım. eğer ki araç siyah renkse dış aksesuar kitini satın almayı mutlaka düşünün. siyah renkle derin bir kontrast oluşturup müthiş bir uyum sağlıyor. siyah renkli olup bu kite sahip olmayan araçlarla kıyaslarsaniz hak vereceğinizi düşünüyorum...

    Sn. fse80s,
    Bu yorumunuza katılmıyorum. Soyle ki:

    S60'in kabaca 3 tane dış görünüm sekli var; 1. sade, 2. bahsettiginiz dış tasarım kiti, 3. R-design. Son ikisi araca spor bir görünüm katarken, aracın sade hali daha olgun bir görüntü sunmakta. Ben aracın sade halini daha cok beğeniyorum.

    Birinci seçeneği gecer isem eğer, sececeğim 3. seçenek olan R-design tasarımı olurdu. Çünkü bence sportif görünüm olarak S60'in son noktası bu. Ancak 2. seçenek olan dış tasarım kitini secmezdim. Çünkü bana cok zorlama bir tasarım kiti gibi görünüyor. Aracın dört tarafına, tasarıma yedirilmemis parçalar ekleniyor. Bana göre bir bütünlük icinde değil. Sırıtıyor. R-design ile karşılaştırilinca, R-design doğuştan sportif iken, dış tasarım kiti ise zorlama bir sportiflik görüntüsü veriyor.

    Bu demek değil ki dış tasarım kiti kotu. Sadece R-design bence daha iyi. Tabi yine bu isler zevk isleri. Dogrusu yanlısı olmaz. Sizin de mesela siyah renk ile kontrast oluşturması hoşunuza gitmiş. Bahsettiginiz görüntüyü gördüm. Güzel duruyor gercekten. Zaten S60'in en kotu görüntüsü bile şahane. O yüzden sıkıntı yok. Bu da benim yorumum. Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil


    quote:

    Orijinalden alıntı: fse80s

    aracımı dün teslim aldım. araçla ilgili birçok şey yazılıp çizilmiş fakat ben ilk bakışta vardığım kanaati aktarayım. eğer ki araç siyah renkse dış aksesuar kitini satın almayı mutlaka düşünün. siyah renkle derin bir kontrast oluşturup müthiş bir uyum sağlıyor. siyah renkli olup bu kite sahip olmayan araçlarla kıyaslarsaniz hak vereceğinizi düşünüyorum...

    Sn. fse80s,
    Bu yorumunuza katılmıyorum. Soyle ki:

    S60'in kabaca 3 tane dış görünüm sekli var; 1. sade, 2. bahsettiginiz dış tasarım kiti, 3. R-design. Son ikisi araca spor bir görünüm katarken, aracın sade hali daha olgun bir görüntü sunmakta. Ben aracın sade halini daha cok beğeniyorum.

    Birinci seçeneği gecer isem eğer, sececeğim 3. seçenek olan R-design tasarımı olurdu. Çünkü bence sportif görünüm olarak S60'in son noktası bu. Ancak 2. seçenek olan dış tasarım kitini secmezdim. Çünkü bana cok zorlama bir tasarım kiti gibi görünüyor. Aracın dört tarafına, tasarıma yedirilmemis parçalar ekleniyor. Bana göre bir bütünlük icinde değil. Sırıtıyor. R-design ile karşılaştırilinca, R-design doğuştan sportif iken, dış tasarım kiti ise zorlama bir sportiflik görüntüsü veriyor.

    Bu demek değil ki dış tasarım kiti kotu. Sadece R-design bence daha iyi. Tabi yine bu isler zevk isleri. Dogrusu yanlısı olmaz. Sizin de mesela siyah renk ile kontrast oluşturması hoşunuza gitmiş. Bahsettiginiz görüntüyü gördüm. Güzel duruyor gercekten. Zaten S60'in en kotu görüntüsü bile şahane. O yüzden sıkıntı yok. Bu da benim yorumum. Saygılarımla.

