Şimdi Ara

VODAFONENET CAYMA BEDELİ SORUN OLUSTURUR MU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
75
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar merhaba , vodafone net evde internet müşterisiyim ve aşırı şekilde pişmanım . Taahüüt bitme sürem 12.04.23 2 ay kaldı bitince de iptal edecegım türknete gececegım. Ama aklıma bir şey takıldı.Geçen yaz internet problemı yasadıgım ıcın 8mbs internetımı yükseltmek istedim ve müşteri temsilcisini aradım.en fazla 16 olacagını söyledi ve aylık 110tlden 60tl ödemeye basladık nasıl oldu bilmiyorum.Benden habersız taahütüm uzatılmıs olabılır mı baska bi tarifeye geçtigim için. 2022 hazıranda degıstırmıstım.bitme zamanı 2024 haziran olmus olabılır mı nolur yardımcı olun müşteri temsilcisi 12.04.23 de bitiyor dedi fakat paket degıstıgımı söylememıstım iptal edınce de bana büyük miktarda cayma bedeli gelmesin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • tarife yükseltmek taahütü uzatıyor mu kısaca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.