Şimdi Ara

Volvo s60 1.6d powershift şanzıman titretme sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
30.995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tek dsg arıza yapar diğerleri yapmaz

    Hocam geçmiş olsun bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fletch

    Evet herşey netleşti . Yapılan testler sonucu arabanın kavrama kiti ağrızalı . Aracın Kavrama kiti parçasının değişmesi + filitresinin değişmesi + şanzıman yağının değişmesi + aracın komple bakımlarının yapılması ( mazot filitresi , polen filitresi , hava filitresi , yağ filitresi , motor yağı ) = 5.500 tl masrafı var orijinal yetkili serivisnde . Aracı Bu haliylede kullana bilirim ama aracın ileriki bir dönemde farklı ağrızalar açması söz konusu . Aracı yaptırmadan satayım üstüne para verip bir audi alayım dedim ama aracım için biçilen fiyat 65.000 TL çok komik . 2012 de orta paket olan bu aracımı 87.000 tl almıştım . Araç akşama kadar işyerimizin yanında yatıor . Şirket arabaları olduğu için kullanmamıza gerek kalmıyor . Aracımdan çok memnum böle bi olayın başımıza gelmesi herhalde hayatımızda ilk defa otomatik bir şanzımanlı araç sahibi olmamız belkide düzenli kullnamadık .Allah kaza bela vermesin dedik kendimizi tatmin ettik . Yapıcak bişi yok şimdiki planımız aracı yaptırıp kullanmak oldu . Volvo alacaklara duyrulur :D herkeze selamlar saygılar .

    Geçmiş olsun...

    Anladığım kadarı ile aracınız sürekli servis bakımlı. Ana merkezi ücretin bir kısmını karşılamaları için zorlamayı deneyin derim. Birçok firma iyi niyet garantisi altında bu tip değişimler yapabiliyor.




  • Kimse yazmıyor çok ilginç.
    Konu Dsg olsa idi işte para isteyen bir servis bulduk sonunda diye yaygara kopmuş, konu yüz sayfaya ulaşmıştı.

    Nerde bu SUV önerisi isteyene bile v40, s60 al diyen Volvo'cu gençlik, çıt yok ilginç.

    Canlı tutulması gereken çok önemli bir konu değil mi bu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Kimse yazmıyor çok ilginç.
    Konu Dsg olsa idi işte para isteyen bir servis bulduk sonunda diye yaygara kopmuş, konu yüz sayfaya ulaşmıştı.

    Nerde bu SUV önerisi isteyene bile v40, s60 al diyen Volvo'cu gençlik, çıt yok ilginç.

    Canlı tutulması gereken çok önemli bir konu değil mi bu?

    Onlar fake dsg konulara yorum yaparlar anca...
    Vw ye göre az satan Volvo dan böyle sorun çıkması Üzücü tabi. Demek ki geçen Dönemlere göre nispeten fazla satmaya başlayınca sorunlar da çıkabiliyor.
    Fazla satan Aracın arıza Çıkarma riski de fazla olur elbette. Bu basit mantığı kavramak istemeyen çok adam var forumda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Ölümüne AntiDsg ci, anti Vag cı kendini çok akıllı sanan tayfa acil bekleniyor.

    Dsg'de kavrama hatası veriyor ama 10 yaşında garantisiz bir araçta olsa bakımları yetkili serviste yapılmış bir arabaysa ödeyeceğiniz fatura 300 Tl'yi geçmiyor.

    Ben söylemiştim, herkes Dsg'yi sakız etti ama asıl bomba diğer çift kavramaları kullananları bekliyor diye.
    Hele Volvo gibi servis soyguncusu bir firmanın eline düşerseniz Allah sabır versin demiştim.
    VW hiç olmazsa tavrını ortaya koydu, bakımları düzgün yapıyorsan şanzıman arızasına para ödemiyorsun. Yazık günah bütün Çift kavramalar bir gün bu hatayı verecek.

