Şimdi Ara

Volkswagen Golf, 1.0 litre 115 PS motor seçeneğiyle Türkiye'de satışa sunuldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
0
Favori
13.732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alman üreticinin en popüler modellerinden biri olan Volkswagen Golf, Türkiye’de yeni 1.0 litre TSI motor seçeneğiyle satılmaya başlandı. 115 beygirlik 1.0 litre TSI motora sahip Volkswagen Golf fiyatları 155 bin 600 TL’den başlıyor.
     

    2018 Uluslararası Yılın Motoru ödülünü almıştı 

    Volkswagen Golf’ün kaputu altındaki yeni 1.0 litre TSI motor, geçtiğimiz yıl “2018 Uluslararası Yılın Motoru” ödülüne layık görüldü. Daha önce 110 beygirlik 1.0 litre motor seçeneğiyle tüketiciyle buluşan Golf’ün motor gücü yeni üniteyle birlikte 115 beygire yükseldi. Ayrıca, yüksek teknoloji ve verimliliğe sahip yeni 1.0 litre TSI üniteyle birlikte yakıt tüketiminin de düştüğü söyleniyor.

    Volkswagen Golf ürün gamının giriş seviyesini oluşturan 115 beygirlik 1.0 litre TSI ünite; kompakt, hafif ve yüksek verimli teknolojik özellikleriyle öne çıkıyor. Dört yollu katalitik konvertörle birleştirilen motor aynı zamanda benzin partikül filtresiyle birlikte sunuluyor. Ayrıca; geliştirilmiş enjektör, yeni turbo ünitesi ve yenilikçi emisyon sistemi sayesinde 115 beygirlik 1.0 litre TSI ünitenin çok daha çevreci bir motor olduğu söyleniyor.

     
     

    7 İleri DSG otomatik şanzımanla sunuluyor 

    Volkswagen Golf’ün 115 beygirlik 1.0 litre TSI motoru 200 Nm tork sağlarken, 100 km’de ortalama 5,0 litre yakıt tüketimi ve 11 gr/km emisyon salınımı değerlerine sahip. Midline Plus, Comfortline ve Highline donanım seçenekleriyle satılan yeni motor, 7 ileri DSG otomatik şanzımanla birlikte sunuluyor.

     

    Golf 1.0 TSI 115 PS fiyatları şu şekilde: 

     Golf 1.0 TSI 115 PS DSG Midline Plus155.600 TL 
     Golf 1.0 TSI 115 PS DSG Comfortline163.300 TL 
     Golf 1.0 TSI 115 PS DSG Highline176.800 TL 







  • 6 yıldır golf kullanıyorum. Aldığım günden beri ön amortisörlerden kasislerden geçerken gacır gucur sesler geliyor. Arabanın garantisi bittiği gibi önce dsg kavraması içine verdi, 1 sene sonra da mekatronik içine verdi. Allah’ı var ikisini de iyi niyet garantisi kapsamında yaptılar. Ama garanti bitikten sonra dışarıda balım yaptıran kuzene mekatronik için 13.000₺ dediler daha yeni. Benzin deposunun kapağı kafasına göre bir açılıyor bir açılmıyor. Arabanın bagajında gezdirdiğim yağ bidonu da cabası. Sürekli yağ eksiltiyor. Gel de şimdi bu arabaya tekrar para ver
    Hollandada yaşıyorum üşenmedim girdim kaç euro ediyor diye baktım 23bin euro ediyormuş ve volkswagen sitesine girdim bu araba burda 24 bin euro. Resmen araba almak Türkiye de insanın kendisine eziyet etmesinden başka birşey değil ki benim maaşım 1830 euro olduğu halde bu 24 bin euro bana pahalı geliyor. Gerçekten Allah hepinize sabır versin.
    1.0 araç C sınıfı (giriş seviyesi) 150.000 TL, asgari ücret 2.000TL.

    Kıyas nasıl yapılır buyrdun:
    Türkiye'de bir asgari ücretli yemeden içmeden 75 ay (6 yıldan fazla) çalışarak alabilir.

