Şimdi Ara

Vodafone --------> Turkcell 'e Geçiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
45.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 5 senedir belkide daha fazladır kullandığım Telsim/Vodafone hattımı Turkcell'e taşımayı düşünüyorum ama korkuyorum çünkü hiçbir hizmetin doğru düzgün verilmediği ülkemizde hat taşınabilirliğininde sorunsuzca verilmesini beklemiyorum. Çevremden, internetten ve şikayetvardan okuduklarım kadarıyla Vodafone bazı hatları taşıma talebi verilince iptal ediyor üstelik bunlar arasında eskiden alınan hatlarda mevcut. İptal sebebide şu şekilde
    quote:


    Sayın Abonemiz ;

    Tarafımıza iletmiş olduğunuz mailinize istinaden , abonelik sözleşmesinin 4.2b maddesi gereği ilgili bölümümüzün incelemeleri sonucunda hattınızla ilgili aboneliğiniz uygun bulunmamış olup reddedilmiştir. Konuyla ilgili tarafınıza 20 gün içinde hattınızın red nedenini içeren bir yazı gönderilecektir.

    Saygılarımızla,
    Vodafone Müşteri Hizmetleri


    Durduk yere hattımın iptal olmasını ve mahkemelerle uğraşmak istemiyorum.

    Vodafone'dan Turkcell'e yada başka operatöre hat taşıyan varmıdır? Varsa bilgilendirebilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sky__walker -- 24 Nisan 2009; 21:16:26 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Vodafone'dan Turkcell'e Geçiş: Pratik Bir Kılavuz

    Vodafone'dan Turkcell'e geçiş yapmak mı istiyorsun? Bu sürecin sorunsuz bir şekilde tamamlanması için bilmen gerekenleri senin için derledik.

    Neden Turkcell'e Geçmelisin?

    Turkcell, Türkiye'nin en büyük mobil operatörüdür ve geniş kapsamlı bir ağ, hızlı internet bağlantısı ve çeşitli tarife seçenekleri sunar. Ayrıca, Turkcell Superbox ve Tivibu gibi ek hizmetlerden de yararlanabilirsin.

    Vodafone'dan Turkcell'e Geçiş Adımları

    Vodafone'dan Turkcell'e geçiş için şu adımları takip etmen yeterli:

    1. Turkcell'den Bir SIM Kart Al: Turkcell bayilerinden veya online mağazasından bir SIM kart satın al.
    2. Vodafone'a Bildir: Vodafone müşteri hizmetlerine ulaşarak geçiş yapmak istediğini ilet.
    3. Taahhüt Kalan Gün: Taahhütlü bir Vodafone abonesiysen, kalan taahhüt günlerini öğren ve varsa cayma bedelini öde.
    4. Yeni Numaranı Aktif Et: Turkcell'den aldığın SIM kartı telefonuna tak ve numaranı aktif ettirmek için Turkcell'in talimatlarını takip et.
    5. Vodafone Aboneliğini İptal Et: Turkcell numaranı aktif ettikten sonra, Vodafone aboneliğini iptal etmeyi unutma.

    Taşınabilirlik Kodu Alma

    Vodafone'dan Turkcell'e geçiş yapmak için bir Taşınabilirlik Kodu almalısın. Bu kodu almak için Vodafone müşteri hizmetlerine 542'yi arayabilirsin.

    Vodafone'dan Turkcell'e Geçiş Süresi

    Taşınabilirlik işlemi genellikle 24 saat içinde tamamlanır. Ancak, bazı durumlarda daha uzun sürebilir.

    Vodafone'dan Turkcell'e Geçiş Ücreti

    Vodafone'dan Turkcell'e geçiş için bir ücret alınmaz. Ancak, taahhüt kalan günlerin varsa, cayma bedeli ödemen gerekebilir.

