Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (63. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.876
Cevap
32
Favori
280.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yılda 10bin km yapsanız maksimum 2 bilemedin 3 kere gidiliyor garanti şartlarında servise, onun tutarıda 400 700 400 tl şeklinde oluyor, 2 sene içinde 1,5 2k gibi bir ücret çok fazla değil bence, daha sonra özel servislere yönelebilirsiniz...
    evet denildiği gibi tekrar bir tartışma başlasın istemiyorum ama malesef volvo servis ücretleri pahalıdır, üstüne kısa bakım aralıkları eklenince özel servislere gitmek kaçınılmaz oluyor
  • merhabalar,

    yıllık bakımı gelen aracımı geçenlerde yetkili servise götürdüm, bu vesileyle de bugüne kadarki yetkili servis ile ilgili tecrübelerimi paylaşmak isterim:

    Aracım 2012 Volvo S60 T4, Temmuz 2012'de alındı.

    1. Bakım:
    2013 Temmuz, 16bin KM.
    Maslak Evo.

    Yapılanlar:
    Eksoz uclarından bir tanesini geri geri gelirken kaldırıma değdirip eğmiştim, düzeltildi.
    Deri Koruma
    Hava Filtresi
    Motor Yağı
    Yağ Filtresi
    Ön Cam Silecekleri değişti.

    626 TL

    2. Bakım:
    2014 Temmuz, 28bin KM.
    Maslak Evo.

    Yapılanlar:
    Deri Koruma
    Hava Filtresi
    Motor Yağı
    Yağ Filtresi
    Polen Filtresi
    Benzin Filtresi
    Fren Hidroliği
    Ön-Arka Fren Balataları (arka bitmiş, ön bitmek üzereymiş)

    1800 TL (800TL'si balatalar)

    Anladığım kadarıyla döviz kurunun artması bizim servis maliyetlerine ciddi etki etmiş.
    Muhtemelen hala Mercedes & BMW'den daha düşüktür bakım maliyetleri Volvo'da ama bir sonraki serviste internet üzerinden alıp yetkili servise sadece işçilik farkı ödeyerek bakım yoluna gitmeyi ciddi ciddi düşünmeye başladım.

    saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: razi5000



    2. Bakım:
    2014 Temmuz, 28bin KM.
    Maslak Evo.

    Yapılanlar:
    Deri Koruma
    Hava Filtresi
    Motor Yağı
    Yağ Filtresi
    Polen Filtresi
    Benzin Filtresi
    Fren Hidroliği
    Ön-Arka Fren Balataları (arka bitmiş, ön bitmek üzereymiş)

    1800 TL (800TL'si balatalar)

    Anladığım kadarıyla döviz kurunun artması bizim servis maliyetlerine ciddi etki etmiş.
    Muhtemelen hala Mercedes & BMW'den daha düşüktür bakım maliyetleri Volvo'da ama bir sonraki serviste internet üzerinden alıp yetkili servise sadece işçilik farkı ödeyerek bakım yoluna gitmeyi ciddi ciddi düşünmeye başladım.

    saygılar..

