< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Volkswagen ID.7, tek şarjla 941 km yol kat ederek menzil rekoru kırdı (3. sayfa)
-
-
Tamam avuntu dizel ile elektrik karşılaştırmak 😂 2025 ylnda dizeli savunmak da güzel kafa
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İyi günlerde kullanın hocam. Değerler aracınıza göre son derece iyi, 500 km menzil artık standart oldu ama en az 750 km sabit menzil vermediği sürece şehirlerarası yolda içten yanmalı araçlara göre tercih edilebilir araçlar değil nazarımda.
-
WV SAHTEKAR inanmayin daha önce bilindigi gibi benzin ve dizel emusyonlarinda cok yalan söyledikleri ortaya cikmisti
-
tabi ki yalan. 475km deniyor ama bu bile fazladır. İmkansız.
Volkswagen ID.7 Pro (2023-2025) price and specifications - EV Database
-
Rakamlar doğru, o civarlarda. Tesla da Avrupada 25 bin € civarı talep ediyor. Siz bizim gaz veren yutubır zekasızlarına bakmayın. Yabancı forumlarda saç baş yoluyor millet. O sığır yutubırların söylediği rakamlar fabrikanın araç başına üretim maliyeti.
Daha 3 sene olması da bişey değiştirmez. Altını sürtmüştür, sel olmuştur, kaza yapmıştır değişmesi gerekir vs. Müşteriyi vazelinle bekliyor servisler.
-
Fiyat mantıklı ben de yurt dışındayım. Bir taksici 2.5lt Hyundai motor Koreden 2600$$ geldi demişti.
Pili alın da görelim
Fluence Z'ciler var ağlıyor. Pil de yok. Hani diyorlar ya "pil işi ilerleyecek daha iyi pil takıcaz" e hadi takın orda yatıyor ölü Fluence Z'ler. Buyrun takın bakalım. Neden pil bulamıyor Facebook'ta ağlıyor garipler?
-
1000km EV araç olmayacak. Vardı hiç satmadı. Alan olmadı, o seçenek kaldırıldı.
Zeekr 001 удивил реальным запасом хода - новости автомобильного мира от kitaec.ua
Çünkü 1000km şarj edemiyorsan "alma zaten" O kadar pil için ekstra para ödeyeceksin, aracın ağırlığında dolayı lastik tamir prosedürü bile değişiyor. O yüzden beklemeyin. Denendi olmadı, satmadı 1k'lık EV.
Testteki Vw gerçek menzili 475km (ortalama) Test skandal ortalama 30 km hızla kuru g.tlü biri ağırlıksız (bagajsız) özel pistte kullanmış. Vw bu testle en çok dalga geçilen marka oldu, kimse de yanaşmıyor merak etmeyin
-
45 ilk Clio 1.5 DCI ile 1200 km yaptım ben öyle 20 30 Lada gitmedim yavaş gidince daha çok yakıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güneş panelleri ile şarj ediyorum aracımı 0 TL, gündüz olsun yeter . Çevreyi koruyorum , ülkemde olmayan çıkaramadığımız dışa bağımlı hammaddeyi harcamadığım için kendi adıma memnunum. Bence menzili sorun etmeden herkes elektrikli alsın. Menzilde menzil ne aceleniz var biryere mi yetişiyorsunuz istanbul trafiğinde. uzun yolda da geze geze gidin , zerre dert edilecek şeyler değil.Zaten batarya maliyeti düşerse şimdiden alacağınız elektrikli aracın da batarya maliyeti düşecek. Belki daha uzun menzilli bataryalarda tasarlanır .Birsürü seçenek var , geleceği dar açıdan bakıp tahmin etmeye çalışmayın bence.
herşey olabilir gerçekten temiz ve verimli.Uzun süre dayanıyor ömürleri kısa değil. yazacak çok şey var da gerek te yok. Almanlar şu an için yapabilecekleri en iyi şeyi yapıyorlar, pili 86kw yapıp 29 ortalama ile 941km nedir ya :)) Bir bitmediniz. Ama Çin harbidenn bu sektörde hepsinin içinden geçecek.
-
Vallaha mantıklı adam bir başka. Yemin ediyorum alnından öperim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Vallaha kardeşim ben Almanya'dan yola çıktım 21 saat de İstanbul'a geldim. Elektrikli araba benim işimi görmez. Sen şehir içinde binersin fazla yol yapmazsın dinlenmesi seven bir insansındır bu senin için elektrikli arabayı avantajlı hale getirir. Ama sen de kendini bir benim yerime koy ve güzel kardeşim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Reno motoru ile mi? Attığınız resim menzil gösteriyor yol yapmış demiyor bu arada. O sıcaklıkta klima kapalı mı 😂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Almanya ve araba evet... Elektrikli araba ile geçtiğin ülkeler ve altyapıları adına riskli olabilir Dii, tabii bunu 2 sene evvel söylüyor olsaydın. Artık kesinlikle yapılır bir Seyehat elektrikli ile Almanya. 100 yıllık akaryakıt bağımlısı olan ülkeler bile 4 yılda hemde pandemiye rağmen çok yatırım yaptılar elektrikli ye. Ayrıca birçok şart göz önüne alındığında ailecek bile olsa Uçak en iyi çözüm, neredeyse 1 tam gün araba kullanmak yakıtı ne olursa olsun zor.