    Vodafone'dan Turkcell'e geçiş yaparak Türkiye'nin en iyi mobil operatörlerinden birinin hizmetlerinden yararlanma fırsatını yakalayabilirsin. Bu kılavuzdaki adımları takip ederek, geçiş işlemini sorunsuz bir şekilde tamamlayabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • vodafonedan turkcelle hat taşıdım. vodafone dan aveaya taşıdım. aveadan geri vodafone a taşıdım. hiç bir sorun yok. kimi zaman 3 günde kimi zaman 7 günde taşınıyo sorunsuzca...
  • vodafonedan kontörlü hat aldım 100 kontör yükledim 1 ay kullandım sonra hiçbir sorun olmadan aveaya taşıdım. sıkıyorsa kapatsınlar hattımı bakayım durduk yeri, yerim onları

    vodafone bu şekilde göz korkutuyor, sakın oyuna gelmeyin geçmek istiyorsanız geçin değerli kardeşim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oksit

    vodafonedan kontörlü hat aldım 100 kontör yükledim 1 ay kullandım sonra hiçbir sorun olmadan aveaya taşıdım. sıkıyorsa kapatsınlar hattımı bakayım durduk yeri, yerim onları

    vodafone bu şekilde göz korkutuyor, sakın oyuna gelmeyin geçmek istiyorsanız geçin değerli kardeşim.



    http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full--4-0-0-2-424351-.html

    VODAFONE Hattımı Taşımamak İçin İptal Etti utku1ulas [14 Nisan 2009, 08:23]
    Tarihini bile hatırlamadığım kadar uzun bir süredir Telsim abonesiyim. Hatta abartmış olacağım belki ama sayısını bile net hatırlamadığım kadar da (16veya 19 olacak) aktif hat sahibiyim.

    Bu benim memnuniyetimin iyi derecede olduğunu gösterir fakat 3 gün öncesine kadar.

    Yaklaşık 1 hafta önce kurumsal hatlarımdan bir tanesini tamamen özel bir sebepten dolayı bireysel hatta çevrilmesi talebinde bulundum. Buraya kadar sorun yok. Hattım başarı ile çevrildi.

    Daha sonra yine aynı özel sebepten dolayı numara taşınabilirliği hakkımı kullanarak operatör değiştirmek için başvurdum. Bana birkaç gün içinde mesaj geleceği konusunda bilgi verildi ve beklemeye geçtim.

    Ancak 10 Nisan 2009 tarihinde hattımın kapandığını gördüm. Hattım sanırım numara taşıma işlemi gerçekleşti diyerek diğer operatör Avea'nın verdiği sim kartı taktım fakat hattımın açılmadığını fark ettim.

    Hemen ilgili operatör Avea müşteri hizmetlerini aradım. telefondaki görevli bana Vodafone'dan kendilerine geçiş yapmak istediğim numaranın başkasına ait olduğu bilgisi geldiğini söyleyince endişeye kapılarak hemen Vodafone müşteri hizmetlerini aradım.

    Oradan aldığım cevap daha da şaşırtıcı ve saçmaydı. telefondaki görevli bana gayet nazik bir şekilde hattımın iptal edildiğini, bunun sebebinin herhangi bir evrak eksikliği, usulsüzlük yada kötüye kullanım olabileceğini bu konuda bana en geç 20 gün içerisinde yazılı bir cevap geleceği bilgisini verdi.

    Kendisine bu uygulamanın saçma olduğunu, 20 gün boyunca niçin iletişimimin koparıldığını, bu hakkımı elimden almanın saçma olduğunu ilettiğimde kendi yetkilerinin bu kadar olduğunu, gerekli üst mercilere mail yolu ile ulaşacağını yeterli yetkiye sahip kişilerin enkısa zamanda bana döneceğini bildirdi.

    11.04.2009 saat 18:43, hala ne arayan var nede soran.

    Varsayalım eksik evrak yüzünden hattım kapatıldı ki açık bir hat daha sonra hangi eksik evrak yüzünden kapatılabilir buna kimin hakkı var?
    Madem kötüye kullanma yada usulsüzlükten şüphelendiniz peki bu uygulama neden sadece geçiş yapmak istediğim hatta var da diğer hatlarım hala açık?

    Böyle bir usulsüzlüğü bahane ederek ki o kadar açık hattım olmasına rağmen hattımı kapatan kuruma ne derece güvenmeliyim?

