Şimdi Ara

Volvo'nun yakışıklı delikanlısı; C30 / C30 R Design... (43. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.517
Cevap
24
Favori
218.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Onemlilik sirasina gore bence :

    R design body,
    17 yoksa jant,
    R direksiyon,(direksiyonu takinca iste simdi oldu dedim,direksiyonsuz disardaki goruntu iceriye birsey yansitmiyor cunku bakislar disinda :) )
    Yay
    vs vs..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YEY -- 3 Kasım 2012; 13:01:30 >
  • yalnız arkadaşlar acilen sizinle paylaşmam gereken bir durum var.
    gerçekten c30um ile başımızda karabulutlar dolaşıyor bir lanet var ama çözemedim.
    4 gündür sürekli irili ufaklı aksilikler yaşıyorum.

    -3 gün önce dar bir yoldan geçerken kagıt toplayan çingenelerden birinin torbasının metal aksamı arabama sürttü ve köşeden 3e 3 cm lik bir kısmı çizdi(sadece çizik değil boya da attı biraz.

    -2 gün önce sabah arabayı çalıştırdığımda kısa far arızası verdi ve xenonlardan teki çalışmadı bende xenonları kapatarak yani mandalı orta kısma çekerek(sol sarı ışığın zayıf bir şekilde yandığı ayar varya) ve ekstra olarak sisleri açarak çıktım yola. işe geldikten sonra arabayı kapatıp çıktım akşam arabaya geldigimde hala farların yandığını farkettim ve araba çalışmadı. haliyle akü boşalmış. mahalledeki ve ofisteki muhasebecinin yardımıyla vurdurduk arabayı ve çalıştı bende yoluma devam ettim.

    -1 gün önce istanbulda yağmur yağdı burada yaşayanlar kesin yakalanmıştır bir şekilde. ben yine sabah işe geldim sabah güneşliydi hava ve sunroof açık geldim. kontağı kapattım sunroofu kapatma düğmesine bastım ve anahtarı çekip indim arabadan. meğerse anahtarı çekince sunroof tam kapanmamış biraz aralık kalmış akşam işten çıktım birde ne görim koltuklar konsol monsol ıpıslak. bu bardak koyulan oyuklar ise komple su dolmuş. o yağmurda güç bela temizledim falan tekrar çıktım yola.

    bunun gibi daha önceden yaşanmış ufak tefek sıkıntılar da var mesela, sürekli srs hava yastığı arızası veriyor. bir kaç kez sildirdim. ama sürücü koltuğunu ileri geri itince yada şiddetli bir şekilde sarsılınca aşağıda bulunan kablolar temassızlık yapıp bu hatayı veriyormuş. e malumunuz arabalarımız tek kapı inenler binenler falan derken o koltuğu sürekli oynatmak zorunda kalıyorum ve hata daimi bir şekilde ısrarla her seferinde tekrar çıkıyor.

    asıl sormak istediğim daha doğrusu sorunum şu. 2 gün önce akü bitti ve vurdurrarak çalıştırdık demiştim. önceden marşa bir kere bastığımda saniyesinde çalışan araç. şimdi marşa bastığımda önce zorlanıyor duraklıyor göstergelerdeki ışıklar yanıp sönüyor çalışmıcak gibi oluyor 3 4 sanıye zorlandıktan sonra anca çalışıyor. 2 gündür yol alıyorum işe git gel falan toplam 60 km falan yapmışımdır.
    bildigim kadarıyla boşalan akünün dolması gerekiyor araç çalışınca ama benim aracın hala bu şekilde zorlanarak çalışmasının sebebi nedir. aslında sebebi akünün boş olması ama 2 gündür kullanmama ragmen neden dolmadı daha doğrusu dolmasını beklemiyorum ama.hani biraz bile dolması gerekmezmiydi en azından arabayı zorlanmadan çalıştıracak kadar. yani eskisi gibi saniyesinde çalıştırabilecek güce gelmesi gerekmezmiydi.




  • Erhan sen ciddi misin yahu ? Aracin alirken kazasiz miydi ? Bu kadar hata rastlanti degil..

    Birde arabayi parkta birakmissin. Akunde omru geldiyse bitmesi dogal. Cunku parkta hangi araba olursa olsun yanik kalacaktir..

