Şimdi Ara

Volvo Emniyet Kemerinden Telif Hakkı Almıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
1.154
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Forumda çoğu zaman Geely tarafından alındı diye eleştirilen, Çinli oldu denilen Volvo'nun emniyet kemerinden telif hakkı almadığını biliyor muydunuz? Sonra bu firma neden battı diyorsunuz. Adamlar belki de bu hareketleriyle milyonlarca canı kurtardı.



  • yanlış hatırlamıyorsam patent 20 yıl korumalıdır. 20 yıldan sonra bir buluşu herkes üretebilir. Ha volvonun hiç almamış olması çok örnek bir davranış.
  • geely, volvonun hisselerini alması çok iyi oldu.

    fordun beklettiği birsürü proje çinli diye dalga geçilen adamlar sayesinde hayata geçti.

    otomobilden anlayan volvonun otomobil sektörüne kazandırdıklarını zaten bilir.

    benim gibi volvo severlere 2016 ya kadar 5 yeni araç geleceğini şimdiden müjdeleyebilirim.

    bunlardan biri yeni s40
  • Hade canim emniyet kemeri patentli miymis yok artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  Volvo Emniyet Kemerinden Telif Hakkı Almıyor


    A 3-point belt is a Y-shaped arrangement, similar to the separate lap and sash belts, but unitized. Like the separate lap-and-sash belt, in a collision the 3-point belt spreads out the energy of the moving body over the chest, pelvis, and shoulders. Volvo introduced the first production three-point belt in 1959.[13] The first car with three point belt was a Volvo PV 544 that was delivered to a dealer in Kristianstad on August 13, 1959. However, the first car model to feature the three point seat belt as a standard item was the 1959 Volvo 122, first outfitted with a two-point belt at initial delivery in 1958, replaced with the three point seat belt the following year.[14] The three point belt was developed by Nils Bohlin who had earlier also worked on ejection seats at Saab.[15] Volvo then made the new seat belt design patent open in the interest of safety and made it available to other car manufacturers for free.[16][17]

    Kaynak :http://en.wikipedia.org/wiki/Seat_belt





  • olay bitmiştir
  • Sanki bizim ülke insanı için çok önemli. Bulan adama küfür ediyorlardır; kemer tokasına para verdikleri için...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Sanki bizim ülke insanı için çok önemli. Bulan adama küfür ediyorlardır; kemer tokasına para verdikleri için...

    ya da emniyet kemeri ikaz sesini icat edene
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.