    Teşekkür ederim, teknik veriler bitip de devreye zevkler girdiğinde işler değişiyor tabiki. R-Design da hoşuma giden yön jantlarının tasarımı, onun dışında tamponlar vs. sportif bir seçenek olarak beni etkilemedi. Eğer buarada ikinci bir sportif tasarım seçeneği bulunsaydı HEICO yu seçerdim. Özellikle de ön tampon tasarımı yeni E serisini anımsatıyor.


    http://motorimpress.com/images/news/08.2010/2011-volvo-s60-heico-tuning/2011-volvo-s60-heico-tuning-00.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-65z_LYfYTZA/TfNlTYnaRxI/AAAAAAAAAX8/-CyMisYMuUo/s1600/2011-Volvo-S60-Heico-Sportiv-11.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/THVNQO13hzI/AAAAAAADOes/ca8yr9qEf6o/s1600/2011-Volvo-S60-Heico-Sportiv-2.jpg




  • Bugün titibariyle istanbul mezcardan araç siparişi verdim, mart kampanyası bitmeden kaçırmak istemedim inşallah pişman olmam.Sipariş verdiğim araç :s60 1.6d advance+18jant+deri koltuk-ısıtma +deniz kabuğu rengi(renk konusunda pek memnun değilim beyaz istiyordum ama Türkiyede heryeri aradım kalmamış inşallah güzel bir renktir)
  • Hayırlı olsun. Deniz kabuğu güzel renktir.
  • csimsek, hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.

    İphone, ipad kullananlar için küçük güzel bir haberim var.
    ----

    Sizden ilham alınarak tasarlanan Volvo S60’ın göz alıcı hatlarını ve yenilikçi teknolojisini keşfetmek için iPhone ve iPad uyumlu yeni uygulamamızı indirin.

    itunes.apple.com
    Connecting to the iTunes Store.
    http://itunes.apple.com/us/app/volvo-s60/id408840549?mt=8




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fse80s


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil


    quote:

    Orijinalden alıntı: fse80s

    aracımı dün teslim aldım. araçla ilgili birçok şey yazılıp çizilmiş fakat ben ilk bakışta vardığım kanaati aktarayım. eğer ki araç siyah renkse dış aksesuar kitini satın almayı mutlaka düşünün. siyah renkle derin bir kontrast oluşturup müthiş bir uyum sağlıyor. siyah renkli olup bu kite sahip olmayan araçlarla kıyaslarsaniz hak vereceğinizi düşünüyorum...

    Sn. fse80s,
    Bu yorumunuza katılmıyorum. Soyle ki:

    S60'in kabaca 3 tane dış görünüm sekli var; 1. sade, 2. bahsettiginiz dış tasarım kiti, 3. R-design. Son ikisi araca spor bir görünüm katarken, aracın sade hali daha olgun bir görüntü sunmakta. Ben aracın sade halini daha cok beğeniyorum.

    Birinci seçeneği gecer isem eğer, sececeğim 3. seçenek olan R-design tasarımı olurdu. Çünkü bence sportif görünüm olarak S60'in son noktası bu. Ancak 2. seçenek olan dış tasarım kitini secmezdim. Çünkü bana cok zorlama bir tasarım kiti gibi görünüyor. Aracın dört tarafına, tasarıma yedirilmemis parçalar ekleniyor. Bana göre bir bütünlük icinde değil. Sırıtıyor. R-design ile karşılaştırilinca, R-design doğuştan sportif iken, dış tasarım kiti ise zorlama bir sportiflik görüntüsü veriyor.

    Bu demek değil ki dış tasarım kiti kotu. Sadece R-design bence daha iyi. Tabi yine bu isler zevk isleri. Dogrusu yanlısı olmaz. Sizin de mesela siyah renk ile kontrast oluşturması hoşunuza gitmiş. Bahsettiginiz görüntüyü gördüm. Güzel duruyor gercekten. Zaten S60'in en kotu görüntüsü bile şahane. O yüzden sıkıntı yok. Bu da benim yorumum. Saygılarımla.

    Teşekkür ederim, teknik veriler bitip de devreye zevkler girdiğinde işler değişiyor tabiki. R-Design da hoşuma giden yön jantlarının tasarımı, onun dışında tamponlar vs. sportif bir seçenek olarak beni etkilemedi. Eğer buarada ikinci bir sportif tasarım seçeneği bulunsaydı HEICO yu seçerdim. Özellikle de ön tampon tasarımı yeni E serisini anımsatıyor.


    http://motorimpress.com/images/news/08.2010/2011-volvo-s60-heico-tuning/2011-volvo-s60-heico-tuning-00.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-65z_LYfYTZA/TfNlTYnaRxI/AAAAAAAAAX8/-CyMisYMuUo/s1600/2011-Volvo-S60-Heico-Sportiv-11.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/THVNQO13hzI/AAAAAAADOes/ca8yr9qEf6o/s1600/2011-Volvo-S60-Heico-Sportiv-2.jpg

    Heico'yu ben de gormuştum. Gercekten iyi is çıkarmışlar. Yalnız R-design'a bir daha, bu seferde alıcı gözüyle bakmanızı rica edeceğim. Zira bu dizayn bildigim kadarıyla Volvo'nun simdiye kadar yaptıgı en iddialı spor dizaynı. Başarısı da ayrıntılarında gizli.

