Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (86. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.872
Cevap
33
Favori
277.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jklozan J kullanıcısına yanıt
    Dürüst davranmışlar sadece değişmesine gerek yok evet standartı olması lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karafaki34

    15 günlük üyesiniz 4 mesajınız var hepsi de emrecan volvo florya’nın reklamını yapmak için yazılmış. Bu tür reklam kokan hareketleri kimse yutmaz burda demiştim size beyhude bu çabalarınız.
    İyi yakalamışsınız, gözünüzden kaçmıyor hocam tebrikler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzikalp

    Merhaba,

    Benim aracın da yıllık bakım zamanı geldi. Aracı tahminen 12-13.000 km olduğunda (1 ay sonra) 1.yıl bakımına götüreceğim.

    Polen filtresinin değişip değişmemesi gibi müşterinin tercihine bırakılan bir servis anlayışı hiç görmemiştim diğer kullandığım markalarda.

    Bakım fiyatlarının fahişliğinden ötürü ben de tereddütte kaldım.

    Kesin yaptırmak istediklerim

    * Motor yağı & yağ filtresi
    * Hava filtresi değişimi

    * Polen filtresi değişmeli mi ?
    * Yakıt filtresi değişmeli mi ? Ya da suyu alınmalı mı ?

    Kontrol edilmesini istediklerim.

    * Vites kutusunun yağ kontrolü
    * Buji kontrolü
    * Soğutma sistemi kontrol
    * Ön-arka fren balataları kontrol
    * Far ayarı kontrol
    * Sistemin kontrolü (yazılım güncelleme vs…)
    * Servis aralığının sıfırlanması


    Servis bunların tümünü standart olarak yapıyor mu ? Ya da bunların hepsinin yaptırılması şart mıdır ?

    Alıntıları Göster
    Merhaba, diğerlerinden emin değilim ama Polen Filtresini kendiniz alıp değiştirebilirsiniz garantiyi bozmaz (servisin saçma uyarılarına aldırış etmeyin). Balatalarla ilgili olarak da ilk bakımı 30000 km olan bi aracın balatalarını 15-20 bin km de değiştirmenin saçmalığı apaçık ortada iken balatalara bakıp "bunun 30 bine kadar yolu var..." (hatta belki de 2. bakımda değişiyorsa 50 bini de geçebilir) veya balataları da görüp "sonraki bakıma..." diyebilirsiniz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzikalp

    Valla becerebileceğimi bilsem ben de değiştiririm . Bir videosunu felan bulabilirsem bakıcam.

    Satın almam gereken model markayı da yazabilir misiniz ?
    Polen Filtresi Değişim İşlemi için aşağıdaki videolara ulaştım, içlerinden en az biri işimizi görür gibi (internette yavaş biraz videolara bakamadım henüz). Ama olur da bunlardan bi sonuç çıkmazsa "volvo s60 cabin filter replacement" yazıp çıkan sonuçlardan en son yıllara ait olanlara bakabilirsiniz.

    https://www.youtube.com/watch?v=z-RzyUS0oAY

    www.youtube.com/watch?v=R5LVcapYiQw

    https://www.youtube.com/watch?v=QC3GBtjLDeY

    Bu arada filtre olarak arkadaşlar (Volvo S60 forumundaki) şu ürünü önerdiler (!CUK modeli, CU değil, aman dikkat):

    Selamlar...

    Mann CUK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jhudaverdi -- 5 Mart 2019; 23:54:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jklozan

    denizli yetkili servisi arayıp ilk bakım için fiyat sordum 1.200 tl olduğunu sadece motor yağı ve yağ filtresinin değişeceğini söyledi telefonda diğer servislerin 1.900 tl fiyat verdiğini ve motor yağı yağ filtresi polen filtresi hava filtresi ve karter tapasının değişmesi gerektiğini söyledim aracınız 8.000 km geçmediği için gerek yok dedi. şimdi bu nası bi uygulama arkadaşlar burası dünyaca ünlü kurumsal bi yer değil mi ben anlamadım herkes kafasına göre bir şey söylüyor bunun bi kuralı olmaz mı. hem fiyat olarak hem de değişen parça olarak ciddi fark var bu konuyla ilgili olarak net bilgisi olan var mı Volvo Türkiye ye mail atmayı düşünüyorum.
    Gerçekten de Volvo gibi bir markaya yakışmayan, dahası Arkas gibi Kurusal Servislere de bulaşan ve markanın müşteri gözündeki değerini büyük oranda düşürüp ilk fırsatta (garanti bitince) özel servislere kaçmalarına neden olan yaklaşımlar bunlar :( Volvo Türkiye bu soruna bir çözüm bulur mu ya da bu olay ilgililerin önüne gider mi mi emin değilim ama Sayın Sabri Bey (@ssozen11) buradan sesimizi duyarsa en azından mantıklı bir açıklama yapar diye düşünüyorum. Kendisi daha önceden gördüğüm kadarıyla müşteri şikayetlerine son derece hassas yaklaşan biri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jhudaverdi