    Almanya'da bir asgari ücretli yemeden içmeden 15-20 ay (2 yıldan az) çalışarak alabilir. (20.000 Euro)

    Kıyas böyle yapılır. Almanya bizi kıskanıyor diyen arkadaşlar haklıdır...

    İsterseniz bu kıyasa BENZİN ve YEDEK parça fiyatlarını da ekleyeyim, kıskançlığından iyice kırılsın, kudursun gevurlar, Biz müslümanların cennet dünyasına !
    Buraya gelip ağlayacağınıza gidip kendinizi geliştirip zengin olmaya bakın. Kendi şirketinizi kurun ve bir yolunu bulup yurt dışına açılın.

    Böyle sağa sola ağlamakla bir yere varamazsiniz.

    Kralı gelse Türkiye nin gerçeği olan bu ekonomik sorunlardan ülkeyi kurtaramaz.

    Bu ülke hep böyleydi, her 20 yılda bir biraz gün yüzü görüp sonra yine o rehavet ile batıyor.

    Bir şey üretmeden ve ihracat yapmadan bu ülke bu kadar. Ya bunu kabul Edip kendinizi kurtaracaksiniz yada digerlero gibi ömrünüzün sonuna kadar her gün foruma girip "egonimi coh gotu" diye aglayacaksiniz.
    Merhabalar,

    Ben bizzat bu aracı 6 aydır kullanıyorum,araçla ilgili yorumlarım şöyle ki;

    Öncelikle şunu söyleyeyim,Araç Türkiye ye geç gelmiş bu motorla benim yaşadığım ülkede 1.5 yıldır satılıyor.

    Performanstan çok memnunum, 6 ileri manuel 115ps aracımı 2018 Kasım ayında teslim aldım(Romanya da yaşıyorum)

    Aracı aldığımdan beri 2 kere Edirne’ye gidip geldim iş sebebiyle, tek şeritli bulgar yollarında, tır sollamalarında vs beni aşırı tatmin etti,80-120 hızlanması (benim için) aşırı iyi,tatminkar.

    Bir önceki aracım 1.4 atmosferik 85ps benzinli 2011 model Polo DSG7 idi.O dsg den ne çektim bir ben bir Allah bilir o kısımlara hiç girmeyeceğim.Ama o benim polomdan çok daha canlı ve atik bu motor.

    Polodan sonra bu araca binince tapagaz hızlanmalarda turbonun girdiğini hissediyorsun,resmen saldırıyor hissi veriyor(2 kademeli gibi gaz pedalı)

    Aracım tam olarak şöyle;
    1.0 Golf Trendline 115ps 6 ileri Manuel
    -Ekstra opsiyonlar
    #Tungsten gri renk(562 euro)
    #16” Aragon jant(520 euro)
    #App Connect(200euro)
    # Select Paket (350 euro)
    -Park pilot(ön arka park sensörü)
    -Çift bölge tam otomatik klima
    -Composition Media(daha büyük ekran ve 8 hoparlör)

    Opsiyonlar dahil bana peşin 15.950 euroya mal oldu.


    Araç 4500 km de henüz yakıt tüketimi 4500 km için(başlangıçtan itibaren) 5.5lt

    Çok memnunum aracımdan,poloda güzeldi ama bunu daha çok beğendim Auto hold falan çok iyi çalışıyor(oyuncakları yeterli bana göre)

    O gitmez yürümez diyenler boş konuşuyor onlar gitsin 1.4tsi 122 bg alsın ikinci el ,

    Bu aracı fiyatı bir yana motor/performans vs. soru işaretleriniz varsa gönül rahatlığı ile alabilirsiniz ,ekstra sorusu vs olan varsa mesaj atsın.

    Aracın fiyatı Türkiye de çok aşırı yüksek ,kurların durumundan dolayı, ben suan aracı fiyatına göre değil fiyattan bağımsız yorumluyorum ,yani fiyatın VW ile alakası yok.Araç güzel evet ama fiyat yüksek yok kardeşim fiyat yüksek değil Döviz kuru yüksek.

    Saygılarımla.





  • 1 litre motorlu giriş seviyesi araba 155 bin lira. bunlar iyi günlerimiz.