    On tampondaki katmanli-havayı yarar gorunumundeki tasarım; arka tampondaki hava tahliyesi amaçlı kanalli tasarım-difuzor-krom yuvarlak egzoz uçları; krom aynalar; bu tasarımı tamamlayan cok doğru 18" jantlar; içerideki detaylara girmiyorum bile.

    Sis farlarinin olmayışı ve on tamponda kromlu, parlak, dikkat çeken bir tarz tercih edilmeyisi, buna alışık olmayanlara sonuk gelebilir. Ancak burada Volvo'nun bağıran, goze batan bir sportiflik yerine, oturakli, merak uyandıran, tok bir sportiflik tercih ettiginin gozardi edilmemesi gerekir. R-design bu yönüyle bence Volvo'nun kendine özgü ruhunu cok iyi yansıtıyor, ve digerlerinden ayrılmayı cok iyi başarıyor. S60'in genelinde olduğu gibi.

    Sevdirdim mi R-design'i?




  • Bu uyguma bayadir var takılıyor bazende hiç açılmıyor bilginiz olsun arkadaslar.
  • Hayirli olsun arkadaslar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil


    quote:

    Orijinalden alıntı: fse80s


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil


    quote:

    Orijinalden alıntı: fse80s

    aracımı dün teslim aldım. araçla ilgili birçok şey yazılıp çizilmiş fakat ben ilk bakışta vardığım kanaati aktarayım. eğer ki araç siyah renkse dış aksesuar kitini satın almayı mutlaka düşünün. siyah renkle derin bir kontrast oluşturup müthiş bir uyum sağlıyor. siyah renkli olup bu kite sahip olmayan araçlarla kıyaslarsaniz hak vereceğinizi düşünüyorum...

    Sn. fse80s,
    Bu yorumunuza katılmıyorum. Soyle ki:

    S60'in kabaca 3 tane dış görünüm sekli var; 1. sade, 2. bahsettiginiz dış tasarım kiti, 3. R-design. Son ikisi araca spor bir görünüm katarken, aracın sade hali daha olgun bir görüntü sunmakta. Ben aracın sade halini daha cok beğeniyorum.

    Birinci seçeneği gecer isem eğer, sececeğim 3. seçenek olan R-design tasarımı olurdu. Çünkü bence sportif görünüm olarak S60'in son noktası bu. Ancak 2. seçenek olan dış tasarım kitini secmezdim. Çünkü bana cok zorlama bir tasarım kiti gibi görünüyor. Aracın dört tarafına, tasarıma yedirilmemis parçalar ekleniyor. Bana göre bir bütünlük icinde değil. Sırıtıyor. R-design ile karşılaştırilinca, R-design doğuştan sportif iken, dış tasarım kiti ise zorlama bir sportiflik görüntüsü veriyor.

    Bu demek değil ki dış tasarım kiti kotu. Sadece R-design bence daha iyi. Tabi yine bu isler zevk isleri. Dogrusu yanlısı olmaz. Sizin de mesela siyah renk ile kontrast oluşturması hoşunuza gitmiş. Bahsettiginiz görüntüyü gördüm. Güzel duruyor gercekten. Zaten S60'in en kotu görüntüsü bile şahane. O yüzden sıkıntı yok. Bu da benim yorumum. Saygılarımla.