    Gerçekten de Volvo gibi bir markaya yakışmayan, dahası Arkas gibi Kurusal Servislere de bulaşan ve markanın müşteri gözündeki değerini büyük oranda düşürüp ilk fırsatta (garanti bitince) özel servislere kaçmalarına neden olan yaklaşımlar bunlar :( Volvo Türkiye bu soruna bir çözüm bulur mu ya da bu olay ilgililerin önüne gider mi mi emin değilim ama Sayın Sabri Bey (@ssozen11) buradan sesimizi duyarsa en azından mantıklı bir açıklama yapar diye düşünüyorum. Kendisi daha önceden gördüğüm kadarıyla müşteri şikayetlerine son derece hassas yaklaşan biri

    Alıntıları Göster
    Syn ssözen o zamanlar servislerden sorumlu genel müdürdü. Şimdi genel müdür oldu. Burayı okuduğundan eminim ama yazmıyor. Yazmamasıda normal hak veriyorum. Belki özekden sizle irtibata geçebilir.

    Forumun en eskikerinden biriyim eskiker bilir servis mücadekesini çok verdim. Artık servislerle ilgili çok yazmıyorum. Eksikler çok fazla lakin ya beceremiyorlar ya da ellerinden gelen bu kadar. Bence ikinci şık.

    Beğenmediğiniz fiat ve renaultta tüm servislerde aynı yağ selina ve elf kullanılır.
    Volvoda castrol, shell ve mobil kullanılır. Yağ markasını değiştirmek araçlar için istenen bir durum değildir. Değiştirilirse fulash işlemi yapılmalıdır.
    Servisler arasında aynı bakım için fiyat farkı 500 tl ye kadar çıkmaktadır. Bu da her seferinde kazıklandım mı acaba diye insanı düşündürmektedir.
    Ben tüm bunları görerek 1 yaşında aldığım aracımı servise götürmedim.(size de öyle yapın demiyorum)
    Ayrıca malesef tüm Türkiye'de ve tüm markalarda avrupa bakım aralıklarının neredeyse yarısında parça değişmektedir.
    Size tavsiyem aracı zor şartlarda kullanmıyorsanız eu katoloğunu bulun ve orda ki değişimlere uyun emin olun bugüne kadar ben hiçbir sorunla karşılaşmadım.(19 yıldır volvom var)
    Para ve araç sizin benim ki sadece tavsiye. Ama 20 binde ki aracın iridium( normal bujilerden 2 kat uzun ömürlüdür) bujilerini değiştirmeye kalkan servisleri duydukça bunlar ithal parça milli servetimizi(paramızı) çöpe atıyoruz diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Syn ssözen o zamanlar servislerden sorumlu genel müdürdü. Şimdi genel müdür oldu. Burayı okuduğundan eminim ama yazmıyor. Yazmamasıda normal hak veriyorum. Belki özekden sizle irtibata geçebilir.

    Forumun en eskikerinden biriyim eskiker bilir servis mücadekesini çok verdim. Artık servislerle ilgili çok yazmıyorum. Eksikler çok fazla lakin ya beceremiyorlar ya da ellerinden gelen bu kadar. Bence ikinci şık.

