Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (112. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.655
Cevap
151
Favori
1.446.459
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 110111112113114
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 18" de yok, 17" njord jant ile birlikte alınabiliyor. Yaklaşık 1000 TL civarı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    18" de yok, 17" njord jant ile birlikte alınabiliyor. Yaklaşık 1000 TL civarı...

    Toplantıda söylediğim şeylerden biride buydu.Her bayii kafasına göre birşey uyduruyor.Hangisi doğru hangisi yanlış müşteri olarak araştırmak durumunda kalıyoruz maalesef.Bana söylenen 18" ile opsiyon olarak alınabildiği.17" Njord var bende buna takamıyoruz demişlerdi.Eğer 17'ye takılabiliyor ve fiyatı 1000 TL ise çok fazlaymış.Böyle bir araçta standart olması gereken birşey için fazla lüks bir ücret bu.
  • Basit gibi görünen fakat işin güvenlik tarafını da düşünürsek önemli bir donanım. Bu sınıftaki araçlarda neredeyse artık standart olanarak sunulan bir özelliğin böyle bir araçta 1000 TL fark ile alınabiliyor olması garip bir durum.
  • Açıkçası bende çok şaşırdım. Bu sınıftaki ve segmentteki araçta, aracı alırken sorma gereksinimi bile duyulmayacak bir özellik bence.
  • S60 lar İsveç de mi üretiliyor ?
  • Selam,

    TPMS (Lastik Basınç Sensörü) aksesuar olarak takılabiliyor. Ancak, TPMS olan araçların mutlaka TPMS'e uygun jant seçeneğine sahip olması gerekiyor. 17" jant seçekleri arasında uygun olanlar mevcut. Yetkili Servis ve satıcılarınızdan bilgi alabilirsiniz.

    sevgiler.
  • Lastik basınç sistemi demişken, aşağıdaki tabloda olması gereken lastik basınç değerlerini görebilirsiniz arkadaşlar (kullanma klavuzunda sadece kPa biriminde verilmiş). Bu etiket sürücü kapısı açıldığında iç tarafta kalıyor.

    Aracımda fabrika çıkış 235-45-R17 lastikler üzerinde yaptığım ölçüm sonucu önler 32, arkalar 31.5 psi çıktı ki bu değer tabloya göre düşük değerler. Her mevsim mümkünse serviste, veya kalibrasyonuna güvendiğiniz bir ölçüm cihazı barındıran yerde hava basınçlarını kontrol etmekte fayda var.


     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ayrton_SENNA -- 6 Şubat 2012; 23:49:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    Lastik basınç sistemi demişken, aşağıdaki tabloda olması gereken lastik basınç değerlerini görebilirsiniz arkadaşlar (kullanma klavuzunda sadece kPa biriminde verilmiş). Bu etiket sürücü kapısı açıldığında iç tarafta kalıyor.

    Aracımda fabrika çıkış 235-45-R17 lastikler üzerinde yaptığım ölçüm sonucu önler 32, arkalar 31.5 psi çıktı ki bu değer tabloya göre düşük değerler. Her mevsim mümkünse serviste, veya kalibrasyonuna güvendiğiniz bir ölçüm cihazı barındıran yerde hava basınçlarını kontrol etmekte fayda var.


     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    hava sıcaklığı, lastik sıcaklığı basınç değerlerini değiştirir, o sebeple şu mevsimde doğru bir ayarlama yapmak mümkün değil.




  • tüm volvo aksesuarları hakkında ayrıntılı bilgiye bu siteden ulaşabilirsiniz

    accessories.volvocars.com
    Aksesuarlar - Volvo Cars Aksesuarlari
    http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/tr-TR/TR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    tüm volvo aksesuarları hakkında ayrıntılı bilgiye bu siteden ulaşabilirsiniz

    http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/tr-TR/TR

    Sabri bey S40 olayınada bir açıklık getirebilirmisiniz, V40 piyasaya sürüldükten sonra S40 üretimi devam edecekmi diye soran arkadaslar var.

    Tesekkurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    tüm volvo aksesuarları hakkında ayrıntılı bilgiye bu siteden ulaşabilirsiniz

    http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/tr-TR/TR

    Bu link çok iyi oldu.
    Yedek lastik ile ilgili uzun zamndır sıkıntım vardı, burada buldum. Fiyatını sordum lastik 675 tl, kriko, bijon anahtarı 255 tl imiş! Hadi fiyatını geçtim, zaten bagaj yeteri kadar büyük değil, uzun yolda yanımıza alalım desek eşyalara yer kalmayacak, almasak lastiğin başına bir şey gelse rezillik...
    Kullanan varmı bu yedek lastik kitini?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tufan34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    tüm volvo aksesuarları hakkında ayrıntılı bilgiye bu siteden ulaşabilirsiniz

    http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/tr-TR/TR

    Sabri bey S40 olayınada bir açıklık getirebilirmisiniz, V40 piyasaya sürüldükten sonra S40 üretimi devam edecekmi diye soran arkadaslar var.

