Şimdi Ara

Vodafone'un e-ticaret platformu Her Şey Yanımda büyük fırsatlarla açıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
3
Favori
6.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 ay
  • Cevaplayan Üyeler 24
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 28 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Favoriye Eklediklerim 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • OkumadanAlma (4 mesaj) neozine (4 mesaj) efilefil (3 mesaj) Kartal Göz (2 mesaj) tlgs_1905 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9 mesaj) Mobil (14 mesaj) Mini (2 mesaj) (2 mesaj) (1 mesaj) (6 mesaj)
  • @
9 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Anasayfa Haberleri >> Vodafone'un e-ticaret platformu Her Şey Yanımda büyük fırsatlarla açıldı
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Editör
    7190 Mesaj
    Konu Sahibine Özel



    Vodafone Türkiye’nin mobil uygulaması Vodafone Yanımda’ya “Her Şey Yanımda” isminde yeni bir özellik eklendi. Her Şey Yanımda tıpkı Hepsiburada, Trendyol, Amazon gibi her kategoriden ürünlerin farklı satıcılar tarafından satıldığı bir e-ticaret pazaryeri. Elektronik dışındaki ürünler de satılıyor ve bu anlamda telekom sektöründe türünün ilk örneği oldu. Her Şey Yanımda’yı kullanmak için Vodafone müşterisi olmak zorunlu değil. Diğer operatörlerin aboneleri de bu platformu kullanabiliyor.



    500 bini aşkın ürün bulunuyor



    Her Şey Yanımda’da akıllı telefon, elektronik, giyim, küçük ev aletleri, ev-yaşam, anne-çocuk, spor-outdoor, hobi, kozmetik, dijital uygulamalar ve servisler olmak üzere 10 ana kategori ve 100’den fazla alt kategoride 500 bini aşkın ürün bulunuyor.





    Ürünler diğer e-ticaret sitelerinde de faaliyet gösteren üçüncü parti satıcılar tarafından satılıyor. Vodafone, KOBİ’leri ekonomik olarak desteklemek ve dijital dönüşümlerini sağlamak amacıyla KOBİ’lerden 6 ay süreyle komisyon almayacağını duyurdu. Benzer bir avantajın kadın girişimciler için de sunulması planlanıyor. Ayrıca müşterilerin her alışverişinde bir çocuğun eğitim masrafına katkı sunmak için TOÇEV’e 3 TL bağış yapılacak.



    Ayrıca Bkz.Vodafone, Eko-SIM kartlara geçiyor: Plastik tasarrufu sağlanacak



    Her Şey Yanımda ile ilk bir yılda aylık 50 milyonun üzerinde tıklanmaya ve 1 milyonu aşkın siparişe ulaşmayı hedefleyen Vodafone’un nihai hedefi ise e-ticaret sektöründe 3 yıl içinde en büyük 3 oyuncudan biri olmak. 



    Açılışa özel olarak her üründe geçerli 50 TL indirim



    Her Şey Yanımda’nın açılışına özel olarak 150 TL üzerindeki ilk siparişlerde anında 50 TL indirim, 3000 TL üzerindeki elektronik ürünlerde anında 300 TL indirim uygulanıyor. İndirimli ürünlerle birlikte bu indirim birleşiyor. Epey avantajlı fiyatlar yakalanabiliyor. Market, temizlik, giyim gibi temel ihtiyaç ürünlerinde de 150 TL’ye 50 TL indirim uygulayarak diğer sitelere göre daha uyguna alışveriş yapabilirsiniz.





    Şu an küçük ev aletlerinde yüzde 50’ye varan, moda, güzellik ve bakım ürünlerinde yüzde 50’ye varan, kişisel bakımda yüzde 30’a varan indirimler mevcut. Günün süper teklifleri kısmında çeşitli kategorilerden ürünler 24 saatliğine indirime giriyor.



    Lansmana özel olarak her alışverişte ücretsiz kargo fırsatı sunuluyor ve taksitli alışverişlerde vade farkı uygulanmıyor.



    Her Şey Yanımda 15 GB hediyem ne zaman yüklenir?