    Birimleriniz arasında devlet daireleri gibi uçurumlarca kopukluk ve bilgi kaybı yaşanıyorsa 2009 yılında ne derece kalitede hizmet verebilirsiniz?^^




  • şu ana kadar 3 vodafone hattı diğer operatörlere taşıdım.
    en sonuncusu yaklaşık 1 hafta önce.
    ama hiçbir sıkıntıyla karşılaşmadım.
  • Bende vodafone hattım için Aveaya taşıma talebimi perşembe günü verdim tahminen ne zaman işlermler tamamlanmış olur?
  • adıma kayıtlı fakat kızımın kullandığı vodafone hattı, Avea ya 2 ay kadar önce sorunsuzca taşıdım ve kullanılıyor.sanırım içine düşen korkudan dolayı vodafone bezdirme,caydırma politikası yürütmeye çalışıyor..şu ana kadar rehberimde kayıtlı vodafone hatların %70 e yakını avea oldu..işyeri ve çevre dostlardan da aynı geçiş söz konusu,bence bütün bezdirme ve zorluk buna dayalı..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esenlik

    Bende vodafone hattım için Aveaya taşıma talebimi perşembe günü verdim tahminen ne zaman işlermler tamamlanmış olur?


    Taşıma işlemleri 3-7 gün arası sürüyor.
  • Bugün geçtim Turkcell'e Bimekste. Nokia 1200 hediye ediyorlarmış birde üstüne.
  • iyi iyi kaptın telefonu :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sky__walker

    Bugün geçtim Turkcell'e Bimekste. Nokia 1200 hediye ediyorlarmış birde üstüne.


    En kısa sürede ne yaptım ben deyip kaçarsınız Tcell den ..
  • Hocam faturalı hatlarda ben Turkcell'in daha avatajl olduğunu düşünüyorum, uzun senelerdir Telsim-Vodafone dayım, ben kampanyalarda, tarife çeştliliğinde Turkcell'in gerisinde kaldığını düşünüyorum. Bide benim çevremde Turkcell sayısı arttı yinede belli olmaz, aradığımı bulamazsam taşırım yine.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sky__walker

    Bugün geçtim Turkcell'e Bimekste. Nokia 1200 hediye ediyorlarmış birde üstüne.

    Hala devam ediyo mu?Öyle bişey varsa benimde yedek duran bi hattı geçiriyim
  • bende 10 yıllık vodafone hattımı dun ıstınyeparktakı avea bayısınden fenercelle tasıdım..bakalım ne olucak ıptal ederlerse mahkemeye gıderım..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: snsnc


    quote:

    Orjinalden alıntı: sky__walker

    Bugün geçtim Turkcell'e Bimekste. Nokia 1200 hediye ediyorlarmış birde üstüne.

    Hala devam ediyo mu?Öyle bişey varsa benimde yedek duran bi hattı geçiriyim


    Bizde isterik, Ankara Bimeks te var mı ki ?




  • http://www.turkcell.com.tr/bireysel/kampanyalar/yeniturkcellilereozelkampanyalar/bimekskampanya

    Sık sorulan sorulara girin, burda hangi Bimeks lerde Turkcell reyonu olduğu yazıyor.


    quote:

    * Kampanya 25 Nisan 2009 – 25 Mayıs 2009 tarihleri arasında geçerlidir.
    * Kampanyaya katılım 3000 kişi (1000 adet faturalı, 2000 adet ön ödemeli hat) ile sınırlıdır.
    * Kampanyadan bireysel aboneler faydalanabilir.
    * Kampanyaya katılmak için Türkiye genelindeki Bimeks mağazalarında cep telefonu numarasının Turkcell'e taşınması ya da yeni bir faturalı hat alınması gerekmektedir.
    * Bir kişi birden fazla işlem de yapsa bir defa hediye çeki kazanabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sky__walker -- 27 Nisan 2009; 3:03:01 >




  • bende vodafone dan aveya fenercellle tasıdım ama 4 gun oldu acılmadı..
  • Geçtiğimiz hafta Vodafone bir hat aldım ve birkaç görüşme yaptıktan sonra Turkcell'e her yöne sınırsız tarfeye geçmeye karar verdim. turkcell ile konuştum ve sorun olmayacağını geçebileceğimi bildirdiler. Turkcell'e başvurum alındı ve en geç 6 gğn içinde hattımın Turkcell olarak açıldığına dair bilgi verileceği söylendi. Tıpkı piri.reis'in mesajında olduğu gibi iki gün sonra iki gün önce aldığım kayıtlı numaranın başkasına ait olması nedeniyle başvurumun red aldığını iletti.