    Fiyatlar uçmuş.
  • razi5000 R kullanıcısına yanıt
    en azından balatalarınızı dışarda halletseydiniz 400-500 tl daha ucuza çıkardınız (bunu garanti dışı saymıyolar bildiğim kadarıyla) ama rutin bakımı da 1000 tl bana çok geldi
  • Herkese Merhaba;
    Geçen yıl 08 model 110 km'de V50 alarak bende aranıza katıldım. Ailem 4 kişi olmasından dolayı özellikle V50 aldım. Ve son derece memnunum. Servis bazlı sıkıntılar ve elim birazda anahtar tutmasından dolayı bazı değişimleri/ bakımları kendim yapıyorum. Sitenin altındaki otopark buna müsait olunca herşey rahat oluyor. Tabi bazı şeyler tecrübe ederek öğrendiğimde oluyor. Mesela polen filtresi değişimi için kolay olsun diye pedalı komple söktüm, işim çok kolay oldu. Bu arada radyodan müzik dinlediğim için kontakta açıktı. Cihazı makinaya bağlayınca hemen beni ispiyon etti :) PEDAL SENSÖR ARIZASI diye. Halbuki pedalda problem yok ama söktüğüm ve iletişim kesilince arıza ikazı verdi. Maf sensörünü temizlediğim, DPF değişimi yaptığım falan herşey ortaya çıktı :)) Usta; bana dönüp -Abi sen ne yaptın biz nereden ekmek yiyeceğiz dedi :) E ne yapayım bazen işçilikten kaçıyorum dedim. Haklisin dedi. Yazılanları el verdiğince okudum. Parça konusunda Ford'lar ile aynı parçaları kullanmak süper şansımız. Parçacıya iki defa gittim. İlk gittiğimde Volvo'nun yağ-hava filtresi fiyatını sordum ve parçalara baktım. Daha sonra gittiğimde Ford için aynı parçaları sordum ve göstermesini istedim. İkisindede aynı parçaları çıkardı ve Volvo için sorduğumda fiyatta yaklaşık %20 fazla fiyat söyledi. Yani siz siz olun eğer parçayı biliyorsanız Volvo için alıyorum demeyin. Ford için ... istiyorum deyin. Partikül filtresini şimdiye kadar kendi aracım dahil olmak üzere 8 araçta değiştirdim. Ve bu konuda kendimi geliştirdim. Arızanın sebebi, çözümü ve neler başımıza geliyor türünden sorulara cevap verebilirim. Servislerde 3.000 tl olan parça değişiminden bahsediyorum. Artık km'ler yavaş yavaş DPF değişimine gelenler için yararlı bilgilerim var. ve Paylaşmaya hazırım... Herkese saygılarımla...




  • Syn ssr206 çok güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: razi5000

    merhabalar,

    yıllık bakımı gelen aracımı geçenlerde yetkili servise götürdüm, bu vesileyle de bugüne kadarki yetkili servis ile ilgili tecrübelerimi paylaşmak isterim:

    Aracım 2012 Volvo S60 T4, Temmuz 2012'de alındı.

    1. Bakım:
    2013 Temmuz, 16bin KM.
    Maslak Evo.

    Yapılanlar:
    Eksoz uclarından bir tanesini geri geri gelirken kaldırıma değdirip eğmiştim, düzeltildi.
    Deri Koruma
    Hava Filtresi
    Motor Yağı
    Yağ Filtresi
    Ön Cam Silecekleri değişti.

    626 TL

    2. Bakım:
    2014 Temmuz, 28bin KM.
    Maslak Evo.

    Yapılanlar:
    Deri Koruma
    Hava Filtresi
    Motor Yağı
    Yağ Filtresi
    Polen Filtresi
    Benzin Filtresi
    Fren Hidroliği
    Ön-Arka Fren Balataları (arka bitmiş, ön bitmek üzereymiş)

    1800 TL (800TL'si balatalar)

    Anladığım kadarıyla döviz kurunun artması bizim servis maliyetlerine ciddi etki etmiş.
    Muhtemelen hala Mercedes & BMW'den daha düşüktür bakım maliyetleri Volvo'da ama bir sonraki serviste internet üzerinden alıp yetkili servise sadece işçilik farkı ödeyerek bakım yoluna gitmeyi ciddi ciddi düşünmeye başladım.

    saygılar..

    bende 22 binde 2. bakıma gittiğimde balatalar için aynı, birebir aynı şeyi söylediler değişirtmedim. dışarda özel bir serviste gösterdim
    -abi balatalar daha yeni %50 olmuş dediler, ve araç 28 bine girmek üzere hala orjinal balatalar duruyor. Ayağın frende gez yine 20 binde balata bitmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkancanikli

    quote:

    Orijinalden alıntı: razi5000

    merhabalar,

    yıllık bakımı gelen aracımı geçenlerde yetkili servise götürdüm, bu vesileyle de bugüne kadarki yetkili servis ile ilgili tecrübelerimi paylaşmak isterim:

    Aracım 2012 Volvo S60 T4, Temmuz 2012'de alındı.

    1. Bakım:
    2013 Temmuz, 16bin KM.
    Maslak Evo.

    Yapılanlar:
    Eksoz uclarından bir tanesini geri geri gelirken kaldırıma değdirip eğmiştim, düzeltildi.
    Deri Koruma
    Hava Filtresi
    Motor Yağı
    Yağ Filtresi
    Ön Cam Silecekleri değişti.