    Aku 1 kere biterse ve yasli bir akuyse (5 yillik mesela) tekrardan kendine gelmesi zor. Akuyu bosaltmak golden shot yapmak gibidir :)

    Tavsiyem yeni bir aku al. Eger ayni problemler devam ediyorsa alternatorun sarj etmiyor demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YEY -- 3 Kasım 2012; 13:55:20 >
  • araç 5 yıllık araç ve hiç kazası yok alırken de tertemizdi. ama bu 4 ayda başıma gelenler yüzünden resmen lanetli araç oldu. allaha çok şükür bu tarz şeyler oluyor büyük kaza geçirmekten kat ve kat iyidir. mesela yey dostum sen o hikayeyi bilmiyosundur belki arabayı aldığım ilk gün çekici çekmişti mesela aracı. lanet daha ilk günden başladı yani anlıyacağın

    akü nekadarlık bilmiyorum aslında. ama sabahtan akşama kadar yanan ışık yeni bir akü olsa bile onu da bitirirdi diye düşünüyorum. sadece anlam veremediğim şey neden şarj olmadığı araba hiç çalışmasa akünün ömrü bitmiş diyeceğim fakat en azından zorda olsa çalışıyor acaba şarj ettirsem problem çözülür mü?
  • Ya simdi 5 yillik aku,eger daha oncede dibine kadar bitme noktasina gelmis ise durum cok dogal. Muhtemelen sarj ettirsen dahi eski performansina gelemeyecektir ki zaten 3-4 saatlik kullanim akuyu baya dolduruyor. Bugune kadar bitmis akulerimden hic hayir gelmedi :) Ama en son 2003 cooper s imin akusu bitmisti, oda taktir edersek 8-9 senelik akuydu :)

    Bu arada aku pahali bisiy degil,kaliteli bir varta 150 lira gibi bisiy olmasi lazim. Mutlu gibi yerli bir markada tercih edebilirsin daha uygundur. Ama tavsiyem akuyu varta al. Akunun performansi yakit tuketimine kadar etki ediyor Malum sarj tutmayan bir aku demek alternatore o kadar yuk bindiren bir aku demektir buda yakit tuketimini artirir.

    Gecen komsu sifir km c 180 nin akusunu degistirdi(delphinin ust seri bir modeliyle), inanilmaz farketti diyor calismasi.(gerci onda ekstra muzik sistemide vardi ama) aracin calismanin&rolantisinin falan kesinlikle farkettigini soyluyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YEY -- 3 Kasım 2012; 15:31:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: g_cakirhan

    YEY: sonradan aldığın r-design direksiyon ve ızgarayı nereden ve ne kadar aldın sorabilir miyim.

    ayrıca arkadaşlar, orta konsolda, radyonun oradan başlayıp vitesin oraya kadar inen metal çerçevenin desenlileri falan oluyor. onlardan gören var mı, serviste değiştirebilirmiyim acaba, nasıl bir fiyat olur ?

    ben logo + ızgarayı sorduumda 600tl fiyat biçmişlerdi volcar'da
  • R izgara farkli degilki..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YEY

    quote:

    Orijinalden alıntı: Furion90

    YEY dostum ben sana kaç defa dedimde bana inanmadın şimdi kendi aracın 3.9 yakıyor inanıyorsundur umarım benim aracında 2.5-3,5 arası yaktıgına
    aracında güzelmiş beyaz rengi c30lara bir türlü yakıştıramamıştım ama snnkinde güzel durmuş
    bodykit sanki farklı gibi doğrumuyum acaba ?r-design paketimi yoksa başka bi bodykit'mi onlar?


    Furion kardesim anlik olarak 2.5 yakmasi mumkun,ayagi gazdan cekincede 0.0 yakiyor :) Bende 0 yakabiliyorum o zaman. Senin dediginin bundan bir farki yok.

    Egerki bana 2.5 litre yakiyorum ben bu arabayla diyorsan. Bunun anlami sudur : benim aracim 100 km de 2.5 litre tuketiyor.

