Şimdi Ara

VOLKSWAGEN TRANSPORTER - CARAVELLE (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
986
Cevap
10
Favori
593.284
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Senin araba daha yeni biraz zorla bi acılsın sen gör o zmn ewet ayağımızı uzun süre tutmamak gerekiyo yokuslarda fln kalkarken mesela...
  • Bendede t5 war 2005 model aracımın bir kaç kusurunu diyim önce ...bu araç stabilize yolu hiç sewmiyor hele kırsal kesimlerde bizim rize tarafi köy filanda kullanacak derseniz hiç tawsiye etmem çunkü ontakım sanki bozuk gibi ses getiriyor ..2007 modelinide kullandim aynii ama motoru güçlü oldugudan rampa yukarı banamısın demiyor 2 witesle çok rahat çıkıyorum aşiri dikleri .. we şehir içi kullanımında yakıt sarfiyati çok ...tam uzun yol we aswalt arabasi konforu filan iyi geniş seri araç....bide kesinlikle siyah renk almayın şu araci her gün yıkamak zorunda kalabilirisiniz gümüş renk çok iyi tawsiye .
  • araçta orjinal kasetçalar war biliyosunuz ...ben jvs marka cd çalar taktik ...2 tane soket war bir eletrik diğeri hoparlor ...kasetçalari dewre dışı bırakmadan çünkü park lambasinı açınca sensor war teyiptede kırmıızı işik torpitoya iyi duruyo ...sadece soket orjinal teyibe akılı halde ...eletrik kaplolarini kesmeden derisini açtim ordan eletrik aldım. sonrada bantladım hoparlorde aynı şekil ...ama teyiplerin 2sini ayni anda çalıştırınca proplem oluyor ..hoparlorler ortak olduğundan ...
  • Bu da bizim 2000 model 2,5 tdı

     VOLKSWAGEN TRANSPORTER - CARAVELLE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stsbir -- 23 Eylül 2006; 23:23:28 >
  • 2000model oldğu halde aracınız baya temiz ve iyi kullanilmiş
  • Dayımlarda 2000 Caravelle var. Km si şu 450000'de ama banamısın diyor. Daha sadece 1 kez motor yenilendi. Otoyolda tek geçerim bu kadar rahat bir araç olamaz. 1 Depo ile rahat 1000 km yapabiliyor. Geçen trabzon dönüşünde düzlükte 200 gösterdi. Çekişi çok güzel bir araç. En güzeli de otobanda öndeki bmwlere, mercedeslere sellektör yapabilmek:)
  • slm arkadaşlar caravelle 174 kullandım fakat iii gidiyor 4200 dev de 220 görüyom ondan sonra sıkışıyor biraz ama bide mercedes 115 cdı kullandım ucuyor resmen 150 bg olmasına ragmen daha atik ve hızlı geldi bana bende caravelleden sogudum biraz suan favorim vito
  • slm arkadaslar

    2004 model 26.000 km de VW transporter cityvan 1,9 86 ps 29,000 ytl alayımmı fiyat nasıl ?

    Genelde ikinci eli yok deniyor . 105 ps olanı tavsiye ediyorlar siz ne dersiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koseaa -- 10 Kasım 2006; 10:24:20 >
  • arkadasim yanlisin var.
    4200 devir gormen cok zor.
    bizde de var 174 ps.
    ben ne kadar sikistirdiysam da 4000 devir e gelmedi arac 6. viteste.
    bu araclar 4000 devir ceviremiyor.
    hem 4200 dd demek bu aracta 240 gibi bi hiz yapar.
    yani 4200 dd de 220 degil 240 gibi bi hiz yaparsin.

    gelelim vito ya.
    bende kullandim 115 cdi leri.performans olarak bu aracta guzel ama 174 luk caravelle ile 160-170 e kadar kapisir.
    ki oyle oldu.ondan sonra caravelle ya da transporter uzar gider.vito arkasindan egzoz dumanini yutar...
    quote:

    Orjinalden alıntı: focus t

    slm arkadaşlar caravelle 174 kullandım fakat iii gidiyor 4200 dev de 220 görüyom ondan sonra sıkışıyor biraz ama bide mercedes 115 cdı kullandım ucuyor resmen 150 bg olmasına ragmen daha atik ve hızlı geldi bana bende caravelleden sogudum biraz suan favorim vito




  • 2001 VW TRANSPORTER LONG 2.5 TDi V5 102HP
    BU aracı tuning yaptıran varmı?motora gore HP cok dusuk.Potansiyel var.burda TRBZONDA bulamamda İst deki ler bu arabayla neler yapabildiler.
    T5 LE Transporter farkı ne?
    TRANSPORTER FOREVER



