Şimdi Ara

[[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]] (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.496
Cevap
8
Favori
187.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ustavolkan

    Dostum ayrıca caddy için tüm konsola göre ahşap kaplama gördüm sanayide baya güzel bir kit tüm havalandırma far anahtarı orta konsol vb. yerler için kaplama çok süper durmuş onu tavsiye ederimayrıca bilmiyorum bizim arabadamı war sadece klimanın iç havayı sürekli soğutma olayını başlatan düğmesi varya o basılı kaldı servise gittim adamlar halleti ve dedilerki bu yağlı cila tozları tutuyormuş vede bu tip şeyler onun yüzünden olurmuş tüm temizliği saf su ile gölgede yapın dedi arada bir sabun kullanabilirsin dedi çıkmayan birşey olursa die ama bu tip yağlı parlatıcı kullanmayın dedi bide kapı lastikleri varya onlarla normal lastiklere arap sabunu vb şeyler sürmeyin dedi sadece onaylanmış ürünleri özel lastik yağlarını en az 3 ayda bir kullanın dedi bunlar lastiklerin ömrünü azaltıyormuş benden söylemesi.


    kardeş anladığım kadarıyla sende de Caddy var modelini de yazarsan listeye ekleriz




  • GERCEKTEN IYI OLMUS EPEYDIR BAKMAMISTIM KISMETSE BENIM SEBRİNGI BU YAZ KULLANIP SATACAM(NEDE OLSA CABRIO) GENE ESKI ARABAMDAN MI(1,9TDI) ALSAM VW AMA ALLAH KISMET EDERSE GTI ALIRIM BU ARADA GOLFLER PASSATLAR IÇIN TUNING VEYA MOTOR İLE İLGİLI YAPILABILECEK SEYLERI YAZSANIZ DAHA IYI OLUR BENCE
    GURBETTEN SELAMLAR TUM ARKADASLARA


    GTI 4 KAPI FIYATI NEDIR TR DE?
  • @Ahmet abi teşekkürler, sen şanslıymışsın Ama bulsam kaçırmam o topuzdan. Ayrıca krom kapı kolu ve vites körüğü çerçevesi de çok şık olur diye düşünüyorum

    @ustavolkan; 16"lik jantlar bence yeterli. Zaten Türkiye şartlarında kullanıyoruz bu araçları. 55 yanaktan altı zarar. İyi ki 17-18" jant taktırmamışsın. Yakıt tüketiminin artmasının yanında hem araç yığılıp kalacaktı, hem de direksiyon kazık gibi birşey olacaktı.
    Ayrıca yay kestirme işine filan sakın girme, hiç bir profesyonel modifiyeci tavsiye etmez Varsa kitlerden al. Yalnız benim aklıma süspansiyonları biraz sertleştirmek geldi. Acaba böyle bir şey mümkün olur mu. Çünkü aracın altı o kadar da yüksek değil, ama süspansiyonlar biraz fazla yumuşak, araba yaylana yaylana gidiyor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: IASI

    GERCEKTEN IYI OLMUS EPEYDIR BAKMAMISTIM KISMETSE BENIM SEBRİNGI BU YAZ KULLANIP SATACAM(NEDE OLSA CABRIO) GENE ESKI ARABAMDAN MI(1,9TDI) ALSAM VW AMA ALLAH KISMET EDERSE GTI ALIRIM BU ARADA GOLFLER PASSATLAR IÇIN TUNING VEYA MOTOR İLE İLGİLI YAPILABILECEK SEYLERI YAZSANIZ DAHA IYI OLUR BENCE
    GURBETTEN SELAMLAR TUM ARKADASLARA


    GTI 4 KAPI FIYATI NEDIR TR DE?



    VW'lerde TDI motorlarda Superchips, Wimmer vs. tarzı kaliteli firmaların chipleriyle yaklaşık 30-40ps ekstra güç alındığını biliyorum. Bunlara ek olarak turbo basıncını arttırmak filan da var ama araçların aksam zorlanır bence.

    Bu arada www.vw.com.tr'den bakabilirsin. Ama 80.000 YTL'ye dayanmıştır diye düşünüyorum, artan kurlarla.




  • @ustavolkan

    kesinlikle yay kestirme işine girme dostum. hazır yay almak en iyisi. eğer para sorunum yok diyosan coilover tabiki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ugrvw
    plastiği deldirmeden takmanın yolu yokmu?çok hareket edermi orada deldirmeden öyle koysak?


    direk koysan olmaz düşer sürekli ama kolçağın bacaklarını süngerle filan sararsan olabilir, hepsiburada.com un yorumlarında yazıyodu biri öyle yapmış


    quote:

    Orjinalden alıntı: ustavolkan
    Saol dostum ahmey resimler için ayrıca type-r da hoş durmuş ruhumuzda hondacılıkda var galiba


    önemli değil arkadaşlar,evet bi CIVIC te ben dizmek istiyorum baştan aşağı

    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun
    @Ahmet abi teşekkürler, sen şanslıymışsın Ama bulsam kaçırmam o topuzdan. Ayrıca krom kapı kolu ve vites körüğü çerçevesi de çok şık olur diye düşünüyorum


    saol coşkun kardeşim, krom kapı kolunu nerden buluruz acep servisten passat jetta ya takılanlardan mı istesek??