    Beğenmediğiniz fiat ve renaultta tüm servislerde aynı yağ selina ve elf kullanılır.
    Volvoda castrol, shell ve mobil kullanılır. Yağ markasını değiştirmek araçlar için istenen bir durum değildir. Değiştirilirse fulash işlemi yapılmalıdır.
    Servisler arasında aynı bakım için fiyat farkı 500 tl ye kadar çıkmaktadır. Bu da her seferinde kazıklandım mı acaba diye insanı düşündürmektedir.
    Ben tüm bunları görerek 1 yaşında aldığım aracımı servise götürmedim.(size de öyle yapın demiyorum)
    Ayrıca malesef tüm Türkiye'de ve tüm markalarda avrupa bakım aralıklarının neredeyse yarısında parça değişmektedir.
    Size tavsiyem aracı zor şartlarda kullanmıyorsanız eu katoloğunu bulun ve orda ki değişimlere uyun emin olun bugüne kadar ben hiçbir sorunla karşılaşmadım.(19 yıldır volvom var)
    Para ve araç sizin benim ki sadece tavsiye. Ama 20 binde ki aracın iridium( normal bujilerden 2 kat uzun ömürlüdür) bujilerini değiştirmeye kalkan servisleri duydukça bunlar ithal parça milli servetimizi(paramızı) çöpe atıyoruz diyorum.

    Alıntıları Göster
    Evet hocam servis vb. konulardaki mücadelenizi ve yararlı tavsiyelerinizi takip ediyorum birkaç yıldır. Olayı gayet iyi özetlemişsiniz. Garanti bozulmasın diye 2 kat para ödeyip yetkili servise götürüyoruz arabayı ama sonuç? Tırnakları kırılan 1 bagaj içi plastik tutacağı bile kullanıcı hatası diye değiştirmeyen Arkas gibi saygın bir firma bünyesindeki yetkili servis (Grup Volvo'yu düşünmüyorum bile). Biraz da düşüncem iyi niyet garantisi kapsamında beklenmedik sorunlar çıkarsa yardımcı olma ihtimalleri ama bu manzara karşısında pek de yardımcı olacaklarını sanmıyorum. Bi güm kafam bozulup garanti içinde bakım için özel servisin yolunu tutarsam şaşırmam herhalde :)




  • Dün akşam Volvo Türkiye ye aşağıdaki maili attım cevap gelirse sizinle paylaşırım

    Merhaba,

    1 yılını dolduran 2018 model aracımın ilk bakımını yaptırmak için Volvo yetkili servisleriyle yaptığım görüşmeler neticesinde bazı yetkili servislerin aracımın kilometresinin düşük olması sebebiyle sadece motor yağı ve yağ filtresinin değişmesinin yeterli olduğunu söylerken bazı yetkili servisler ise motor yağı, yağ filtresi, benzin filtresi, karter tapası, hava filtresi ve polen filtresi gibi birçok parçanın değişmesi gerektiğini belirtiyor.

    Zaten yüksek fiyatlar sebebiyle yetkili servisi tercih eden kullanıcıların sayısı azken bu tür çelişkilerin daha fazla kazanç sağlamak adına iyi niyetli davranılmadığı düşüncesini akıllara getirerek firmanızın kurumsal kimliğine ve Volvo markasına zarar verdiğini, internet üzerinden görüştüğüm yüzlerce Volvo kullanıcısı adına belirtmek isterim.

    Hangi yıl veya kilometrede hangi parçaların değişeceğine dair standart bir çizelge veya uygulama yok mudur? Resmi internet sitenizde bu konuda açık ve net bilgi verilmesinin doğru olacağı düşüncesindeyim.

    Yetkili servis tarafından motor yağı haricinde diğer parçaların durumunun iyi olduğu tespit edilirse değişmesine gerek olmadığına karar verilebilir mi ve bu durum aracı garanti kapsamından çıkarır mı?

    hususlarında yardımlarınızı rica ederim.

    İyi çalışmalar.




  • jhudaverdi kullanıcısına yanıt
    Teşekürler. Sağolun desteğiniz için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jklozan

    Dün akşam Volvo Türkiye ye aşağıdaki maili attım cevap gelirse sizinle paylaşırım

    Merhaba,

    1 yılını dolduran 2018 model aracımın ilk bakımını yaptırmak için Volvo yetkili servisleriyle yaptığım görüşmeler neticesinde bazı yetkili servislerin aracımın kilometresinin düşük olması sebebiyle sadece motor yağı ve yağ filtresinin değişmesinin yeterli olduğunu söylerken bazı yetkili servisler ise motor yağı, yağ filtresi, benzin filtresi, karter tapası, hava filtresi ve polen filtresi gibi birçok parçanın değişmesi gerektiğini belirtiyor.