    626 TL

    2. Bakım:
    2014 Temmuz, 28bin KM.
    Maslak Evo.

    Yapılanlar:
    Deri Koruma
    Hava Filtresi
    Motor Yağı
    Yağ Filtresi
    Polen Filtresi
    Benzin Filtresi
    Fren Hidroliği
    Ön-Arka Fren Balataları (arka bitmiş, ön bitmek üzereymiş)

    1800 TL (800TL'si balatalar)

    Anladığım kadarıyla döviz kurunun artması bizim servis maliyetlerine ciddi etki etmiş.
    Muhtemelen hala Mercedes & BMW'den daha düşüktür bakım maliyetleri Volvo'da ama bir sonraki serviste internet üzerinden alıp yetkili servise sadece işçilik farkı ödeyerek bakım yoluna gitmeyi ciddi ciddi düşünmeye başladım.

    saygılar..

    bende 22 binde 2. bakıma gittiğimde balatalar için aynı, birebir aynı şeyi söylediler değişirtmedim. dışarda özel bir serviste gösterdim
    -abi balatalar daha yeni %50 olmuş dediler, ve araç 28 bine girmek üzere hala orjinal balatalar duruyor. Ayağın frende gez yine 20 binde balata bitmez


    Aynen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben aracımı aldığımda 19 aylık araç 80 bindeydi ve servis bakımlıydı servis kayıtlarını incelediğimizde balataların değişmemiş olduğunu gördük bitmek üzereydi. Tamam araç genelde uzun yolda kullanılmış 80 bin çok iyi bir rakam ama 20 binde de balata bitmez
    Ön ve arka balata(TRW) 0-30 mobil 1 yağ hava filtresi yağ filtresi polen filtresini ankara da özel serviste 600 tl ye yaptırdım 1.5 sene önce balatalar umarım ses yapmaz deye düşündüm bir sıkıntı çıkmadı
    Balataları sizde kontrol edebilirsiniz bu tür konularda çok aceleci olmamak lazım zaten balata bitmeden önce kenarındaki metal ince çubuk diske değerek ses çıkartıyor size diyor ki değiştir yoksa balata bitecek disk çizilmeye başlayacak güvenli fren yapamayacaksın diye uyarıyor
    Yazık günah milli serveti çöpe atıyoruz yarı ömrü ancak dolmuş balataları
    Edit: bu fiyatın içinde 4 litre de antifiriz ve değişim işçiliği var unutmuşum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 20 Temmuz 2014; 11:36:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Ben aracımı aldığımda 19 aylık araç 80 bindeydi ve servis bakımlıydı servis kayıtlarını incelediğimizde balataların değişmemiş olduğunu gördük bitmek üzereydi. Tamam araç genelde uzun yolda kullanılmış 80 bin çok iyi bir rakam ama 20 binde de balata bitmez
    Ön ve arka balata(TRW) 0-30 mobil 1 yağ hava filtresi yağ filtresi polen filtresini ankara da özel serviste 600 tl ye yaptırdım 1.5 sene önce balatalar umarım ses yapmaz deye düşündüm bir sıkıntı çıkmadı
    Balataları sizde kontrol edebilirsiniz bu tür konularda çok aceleci olmamak lazım zaten balata bitmeden önce kenarındaki metal ince çubuk diske değerek ses çıkartıyor size diyor ki değiştir yoksa balata bitecek disk çizilmeye başlayacak güvenli fren yapamayacaksın diye uyarıyor
    Yazık günah milli serveti çöpe atıyoruz yarı ömrü ancak dolmuş balataları





