Şimdi Ara

Volkswagen Grubu, model sayısını azaltarak lüks sınıfa odaklanacak (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 2015 yılında ülkemizdeki en dolu golf 7 lerden birini (2 opsiyon eksik) sipariş vermiştim. Daha teslim aldığım ilk gün sağ havalandırma kanalındaki KRONİK ses probleminden havalandırma kanalı garantiden değişti. Makyaj ayna lamba ses.. , buğu yapan xenonlar, gacur gucur eden burçlar ve araç içindeki plastikler, Sunroof çerçevesinin dış katmanının parçalanması.. Geri görüş kamerasının yer yer aktif olmaması, Ses +/- tekerleğinin dengesi... Xenon yükseklik ayarlarmasının zamanla doğru çalışmamaya başlaması ve öndekinin dikiz aynasında patlaması ... Geçenlerde ön çamurluktaki ufak bir hasar yüzünden servise bıraktım aracımı. 13 bin TL bir bedel çıkacağını söyleyip iş bitiminde içinde başka araçlara ait olan parçaların da olduğu fatura çıkartmaları... Onların düşülmesinden sonra ise +20 bin TL bir rakam ortaya çıkması.. Tarafıma bilgi verilmeden lastik değişimi olan jantımın boyanması. Hazırlanan boyanın orijinaline göre koyu ve mat kalması.. Bir servisin "bu balatalar 1-2bin km gider " dediği yerde diğer servisin 6bin km gitmiş olmama rağmen "balataların daha iyi durumda " olduğunu söylediği bir marka...
    Bu sadece her yıl rutin bakımlarını yetkili serviste yaptıran 6.5 yılda 90bin km yapmış biri olan benim karşılaştığım sorunlar..
    2. El alınacak ise alınabilir fakat kesinlikle sıfır araç konusunda vw ',in yüzüne bakmam. Lüx sınıfa odaklanabilmesi için 40 fırın ekmek yemesi lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi major24 -- 8 Nisan 2022; 14:27:00 >




  • lüks buzdolabı sevenler için harika.

  • Almanlar alt ortayı Asya'ya bırakacak herhalde


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • major24 M kullanıcısına yanıt

    Lüx sınıfa odaklanabilmesi mi için çaba sarfetmesine sence gerek var mı?  


    Audi, Lamborghini, Porsche, Ducati, Bugatti ve Bentley'in kimin çatısı altında olduğunu hatırlatayım.


    Sadece Bentley bile lüksteki kalitenin nereye varabileceğinin vücud bulmuş halidir, bana göre.


    Verdiğin bir örnekten yola çıkayım. Bende yetkili servise gittim. Aracının altyapısı ile benimki aynı. Bana da 5-7 bin km daha balatanız gider dedikten sonra ben 3. bakıma gireceğim ve neredeyse 20.000 km gittiğim halde, bana gidince yine serviste 5000 km daha gider balatalarınız diyecekler. Çünkü sarf malzemelerde kullanım tarzından etkilenir. Bi-xenon var bende de. Bunların tamamen kusursuz olmadığı bir gerçek. Ancak aydınlatması da ona göre göze hoş geliyor. Yani kusursuz bir şey yok. Servisin işgüzarlığı ile markayı bağdaştırmak doğru değil. Ankara'da anasını sövülen servis ile Muğla'da işini hakkıyla yapan servisi bir tutamazsın.


    Yani aracında birtakım sorunlar çıktı diye markayı komple kötülemenin bir manası yok. Ben de eleştiriyorum, ben de krom çıta diye iç plastiklerin adi kaplamasını ve soyulmasını sevmiyorum, yalıtımın yetersiz olduğu kısımları görüyorum. Ancak bu sadece bizim araçlarımızda olan bir şey değil. BMW ve Mercedes gibi araçlarda da sorunlar var. Buralarda da yazan çok, sahibindende araçlarını sorunlarından dolayı açıkça yazıp satan da var. Mesela BMW ve Mercedes'e yıllarca binip, Audi'ye binince daha çok keyif alan adamlar bile var.





  • Bence yanlış bir strateji.


    Phaeton ile F-segmente girmeye çalıştı olmadı.


    Lüks SUV olarak Touraeg üretiyor ama satışta premium rakipleri ile rekabet edebilmekten çok uzakta.


    VW lüks-premium segmente giremez. Lüks, kaliteli araba üretebilir ama VW markası altında hedeflediği satış rakamlarına ulaşamaz.

  • Huan8 H kullanıcısına yanıt
    Haklısın.vw grubu skoda seat cok kaliteli değil...Benim de cam kenari citalarin rengi atti arac daha 17 model...servise gittik neyle yıkattiniz dedi...Tek bilmediğim yikama servisteki yikamaydi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şimdi e class düşünsün .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt

    Kalite düşük fiyata olamaz ki. Her sektörde bu böyledir. Ses sistemleri bunun en bariz örneğidir. Eğer gerçekten zevk alarak dinlemek istiyorsan, en pahalılara yönelmen şarttır. Kaliteyi başka türlü yakalayamazsın. F/P ürünü fakir avuntusudur. Paran varsa, en donanımlı ürünü alırsın, sonradan başın ağrımaz çünkü ağrıyacak kısmı satan adam bilir ve ona göre önlemini alır. Skoda ve Seat'ın hitap ettiği kesim bellidir.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.