    Tüm fırsatlara ek olarak Vodafone müşterileri ilk alışverişlerinde haftalık 15 GB mobil internet kazanacak. Her Şey Yanımda’dan yapacağınız ilk sipariniz teslim edildikten 14 gün sonra GB hakkınız hattınıza otomatik olarak yüklenir. Tüm siparişinizi iptal ya da iade ettiğinizde kampanyadan yararlanamazsınız.



    Vodafone Türkiye CEO’sundan açıklama



    Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, üç büyük oyuncudan biri olmayı hedeflediklerini belirterek, “Araştırmalara göre, Türkiye’de online ticaret pazarı 2020’de %76 büyümeyle 100 milyar doların üzerinde bir ciroya erişti. Bu pazarın içindeki en büyük pasta 60 milyar TL ciroyla online pazar yerlerine ait. Bir dijital servis şirketi olarak biz de e-ticaret sektöründe güçlü bir oyuncuya dönüşmeyi ve bu sektörde 3 yıl içinde en büyük 3 oyuncudan biri olmayı hedefliyoruz. ‘Her Şey Yanımda’ platformuyla temel hedefimiz, e-ticaret alanındaki iş modelimizi genişleterek dijital marka algımızı güçlendirmek ve dijital müşteri sayımızı artırmak. Bu platform, aynı zamanda Vodafone Yanımda’yı bir GSM uygulaması olmanın ötesine geçirerek müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarına cevap verecek bir süper uygulamaya dönüştürme hedefimizde de önemli rol oynayacak." dedi.



    Her Şey Yanımda’ya erişmek için Vodafone Yanımda uygulamasını indirebilirsiniz. Web üzerinden erişim mümkün değil.









    |
    |




  • Daha gsm olayını becerememiş bir firma bu işlere el atmış… gelir yakında komik komik rezalet haberleri, bizde bol bol dalga geçeriz artık beceriksizlikleri ile ve bile bile bu firma ile uğraşacak cesur üyeler ile…

    Tam bir hilkatgaribesi Vodafone, Pazaryeri ise hilkatgaribesinin ağa babası... İlanda kocaman 1.8kg ağırlığında kedi maması yazıyordu gelen ürün 360gr olunca iade ettim, ettim etmesine tam 63 gün oldu halen iadem gelmedi. Vodafone bu işi beceremediği gibi aklımızla oyun eder gibi 63 gündür üzgünüz en kısa sürede çözeceğiz demekten bıkmadılar. Sonunda verdim tüketici mahkemesine, şimdi onlar uğraşsın. Şunu diyeyim aman bulaşmayın!!!

    Biz 4.5G işinde çakıldık beceremedik,eticaret işi bari yapalım Türkiye'de demiş Vodafone.
    Kullanacaklara şimdiden söyleyeyim:
    Ürünün ödemesi alındı ama sipariş gönderilmedi sistemlerde görünmüyormuş,Ürünü iade ettim ama sistemlerde geç görünebiliyormuş 2 haftadır ücret iadesi yapılmadi,VFone bankanızla görüşün diyor,Banka ise iade edilse görürdük VFone ile görüşün diyor, gibi durumlara şimdiden hazırlıklı olun. Milletin TL'sini al,Türkiye'de faize yatır yada altına yatır,1-2 hafta kullan öyle ver parasını. Bunu büyük firmalar bile yapıyor. 100 bin kişi aralarında para toplasınlar 50'şer TL,bana versinler,ben o parayı günlük faize yatırayım yada altın alayım,1 hafta sonra bana borç verenlere paralarını faiz ödemeden aynen ödeyeyim.
    Nasıl uyanıklık ama. Türkiye'de bunu yapan büyük firmalar var yok sistem hatası,paranız er yada geç haklıysanız size ödenir diyerek,yok bizde hata yok deyip oyalayarak.
    Bu ay 100 bin müşteriyi keklesen,öbür ay diğer 100 bin müşteri,öbür ay sıradaki 100 bin müşteri.. Sadece 10 milyon müsteriyi sırayla gezdiginde senin başına ancak 10 yılda bir gelir bu keklenme paranın kullanılması durumu ve sen 10 yılda bir olan bu durumu hata sanar önemsemezsin,henüz kendisine sıra gelmemiş kişi de,ben yaşamadım,sizde bir hata olmuştur der firmaya güvenerek.
    Yani neyle karşı karsıya oldugunuzu bilin,böyle bir durumda hata degil,strateji söz konusu oldugunu bilin. Bir haftalığına 20 TL borç vermişsiniz çok mu dimi.
    fotoğraf, arama yapma ve arama loglarına erişim izni istiyor uygulama. Izin vermeyince açılmıyor. Kendini konfigüre etmek için istiyormuş bu izinkeri. Arama geçmişi ile nasıl bir konfigurasyon yapıyor anlamadım.
  • Binbaşı
    1725 Mesaj
    150/50 ve indirimli ürünlerle iyi giriş yaptı