    Bunun üzerine Turkcell müsteri hizmetlerini aradım, ilgili kişi turkcell extralara gidip bilgilerimi yenilemek için başvurmamı söyledi ki bunu iki gün önce kimliğimle yapmıştım. Eğer bu konuda da eminsem Vodafon'u aramam gerektiğini bildirdi.
    Ardından Vodafone'u aradım ve ilgili yetkili aynı gün içerisinde kontor yükleme gibi bir işlem yapmadan numarayı taşımaya başvurmayacağımı bundan dolayı hattımın kapatıldığını ve ancak gidip kontorlu hattı faturalı hatta cevirisem bu numarayı kullanabileceğimi bildirdi. Konu hakkında turk telekomükasyon kurumundan 20 gün içerisinde ilgili red nedeni elinize ulaşacaktır dedi.

    Tabiki bunun üzerine neymiş bu kanun diyerek Türk telekomünikasyon kurumunun web sitesindeki süreç bildirimini inceledim red nedenleri olarak aşağıdaki metin vardı ki bu da bana verilen cevapla uyuşmuyor..

    "Alınan bilgiler kapsamında talebin reddine ilişkin olarak Yönetmeliğin 10’uncu maddesinde belirtilen hususlardan biri mevcut ise verici işletmeci, en geç 2 gün içerisinde taşıma talebini reddeder. Yönetmelikte yer alan ret kriterleri ise;

    1. Taşınması talep edilen numaranın başka bir aboneye ait olması,

    2. Numarasını taşımak isteyen abonenin, mevcut işletmecisinden numarasının değiştirilmesi talebinin bulunması,

    3. Numarasını taşımak isteyen abonenin kimlik bilgilerinin, kimlik bilgisini ispat edemeyecek nitelikte yanlış veya eksik olması,

    4. Taşınması istenen numaraya ait daha önceden başlatılmış ve devam eden taşıma işleminin bulunması."

    Şu an bu aşamada hafta içi konu ile ilgili görüşmek üzere Türk telekomünikasyondaki ilgili kişi telefonunu öğrendim. 20 gün beklemeye niyetim yok. gerekirse konu hakkında bilgilendirme yapılmadığı için Turkcell'i tüketici derneğine şikayet edeceğim.
    Vodafone için söylenecek birşey yok zaten bu arada Avea da numara taşınabilirliğini kaldırmış diye duydum.
    Siz siz olun taşımadan önce geçtiiniz tarife içinde hattınızı kullanın kontor yükleyin hatta danışma hattını arayarak numaramı taşıyacağım bu ne kadar mümkün diye kendi kuruluşunuzu bir tetkik edin ellerinde tutmak adına ellerinden geleni yapıyorlar. Diğer kuruma da bu konuda iyice danışın.

    quote:

    Orjinalden alıntı: piri.reis

    http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full--4-0-0-2-424351-.html

    VODAFONE Hattımı Taşımamak İçin İptal Etti utku1ulas [14 Nisan 2009, 08:23]
    Tarihini bile hatırlamadığım kadar uzun bir süredir Telsim abonesiyim. Hatta abartmış olacağım belki ama sayısını bile net hatırlamadığım kadar da (16veya 19 olacak) aktif hat sahibiyim.

    Bu benim memnuniyetimin iyi derecede olduğunu gösterir fakat 3 gün öncesine kadar.

    Yaklaşık 1 hafta önce kurumsal hatlarımdan bir tanesini tamamen özel bir sebepten dolayı bireysel hatta çevrilmesi talebinde bulundum. Buraya kadar sorun yok. Hattım başarı ile çevrildi.

    Daha sonra yine aynı özel sebepten dolayı numara taşınabilirliği hakkımı kullanarak operatör değiştirmek için başvurdum. Bana birkaç gün içinde mesaj geleceği konusunda bilgi verildi ve beklemeye geçtim.

    Ancak 10 Nisan 2009 tarihinde hattımın kapandığını gördüm. Hattım sanırım numara taşıma işlemi gerçekleşti diyerek diğer operatör Avea'nın verdiği sim kartı taktım fakat hattımın açılmadığını fark ettim.

    Hemen ilgili operatör Avea müşteri hizmetlerini aradım. telefondaki görevli bana Vodafone'dan kendilerine geçiş yapmak istediğim numaranın başkasına ait olduğu bilgisi geldiğini söyleyince endişeye kapılarak hemen Vodafone müşteri hizmetlerini aradım.