    Bende bunun mumkun olmayacagini,2.5 litre ile 1 depoya 2000 km gitmen gerektigini sana basit hesapla belirtiyorum Ekranda gordugun anlik degerler, oysaki arac hafif yokus yukari 7-8-9 litrelerede cikiyor. Bu demek degilki arac ortalama 10 litre yakiyor :)

    Bu dediklerim sadece ve sadece su kosulda yanlis olur, eger onunde devamli yokus asagi 2000 km yol varsa 2.5 da yakarsin,2 de yakarsin :) Ama o yolun donusunde 8 litre yakacagini ve ortalama tuketimin yine 4-5 civarina gelecegini unutmamalisin

    1 depoya c30 ile kac km gidildi iddiali oldugunu dusunen varsa rakam versin lutfen merak ettim benim rekor istanbul bodrum 1180 km gibi bisiydi.

    Bu arada tuketim degerlerini vermeye devam ediyorum. yukaridaki fotografin devamidir.

    111 km oldu daha ibrede kipirdama yok.Bu depoyu beraber bitireecegiz arkadaslar Haftasonu ortalama biraz artar tabi cadde trafigi kopru trafigi gez toz derken

    R-design sorusuyla ilgili soyle ki benim aracim fabrikadan r-design logosuyla cikmamis. Fakat r design body,pedal takimi ile trafige cikmis :)Servis kayitlarinda aracin bodyli oldugu belirtilmis trafige cikarken.. Bende sonradan r direksiyon ve izgara logosu aldim.




    Buda bonus :) no shop :p

     Volvo'nun yakışıklı delikanlısı; C30 / C30 R Design...


    dostum snn bu jantların ismi ney ve kaç inç ?
    haklısın benim dediğim anlık 2.5 filan
    ama şöyle birşey var aliağadan bornovaya giderken bornova otobanını kullanıyorum orada 1-2 km'lik tünel var yol dümdüz yağ gibi
    ve araç o tünel bitene kadar 2,5 yakıyor oynamıyor bile oynasa bile dahada azalıyor sabit hızda
    abd ve almanyadaki yollar dünyanın en iyi yollarıdır hepiniz bilirsiniz bunu
    o yollar türkiyede olsaydı eğer c30'ların 2.5 olmasa bile 3 yada 3.5 yakıcagına eminim
    ama uzun düz yolda hafif yukarı yada aşagı eğimli yollarda aracım 3-4 arasında gidip geliyor
    egr valfinden olabilirmi acaba dostum çnki sen öyle demiştin yakıt tüketimini azaltır diye?
    şunuda belirtiyim yollar sürekli düz olmadıgı için 1 depoda 2bin km gitmem imkansız yeri geldiginde dedigin gibi 6-7-8lerede çıkıyor
    birde benim araç 6 vites deil ne yazıkki keşke 6 vites olsa




  • Spartacus ,17 inc. Fakat bu goruntuye sadece jantlarla erismek mumkun degil. Yolda duz s40 lari goruyorum bazen bunlar benim jantlarmi yahu diyorum..

    R body+yay+spartacus fena olmuyor ama..

    Bu arada benim arabada 6 ileri degil. 3.5 tutturulur ama dedigin gibi dumduz inissiz cikissiz bir yol ve 90-100 km sabit hizla sabir edecek sofor lazim :)

    http://img502.imageshack.us/img502/1447/dsc021.jpg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan850

    yalnız arkadaşlar acilen sizinle paylaşmam gereken bir durum var.
    gerçekten c30um ile başımızda karabulutlar dolaşıyor bir lanet var ama çözemedim.
    4 gündür sürekli irili ufaklı aksilikler yaşıyorum.

    -3 gün önce dar bir yoldan geçerken kagıt toplayan çingenelerden birinin torbasının metal aksamı arabama sürttü ve köşeden 3e 3 cm lik bir kısmı çizdi(sadece çizik değil boya da attı biraz.

    -2 gün önce sabah arabayı çalıştırdığımda kısa far arızası verdi ve xenonlardan teki çalışmadı bende xenonları kapatarak yani mandalı orta kısma çekerek(sol sarı ışığın zayıf bir şekilde yandığı ayar varya) ve ekstra olarak sisleri açarak çıktım yola. işe geldikten sonra arabayı kapatıp çıktım akşam arabaya geldigimde hala farların yandığını farkettim ve araba çalışmadı. haliyle akü boşalmış. mahalledeki ve ofisteki muhasebecinin yardımıyla vurdurduk arabayı ve çalıştı bende yoluma devam ettim.