    Anti dsgci falan değilim de dönüp yazdığınız şeyleri bir daha okuyun rica ediyorum. Zırt pırt arıza çıkarıyor ve Vw hala kullanıyor bu şanzımanı işte, bundan daha kötü bir tavır mı olur? 2 tane filtreyle yağa bir sürü para vericem serviste sonra da kendi hataları olan bozuk şanzıman bozulduğunda para istemediler diye sevinicem? Yok ya? Hakkaten bu antidsgci tayfanın aklı yok ya bu kadar müşterisini koruyan gözeten bi firma karşısında..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cellman406


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Ölümüne AntiDsg ci, anti Vag cı kendini çok akıllı sanan tayfa acil bekleniyor.

    Dsg'de kavrama hatası veriyor ama 10 yaşında garantisiz bir araçta olsa bakımları yetkili serviste yapılmış bir arabaysa ödeyeceğiniz fatura 300 Tl'yi geçmiyor.

    Ben söylemiştim, herkes Dsg'yi sakız etti ama asıl bomba diğer çift kavramaları kullananları bekliyor diye.
    Hele Volvo gibi servis soyguncusu bir firmanın eline düşerseniz Allah sabır versin demiştim.
    VW hiç olmazsa tavrını ortaya koydu, bakımları düzgün yapıyorsan şanzıman arızasına para ödemiyorsun. Yazık günah bütün Çift kavramalar bir gün bu hatayı verecek.

    Anti dsgci falan değilim de dönüp yazdığınız şeyleri bir daha okuyun rica ediyorum. Zırt pırt arıza çıkarıyor ve Vw hala kullanıyor bu şanzımanı işte, bundan daha kötü bir tavır mı olur? 2 tane filtreyle yağa bir sürü para vericem serviste sonra da kendi hataları olan bozuk şanzıman bozulduğunda para istemediler diye sevinicem? Yok ya? Hakkaten bu antidsgci tayfanın aklı yok ya bu kadar müşterisini koruyan gözeten bi firma karşısında..

    Mesele o değil kardeşim.
    Vag 'dan en irite olanlardan biri de benim belki de.
    özellikle de Dsg konusunda ki tutumundan dolayı. Yasal zemine dökmeyip flu bir algı oluşturmasından dolayı.

    Ama ortada reel bir durum söz konusu,
    Garantisiz 10 yıllık aracın şanzımanını bile ücretsiz onaran bir Vw var, karşı tarafta tıpatıp aynı arızadan, her çift kavramanın bir gün tadacağı kronik arızadan 5000 Tl onarım ücreti isteyen Volvo.


    Benim itirazım her Dsg sahibi sanki bir şanzıman parası tamir ücreti ödüyor diye yanına yaklaşmayan adamların dk başı çığırtkanlık yapması, ama konu diğer markalar olduğunda konunun zerre reyting almaması. Sizce de ilginç ve bir o kadar art niyetli durmuyor mu?

    Tüm powerswift vs DCT kullananlar bu sorunları yaşayacak göreceksiniz, hiç olmazsa Vw'nin tavrı belli, arabanın bakımlarını yaptırdıysan ücretsiz onarırım diyor, ama diğer markalar ne yapacak hiç belli değil, bu daha büyük risk demiştim.

    Ve o riskin ne olduğu şimdi çıkıyor meydana işte. Arkadaş böyle kusurlu da kullanabilirim ya da satabilirim diyor düzgün bir iş mi bu yani.
    Aynı şeyi bir vw kullanıcısı söylese linç edilirdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 18 Ağustos 2015; 16:17:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cellman406


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Ölümüne AntiDsg ci, anti Vag cı kendini çok akıllı sanan tayfa acil bekleniyor.

    Dsg'de kavrama hatası veriyor ama 10 yaşında garantisiz bir araçta olsa bakımları yetkili serviste yapılmış bir arabaysa ödeyeceğiniz fatura 300 Tl'yi geçmiyor.

    Ben söylemiştim, herkes Dsg'yi sakız etti ama asıl bomba diğer çift kavramaları kullananları bekliyor diye.
    Hele Volvo gibi servis soyguncusu bir firmanın eline düşerseniz Allah sabır versin demiştim.
    VW hiç olmazsa tavrını ortaya koydu, bakımları düzgün yapıyorsan şanzıman arızasına para ödemiyorsun. Yazık günah bütün Çift kavramalar bir gün bu hatayı verecek.