Elektrikli Aslında insanı sürat yapmaktan da alı koyuyor, düzgün sürersen depoya ek yakıt atabiliyorsun, Sakar ı inerken Tesla ile %6 ya yakın yakıtı geri kazanıyorum vs vs. Kendim için yaptığım en iyi yatırım diyebilirim. Yani böyle bir teknolojiyi hak ediyorum ya açıkcası. Dayatma saçma sapan bakımlar yok yakıta su karıştırdı yok soğukken al, yok o filtre yok bu buji bakımdan bıktım, hele İstanbul trafiğinde eski arabamla (Audi S3) yakıt yetmiyordu ya...
Marmaris İstanbul arası kullanıyorum 40bin km oldu, 10 saat sürüyor son 1 saat 40dk sı genelde Gebze de girişte 30km yol gidebilmek için. İstanbul Marmaris daha hızlı oluyor 8.30 saate gidiliyor Yolun %80 ni ni araç kendi kullanıyor benden iyi kullanıyor daha dikkatli . E bende de haliyle ne yorgunluk var ne birşey.
Akaryakıt ın tek avantajı bence arazi sürüşleri, çünkü elektrikli de bataryanın altta oluşu risk. Deseniz ben off road adamıyım dizel ile devam derim. Büyük şehirde bence akaryakıt ı araba kullanmak teknolojinin geldiği şu noktada mantıklı değil.
İnsanlar bataryası bitince arabayı satamayacaksın desede ben asıl akaryakıt kullanan arabaları insanlar nasıl satacak kim alacak onları merak ediyorum? Geç kalındıkça eldeki değeri atacağına düşecek bence.
İyi yorumlamak lazım geleceği.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sırf birşeyler yazmak için yazma! Renk motoru ile mi diye neden soruyorsun? Ben bunu zaten belirttim.
Ayrıca kimseyi bişey inandırmak zorunda da değilim. Bir de klimayı açıp açmayacağımı sana mı soracağım?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
buradaki veride soğuk havada 110km/s hız ile 380km gittiğini belirtiyor, ki bu sitenin verilerine çok güvenirim. ya arada bir 140 yaptınız, ya da şehiriçi + şehirdışı beraber söylüyorsunuz. tutarsızlık var verilerde.
-
66 lt depo var.
3200 tl ye doluyor.
1400 km yl yapsan 2.28 tl yapar km başına.
Adam 86 km lık bataryayı evden şarj ile 200 tl ye dolduracak ve en iyi ihtimalle 750 km gidecek.
iki şarj yapsa 400 tl ye 1500 km yapar ki senden hayli hayli daha iyi.
Ayrıca senin bakım parasına adam aylarca bedava geziyor.
Yani bi yorum yapıyorsunuz ama nerenizle anlayıp yapıyorsunuz belli değil.
-
Önceki yazdıklarımı bir oku.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Okudum da yazdım.
Sen "C200D ile 1400 km yapıyorum" dersen böyle cevap alman normal.
66 lt ile 1400 km çok normal.
Ben de 50 lt lik aracımla 1100-1150 km yapıyorum.
Senin aracının bi espirisi yok yani.
Aynı mesafeyi 8 kat daha pahalıya gitrmenin savunulacak hiçbir yanı yoktur.
Sen kendi güzergahını dikkate alarak yazarsın insanlar kendi güzergahını.
O nedenle senin 66 lt ile gittiğin 1400 km nin senden başka kimseyi ilgilendirmediğini anlaman lazım.
Ben de 20 yılda 4 araç değiştirdim ancak Nisan gibi Togg T10F çıkınca almayı planlıyorum.
Benim kullanım güzergahıma ve kullanım alanıma göre en ideali elektrikli araç.
Bahçe içinde müstakil evim var, ev elektriği ile şarj imkanım, hatta garajın üzerine kuracağım güneş enerjisi ile bedava şarj imkanım varken ne yapayım içten yanmalıyı artık.
Sen Almanyadan Türkiyeye gelmek için elektrikliyi ideal bulmazsın, ben ise tek depo ile 600 km yi gayet ideal bulurum.
-
Sen hala anlamadın 😁
Kardeşim Almanya'dan çıkıyorum iki kere mazot alıyorum o kadar.
1- Elektrikli araç olsa şarj için kaç kez duracağım?
2- şarj ne kadar sürecek?
3- arabanın aküsü bozuldu diyelim. Akü masrafı ne kadar?
Şimdi kimseyle sidik yarıltırmaya gerek yok. Benim işime gelmez ama senin işine geliyor olabilir. Sen kendi fikrini paylaşırsın ben kendi fikrimi. Yani birbirimize bişey diretmenin bir anlamı yok!
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X