    -1 gün önce istanbulda yağmur yağdı burada yaşayanlar kesin yakalanmıştır bir şekilde. ben yine sabah işe geldim sabah güneşliydi hava ve sunroof açık geldim. kontağı kapattım sunroofu kapatma düğmesine bastım ve anahtarı çekip indim arabadan. meğerse anahtarı çekince sunroof tam kapanmamış biraz aralık kalmış akşam işten çıktım birde ne görim koltuklar konsol monsol ıpıslak. bu bardak koyulan oyuklar ise komple su dolmuş. o yağmurda güç bela temizledim falan tekrar çıktım yola.

    bunun gibi daha önceden yaşanmış ufak tefek sıkıntılar da var mesela, sürekli srs hava yastığı arızası veriyor. bir kaç kez sildirdim. ama sürücü koltuğunu ileri geri itince yada şiddetli bir şekilde sarsılınca aşağıda bulunan kablolar temassızlık yapıp bu hatayı veriyormuş. e malumunuz arabalarımız tek kapı inenler binenler falan derken o koltuğu sürekli oynatmak zorunda kalıyorum ve hata daimi bir şekilde ısrarla her seferinde tekrar çıkıyor.

    asıl sormak istediğim daha doğrusu sorunum şu. 2 gün önce akü bitti ve vurdurrarak çalıştırdık demiştim. önceden marşa bir kere bastığımda saniyesinde çalışan araç. şimdi marşa bastığımda önce zorlanıyor duraklıyor göstergelerdeki ışıklar yanıp sönüyor çalışmıcak gibi oluyor 3 4 sanıye zorlandıktan sonra anca çalışıyor. 2 gündür yol alıyorum işe git gel falan toplam 60 km falan yapmışımdır.
    bildigim kadarıyla boşalan akünün dolması gerekiyor araç çalışınca ama benim aracın hala bu şekilde zorlanarak çalışmasının sebebi nedir. aslında sebebi akünün boş olması ama 2 gündür kullanmama ragmen neden dolmadı daha doğrusu dolmasını beklemiyorum ama.hani biraz bile dolması gerekmezmiydi en azından arabayı zorlanmadan çalıştıracak kadar. yani eskisi gibi saniyesinde çalıştırabilecek güce gelmesi gerekmezmiydi.

    dostum moralini bozmak istemem ama sürücü hava yastıgının arıza vermesi
    ya o araç kaza yapmış ve o hava yastıgı patlamıştır yada soket tam tutmuyordur soketin bukadar çabuk çıkmasıda hiç hayıra alamet değil gene aynı kapıya çıkıyor
    bazıları aracı kaza yapsa bile bişekilde sildirebiliyor kaza kaydını
    sen volcarda baktırdınmı aracı alırken?
    akü olayını bende yaşamıştım birgün aracı çalıstırdım tam gidiyordumki anında araç durdu ve bidahada çalısmadı akü 4 yıllıktı doal olarak bitmişti
    mutlu aküye gidip 80amperlik aldım bitane şmdi gayet iyi çalısıyor
    zaten araçta çok fazla elektronik malzeme varsa o araçlara akü değişimi 3 yılda bir yapılmalı
    sen bu aracı volcar'a götür iyice bi baktır vardır bişeyler inş olmaz ama bu arızalar biraz ağıra kaçıyor gibi
    haa bide unutmadan aracın sunroof'unu tamamen kapatmadan asla anahtarı kontaktan çıkarma bekle kapansın sonra çıkar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YEY

    Spartacus ,17 inc. Fakat bu goruntuye sadece jantlarla erismek mumkun degil. Yolda duz s40 lari goruyorum bazen bunlar benim jantlarmi yahu diyorum..

    R body+yay+spartacus fena olmuyor ama..