    Oradan aldığım cevap daha da şaşırtıcı ve saçmaydı. telefondaki görevli bana gayet nazik bir şekilde hattımın iptal edildiğini, bunun sebebinin herhangi bir evrak eksikliği, usulsüzlük yada kötüye kullanım olabileceğini bu konuda bana en geç 20 gün içerisinde yazılı bir cevap geleceği bilgisini verdi.

    Kendisine bu uygulamanın saçma olduğunu, 20 gün boyunca niçin iletişimimin koparıldığını, bu hakkımı elimden almanın saçma olduğunu ilettiğimde kendi yetkilerinin bu kadar olduğunu, gerekli üst mercilere mail yolu ile ulaşacağını yeterli yetkiye sahip kişilerin enkısa zamanda bana döneceğini bildirdi.

    11.04.2009 saat 18:43, hala ne arayan var nede soran.

    Varsayalım eksik evrak yüzünden hattım kapatıldı ki açık bir hat daha sonra hangi eksik evrak yüzünden kapatılabilir buna kimin hakkı var?
    Madem kötüye kullanma yada usulsüzlükten şüphelendiniz peki bu uygulama neden sadece geçiş yapmak istediğim hatta var da diğer hatlarım hala açık?

    Böyle bir usulsüzlüğü bahane ederek ki o kadar açık hattım olmasına rağmen hattımı kapatan kuruma ne derece güvenmeliyim?

    Birimleriniz arasında devlet daireleri gibi uçurumlarca kopukluk ve bilgi kaybı yaşanıyorsa 2009 yılında ne derece kalitede hizmet verebilirsiniz?^^




  • turkcell kontörlü hat aldım 4 gün önce ve hemen açıldı. açılır açılmaz gittim vodafone a başvurdum ve 6 temmuzda vodafone a taşınacak numara diye mesaj geldi. ne kontör yükledim nede başka bişey. sorun olsaydı hat çoktan kapanırdı sanırım.


    quote:

    Orjinalden alıntı: liehunter


    Geçtiğimiz hafta Vodafone bir hat aldım ve birkaç görüşme yaptıktan sonra Turkcell'e her yöne sınırsız tarfeye geçmeye karar verdim. turkcell ile konuştum ve sorun olmayacağını geçebileceğimi bildirdiler. Turkcell'e başvurum alındı ve en geç 6 gğn içinde hattımın Turkcell olarak açıldığına dair bilgi verileceği söylendi. Tıpkı piri.reis'in mesajında olduğu gibi iki gün sonra iki gün önce aldığım kayıtlı numaranın başkasına ait olması nedeniyle başvurumun red aldığını iletti.

    Bunun üzerine Turkcell müsteri hizmetlerini aradım, ilgili kişi turkcell extralara gidip bilgilerimi yenilemek için başvurmamı söyledi ki bunu iki gün önce kimliğimle yapmıştım. Eğer bu konuda da eminsem Vodafon'u aramam gerektiğini bildirdi.
    Ardından Vodafone'u aradım ve ilgili yetkili aynı gün içerisinde kontor yükleme gibi bir işlem yapmadan numarayı taşımaya başvurmayacağımı bundan dolayı hattımın kapatıldığını ve ancak gidip kontorlu hattı faturalı hatta cevirisem bu numarayı kullanabileceğimi bildirdi. Konu hakkında turk telekomükasyon kurumundan 20 gün içerisinde ilgili red nedeni elinize ulaşacaktır dedi.

    Tabiki bunun üzerine neymiş bu kanun diyerek Türk telekomünikasyon kurumunun web sitesindeki süreç bildirimini inceledim red nedenleri olarak aşağıdaki metin vardı ki bu da bana verilen cevapla uyuşmuyor..

    "Alınan bilgiler kapsamında talebin reddine ilişkin olarak Yönetmeliğin 10’uncu maddesinde belirtilen hususlardan biri mevcut ise verici işletmeci, en geç 2 gün içerisinde taşıma talebini reddeder. Yönetmelikte yer alan ret kriterleri ise;

    1. Taşınması talep edilen numaranın başka bir aboneye ait olması,

    2. Numarasını taşımak isteyen abonenin, mevcut işletmecisinden numarasının değiştirilmesi talebinin bulunması,

    3. Numarasını taşımak isteyen abonenin kimlik bilgilerinin, kimlik bilgisini ispat edemeyecek nitelikte yanlış veya eksik olması,

