Şimdi Ara

volantı düz yapma yardımmm focus2 tdci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • volantda sıkıntı varmış ustanın demesine göre ve ya yeni volant seti takılırmış yada volantını düz yaparım düze çeviririm bindiğin kadar kullanırsın diyor
    volantı düz yapınca bir sorun olur mu böyle kullanan var mı ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • 2009 yılından beri yaklaşık 200.000km boyunca aynı motora sahip 2006 407’i sabit Volant ile kullanıyorum.
    Bu değişimi ilk yapanlardan biriyim.

    Artıları
    Daha seri kullanım
    Sorunsuzluk
    Belki yakıt tüketiminde biraz azalma eğilimi.

    Eksileri
    Pürüzsüz geçişler için Daha hassas ayak bileği
    Daha sert tepkiler
    Motor titreşiminde çok ufak bir artma.


    Ben yaptığım tercihten memnunum. Sabit volan sonsuz ömürlüdür DMF( dual mass flywheel ) çift kütleli volkanda iki kütle arasında yay bulunur. Yay ömürlü bir parçadır.Ancak konfor olarak biraz azalma olduğunu bilmen gerekir.
  • Tam emin değilim ama acaba volan taşlamadan mı bahsetmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracınız muhtemelen 110 yada 112 beygir ve hareketli volan sistemine sahip psa grubu dizel motoru olan focuslardan hocam. Psa grubu dizellerde hareketli volan var ve değişimi biraz pahalı tutuyor. ustanız hareketli volanı sabite çevirip yüzeyi taşlayarak sabit volan sistemine geçmekten bahsetmiş. böylelikle sadece debriyaj balatası değiştirerek işlemi bitirecek.
    hareketli volanı sabite çevirirseniz 110 beygir Psa dizellerde kalkışta ve vites değişimlerinde sarsıntı çok olduğu söyleniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi escape__06 -- 6 Mart 2020; 22:17:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2009 yılından beri yaklaşık 200.000km boyunca aynı motora sahip 2006 407’i sabit Volant ile kullanıyorum.
    Bu değişimi ilk yapanlardan biriyim.

    Artıları
    Daha seri kullanım
    Sorunsuzluk
    Belki yakıt tüketiminde biraz azalma eğilimi.

    Eksileri
    Pürüzsüz geçişler için Daha hassas ayak bileği
    Daha sert tepkiler
    Motor titreşiminde çok ufak bir artma.


    Ben yaptığım tercihten memnunum. Sabit volan sonsuz ömürlüdür DMF( dual mass flywheel ) çift kütleli volkanda iki kütle arasında yay bulunur. Yay ömürlü bir parçadır.Ancak konfor olarak biraz azalma olduğunu bilmen gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 13 Mart 2020; 17:39:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek kütleli çift kütleli volan arasında fark sadece titreşim konfor kadar basit değil volana binen yük absorbe edilmeden kranka aktarılıyor ve bir süre sonra krank tada hasar meydana getirebilir b buna bağlı birkaç konu vardı araştırın bulabilirsiniz arada ne kadar fiyat farkı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yenisinin maliyeti çok mu sonuçta sökülecek, sıfırını alırdım şahsen.
  • Maliyeti 2 bin tl civarı. Sadece baskı balata olunca 1500 civarına kapanıyor volan da işin içine girince 3500 4000i buluyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Ayni motorun ve şanzımanın tek kütleli volanti mevcut Berlingo'dan. (Hafif ticari)

    Kısacası kranktan yana sıkıntı yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 13 Mart 2020; 17:42:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F355 Challenge F kullanıcısına yanıt
    quote:

    Senin tamircin fiyatı fazla söylemiş, voland baskı balata bilya değişimi işcilik dahil 2500 TL den fazla verme.parça fiyatlarını araştır göreceksin.ben daha yeni değiştirdim verdiğim işçilik 500 TL.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.