    Anti dsgci falan değilim de dönüp yazdığınız şeyleri bir daha okuyun rica ediyorum. Zırt pırt arıza çıkarıyor ve Vw hala kullanıyor bu şanzımanı işte, bundan daha kötü bir tavır mı olur? 2 tane filtreyle yağa bir sürü para vericem serviste sonra da kendi hataları olan bozuk şanzıman bozulduğunda para istemediler diye sevinicem? Yok ya? Hakkaten bu antidsgci tayfanın aklı yok ya bu kadar müşterisini koruyan gözeten bi firma karşısında..

    Ayrıca aracı bozulan ve bedava tamir edildi diye sevinen falan yok.

    Siz gösterin ZF dışında Dsg'ye rakip bir otomatik şanzıman, tork konvertörlü olup bir Dsg parasını yakıta gömen dinazor şanzımanlar dışında orta sınıf bir araçlarda bu verimlilikte şanzıman var mı, Renault, Volvo, Ford hepsi bu kavrama titreme sorunlarını vs yaşayacaklar onun için üstün falan da değiller, ayrıca dsg kadar ne yakıt ne stabilite konusunda verimli değiller henüz.

    Herkes aptal bir Dsg almayanlar akıllı sanılıyor ya ben de bu müthiş beyinlerw hayranım yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 18 Ağustos 2015; 16:34:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: cellman406


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Ölümüne AntiDsg ci, anti Vag cı kendini çok akıllı sanan tayfa acil bekleniyor.

    Dsg'de kavrama hatası veriyor ama 10 yaşında garantisiz bir araçta olsa bakımları yetkili serviste yapılmış bir arabaysa ödeyeceğiniz fatura 300 Tl'yi geçmiyor.

    Ben söylemiştim, herkes Dsg'yi sakız etti ama asıl bomba diğer çift kavramaları kullananları bekliyor diye.
    Hele Volvo gibi servis soyguncusu bir firmanın eline düşerseniz Allah sabır versin demiştim.
    VW hiç olmazsa tavrını ortaya koydu, bakımları düzgün yapıyorsan şanzıman arızasına para ödemiyorsun. Yazık günah bütün Çift kavramalar bir gün bu hatayı verecek.

    Anti dsgci falan değilim de dönüp yazdığınız şeyleri bir daha okuyun rica ediyorum. Zırt pırt arıza çıkarıyor ve Vw hala kullanıyor bu şanzımanı işte, bundan daha kötü bir tavır mı olur? 2 tane filtreyle yağa bir sürü para vericem serviste sonra da kendi hataları olan bozuk şanzıman bozulduğunda para istemediler diye sevinicem? Yok ya? Hakkaten bu antidsgci tayfanın aklı yok ya bu kadar müşterisini koruyan gözeten bi firma karşısında..

    Ayrıca aracı bozulan ve bedava tamir edildi diye sevinen falan yok.

    Siz gösterin ZF dışında Dsg'ye rakip bir otomatik şanzıman, tork konvertörlü olup bir Dsg parasını yakıta gömen dinazor şanzımanlar dışında orta sınıf bir araçta ZF haricinde şanzıman var mı, Renault, Volvo, Ford hepsi bu kavrama titreme sorunlarını vs yaşayacaklar onun için üstün falan da değiller, ayrıca dsg kadar ne yakıt ne stabilite konusunda kaliteli değiller henüz.

    Herkes aptal bir Dsg almayanlar akıllı sanılıyor ya ben de bu müthiş beyinlerw hayranım yani

    Aisin menşeili PSA'nin EAT6 kodu ile kullandigi tork konvertorlu otomatik sanziman.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: cellman406


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Ölümüne AntiDsg ci, anti Vag cı kendini çok akıllı sanan tayfa acil bekleniyor.

    Dsg'de kavrama hatası veriyor ama 10 yaşında garantisiz bir araçta olsa bakımları yetkili serviste yapılmış bir arabaysa ödeyeceğiniz fatura 300 Tl'yi geçmiyor.

    Ben söylemiştim, herkes Dsg'yi sakız etti ama asıl bomba diğer çift kavramaları kullananları bekliyor diye.
    Hele Volvo gibi servis soyguncusu bir firmanın eline düşerseniz Allah sabır versin demiştim.
    VW hiç olmazsa tavrını ortaya koydu, bakımları düzgün yapıyorsan şanzıman arızasına para ödemiyorsun. Yazık günah bütün Çift kavramalar bir gün bu hatayı verecek.