    Tesekkurler

    V40 hatchback.Belki V50 yerine geliyordur.S40 ile ilgili firmadan açıklanan resmi bir malumat yok şimdilik.

    Edit:Sanki üretim şefiyimde ne olacağını 1. ağızdan biliyormuş gibi konuşmak istemedim.Editledim mesajımı o yüzden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolbert -- 7 Şubat 2012; 17:09:34 >




  • volvo'nun internet sitesindeki v40 videosunda v40'ın sedanı olacak mı diye sorulmuş, adam "stay tuned" demiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    Lastik basınç sistemi demişken, aşağıdaki tabloda olması gereken lastik basınç değerlerini görebilirsiniz arkadaşlar (kullanma klavuzunda sadece kPa biriminde verilmiş). Bu etiket sürücü kapısı açıldığında iç tarafta kalıyor.

    Aracımda fabrika çıkış 235-45-R17 lastikler üzerinde yaptığım ölçüm sonucu önler 32, arkalar 31.5 psi çıktı ki bu değer tabloya göre düşük değerler. Her mevsim mümkünse serviste, veya kalibrasyonuna güvendiğiniz bir ölçüm cihazı barındıran yerde hava basınçlarını kontrol etmekte fayda var.


     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    hava sıcaklığı, lastik sıcaklığı basınç değerlerini değiştirir, o sebeple şu mevsimde doğru bir ayarlama yapmak mümkün değil.

    Zaten basınç değerleri sıcaklığa göre değiştiğinden "her mevsim" kontrol gereklidir demiştim. Yetkili servisin yaz kış yavsiye ettiği değer 35 psi.




  • Herkese merhaba. Yeni gittiğim bir volvo bayisi bana S40'ın devam ettirilmeyeceğini söyledi. Ama buna rağmen bunun garanti bir bilgi olmadığını düşünüyorum.

    V40'ın videosunu ben de izledim, ve aracın örtülü halinden bile BMW 1 serisi ve Audi A3 pazarının lideri olabileceği kanısındayım. Tabi BMW ve Audi yeni kasalarla cevap vermezler ise. V40'ın örtülü halinden S60'ta kullandıkları yeni yüzü kullandıkları belli oluyor. Vovo'da S60'la başlayan dinamizm devam ediyor ve bunun yavaş yavaş tüm model ailesine yansıyacağı açık. Videoda moderatör bir XC serisi olup olmayacağını soruyor, ki böyle bir beklentinin olduğunu gösterir bu. Ben de XC40 gibi küçük bir jipin yolda olduğunu düşünüyorum. Aslında bu değişimi Audi'de bundan yıllar önce olan değişime benzetiyorum.

    Volvo'daki bu radikal değişim kolay olmamıştır. Halihazırdaki müşterilerinin bu yeni çizgiye tepkilerini de gözardı etmemek lazım. Ancak Volvo bunu uzun zaman önce yapmalıydı. İzlediği bu yeni yol ile daha dinamik-sportif tasarım arayan müşterilere de hitap ederek satışlarını katlayacaktır. Ve bu duruma Volvo'nun sadık oturmuş müşteri kitlesinin hiç bir itirazı olmayacaktır. Saygılarımla.




  • Bmw yeni 1 serisini ekim gibi TR de satmaya basladi.. Yanilmiyorsam A3 de 2013 te gelecek ve ayni sekilde golf 7 de gelecek.. Yani pazar yeni araclar ile dolu olacak.. Rekabet olacak ve umariz ki bu rekabet biz tuketicilere olumlu yansiyacak :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    Lastik basınç sistemi demişken, aşağıdaki tabloda olması gereken lastik basınç değerlerini görebilirsiniz arkadaşlar (kullanma klavuzunda sadece kPa biriminde verilmiş). Bu etiket sürücü kapısı açıldığında iç tarafta kalıyor.

    Aracımda fabrika çıkış 235-45-R17 lastikler üzerinde yaptığım ölçüm sonucu önler 32, arkalar 31.5 psi çıktı ki bu değer tabloya göre düşük değerler. Her mevsim mümkünse serviste, veya kalibrasyonuna güvendiğiniz bir ölçüm cihazı barındıran yerde hava basınçlarını kontrol etmekte fayda var.