  • ne aldınız uyguna paylaşırsanız bız de alalım, sankı yok gibi

  • Teğmen
    156 Mesaj

    Ben oyuncu kulaklığı aldım uyguna geldi 700den 400e aldım onu da yeğen istemedi elimde kaldı

    |
    |
    Tomcruise55555 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    761 Mesaj

    Konusu var


    https://mobile.donanimhaber.com/vodafone-150ye-50-indirim--150912633


    Tava ve kaşar en çok alınanlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Tomcruise55555 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    119 Mesaj
    Çin Devleti nasıl aliexpress vb. üzerinden milyonlarca ürünün ücretsiz olarak kargo ile yollamasına destek verdiyse, bizim de böyle bir sistem kurup yurtdışına satmamız lazım. En son PTT 3 kat zam yaptı yurtdışı gönderilere. Ürünleri kendi içimizde satsak ne fayda !!!

    |
    |
  • Binbaşı
    1577 Mesaj
    fotoğraf, arama yapma ve arama loglarına erişim izni istiyor uygulama. Izin vermeyince açılmıyor. Kendini konfigüre etmek için istiyormuş bu izinkeri. Arama geçmişi ile nasıl bir konfigurasyon yapıyor anlamadım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2300 Mesaj

    Forumun favori ürünleri ,fıstık ve sucuk fırsatları varsa bakalım. 

    |
    |
  • Teğmen
    194 Mesaj
    Ürün çeşidi cok az 150/50 kupon var ama kullanacak ürün yok. Bebek bezi alayım diyorum ne marka çeşitliliği var ne de numara seçeneği. Eğer çeşitliliği artmazsa ilk 3e girmek yerine 3 ayda kaybolup gider bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3137 Mesaj
    Daha gsm olayını becerememiş bir firma bu işlere el atmış… gelir yakında komik komik rezalet haberleri, bizde bol bol dalga geçeriz artık beceriksizlikleri ile ve bile bile bu firma ile uğraşacak cesur üyeler ile…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    2956 Mesaj
    Biz 4.5G işinde çakıldık beceremedik,eticaret işi bari yapalım Türkiye'de demiş Vodafone.
    Kullanacaklara şimdiden söyleyeyim:
    Ürünün ödemesi alındı ama sipariş gönderilmedi sistemlerde görünmüyormuş,Ürünü iade ettim ama sistemlerde geç görünebiliyormuş 2 haftadır ücret iadesi yapılmadi,VFone bankanızla görüşün diyor,Banka ise iade edilse görürdük VFone ile görüşün diyor, gibi durumlara şimdiden hazırlıklı olun. Milletin TL'sini al,Türkiye'de faize yatır yada altına yatır,1-2 hafta kullan öyle ver parasını. Bunu büyük firmalar bile yapıyor. 100 bin kişi aralarında para toplasınlar 50'şer TL,bana versinler,ben o parayı günlük faize yatırayım yada altın alayım,1 hafta sonra bana borç verenlere paralarını faiz ödemeden aynen ödeyeyim.
    Nasıl uyanıklık ama. Türkiye'de bunu yapan büyük firmalar var yok sistem hatası,paranız er yada geç haklıysanız size ödenir diyerek,yok bizde hata yok deyip oyalayarak.
    Bu ay 100 bin müşteriyi keklesen,öbür ay diğer 100 bin müşteri,öbür ay sıradaki 100 bin müşteri.. Sadece 10 milyon müsteriyi sırayla gezdiginde senin başına ancak 10 yılda bir gelir bu keklenme paranın kullanılması durumu ve sen 10 yılda bir olan bu durumu hata sanar önemsemezsin,henüz kendisine sıra gelmemiş kişi de,ben yaşamadım,sizde bir hata olmuştur der firmaya güvenerek.
    Yani neyle karşı karsıya oldugunuzu bilin,böyle bir durumda hata degil,strateji söz konusu oldugunu bilin. Bir haftalığına 20 TL borç vermişsiniz çok mu dimi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OkumadanAlma -- 27 Ekim 2021; 1:59:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Teğmen
    157 Mesaj