    Teşekkür ederim, teknik veriler bitip de devreye zevkler girdiğinde işler değişiyor tabiki. R-Design da hoşuma giden yön jantlarının tasarımı, onun dışında tamponlar vs. sportif bir seçenek olarak beni etkilemedi. Eğer buarada ikinci bir sportif tasarım seçeneği bulunsaydı HEICO yu seçerdim. Özellikle de ön tampon tasarımı yeni E serisini anımsatıyor.


    http://motorimpress.com/images/news/08.2010/2011-volvo-s60-heico-tuning/2011-volvo-s60-heico-tuning-00.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-65z_LYfYTZA/TfNlTYnaRxI/AAAAAAAAAX8/-CyMisYMuUo/s1600/2011-Volvo-S60-Heico-Sportiv-11.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/THVNQO13hzI/AAAAAAADOes/ca8yr9qEf6o/s1600/2011-Volvo-S60-Heico-Sportiv-2.jpg

    Heico'yu ben de gormuştum. Gercekten iyi is çıkarmışlar. Yalnız R-design'a bir daha, bu seferde alıcı gözüyle bakmanızı rica edeceğim. Zira bu dizayn bildigim kadarıyla Volvo'nun simdiye kadar yaptıgı en iddialı spor dizaynı. Başarısı da ayrıntılarında gizli.

    On tampondaki katmanli-havayı yarar gorunumundeki tasarım; arka tampondaki hava tahliyesi amaçlı kanalli tasarım-difuzor-krom yuvarlak egzoz uçları; krom aynalar; bu tasarımı tamamlayan cok doğru 18" jantlar; içerideki detaylara girmiyorum bile.

    Sis farlarinin olmayışı ve on tamponda kromlu, parlak, dikkat çeken bir tarz tercih edilmeyisi, buna alışık olmayanlara sonuk gelebilir. Ancak burada Volvo'nun bağıran, goze batan bir sportiflik yerine, oturakli, merak uyandıran, tok bir sportiflik tercih ettiginin gozardi edilmemesi gerekir. R-design bu yönüyle bence Volvo'nun kendine özgü ruhunu cok iyi yansıtıyor, ve digerlerinden ayrılmayı cok iyi başarıyor. S60'in genelinde olduğu gibi.

    Sevdirdim mi R-design'i?

    seviyorum R-Design i

    Gövde rengi tamponların bile opsiyonel olduğu yılları görmüş biri olarak R-Design ı sevmemek mümkün değil zaten..

    İsveç in sade tasarımını, dış tasarım anlamında çocukluğumdan beri sevmişimdir fakat Volvo nun iç tasarımını ilk defa s60 ve xc60 sayesinde beğendim. Rakiplerindeki gibi, çağdaş çizgileri, sade tasarım anlayışlarına oldukça hoş bir şekilde yansıtmışlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fse80s -- 29 Mart 2012; 9:07:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tufan34

    Hayirli olsun arkadaslar

    teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    csimsek, hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.

    İphone, ipad kullananlar için küçük güzel bir haberim var.
    ----

    Sizden ilham alınarak tasarlanan Volvo S60’ın göz alıcı hatlarını ve yenilikçi teknolojisini keşfetmek için iPhone ve iPad uyumlu yeni uygulamamızı indirin.

    http://itunes.apple.com/us/app/volvo-s60/id408840549?mt=8


    Teşekkürler ederim bilgi için.
    Ipad uygulamasını indirdim. Uygulama güzel. Özellikle kabin içini, tüm döşeme kombinasyonları ile gezebilmek harika olmuş. Şu kombinasyonu yapsam nasıl olacak diyen birinin mutlaka indirmesi lazım uygulamayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fse80s

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil


    quote:

    Orijinalden alıntı: fse80s


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil


    quote:

    Orijinalden alıntı: fse80s

    aracımı dün teslim aldım. araçla ilgili birçok şey yazılıp çizilmiş fakat ben ilk bakışta vardığım kanaati aktarayım. eğer ki araç siyah renkse dış aksesuar kitini satın almayı mutlaka düşünün. siyah renkle derin bir kontrast oluşturup müthiş bir uyum sağlıyor. siyah renkli olup bu kite sahip olmayan araçlarla kıyaslarsaniz hak vereceğinizi düşünüyorum...

    Sn. fse80s,
    Bu yorumunuza katılmıyorum. Soyle ki:

    S60'in kabaca 3 tane dış görünüm sekli var; 1. sade, 2. bahsettiginiz dış tasarım kiti, 3. R-design. Son ikisi araca spor bir görünüm katarken, aracın sade hali daha olgun bir görüntü sunmakta. Ben aracın sade halini daha cok beğeniyorum.