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssr206

    Herkese Merhaba;
    Geçen yıl 08 model 110 km'de V50 alarak bende aranıza katıldım. Ailem 4 kişi olmasından dolayı özellikle V50 aldım. Ve son derece memnunum. Servis bazlı sıkıntılar ve elim birazda anahtar tutmasından dolayı bazı değişimleri/ bakımları kendim yapıyorum. Sitenin altındaki otopark buna müsait olunca herşey rahat oluyor. Tabi bazı şeyler tecrübe ederek öğrendiğimde oluyor. Mesela polen filtresi değişimi için kolay olsun diye pedalı komple söktüm, işim çok kolay oldu. Bu arada radyodan müzik dinlediğim için kontakta açıktı. Cihazı makinaya bağlayınca hemen beni ispiyon etti :) PEDAL SENSÖR ARIZASI diye. Halbuki pedalda problem yok ama söktüğüm ve iletişim kesilince arıza ikazı verdi. Maf sensörünü temizlediğim, DPF değişimi yaptığım falan herşey ortaya çıktı :)) Usta; bana dönüp -Abi sen ne yaptın biz nereden ekmek yiyeceğiz dedi :) E ne yapayım bazen işçilikten kaçıyorum dedim. Haklisin dedi. Yazılanları el verdiğince okudum. Parça konusunda Ford'lar ile aynı parçaları kullanmak süper şansımız. Parçacıya iki defa gittim. İlk gittiğimde Volvo'nun yağ-hava filtresi fiyatını sordum ve parçalara baktım. Daha sonra gittiğimde Ford için aynı parçaları sordum ve göstermesini istedim. İkisindede aynı parçaları çıkardı ve Volvo için sorduğumda fiyatta yaklaşık %20 fazla fiyat söyledi. Yani siz siz olun eğer parçayı biliyorsanız Volvo için alıyorum demeyin. Ford için ... istiyorum deyin. Partikül filtresini şimdiye kadar kendi aracım dahil olmak üzere 8 araçta değiştirdim. Ve bu konuda kendimi geliştirdim. Arızanın sebebi, çözümü ve neler başımıza geliyor türünden sorulara cevap verebilirim. Servislerde 3.000 tl olan parça değişiminden bahsediyorum. Artık km'ler yavaş yavaş DPF değişimine gelenler için yararlı bilgilerim var. ve Paylaşmaya hazırım... Herkese saygılarımla...

    sevdiğim tüketici profili.....




  • Merhaba,

    Kasım 2013 çıkışlı V40CC aracımı 10.000 Km için bu sabah Florya Mezcar'a 9500 Km'de teslim ettim. Bu arada servis töleransı için max 1250 Kilometreymiş bilginize.

    Servise verdiğimde aradan çıkar dediğim bazı sorunlarıda servis formuna eklettim.

    - Sürücü camı ıslakken, açıp kapamalarda eşik lastiklerinin cama sürterek çizdiğini ve ses çıkardığını ilettim
    - Sol arka yolcu kapısını 4-5 kez kullanımlarının ikisinde merkez kilidinin işlev görmediğini , ne içeriden nede dışarıdan açılmadığını ilettim.
    - Ön takımlardan biraz fazla tıkırtı geliyordu. Özellikle sol önden ( yol bozukken ) rot ayarı bakımlarda değil şikayet üzerine kontrol edildiği belirtildi.
    - Kapı eşiklerinden tıkırtılar geldiğini ancak bunun kemer tokalarının yol açmadığını belirttim. Kontrol edilecek.
    - Araç 100-120'nin üzerine çıktığında ön rüzgar sesi çok aldığını, izolasyon problemi olduğunu ilettim.

    Rüzgar testi için aracı test esnasında 70 Km üzerine çıkaramayacaklarını, çünkü şehir içi süratin 70 Km olduğunu bellirttiler Bende 77 Km yapın ozaman dedim.

    Start-Stop'un default kapalı olmasını istedim. Kendim uygun gördüğümde on tuşuna basarak aktif etmek istiyorum dediğimde, mümkün olmadığını söylediler. Dedim Vida yazılımı şöyle böyle yok olmaz dediler

    Aksesuar kampanyası sordum. 4000 TL ve 6000 TL üzeri aksesuar alımlarında, listede belirttikleri ek aksesuar ücretsiz olduğunu belirttiler. 30,09,2014 'e kadar devam ediyormuş.

    Örneğin: Benim aracım için SCT alındığı zaman diyelim,
    -park pilot yardımcısı
    -Ön kamera
    -ön sensör
    -5inc ekrandan 7 ye yükseltme
    -Arka kamera

    V40 ve v40cc lerde ön kamera hazırlığı yok hatta sensörü bile takılamıyor bunu aracı alırken iki farklı volvoya sordum eminmisin dediğimde, ikileme düştü. Geri dönüş yapacağım size dedi.