    Bu arada benim arabada 6 ileri degil. 3.5 tutturulur ama dedigin gibi dumduz inissiz cikissiz bir yol ve 90-100 km sabit hizla sabir edecek sofor lazim :)

    http://img502.imageshack.us/img502/1447/dsc021.jpg

    o sabır bende var anayolda 80'i geçmiyorum diycem dedim bile ama inanmassın diye korkuyorum
    bu yay olayı aklıma yatmıyor dostm niye dersen aracın altını vurmaktan sürtmekten okadar çok korkuyorumki anlatamam
    aracım yaysızken bile xc60 gibi duruyor ve bu haldeyken bile birkeresinde altını sürtmüştüm
    alttan tiz bi ses gelirken benimde içim cızlamıştı resmen
    bnm jantlarda 17 spartacus bayılıyorum bu janta
    etrafımdakiler bu jant ne hiç gzl değil diyorlar ama onlar ne anlar ...




  • Erhan,

    Soketin icin hic yetkili servisler falan ugrasma, direkt maslakta bir airbagciye git soketinin bakimini yapar tamirini ederler.

    Bu bahsettigin sorun tek kapi bmw/minilerin kronik sorunudur mesela. Benimde basima gelmisti ilk cikan minilerde. Fakat daha sonra duzelttiler. Senin araba 07 falansa dogaldir..Ama sorun cozulur sikinti etme


    Yay icinse arabanin altini surtmek dunyanin sonu degil. Malum zaten bu araclarin altini surtunce ne olur nasil arac zarar gorur vs senaryolari araci tasarlayanlar bizden once dusunmustur :) Bu yuzden kablolar hortumlar egzostlar falan hep tunellerde gizlidir. Acikcasi yayli araci olupta altini surtmeyen yoktur ama bugune kadar bir zararini gormedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YEY -- 3 Kasım 2012; 16:01:27 >
  • ben aracı satmayı düşünüyorum zaten hiçbişeyine dokunmicam o yüzden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan850

    akü nekadarlık bilmiyorum aslında. ama sabahtan akşama kadar yanan ışık yeni bir akü olsa bile onu da bitirirdi diye düşünüyorum. sadece anlam veremediğim şey neden şarj olmadığı araba hiç çalışmasa akünün ömrü bitmiş diyeceğim fakat en azından zorda olsa çalışıyor acaba şarj ettirsem problem çözülür mü?

    Sıfır pozisyonunda kontak kapalıyken yanan ampuller led, dolayısı ile enerji tüketimi normal bir ampulün %25i kadar.

    Bunun yanı sıra aracın marş almasının zorlanması da gösteriyor ki akünüz zayıflamış. Şarz ettirmek de çözüm değil değişmesi gerekir.
  • arkadaşlar hepinize verdiğiniz cevaplar için teşekkür edeyim gerçekten çok yardımınız dokunuyor.

    öncelikle akü konusuna açıklık getireyim
    19can84 arkadaşımızın dediği gibi olmuş olay. aracın üzerinde orjinal volvo aküsü duruyormuş hala zamanım olmadığı için anca bak(tır)abildim. sarj etmeyi denediler şarj almadı akü. zaten ömrünü tamamlamış boşalıncada artık belini doğrultamamış yeni akü lazım dedi usta. inci akü bir markayı 220 tl den 200e çekti ama akü fiyatları hakkında en ufak bir fikrim olmadığı için daha sonra geleceğimi söyledim. sizce hangi aküden taktırsam. yey dostum dediğin gibi ise varta uygun gibi duruyor. ama aca arkadaşının taktırdığı delphi nasıldır acaba daha iyi midir? delphi ve vartanın fiyatları ne alemdedir acaba. bu arada bizim araçlardaki aküler 12v 70ampermi yoksa 80 ampermi?

    hava yastığı olayına geleyim
    şimdi arkadaşlar benim araç orjinal fabrika çıkışlı deri değil benden bir önceki sahibi profesyonel olarak aracı mercedeslerde kullanılan suni derilerden kaplatmış. diceksiniz ki bunun hava yastıgı problemi ile ne alakası var. aslında bu tamamen benim yorumum belki hiç alakası olmayabilirde. bu kaplama yapılırken sonuçta koltuklar sökülüyor ediliyor. dolayısıyla koltugun altında bulunan baglantılarında (hava yastıgı klima vs) sökülmesi gerekiyor. o sırada bu kablolar sökülürken hava yastıgı arızası veren kablonun yada ucundaki soketin zarar görmüş olabileceğini düşünüyorum. onu da yine 1000km sonra ki bakımda yaptırmayı düşünüyorum. ama belki de dedigin kadar basit birşeyse (soket değişimi) yey dostum yani şipşak 15 dk da yapılan ucuz maliyetli birşeyse daha önceden de yaptırabilirim belki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan850