    Zaten yüksek fiyatlar sebebiyle yetkili servisi tercih eden kullanıcıların sayısı azken bu tür çelişkilerin daha fazla kazanç sağlamak adına iyi niyetli davranılmadığı düşüncesini akıllara getirerek firmanızın kurumsal kimliğine ve Volvo markasına zarar verdiğini, internet üzerinden görüştüğüm yüzlerce Volvo kullanıcısı adına belirtmek isterim.

    Hangi yıl veya kilometrede hangi parçaların değişeceğine dair standart bir çizelge veya uygulama yok mudur? Resmi internet sitenizde bu konuda açık ve net bilgi verilmesinin doğru olacağı düşüncesindeyim.

    Yetkili servis tarafından motor yağı haricinde diğer parçaların durumunun iyi olduğu tespit edilirse değişmesine gerek olmadığına karar verilebilir mi ve bu durum aracı garanti kapsamından çıkarır mı?

    hususlarında yardımlarınızı rica ederim.

    İyi çalışmalar.
    Değerli müşterimiz,

    Bakım için size telefonda verilen bilgiler, genel olarak ilk bakımda değişen parça bilgileri ve bu parçaların ortalama fiyat bilgileridir. Net olarak bakım bedelinin belirlenebilmesi için öncelikle aracınız üzerinde fizikî kontrollerin yapılması ve değişmesi gereken parçaların tespit edilmesi gerekmektedir.

    Normal şartlarda ilk bakım esnasında yakıt filtresinin mutlaka değiştirilmesi gerekmekle birlikte, sizin aracınızın km si oldukça düşük olduğundan, yakıt filtresinin değişimi gerekli olmayabilir. Ancak Yetkili Servis tarafından aracınızın fizikî durumu kontrol edildikten sonra değişim gerekip gerekmediğine kesin olarak karar verilebilir.

    Volvo Car Türkiye tarafından belirlenen yedek parça ve işçilik fiyatları sabit olup, yetkili servislerimizin bu fiyatlar üzerinden indirim uygulayıp uygulamamasına veya hangi oranda indirim uyguladığına, Rekabet Hukuku gereği bizim müdahale etme olanağımız bulunmamaktadır.

    Hangi otomobil modelimizin, hangi yıl veya kilometrede hangi parçalarının değişeceğine dair standart bir çizelge veya uygulama şu anda mevcut değildir ancak bu konuda çalışmalarımız devam etmektedir. Süreç sonuçlandırıldığı zaman web sitemizde bu bilgi yer alacaktır.

    Yetkili Servis tarafından motor yağı ve yağ filtresi haricinde diğer parçaların durumunun iyi olduğu tespit edilirse, değişmesine gerek olmadığına karar verilebilir ve bu durum aracı garanti kapsamından çıkarmaz.

    Bilgilerinize sunar, iyi günler dileriz.
    Saygılarımızla.
    Volvo Car Asistans




  • jklozan J kullanıcısına yanıt
    Hangi yıl veya kilometrede hangi parçaların değismesi gerektigi yada tavsiye edildigine dair bir çizelgeye bende cok ihtiyac duyuyorum. bazi konularda kullaniciya bagli tabi. 20 binde balatayi somuren olabilecegi gibi 50bin e kadar gerektirmeyecek kiside olabilir. yetkili servise dun 60bin icin girdim. polen filtresi degistirmeyin dedim. yag degisimi ucretsiz, yuzde 20 parca ve iscilik indirimiyle 1060tl fatura cikarttilar standart bakim paketi icin.. yag dahil olsa 1500 lira.. volvo s60 cok ust segment bir araba sayilmaz dolayisiyla yetkili servis ucretlerini gozden gecirmeleri gerek yoksa ben bir sonraki serviste gitmemeyi dusunuyorum.. eskiden bekleme salonunda iki kurabiye olurdu onu da kaldirmislar zaten :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jklozan

    Dün akşam Volvo Türkiye ye aşağıdaki maili attım cevap gelirse sizinle paylaşırım

    Merhaba,

    1 yılını dolduran 2018 model aracımın ilk bakımını yaptırmak için Volvo yetkili servisleriyle yaptığım görüşmeler neticesinde bazı yetkili servislerin aracımın kilometresinin düşük olması sebebiyle sadece motor yağı ve yağ filtresinin değişmesinin yeterli olduğunu söylerken bazı yetkili servisler ise motor yağı, yağ filtresi, benzin filtresi, karter tapası, hava filtresi ve polen filtresi gibi birçok parçanın değişmesi gerektiğini belirtiyor.