    Anti dsgci falan değilim de dönüp yazdığınız şeyleri bir daha okuyun rica ediyorum. Zırt pırt arıza çıkarıyor ve Vw hala kullanıyor bu şanzımanı işte, bundan daha kötü bir tavır mı olur? 2 tane filtreyle yağa bir sürü para vericem serviste sonra da kendi hataları olan bozuk şanzıman bozulduğunda para istemediler diye sevinicem? Yok ya? Hakkaten bu antidsgci tayfanın aklı yok ya bu kadar müşterisini koruyan gözeten bi firma karşısında..

    Ayrıca aracı bozulan ve bedava tamir edildi diye sevinen falan yok.

    Siz gösterin ZF dışında Dsg'ye rakip bir otomatik şanzıman, tork konvertörlü olup bir Dsg parasını yakıta gömen dinazor şanzımanlar dışında orta sınıf bir araçta ZF haricinde şanzıman var mı, Renault, Volvo, Ford hepsi bu kavrama titreme sorunlarını vs yaşayacaklar onun için üstün falan da değiller, ayrıca dsg kadar ne yakıt ne stabilite konusunda kaliteli değiller henüz.

    Herkes aptal bir Dsg almayanlar akıllı sanılıyor ya ben de bu müthiş beyinlerw hayranım yani

    Aisin menşeili PSA'nin EAT6 kodu ile kullandigi tork konvertorlu otomatik sanziman.

    İşte daha yeni yeni bu şanzımanlardan bahsediliyor, dsg dediğimiz şanzımanı Vw orta düzey alınabilir bir araca koyduğunda yıl 2005 lerde kardeş.
    O zamanlar diğer markalar 2 Lt yakıtı tork konvertörünün tirbününe gömen, eşşek arabası şanzımanları satıyorlardı.

    EAT6 yı ben de denemek istiyorum, Opel'in Active Selecti de gelişmiş şöyle böyle dediler kiralayıp 1000 Km yol yaptım tatilde, Dsg'nin yarısı olamaz, yine geri dönüş gecikmesi, vites boşlukları boştan bedavadan kuru gürültü motor devirleri hala duruyor. Şahsen kesinlikle yanına yanaşmayacağım bir şanzıman.

    Eat6 'yı ben de merak ediyorum, dediğim gibi. Ama insaflı olmak lazım Vw yağlı tip 6 ileri Dsg'yi getirip golfe taktı yahu. O zaman Bmw'nin kulllandığı şanzıman dahi böyle verimli değildi, ZF ile anlaştı adamlar.




  • EnginAKB E kullanıcısına yanıt
    Yav sizdeki de iyi cesaret. Nasil kiraliyorsunuz arabalari, ben cekiniyorum. Konu disi ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    Yav sizdeki de iyi cesaret. Nasil kiraliyorsunuz arabalari, ben cekiniyorum. Konu disi ama.

    Neden ya hu :)
    Benim 100 civarı aracı olan Rent A Car mükellefim var, nasıl çalışırlar bilirim.
    Antalya'da güvendiğim bir firma var gözüm kapalı gidince kiralarım arabam havalimanına gelir, ne sakıncası var ki?
    Merdiven altı firmalarla işim olmaz ama kesinlikle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    Yav sizdeki de iyi cesaret. Nasil kiraliyorsunuz arabalari, ben cekiniyorum. Konu disi ama.

    Neden ya hu :)
    Benim 100 civarı aracı olan Rent A Car mükellefim var, nasıl çalışırlar bilirim.
    Antalya'da güvendiğim bir firma var gözüm kapalı gidince kiralarım arabam havalimanına gelir, ne sakıncası var ki?
    Merdiven altı firmalarla işim olmaz ama kesinlikle.

    Aynen yasadigim yer (Tekirdag) ve kurumsal firma yok. Avis gelmis yeni. O sebepten guvenmiyorum, rent a car kaskosuz falan kiraliyorlarmis kotu duyumlar aliyoruz. Yapmadigin kaporta hasarlarini sen yapmissin gibi falan hareketler. Isinamadim acikcasi.