    6000 TL üzeri alımlarda ise, Multimedya ekran kiti vardı iki tip birisi için ücretsiz. Diğeri ( xc60 lar için ) %50 indirim yapılacağı belirtildi. Bu da zaten V40 ve CC leri kapsamıyordu.

    Aracımda zaten 7inc ekran var e zaten park pilotuna ne gereği var derken, bana yaramadı anlayacağınız. Ki kaldıki ön kamera ve sensör olayı için daha dönüşte olmadı

    Motorum leş içindeydi. Motor koruma yapalım mı dediler. Bende boya korumanın fiyatı istedim. ne kadar doğru yalan artık, boya koruma alındığında , motor koruma içinde olacağını belirtti. Bende tamam boya koruma yapalım aradan motorda çıkar dedim.

    Servis fişine gelelim

    Tahmini parça tutarı 206,50 TL
    Tahmini işçilik tutarı 403,28 TL

    Boya koruma ( içinde motor temizliği &koruma ) 350 TL

    Cuma gününe kadar tüm işlem ve testlerin son bulacağı belirtildi.Aracı aldığımda tekrar size bilgi geçerim.
    Benmi yanlış biliyorum bu arada, araç 5 gün serviste yatacak ikame araç verilmesi gerekmezmi? Volvo 2.0 olarak sitesinde de yazıyor.

    Edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi especlipse -- 21 Temmuz 2014; 13:14:14 >




  • maalesef şu an aracımın balatalarının gerçekten bitip bitmediğini kontrol etmem mümkün değil.

    aracın garantisi var diye her zaman gittiğim yetkili servise gittim, 5 dk bülent usta'ya uğrayıp iki sohbet edip balatalara baktırsaydım gerçekten bitip bitmediğini öğrenmiş olurdum, temel fıkrasındaki gibi, bu da bana ders olsun.

    eğer gerçekten balatalarım bitmeden bitmiş denilerek kazıklandıysam diyecek hiç bir şey yok.

    BMW'de de tehlike sınırı olarak %50 kabul ediliyordu, benzer bir uygulama yoktur umarım.

    salıncak bağlantılarıyla ilgili şöyle söyleyeyim değişiklik sonrası dik yokuşlarda sağa sola dönüşlerde araç esnerken gıcırtı şeklinde ses geliyordu, çok büyük oranda kesildi,bir de virajlarda biraz daha öne doğru "dalıyordu" araba, o kısımda da iyileşme var gibi hissettim.

    koltuk ile ilgili elimde resim yok maalesef, servisten bilgi bekliyorum ilgili resmi göndermeleri için, alabilirsem paylaşırım mutlaka.

    saygılar..

    ek: koltuk resimleri eklendi, taban garantiden değişti, sırtlık normal kullanım denip değişmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi razi5000 -- 21 Temmuz 2014; 14:14:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: especlipse

    Merhaba,

    Kasım 2013 çıkışlı V40CC aracımı 10.000 Km için bu sabah Florya Mezcar'a 9500 Km'de teslim ettim. Bu arada servis töleransı için max 1250 Kilometreymiş bilginize.

    Servise verdiğimde aradan çıkar dediğim bazı sorunlarıda servis formuna eklettim.

    - Sürücü camı ıslakken, açıp kapamalarda eşik lastiklerinin cama sürterek çizdiğini ve ses çıkardığını ilettim
    - Sol arka yolcu kapısını 4-5 kez kullanımlarının ikisinde merkez kilidinin işlev görmediğini , ne içeriden nede dışarıdan açılmadığını ilettim.
    - Ön takımlardan biraz fazla tıkırtı geliyordu. Özellikle sol önden ( yol bozukken ) rot ayarı bakımlarda değil şikayet üzerine kontrol edildiği belirtildi.
    - Kapı eşiklerinden tıkırtılar geldiğini ancak bunun kemer tokalarının yol açmadığını belirttim. Kontrol edilecek.
    - Araç 100-120'nin üzerine çıktığında ön rüzgar sesi çok aldığını, izolasyon problemi olduğunu ilettim.

    Rüzgar testi için aracı test esnasında 70 Km üzerine çıkaramayacaklarını, çünkü şehir içi süratin 70 Km olduğunu bellirttiler Bende 77 Km yapın ozaman dedim.