    Zaten yüksek fiyatlar sebebiyle yetkili servisi tercih eden kullanıcıların sayısı azken bu tür çelişkilerin daha fazla kazanç sağlamak adına iyi niyetli davranılmadığı düşüncesini akıllara getirerek firmanızın kurumsal kimliğine ve Volvo markasına zarar verdiğini, internet üzerinden görüştüğüm yüzlerce Volvo kullanıcısı adına belirtmek isterim.

    Hangi yıl veya kilometrede hangi parçaların değişeceğine dair standart bir çizelge veya uygulama yok mudur? Resmi internet sitenizde bu konuda açık ve net bilgi verilmesinin doğru olacağı düşüncesindeyim.

    Yetkili servis tarafından motor yağı haricinde diğer parçaların durumunun iyi olduğu tespit edilirse değişmesine gerek olmadığına karar verilebilir mi ve bu durum aracı garanti kapsamından çıkarır mı?

    hususlarında yardımlarınızı rica ederim.

    İyi çalışmalar.
    Hocam gerçekten harika ve konuyu güzelce özetleyen bir mail olmuş, ellerinize sağlık Sonucu ben de merakla bekliyorum, özellikle de adam akıllı bi çizelge bulunmaması büyük bir eksiklik ya da kolpacılık :)))




  • Bir ingilizce mail hazırlasam tüm bu abuklukları anlatsam farklı servislerde farklı yağların kullanıldığını, fiyatlar konusunda çok fazla fiyat farkı olduğunu,(serbest fiyat ekonomisi başka markalarda yok mu fiyatlar hep aynı) daha hangi km de hangi parça değileceğinin bir çizelgesi dahi olmadığını. Sanayide ki dükkan usulü bir sistem ile devam ettiklerini(bunu anlamayabilirler), Yıkanmadan teslim edilen araçları vs vs vs
    Volvo sweden bu işe ne der acaba.
    Bana böyle bir mail gelse doğru mu diye arştırtır. Ve gerekli yaptırımları uygulardım.

    Binlerce dolar maaş alan yöneticeler alt pozisyona gerekli talimatları verip yaptırtacaksın , bu kadar basit.
    Mesela polen filtresine 2 yıl 30 bin km hangisi önce dolarsa değişecek şeklinde bir çizelge yaptırtacak.
    Yaptırmazsan 3 bin km deki aracın polen filtresini değiştirmeye kalkarlar müşterin mağdur olur.

    Ciddi ciddi galiba volvo globale ingilizce bir mail atacağım

    Edit: volvo prime kandırmacasınıda eklemeden olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 7 Mart 2019; 19:35:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    Bence örnek maili siz oluşturun, biz de atarız maili hocam. Adamlar araştırır belki.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    Yazarsanız buraya da ekleyin. Hepimiz göndeririz.
  • İnşallah yapınca eklerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    Siz yazınca hepimiz atarız,belki işe yarar. Servislerin kalitesizliği yüzünden Volvo,çok müşteri kaybediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    Ben daha önce Volvo Türkiye ye mail attım cevap veren olmadı sonra bende isveç adresine İngilizce mail atmıştım orjinal deri bakım ürününü bulamadım ne kullanacam diye şimdi düşününce biraz saçma bi konu için mail atmışım adamlar hemen dönüş yaptı maili Volvo Türkiye ye ilettiler bizimkiler de sağolsun böyle dürtünce hemen cevap verdi. servis ve bakım konusu daha önemli bunun için mail atılabilir. yurtdışında kurumsal kimliğe ve müşteriye daha çok önem veriliyo o yüzden oradan gönderilecek bir uyarı Türkiye de bazı şeyleri değiştirebilir belki. gerçi asıl sahibi çinliler oldu mail atarken bilgiye de çinlileri mi koysak acaba

    isveçten gelen cevabı da aşağıda paylaşayım sizlerle

    Thank you for contacting Customer Experience Operations at Volvo Cars.