  • murdocklawless kullanıcısına yanıt
    Olsun yinede bundan 20 sene önce öyle 2019 model golf yoktu ülkemizde. Millet en fazla 99 modellerle gezebiliyordu. Çok şükür çok geliştik. Mantığında insanlarla yine iyi buralara geldik. :D

  • Hadi fiyatını bir yana koy, Fiesta, i20 vs araçlarla karşılaştırınca ne kadar kötü bir görünüşü var ya.

  • İhtiyacı olmayan araba almasın. Gereksiz masraf

  • Yakında 0.50 lilik arabalar çıkar bu gidişle

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 155 bini gorunce gozum acildi 2 defa okudum 55 degilmis 155 mis.Polisi ararum RAKAMLA 155 YAZIYLA:YUZELLI BES BIN.Anlamayan varsa

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ne

  • Geçen yazdığım için 7 gün ceza aldım sağokaunlar eleştirilmeyi hazmedemiyorlar. Sizin kazancınız binlerce lira olabilir ama toplumun geneli asgari ücret veya altında çalışıyor. Misalen bir çok yerde 2 bin TL asgari ücret gösteriliyor ama öyle değil. Maaşı 2 bin yatıyor sonra bankadan çekip iş yerine fazlasını geri getiriyor. Hele bir kabul etme kapı orada. Yersen dolma bu müdür.. Şimdi gel de bu arabayı al. Nasıl alacaksın? Güzel ülkemde kendimiz için yaşamak haram anca zenginler yaşasın biz sürünelim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • i20 gerçekten çok çok güzel.

  • aynı motoru 2017 model Audi A3 sedanımda kullanıyorum. çok memnunum. ama siz gidip de 155bine almayın. resmen kerizliktir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • F/P favori galiba.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Harika ya 1000 cc bir araba 155 binden başlıyor. Arabanın yanında iki de adam hediye edin de yokuş çıkarken sıkıntı olmasın :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sizce 1.0 dsg vites maximum kac olmalı? Bence en fazla 120 verilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • efendileriniz yapmış almazsanız ayıp olur

  • 110hp versiyonun fabrika verisi tüketim 4.7 litre, 115hp olanın tüketimi 5.0litre. Eyyy vw, açıkla bu durumu.
  • 6 yıldır golf kullanıyorum. Aldığım günden beri ön amortisörlerden kasislerden geçerken gacır gucur sesler geliyor. Arabanın garantisi bittiği gibi önce dsg kavraması içine verdi, 1 sene sonra da mekatronik içine verdi. Allah’ı var ikisini de iyi niyet garantisi kapsamında yaptılar. Ama garanti bitikten sonra dışarıda balım yaptıran kuzene mekatronik için 13.000₺ dediler daha yeni. Benzin deposunun kapağı kafasına göre bir açılıyor bir açılmıyor. Arabanın bagajında gezdirdiğim yağ bidonu da cabası. Sürekli yağ eksiltiyor. Gel de şimdi bu arabaya tekrar para ver

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1.0 araç C sınıfı (giriş seviyesi) 150.000 TL, asgari ücret 2.000TL.

    Kıyas nasıl yapılır buyrdun:
    Türkiye'de bir asgari ücretli yemeden içmeden 75 ay (6 yıldan fazla) çalışarak alabilir.

    Almanya'da bir asgari ücretli yemeden içmeden 15-20 ay (2 yıldan az) çalışarak alabilir. (20.000 Euro)

    Kıyas böyle yapılır. Almanya bizi kıskanıyor diyen arkadaşlar haklıdır...

    İsterseniz bu kıyasa BENZİN ve YEDEK parça fiyatlarını da ekleyeyim, kıskançlığından iyice kırılsın, kudursun gevurlar, Biz müslümanların cennet dünyasına !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi artenis -- 22 Nisan 2019; 14:5:5 >
  • Zaten bu araçlar üretilirken 10 yıl ömür biçiliyor. Benim 2003 opel vectram (elegance en donanımlısı) almanya'da 500 Euro, bir asgari ücretle 2 tane alabilirsiniz.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.