    Birinci seçeneği gecer isem eğer, sececeğim 3. seçenek olan R-design tasarımı olurdu. Çünkü bence sportif görünüm olarak S60'in son noktası bu. Ancak 2. seçenek olan dış tasarım kitini secmezdim. Çünkü bana cok zorlama bir tasarım kiti gibi görünüyor. Aracın dört tarafına, tasarıma yedirilmemis parçalar ekleniyor. Bana göre bir bütünlük icinde değil. Sırıtıyor. R-design ile karşılaştırilinca, R-design doğuştan sportif iken, dış tasarım kiti ise zorlama bir sportiflik görüntüsü veriyor.

    Bu demek değil ki dış tasarım kiti kotu. Sadece R-design bence daha iyi. Tabi yine bu isler zevk isleri. Dogrusu yanlısı olmaz. Sizin de mesela siyah renk ile kontrast oluşturması hoşunuza gitmiş. Bahsettiginiz görüntüyü gördüm. Güzel duruyor gercekten. Zaten S60'in en kotu görüntüsü bile şahane. O yüzden sıkıntı yok. Bu da benim yorumum. Saygılarımla.

    Teşekkür ederim, teknik veriler bitip de devreye zevkler girdiğinde işler değişiyor tabiki. R-Design da hoşuma giden yön jantlarının tasarımı, onun dışında tamponlar vs. sportif bir seçenek olarak beni etkilemedi. Eğer buarada ikinci bir sportif tasarım seçeneği bulunsaydı HEICO yu seçerdim. Özellikle de ön tampon tasarımı yeni E serisini anımsatıyor.


    http://motorimpress.com/images/news/08.2010/2011-volvo-s60-heico-tuning/2011-volvo-s60-heico-tuning-00.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-65z_LYfYTZA/TfNlTYnaRxI/AAAAAAAAAX8/-CyMisYMuUo/s1600/2011-Volvo-S60-Heico-Sportiv-11.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/THVNQO13hzI/AAAAAAADOes/ca8yr9qEf6o/s1600/2011-Volvo-S60-Heico-Sportiv-2.jpg

    Heico'yu ben de gormuştum. Gercekten iyi is çıkarmışlar. Yalnız R-design'a bir daha, bu seferde alıcı gözüyle bakmanızı rica edeceğim. Zira bu dizayn bildigim kadarıyla Volvo'nun simdiye kadar yaptıgı en iddialı spor dizaynı. Başarısı da ayrıntılarında gizli.

    On tampondaki katmanli-havayı yarar gorunumundeki tasarım; arka tampondaki hava tahliyesi amaçlı kanalli tasarım-difuzor-krom yuvarlak egzoz uçları; krom aynalar; bu tasarımı tamamlayan cok doğru 18" jantlar; içerideki detaylara girmiyorum bile.

    Sis farlarinin olmayışı ve on tamponda kromlu, parlak, dikkat çeken bir tarz tercih edilmeyisi, buna alışık olmayanlara sonuk gelebilir. Ancak burada Volvo'nun bağıran, goze batan bir sportiflik yerine, oturakli, merak uyandıran, tok bir sportiflik tercih ettiginin gozardi edilmemesi gerekir. R-design bu yönüyle bence Volvo'nun kendine özgü ruhunu cok iyi yansıtıyor, ve digerlerinden ayrılmayı cok iyi başarıyor. S60'in genelinde olduğu gibi.

    Sevdirdim mi R-design'i?

    seviyorum R-Design i

    Gövde rengi tamponların bile opsiyonel olduğu yılları görmüş biri olarak R-Design ı sevmemek mümkün değil zaten..

    İsveç in sade tasarımını, dış tasarım anlamında çocukluğumdan beri sevmişimdir fakat Volvo nun iç tasarımını ilk defa s60 ve xc60 sayesinde beğendim. Rakiplerindeki gibi, çağdaş çizgileri, sade tasarım anlayışlarına oldukça hoş bir şekilde yansıtmışlar.

    Tasarim kiti konusunda her ikinizin gorusunede katiliyorum.
    Ama r Design i asla tercih etmezdim. Benim aracimda kismi tasarim kiti Var, Arka ruzgarlik, Arka tampon kiti ve kare egzos cikisi. Yanlar ve ön tampon orjinal haliyle duruyor ve Bence olmasi gerekende sekli de Bu.
    Cunku sizinde dediginiz gibi zorlama ve uyumsuz Bir goruntusu Var Bu parcalarin. Sanki arabaya ait degilmis gibi.
    Ama arabanin arkasina Cok yakisiyor eklettigim parcalar.
    Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 133134135136137
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.