  • vay be burda Golf GTI

    Benzina / 2.0 litri FSI / 200 CP / Cutie DSG -6 viteze / 4 usi
    Pret CIP:
    EUR 20.946,-

    Aer conditionat "Climatronic" - cu EUR 123,-
    Airbag lateral fata/ spate , inclusiv EUR 215,-
    CD-changer pentru 6 CD-uri, in consola EUR 232,-
    Computer de bord "Plus" EUR 44,-
    Conexiune USB Volkswagen Individual EUR 305,-
    Jante "Detroit" EUR 420,-
    Lumini si vizibilitate EUR 187,-
    Volan multifunctional din piele 3 EUR 259,-

    Total:
    22731 euro+kdv(18)+2 accıze
    nasıl ış turkıyede mıllette nasıl para var dogus oto ne para kırıyor ya
  • Vayy; Caddy TypeR <--> designed by Ahmey

    Bu arada VW servisten birşey almayı düşünmüyorsun herhalde Eminim ki o tarz ufak şeyler çıkma vardır. Olmadı Gkhn_'a sorarız


    Bu arada IASI artık orası İtalya mı İspanya mı bilemicem ama oradaki vergilerle buradakiler aynı değil Araç 2,0lt motora sahip. Üzerine Doğuş Oto kazığı da eklenince böyle oluyor işte




  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun
    Vayy; Caddy TypeR <--> designed by Ahmey
    Bu arada VW servisten birşey almayı düşünmüyorsun herhalde Eminim ki o tarz ufak şeyler çıkma vardır. Olmadı Gkhn_'a sorarız


    o çok güzel bi şey yav sürekli oynuyo ama çıplak duran el frenini kapattı

    evet Gkhn_a bi sormak lazım servis kol bacak yapar




  • yok ne ıtalya ne ıspanya burası sadece ROMANIA gercekten boyle oldugu ıcın uzuldun sızın adınıza 2 katı yazık mıllete ne vergısı ne seyı turkıye fıyatıyla burda ozel yapım amg şiparıs verırım veya 2 tane gtı alırım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: IASI

    yok ne ıtalya ne ıspanya burası sadece ROMANIA gercekten boyle oldugu ıcın uzuldun sızın adınıza 2 katı yazık mıllete ne vergısı ne seyı turkıye fıyatıyla burda ozel yapım amg şiparıs verırım veya 2 tane gtı alırım


    Ne yapayım benzettim dilleri. İlk başta aklıma gelmedi değil Romence filan da neyse..

    Yapacak bir şey yok işte. Her türlü geçiriyorlar. Ticari araçtan fazla vergi almıyorlar ama. Örneğin bizim arabanın çıplak fiyatı neredeyse Touran'la aynı. 15-20.000€ civarı fiyatlar. Ama Toruan binek olduğu için vergisi daha fazla, 50-60.000YTL'ye uzanan fiyatları var. GTI da öyle..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coşkun -- 5 Haziran 2006; 0:39:34 >
  • PEKI SENCE GTI V NASIL
    YOKSA YENI GOLFUMU BEKLEMEM LAZIM
    BEN SATACAM BENIM SEBRINGI BU YAZDAN SONRA COK KARARSIZIM NE ALYIM DIYE BINMEDIGIMIZ KULLANMADIGIMIZ ARABA YOK DIYEBILIR SAHSEN YADA ANTIKA ARABA MI BULSAM NE DERSIN 70 MODEL FILAN KARIZMA OLMAZMI BI DE TURKIDE YAPTIRDIMMI ZATEN GUMRUK YOK BURDA 25 YAS USTUNE ANTIKA OLDUGU ICIN NASIL
  • Abi antika işinden hiç anlamam, tercih senindir.

    Golf V için çok iyi diye duydum. Testlerinde de görüldü zaten. Yeni Golf en az 2 yıl sonra çıkacak diye biliyorum. İlk çıktığında da GTI versiyonu çıkmaz diye tahmin ediyorum.
  • 2006 CADDY 1,9TDI
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerkn
    2006 CADDY 1,9TDI


    hoşgeldin ilker kardeş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _HYPNOTIC_


    quote:

    Orjinalden alıntı: ustavolkan

    Dostum ayrıca caddy için tüm konsola göre ahşap kaplama gördüm sanayide baya güzel bir kit tüm havalandırma far anahtarı orta konsol vb. yerler için kaplama çok süper durmuş onu tavsiye ederimayrıca bilmiyorum bizim arabadamı war sadece klimanın iç havayı sürekli soğutma olayını başlatan düğmesi varya o basılı kaldı servise gittim adamlar halleti ve dedilerki bu yağlı cila tozları tutuyormuş vede bu tip şeyler onun yüzünden olurmuş tüm temizliği saf su ile gölgede yapın dedi arada bir sabun kullanabilirsin dedi çıkmayan birşey olursa die ama bu tip yağlı parlatıcı kullanmayın dedi bide kapı lastikleri varya onlarla normal lastiklere arap sabunu vb şeyler sürmeyin dedi sadece onaylanmış ürünleri özel lastik yağlarını en az 3 ayda bir kullanın dedi bunlar lastiklerin ömrünü azaltıyormuş benden söylemesi.