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitman -- 11 Kasım 2006; 2:57:37 >
  • Transporter 2.5L TDI 75 kw 102 250 Nm 22 kw / 34 PS 310 Nm 750,- €
    oluyormus.ii para.
    www.torquetuning.com
    HugeDomains.com - TorqueTuning.com is for sale (Torque Tuning)
    http://www.torquetuning.com/vw.html
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    kardeşler şu hız konusunda abartıldığı kadar değil.
    tamam ara hızlanmalar çok iyi sıfırdan kalkış çok iyi ama maksimum hız o kadar abartıldığı gibi.
    ben sivrihisar ankara yolunda 174 lük caravelle ile 205 gördüm.daha da gideceğini zannetmiyorum.
    180 e rahatça çıkılabilir diyorum fakat 180-190 arasında biraz nazlanıyor 190 dan sonra ire milim milim oynuyor.
    şunu da söyleyeyim.yanlış hatırlamıyorsam 200 ile giderken aracın devir ibresi 3800 civarındaydı ve çok zorluyordu kendini.
    bu araçların görebileceği en yüksek devir benim tahminim yokuş aşşağı taş çatlasa 4000 devir görür.
    bu da 215 gibi bi hız yapar.
    düz yolda 205 den sonrası hayal.

    bi de arkadaşın birisi sormuş.
    elektronik arıza hiç yaşanmadı caravelle de.
    gerçi daha araç 3500 lerde.baya yeni sayılır.doğru düzgün yola gitmedi.
    fakat bu araçlarda dikkat edilmesi gereken debriyaj imiş.
    debriyajda ayağınızı tutmamaya gayret edin.
    biraz hassasmış galiba.yoksa kötü sorunlar çıkarabilir sahibini üzermiş.
    tabi bu bi genelleme.böyle bi arıza çok sık görülüyor mu bilmiyorum ama benim rastladığım 2-3 transporter de bu sorun yaşanmış.

    selam ile...


    bende bu ısten bısey anlamıyorum
    eskı kasa transporterde 170-180 goruyor.2.5 tdi
    arada o kadar beygır farkı tork farkı nasıl oluyo bu ıs
    transporterlar cok nazık araclar.aslında tıcarı ama agır ıs arabası degıl
    gercek tıcarıler transıtler benım fıkrım boyle




  • arkadasım arada ıste 20-25 km oynuyor.
    ne kadar fark etmesını ıstıyordun kı?
    205-210 km gıbı hızlar zaten bu tıp bı arac ıcın cok yuksek rakamlar.
    yanı 174 bg dıye 250 yapıp mercedes s class ıle yarısmasını beklemıyorsun herhalde.
    son hız o kadar onemlı degıl.
    arac 160-170 bassa yeter.
    sankı arac 205-210 basıyorda bu hızları nerde yapabılıyoruzkı.
    onemlı olan ara hızlanmalar guclu tork sayesınde sollamalardakı rahatlıklar.
    ve bu konuda bırcok c sınıfı benzınlı aractan daha ıyı.
    mesela benım eskı aracım 2002 megane rxi.su an esım kullanıyor.
    caravelle 174 hp megane a oranla kat kat daha hızlı ve ara performansları ıvmelenmelerı megane gore cok daha ıyı.daha ne olsun...

    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: alwayscarisma

    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    kardeşler şu hız konusunda abartıldığı kadar değil.
    tamam ara hızlanmalar çok iyi sıfırdan kalkış çok iyi ama maksimum hız o kadar abartıldığı gibi.
    ben sivrihisar ankara yolunda 174 lük caravelle ile 205 gördüm.daha da gideceğini zannetmiyorum.
    180 e rahatça çıkılabilir diyorum fakat 180-190 arasında biraz nazlanıyor 190 dan sonra ire milim milim oynuyor.
    şunu da söyleyeyim.yanlış hatırlamıyorsam 200 ile giderken aracın devir ibresi 3800 civarındaydı ve çok zorluyordu kendini.
    bu araçların görebileceği en yüksek devir benim tahminim yokuş aşşağı taş çatlasa 4000 devir görür.
    bu da 215 gibi bi hız yapar.
    düz yolda 205 den sonrası hayal.

    bi de arkadaşın birisi sormuş.
    elektronik arıza hiç yaşanmadı caravelle de.
    gerçi daha araç 3500 lerde.baya yeni sayılır.doğru düzgün yola gitmedi.
    fakat bu araçlarda dikkat edilmesi gereken debriyaj imiş.
    debriyajda ayağınızı tutmamaya gayret edin.
    biraz hassasmış galiba.yoksa kötü sorunlar çıkarabilir sahibini üzermiş.
    tabi bu bi genelleme.böyle bi arıza çok sık görülüyor mu bilmiyorum ama benim rastladığım 2-3 transporter de bu sorun yaşanmış.

    selam ile...


    bende bu ısten bısey anlamıyorum
    eskı kasa transporterde 170-180 goruyor.2.5 tdi
    arada o kadar beygır farkı tork farkı nasıl oluyo bu ıs
    transporterlar cok nazık araclar.aslında tıcarı ama agır ıs arabası degıl
    gercek tıcarıler transıtler benım fıkrım boyle




  • quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    arkadasım arada ıste 20-25 km oynuyor.
    ne kadar fark etmesını ıstıyordun kı?
    205-210 km gıbı hızlar zaten bu tıp bı arac ıcın cok yuksek rakamlar.
    yanı 174 bg dıye 250 yapıp mercedes s class ıle yarısmasını beklemıyorsun herhalde.
    son hız o kadar onemlı degıl.
    arac 160-170 bassa yeter.
    sankı arac 205-210 basıyorda bu hızları nerde yapabılıyoruzkı.
    onemlı olan ara hızlanmalar guclu tork sayesınde sollamalardakı rahatlıklar.
    ve bu konuda bırcok c sınıfı benzınlı aractan daha ıyı.
    mesela benım eskı aracım 2002 megane rxi.su an esım kullanıyor.
    caravelle 174 hp megane a oranla kat kat daha hızlı ve ara performansları ıvmelenmelerı megane gore cok daha ıyı.daha ne olsun...

    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: alwayscarisma

    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    kardeşler şu hız konusunda abartıldığı kadar değil.
    tamam ara hızlanmalar çok iyi sıfırdan kalkış çok iyi ama maksimum hız o kadar abartıldığı gibi.
    ben sivrihisar ankara yolunda 174 lük caravelle ile 205 gördüm.daha da gideceğini zannetmiyorum.
    180 e rahatça çıkılabilir diyorum fakat 180-190 arasında biraz nazlanıyor 190 dan sonra ire milim milim oynuyor.
    şunu da söyleyeyim.yanlış hatırlamıyorsam 200 ile giderken aracın devir ibresi 3800 civarındaydı ve çok zorluyordu kendini.
    bu araçların görebileceği en yüksek devir benim tahminim yokuş aşşağı taş çatlasa 4000 devir görür.
    bu da 215 gibi bi hız yapar.
    düz yolda 205 den sonrası hayal.

    bi de arkadaşın birisi sormuş.
    elektronik arıza hiç yaşanmadı caravelle de.
    gerçi daha araç 3500 lerde.baya yeni sayılır.doğru düzgün yola gitmedi.
    fakat bu araçlarda dikkat edilmesi gereken debriyaj imiş.
    debriyajda ayağınızı tutmamaya gayret edin.
    biraz hassasmış galiba.yoksa kötü sorunlar çıkarabilir sahibini üzermiş.
    tabi bu bi genelleme.böyle bi arıza çok sık görülüyor mu bilmiyorum ama benim rastladığım 2-3 transporter de bu sorun yaşanmış.

    selam ile...


    bende bu ısten bısey anlamıyorum
    eskı kasa transporterde 170-180 goruyor.2.5 tdi
    arada o kadar beygır farkı tork farkı nasıl oluyo bu ıs
    transporterlar cok nazık araclar.aslında tıcarı ama agır ıs arabası degıl
    gercek tıcarıler transıtler benım fıkrım boyle



    @_codelinker_
    doğru demişsin
    bence de bu tip araçlarda ara hızlanmalar daha önemli son süratten
    zaten son sürat için yapılsa turbo dizel olmaz benzinli bir motora sahip olurdu dimi?




  • arkadaşım ben sana şöle resim göstereyim devir 4200 civarı bundan sonra sıkşıyo gelelim şu vito işine vito bize asıl dumanını yutturuyor yaw caravelle 180 190 sıkışıyo yavaş yavaş gidiyo ibre fakat vito kaptırdı gidiyo yaw cıldırıcam bu nasıl iş ozaman
  • nası becerdinde bitek ibreyi cektin.2 gostergeyi birden alsaydın.Hızı da gosrseydik
    ulen bide millet gostergenin resmini cekim derken ucacak bi yerden.bırakın bu işleri.
    benim arabada gaz pedalının atında Takoz var.dibine kadar basılmıyo.onu cıkkarsam ne olur?
  • tamam hitman kardeş bu resime bak !!! tamammı? bu arada bir yerden uçmayız korkma



    http://img139.imageshack.us/img139/1202/goruntu1844cl3.jpg
  • bulanıkmıs.bide anlık yakıt gosgertegi olsaydıda .ne kadar yaktıgınıda gorseydik
  • abi biz transporter almaya karar verdik ama 105 ps mi 130 ps mi alalım diye dusunuyoz.Suan elimizde 99 2.5 102 lik war.gecen pazar haramideredeki dogus otoya gittik 105 ps nin test surusune katıldık araba kagnı gibi gitmiyo 3000 devirden öteye nazlanıyo 4 den 3 atıyon bir anda yıgılı veriyor bizim 99 mdl ona göre ferrarifakat satıs elemanları 105 ligi öneriyo yakıt tasaarrufundan dolayı ama o da hic gitmiyo tekstille ugrastıgımız icin bide alcamız arabayı ailecekde kullnacaz bu iki isi birden kaldırır mı?bilmiyorum 130 da s.icinde cok yakıyomus arada kaldık yaw bi fikir werseniz sewinirim:D
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.