    Tam bir hilkatgaribesi Vodafone, Pazaryeri ise hilkatgaribesinin ağa babası... İlanda kocaman 1.8kg ağırlığında kedi maması yazıyordu gelen ürün 360gr olunca iade ettim, ettim etmesine tam 63 gün oldu halen iadem gelmedi. Vodafone bu işi beceremediği gibi aklımızla oyun eder gibi 63 gündür üzgünüz en kısa sürede çözeceğiz demekten bıkmadılar. Sonunda verdim tüketici mahkemesine, şimdi onlar uğraşsın. Şunu diyeyim aman bulaşmayın!!!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2956 Mesaj

    Tamam işte,benim önceki yazıda anlattığım sahte***lık ve dolan******lık.

    Bişey biliyoruz da yazıyoruz. Senaryo değil.

    Sizin tarlayı sürmüşler,sizin para yatırımda. Parası kullanılan binlerce kişiden birisinizdir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    neozine kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    157 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OkumadanAlma

    Tamam işte,benim önceki yazıda anlattığım sahte***lık ve dolan******lık.

    Bişey biliyoruz da yazıyoruz. Senaryo değil.

    Sizin tarlayı sürmüşler,sizin para yatırımda. Parası kullanılan binlerce kişiden birisinizdir.

    Paramızın üzerine yatacak halleri yok en fazla gecikerek ödeyecekler, burada kayıp müşterinin olmaz, büyük kaybı Vodafone yapacak, bir müşteri yüzlerce müşteri kaybettirir, bunu anlamayan bir çok alışveriş sitesi tarihe karıştı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    3198 Mesaj
    Cok erkencisin admin.konuyu daha önce ben açmasaydim keşke

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Er
    3 Mesaj

    Mesela benim paramı hiç ettiler. Haziran'da Hepsiburada alışverişim yaptım. Aynı gün ürünleri iptal ettim. Hepsiburada para iadesi yaptı. Vodafone pay iade para yakında hesabınızda olacaktır diye mesaj attı. Ancak 6 aydır 150 TL mi iade etmediler. Çağrı merkezi aradım haklısınız ama sistemler biraz ağırdan çalışıyor diyorlar. benim beklemem lazımmış 😅. Ne kadar beklemek lazım diyorum? Bilemeyiz diyorlar. Resmen dalga geçtiler. Bende 150 için soğuk su içtim. Tek yapabildiğim şikayet vara konuyu yazdım ama yine sonuç yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    neozine kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    157 Mesaj

    Sizde benim gibi ödemeniz ve iadenizin evrak ve ekran görüntüleri ile tüketici mahkemesine başvurun. Paranızı faizi ve mahkeme masrafları ile ödetirsiniz merak etmeyin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    efilefil kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    44 Mesaj

    bu kadar ağır bir arayüz olamaz. Sistemin kendiside hantal çok yavaş çalışıyor.

    |
    |
  • Yarbay
    2956 Mesaj

    Sizce sistem hatası mı,bahsettigim taktik mi?

    Ben ne oldugundan 100 de 1000 eminim,ya sizce?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    efilefil kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    3 Mesaj

    Çok teşekkür ederim. Birde bu yöntemi deniyeyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    neozine kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant vp
valorant points
takipçi satın al
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,984
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.