Şimdi Ara

Volvo Powershift Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar 2011-2013 volvo s80 bakıyorum ancak çift kavrama şanzıman konusunda şüphelerim var volvo'nun 6 ileri powershift şanzımanı sorunlu mudur dsg gibi? bilgisi olan varsa bilgi verebilir mi teşekkürler..



  • valla volvo'nunkunu bilemiyeceğim ama fiesta 1.6 powershift kullanıyorum. Yaklaşık 18000 km oldu. Zaten powershift şanzımanları getrag üretiyor. İkisi arasında çok bi fark olduğunu zannetmiyorum. Deneyimlerime gelecek olursak; ilk aldığımda mükemmeldi şu an şehir içinde ısındığında arada sırada titreme yapıyor. Sanırım kavrama aşındığı için kalibrasyon yapılması gerekiyor. Ama benim için çok sıkıntı değil. O kadar pimpirikli değilim. Bunun dışında kullanışı çok zevkli, hızlanmalarda mükemmel. Kalkışlarda kendinden daha güçlü araçları geçiyor genelde. Alıştıktan sonra gaz hareketleriyle aklından geçeni %100 yaptırabiliyorsun. Neredeyse telepatik. Powershift'ten sonra manuel amelelik gibi geliyor. İnternetten araştırdığım kadarıyla da arıza konusunda dsg kadar hassas değil. Şimdilik söyleyebileceklerim bu kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enes_K E kullanıcısına yanıt
    18k da titremeye başlamış hocam bence hala sıkıntılı dsg kadar olmasa da. Cidden çift kavramaya güvenmek çok zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her güzelin bi kusuru olur hocam. Titreme dediğin bugün tork konvertörlüler hariç bütün şanzımanlarda var. Debriyajı kaldırırken insan bile titretiyor ki double clutch da makina yapıyor aynı işi. Ki titretme işi çok nadir belki 200km'de bir olan bir olay o yüzden sıkıntı değil. Geri kalan deneyimim o kadar iyi ki bu titreme insanın gözüne batmıyor. Ki bu sorunun servise gidip yazılım güncellemeyle düzeleceğini düşünüyorum. Ama tabi ki de manuel ya da tork konvertörlü sağlamlığı beklemek saçma olur. Çünkü bu teknolojiler neredeyse 100 yıldır kullanılan teknolojiler, çift kavrama ise 10-15 yıllık bir teknoloji.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Enes_K -- 6 Mayıs 2017; 14:43:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enes_K

    valla volvo'nunkunu bilemiyeceğim ama fiesta 1.6 powershift kullanıyorum. Yaklaşık 18000 km oldu. Zaten powershift şanzımanları getrag üretiyor. İkisi arasında çok bi fark olduğunu zannetmiyorum. Deneyimlerime gelecek olursak; ilk aldığımda mükemmeldi şu an şehir içinde ısındığında arada sırada titreme yapıyor. Sanırım kavrama aşındığı için kalibrasyon yapılması gerekiyor. Ama benim için çok sıkıntı değil. O kadar pimpirikli değilim. Bunun dışında kullanışı çok zevkli, hızlanmalarda mükemmel. Kalkışlarda kendinden daha güçlü araçları geçiyor genelde. Alıştıktan sonra gaz hareketleriyle aklından geçeni %100 yaptırabiliyorsun. Neredeyse telepatik. Powershift'ten sonra manuel amelelik gibi geliyor. İnternetten araştırdığım kadarıyla da arıza konusunda dsg kadar hassas değil. Şimdilik söyleyebileceklerim bu kadar.




    Amelelik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defiant82 -- 6 Mayıs 2017; 14:48:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Enes_K E kullanıcısına yanıt
    Doğru diyorsunuz o zaman pek sıkıntı değilmiş.

    Astra H easytronic var bizde de. 1. Viteste gaza dokunsan zıplıyor vites geçişleri de sarsıntılı.hepsinin bi eksi yönü var ama bozulup baş ağrıtmaması en önemlisi bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 1.6t 180hp s60 p.shift için test yorumlarında bu araç tam kıvamında demişlerdi.Diğer bir yorum cu arkadaş ta alacaksanız benzinli alın, dizelleri bukadar tat vermiyor demişti.P.S'İN nederece sorunlu veya sorunsuz olduğu hakkında bilgim yok.
  • Volvolarda kullanılan şanzıman yağlı sistem çift kavrama, 50-60 bin km de yağ değişimi yapıp sıkıntısız kullanılabilir, ama balata olduğu için illaki değişim isteyecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pederde var 2012 mondeo 2.0 tdi 163 hp poweshift. Neresinden baksan rezil bir şanzıman. Kavrama değişecek 9000 tl istedi servis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hanıma aldık fiesta powershift tam anlamıyla rezalet...

    araç 64 binde ,40 binde garantiden kavrama değişmiş şu an yine titreme yapıyor...

    millet dsg ye sövüyor ama dsg powershift e 10 basar...

    evet ikiside sıkıntılı ama kesinlikle dsg daha iyi..adı çıkmış ama bir kere...

    özetle powershift=titreme...
  • Volvo powershift kullanmıyor sanırım artık geartronik hepsi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.