     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    hava sıcaklığı, lastik sıcaklığı basınç değerlerini değiştirir, o sebeple şu mevsimde doğru bir ayarlama yapmak mümkün değil.

    Zaten basınç değerleri sıcaklığa göre değiştiğinden "her mevsim" kontrol gereklidir demiştim. Yetkili servisin yaz kış yavsiye ettiği değer 35 psi.


    Eğer ideal gaz yasası kullanılırsa, hava sıcaklığı her 10 derece azaldığında lastik basıncının da yaklaşık 1.1 psi kadar azalması gerekir.

    Bu bilgi gerçek hayatta ne zaman işimiz yarar, bir örnek vereyim.

    Adana Tufanbeyli'de bir şantiyem var, rakım 1750 mt civarı Torosların en tepesinde.
    Bir de Adana Ceyhan tarafında şantiyem var, deniz kenarında.

    2 hafta kadar önce Tufanbeyli'de hava gece -35 oldu. Sabah yola çıkıp Adana'ya indim hava +18 derece idi.Tam 53 derece ısı farkı lastik havalarında yaklaşık 6 psi demek ve oldukça fark ediliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan.d

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    Lastik basınç sistemi demişken, aşağıdaki tabloda olması gereken lastik basınç değerlerini görebilirsiniz arkadaşlar (kullanma klavuzunda sadece kPa biriminde verilmiş). Bu etiket sürücü kapısı açıldığında iç tarafta kalıyor.

    Aracımda fabrika çıkış 235-45-R17 lastikler üzerinde yaptığım ölçüm sonucu önler 32, arkalar 31.5 psi çıktı ki bu değer tabloya göre düşük değerler. Her mevsim mümkünse serviste, veya kalibrasyonuna güvendiğiniz bir ölçüm cihazı barındıran yerde hava basınçlarını kontrol etmekte fayda var.


     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    hava sıcaklığı, lastik sıcaklığı basınç değerlerini değiştirir, o sebeple şu mevsimde doğru bir ayarlama yapmak mümkün değil.

    Zaten basınç değerleri sıcaklığa göre değiştiğinden "her mevsim" kontrol gereklidir demiştim. Yetkili servisin yaz kış yavsiye ettiği değer 35 psi.


    Eğer ideal gaz yasası kullanılırsa, hava sıcaklığı her 10 derece azaldığında lastik basıncının da yaklaşık 1.1 psi kadar azalması gerekir.

    Bu bilgi gerçek hayatta ne zaman işimiz yarar, bir örnek vereyim.

    Adana Tufanbeyli'de bir şantiyem var, rakım 1750 mt civarı Torosların en tepesinde.
    Bir de Adana Ceyhan tarafında şantiyem var, deniz kenarında.

    2 hafta kadar önce Tufanbeyli'de hava gece -35 oldu. Sabah yola çıkıp Adana'ya indim hava +18 derece idi.Tam 53 derece ısı farkı lastik havalarında yaklaşık 6 psi demek ve oldukça fark ediliyor.

    benim de demek istediğim o,

    ordaki basınç değeri muhtemelen oda sıcaklığında olması gereken basınç, oysaki araç yol alıp lastikler ısınınca lastik basıncı artıyor.

    hava 0 sıfır derecedeyken gidip lastikleri orada yazan basınçla şişirilirse lastik ısınınca lastiğin basıncı anormal seviyelere yükselicek.

    belki bazı lastikçilerde falan sıcaklığa göre kalibrasyon yapan sistemler vardır ama olsa bile kullanmayı bildiklerini sanmıyorum.




  • arkadaslar slm.. bende yaklasik 1 yildir s60 d3 kullaniyorum.bu forumda faydali bilgiler paylasilmis. umarim bende sorumun yanitini alirim.
    sorum aractaki bluetooth ilgili.. telefonu aracta bluetootha bagladiktan sonra gelen cagriyi yanitladigimda aracta o an kim varsa tum konusmalarimi dinlemek durumunda kaliyorlar!!
    gelen cagriyi cep tlf dan cevapliyim dedim ama yinede sesi disari veriyor. mutlaka bunun bir yolu olmali?? ornegin mercedeste gelen cagriya cepten cevap verdiginde cok rahat konusabiliyorsun.. cevaplarinizi bekliyorum.teskler..
  • s60 drive sahipleri

    araçtan memnun musunuz? motor kasayı kaldırıyormu?
  • 
Sayfa: önceki 110111112113114
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.