    Start-Stop'un default kapalı olmasını istedim. Kendim uygun gördüğümde on tuşuna basarak aktif etmek istiyorum dediğimde, mümkün olmadığını söylediler. Dedim Vida yazılımı şöyle böyle yok olmaz dediler

    Aksesuar kampanyası sordum. 4000 TL ve 6000 TL üzeri aksesuar alımlarında, listede belirttikleri ek aksesuar ücretsiz olduğunu belirttiler. 30,09,2014 'e kadar devam ediyormuş.

    Örneğin: Benim aracım için SCT alındığı zaman diyelim,
    -park pilot yardımcısı
    -Ön kamera
    -ön sensör
    -5inc ekrandan 7 ye yükseltme
    -Arka kamera

    V40 ve v40cc lerde ön kamera hazırlığı yok hatta sensörü bile takılamıyor bunu aracı alırken iki farklı volvoya sordum eminmisin dediğimde, ikileme düştü. Geri dönüş yapacağım size dedi.

    6000 TL üzeri alımlarda ise, Multimedya ekran kiti vardı iki tip birisi için ücretsiz. Diğeri ( xc60 lar için ) %50 indirim yapılacağı belirtildi. Bu da zaten V40 ve CC leri kapsamıyordu.

    Aracımda zaten 7inc ekran var e zaten park pilotuna ne gereği var derken, bana yaramadı anlayacağınız. Ki kaldıki ön kamera ve sensör olayı için daha dönüşte olmadı

    Motorum leş içindeydi. Motor koruma yapalım mı dediler. Bende boya korumanın fiyatı istedim. ne kadar doğru yalan artık, boya koruma alındığında , motor koruma içinde olacağını belirtti. Bende tamam boya koruma yapalım aradan motorda çıkar dedim.

    Servis fişine gelelim

    Tahmini parça tutarı 206,50 TL
    Tahmini işçilik tutarı 403,28 TL

    Boya koruma ( içinde motor temizliği &koruma ) 350 TL

    Cuma gününe kadar tüm işlem ve testlerin son bulacağı belirtildi.Aracı aldığımda tekrar size bilgi geçerim.
    Benmi yanlış biliyorum bu arada, araç 5 gün serviste yatacak ikame araç verilmesi gerekmezmi? Volvo 2.0 olarak sitesinde de yazıyor.

    Edit:imla



    Pazartesi servis danışmanı süperman İsmaile hatırlatma maili attım ( on numara adamdır ) Servis bedelinin, servis fişi üzerinde indirimsiz fiyatı yazdığını servis bedelimin 515 TL olduğunu belirten cevap attı.

    Yukarıda belirtmiş olduğum 30,09,2014'e kadar devam eden aksesuar kampanyası için SCT 5000 TL fiyat verdi. Tercihe göre park asistan pilotu ücretsiz geliyor. Fiyat evet yüksek ama içeriğine bakınca rakamları aslında yarı yarı yarıya çektiği şık bir gerçek.
    Şık bir kampanya ancak, hem mtv ayı, hem tatil ayı, hem 10,000 bakım + boya koruma + yapacağım yaklaşık 1500-2000 km deki mazot tüketimi bedelini düşününce biraz mali olarak beni köşeye sıkıştırıyor.

    Muhtemelen karta 7-9 taksit gibi bir şey yaparlar ama yine kurtarmıyor 30 Eylül'e kadar yinede vakit var. Eylül ayı içerisinde yaptırmayı planlıyorum bu nedenle. Bu arada İsmail'inde mailinde belirtmiş olduğu üzere ön park sensörleri, park asistanı ile geliyor. Ancak dediğim gibi ön kamera hazırlığı yok.

    Sadece park asistan pilotunun fiyatını sordum Pazartesi akşamı, mailime cevap gelmedi İsmail hakkında bir haber aldım umarım doğru değildir. Istwest Volvo'ya 5 dk uzaklıktayım, sırf o var diye Florya'ya giderdim.

    Cuma aracı aldığımda tekrar bilgilendirme sağlayacağım.