    hava yastığı olayına geleyim
    şimdi arkadaşlar benim araç orjinal fabrika çıkışlı deri değil benden bir önceki sahibi profesyonel olarak aracı mercedeslerde kullanılan suni derilerden kaplatmış. diceksiniz ki bunun hava yastıgı problemi ile ne alakası var. aslında bu tamamen benim yorumum belki hiç alakası olmayabilirde. bu kaplama yapılırken sonuçta koltuklar sökülüyor ediliyor. dolayısıyla koltugun altında bulunan baglantılarında (hava yastıgı klima vs) sökülmesi gerekiyor. o sırada bu kablolar sökülürken hava yastıgı arızası veren kablonun yada ucundaki soketin zarar görmüş olabileceğini düşünüyorum. onu da yine 1000km sonra ki bakımda yaptırmayı düşünüyorum. ama belki de dedigin kadar basit birşeyse (soket değişimi) yey dostum yani şipşak 15 dk da yapılan ucuz maliyetli birşeyse daha önceden de yaptırabilirim belki.

    Koltuklarda yük ve pozisyon sensörleri mevcut. (yük sensörü dediğim emniyet kemer uyarısı değil)

    Kaza anında havayastıklarının açılış zamanlaması ve emniyet kemerlerinin ön gergi mekanizması bu sensörlerden gelen verilere göre yapılıyor. Aksi taktirde havayastığı insanların yüzünde patlar kazanın vereceği zarardan daha büyük zarar verirdi veya geç patlar fonksiyonunu yerine getimezdi.

    Muhtemelen döşeme değişirken bu sensörlere zarar verilmiş, araba da o yüzden havayastığı arızası işareti veriyor.




  • YEY Selam,

    Saat 19:24 Yer FULL kurtkoy. %8 indirimli kartimla 3.78 den depoyu fulledim.

    %8 lik indirim kartının olayı nedir? Nasıl temin ettin?

    BP den bugün 49 litre mazot aldım 211 tl verdim. Seninle arasında 25 tl fark ediyor. Bu az para değil.

    Bilgi verirsen sevinirim.
  • Boyle biseydi,gecen yil almistim :) Sanirim oldukca kar yaptim..

    http://www.sehirfirsati.com/deals/tum-turkiye/full-akaryakit-benzin-indirimi/11811122
  • aldığınız yakıtın fişini size veriyorlardır. km.sini vs mümkünse fişin üzerinde bir yere yazmak suretiyle onaylatın.

    yine bu forumda okumuştum, full'den alınan yakıtla ilgili.

    bir sıkıntı çıkarsa en azından bir belgenizin olması mantıklı gibi.

    full akaryakıta dikkat edin derim arkadaşlar.

    kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    aldığınız yakıtın fişini size veriyorlardır. km.sini vs mümkünse fişin üzerinde bir yere yazmak suretiyle onaylatın.

    yine bu forumda okumuştum, full'den alınan yakıtla ilgili.

    bir sıkıntı çıkarsa en azından bir belgenizin olması mantıklı gibi.

    full akaryakıta dikkat edin derim arkadaşlar.

    kolay gelsin.

    Valla diger istasyonlardan alinan yakitlarla ilgili istediginiz kadar fis vs aldirin yinede birsey yaptiramazsiniz. FULL de en azindan garanti sistemi mevcut. Belli zamanda belli depo yakit alinca km bilgiside istenmiyor.

    Birde maalesef bizim millet SHELL alip az gidince sesini cikarmiyor ama full alip az gidince aa FULL soyle kotu boyle kotu diyor. Fazla para verip az yol gitmeyi yediremiyorlar sanirim

    Benim kisisel siralamam OPET MEHMETCIK&ALTUNIZADE MERKEZ + FULL KURTKOYDUR. Ikisini karisikta kullanirim tam depoda kullanirim.Menzil olarak farklari yok hatta bazen FULL daha iyi gidiyor. En cok gittigim yoluda FULL ile yaptim. Zaten yukarida FULL den aldigim yakitla ilgili belgelerle ortalamami ispatladim ve depo bitene kadarda paylasmaya devam edecegim :) Duyrulur.




  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.