  • Tüm otomatik vites sanzimanlarinda problem var gibi. En iyisi düz vites. Hem daha ucuz hem daha az masraflı.
  • Servisteki adamin direkt olarak problemi anlamasi problemin cok yasandigina isaret etmez yalniz. Titreme zaten buyuk bir oranda kavramadan kaynaklanir. volvo faniyim ama konuyla alakasi yok fanliga gerek yok saygilar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rorschach_

    Servisteki adamin direkt olarak problemi anlamasi problemin cok yasandigina isaret etmez yalniz. Titreme zaten buyuk bir oranda kavramadan kaynaklanir. volvo faniyim ama konuyla alakasi yok fanliga gerek yok saygilar
    @Fletch : bilmiyorum düşünür müsünüz ama, pert araçlardan çıkma taktırsanız belki çok daha ucuza halledersiniz.....

    @EnginAKB : EAT6 şanzuman sahibi 308 ve/veya C4 testinizin sonucunu ve yorumlarınızı bende merakla bekliyor olacağım....
  • Volvo S60 gibi araçları manuel almak lazım.

    3-4 defa debriyaja basmaktan imtina etmemekte fayda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 18 Ağustos 2015; 23:29:26 >
  • EnginAKB E kullanıcısına yanıt
    Her modelde, her elektronik alette sorun çıkaran tek tük ürünler olabilir ama ortaya çıkan bu sorun, o ürünlerde, araçlarda genel bir sorun olduğu anlamına gelmez.
    Burada bir üyenin açtığı Volvo araçta yaşadığı şanzıman sorununu, DSG şanzımanlardaki sorun kadar yoğunlukta görmemeniz normal.. DSG gibi sık sık forumda sık rastlanan kronikleşmiş bir sorun değil ki bu sorun... O yüzden bu konunun canlı tutulması için bir neden de yok. Neden şaşırdınız ?
    Misal; benim aracımda böyle şanzıman bir sorunu yok, şimdi oturup bende "Volvo S60'larda şanzıman sorunu yok" diye konu mu açmalıyım ???
    Bakın işte Volvo'nun şanzımanları da arızalı çıktı diye kendinizi avutmaya, kandırmaya çalışmayın. DSG 'nin ne olduğunu dediğim gibi bilen biliyor...
    Volvo her zaman Volvo'dur. Sizin hayal ettiğiniz gibi, araçlarındaki şanzımanlarda genel bir sorun görse, Dsg üreten firma gibi müşterisini yolda bırakmaz, o araçları komple çağırır ve sorunu hallederdi.
    Volvo sahipleri burada yazmıyorlarsa, böyle bir genel sorun yaşamadıkları ve sizin gibileri umursamadıkları içindir.
    Arkadaşın başına, herkesin yaşayabileceği talihsiz bir durum gelmiş. Umarım gerekli yerlerle yazışmaları yapar ve sorunu kolayca halleder..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    Her modelde, her elektronik alette sorun çıkaran tek tük ürünler olabilir ama ortaya çıkan bu sorun, o ürünlerde, araçlarda genel bir sorun olduğu anlamına gelmez.
    Burada bir üyenin açtığı Volvo araçta yaşadığı şanzıman sorununu, DSG şanzımanlardaki sorun kadar yoğunlukta görmemeniz normal.. DSG gibi sık sık forumda sık rastlanan kronikleşmiş bir sorun değil ki bu sorun... O yüzden bu konunun canlı tutulması için bir neden de yok. Neden şaşırdınız ?
    Misal; benim aracımda böyle şanzıman bir sorunu yok, şimdi oturup bende "Volvo S60'larda şanzıman sorunu yok" diye konu mu açmalıyım ???
    Bakın işte Volvo'nun şanzımanları da arızalı çıktı diye kendinizi avutmaya, kandırmaya çalışmayın. DSG 'nin ne olduğunu dediğim gibi bilen biliyor...
    Volvo her zaman Volvo'dur. Sizin hayal ettiğiniz gibi, araçlarındaki şanzımanlarda genel bir sorun görse, Dsg üreten firma gibi müşterisini yolda bırakmaz, o araçları komple çağırır ve sorunu hallederdi.
    Volvo sahipleri burada yazmıyorlarsa, böyle bir genel sorun yaşamadıkları ve sizin gibileri umursamadıkları içindir.
    Arkadaşın başına, herkesin yaşayabileceği talihsiz bir durum gelmiş. Umarım gerekli yerlerle yazışmaları yapar ve sorunu kolayca halleder..