    Sevgiler

    Edit: imla + ön kamera hazırlığı detayı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi especlipse -- 23 Temmuz 2014; 9:25:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: especlipse

    - Sol arka yolcu kapısını 4-5 kez kullanımlarının ikisinde merkez kilidinin işlev görmediğini , ne içeriden nede dışarıdan açılmadığını ilettim.
    - Ön takımlardan biraz fazla tıkırtı geliyordu. Özellikle sol önden ( yol bozukken ) rot ayarı bakımlarda değil şikayet üzerine kontrol edildiği belirtildi.
    - Araç 100-120'nin üzerine çıktığında ön rüzgar sesi çok aldığını, izolasyon problemi olduğunu ilettim.


    Yazdıklarınız kronik sorunlar galiba. Aynı dertler bende de mevcut. Kapı kilitli kaldığında çözümü keşfettim ama diğerleri benim yapabileceğim şeyler değil.

    Servis sonucunu paylaşmanızı rica edeceğim. Umarım dertleri giderebilirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Günal

    quote:

    Orijinalden alıntı: especlipse

    - Sol arka yolcu kapısını 4-5 kez kullanımlarının ikisinde merkez kilidinin işlev görmediğini , ne içeriden nede dışarıdan açılmadığını ilettim.
    - Ön takımlardan biraz fazla tıkırtı geliyordu. Özellikle sol önden ( yol bozukken ) rot ayarı bakımlarda değil şikayet üzerine kontrol edildiği belirtildi.
    - Araç 100-120'nin üzerine çıktığında ön rüzgar sesi çok aldığını, izolasyon problemi olduğunu ilettim.


    Yazdıklarınız kronik sorunlar galiba. Aynı dertler bende de mevcut. Kapı kilitli kaldığında çözümü keşfettim ama diğerleri benim yapabileceğim şeyler değil.

    Servis sonucunu paylaşmanızı rica edeceğim. Umarım dertleri giderebilirler.

    Merhabalar,

    Bugün aracı teslim aldım.

    -Kapı kilidi sorunu ile ilgili, merkezi kilitte sorun bulunduğu belirtildi. Sipariş geçildi, bayramdan sonra parça ulaştığında kapı kilidi değişecek.
    Resimlerde servis detayı yazıyor nitekim. Aracı yüksek hızlarda test edemedikleri için ( 120 km) araç içinde rüzgar sesini tespit edememişler ancak kapı eşiklerinden gelen tıkırtılar için kapı kilit filtre ve eşiklerin yağlandığı belirtildi.


    Sonuç olarak aracın bozuk yollardaki özellikle ön takımlardan gelen ses yok oldu gibi geldi bana. henüz 100'ün üzerine çıkmadım ancak araç gayet ilk günkü haline dönmüş gibi. Özellikle eşiklerden ve ön takımdan gelen tıkırtılar çok can sıkıcıydı. bunların giderilmiş olması çok sevindirici.

    Aracın motor koruma ve boya koruması özentisiz olduğunu gözlemledim. Kapı kollarında, kaportada wax izleri hatta kalıntıları vardı. Bir iki ufak mikro çizikler vardı hafif belli olan, onlar gitmiş ancak krem gibi bir sıvı üzerindeydi. 350 TL verdim öyle çok beklentim yoktu ama işte 6 ay idare etsin artık.

    Sizler için Güncel Volvo V40 + V40CC güncel aksesuar listesi aldım. Servis fişi ile beraber ekte detayları bulabilirsiniz. Fişte görüleceği üzere 10.000 bakım bedeli 565 TL tutmuştur.




    @tayfun000
    @arabaci_58




  • İstanbul Avrupa yakasında önerebileceğiniz bir usta var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forumchu

    İstanbul Avrupa yakasında önerebileceğiniz bir usta var mıdır?

    araç marka, model, yıl ve ne işlem yaptıracağını yazarsan PM olarak yardımcı olmaya çalışırım...
  • 2012 s40 40bin km bakımı 960 tl deniyor serviste...konya da kime gidicez özel servis bir yardımcı olun yaw...
  • Hocam Konya'da iyi bir volvo servisi yok ya çok para isterler ya da işlerini düzgün yapmazlar. Volvo ustası yok zaten volvo servis yazanların çoğu esasında vw ustası. Ben Ankara'ya gidip geliyorum daha ucuz oluyor. Ancak yine de Konya'da yaptıracağım diyorsanız Karatay sanayide tunç volvoya gidebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.