    To be of assistance to you, I have forwarded your email to Volvo Car Turkey for their immediate investigation as they are best placed to assist you and who are responsible for all our products in your country. Our representatives there will update you accordingly.

    You may rest assured that Volvo Car Corporation, together with our local representatives, monitor each case to ensure it is handled efficiently, with the objective of providing our customers with a satisfactory conclusion.

    Once again, thank you for bringing this to our attention.

    Kind regards,


    Anne-Laure
    Global Customer Care Specialist
    T +46-31-325-00-77 cxo@volvocars.com

    VOLVO CAR CORPORATION
    Customer Experience Operations
    Dept. 57411 RBV1
    SE-405 31 Göteborg, Sweden
    volvocars.com
    Registered Office Göteborg, Sweden
    Registration No. 556074-3089
    This email message and any attachments may contain confidential information and may be privileged. If you are not the intended recipient or otherwise not authorized to receive this message, you are prohibited to use, copy, disclose or take any action based on this email or any information contained herein. If you are not the intended recipient, please advise the sender immediately by replying to this email and permanently delete this message and any attachments from your system.





  • Annem kayseri'de oturduğu için her yaz uğrarım yine bu sene volvo yine kapanmış. Bu kayseride açılıpta kapatılan 2. Volvo satış, servis noktası. Türkiye.nin en büyük şehirlernden birinde tutunamıyorsun ne kadar garip değil mi?
    Volvo global türkiye satışlarında ve servislerinde bir aksilik olduğunu neden göremiyor anlamadım. Özel sektör insana kolay para vermez, sorunları çözecek persenel ister.
    İphone kullananlar bazen şunu der (hiç kullanmadım) herhangi bir sorunda yenisini gönderiyorlar. Yani sırf müşteri memnuniyetinden kullanan var.
    Ama biz aracımızı ilk aldığımızda yetki verilen ford (volvo yetkili servis)erzurum cındıllı otomotive 2013 te uğradığımızda ecoboostların bakımı nedir diye sorunca aracın ford ise 450 volvo ise 900 tl cevabını alınca volvo servis maceramız başlamadan bitti.
    Arkadaş göz göre göre tamamen aynı parçalar kullanarak yapılan bakıma önde amblem volvo diye 450 (şimdinin 1000 tlsi) tl fazla vermek beni rahatsız etmez diyemedim.

    O zamanın servislerden sorumlu şimdinin genel müdürü sabri sözen sadece bizim giderlerimiz fazla diye açıklama yapmıştı.
    Ve o sıralar formda bulunan vazı şakşakçılar sabri beye alkış tutmuştu.
    Şimdi onlardan kimse kalmadı. Ve aynı şakşakçılığı yapan bir kişi elektronik arıza yüzünden servis politikasını eleştirmişti. Bende huyum kurusun söylemeden duramam eski yazısını arşivden bulup buraya yapıştırmıştım.
    En azından biraz düzelene kadar bazı hususları yazmaya devam edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet istanbul da 100.000 bakımı için iki servisi aradım yetkili Evo volvo ve Çekmeköy taşdelen volvo ikiside tüm filtrelerin değişeceğini ve motor yağını söyledi 2500-2600 civarı rakam verdi Mart sonuna kadar prime kampanyası olduğu belirtip 1500 ile 1600 civari bir rakam verdiler. Triger kayışının 4 seneyi geçtiğini belirttiğimde iki servisde 120.000 km veya 8 sene içerisinde değişeceğini bu limit içinde olmadığım için gerek olmadığını söylediler.

    Maslak da özel servisi aradım forumda da önerilen iyi yorumları olan 700 TL fiyat verdi mazot ve polen filtresi hariç bunlar 30.000 km de değişiyorlarmış ben hepsinin değişmesini istediğimde 1100 TL fiyat verdi. Bilgisayar ile checkup da dahilmiş.

    Yetkili servisde sanırım ücretsiz yazılım güncellemesi de yapılıyor ama emin değilim biraz düşüneyim 500 TL orjinal filtre ve yetkili servis güvencesi için verilirmi emin olamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realturk -- 9 Mart 2019; 21:5:18 >
  • 
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.