    Ya hu kardeşim Volvo'yu müşterisiyle sıcacık ilişkileri olan, Japon style erdem abidesi falan gibi mi görüyorsun sen, bizim de görmemizi istiyorsun.
    Bu tam olarak polyannacılık, Volvo için tek gerçek sıcaklık vardır o da servisten geçirdiği paraların sıcak yüzü.
    Türkiye'de gelmiş geçmiş en fahiş servislerin başını çeker Volvo servisleri.Ticari servisleri ile binek servisleri arasında aynı parçayı yazarken 5 katı 10 katı fark yazıyorlar, sektörün içindeyim faturalarla görebiliyorum neler yaptıklarını.

    Hata görse çağırır dediğiniz şanzıman ford'un powerswift şanzımanı, nete girerseniz Ford servislerinde artık kavrama hatalarının tıpkı dsg gibi artık normal kabul edilmeye başlandığını görebilirsiniz.

    Nete Powerswift titreme, kavrama hatası falan yazarsanız ne demek istediğimi göreceksiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    Her modelde, her elektronik alette sorun çıkaran tek tük ürünler olabilir ama ortaya çıkan bu sorun, o ürünlerde, araçlarda genel bir sorun olduğu anlamına gelmez.
    Burada bir üyenin açtığı Volvo araçta yaşadığı şanzıman sorununu, DSG şanzımanlardaki sorun kadar yoğunlukta görmemeniz normal.. DSG gibi sık sık forumda sık rastlanan kronikleşmiş bir sorun değil ki bu sorun... O yüzden bu konunun canlı tutulması için bir neden de yok. Neden şaşırdınız ?
    Misal; benim aracımda böyle şanzıman bir sorunu yok, şimdi oturup bende "Volvo S60'larda şanzıman sorunu yok" diye konu mu açmalıyım ???
    Bakın işte Volvo'nun şanzımanları da arızalı çıktı diye kendinizi avutmaya, kandırmaya çalışmayın. DSG 'nin ne olduğunu dediğim gibi bilen biliyor...
    Volvo her zaman Volvo'dur. Sizin hayal ettiğiniz gibi, araçlarındaki şanzımanlarda genel bir sorun görse, Dsg üreten firma gibi müşterisini yolda bırakmaz, o araçları komple çağırır ve sorunu hallederdi.
    Volvo sahipleri burada yazmıyorlarsa, böyle bir genel sorun yaşamadıkları ve sizin gibileri umursamadıkları içindir.
    Arkadaşın başına, herkesin yaşayabileceği talihsiz bir durum gelmiş. Umarım gerekli yerlerle yazışmaları yapar ve sorunu kolayca halleder..
    İnşallah tez zamanda ekonomik bir biçimde sorununuz çözülür.

    Not: Arıza yerine ağrıza yazmanız çok rahatsız etti beni.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Ölümüne AntiDsg ci, anti Vag cı kendini çok akıllı sanan tayfa acil bekleniyor.

    Dsg'de kavrama hatası veriyor ama 10 yaşında garantisiz bir araçta olsa bakımları yetkili serviste yapılmış bir arabaysa ödeyeceğiniz fatura 300 Tl'yi geçmiyor.

    Ben söylemiştim, herkes Dsg'yi sakız etti ama asıl bomba diğer çift kavramaları kullananları bekliyor diye.
    Hele Volvo gibi servis soyguncusu bir firmanın eline düşerseniz Allah sabır versin demiştim.
    VW hiç olmazsa tavrını ortaya koydu, bakımları düzgün yapıyorsan şanzıman arızasına para ödemiyorsun. Yazık günah bütün Çift kavramalar bir gün bu hatayı verecek.

    Bırak ta ödesin kardeş baştan ortalama 10 bin tl lik dsg farkı ile ön ödemeli olarak alıyor zaten arıza parasını. e ücretsiz değiştirsin yani bi zahmet. Bi de para mı vericez.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.