Şimdi Ara

Vodafone'un beceriksiz Twitter müşteri hizmetleri ve memnuniyetsizliğim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 4-5 gün önce Vodafone Net'e geçtim. Sözde 24 ay Vodafone TV hediyeydi ama hala bu hediyeyi tanımlayamadılar. Premier Lig maçlarını falan kaçırıyorum. Daha önce TV+ kullanıyordum ve 24 saat geri sarma özelliği olan Vodafone TV'yi verdikleri için zaten Vodafone'a geçtim. Uydudan izlemeyi de hiç sevmiyorum, dahili uydu alıcısı çok yavaş.

    İşin komiği Twitter MH'ne yazdığımda "Hız profiliniz güncellenmiştir. Tekrar kontrol sağlayarak ilgili durumun devamı halinde tarafımıza tekrar ulaşabilir misiniz?" cevabını veriyorlar. Otomatik cevap gibi sanki. Oyalanıp duruyorum.

    Turkcell'deyken Twitter'dan yazdığımda 10 dakika ile 1 saat arasında cevap alabiliyorken burada 5-6 saatten fazla süredir cevap alamıyorum.

    İşte tam flood :https://twitter.com/yagizhanx/status/1234826309257306112

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Online işlemler ile tüketici şikayetleri bölümünden yazmayı deneyin dilerseniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Online işlemler ile tüketici şikayetleri bölümünden yazmayı deneyin dilerseniz.
    vodafone yanımda uygulamasından bahsediyorsanız öyle bir sekme bende yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uygulamaya koymamış olabilirler ama web sürümünde mutlaka tüketici şikayetleri sekmesi bulunuyordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Uygulamaya koymamış olabilirler ama web sürümünde mutlaka tüketici şikayetleri sekmesi bulunuyordur.
    Vodafone'un beceriksiz Twitter müşteri hizmetleri ve memnuniyetsizliğim

    online işlemlere ilk sefer girebilmek için yanımda uygulamasından şifre almam gerekiyor ama onu bile alamıyorum yahu. rezalete bak.

    söz verdikleri vodafone tv'yi vermemeleri mi dersin, hg255s kutusunda h267a modem getirmeleri mi dersin, online işlemlere girememem mi dersin yetti artık. ne amatör bir firmaymış bu vodafone

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Biraz daha bekleyin, düzelmezse eğer cayma bedelinizi öğrenip başka bir firmaya geçebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Biraz daha bekleyin, düzelmezse eğer cayma bedelinizi öğrenip başka bir firmaya geçebilirsiniz.
    az önce zar zor jetfatura şifremi aldım. online işlemlerinde çalışan bir şey yok. çıldırmalık bir sistem yapmışlar.

    aile koruma hizmeti sayfasında "bu hizmetten yararlanamazsınız" yazıyor, iletişim formu yok, müşteri hizmetlerine yönlendiriyor, fiber şifre öğrenme linki kırık, boşluk gösteriyor, uygulamadaki "kablosuz bağlantı iyileştirme" seçeneğine girince "bir hata oluştu" yazıyor.

    sadece fatura ödeme kısmı çalışıyor. tam paragöz bunlar, paradan kısmak için patronun liseli oğluna yaptırmışlar galiba online işlemleri.

    sanki benim aboneliğimi komple yanlış açmışlar gibi her yerde hata mesajları. bir de 1 milyon haneye hizmet veriyoruz diye boş reklam yapıyorlar.

    modemi kırarım herhalde sinirden yakında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam en iyisi siz cayma bedelinizi öğrenin de alternatif araştırın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Hocam en iyisi siz cayma bedelinizi öğrenin de alternatif araştırın.
    superonline'dan geçtim zaten, onlara geri dönsem şimdi onlarca lira ekleyecekler üzerine. türknet desek vdsl kullanmak istemiyorum. vodafone'un fiyatı iyi ama hizmet veremiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım sizi. Ulaşmayı deneyin hocam öyleyse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 6 Mart 2020; 20:43:52 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bende taahhüt yenilerken Vodafone TV hizmetinden yararlanmak istiyorum dedim.Bana müşteri temsilcisi fiber kullananlar zaten yararlanıyor efendim yanımda uygulamasından şifre alın kullanın dedi.sonra denedim olmadı bugün aradım sizin pakette öyle bir şey yok dedi durumu anlattım ses kayıtlarını dinleyeceğiz şikayet kaydı oluşturduk dedi.bakalım ne olacak göreceğiz.çok bilinçsizler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzzkaann

    bende taahhüt yenilerken Vodafone TV hizmetinden yararlanmak istiyorum dedim.Bana müşteri temsilcisi fiber kullananlar zaten yararlanıyor efendim yanımda uygulamasından şifre alın kullanın dedi.sonra denedim olmadı bugün aradım sizin pakette öyle bir şey yok dedi durumu anlattım ses kayıtlarını dinleyeceğiz şikayet kaydı oluşturduk dedi.bakalım ne olacak göreceğiz.çok bilinçsizler
    bizi de kampanya birimine yönlendirdiler, aynı cevabı aldık. bize sözleşme imzalatan iletişim bayisine söyledik, yardımcı olacaklarını söylediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vdsl var dendi halen adsl kullanıyoruz madem yok niye var diyorsunuz madem var o halde neden önce port değişikliği yapıp daha sonra gelip modemi bağlamıyorsunuz?
    Vodafone Net hüsran 2 yıl sonunda anladım bunu şu an ben de mağdurum ve bekliyorum
    Vodafone'un beceriksiz Twitter müşteri hizmetleri ve memnuniyetsizliğim
  • @Ozcan.babacan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.