    4. Taşınması istenen numaraya ait daha önceden başlatılmış ve devam eden taşıma işleminin bulunması."

    Şu an bu aşamada hafta içi konu ile ilgili görüşmek üzere Türk telekomünikasyondaki ilgili kişi telefonunu öğrendim. 20 gün beklemeye niyetim yok. gerekirse konu hakkında bilgilendirme yapılmadığı için Turkcell'i tüketici derneğine şikayet edeceğim.
    Vodafone için söylenecek birşey yok zaten bu arada Avea da numara taşınabilirliğini kaldırmış diye duydum.
    Siz siz olun taşımadan önce geçtiiniz tarife içinde hattınızı kullanın kontor yükleyin hatta danışma hattını arayarak numaramı taşıyacağım bu ne kadar mümkün diye kendi kuruluşunuzu bir tetkik edin ellerinde tutmak adına ellerinden geleni yapıyorlar. Diğer kuruma da bu konuda iyice danışın.

    quote:

    Orjinalden alıntı: piri.reis

    http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full--4-0-0-2-424351-.html

    VODAFONE Hattımı Taşımamak İçin İptal Etti utku1ulas [14 Nisan 2009, 08:23]
    Tarihini bile hatırlamadığım kadar uzun bir süredir Telsim abonesiyim. Hatta abartmış olacağım belki ama sayısını bile net hatırlamadığım kadar da (16veya 19 olacak) aktif hat sahibiyim.

    Bu benim memnuniyetimin iyi derecede olduğunu gösterir fakat 3 gün öncesine kadar.

    Yaklaşık 1 hafta önce kurumsal hatlarımdan bir tanesini tamamen özel bir sebepten dolayı bireysel hatta çevrilmesi talebinde bulundum. Buraya kadar sorun yok. Hattım başarı ile çevrildi.

    Daha sonra yine aynı özel sebepten dolayı numara taşınabilirliği hakkımı kullanarak operatör değiştirmek için başvurdum. Bana birkaç gün içinde mesaj geleceği konusunda bilgi verildi ve beklemeye geçtim.

    Ancak 10 Nisan 2009 tarihinde hattımın kapandığını gördüm. Hattım sanırım numara taşıma işlemi gerçekleşti diyerek diğer operatör Avea'nın verdiği sim kartı taktım fakat hattımın açılmadığını fark ettim.

    Hemen ilgili operatör Avea müşteri hizmetlerini aradım. telefondaki görevli bana Vodafone'dan kendilerine geçiş yapmak istediğim numaranın başkasına ait olduğu bilgisi geldiğini söyleyince endişeye kapılarak hemen Vodafone müşteri hizmetlerini aradım.

    Oradan aldığım cevap daha da şaşırtıcı ve saçmaydı. telefondaki görevli bana gayet nazik bir şekilde hattımın iptal edildiğini, bunun sebebinin herhangi bir evrak eksikliği, usulsüzlük yada kötüye kullanım olabileceğini bu konuda bana en geç 20 gün içerisinde yazılı bir cevap geleceği bilgisini verdi.

    Kendisine bu uygulamanın saçma olduğunu, 20 gün boyunca niçin iletişimimin koparıldığını, bu hakkımı elimden almanın saçma olduğunu ilettiğimde kendi yetkilerinin bu kadar olduğunu, gerekli üst mercilere mail yolu ile ulaşacağını yeterli yetkiye sahip kişilerin enkısa zamanda bana döneceğini bildirdi.

    11.04.2009 saat 18:43, hala ne arayan var nede soran.

    Varsayalım eksik evrak yüzünden hattım kapatıldı ki açık bir hat daha sonra hangi eksik evrak yüzünden kapatılabilir buna kimin hakkı var?
    Madem kötüye kullanma yada usulsüzlükten şüphelendiniz peki bu uygulama neden sadece geçiş yapmak istediğim hatta var da diğer hatlarım hala açık?

    Böyle bir usulsüzlüğü bahane ederek ki o kadar açık hattım olmasına rağmen hattımı kapatan kuruma ne derece güvenmeliyim?

    Birimleriniz arasında devlet daireleri gibi uçurumlarca kopukluk ve bilgi kaybı yaşanıyorsa 2009 yılında ne derece kalitede hizmet verebilirsiniz?^^






  • arkadaşlarr benım hattim açık hat yanı baskasının adına simdi türkcelle geçebilirmiyim acılll ceapp bekliormm ' ;) teşekkurler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.