    kardeş anladığım kadarıyla sende de Caddy var modelini de yazarsan listeye ekleriz


    2005 model caddy kombi tdi çift kayar kapılı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    @Ahmet abi teşekkürler, sen şanslıymışsın Ama bulsam kaçırmam o topuzdan. Ayrıca krom kapı kolu ve vites körüğü çerçevesi de çok şık olur diye düşünüyorum

    @ustavolkan; 16"lik jantlar bence yeterli. Zaten Türkiye şartlarında kullanıyoruz bu araçları. 55 yanaktan altı zarar. İyi ki 17-18" jant taktırmamışsın. Yakıt tüketiminin artmasının yanında hem araç yığılıp kalacaktı, hem de direksiyon kazık gibi birşey olacaktı.
    Ayrıca yay kestirme işine filan sakın girme, hiç bir profesyonel modifiyeci tavsiye etmez Varsa kitlerden al. Yalnız benim aklıma süspansiyonları biraz sertleştirmek geldi. Acaba böyle bir şey mümkün olur mu. Çünkü aracın altı o kadar da yüksek değil, ama süspansiyonlar biraz fazla yumuşak, araba yaylana yaylana gidiyor



    evet bende söylemeyi unutmuşum lastikçi ayrıca bu araçlarda makas olduğundan ince yanakların zaten az olan süspansiyonun daha aza indireceğini söyledi +1 kit olarak doğuşa sordum 2 şey hem bagaj için plastik kaplama çok çizildi o yüzden hemde alçaltma kiti abt firması warya vw nin ama onlar ticari modellerde malesef sadece transporter ve careveller için warmış ama belki başka bir marka takılabilir araştırmak lazım ben şimdi sanayide ii bir boyacı arıyorum tampon boyatmak için doğuştan fiyat sordum 1000 ytl gönen e sordum 1200 ytl fiyat verdiler sadece tampon için bence kapı kolları çıtalar aynalarda boyanmalı ve üstüne krommalzeme ile kaplanmalı çünkü siyahın üzerine yapıştırınca bazen alttan siyah gözüküyor. (benim cihaz metalik de) ayrıca aynalara şu ana kadar güzel bir krom göremedim çünkü tamamını kaplamıyor bu yüzden sanki araç dağılacakmış gibi gösteriyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: IASI

    PEKI SENCE GTI V NASIL
    YOKSA YENI GOLFUMU BEKLEMEM LAZIM
    BEN SATACAM BENIM SEBRINGI BU YAZDAN SONRA COK KARARSIZIM NE ALYIM DIYE BINMEDIGIMIZ KULLANMADIGIMIZ ARABA YOK DIYEBILIR SAHSEN YADA ANTIKA ARABA MI BULSAM NE DERSIN 70 MODEL FILAN KARIZMA OLMAZMI BI DE TURKIDE YAPTIRDIMMI ZATEN GUMRUK YOK BURDA 25 YAS USTUNE ANTIKA OLDUGU ICIN NASIL




    bence yeni golf ü bekleyeceğine bide gtı modelini audi tt alabilirsin (ama bu yeni çıkan modeli) zaten vw ile audi kardeş firma tt nin en büyük artısı quattro benim bildiğim gti lar da sadece önden çekiş vw nin 4 çeker sistemi olan 4motion lu bir gti duymadım bence düşünmelisin bana göre audi tt de bir efsane (gti gibi) ayrıca sebring i kullanmış biri antika arabaya binse bile artık zevk alamaz gibime geliyor bence sen antika alacaksan sebring i hiç satma çünkü sen hıza alışmışsındır ve seni tatmin etmez normal araçlar bile. mesela dizel araç kullanmay başladığımdan beri benzinli araçlarda yokuşlarda , klimayı açınca sıkıntı gelmeye başladı çünkü dizelin torkundanmıdır suyundanmıdır ne yokuşta gaza bastımmı (1.6 16v megan ) cihaz çok sağırlaşıyo ama caddy de öle birşey yoq ne zaman basarsan bas hemen cevap geliyor yada klimadan bahsedeyim yine aynı cihazda klimanın kademesi 1 de dahi olsun açtınızmı hissdiyorsunuz motordaki düşüşü ama ben caddy de 4. kademeye kadar birşey farketmiyorum sadece 4 de araba sağırlaşıyor ama o da normal bence sen spor arabalara bakmaya devam et +1




  • @IASI

    4motion demişken hemen belirteyim. Golf V R32 alabilirsin. bu arada Golf V R32 yurt dışında satışa sunulmuş olması lazım.
    eğer satış yoksa Golf IV R32 yi tavsiye ederim.
    özellikerlinden bahsedeyim:

    3,2 V6
    241Hp
    4 motion
    0-100km 6,4sn

    alınması gereken tek golf diye düşünüyorum
  • Golf R32 bence çok pahalı bir araba, onun yerine GTI almak daha mantıklı olur.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.